پورحیدری: بازیکنان استقلال کم‌کاری نمی‌کنند
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

  اما مظلومی خودش این را گفته است؟

احتمالا مظلومی این طور نگفته است چون می بینم که همیشه از بازیکنان تشکر می کند. به هر حال هر کسی شاید نظری داشته باشد. مثلا خبرنگاری به من می گفت چرا استقلال با دو هافبک دفاعی بازی می کرد درحالی که این طور نبود و روز گذشته با سیستم 4-4-2 بازی می کردیم. من نه از کسی دفاع می کنم نه تخریب می کنم.

 

  قبول دارید در این دو سه هفته اخیر استقلال خودزنی کرده است؟

این مسئله چیز جدیدی نیست و همیشه وقتی پایان فصل نزدیک می شود این حرف ها هست. ما فعلا همه تمرکز خود را برای روز چهارشنبه و بازی حساس با الریان گذاشته ایم. فعلا باید تیم را جمع کنیم برای این بازی تا بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم. نباید وارد این مسائل شویم.

 

حیف نبود تیمی که 9 امتیاز از سپاهان جلو بود اکنون سوم جدول باشد؟

شما باید تفاوت استقلال در نیم فصل اول و دوم را ببینید. مجیدی از ما جدا شد و بازیکنان هم مصدوم شدند.

 

  جدایی بازیکنان که قطعا از ضعف باشگاه است.

در این باره خود باشگاه و فرهاد باید صحبت کنند اما مجیدی حتما مشکلی داشته است و گرنه او بازیکنی نیست که به استقلال پشت کند. به دلیل مصدومیت بازیکنان دست کادرفنی در دور برگشت بسته شد. استقلال در سه جام درگیر بود. به ما دو مسابقه پلی‌آف تحمیل شد. در جام حذفی 120 دقیقه در آن ورزشگاه کذایی دویدیم. در تعطیلات نوروز مجبور شدیم بازی های عقب افتاده خود را بازی کردیم. هنوز هم کار تمام نشده و فقط کارمان سخت تر شده است. در فوتبال چیزی هم قابل پیش بینی نیست. استقلال تا اینجا هم جام گرفته است.

 

  شما دیروز روی نیمکت چهره بسیار مضطربی داشتید.

چون نتیجه بازی خیلی مهم بود. من با این تیم زندگی کرده ام و مردم هم از تیم انتظار دارند. طبیعی است که این مسائل روی آدم تاثیر می گذارد.

 

  شعار هواداران استقلال را می شنیدید؟

این شعارها برای اولین بار و اخرین بار نیست که داده می شود. همین تماشاگران تا دقیقه 85 در حال تشویق تیم بودند و طبیعی است وقتی می بینند تیم از کورس عقب افتاده این طور ناراحت شوند.

 

  همیشه می گویند بازیکنان باید از بزرگترها یاد بگیرند تا وارد حاشیه نشوند ولی این بار در استقلال این خود مدیران تیم بودند که علیه هم موضع گرفتند.

وظیفه من جمع و جور کردن تیم برای بازی هاست و بهترین نفرات برای پاسخ دادن به این مسئله خود مدیران تیم هستند. نمی دانم چه بگویم. من تجربه این مسائل را دارم. خود مظلومی هم همین طور. ما می خواهیم برای بازی چهارشنبه توان خود را بگذاریم. من مطمئن هستم که چهارشنبه هواداران به ورزشگاه می آیند.

 

  مشکل جباری چیست که در تمرینات شرکت نمی کند؟

در بازی با شاهین بوشهر از ناحیه مچ اسیب دید. پای او ورم کرده و در حال فیزیوتراپی است. او هر چه در نیم فصل اول کم مصدوم شد در دور برگشت آسیب دید. مصدومیت خیلی بد است و از همین جا هم می گویم که وقتی شنیدم وحید طالب لو آسیب دید خیلی ناراحت شدم و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی اش را بدست آورد.

 

  روحیه مظلومی چطور است؟

او خوب است. مظلومی که تازه مربی نشده است. اگر دیروز هم ناراحت بود برای این است که تیم خوب بازی نمی کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال
برچسب‌ها: پورحیدریاستقلالکم کاری



آخرين مطالب