حيدري: فتح‌الله‌زاده در استقلال تنهاست
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری



هافبک ملي پوش استقلال همچنين با اشاره به بازي استقلال و شاهين بوشهر که با نتيجه تساوي يک بر يک به اتمام رسيد، عنوان داشت: از نتيجه به دست آمده اصلا راضي نيستيم. بازيکنان شاهين بوشهر از دقيقه يک روي دروازه خودشان ايستاده بودند و مي‌گفتند بياييد به ما گل بزنيد، اما نشد! چراکه از فرصت‌هاي به دست آمده به درستي استفاده نکرديم ولي بايد شاهين را شکست مي‌داديم.

وي در خصوص اين مساله که بازيکنان استقلال مقابل شاهين بوشهر استرس داشتند، اظهار داشت: به هر حال شرايط خيلي سخت است اما تيم شاهين هم استرس داشت. بازيکنان اين تيم به زمين خودشان رفته بودند و فقط دفاع مي‌کردند. به نظرم آن‌ها بيشتر از ما استرس داشتند.

حيدري افزود: در کل اختلاف امتيازات ما با تيم سپاهان 3 امتياز شد و بايد سعي کنيم در 2 بازي آينده امتيازات لازم را کسب کنيم وگرنه کار براي ما سخت مي‌شود. بازي آخر هم مقابل تيم مس سرچشمه است که راحت نيست. البته مي‌گويند اين تيم منحل مي‌شود که من از آن خبر ندارم.



وي با اشاره به ديدار اين تيم مقابل شهرداري تبريز عنوان داشت: من از هواداران مي‌خواهم در اين ديدار ما را تنها نگذارند چراکه کسب پيروزي در اين ديدار براي ما بسيار حائز اهميت است. ما اگر در اين ديدار پيروز شويم مي‌توانيم اميدوار باشيم در بازي‌هاي ديگر رقيبان ما امتياز از دست بدهند و شرايط ‌ما را در صدر جدول سر و سامان دهيم.

هافبک تيم استقلال با اشاره به خبر جدايي فتح‌الله‌زاده از مديرعاملي اين باشگاه اظهار داشت: به هر حال آقاي فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال تنهاست و تلاش مي‌کند تيم را به شکل مطلوبي جمع کند. قبل از بازي با شاهين هم در رختکن پاداش قهرماني در جام‌حذفي را به بازيکنان پرداخت کرد. در کل کارش سخت است و بايد بگويم در جريان جدايي او نيستم.

وي افزود: به طور صد در صد انتشار خبر رفتن فتح‌الله‌زاده در اين مقطع درست نيست اما بايد بگويم ما بازيکنان بايد کار خودمان را انجام دهيم و تمرکز ما روي ادامه مسابقات پيش رو باشد، اتفاقات مديريت باشگاه مربوط به هيئت مديره و وزارت ورزش و جوانان است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلاللیگ برترخسرو حیدری
برچسب‌ها: خسرو خیدریاستقلال



آخرين مطالب