آخرین اتفاقات استقلال از زبان فتح‌الله‌زاده
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش افکارنیوز، علی فتح الله‌زاده در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با وجود توقف استقلال مقابل شاهین بوشهر و پیروزی تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی هنوز ناامید نیستیم و خود را از شانس‌های قهرمانی می‌دانیم. لیگ برتر هنوز به اتمام نرسیده و ۹ امتیاز دیگر باقی مانده است. همچنان که تیم استقلال در مصاف با شاهین بوشهر امتیاز از دست داد، این احتمال وجود دارد که حریفان و رقبای ما نیز امتیاز از دست بدهند.

منتظر اشتباه حریفان هستیم
وی در ادامه به دشواری کار تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی در هفته‌های پایانی مسابقات لیگ برتر اشاره کرد و گفت: ما باید در دیدارهای پیش رو پیروز شده و امتیازی از دست ندهیم و در عین حال منتظر اشتباهات حریفان بمانیم.

عملکرد بازیکنان استقلال شایسته تقدیر است
مدیرعامل باشگاه استقلال با تقدیر از عملکرد بازیکنان و مربیان تیم فوتبال این باشگاه گفت: زمانی که بازیکنان تیم استقلال یک جام را کسب کرده و در جامی دیگر پابه‌پای مدعیان قهرمانی پیش می‌روند، کارشان شایسته تقدیر است. بازیکنان تیم استقلال روز جمعه از دبی به تهران بازگشته، روز شنبه به بوشهر رفته و عصر یکشنبه ۹۰ دقیقه مقابل شاهین بازی کرده‌اند. آیا این تعصب و غیرت به تیم مثالزدنی و قابل تقدیر نیست؟

انتقاد از برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر
فتح الله‌زاده با انتقاد از برنامه‌ریزی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور افزود: متاسفم برای آنها و افرادی که اینطور برنامه‌ریزی کردند تا تیم استقلال بدون ریکاوری در یک بازی تعیین کننده به مصاف تیم شاهین بوشهر برود.

مشکلات استقلال حادتر از دیگر تیم‌هاست
وی در واکنش به طرح این موضوع از سوی خبرنگار مهر که "علی دایی نیز از برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر انتقاد کرده است"، گفت: من علی دایی و تیمش را به خوبی درک می‌کنم اما مشکلات ما از دیگر تیم‌ها حادتر است. هیچ تیمی به مانند استقلال اینطور از برنامه‌ریزی لیگ لطمه نخورده است. کدام تیم بوده که روز جمعه از یک کشور خارجی به تهران بازگردد و شنبه برای بازی به جنوبی‌ترین نقطه کشور برود؟ باور کنید در اروپا که فاصله شهرها و کشورها به هم نزدیک است نیست، برنامه‌ریزی مسابقات بدین گونه نیست.

دست‌هایی پشت پرده است که نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود!
مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: زمانی که این مشکلات را می‌بینم، بیشتر به این موضوع ایمان پیدا می‌کنم که دست‌هایی پشت پرده در کار است که نمی‌خواهند استقلال قهرمان لیگ برتر شود.

فعلا استقلال از تراکتورسازی جلوتر است
فتح الله‌زاده در پاسخ به خبرنگار مهر که نظرش را در مورد رسیدن تیم امیر قلعه نویی به یکقدمی تیم استقلال جویا شد، گفت: سال گذشته ما با تفاضل گل قهرمانی را از دست دادیم، این نشان می‌دهد که تفاضل گل چه اهمیتی دارد. تیم استقلال سالی که با امیر قلعه نویی قهرمان شد با تفاضل گل به این قهرمانی رسید. اینها نشان می‌دهد تفاضل گل چقدر اهمیت دارد. فعلا که تیم استقلال در جدول رده بندی یک رده از تراکتورسازی بالاتر است.

تمرکزم روی دیدارهای آینده است نه ماندن و رفتن
وی از اظهارنظر در خصوص بحث جدایی‌اش از باشگاه استقلال خودداری کرد و گفت: من در این مورد بطور کامل صحبت کرده‌ام و دیگر نیازی نیست در مورد ماندن یا رفتنم از استقلال حرفی بزنم. من بدون توجه به شایعات و حواشی کار خود را دنبال می‌کنم. فعلا تمرکز من روی سه بازی آینده استقلال و دیدار با الریان قطر است، دیدارهایی که باید تمامی آنها را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

استقلالی و حرفه‌ای هستم و با قدرت کارم را انجام می‌دهم
مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید براینکه فعلا مدیرعامل استقلال است و تا روزی که هست با قدرت به کارش ادامه می‌دهد، در خصوص شایعه حضور کاظم اولیایی در این باشگاه گفت: شایعه زیاد است و هر روز نام یک نفر را به عنوان جانشین من در استقلال مطرح می‌کنند که ارتباطی با بنده ندارد. من آدم حرفه‌ای هستم و بدون توجه به این مسائل کارم را می‌کنم. من استقلالی هستم تا روزی که مدیرعامل این باشگاه هستم با قدرت کار خود را انجام می‌دهم.

پرسپولیس و تراکتورسازی بازی سختی پیش رو دارند
فتح الله‌زاده از دشواری دیدار تیم تراکتورسازی در هفته سی و دوم لیگ برتر مقابل پرسپولیس یاد کرد و گفت: آنجا بحث رنگ‌ها مطرح است. بچه‌های تراکتورسازی می‌خواهند نشان دهند لیاقت ایستادن در رده سوم جدول را دارند و پرسپولیسی‌ها نیز به دنبال جبران ناکامی‌های اخیر هستند. از سوی دیگر بازیکنان دو تیم می‌خواهند نشان دهند که لیاقت پوشیدن پیراهن قرمز را دارند که همین مسئله باعث می‌شود بازی روز پنجشنبه آنها یک جنگ تمام عیار باشد. به اعتقاد من پرسپولیس و تراکتورسازی یک بازی سخت و دشوار پیش رو دارند.

استقلال ۹۱ را قوی‌تر از استقلال ۹۰ می‌بندیم
"این نگرانی در بین هواداران استقلال وجود دارد که با توجه به مطرح شدن بحث جدایی فتح الله‌زاده او تمرکز کافی را برای بستن تیمی خوب در فصل آینده نداشته باشد"، فتح الله‌زاده در واکنش به این موضوع گفت: یادتان هست پنج روز مانده به پایان فصل نقل و انتقالات استقلال را تحویل گرفتم؟ یادتان هست تیمی که فقط پنج بازیکن داشت را چطور بستیم که تا آخر فصل مدعی قهرمانی بود؟ مطمئن باشید این بار تیمی قدرت را حتی بهتر و پرستاره از تیم فعلی خواهیم بست. خوشبختانه هم زمان داریم و هم فرصت که می‌توانیم با توجه به نیازهای خود بهترین بازیکنان را گردهم آوردیم.

کار مظلومی در استقلال خوب نه، خیلی خوب است
وی در خصوص تمدید قرارداد پرویز مظلومی با تیم فوتبال استقلال گفت: من پیش از این گفته‌ام که برای تمدید قرارداد یکطرف پرویز مظلومی است و طرف دیگر باشگاه استقلال. بهرحال پرویز مظلومی کارنامه‌ای درخشان در باشگاه استقلال داشته و بی انصافی است که کار او را با یک تساوی و باخت زیر سئوال ببریم. به نظر من کار مظلومی در استقلال خوب نبوده، خیلی خوب بوده است.

ایرادی ندارد هوادار استقلال قلعه نویی یا منصوریان را دوست داشته باشد
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص روزشمار هواداران این تیم برای بازگشت امیر قلعه نویی به جمع آبی پوشان گفت: بالاخره ما در تیم استقلال هوادارانی داریم که هر کدام سلیقه خاص خود را دارند. یک عده علاقمند به امیر قلعه نویی هستند، عده‌ای دیگر پرویز مظلومی را دوست دارند، گروهی هم شاید منصوریان و نامجومطلق را دوست داشته باشند. اشکالی ندارد که هوادار استقلال قلعه نویی یا منصوریان را دوست داشته باشد و او را در ورزشگاه تشویق کند، چرا که همه ما هم خانواده بوده و استقلالی هستیم.

هر روز یک نفر را به عنوان جانشین من مطرح می‌کنند
فتح الله زاده در این خصوص تاکید کرد: من امروز در سخت‌ترین شرایط تیم استقلال را اداره می‌کنم اما هر روز یک نفر را به عنوان جانشین من مطرح می‌کنند. ایرادی ندارد هرچه می‌خواهند بکنند، مهم این است که من یک مدیر حرفه‌ای هستم و با تمام توان بیشتر و بهتر از گذشته به کارم ادامه می‌دهم.

تامین پاداش قهرمانی با مکافات
وی در خاتمه پیرامون مشکلات مالی باشگاه استقلال تصریح کرد: مشکلات مالی هست اما زیاد نیست. ما پیش از بازی با شاهین با هر مکافاتی که بود، پاداش قهرمانی جام حذفی را جور کرده و به بازیکنان دادیم. همانطور که گفتم مشکلات هست اما رفع نشدنی نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








آخرين مطالب