حاجی در استقلال بمان
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

قریب در دقیقه 90 مدیرعامل استقلال می شود

نزدیکان قریب معتقدند که او در نهایت مدیرعامل استقلال خواهد شد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، در حالیکه در اواخر هفته گذشته محمد حسین قریب به طور غیر رسمی حضورش در استقلال را منتفی دانست و سعی کرد از طریق نزدیکان رسانه ای خود شایعات مربوط به مدیرعاملی در استقلال را تکذیب کند اما به نقل از منابع آگاه شنیده می شود که در صورت نبود گزینه مناسب برای جانشینی فتح ا... زاده ، قریب در آخرین دقایق ممکن است پیشنهاد مدیریت را بپذیرد!
گفته می شود که قریب در مذاکرات مختلف با پیشکسوتان و نزدیکان باشگاه استقلال اصرار داشته که فتح ا... زاده در سمت خود ابقا شود و اگر در آخرین دقایق هیچ گزینه ای برای مدیرعاملی استقلال محقق نشد ، آن گاه مدیرعامل سال های گذشته استقلال ممکن است در تصمیمش تجدید نظر کند.
نزدیکان قریب معتقدند که او در نهایت مدیرعامل استقلال خواهد شد. از سوی دیگر وزارت ورزش اگر نتواند قریب را برای حضور در استقلال راضی کند، به سراغ دوست نزدیک محمد عباسی خواهند رفت: «بهروز منتقمی!» نام او  بعد از شکست در صحنه انتخابات فدراسیون فوتبال دیگر شنیده نشد اما از راهروهای وزارت ورزش خبر می رسد که بهروز منتقمی، تنها گزینه جدی و مورد وثوق وزارت ورزش بعد از قریب برای مدیرعاملی استقلال خواهد بود.
همه این اتفاق ها در شرایطی رخ می دهد که فتح ا... زاده تصمیم به رفتن از استقلال داشته باشد. در غیر این صورت حاجی استقلالی باز هم مدیرعامل آبی پوشان خواهد بود.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلالعلی فتح الله زاده



آخرين مطالب