امین نظری برای حضور در تیم ملی تردید دارد
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

پیش از این نظری در مصاحبه‌ای با روزنامه‌ورزشی سوئد انتخاب اول خود را حضور در تیم ملی فوتبال سوئد عنوان کرد و گفت: فکر می‌کنم که باید در تیم ملی فوتبال سوئد به میدان بروم، اما هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست.

این اظهار نظر وی قبل از سفر اخیر کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به سوئد و مذاکره با او برای دعوت به تیم ملی فوتبال ایران بود و به نظر می‌رسد که نظری برای انتخاب تیم ملی کشورمان با تردید مواجه شده است.

امین نظری یک برادر بزرگ‌تر به نام امید دارد که پیش از پیوستن به تیم دسته دومی آنگرهولمز در سال 2011 در تیم جوانان مالمو بازی می‌کرد.

نظری متولد 26 آوریل 1993 (18 ساله)، با 180 سانتی‌‌متر قد در پست بازیکن میانی در ترکیل تیم مالمو سوئد بازی می‌کند.

بر این اساس برخی سایت‌ها احتمال حضور این بازیکن دورگه در تیم ملی فوتبال ایران را 60 درصد تخمین زده‌اند و نوشته‌اند که این بازیکن جوان در حال حاضر توجه کارلوس کی‌روش را جلب کرده؛ این در حالی است که نظری یک بار اعلام کرده بود که ترجیح می‌دهد در تیم ملی سوئد بازی کند.

این بازیکن 18 ساله هنوز راه زیادی برای تصمیم‌گیری و فوتبال دارد و این سؤال پیش آمده که آیا وی در تابستان تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت؟ در هر حال تیم ملی با بازگشت جواد نکونام و آندرانیک تیموریان به خون تازه‌ای نیاز دارد و درها به روی امین نظری باز است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تیم ملیکارلوس کیروش
برچسب‌ها: امین نظریکیروشتیم ملی



آخرين مطالب