اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : جمعه 8 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

دروازه بان تیم فوتبال استقلال بخت این تیم را برای کسب عنوان قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر ناچیز خواند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال امروز جمعه در هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر ایران در دیداری خانگی در ورزشگاه آزادی با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

سیدمهدی رحمتی در پایان بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال با این تساوی دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد مگر اینکه اتفاق خیلی خاصی روی دهد.

وی با اشاره به بازی بسته تیم فوتبال شهرداری تبریز افزود: شهرداری در این دیدار دفاع بسته‌ای ارائه کرد و از آن سو بازیکنان استقلال هم خسته بودند. شما ببینید تیم ما از دبی نیامده باید به بوشهر برود و این طاقت فرساست. ما نه اول فصل بدنسازی داشتیم، نه میانه فصل و نه در پایان فصل.

دروازه بان استقلال در خصوص چنددستگی هواداران بر روی سکوهای ورزشگاه گفت: به هر حال تماشاگران استقلال آنقدر فهیم هستند که صلاح تیم را بدانند با این حال حق ما نیست که بی غیرت خطاب شویم. ما با وجود خستگی و مصدومیت در این دیدارها به میدان می‌رویم.

رحمتی در پایان با انتقاد از فضای بیرونی باشگاه گفت: ببینید ما تا الان در یک جام برنده شده‌ایم و همه هدف‌مان قهرمانی در لیگ برتر و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان است. با این حال برخی‌ها با اظهارنظرهای خود تمرکز مدیرعامل و سرمربی باشگاه را به هم می‌ریزند و این موضوع در نهایت به بازیکنان هم منتقل می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلاللیگ برترسید مهدی رحمتی
برچسب‌ها: رحمتیاستقلال



آخرين مطالب