مهدی رحمتی: مجیدی از تشویق طرفداران خوشحال نمی‌شود
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : یک شنبه 8 مرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری


به گزارش آبیته دات کام به نقل از عصرایران مهدی رحمتی گفت به هیچ وجه خودم را بزرگ‌تر از سایرین نمی‌دانم و حتی اعتقاد دارم که حق پژمان منتظری بود که این عنوان را در اختیار خود ببیند. با توجه به‌شناختی که از تعصب مجیدی به استقلال دارم، مطمئن هستم که از تشویق طرفداران خوشحال نمی‌شود…

مهدی رحمتی بر این باور است که آبی‌های تهران در حالی پا به لیگ دوازدهم فوتبال گذاشته‌اند که یکی از بهترین‌ تیم‌های این چند سال اخیر را در اختیار خود می‌بینند. سید مهدی رحمتی در گفتگو با خبرنگار عصر ایران با تشریح شرایط آبی‌های تهران می‌گوید: با توجه به چهره‌هایی که در فصل نقل و انتقالات به تیم اضافه شده‌اند، در همه خظوط مهره‌های تاثیرگذاری داریم و به همین دلیل می‌توانیم به راحتی برنامه‌های تاکتیکی تعیین شده را اجرایی کنیم. این شرایط موجب شده تا همه استقلال را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی بدانند.

وی همچنین با اشاره به بازی هفته دوم تیمش با ساپپا اظهار داشت: همه می‌دانند که استقلال تیم خوبی است و مهره‌های کارآمدی را به خدمت گرفته است، اما مشکل اینجاست که ما به دلیل تغییر و تحولات زیاد هنوز نتوانسته‌ایم آنطور که باید هماهنگ شویم و به همین دلیل مشخص امتیاز از دست دادن برابر سایپا نباید نشانه ضعفمان تلقی شود.

دروازه‌بان ملی پوش استقلال همچنین با اشاره به دیدار هفته سوم تمیش برابر ذوب آهن اصفهان گفت: شاگردان کربکندی با دو شکست متوالی وارد لیگ شده‌اند و به همین دلیل حتما از انگیزه بالایی برخوردار هستند تا با امتیاز گرفتن از ما بتوانند از بحران خارج شوند، پس باید اینطور گفت که آن‌ها حریفی آسان نیستند و برای اینکه بتوانیم دومین سه امتیاز فصل را از آن خود کنیم، باید از‌‌ همان دقیقه اول با تمرکز و هوشیاری بالایی توپ را به چرخش در آوریم.

کاپیتان استقلال همچنین درباره حاشیه‌های کاپیتانی می‌گوید: درشان باشگاه استقلال و بازیکنانش نیست که در مورد مساله‌ای به این ناچیزی با هم درگیر شوند، نظر قلعه نویی این بود که نکونام به دلیل سابقه ملی‌اش نفر اول تیم در زمین باشد اما نکونام به واسطه حرف و حدیث‌هایی که در این چند وقت به وجود آمد، از من خواست تا به بازوبند را در اختیار بگیرم. در حال حاضر هم به هیچ وجه خودم را بزرگ‌تر از سایرین نمی‌دانم و حتی اعتقاد دارم که حق پژمان منتظری بود که این عنوان را در اختیار خود ببیند.

رحمتی در پایان صحبت‌هایش در خصوص تشویق فرهاد مجیدی توسط استقلالی‌ها گفت: با توجه به‌شناختی که از تعصب مجیدی به استقلال دارم، مطمئن هستم که از تشویق طرفداران خوشحال نمی‌شود و حتما برای او مهم‌ترین مساله این است که استقلال بتواند برای سومین بار عنوان قهرمانی را از آن خود کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال



آخرين مطالب