فونیکه سی پرسپولیسی ها را دور زد
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سخنگوی باشگاه نفت آبادان از عقد قرارداد دو ساله فونیکه‌سی با باشگاه عجمان امارات و اخطار به فدراسیون این کشور خبر داد.
 
 به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، علیرضا خلیلی‌نیا اظهار داشت: «فونیکه‌سی در فروردین ماه دو روز به بهانه حل مشکلات خانوادگی از ما مرخصی گرفت و به امارات رفت. ظاهرا در آن روز به جای مسائل خانوادگی با باشگاه عجمان امارات مذاکره و قراردادی دوساله با این باشگاه امضا کرده است. مبلغ این قرارداد برای هر فصل 700هزار دلار است.»
وی ادامه داد: «کار فونیکه‌سی تخلف است زیرا این بازیکن با باشگاه نفت آبادان قرارداد دارد، ضمن اینکه در قراردادش متممی وجود دارد که بر اساس آن قرارداد فونیکه‌سی با باشگاه نفت دوساله خواهد بود. فونیکه می‌گوید با ما قراردادی ندارد اما مدیر برنامه‌های او با ما قرارداد امضا کرده و تمامی مفاد و متمم قرارداد را مدیر برنامه‌هایش می‌داند.»
عضو هیئت مدیره باشگاه نفت آبادان با اشاره به نامه‌نگاری با فدراسیون امارات تصریح کرد: «در این زمینه هم به فدراسیون امارات و هم به باشگاه عجمان نامه نوشتیم و به آنها تذکر داده‌ایم فونیکه‌سی بازیکن نفت آبادان است و اگر آنها خواهان این بازیکن هستند باید با باشگاه نفت مذاکره کنند و در صورت توافق می‌توانند از این بازیکن استفاده کنند در غیر این صورت به فیفا شکایت خواهیم کرد، ضمن اینکه ITC این بازیکن را هم صادر نمی‌کنیم. البته فونیکه‌سی به تمرینات ما برگشته و امکان دارد در سه بازی آخر از او استفاده کنیم.»
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: لیگ برترپرسپولیس
برچسب‌ها: فونیکهرویانیان



آخرين مطالب