واکنش فتح الله زاده به کنایه های اولیایی
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از ایسنا، علی فتح‌الله‌زاده درباره بازی برابر شهرداری تبریز که با تساوی به پایان رسید و به نوعی دست استقلال را از جام قهرمانی کوتاه کرد، گفت: «بازی روز گذشته کسل کننده بود و بازیکنانمان استرس زیادی داشتند. با توجه به این که حریفان ما بازی خودشان را برده بودند، استرس بازیکنان بیشتر هم شده بود و نتوانستند از موقعیت‌ها استفاده کنند. شهرداری تبریز هم تیم خوبی بود و موفق شد یک امتیاز کسب کند. بازیکنان ما تلاش زیادی کردند و فکر می‌کنم تاکنون خوب دوام آوردند و نتیجه‌ بدی کسب نکردیم. از دو جامی که پیش‌رو داشتیم، یکی را گرفتیم و در دیگری جزو سه تیم بالای جدول هستیم.»

وی در مورد تشویقش از سوی هواداران استقلال در این بازی که به نوعی خواستار تداوم حضورش در استقلال بودند، اظهار کرد: «چیزی که مرا خوشحال می‌کند همین قدردانی هواداران است. ما کارگر آن‌ها هستیم و وقتی کارگر می‌داند صاحب کارش راضی‌ است، خوشحال می‌شود. این تشویق‌ها از ده‌ها مدال برای من با ارزش‌تر است. من لیاقت این لطف هواداران را ندارم و دست تک تک هواداران را می‌بوسم که با تشویق‌های‌شان به من نیرو می‌دهند. هر چه دارم از همین هواداران است.»

مدیر عامل استقلال با بیان این که هنوز لیگ را تمام شده نمی‌بیند، ادامه داد: «دو بازی دیگر باقی مانده است و خدا می‌داند که چه اتفاقی می‌افتد. هنوز لیگ برای ما تمام نشده است. ضمن این که چهارشنبه بازی بسیار با اهمیتی در لیگ قهرمانان پیش‌رو داریم و همان طور که قبلا از هواداران خواسته بودم ما را تنها نگذارند، باز هم این مساله را تکرار می‌کنم تا آن‌ها با حضورشان باعث شوند که هم رکورد تماشاگران را در آسیا بزنیم و همچنین بتوانیم تیم فوتبال الریان قهرمان لیگ قطر را شکست دهیم. بردن قهرمان لیگ قطر برای استقلال ارزشمند است و از همین رو منتظر حضور هواداران هستیم.»

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که دلایل دور شدن استقلال از قهرمانی لیگ برتر چیست؟ گفت: «این مساله تنها به خود ما بستگی ندارد. عده‌ای از بیرون دوست نداشتند که استقلال دو جام را بگیرد و تمام تلاششان را به کار بستند تا این اتفاق نیفتد. بدترین کار را در بازی با شاهین بوشهر انجام دادند که باعث شد روحیه بازیکنان تضعیف شود.»

مدیرعامل استقلال در ادامه بیان کرد: «به هر حال یک سری از مشکلات دست به دست هم داد تا نتوانیم قهرمانی لیگ را کسب کنیم و متاسفانه بعضی‌ها که در زمین و مستطیل سبز کارایی نداشتند، به تبلیغ روی آوردند و با التماس، با این و آن ملاقات می‌کردند و حرف‌های غلطی را با دروغگویی مطرح کردند.»

وی افزود: «در مجموع از بازیکنان و کادر فنی راضی هستم و تا همین جا هم کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشتند و توانستند یکی از دو جام را بگیرند و در دیگری مدعی باشند. در آسیا هم شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد داریم. مشکلاتمان بیش از گذشته بود و افرادی که باید این مسایل را بفهمند، متوجه می‌شوند و از همین‌رو یک استادیوم مدیر خودشان را تشویق کردند تا بگویند که ما فهمیدیم و این مساله برای من اهمیت فراوانی دارد.»

مدیرعامل استقلال ادامه داد: «دو بازی دیگر در لیگ پیش‌رو داریم و رویارویی با الریان هم بسیار مهم است و از همین رو تمام تمرکز کادر فنی، ما و هواداران باید روی این بازی‌ها باشد.»

فتح‌الله‌زاده در ادامه بیان کرد: «بازیکنانمان حرفه‌ای هستند و از هیچ چیزی کم نگذاشتند و از همین ‌رو توانستند یکی از جام‌ها را کسب کنند. تیم‌های بزرگ زیادی در لیگ هستند که جایگاه مناسبی در جدول ندارند، اما ما یک جام گرفتیم، در دیگری هم جزو سه تیم بالای جدول هستیم و کارنامه خوب و قابل دفاعی داریم.»

فتح‌الله‌زاده با تشکر از هواداران استقلال گفت: «دست تک تک هوادارانی را که لطف داشتند می‌بوسم و از آن‌ها خواهش می‌کنم که بازی با الریان را فراموش نکنند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلالعلی فتح الله زاده
برچسب‌ها: الریان قطرفتح الله زاده



آخرين مطالب