شاید گهر و داماش در هفته های پایانی به کمک پرسپولیس بیایند!!
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : شنبه 1 فروردين 1398
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

با دستور رویانیان يکي از شرکت‌هاي دولتي اسپانسر باشگاه گهر دورود شد.


 

به نظر شما این بذل و بخشش ها از اموال دولتی و غیر دولتی چه معنایی خواهد داشت،به هر حال نمی توان گفت که آقای رویانیان عاشق چشم و ابروی گهری ها شده است و رویانیان دوست دارد که لقب دهقان فداکار را در لیگ بگیرد ، این محبت های بیش از حد رویانیان تا جایی ادامه پیدا کرده است که حتی رد پای این بذل و بخشش ها در اسپانسر جدید باشگاه داماش همراه با نقش پررنگ آقای رویانیان دیده می شود.از اکنون این نگرانی در دل فوتبال دوستان وجود دارد که شاید در هفته های پایانی لیگ این دو تیم و شاید تیم های دیگری که در لیگ حضور دارند و از الطاف رویانیان از منابع دولتی و غیر دولتی رویانیان بهره مند شده اند نتایج قهرمان لیگ برتر را طور دیگری رقم بزنند،با این تفاسیر انتظار می رود که  سازمان بازرسی  با نظارت خود در این روزها  به کمک فوتبال بیاید و اجازه ندهد که ناپاکی در فوتبال به جان لیگ برتر بیافتد.

 

تيم تازه صعود کرده گهر دورود به ليگ برتر تا هفته گذشته با مشکلات مالي مواجه بود اما با دستور محمد رويانيان يکي از شرکت‌هاي دولتي اسپانسر اين تيم شد تا بخشي از مشکلات مالي گهر برطرف شود.

به گزارش مهر اسماعيل حيدرپور، مدير اجرايي تيم گهر با اعلام اين خبر گفت: جا دارد از رويانيان تشکر کنم. ايشان با يکي از شرکت‌هاي زيرمجموعه دولت صحبت کرد تا اين شرکت اسپانسر ما شود. ايشان دستور داد تا تبليغ روي پيراهن ما به اين شرکت برسد تا بخشي از مسائل مالي ما حل شود.

وي همچنين تصريح کرد: رويانيان بعد از پايان بازي پرسپوليس با گهر به من پيامک زد و به خاطر اين نتيجه تبريک گفت. رويانيان گفت که از بازي تيم گهر لذت بردم!

تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و گهر هفته گذشته در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند که اين بازي با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: لیگ برتر



آخرين مطالب