اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : چهار شنبه 18 مرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش «تابناک»، نمايش دور از انتظار پرسپوليس و باخت دو بر صفر مقابل صبا، اين تيم را به ورطه بحران كشيده است. قرمزها اميدوار بودند با برد مقابل صبا به طلسم 137 روز بدون برد در ورزشگاه آزادي خاتمه بدهند اما دومين باخت را تجربه كردند و اكنون با كسب 4 امتياز از 4 بازي در مكان دوازدهم جدول ليگ برتر ايستاده‌اند.


 
 بعد از باخت به فجر سپاسي و نمايش نااميد كننده پرسپوليس در سه هفته ابتدايي ليگ برتر، عده‌اي نبودن تماشاگر را دليل اصلي افت اين تيم مي‌دانستند اما حضورحدود 70 هزار تماشاگر دو آتشه در بازي مقابل صبا هم كارساز نشد و قرمزها در شب شلوغ ورزشگاه آزادي هم نتوانستند به طلسم ناكامي در ورزشگاه بزرگ پايتخت پايان بدهند. آخرين بار دوم فروردين ماه امسال و در بازي مقابل الشباب امارات بود كه پرسپوليس در ورزشگاه آزادي به پيروزي رسيد. از آن روز تا به حال حدود 138 روز گذشته و پرسپوليس هنوز نتوانسته برد در ورزشگاه خانگي را تجربه كند. 

 
پرسپوليس در هفته پنجم در رشت به مصاف داماش مي‌رود و با احتساب زمان باقيمانده تا داربي تهران اين ركورد به حدود 160 روز خواهد رسيد. چنانچه قرمز‌ها در داربي بزرگ پايتخت هم مقابل حريف سنتي خود به پيروزي نرسند، ركورد بي‌سابقه 5 ماه بدون برد در ورزشگاه آزادي را از خود به جا خواهند گذاشت و قابل پيش بيني است كه در چنين شرايطي اوضاع اين تيم بحراني‌تر خواهد شد. برد در داربي اما به طلسم ناكامي‌هاي اين تيم پايان خواهد داد و در اين صورت پرسپوليس بعد از 156 روز يك بار ديگر طعم برد در آزادي را خواهد چشيد.

 
 در فاصله دو هفته مانده به اين بازي مانوئل ژوزه، سرمربي پرتغالي پرسپوليس و تعدادي از اعضاي كميته فني اين باشگاه بحث كمك گرفتن از روانشناسان خبره را پيش كشيده‌اند و با اين كار مي‌خواهند شرايط اطراف اين تيم را تلطيف كنند. حال بايد ديد متوسل شدن به روانشناس حاذق، پرسپوليس را از بحران خارج مي‌كند يا بايد بعد از داربي منتظر اتفاقات پرسروصدا‌تري بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








آخرين مطالب