حرف های مظلومی حرفه ای است.
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

امروز حرفهای مظلومی از زبان سرمربی پرسپولیس سبز شده است....دنیزلی هم همان حرفهایی را می زند که مربی به زعم برخی مغرضان غیر حرفه ای استقلال به زبان می آورد و جالب اینجاست که هیچ کس هم این حرفها را بهانه جویی تلقی نمی کند و آن را به حساب غیر حرفه ای بودن دنیزلی نمی گذارد....

 

خستگی بدنی و ذهنی برای حریف حرفه ای است،برای آبی پوشان بهانه جویی؟!
دنیزلی ، سرمربی پرسپولیس که به زعم اهالی فوتبال یک مربی حرفه ای خارجی محسوب می شود پس از شکست در مصاف با داماش گیلان صحبت از خستگی ذهنی وبدنی بازیکنانش را به میان آورد و دلیل عمده نمایش ضعیف شاگردانش را خستگی عنوان کرد.
این موضوع در حالی است که تیم پرسپولیس طی چند ماه گذشته نه درگیر جام حذفی بوده است و نه تعطیلات وقت و بی وقت لیگ را به بازی های فشرده و تمرینات بی تعطیلات گذرانده است.
روزی که پرویز مظلومی بحث خستگی مفرط بازیکنانش راپیش کشید، بودند برخی افراد بی هیچ تفکر و تعقل منطقی به سرمربی آبی پوشان تاختند و حرفهای به حق مظلومی را بهانه جویی تعبیر کردند ! استقلال تنها تیمی بود که در تمامی آن روزهایی که سایر تیمها مشغول بدنسازی بودند و در تعطیلی بازیها به سر می بردند تحت فشار بسیار زیاد در فواصل زمانی کوتاه بازی می کرد ،در گیر جام حذفی بود و بازیهای پلی آف آسیا را پشت سر می گذاشت و دقیقا همین بازیهای زود به زود و پرفشار وخستگی ناشی از آن که مسافرت های پیاپی را نیز به همراه داشت موجبات مصدومیت بازیکنان را نیز فراهم آورده بود .در همان روزها مظلومی بحث منطقی خستگی بازیکنانش را مطرح کرد که با واکنش برخی افراد مواجه شد .بعضی حتی پا را فراتر گذاشته و سرمربی آبی پوشان را غیر حرفه ای خواندند ! امروز اما می بینیم وقتی رقیب سنتی در شرایطی تقریبا مشابه با ماههای گذشته استقلال مواجه شده است چنین موضوعی را پیش کشیده و به آن می پردازد .دنیزلی که به زعم دوستان ،یک مربی حرفه ای و بین المللی نیز محسوب می شود ،و به دنبال او حتی کرانچار دیگر مربی خارجی لیگ و سرمربی سپاهان خستگی بازیکنانشان را مطرح کرده اند آن هم در حالیکه هیچکدام از این تیمها هرگز و در هیچ زمانی روزهای پرفشاری را که آبی پوشان پشت سرگذاشتند تجربه نکردند و هیچ کدام ، نه پرسپولیس و نه سپاهان در هیچ زمانی درگیر رقابت در سه جام نبودند و 4 روز یکبار در یک بازی حساس به میدان نرفتند!
و امروز حرفهای مظلومی سبز شده است....دنیزلی هم همان حرفهایی را می زند که مربی به زعم برخی مغرضان غیر حرفه ای استقلال به زبان می آورد و جالب اینجاست که هیچ کس هم این حرفها را بهانه جویی تلقی نمی کند و آن را به حساب غیر حرفه ای بودن دنیزلی نمی گذارد....
شرایط نیمه مشابه ،امروز به همگان ثابت کرد که مظلومی و شاگردانش چه روزهای سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشتند و چه شاهکاری رقم زدند که توانستند با تقدیم قهرمانی جام حذفی به هوادارانشان و صعود به عنوان نخستین تیم به لیگ قهرمانان آسیا در سال بعد هنوز هم مقتدرانه در جاده قهرمانی لیگ قدم بردارند و از کورس عقب نمانند.شاگردان مظلومی از جان مایه گذاشتند تا بتوانندهنوز هم در آسیا امیدوارانه به بازیهای پیش رو نگاه کنند.
اتفاقا مظلومی یک مربی کاملا حرفه ای است که می تواند در عین خستگی ذهنی و بدنی بازیکنانش همچنان هم روحیه قهرمانی را در آنها حفظ کند و برای رسیدن به دومین جام قهرمانی و شکست رکوردی دیگر با چنگ و دندان در جبهه های مختلف مبارزه کند.

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال
برچسب‌ها: مظلومیدنیزلیفوتبال



آخرين مطالب