«رضا گوچی» دومین دورگه در آستانه دعوت به تیم ملی
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ، دیشب در ورزشگاه تیم سنت تروئیدن بازی بازیکن ایرانی الاصل این تیم را زیر نظر گرفت و بعد از بازی با او درباره حضور در تیم ملی ایران صحبت کرد.
 

 

دادنا: سرمربی تیم ملی در بلژیک بازی یک بازیکن ایرانی شاغل در اروپا را زیر نظر گرفت.

به گزارش خبرآنلاین ؛ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ، دیشب در ورزشگاه تیم سنت تروئیدن بازی بازیکن ایرانی الاصل این تیم را زیر نظر گرفت و بعد از بازی با او درباره حضور در تیم ملی ایران صحبت کرد. رضا قوچانی نژاد ، بازیکن زیر 23 سال که در مشهد متولد شده و همراه با خانواده اش سال هاست که خارج از ایران زندگی می کند ، یکی از گروه جوانان ایرانی شاغل در اروپاست که کارلوس کروش بعد از بازی ایران با قطر در تهران و درخشش اشکان دژاگه درباره شان گفت:« اشکان نشان داد ما برای ساختن ایران نوین ، نیاز به بازیکنانی داریم که در فوتبال بین المللی حضور دارند. » قوچان نژاد که او را رسانه های بلژیکی « رضا گوچی» نامیده اند در فصل جاری لیگ بلژیک 8 گل زده و یکی از بهترین گلزن های لیگ این کشور است. او بعد از چند هفته مصدومیت از این هفته به ترکیب تیمش برگشته و شانس با او یار بوده که کروش در سفر اروپایی اش به بلژیک رفته تا بازی اش را زیر نظر بگیرد.

کروش چند ماه قبل با مسئولان عالیرتبه نظام وظیفه صحبت کرد تا مشکل خدمت بازیکنان ایرانی الاصل مقیم خارج از کشور حل شود. بازیکنانی که بر اساس قوانین کشور چون بیش از 5 سال خارج از ایران بودند ، می توانند از قانون خرید خدمت استفاده کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تیم ملیکارلوس کیروش
برچسب‌ها: رضا گوچی



آخرين مطالب