اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
   فتح الله زاده: با رویانیان دل دادیم ، قلوه گرفتیم/ بازیکنانم شدند الماس، جواهر!/ پیشنهاد ۱۵ میلیاردی نکونام وسوسه ام کرده 

لیگ برتر - علی فتح الله زاده می گوید با رویانیان نشسته ، گل گفته و گل شنفته است. می گوید به او دل داده و قلوه گرفته!

فرهاد عشوندی: مدیرعامل استقلال به خبرآنلاین می گوید:«دیشب در دفترم بودم که آقای رویانیان تماس گرفت و پرسید برای افطار چه کاره هستم. دعوتم کرد به هتل اسپیناس و رفتیم دور هم گل گفتیم ، گل شنفتیم. جای تان خالی دل دادیم و قلوه گرفتیم. راجع به کمیته مشترک اقتصادی حرف زدیم ، درباره راه های درآمدزایی و البته حق پخش تلویزیونی . من هدفم این است که خودمان دست به کار بشویم. حق پخش ، حق قانونی ماست . باید خودمان پولش را از تلویزیون بگیریم. چرا فدراسیون این پول را بگیرد و با تیم های دیگر تقسیمش کند؟ مگر تیم های دیگر از دولت پولی می گیرند ، چیزی به ما می دهند؟ ما انشاالله باید خودمان حق بازی های تهران مان را مستقیم از تلویزیون بگیریم و خرج تیم های مان را در بیاوریم. »
او سپس سراغ گلایه های معمولش می رود و این بار از مصاحبه مرفاوی دلخور است ؛« حاجی جان بد کردم تیمش که زمین تمرین نداشت را بردم در سازمان صدا و سیما تمرین کن؟ من که این همه زحمت کشیدم حالا شدم عامل ناکامی؟ واقعا بهتر است همان طور که خودش گفته به خدا واگذارش کنم. »
مدیر استقلال البته دل پر دردی دارد اما بهتر است بی خیال قصه قدیمی مرفاوی شویم و از او بپرسیم درباره پیشنهاد های خارجی برای بازیکنان استقلال؛«من نمی دانم چطور یک دفعه استقلال شد طلا ، شد جواهر ، همه بازیکنان ما شدند الماس. الان روی میز کار من پر شده از دعوتنامه های خارجی . حالا هر تیمی تو آسیا پیدا شده ، به من پیشنهاد می دهد که بازیکنان تان را می خواهیم. البته حقیقتش این است که بچه ها هم کمی دلخورند. خیلی های شان مردد هستند از اتفاقات بازی با سایپا. همه تیم ما امسال با غیرت و تعصب خاصی بی پولی را به جان خریده . همه تیم بدون حتی پیش قسط دارند برای مان بازی می کنند آن وقت هواداران عزیز حتی 45 دقیقه به ما زمان ندادند. »
او ادامه می دهد:« مجیدی برای همه ما عزیز است. خودتان که بهتر از هر کسی می دانید من چقدر فرهاد را دوست دارم اما نباید به خاطر فرهاد زحمات باقی تیم نادیده گرفته شود . اگر از دقیقه 80 او را تشویق می کردند مشکلی نبود اما واقعا دقیقه 60 روحیه یک تیم را از هم می پاشد. بچه ها را دلخور می کند. به قرآن همین آرش برهانی الان پیشنهاد خارجی دارد. بابا بازیکنی که آقای گل لیگ ایران شده ، کم کسی نیست که این طور با او برخورد شود. روحیه اش تخریب می شود.»
حاجی اصرار دارد که مشتریان دست به نقد پای یارانش خوابیدند تا آنها را با خود ببرند ؛« همین پژمان منتظری اول فصل پیشنهاد 2.400 هزار دلاری را رد کرد و استقلال را انتخاب کرد . این یعنی 5 میلیارد تومان. همین حالا هم قطری ها او را می خواهند. واقعا اگر اصرار قلعه نویی نبود من ...»
استقلال این روزها بحران مالی دارد . اتفاقی که شاید باعث شود حاجی تعدادی از بازیکنانش را ترانسفر کند ؛« وافعا تلاش مان این است که دست به ترکیب تیم نزنیم. امیر خان به تک تک این بچه ها نیاز دارد . ما همه کار می کنیم تا مجبور به ترانسفر نباشیم. ولی همین حالا برای نکونام پیشنهادی 5 میلیون یورویی داریم. این پول می شود 15 میلیارد تومان ، یعنی بودجه یک فصل ما. بعد می گویید من چرا این قزل آلا را خریدم! حقیقتش همین حالا هم وسوسه شدم با انتقال آقا جواد موافقت کنیم ولی واقعا به او نیاز داریم چون می خواهیم با او و تک تک بچه های تیم برای قهرمانی آسیا خیز برداریم.اگر قلعه نویی این را بشنود که وسوسه شدم ، شاکی می شود!»
او درباره پیشنهاد باشگاه بیرمنگام به ساموئل هم می گوید:« ساموئل هم پیشنهاد دارد اما او همین جا می ماند و هیچ جا نمی رود.»
 


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش آبیته دات کام به نقل از سایت گل مهدی پاشازاده، کاپیتان سابق استقلال درباره شرایط استقلال، بحث‌های کاپیتانی و امضا نکردن قرارداد فرهاد مجیدی صحبت های جالبی انجام می دهد.

- شما سالها کاپیتان استقلال بودید. در این سالها بازیکنان بسیاری آمدند و رفتند اما روی هیچ کدام به اندازه فرهاد مجیدی فشار نبود. اصلا مثالی قدیمی تر می زنیم، شاهرخ بیانی از استقلال به پرسپولیس رفت و آن سال قهرمانی به پرسپولیس رسید. حالا شاهرخ بیانی کنار قلعه نویی است. چرا روی بیانی اینقدر فشار و هجمه نبود؟
زمان بیانی یکی دو روزنامه بیشتر نبود و اخبار فوتبال اینطور پخش نمی شد. الان روزنامه ها مطلب می نویسند و برنامه نود هم به تمام حاشیه ها می پردازد. به همین دلیل مردم می توانند خیلی راحت در این باره قضاوت کنند.
 
- الان می گویند چون مجیدی رفت استقلال قهرمان نشد. مگر در  فوتبال حرفه‌‌ای یک تیم باید به یک بازیکن متکی باشد؟
قطعا نباید اینطور باشد. البته درباره این موضوع حرف زدن خیلی سخت است. اینکه فرهاد استقلال را رها کرد، رفت و تیم قهرمان نشد یکجورهایی درست است و یکجورهایی نه! زمان جدایی فرهاد استقلال ۹ امتیاز با تیم دوم اختلاف داشت و صدرنشین بود. یک تیم حتما یک جای کارش ایراد دارد که نمی تواند ۹ امتیاز اختلاف را حفظ کند و قهرمان نشود. وقتی مجیدی رفت استقلال نتوانست جایگزین خوبی برای او انتخاب کند. احساس می کنم این هجمه به این خاطر روی فرهاد است که هوادان نمی دانند او چرا از استقلال رفت.
-  یعنی تمام این فشارها به خاطرنداشتن دلیل قانع کننده برای جدایی از سوی مجیدی است؟
به نظر من اینطور است. اگر طرفداران آگاه شوند که چرا مجیدی از استقلال رفت راحت تر با این موضوع کنار می آیند و آن را هضم می کنند. نگفتن اینکه چرا مجیدی از استقلال رفته این فشار را به وجود آورده است. هوادار دوست دارد بداند چه دلیل محکمی باعث شد مجیدی از استقلال برود.
- حالا هم که عدم جذب مجیدی اتفاقات سال گذشته پرسپولیس را در استقلال پیاده می‌کند. در پرسپولیس علی دایی تشویق می شد و حالا در استقلال تا تیم نتیجه نمی‌گیرد فرهاد مجیدی را تشویق می کنند…
اینها یکسری طرفدار ساده هستند که تحت تاثیر افرادی خاص قرار می گیرند. همه این طرفداران آدم های خوبی هستند و با شخصیت؛ اما متاسفانه تا یک نفر چیزی می گوید آنها هم تکرارش می کنند.انگار برای تفریح دایی و مجیدی را تشویق می کنند و همه این مسایل را به شوخی می گیرند تا وقتشان بگذرد. البته معتقدم آنها خیلی ساده هستند و تحت تاثیر قرار می گیرند.
- این تشویق ها به استقلال ضربه نمی زند؟
این تماشاگران از عواقب این کار آگاه نیستند. به نظر من در استقلال فرد خاصی مهم نیست، مهم نام بزرگ استقلال است که همیشه باید موفق و سربلند باشد. خیلی ها برای بسته شدن تیم امسال زحمت کسیدند ، پس نباید جو تیم به خاطر یکی دو نفر به هم بخورد. این تشویق ها قطعا به استقلال ضربه می زند، طرفدار واقعی استقلال باید شرایط را بسنجد و تحت تاثیر قرار نگیرد.
 
-جای قلعه نویی بودی مجیدی را به استقلال برمی گرداندی؟
هر کسی فلسفه‌ای در مربیگری دارد و باید طبق فلسفه اش کار کند. من بودم فرهاد را با خلوص نیت و دل پاک برمی گرداندم. یعنی اینکه او بدون شرط بیاید و برای استقلال بازی کند. نه اینکه بیاید و روبروی کادر فنی قرار بگیرد. وقتی اطمینان پیدا می کردم که فرهاد همینطور است قطعا او را برمی گرداندم چرا که می توانست به استقلال کمک کند.
-  ولی بحث مجیدی درباره کاپیتانی درست بود، اینکه اینجا استقلال است و نباید هرکسی از راه رسید بازوبند را از فرهاد بگیرند و به او بدهند. موافقی؟
درباره کاپیتانی تا حدودی به فرهاد حق می دهم. جواد نکونام و مهدی رحمتی بازیکنان بزرگی هستند اما نباید زحمت امثال مجیدی در لباس استقلال نادیده گرفته شود. زمانی که فرهاد در استقلال بود اینها جای دیگری بودند. به نظر من خود این سه بازیکن باید مساله را خیلی راحت حل می کردند.
-  فکر می کنم اولین بار سال ۷۵ و بازی مقابل برق تهران با ۲۳ سال سن بازوبند کاپیتانی استقلال را بستی. اگر زمان شما کاپیتان تیم ملی به استقلال می آمد بازوبند را به او می دادی؟
هرگز این کار را نمی کردم.
 _ چرا؟
به این خاطر که برای استقلال زحمت کشیدم و جوانی ام را برای این تیم گذاشتم. مساله من با سایر بازیکنان فرق می کند.
_ چه فرقی؟
در روزهایی که تیم‌های متمول لیگ به من پول های نجومی می دادند با استقلال سفید امضا می کردم و حرفی از پول نمی زدم.بعد از نسل ما پول به فوتبال آمد و بازیکنان قراردادهای نجومی بستند. خدا را شکر در حین جوانی بازیکنان بزرگی پشت من وارد زمین می شدند. محمود فکری و علی منصوریان از این جمله بازیکنان بودند. کاپیتانی استقلال قداست دارد و یک کاپیتان باید از همه نظر الگوی دیگران باشد. استقلال بزرگ است و کاپیتانش هم باید بزرگ باشد.

|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

تهران IranSport.Net - داريوش يزدانى بازيكن پيشين استقلال گفت: قلعه نويى كه بامعرفت است مى توانست آن را براى مجيدى خرج كند.او كه در ليگ آمريكا حضور دارد، در مورد شرايط فوتبال ايران و اتفاقات اخير استقلال اظهار داشت: اخبار ليگ برتر را دنبال مى كنم و متاسفانه فوتبال ما هنوز هم درگير مسائل حاشيه اى است و هنوز هم به دنبال پوشش اشتباهاتمان به روش هاى مختلف هستيم. وى افزود: در دو هفته اخير بحث فرهاد مجيدى تبديل به يك خبر داغ درفوتبال ايران شده است. اين را بايد پذيرفت كه ادبيات مجيدى، قلعه نويى و فتح الله زاده در مورد اين مسأله اشتباه بود. ما به جاى بها دادن به سرمايه هايمان فقط از آنها استفاده ابزارى مى كنيم.يزدانى تصريح كرد: اين مساله بارهادرفوتبال ايران رخ داده است. فتح الله زاده زمانى كه به شدت به فرهاد مجيدى نياز داشت از هر طريقى استفاده مى كرد تا فرهاد مجيدى را متقاعد كند دراستقلال بماند و هرگونه حمايتى هم از او مى كرد. همه مى دانيم كه امير قلعه نويى با معرفت است و كاش اين بار هم او چنين معرفتى براى مجيدى خرج مى كرد و نمى گذاشت همان رفتارهايى كه با خود او در استقلال شد، براى مجيدى هم رخ مى داد.بازيكن پيشين استقلال خاظر نشان كرد: مجيدى هم بايد بداند كه اين واقعيت فوتبال ماست اما فتح الله زاده هم بايد خوب بداند كه نقش مجيدى در بازى هاى اخير استقلال انكار نشدنى است و بارها هزينه هاى باشگاه با ترانسفر مجيدى تامين شده است. خيلى از هواداران استقلال از من مى پرسند چرا ديگر به استقلال بازنگشتم اما اجازه چنين رفتارى را به آقايان ندادم و از اين ادبيات فرارى بودم و هرگز علاقه اى براى بازگشت از خود نشان ندادم.


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری


 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت : مدیران باشگاه باید بدانندکه خریدن بازیکنان میلیاردی هنر نیست،بلکه ساختن آنهاوحفظ حرمت بازیکنان پیشکسوت هنر است.

به گزارش ابیته دات کام،حسن روشن روز یکشنبه گفت: برای نکونام احترام بسیاری قایل هستم، اما می خواهم اعلام کنم که خریدن بازیکنان میلیاردی هنر نیست زیرا ساختن این بازیکنان برای باشگاه در تیم های پایه افتخار محسوب می شود.

فرهادمجیدی روزیکشنبه اعلام کردکه برغم توافق اولیه مالی با باشگاه استقلال بدلیل واگذاری کاپیتانی این تیم به جواد نکونام از حضور در تیم استقلال منصرف شده است.

روشن ادامه داد: حسین هدایتی سه سال پیش بزرگترین درس را به صورت ناخواسته به فوتبال ایران داد، زیرا او با خریدن بهترین بازیکنان کشور و سقوط به دسته یک به عنوان اولین تیم نشان داد همه چیز بازیکنان نیستند.

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران،گفت:متاسفانه هیچکس ازدرسی که هدایتی داد عبرت نمی گیرد و بازهم شیوه جذب بازیکنان بزرگ ادامه دارد.

وی در خصوص بحث کاپیتانی جواد نکونام، تصریح کرد: فکر می کنم این مساله شرط نکونام برای حضور در استقلال بوده است و اگر مسئولان استقلال آن را پذیرفتند، اشتباه کرده اند.

وی اظهارداشت: باید حرمت فرهاد مجیدی حفظ می شد و ای کاش حداقل قبل ازثبت قرارداد این مساله رابا مجیدی در میان می گذاشتند.زیرا او بزرگ استقلال است.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت:درپایان به مدیران باشگاه پیشنهاد می کنم که به جای هزینه های میلیاردی به فکر ساختن بازیکنان در تیم های پایه باشند.


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

امروز در کمپ استقلال، اتفاق خاصی رخ داد. یک اتفاق بی‌نظیر.

امروز جواد نکونام که بازی در لالیگا، تمرین در اوساسونا دوبار مقابله با بارسلونا، دوبار حریف رئال‌مادرید شدن و… را نادیده گرفت، در جمع مردان آبی‌دلی مثل ۵ سال پیش در تیم‌ملی زیر نظر امیر قلعه‌نویی تمرین کرد.

پروسه استقلالی شدن نکونام، از دیروز وارد عالی‌ترین فاز خود شد.

عکسهای جواد نکونام در تمرین استقلال را مشاهده می کنید .

 


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : دو شنبه 26 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربی تیم فوتبال استقلال از نهایی شدن حضور جواد نکونام در این تیم خبر داد و پیرامون برگزاری مسابقات در ماه رمضان گفت: همه ما باید تابع قانون باشیم و وقتی سازمان لیگ اعلام کرده مسابقات در ماه رمضان هم برگزار می شود، همه در اجرای آن الزام دارند.
به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، امیر قلعه نویی پس از پایان تمرین عصر امروز یکشنبه تیم فوتبال استقلال ضمن بیان این مطلب افزود: با وجود ارادتی که به سردار رویانیان دارم اما هر چه قانون در این زمینه مشخص کند را می پذیریم. قطعا مسئولان سازمان لیگ از علما و مراجع استعلام برگزاری مسابقات در ماه رمضان را گرفته اند که این مسابقات را در ماه رمضان برگزار می کنند.

وی افزود: البته در خیلی از کشورهای عربی هم مسابقات در طول ماه رمضان برگزار می شود. زمانی که خود من در قطر بازی می کردم مسابقات فوتبال در ماه رمضان برگزار می شد. با این حال همانطور که گفتم همه باید تابع قانون باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گران کردن قیمت بلیت ها را در فراری دادن تماشاگران تاثیرگذار دانست و گفت: در همین کشورهای عربی برای آنکه تماشاگران را به ورزشگاه ها بکشانند جوایزی مثل خودرو در نظر می گیرند اما در کشور ما به جای اینکه امکانات و مسائل رفاهی را بیشتر کنند، بلیت را گران می کنند که باعث فراری شدن تماشاگران می شود.

امیرقلعه نویی در پاسخ به این پرسش که آیا بالاخره کار جواد نکونام برای پیوست به استقلال تمام شده است گفت: کار نکونام با استقلال تمام شد.

وی در مورد زمان به میدان رفتن مجتبی جباری نیز گفت: طبق صحبتی که با مربی بدنساز استقلال داشتم ، ایشان تاکید کردند که جباری باید سه هفته در تمرینات بدنسازی شرکت کند تا شرایط بازی کردن را پیدا کند.

قلعه نویی از دادن قول قهرمانی به هواداران استقلال امتناع کرد و گفت : هیچ مربی قول قهرمانی نمی دهد اما ما پتانسیل این کار را داریم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که بتوانیم در لیگ برتر نمایش خوبی داشته باشیم و به قهرمانی برسیم.
منبع خبر :افكار نيوز

|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ : دو شنبه 26 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، فرهاد مجیدی که در نیم ‌فصل سال گذشته استقلال را به مقصد الغرافه ترک کرد، در صورت بازگشت به استقلال سهمیه لیگ برتری محسوب شده و مجاز به عقد قرارداد با این باشگاه نخواهد بود. این در حالی است که جواد نکونام تا روز اول مردادماه می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد با استقلال قرارداد ببندد.

ساعتی قبل، عابدینی دبیر هیات فوتبال تهران اعلام کرد اگر قرارداد مجیدی با الغرافه به عنوان بازیکن قرضی بسته شده باشد او همچنان بازیکن استقلال است و می‌تواند در لیست این تیم برای فصل جدید قرار بگیرد. اما اگر فرهاد با قرارداد قطعی از استقلال جدا شده باشد بازگشتش به این تیم غیرممکن خواهد بود.

در همین زمینه یکی از مسئولان باشگاه استقلال توضیح داد: «قرارداد مجیدی با باشگاه قطری به صورت قطعی بوده، اما در این قرارداد بندی گنجانده شده که بر اساس آن او در صورت بازگشت به ایران بازیکن استقلال محسوب خواهد شد. اگر هیات فوتبال تهران این بند را در قرارداد او قبول کند، مجیدی بازیکن استقلال محسوب می‌شود و هیچ سهمیه‌ای را هم اشغال نخواهد کرد.»

اما دبیر هیات فوتبال تاکید می‌کند هیچ بندی در قرارداد مجیدی مورد تایید هیات فوتبال نیست و در صورتی که این مهاجم قرارداد قطعی بسته باشد، با شرایط موجود نمی‌تواند به استقلال برگردد. به این ترتیب به نظر می‌رسد بازگشت مهاجم شماره 7 استقلال به این تیم منتفی است و استقلالی‌ها باید روی جواد نکونام به عنوان آخرین خرید خودشان حساب باز کنند.


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: فرهاد مجیدی , ,
تاریخ : دو شنبه 26 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 


سرمربيان تيم‌هاي فوتبال استقلال و آلومينيوم هرمزگان در هفته اول ليگ برتر محروم هستند.


    امير قلعه نويي و اکبر ميثاقيان سرمربيان تيم هاي استقلال و آلومينيوم هرمزگان از سوي کميته انضباطي محروم هستند و نمي توانند در هفته اول ليگ برتر روي نيمکت بنشينند.

قلعه نويي از مدت ها قبل مي دانست به دليل مصاحبه عليه خبرنگاران با حکم کميته انضباطي محروم است اما اکبر ميثاقيان روز گذشته متوجه شد به دليل اخراج در آخرين بازي ليگ دسته اول در فصل گذشته مقابل ماشين سازي با جريمه و محروميت روبرو شده است. بدين ترتيب دو تيم بدون سرمربي مقابل هم قرار مي گيرند.

ليگ برتر از پنجشنبه هفته جاري آغاز مي شود و تيم هاي استقلال و آلومينيوم جمعه ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادي به مصاف هم مي روند.


 


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

تیتر امروز روزنامه پیروزی بیانگر ترس و شایدم حاشیه سازی پرسپولیسی ها از قرعه کشی لیگ برتر می باشد.ظاهرا این قرعه کشی خیلی افکار پرسپولیسی ها را به هم ریخته است،به هر حال قرعه خوبی برای استقلال افتاده است. 


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , پرسپولیس , ,
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

در این پادکست در مورد فصل نقل و انتقالات،حواشی وا تفاقات پیرامون باشگاه استقلال صبحت شده است،همچنین در این برنامه اشاره به موضوع اولین رادیو هواداری ایران شده است ، دوستان پرسپولیسی و سپاهانی بارها مدعی شده اند که اولین رادیو هواداری کشور هستند که در این برنامه به ادعای این دوستان پاسخ داده شده است.

رادیو استقلال به عنوان اولین رادیو ایرانی و اولین رادیو استقلال در Apple و iTunes Store به عنوان یک پادکست معتبر ارائه خواهد شد،برای اشتراک روی عکس زیر کلیک کنید.

برای گوش دادن به رادیو بر روی لینک زیر کلیک کنید :

http://abieteh.com/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%b4%d8%b4%d9%85-%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c%d9%88-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%82%d9%84%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%82%d9%84%d8%a7%d9%84-%d8%8c-%da%86%d8%a7%d9%84/


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش ابیته دات کام، علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال پیرامون شایعات اخیر در خصوص جذب برخی بازیکنان لیگ برتری و خارجی توضیحاتی داد. مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:” برخی دنبال جو سازی هستند و نام های بزرگی را مطرح می کنند. باشگاه استقلال تا کنون به طور شفاف درباره جذب بازیکنان با رسانه ها برخورد کرده است اما عده ای نام های بزرگ را مطرح می کنند تا در آینده اعلام کنند که باشگاه استقلال در جذب آن ها نا توان بود. برای مثال جواد نکونام؛ این بازیکن اساسا این فصل به فوتبال ایران بر نمی گردد و قیمتش طوری نیست که تیم های ایرانی توانایی پرداخت دستمزد آن را داشته باشند. ضمن اینکه ما هیچ مذاکره ای با نکونام نکردیم و شایعاتی که پیرامون جذب این بازیکن به گوش می خورد کاملا هدفدار طراحی شده است. اینکه ما نکونام را در اختیار داشته باشیم اما باعث خرسندی است.” از احتمال جذب خلعتبری هم توسط باشگاه استقلال صحبت هایی می شنویم که فتح الله زاده این گونه پاسخ داد:”‌ خلعتبری را می خواهیم و درحال مذاکره با مدیربرنامه این بازیکن هستیم. ما رقمی را پیشنهاد دادیم و باقی ماجرا منوط به موافقت این بازیکن است. البته نمی خواهیم کاری کنیم که قیمت بازکنان بی جهت بالا برود. در همین راستا سعی می کنیم طوری جلو برویم که همه چیز قانونمند و واقعی باشد.” فتح الله زاد درباره سایر نام های نیز توضیحاتی داد:”‌هیچ یک از نام هایی که می شنوید را تایید نمی کنم. درحال حاضر مشغول بررسی پرونده چند بازیکن هستیم تا اگر شد با آن ها قرارداد امضاء کنیم. البته آن ها باید به لحاظ فنی و پزشکی مورد تایید قرار بگیرند.”


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

ميثم بائو هافبك جديد تيم استقلال كه پس از چند سال به اين تيم بازگشته از رد پيشنهاد ۸۰۰ميليونى نفت آبادان براى پيوستن به استقلال خبر مى دهد.

به نوشته ابرار :  بائو در خصوص وضعيت استقلال گفت: مدتى است كه تمريناتمان را آغاز كرده ايم و به اردوى تركيه خواهيم رفت تا شرايط بدنى بازيكنان به شرايط ايده آل برسد. وى همچنين تصريح كرد: به خاطر استقلال پيشنهاد۸۰۰ميليونى نفت آبادان را رد كردم زيرا دوست داشتم امسال در استقلال بازى كنم و با اين تيم قهرمان شوم. بائو در پايان گفت:

استقلال بازيكنان خوبى جذب كرده و قطعاً امسال نتايج در خور شان اين باشگاه را خواهيم گرفت.


|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

هافبک فصل گذشته تیم تراکتورسازی از این تیم جدا شد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از اوج، فرزاد آشوبی ضمن اعلام این مطلب افزود: «مسئولان تراکتور پیشنهادات اولیه خود را به طور کامل تغییر دادند و به همین دلیل حضورم در این تیم برای فصل آتی منتفی شده است.»

وی افزود: «در حال حاضر پیشنهاداتی از سوی باشگاه های لیگ برتری دارم ولی فعلا به صورت اختصاصی تمرین می کنم و تا پایان هفته تیم آینده ام را برمی گزینم.»

ضمنا گفته می شود امیر قلعه نویی بعد از جدا شدن آندرانیک تیموریان از جمع آبی پوشان پایتخت درصدد جذب این بازیکن برای پست هافبک دفاعی استقلال است.


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

برنامه کامل نيم‌فصل اول ليگ برتر فوتبال


قرعه کشي دوازدهمين دوره ليگ برتر فوتبال برگزار و برنامه کامل دور رفت مشخص شد.


   مراسم قرعه کشي دوازدهمين دوره ليگ برتر با حضور غلامررضا بهروان سرپرست سازمان ليگ و نمايندگان باشگاه‌ها برگزار شد.

برنامه کامل نيم‌فصل اول ليگ برتر به شرح زير است(نام تيم‌هاي ميزبان اول آمده است.)


* هفته اول 29 و 30 تير ماه


داماش- فولاد خوزستان


نفت آبادان- پرسپوليس


فجرسپاسي شيراز- ذوب آهن


استقلال- آلومينيوم هرمزگان


صباي قم - پيکان


تراکتورسازي- سايپا


گهر زاگرس - ملوان


سپاهان- مس کرمان


نفت تهران- راه‌آهن


 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , ,
تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

انصاری فرد به خوبی مي‌داند با وجود مهاجمانی مثل اکبرپور، برهانی، میداودی، منوچهری، شریفات و ... در استقلال کار سختی در پیش خواهد داشت.

در چند روز اخیر تمامی اخبار مربوط به كريم انصاري‌فرد مهاجم جوان تيم ملي و سايپا، حاكي از احتمال عقد قرارداد او با استقلال بود اما در دو روز اخیر مسوولان پرسپولیس و نزدیکان محمد رویانیان در تلاش هستند تا کریم را سرخپوش کنند.

آخرين خبرها حكايت از جدي شدن مذاكرات پرسپوليس با آقاي گل ليگ يازدهم دارد. انصاري‌فرد نخستين گزينه دنيزلي براي تقويت خط حمله بوده و هست.او جزو نخستين بازيكناني بود كه پرسپوليسي‌ها با او مذاكره كردند و گفته مي‌شد كريم قول‌هايي هم داده است اما با چرخش به طرف استقلال احتمال اين همكاري كمتر شد. حالا شنيده مي‌شود قضيه انصاري‌فرد و پرسپوليس جدي‌تر شده و حتی پرسپولیسی‌ها مي‌خواهند پول خوبی به کریم بدهند.

شنيده شده كريم علاوه بر پرسپولیس، اين شرط را براي استقلالي‌ها هم گذاشته که هر وقت خواست به اروپا برود و به نظر مي‌رسد هر كدام از مسوولان آبي یا قرمز با خواسته های او موافقت کنند و 40 درصد قرارداد انصاري‌فرد را همان ابتدا بپردازند، شاه‌ماهي فصل نقل و انتقالات را به تور خواهند انداخت.این روزها برخی بازیکنان تیم ملی هم در مورد تیم بعدی انصاري‌فرد از او سوال مي‌کنند ولی او دیشب به بعضی از هم تیم‌هایش گفت که معلوم نیست کجا برود و برای تصمصم گیری تردید دارد. انصاري‌فرد گفته که مي‌خواهد بعد از بازی با قطر تصمیم بگیرد و هنوز انتخاب نهایی را انجام نداده است.انصاری فرد به خوبی مي‌داند با وجود مهاجمانی مثل اکبرپور، برهانی، میداودی، منوچهری، شریفات و ... در استقلال کار سختی در پیش خواهد داشت و حالا باید دید چه تصمیمی خواهد گرفت.
سوال روز: چرا انصاری‌فرد به اروپا نمی‌رود؟
کریم انصاری‌فرد جزو معدود بازیکنان ايرانی است که مورد توجه تیم‌های اروپایی قرار دارد اما خودش تمایلی برای رفتن به اروپا نشان نمی‌دهد.
همانند فصل قبل که تيم‌هاي بلکبرن و روبین‌كازان او را می‌خواستند او این فصل هم با پیشنهاداتی از تیم‌های اروپایی مواجه شد. ولی از شواهد رفتاری کریم پیداست که او اصلا به رفتن به اروپا توجهی ندارد و قصدش ماندن در لیگ ایران است. کم‌کم در ميان مشتريان اروپايي این خبر پخش می‌شود که کریم انصاری‌فرد قصد آمدن به فوتبال اروپا را ندارد و می‌خواهد در کشور خودش فوتبالش را دنبال کند.
انصاری‌فرد در حالی از ماندن در فوتبال ایران صحبت می‌کند که چند تیم اروپایی خواهان او هستند اما این بازیکن حتی به آنها فکر هم نمی‌کند. یکی از این تیم‌ها زنیت روسیه است که حتی نماینده این تیم برای دیدن بازی او به امارات هم رفت اما او باز هم تمایلی برای رفتن نشتن نداد و این بزرگ‌ترین سوال برای فوتبال ایران است که پس از سال 2006 دیگر بازیکنی به اروپا صادر نکرده است. اینکه چرا ستاره‌ ایرانی تمایلی برای رفتن به فوتبال اروپا ندارد بزرگ‌ترین سوال فوتبال ايران باید باشد.
یک مثال همیشه در دهان کی‌روش است: «هر لیگ اروپایی را نگاه می‌کنی چند بازیکن ژاپنی و کره‌ای در آن بازی می‌کنند اما بازیکنان ایرانی فقط در ایران و کشورهای عربی هستند و این باعث پیشرفت فوتبال ایران نمی‌شود. پیشرفت فوتبال در اروپاست.» این‌که کسی نیست تا انصاری‌فرد را برای رفتن به فوتبال اروپا متقاعد کند می‌تواند بزرگ‌ترین چالش فوتبال ایران باشد و ستاره فوتبالی که تمایل به رفتن به تیم‌های اروپایی ندارد باید ناقوس مرگ این فوتبال را به صدا درآورد. به جای پیدا کردن علت این معضلات، سوژه اصلی فوتبال ایران سوژه‌های منشور اخلاقی است و این‌که در این لیگ ورشکسته کدام ستاره کاغذی به کدام تیم رفته است!

منبع خبر : پارس فوتبال


|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: پس از چند رفت و برگشت به استقلال، امسال احساس خاصي به هواداران دارم و اميدوارم شرمنده آن‌ها نشوم.


منبع خبر : ورزش سه

امير قلعه‌نويي پيش از آغاز اولين تمرين استقلال با کادر جديد اظهار کرد: چند بار از تيم استقلال رفتم و دوباره به اين تيم بازگشتم اما امسال احساس خاصي نسبت به هواداران دارم و اميدوارم که شرمنده آن‌ها نشوم.

قلعه‌نويي ادامه داد: تيم فوتبال استقلال سال گذشته در يارگيري بسيار قوي عمل کرد و اميدوارم امسال نيز روند نتايج مطلوب اين تيم ادامه داشته باشد. استقلال و پرسپوليس از سرمايه‌هاي فوتبال کشور هستند و اقتدار اين تيم‌ها مي‌تواند به فوتبال کشورمان کمک زيادي کند.

سرمربي استقلال درباره عملکرد تيم فوتبال استقلال در فصل نقل و انتقالات نيز اظهار کرد: تاکنون 5 بازيکن ليگ برتري جذب کرده‌ايم و دو جاي خالي ديگر داريم.

وي در ادامه بيان کرد: پرويز مظلومي استاد من بوده است و سال گذشته نتايج خوبي با استقلال گرفت. اميدوارم دنباله رو مظلومي باشم و جا دارد از زحمات او در استقلال تشکر کنم. مردم از استقلال توقع دارند و کار سختي براي برآورده کردن توقعات آن‌ها پيش رو داريم. اميدوارم که بتوانيم موفق شويم.

سرمربي استقلال اظهار کرد از هواداران استقلال تشکر مي‌کنم و بايد بگويم که حضور آن‌ها در اينجا مسئوليت ما را بيشتر مي‌کند و بايد تلاش بيشتري را انجام بدهيم. وقتي اين صحنه‌ها را مي‌بينم متوجه مي‌شوم که مسئوليت خطيري داريم.

قلعه نوعي درباره وضعيت بازيکناني مانند مجيدي گفت: ما اينجا نيامده‌ايم که سرمايه سوزي کنيم و اميدوارم که خدا آن روز را نياورد و نمي‌خواهيم با کسي تسويه حساب شخصي کنيم. ما آمده‌ايم در چارچوبي که داريم سرمايه‌ها را نگه داريم. مجيدي هم قرارداد دارد و با توجه به مطالعه‌اي که انجام داده‌ايم متوجه شده‌ايم که ميانگين سني استقلال سال گذشته 31 سال بوده است و جوانان مانند دهنوي، بائو و بيگ‌زاده را به تيم اضافه کرديم تا ميانگين سني تيم را پايين بياوريم.

وي درباره برنامه تمريني استقلال نيز گفت:  به مدت 3 هفته تمرين مي‌کنيم و بعد اردوي 10 روزه‌اي در ترکيه داريم و 3 بازي تدارکاتي در آنجا داريم و 5 روز قبل از آغاز بازي‌ها به تهران بازمي گرديم.


 


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 
 

 

 اولين تمرين تيم فوتبال استقلال براي حضور در ليگ دوازدهم از ساعت 18 امروز در کمپ اين باشگاه آغاز شد.حدود 1000 نفر از هواداران که اکثر آنها پيراهن‌هاي آبي به تن داشتند از بازيکنان اين تيم استقبال کردند. همچنين اين تعداد به محض ورود امير قلعه‌نويي، مقابل پاي وي گوسفند و گاو قرباني کردند و بازگشت او را به استقلال تبريک گفتند.


 آنها قلعه‌نويي را تشويق کردند و خواهان شکست پرسپوليس و قهرماني ليگ دوازدهم شدند. 


 هواداران استقلال بنرهاي بزرگي در حمايت از سرمربي اين تيم به کمپ استقلال آوردند. روي يکي از اين بنرها عکس امير قلعه‌نويي با لباس ژنرالي حک و نوشته شده بود "ژنرال قلب فرديس."


 در ابتداي تمرين امير قلعه‌نويي جلسه‌اي با ساير اعضاي کادر فني اين تيم برگزار کرد و مراسم معارفه مختصري انجام شد.


 * تماشاگران استقلال ابتدا تنها به تشويق امير قلعه‌نويي پرداختند و شعرهايي براي وي مي‌خواندند. در همين لحظات ازدحام جمعيت به حدي بود که تعدادي از تماشاگران با يکديگر درگيري فيزيکي پيدا کردند و با وساطت مسئولان کمپ استقلال اين درگيري به پايان رسيد. درگيري فيزيکي باعث شد مأموران نيروي انتظامي وارد کمپ باشگاه شوند و پس از پراکنده کردن جمعيت آنها را روي سکوها هدايت کردند.


 * هواداران استقلال بارها قلعه‌نويي را ژنرال خواندند.


 * هاشم بيک‌زاده، امين منوچهري، ميثم بائو، حنيف عمران‌زاده، آرش برهاني، اميرحسين صادقي، ميثم حسيني، توحيد غلامي، مجتبي محبوب مجاز، علي حمودي و مهرداد حسيني در تمرين امروز آبي‌پوشان شرکت کردند. ميلاد ميداودي که قراردادش را با اين تيم تمديد کرده در تمرين امروز شرکت نداشت و محسن يوسفي که روز گذشته مراسم ازدواجش را برگزار کرده بود با کسب اجازه از مربيان به محل تمرين نيامد.


 * علاوه بر قلعه‌نويي؛ ستار همداني،‌ مجيد صالح، ايمان عالمي، حاج قاسم مربي بدنساز و کريم بوستاني در تمرين امروز حضور داشتند. ميرشاد ماجدي سرپرست جديد تيم، علي اميري و رضا رجبي نيز در کمپ استقلال حضور پيدا کردند.


 * در ابتداي تمرين بازيکنان به دويدن دور زمين پرداختند و بدن‌هاي خود را گرم کردند.


 * حميد بابازاده که به عنوان مربي دروازه‌بانان به جمع آبي‌پوشان بازگشته با چند دروازه‌بان ناشناس تمرينات اختصاصي انجام مي‌داد.


 * امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين امروز در جمع خبرنگاران ضمن تعريف و تمجيد از امين منوچهري گفت: بازيکني مي‌خواهم مثل وي که به خاطر استقلال قيد 150 ميليون تومان را زد و با دريافت رضايت‌نامه به استقلال پيوست.


 * بيشتر کارهاي تاکتيکي تمرين امروز بر عهده مجيد صالح بود و وي از بازيکنان مي‌خواست برنامه‌هاي مدنظر کادر فني را پياده کنند.


 * دکتر امين نوروزي و کاوه ستوده پس از يک سال دوري امروز به جمع اعضاي تيم استقلال بازگشتند و کار خود را آغاز کردند.


 * اميرحسين صادقي پس از جدايي از تراکتورسازي اولين تمرين خود را در استقلال برگزار کرد. مجتبي محبوب مجاز که فصل گذشته به صورت قرضي به تيم مس سرچشمه رفته بود، مجددا به جمع آبي‌پوشان بازگشت.


 * احمد رسولي‌نژاد رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال پس از گذشت 40 دقيقه از آغاز تمرين آبي‌پوشان به کمپ استقلال آمد و مورد تشويق قرار گرفت.


 * تمرينات استقلال قرار است از فردا در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شود و به گفته سرپرست اين تيم به احتمال فراوان آبي‌پوشان براي برپايي اردو راهي ترکيه خواهند شد.


 * در اواخر تمرين رسولي‌نژاد و قلعه‌نويي جلسه‌اي سرپايي برگزار کردند. در همين هنگام هواداران استقلال عليه رويانيان و خريدهاي اين تيم شعار دادند.


 * شماري از هواداران شعاري را همانند يک بيانيه به صورت متحد مي‌خواندند. آنها با صداي بلند مي‌گفتند "ما هواداران استقلال از هيئت مديره مي‌خواهيم تا با ژنرال فوتبال آسيا يک قرارداد تا بي‌نهايت امضا شود."

منبع خبر : ورزش سه
 


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ : دو شنبه 15 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

دروازه بان تيم ملي فوتبال کشورمان پس از بازگشت از سفر ازبکستان به ايران در فرودگاه امام خميني (ره) متوجه شد به دليل بدهي مالياتي ممنوع الخروج شده است و بايد هرچه سريع‌تر اين مشکل را برطرف کند.


 

   به گزارش خبرنگار مهر، تيم ملي فوتبال کشورمان يکشنبه شب در چارچوب هفته اول از مرحله چهارم و نهايي مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آسيا موفق شد تيم ملي ازبکستان را در ورزشگاه جار تاشکند از پيش رو بردارد.


بازيکنان، مربيان و کادر همراه تيم ملي فوتبال کشورمان ساعتي پس از اين بازي شهر تاشکند را به مقصد تهران ترک کردند و بامداد امروز وارد فرودگاه امام خميني (ره) تهران شدند.


براساس اين گزارش، در زمان ورود ملي پوشان به تهران از سوي مسئولان فرودگاه به دروازه بان تيم ملي فوتبال کشورمان اعلام شد که به علت مشکلات مالياتي ممنوع الخروج است و حتي گذرنامه او نيز ضبط شد اما براساس توافقات صورت گرفته مقرر شد سيدمهدي رحمتي اين مشکل را برطرف کند.


سيدمهدي رحمتي يکي از بهترين بازيکنان تيم ملي فوتبال کشورمان در ديدار برابر ازبکستان بود که بارها با عکس العمل‌هاي خود مانع از گلزني تيم ميزبان شد.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , سید مهدی رحمتی , ,
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: مدیرعاملی فعلی باشگاه استقلال گفت:‌۳۰ درصد شانس مدیرعاملی باشگاه را دارم و این مسئله را به فرزامی هم گفتم.

خبرگزاری فارس: فتح‌الله‌زاده: ۳۰ درصد شانس مدیرعاملی دارم/ استقلال را اروپایی می‌بندم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، علی فتح‌الله‌زاده پس از پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرویز مظلومی روز گذشته برنامه‌هایش را به هیئت مدیره باشگاه ارائه کرد و قلعه‌نویی هم امروز برنامه‌های خود را داد.

قلعه‌نویی گزینه جدی سرمربیگری استقلال است اما تا وضعیت مدیرعامل باشگاه به طور شفاف مشخص نشود نمی‌توان سرمربی انتخاب کرد. هر روز می‌گویند یکی می آید یکی می‌رود و هر روز هم یک مدیرعامل جدید رو می‌شود.

وی افزود: من هم امروز نقطه‌نظراتم را در جلسه هیئت مدیره گفتم و صحبت‌های شهریاری را هم به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال گوش کردم هنوز انتخاب سرمربی قطعی نشده است.

وی در مورد اینکه خودش مدیرعامل است چرا سرمربی انتخاب نمی‌کند، گفت:‌ مدیرعاملی من با اما و اگر است و ممکن است من امروز یک نفر را به عنوان سرمربی انتخاب کنم و مدیرعامل جدید بگوید او را نمی‌خواهم و اینگونه استقلال ضربه می‌خورد. با قلعه‌نویی هم صحبت شد، قرار شد او تا 2 روز آینده به طور مکتوب برنامه‌هایش را ارائه دهد. در نهایت با تدبیر وزیر مدیرعامل باشگاه انتخاب می‌شود و روز شنبه استقلال هم مدیرعامل و هم سرمربی قطعی خواهد داشت.

وی در مورد اینکه فضای جلسه چطور بود و آیا استعفا کرده یا نه گفت: من نمی‌توانم استعفا بدهم، مقابل این همه هوادار مسئول هستم و به خاطر آنها سخت‌ترین کارها را تحمل می‌کنم و به خاطر هواداران صحنه را خالی نمی‌کنم با کسی هم دعوا ندارم هیئت مدیره می‌تواند مدیرعامل انتخاب کند.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه برخی روزنامه‌ها از جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال به عنوان مذاکره گروه 1+5 یاد کرده بودند، گفت: 1+5 می‌شود 6.من با نجف‌نژاد رفیق هستم و با رسولی‌نژاد هم تا یک هفته پیش خیلی رفیق بودم اما اطلاعات تحریک‌آمیز به او دادند و من هم نمی‌خواستم امروز به جلسه هیئت مدیره بیایم. من چسبیده به استقلال نیستم. من به حرمت هوادار در استقلال حاضرم اما رسولی‌نژاد به من گفت که در این جلسه شرکت کنم و به حرمت او آمدم.

مدیرعامل فعلی استقلال در مورد اینکه زرینچه به خاطر نحوه انتخاب قلعه‌نویی استعفا کرده است، گفت: من نظر خودم را گفتم و در مورد دیگران نمی‌توانم حرف بزنم. من آدمی منظم و علمی هستم که با برنامه‌ریزی اروپایی تیم را می‌بندم.

وی در مورد اینکه چقدر احتمال دارد زوج فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی فصل آینده در استقلال باشند، گفت: من این حق را برای باشگاه و قلعه‌نویی قائل شدم  گفتم شاید باشگاه نخواهد که من مدیرعامل باشم یا برعکس. بنابراین حرمت‌ها را حفظ کنیم روز شنبه تصمیم نهایی در مورد مدیرعامل و سرمربی گرفته خواهد شد.

وی افزود: باید برای دکتر عباسی رئیس مجمع باشگاه استقلال این حق را قائل باشیم که او انتخابش را انجام دهد. زیرا در قبال این انتخاب باید تاوان بدهد اگر فتح‌الله‌زاده خوب کار کند هیچ‌کس به وزیر ورزش نمی‌گوید دستت درد نکند اما وقتی که من خوب کار نکنم همه از او سؤال می‌کنند. بنابراین وزیر ورزش باید تدبیر کند به عقیده من مدیرعامل استقلال در حد یک وزیر و یا حتی بالاتر از وزیر است و باید با تدبیر انتخاب شود. اگر من را انتخاب نکنند می‌گوییم دمشان گرم. اینگونه نیست که اگر من باشم به‌به چه‌چه کنم و اگر نباشم علیه آنها صحبت کنم.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه شهریاری امروز در هیئت مدیره برنامه‌هایش را ارائه کرد یا نه گفت:‌ پدرمان درآمد شهریاری یک ساعت حرف زد و من بین 8 تا 10 دقیقه صحبت کردم من به عنوان عضو هیئت مدیره حرف‌های او را گوش کردم.

وی در مورد شانس مدیرعاملی خود در باشگاه استقلال گفت: فرزامی گفته است من 5 درصد شانس مدیرعاملی دارم من به او گفتم حسین‌آقا اگر می‌خواهی بگویی درست بگو اگر من در هیئت مدیره یک آدم داشته باشم حداقل ۳۰ درصد شانس مدیرعاملی دارم چرا شانس من را خورده‌اید.

وی در مورد حضور اکبرپور و عنایتی در استقلال گفت: من در کار سرمربی دخالت نمی‌کنم و هرکس که سرمربی شد خودش می‌داند چه بازیکنانی به تیم بیاورد و مسئولیت فنی تیم هم با اوست.

مدیرعامل فعلی استقلال در مورد اینکه در سفر به ترکیه با وزیر ورزش لابی کرده است تا مدیرعامل بماند، گفت: من لابی نکردم زرنگ‌تر از این حرفها هستم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است به عنوان مشاور وزیر در وزارتخانه ورزش حضور داشته باشد، گفت: به من بگوید مشاور وزیر باشد به عنوان کارشناس هم کار می‌کنم اصلاً به من بگویند برو می‌روم البته سطح من بالاتر از این حرفهاست.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه سایت وزارت ورزش قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد، گفت: سرمربی را مدیرعامل انتخاب می‌کند سوبرداشت شده است قلعه‌نویی اصلی‌ترین گزینه است و اکثریت اعضای هیئت مدیره دوست دارند قلعه‌نویی مربی شود اما باز هم می‌گویم سرمربی را مدیرعامل انتخاب می‌کند.

وی در مورد اینکه در دیدار ایران و آلبانی فتح‌الله‌زاده بیشتر از وزیر تشویق شد، گفت: این مسئله برای خودم عجیب بود به عباسی گفتم خداوکیلی من به این افراد پول نداده‌ام که من را تشویق کنند این مسئله خودجوش است و سفیر ایران خندید و گفت ما پول‌ها را دادیم تا شما را بیشتر تشویق کنند.

مدیرعامل فعلی استقلال در مورد اینکه امروز خیلی خوشحال هستید ظاهراً در این باشگاه خواهید ماند، گفت: من چه بروم چه بمانم خوشحالم.

 


|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
وی با رد خبر وزارت ورزش و جوانان در خصوص سرمربیگری 'امیر قلعه نویی' گفت: این خبر گمانه زنی است چرا كه اكثر اعضای هیات مدیره تمایل دارند، امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال باشد.
    
به گزارش ایرنا: 'علی فتح الله زاده' در واكنش به خبر وزارت ورزش و جوانان كه 'امیر قلعه نویی' را سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال معرفی كرده، با رد تلویحی این خبر گفت: سرمربی استقلال را مدیرعامل باشگاه انتخاب می كند.

 
علی فتح الله زاده' دوشنبه شب پس از پایان جلسه هیات رییسه باشگاه استقلال تهران در وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اعلام كرد: در تمام دنیا، سرمربی یك باشگاه را مدیرعامل انتخاب می كند.

 
وی با رد خبر وزارت ورزش و جوانان در خصوص سرمربیگری 'امیر قلعه نویی' گفت: این خبر گمانه زنی است چرا كه اكثر اعضای هیات مدیره تمایل دارند، امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال باشد.

 
فتح الله زاده خطاب به رسانه ها گفت: باید دو روز دیگر صبر كنید تا تكلیف مدیرعامل باشگاه استقلال مشخص شود و پس از آن مطلع شوید كه سرمربی تیم استقلال چه فردی است.

 
وی در ادامه افزود: روز یكشنبه 'پرویز مظلومی' و امروز 'امیر قلعه نویی' برنامه های خود را به هیات مدیره باشگاه استقلال ارایه كردند.

 
فتح الله زاده با تایید اینكه گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال استقلال امیر قلعه نویی است، اظهار داشت: اما از آنجا كه هنوز موضوع مدیرعاملی باشگاه استقلال شفاف نشده است و هر روز عده ای می گویند فرد دیگری است و یك روز بنده می شوم، باید صبر كنیم نخست تكلیف مدیرعاملی باشگاه استقلال مشخص شود.

 
وی افزود: بحث امروز این بود كه اول مدیرعامل باشگاه استقلال مشخص شود سپس در خصوص سرمربی تصمیم گیری كنیم.

 
فتح الله زاده تصریح كرد: هنوز هیچ چیز تمام نشده است، امیر قلعه نویی قرار است تا دو روز دیگر برنامه های خود را بدهد و وزیر ورزش و جوانان نیز در این دو روز تكلیف مدیرعامل باشگاه استقلال را مشخص كند.

 
وی در خصوص وضعیت روانی حاكم بر جلسه نیز گفت: جلسه دوستانه ای بود چرا كه ما چند ماه است داریم با همدیگر كار می كنیم.

 
فتح الله زاده افزود: با وجود هواداران پر شمار استقلال اگر مجبور باشم سخت ترین شرایط را تحمل كنم در این تیم خواهم ماند اما همه چیز منوط به تصمیم وزیر ورزش و جوانان است.

 
وی در ادامه در خصوص ارتباط خود با 'احمد رسولی نژاد' رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران و معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: تا هفته گذشته ارتباط خوبی با هم داشتیم اما اطلاعاتی كه در طول یك هفته گذشته به دستم رسید نظرم را به حدی عوض كرد كه حاضر نبودم در این نشست شركت كنم.

 
وی افزود: پس از تماس رسولی نژاد و درخواست او مبنی بر حضور حتمی در جلسه تصمیم گرفتم به این نشست بیایم.

 
مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال تهران در ادامه گفت: این حق را برای امیر قلعه نویی قائل هستم كه بخواهد با مدیرعامل دلخواه خود كار كند.

 
وی گفت: اما هنوز زود است كه در خصوص استقلال تصمیم گیری كنیم و به نظر من باید تا روز شنبه هفته آینده صبر كنیم.

 
فتح الله زاده در خصوص نتایج سفر خود به تركیه به همراه وزیر ورزش و جوانان نیز گفت: از وزیر ورزش و جوانان خواستم عملكردم در استقلال را به دقت بررسی كند و اگر به این نتیجه رسید كه موفق بوده ام، بگذارد كار خود را ادامه دهم.

 
وی افزود: مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران از پست وزارت در ایران بالاتر است بنابراین معتقدم وزیر ورزش و جوانان باید با تامل بیشتری در خصوص من تصمیم گیری كند.

 
فتح الله زاده تصریح كرد: در هر حال اگر وزیر ورزش و جوانان نخواهد كه در این پست فعالیت كنم، حق طبیعی است و من به آن عمل خواهم كرد.

 
وی در ادامه در خصوص شانس خود برای مدیرعاملی باشگاه استقلال نیز گفت: اگر یكی دیگر از اعضای هیات رییسه استقلال موافق حضور من در این باشگاه به عنوان مدیرعامل باشد، 30 درصد شانس دارم تا فصل آینده نیز مدیرعامل باشگاه باشم.

 
وی افزود: به شخصه معتقدم مدیرعامل نباید در كار سرمربی تیم دخالت كند.

 
فتح الله زاده افزود: وزیر ورزش و جوانان قول هیچ پست و سمتی را به من نداده است و اگر بگوید در پست دیگری كار كن، اطاعت می كنم و اگر بگوید برو، می روم.

 
وی در واكنش به پرسش ایرنا در این باره كه پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان رسما اعلام كرده 'امیر قلعه نویی' هدایت آبی پوشان پایتخت را برعهده گرفته است، گفت: او به عنوان یك گزینه جدی مطرح است و اكثریت اعضای هیات مدیره خواهان حضور او هستند اما تكلیف سرمربی استقلال را مدیرعامل باشگاه مشخص می كند

 


|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مدیر عامل استقلال معتقد است که قزل آلای لیگ برتر را در ترکیه به قلاب انداخته است.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، علی فتح الله زاده در ترکیه برای دقایقی با جواد نکونام گفت و گو کرد. او بر این عقیده است که ماهی قزل آلای لیگ برتر را به قلاب انداخته است.


|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: نکونام , استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربی تیم ابومسلم گفت: «تغییر مدیرعامل کنونی استقلال یک تصمیم سیاسی است.»
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از اوج، خداداد عزیزی درباره اتفاقات مختلف درباره ابومسلم ، بحث حضور سردار صلاحی، مدیرعامل پیشین باشگاه پیام مشهد در استقلال، شرایط پرسپولیس در فصل گذشته، تیم ملی و ... نظراتش را ارائه داد.

 

* وضعیت ابومسلم چگونه است؟

- تا امروز کاری انجام نشده است. با این وجود امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که تا در بازی های فصل آتی مدعی شویم و به لیگ برتر بازگردیم. نباید زمان را از دست بدهیم.

 

* مشکلات مالی تان به کجا کشید؟

- هنوز به جمع بندی نرسیده ایم اما این موضوع برطرف خواهد شد. فکر می کنم با بازگشت مهاجرانی مشکلات رفع می شود.

 

* از بحث احتمال حضور صلاحی در استقلال خبر دارید؟

- نه، خبر نداشتم.

 

* به نظر شما آیا او می تواند در استقلال موفق باشد؟

- ملاحی یک سال در پیام مدیریت کرد و سابقه این کار را دارد. عملکردش در آن سال بد نبود اما به نظرم مدیریت در استقلال و پرسپولیس با سایر تیم ها فرق دارد.

 

* به نظرت تغییر فتح الله زاده در مقطع کنونی با توجه به عملکردش در دو فصل گذشته اقدام درستی است ؟

- متاسفانه آنچه به صلاح فوتبال است انجام نمی شود. تصمیمیاتی که گرفته می شود کاملا سیاسی است و به نظرم برداشتن امثال فتح الله زاده و قطع همکاری آن ها سیاسی است. متاسفانه در ورزش ما به عملکرد نگاه نمی کنند و به یک باره می گویند فردی برود و فردی بیاید. آقایان بدون آنکه عملکرد فردی را بررسی کنند، تغییر ایجاد می کنند.

 

* به نظرت استقلال در فصل گذشته چطور بود؟

- از آغاز فصل مشخص بود از بین استقلال یا سپاهان یکی قهرمان می شود. استقلال از نظر بازیکن نسبت به سپاهان برتری داشت اما تیم اصفهانی عملکرد بهتری داشت و حضور کرانچار این تیم را دگرگون کرد. سپاهان استحقاق قهرمانی را داشت.

 

* برخی بر این باورند استقلال در فصل گذشته درگیر بحث بازیکن سالاری شد. این موضوع را قبول داری؟

- از بیرون مجموعه نمی شود اظهارنظر کرد و باید در تیم بود تا اظهارنظر دقیق کرد.

 

* این موضوع بیشتر شامل حال جباری می شد. شما اگر جای مظلومی بودید چه می کردی؟

- هر مربی یک روش برخورد می کند. مظلومی یک جور برخورد می کند و من یک شکل دیگر. باز هم نمی شود اظهارنظر کرد.

 

* پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

- این تیم فصل اسفناکی را پشت سرگذاشت. خیلی وقت ها می شد که من دلم برای این تیم می سوخت. بیچاره هواداران پرسپولیس چه کشیدند. باید مدیریت تمام تلاشش را بکند تا فصل بعد شرایط عوض شود.

 

* فکر می کنید فصل خوب با دنیزلی محقق می شود؟

- به طور حتم اگر دنیزلی هر تیمی را از آغاز به دست بگیرد، شرایط فرق می کند. او در سال دوم قطعا موفق تر خواهد بود.

 

* چه پیش بینی از عملکرد تیم ملی در راه صعود به جام جهانی برزیل داری؟

- شرایط صعود نسبت به گذشته آسان تر شده است. تیم ملی در بدترین شرایط هم صعود می کند و اطمینان دارم کی روش تیم ملی را به برزیل می برد.

 

* فکر می کنید چه تیمی قهرمان یورو می شود؟

- قابل پیش بینی نیست ولی بین اسپانیا یا آلمان یکی قهرمان می شود.


|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: خداداد عزیزی , فتح الله زاده ,
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

اعضاي هيأت مديره باشگاه استقلال در شرايطي مقابل خبرنگاران قرار گرفتند که در نشست عصر يکشنبه خود تکليف سرمربي را مشخص کردند و در مورد مدير عامل نيز تصميماتي گرفتند اما در اظهاراتشان خلاف اين رفتار کردند.


 

    به گزارش خبرنگار مهر، جلسه اي که قرار بود عصر يکشنبه برگزار شود و منجر به انتخاب سرمربي و مديرعامل فصل آينده آبي پوشان شود، بنا بر اعلام رسمي اعضاي حاضر در آن هيچ دستاوردي در اين موارد نداشت و قرار شد تا روز چهارشنبه تکليف مديرعامل و سرمربي مشخص شود، اين در حالي است که در اين جلسه در هر دو مورد تصميم گيري شده است!


زماني که اعضاي هيئت مديره يکي پس از ديگري از محل نشست در وزارت ورزش خارج شدند جمع پرتعدادي از خبرنگاران رسانه هاي مختلف را برابر خود ديدند و در شرايطي که راه فراري نداشتند - که البته دو عضو هيئت مديره از درهاي مخفي رفتند تا با خبرنگاران روبرو نشوند - به سوالات پرتعداد آنها در مورد نتايج جلسه پاسخ دادند.


 اما نکته جالب در مورد اعضاي هيئت مديره اينکه از بين آنهايي که مصاحبه کردند، هيچ وجه اشتراکي در اظهارات وجود نداشت و تناقضي کاملا آشکار به چشم مي آمد. عبدالرضا ساور که بنا بر اعلام خودش خيلي در جريان امور نبود در پاسخ به پرسش خبرنگاران اعلام کرد که در اين جلسه در مورد سرمربي و مديرعامل صحبتي نشد.


اين در حالي بود که جواد زرينچه به صراحت اعلام کرد که گزينه هاي سرمربيگري و مدير عاملي را بررسي کرديم. اين عضو هيئت مديره حتي از خاوير کلمنته به عنوان گزينه خارجي نيمکت استقلال نيز نام برد و از صلاحي، شهرياري، کردنوري و اميدواررضايي به عنوان گزينه هاي مديرعامل نام برد.


حسين فرزامي هم اظهاراتي متناقض با بقيه داشت و اعلام کرد که در اين جلسه پيرامون سرمربي و مديرعامل تصميم گيري نشد و همه چيز را بايد از رسولي نژاد رئيس هيئت مديره پرسيد که در جريان امور است. يوسف نژاد هم ترجيح داد از در ديگري برود تا با خبرنگاران روبرو نشود. رسولي نژاد هم با انجام مصاحبه اي کوتاه و البته مبهم با سايت وزارت ورزش و جوانان خود را از رويارويي با خبرنگاران محروم کرد!


اين در حالي است که برخي اعضاي هيئت مديره در صحبت هاي خصوصي و غير رسمي خود از تصميم گيري براي انتخاب سرمربي فصل آينده در جلسه عصر يکشنبه خبر دادند. در اين مورد گفته مي شود اعضاي هيئت مديره حضور اميرقلعه نويي در کادر فني استقلال را قطعي کرده اند و قرار است تا زمان انتخاب مدير عامل يکي از اعضاي هيئت مديره - که احتمالا احمد رسولي نژاد خواهد بود - امور باشگاه را در اختيار بگيرد.


انتخاب مدير عامل و سرمربي از وظايف مشخص هيئت مديره يک باشگاه است و معمولا براي اظهار نظر در مورد آن نبايد خساست به خرج داد اما مشخص نيست اعضاي هيئت مديره باشگاه استقلال چرا پنهان کاري را در دستور کار خود قرار داده بودند و با اظهاراتي متناقض نخواستند واقعيت را به زبان بياورند. شايد همراهي علي فتح الله زاده با وزير ورزش و جوانان در ترکيه و احتمال رايزني براي ماندن، اعضاي هيئت مديره را برآن داشت تا با چاشني احتياط در مورد انتخاب مدير عامل حرف بزنند!


|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 


|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: پرسپولیس ,
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

فريدون زندي از تيم ملي فوتبال ايران خداحافظي كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در حالی‌که تیم ملی ایران اردوی آماده‌سازی خود را برای مصاف با ازبکستان در کمپ بشیکتاش ترکیه دایر کرده است، ظهر امروز فریدون زندی پس از جلسه‌ای که با کارلوس کروش، سرمربی تیم ملی داشت، از تیم ملی خداحافظی کرد.

زندی در این خصوص اظهار داشت: بعد از بازی با آلبانی جلسه‌ای با آقای کروش داشتم و از ایشان خواستم تا با توجه به پتاسیل بازیکنان جوان ایران اجازه خداحافظی از تیم ملی را به من بدهند، فکر می‌کنم در این برهه حساس، تیم ملی به بازیکنان جوان‌تر نیاز دارد تا در جام‌جهانی بتواند موفق عمل کند. خوشحالم که آقای کروش صحبت‌هایم را قبول کرده و خواسته‌ام را پذیرفتند. ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان و تیم ملی امیدوارم که ملی‌پوشان جوان بتوانند تیم ملی را در راه صعود به جام جهانی و موفقیت در این بازی‌ها همراهی کنند.

زندی فردا شب به ایران باز می‌گردد.

 


|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , تیم ملی , کارلوس کیروش , فریدون زندی , ,
برچسب‌ها: زندی ,
تاریخ : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربی تیم ملی ایران گفت: «من کاملا متعجب شدم زمانی که 90 هزار نفر تماشاگر را در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی لیگ دیدم و امروز ما 90 هزار نفر را کنار تیم ملی فوتبال ایران داریم.»
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، کارلوس کی روش در گفتگو با مجله فوتبال آسیا گفت: «من فکر نمی کردم که مردم ایران این قدر در ارتباط با فوتبال لیگ حساس باشند. در سراسر دنیا کشورهای معدودی هستند که در آن ها می توانید این هواداران را گرد هم بیاورید تا تیم ملی را تشویق کنند. من فکر نمی کردم این همه عاشق فوتبال در ایران وجود داشته باشد و این بهترین نقطه شروع برای در دست گرفتن بازی است.»
سرمربی سابق تیم باشگاهی رئال مادرید و تیم ملی پرتغال به نکات بیشتری از جمله اهمیت به دست آوردن آمادگی کامل تیم ملی و رسیدن به رویای تمام مردم ایران، یعنی راه یابی به جام جهانی آینده اشاره کرد و همچنین رضایت خود را از پیشرفت تیم ملی اعلام کرد و اعتقاد دارد که تیم ملی می تواند از چیزی که هست قدم فراتر بگذارد و بیش از این پیشرفت کند.
وی ادامه داد: «از اینجا به بعد دیگر وظیفه ماست که برای آمادگی تیم برنامه ریزی کنیم. من فکر می کنم که تیم در حال طی کردن پروسه ای بسیار آرمانی است، اما فکر می کنم تیم باید در بازی های خارج از خانه بیشتر بر بازی سوار باشد. همچنین به نظر من ما بسیار محتاط بازی می کنیم و منتظر هستیم ببینیم حریف چه می کند و سپس عکس العمل نشان می دهیم اما من می خواهم این رویه سنتی را در فوتبال ایران تغییر دهم. می خواهم کاری کنم که برای تیم من و بازیکنان اصلا مهم نباشد که در خانه بازی می کنند یا در خارج از خانه، بلکه 90 دقیقه با این فکر بازی کنند که "می خواهیم ببریم."»
وی در باره اعتراض برخی هواداران به شیوه بازی تیم ملی گفت: «آن ها بر روی شانه من نشسته اند. من بار 78 میلیون ایرانی را بر شانه خود دارم و دقیقا همین مسئله است که باعث می شود من با تمام قدرت برای تیم برنامه ریزی کنم و به نتیجه برسم.»
 


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: تیم ملی , کارلوس کیروش , ,
برچسب‌ها: کیروش , ایران ,
تاریخ : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
عضو هيات مديره باشگاه الجزيره امارات گفت: در مسابقه با الريان قطر در ليگ قهرمانان آسيا با بازيکنان اصلي به ميدان نمي رويم.
به گزارش مشرق به نقل از ایرنا،  ''محمد سالم العنزي'' گفت: اول شدن تيم ما در گروه نخست ليگ قهرمانان قطعي شده است به همين دليل به بازيکنان اصلي استراحت مي دهيم تا براي مسابقه مرحله يک چهارم نهايي آماده باشند.

استقلال ايران به همراه اين دو تيم و همچنين نسف قارشي ازبکستان در يک گروه قرار دارد.

صعود الجزيره به عنوان تيم نخست اين گروه به مرحله بعد قطعي شده است اما استقلال با هشت امتياز و الريان با شش امتياز براي قرار گرفتن در جايگاه دوم رقابت مي کنند.

در دور ششم رقابت هاي اين گروه که روز چهارشنبه 27 ارديبهشت برگزار مي شود استقلال ميهمان نسف قارشي است و در صورت پيروزي بدون توجه به نتيجه مسابقه الريان و الجزيره به دور بعدي صعود مي کند.

 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: الجزیره , نسف قرشی , الریان ,
تاریخ : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
این عجیب ترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس است، تیمی که یک ماه پیش به کسب سهمیه آسیایی امیدوار بود اما حالا اگر توقف شهرداری تبریز مقابل فجرسپاسی نبود حتی بدون کسر  2 امتیاز کمیته انضباطی(البته بهتره بگیم برای کمیته تشویقی پرسپولیسی ها) ممکن بود در هفته آینده برای اولین بار به دسته پایین تر سقوط کند.
 به گزارش مشرق، بازی دیروز پرسپولیس مقابل راه آهن در شرایطی برگزار شد که هیچ کس از یک باخت چهارگله دیگر تعجب نکرد. راه آهنی ها که در ابتدا با درخشش بهادر عبدی به گل رسیدند بعد از خوردن گل تساوی ریتم خود را ادامه دادند و بعد از گل دقیقه 45، در نیمه دوم دو بار دیگر دروازه پرسپولیس را گشودند. البته این شکست چهارگله با پاسخ نسبتا مناسبی از طرفدار پرسپولیس توام شد و این تیم با درخشش علی کریمی و ایمون زاید اختلاف را به حداقل رساند و حتی می توانست گل چهارم را بزند که این اتفاق رخ نداد.


 
 

|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: پرسپولیس , اختلاف , سقوط ,
تاریخ : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه در پایان بازی با تراکتورسازی به انتقاد از سرمربی تیم تبریزی ها پرداخت و گفت: امیر قلعه نویی بعد از مسابقه به من گفت یک مشت لجن دور خودت جمع کرده‌ای!
به گزارش مشرق به نقل از مهر، اصغر شرفی در نشست خبری بعد از بازی تصریح کرد: فوتبال زمانبر است و یک مربی باید فرصت کافی داشته باشد تا بازیکنان را آب کند و آنها را در قالبی که میخواهد در بیاورد. بازیکنان ما امروز مقابل تراکتورسازی مردانه بازی کردند، البته ما از نظر تاکتیکی و تکنیکی از حریف عقب‌تر بودیم.

وی در خصوص بازی تدافعی مس سرچشمه تاکید کرد: دفاع کردن خودش تاکتیک است و یک تیم باید بلد باشد آنرا پیاده کند. ضمن دفاع کردن باید به ضد حملات هم چشم داشت که ما تقریبا این کار را انجام دادیم.
 

 


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , تراکتور , شرفی ,
تاریخ : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
آندرانيك تيموريان، هافبك تيم استقلال وضعيت مشخصي در تيم استقلال ندارد و از آنجا كه قرارداد وي در پايان فصل با آبي‌ها به اتمام مي‌رسد، وي قصد دارد پيشنهاداتش را مورد بررسي قرار دهد و اين پيشنهاد از امارات به وي رسيده است.
به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران،‌ در حاليكه اكثر بازيكنان ايراني، حاضر به حضور در ليگ امارات نيستند و اين كشور را از لحاظ فوتبالي در پيشرفت موثر نمي‌دانند، اما اين در حالي است كه دو پيشنهاد مناسب از امارات به تيموريان رسيده است كه قرار است پس از پايان فصل مورد بررسي قرار بگيرد.

گفتني است، دو پيشنهاد اين بازيكن به مدير برنامه‌هايش رسيده است و مبلغ پيشنهاد دو ميليارد است.

قرار است مدير برنامه تيموريان شرايط را به صورت دقيق مورد بررسي قرار دهد تا پس از اتمام بازي‌هاي آسيايي و ليگ تيموريان به بهترين پيشنهاد پاسخ مثبت دهد و راهي امارات شود.

شايان ذكر است، آندو براي حضور در تيم‌هاي عربي مشكلي ندارد و اعلام كرده در صورتي كه تيم مورد نظر از نظر امكانات مالي و تمريني در شرايط ايده‌آلي قرار داشته باشد وي ترجيح مي‌دهد كه به جاي بازي در ليگ ايران راهي امارات شود و يك فصل از فوتبال خود را در اين كشور سپري كند.

 


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , آندرانیک تیموریان , ,
برچسب‌ها: آندو , امارات ,
تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال صبح امروز با مدیرعامل این باشگاه جلسه‌ای را برگزار کرد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، سید مهدی رحمتی صبح امروز با حضور در محل باشگاه استقلال با علی فتح الله زاده دیدار و گفت و گو کرد. رحمتی در خصوص وضعیت قرارداد و مسائل مالی و دیدار با الریان برای دقایقی با مدیرعامل باشگاه استقلال به گفت و گو پرداخت.

 

* پان‌های داور چینی دیدار استقلال و الریان به همراه تیم داوری در هتل آزادی مستقر شدند.

 

* اعضای تیم الریان قطر برای بازی با استقلال قرار است در هتل اسپیناس مستقر شوند.

 

* تیم استقلال برای دیدار با الریان قطر محرومی نخواهد داشت اما مجتبی جباری تنها بازیکن این تیم است که با آسیب دیدگی روبه‌رو است و حضور او در بازی تیم قطری قعطی نیست.

 

* با توجه به برگزاری دیدار تیم های پرسپولیس و الهلال در ورزشگاه آزادی دو تیم استقلال و الریان قطر نمی توانند در زمین اصلی تمرین کنند. قرار است باشگاه استقلال برای آخرین تمرین الریان یک زمین تمرینی را در اختیار نماینده قطر بگذارد.

 

* بازیکنان تیم استقلال از فردا در هتل المپیک اردوی پیش از بازی خود را برگزار خواهند کرد.

 

دیدار تیم های استقلال و الریان قطر از ساعت 19:20 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , سید مهدی رحمتی , لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: جباری , علی فتح الله زاده , رحمتی , الریان ,
تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از ایسنا، هادی عقیلی درباره دلایل انتخاب القطر گفت: «بنا به برخی از دلایل شخصی نمی‌خواهم فصل بعد در ایران بازی کنم و اگر قراردادم با القطر قطعی شود، آن دلایل را بازگو می‌کنم. به هر حال ترجیح می‌دهم فعلا در قطر بمانم و قراردادم با القطر 90 درصد قطعی شده است.»

وی در ادامه به مقایسه فوتبال قطر و سایر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس پرداخت و گفت: «در بین کشورهای عربی باید فوتبال عربستان را از سایر کشورها جدا کنیم، چون شرایطش تفاوت دارد اما کیفیت فوتبال سایر کشورهای عربی مثل امارات و قطر تقریبا در یک سطح است.»

عقیلی درباره مصدومیت جزئی که چندی پیش گریبانگیرش شده بود هم این گونه توضیح داد: «یک کشیدگی جزئی در عضله پایم رخ داده بود که باعث شد به هنگام بازی پایم درد بگیرد، اما خدا را شکر مساله آن قدرها هم جدی نبود و اکنون هم در تمرین‌های تیم شرکت می‌کنم.»


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: عقیلی , الریان , قطر ,
تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

پس از شکستگی دست وحید طالب لو در بازی شاهین مقابل سپاهان، این بازیکن تحت عمل جراحی قرار گرفت. گفته می شود وی سه ماه از میادین دور خواهد ماند.


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , وحید طالب لو , ,
برچسب‌ها: طالب لو , شاهین , مصدومیت ,
تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

در حالی که هنوز لیگ برتر به پایان نرسیده، سرمربی تراکتورسازی با دو، سه پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتر مواجه شده و این در حالی است که وضعیت او برای فصل آینده مبهم است.
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام به نقل از فارس، هفته‌هاي اخير بارها خبر بازگشت قلعه‌نويي به استقلال در روزنامه‌ها و سايت‌هاي خبري منتشر شده ولي اين مربي هنوز اظهارنظر شفافي در مورد فصل آينده نداشته است. او در تلاش است تا به استقلال برگردد ولي اگر اين اتفاق نيفتاد، قلعه‌نويي مي‌تواند پيشنهاد تراكتور را هم براي سال آينده بررسي كند. البته اين پايان ماجرا نيست چرا كه مسوولان باشگاه سايپا هم تمايل به آوردن قلعه‌نويي دارند و حتي تماس‌هايي با او گرفته‌اند. يكي از مسوولان رده بالاي باشگاه سايپا در تماسي كه با قلعه‌نويي داشته، از او خواسته كه براي مذاكره به باشگاه سايپا برود و حتي سايپايي‌ها به سرمربي فعلي تراكتورسازي وعده‌ داده‌اند كه خواسته‌هاي اين مربي را در مورد جذب بازيكن فراهم كنند و تيمي در حد قهرماني ببندند. حالا بايد ديد قلعه‌نويي براي فصل آينده چه تصميمي خواهد گرفت.


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: سایپا , امیر قلعه نویی , استقلال ,
تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
بازیکن تیم نفت‌آبادان تصمیم گرفت در دیدار با استقلال از فوتبال خداحافظی کند.
به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، امید شریفی نسب بازیکن تیم نفت آبادان تصمیم گرفته از فوتبال خداحافظی کند. وی باشگاه را هم در جریان این تصمیم گذاشته و از آنها خواسته در بازی با استقلال که یکشنبه هفته آینده در آبادان برگزار می شود مقدمات این خداحافظی فراهم شود.

مسئولان باشگاه نفت آبادان قصد دارند پس از هماهنگی های لازم با سازمان لیگ و باشگاه استقلال مراسم خداحافظی شریفی نسب را تدارک ببینند.

 


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
برچسب‌ها: امید شریفی نسب , نفت آبادان , استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سرپرست تيم فوتبال استقلال در آستانه رويارويي تيمهاي ايراني با تيمهاي عربي، حمايت از نمايندگان ايران را خواستار شد.

به گزارش ايسنا،‌ منصور پورحیدری سرپرست تیم استقلال درخصوص دیدارهای هفته جاری لیگ قهرمانان آسیا و دیدار حساس دو نماینده ایران در ورزشگاه آزادی مقابل تیم‌های عربی به سايت باشگاه استقلال گفت: استقلال و پرسپولیس قطب‌های بزرگ فوتبال ایران هستند که باید در رقابت‌های آسیایی حمایت قاطعی از آنها به عمل آید. درواقع در این رقابت‌ها دیگر رنگ‌‌ها و نام‌ها نمی‌تواند معنایی داشته باشد بلکه این نام ایران است که مطرح می‌شود. به همین دلیل از هواداران استقلال خواهشمندم تا هم در روز دیدار پرسپولیس و الهلال و هم دیدار چهارشنبه در بازی استقلال و الریان حمایت جامعی از دو نماینده فوتبال ایران داشته باشند. در این 2 روز به همدلی و اتحاد جامعه ورزش نیاز داریم تا فوتبال ایران بتواند در آسیا از نام خود دفاع کند.


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ قهرمانان آسیا , ,
تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال محور اصلی نشست شنبه شب هیئت مدیره این باشگاه را رفع مشکلات مالی و دیدار حساس آبی‌پوشان مقابل الریان عنوان کرد.

جواد زرینچه  در مورد نشست شنبه شب هیئت مدیره باشگاه استقلال، ضمن بیان مطلب فوق گفت: محور اصلی این نشست به مسائل و مشکلات مالی اختصاص داشت. حاضران بدنبال راهکاری بودند تا بتوانیم هر چه زودتر مشکلات مالی باشگاه را مرتفع کنند.

وی اضافه کرد: این جلسه را برگزار کردیم تا بتوانیم با رفع موانع موجود آرامش را به اردوی استقلال بازگردانیم زیرا روز چهارشنبه دیداری بسیار حساس مقابل الریان قطر خواهیم داشت.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا در این نشست از پرویز مظلومی فهرست بازیکنان را دریافت کردید؟ اظهار داشت: در جلسه شنبه شب، اصلا در مورد این قضیه بحثی مطرح نشد زیرا پرویز مظلومی چند روز پیش فهرست بازیکنان مورد نظر خود را به ما ارائه داده بود و دیگر نیازی نبود بابت این قضیه صحبتی انجام دهیم.

زرینچه در پایان گفت: در این نشست در خصوص حضور قدرتمندانه استقلال برابر الریان هم به گفتگو پرداختیم و تصمیمات لازم را اتخاذ کردیم. امیدواریم هوادارانمان چهارشنبه روزی فراموش نشدنی را برای موفقیت تیم محبوبشان رقم بزنند و با حمایت آنها تیم استقلال برابر حریف قطری به پیروزی دست یابد.

.....................................

در پی مصاحبه جواد زرینچه مبنی بر اینکه در جلسه روز گذشته هیئت مدیره استقلال صحبتی در مورد ارائه لیست بازیکنان توسط مظلومی نشده و  وی چند روز قبل لیستش را ارائه کرده خبرنگار ورزشی فارس بار دیگر با علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه تماس گرفت که وی با تایید خبر فارس گفت: جلسه هیئت مدیره با محورهای مختلفی از جمله مسائل مالی و برنامه های من برای فصل بعد بود. در این جلسه برنامه ام را ارائه کردم و طبق اختیاراتم گفتم می خواهم از مظلومی لیست بگیرم و اعضا هم پذیرفتند.

وی افزود: اینکه زرینچه گفته مظلومی قبلاً لیست خود را داده، خبر ندارم و حتما لیستی به او داده که من نمی دانم! طبق چارچوب مدیرعامل باید از سرمربی لیست بخواهد و او هم باید لیست را به مدیرعامل بدهد و من به هیئت مدیره تحویل دهم.

منبع خبر :خبرگزاری پارس فوتبال


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

در دو هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور ، تیم تراکتورسازی تبریز همچنان شانس قهرمانی این رقابت‌ها را دارد . در هفته سی و سوم تیم سپاهان اصفهان در شهرآورد این شهر مهمان ذوب‌آهن است ، تراکتورسازی تبریز در کرمان به مصاف مس سرچشمه می‌رود و استقلال نیز در آبادان مهمان نفت این شهر است . در هفته آخر لیگ برتر هر سه تیم مدعی میزبان هستند ، سپاهان از مس سرچشمه پذیرایی خواهد کرد ، تراکتورسازی میزبان ملوان است و استقلال نیز با نفت تهران روبه‌رو خواهد شد


 
به گزارش واحد مرکزی خبر سپاهان در صورت پیروزی در هر دو بازی باقیمانده خود قهرمان لیگ یازدهم خواهد شد ، یک برد و یک تساوی نیز متضمن قهرمانی سپاهان است. یک برد و یک باخت ، یک تساوی و یک باخت و یا دو باخت در دیدارهای باقیمانده قهرمانی سپاهان را مشروط به نتایج تیم‌های تراکتورسازی و استقلال خواهد کرد . تراکتورسازی برای قهرمانی باید حداقل در یک بازی خود به پیروزی برسد تا با شکست استقلال و سپاهان در دو بازی باقیمانده سند قهرمانی به نام تراکتورسازی زده شود . در واقع احتمال دو تساوی ، یک تساوی و یک شکست و یا هر دو شکست در بازی‌های باقیمانده هیچ‌گونه شانسی را برای تراکتورسازی برای قهرمانی نخواهد گذاشت

 
 تراکتورسازی در صورت پیروزی در هر دو بازی باید منتظر از دست دادن سه امتیاز سپاهان در مقابل ذوب‌آهن و مس سرچشمه بماند تا تفاضل گل قهرمان را تعیین کند. دو پیروزی برای شاگردان امیر قلعه‌نویی به همراه یک تساوی و یک شکست و یا دو شکست در بازی‌های باقیمانده سپاهان، قهرمانی تراکتورسازان را حتمی خواهد کرد. استقلال تهران کمترین شانس قهرمانی را دارد زیرا برای قهرمانی آبی‌پوشان، سپاهان باید هر دو بازی خود را واگذار کند و تراکتورسازی نیز حداکثر از دو بازی سه امتیاز بگیرد تا استقلال به صورت قطعی قهرمان شود . سپاهان اگر در دو بازی باقیمانده خود یک امتیاز گرفته و تراکتورسازی نیز چهار امتیاز کسب کند و استقلال تهران هر دو بازی خود را با برد به پایان رساند، هر سه تیم 66 امتیازی خواهند شد و تفاضل گل تیم قهرمان را تعیین خواهد کرد . با توجه به اینکه سپاهان و تراکتورسازی هر کدام یک بازی با تیم سقوط کرده مس سرچشمه کرمان دارند

 
 شانس قهرمانی استقلال فقط روی کاغذ است و این تیم عملاً با جام قهرمانی وداع کرده است. تراکتورسازی برای قهرمانی باید هر دو بازی خود مقابل مس سرچشمه کرمان و ملوان بندرانزلی به پیروزی برسد تا 70 امتیازی شود، با پیش فرض پیروزی سپاهان بر مس سرچشمه، دربی شهر اصفهان قهرمان لیگ برتر را تعیین خواهد کرد. اگر سپاهان مقابل ذوب آهن به برتری دست یابد قهرمانی‌اش مسجل می‌شود اما تساوی دو تیم اصفهانی کار را به تفاضل گل خواهد کشاند که در زمان حاضر این نیز به برتری سپاهان رای می‌دهد، مگر اینکه تراکتورسازی مقابل مس سرچشمه و ملوان دو برد پر گل دست یابد

 
 شکست سپاهان در مقابل ذوب‌آهن و همراه با دو پیروزی تراکتورسازی، نخستین قهرمانی فوتبال تبریز در رده باشگاهی ایران را رقم خواهد زد. در پایان هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان اصفهان با 65 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های تراکتورسازی با 62 و استقلال با 60 امتیاز دیگر مدعی‌های کسب قهرمانی هستند

منبع خبر : تابناك


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
پرسپوليس در ليگ برتر عملكرد بسيار ضعيف و خارج از انتظاري داشت كه مي‌تواند براي اين تيم خطرناك باشد. خطرناك از اين نظر كه بخش عظيم هواداران اين تيم جوان هستند و تحمل نتايج بسيار ضعيف را ندارند. باخت‌هاي متوالي مخرب است و ممكن است تيم را به بي‌انگيزگي، بي‌توجهي و عدم مسئوليت‌پذيري عادت دهد. دليل عمده بد بازي كردن و بد نتيجه گرفتن پرسپوليس در ليگ عدم تمركز كافي كادر فني روي اين تيم در ليگ برتر بوده است. سرمربي پرسپوليس به برخي بازيكنان در ليگ برتر بيشتر استراحت داد‌ و در مقطع حساس ليگ هم به مسافرت رفت

 
 يكي ديگر از مسائلي كه پيرامون پرسپوليس رخ مي‌دهد و انعكاسش در رسانه‌ها تبعات منفي دارد اين است كه كادر فني و مسئولان باشگاه اعلام مي‌كنند چند تن از بازيكنان تيم را براي فصل بعد نمي‌خواهند. اين كه در پايان فصل تغييراتي در تيم رخ دهد كاملا طبيعي است اما اين مسئله نبايد توسط دنيزلي و مسئولان باشگاه آن هم چند بازي مانده به پايان فصل رسانه‌اي مي‌شد. اين اتفاق در هفته‌هاي پاياني فصل از هر سمي مهلك‌تر است. خوشبختانه در بازي‌هاي آسيايي سه بازيكن موثر به پرسپوليس اضافه مي‌شوند. دروازه‌بان خوب خارجي اين تيم توانمند است و به عقيده من 50 درصد انرژي روحي و رواني پرسپوليس را تامين مي‌كند. پولادي هم كاملا آماده و سرحال و مطمئن است و شيث رضايي هم اين روزها هماهنگي بسيار خوبي با نصرتي دارد و ضريب اطمينان خط دفاع را بالا برده است

 
 تركيب پرسپوليس هرچند در آسيا هم عالي نيست اما بهتر عمل مي‌كند. ضمن اين كه در بازي‌هاي آسيايي منافع همه ايجاب مي‌كند كه با انگيزه بيشتري بازي كنند.‌به‌عقيده من نتايج ضعيف پرسپوليس در ليگ برتر حداقل تاثير را در بازي‌هاي اين تيم در آسيا خواهد داشت. شرايط استقلال اما با ساير تيم‌ها فرق مي‌كند. اين تيم نتايج ضعيفي در آسيا كسب كرده ولي روزنه‌هايي از اميد هم برايش باز شده كه اگر در دو بازي پاياني‌اش چهار امتياز بگيرد مي‌تواند از گروهش صعود كند. در مجموع اين تيم آبستن حوادث زيادي است كه از آن جمله مي‌توان به مباحث حاشيه‌اي تغيير مديريت باشگاه اشاره كرد. اين مباحث با منطق فوتبال كه مي‌گويد تيم در هفته‌هاي پاياني بايد آرامش و تمركز داشته باشد، همخواني ندارد. عملكرد استقلال ابتدا در ليگ خيلي خوب بود و زماني كه صدر جدول را در اختيار داشت با تيم دوم اختلاف امتياز زيادي داشت ولي اكنون پنج امتياز از سپاهان كمتر دارد از تيمي كه امكانات و بازيكنان خوب زيادي داشت و كادر فني‌اش هم بد نبود انتظار اين نتايج را نداشتيم. 

 
متاسفانه مسئولان باشگاه استقلال در مقطعي از فصل اقدام به خودزني كردند و براي خود مشكل آفريدند. مديرعامل استقلال تجربه لازم را دارد اما ظاهرا مسائلي كه از سوي مقامات بلندپايه‌تر پيش آمده او و باشگاه را به حاشيه برده است. مذاكره با گزينه‌هاي جديد مديريت مي‌توانست كاملا محرمانه شكل بگيرد و رسانه‌اي نشود. از اين كه باشگاه استقلال با شرايط خوبي كه داشت به تدريج ثبات كاري‌اش را از دست مي‌دهد، متاسفم.

منبع خبر : تابناك


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

قریب در دقیقه 90 مدیرعامل استقلال می شود

نزدیکان قریب معتقدند که او در نهایت مدیرعامل استقلال خواهد شد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، در حالیکه در اواخر هفته گذشته محمد حسین قریب به طور غیر رسمی حضورش در استقلال را منتفی دانست و سعی کرد از طریق نزدیکان رسانه ای خود شایعات مربوط به مدیرعاملی در استقلال را تکذیب کند اما به نقل از منابع آگاه شنیده می شود که در صورت نبود گزینه مناسب برای جانشینی فتح ا... زاده ، قریب در آخرین دقایق ممکن است پیشنهاد مدیریت را بپذیرد!
گفته می شود که قریب در مذاکرات مختلف با پیشکسوتان و نزدیکان باشگاه استقلال اصرار داشته که فتح ا... زاده در سمت خود ابقا شود و اگر در آخرین دقایق هیچ گزینه ای برای مدیرعاملی استقلال محقق نشد ، آن گاه مدیرعامل سال های گذشته استقلال ممکن است در تصمیمش تجدید نظر کند.
نزدیکان قریب معتقدند که او در نهایت مدیرعامل استقلال خواهد شد. از سوی دیگر وزارت ورزش اگر نتواند قریب را برای حضور در استقلال راضی کند، به سراغ دوست نزدیک محمد عباسی خواهند رفت: «بهروز منتقمی!» نام او  بعد از شکست در صحنه انتخابات فدراسیون فوتبال دیگر شنیده نشد اما از راهروهای وزارت ورزش خبر می رسد که بهروز منتقمی، تنها گزینه جدی و مورد وثوق وزارت ورزش بعد از قریب برای مدیرعاملی استقلال خواهد بود.
همه این اتفاق ها در شرایطی رخ می دهد که فتح ا... زاده تصمیم به رفتن از استقلال داشته باشد. در غیر این صورت حاجی استقلالی باز هم مدیرعامل آبی پوشان خواهد بود.»


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: مظلومی , استیلی , داربی , ,
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

طرفدار خوب كسيه كه هميشه و تا آخرين ثانيه بازيها اميدوار به قهرماني و برد باشه. ولي با نتيجه اي كه استقلال ديروز در مقابل شاهين بدست آورد و بردي كه سپاهان در مقابل فولاد كسب كرد و اختلاف سه امتيازي كه بين استقلال و سپاهان بوجود آمده ديگر بايد با جام خداحافظي كرد. حالا قدر امتياز بازيهاي رفت مس كرمان ,  داربي برگشت   و ... را مي فهميم. در سه هفته پاياني سپاهان با پرسپوليس , شاهين , ذوب آهن بازي داره و استقلال با شهرداري تبريز , نفت تهران , نفت آبادان كه در اين سه بازي احتمال اينكه استقلال امتياز ازدست بده ( با توجه به بازي هاي اخير ) بيشتر از سپاهان است. ما در اين شكي نداريم كه بازيهاي استقلال در اين چند ماه گذشته خيلي فشرده بوده ولي اين خستگي از نظر روحي هم در بازيكنان القاء شده و فكر مي كنند اكر در نيمه دوم بازي كم بياورند طبيعي است . چيزي كه در بازي رفت و برگشت الجزيره و بازي ديروز با شاهين خيلي مشهود بود. البته در فوتبال هيچ چيزي قابل پيش بيني نيست و تو اين سه هفته هر چيزي امكان پذير است. به اميد قهرماني استقلال حجازي و پسران آبي.

 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

متلک پرانی خواجه امیری به پرسپولیسی ها به حمایت از رحمتی

 

احسان خواجه امیری استقلالی

 هواداران پرسپولیس پس از اطلاع از حضور سید مهدی رحمتی در کنسرت احسان خواجه امیری وی را مورد هتاکی و توهین قرار دادند.

  سید مهدی رحمتی از جمله مهمانان ویژه سانس دوم کنسرت احسان خواجه امیری در بیست و هفتمین جشنواره موسیقی فجر بود که پس از معرفی از سوی این خواننده و اعلام حضورش در سالن به شدت از سوی هواداران پرسپولیسی حاضر در سالن مورد هتاکی و توهین قرار گرفت.

این اتفاق در حالی رخ داد که خود خواجه امیری هم یک استقلالی متعصب است و در جواب شعارهایی از قبیل «سه تایی ها» و « سه تا یادت نره»، رو به رحمتی گفت :« این پرسپولیسی ها چی میگن؟ بعد 8 سال حالا یه بازی رو بردن..» که این جملات با استقبال هواداران استقلالی حاضر در سالن روبرو شد.

احسان خواجه امیری شب گذشته در دو سانس سالن همایش‌های برج میلاد بروی صحنه رفت.

احسان خواجه امیری استقلالی

احسان خواجه امیری استقلالی

**********************************************

وقتی شعور و شخصیت و درک و فهم لنگیا رو می بینم روزی هزار بار به استقلالی بودن خودم افتخار میکنم،بیخود نیست که هرجا نامی از فرهنگ و شعور میاد واژه "استقلالی" میدرخشه.هتاکی و بی شخصیتی و توهین به ناموس دیگران تو خون لنگیا و جزئی جداناشدنی از زندگی نکبت بار اوناس،توهینشون به سید مهدی،فحاشیاشون به فرهاد مجیدی تو بازی با الغرافه،هتاکی هاشون به محمود رفیعی،دشنام های فراموش نشدنیشون به علی دایی و از همه زشت تر دشنام های ناموسی شون به مادر و برادر مرحوم حمید استیلی بعد از دربی 73 تنها بخشی از افتخارات هواداران لنگ تو دو سال اخیره!

البته نباید زیاد بهشون خرده بگیرم،اسطوره اخلاقشون علی کریمیه که نیازی به تعریف و تمجید نداره! یا شناسنامه باشگاشون علی پروینه که به بد دهنی و توهین به بازیکن مشهوره و.....

تو این پست علاوه بر اینکه با یه هنرمند استقلالی آشنا شدیم، تفاوت های فاحش مکتب استقلال کبیر رو با هواداران و پیشکسوتان لنگ بیش از پیش دریافتیم

 

تا معرفی بقیه شخصیت ها فعلا بای!


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: سید مهدی رحمتی , ,
برچسب‌ها: رحمتی , استقلال , خواجه امیری , کنسرت ,
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مصطفی دنیزلی و رویانیان قرار است ظرف یکی دو روز آینده جلسه‌ای با یکدیگر داشته باشند تا در مورد لیست پرسپولیس برای فصل آینده و اوضاع فعلی این تیم با یکدیگر صحبت کنند.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، هر چند شکست سنگین پرسپولیس مقابل سایپا برای مصطفی دنیزلی بسیار تلخ و ناراحت‌کننده بود ولی حسن این باخت این بود که آقا مصطفی حالا خیلی راحت می‌تواند برای فصل آینده تصمیم بگیرد و بازیکنانی را که نمی‌خواهد خیلی راحت کنار بگذارد. دنیزلی حتی بعد از بازی در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که این باخت کار او را برای کنار گذاشتن برخی نفرات راحت کرد و حالا خیلی‌ها منتظرند تا فهرست مازاد پرسپولیس اعلام شود.

آخرین اخبار حاکی از آن است که دنیزلی برای فصل آینده نیمی از بازیکنان فعلی تیمش را کنار خواهد گذاشت. این خبر را یکی از نزدیکان دنیزلی در اختیار خبرنگار ما قرار داد و تعدادی از بازیکنان پرسپولیس از حالا باید به فکر رفتن از این تیم باشند. میثاق معمارزاده، حسین هوشیار، علیرضا محمد، ابراهیم شکوری، رضا نورمحمدی، ممدوتال، مازیار زارع، حسین بادامکی، جواد کاظمیان، وحید هاشمیان، مهدی مهدوی‌کیا و مهرداد اولادی بازیکنانی هستند که دنیزلی تمایلی برای نگه داشتن آنها ندارد. در ضمن وضعیت امیرحسین فشنگچی و هادی نوروزی هم برای ماندن در پرسپولیس مبهم است.

خبر دیگر از پرسپولیس این است که مصطفی دنیزلی و رویانیان قرار است ظرف یکی دو روز آینده جلسه‌ای با یکدیگر داشته باشند تا در مورد لیست پرسپولیس برای فصل آینده و اوضاع فعلی این تیم با یکدیگر صحبت کنند. در ضمن گفتنی است اکثر بازیکنانی که در فهرست مازاد پرسپولیس قرار خواهند گرفت فقط تا پایان امسال با این تیم قرارداد دارند.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

امیر قلعه‌نویی خوشحال بود که تیمش توانسته راه‌آهن را شکست دهد.


 
به گزارش خبرآنلاین : امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی یك بر صفر تیمش مقابل راه آهن در كنفرانس خبری شركت كرد. خبرنگاری از قلعه‌نویی دلیل اعتراض‌هایش به داوری را پرسید كه وی گفت: «این كارها جزو شیرینی مربی‌گری است. بالاخره در یك بازی فشار زیادی به ما وارد می‌شود و این مسائل طبیعی است اما داور در این بازی به همه صحنه‌ها نزدیك بود و در قضاوت خوبش اشتباه تاثیرگذاری نداشت.»

 
او درباره تغییر مكان بازی تیمش با راه‌آهن و همچنین زودتر برگزار شدن دیدار این تیم با پرسپولیس در هفته آینده گفت: «دلیل اینكه بازی ما با پرسپولیس نیم ساعت زودتر آغاز می‌شود این است كه می‌خواستیم به احترام تیم بزرگ پرسپولیس ایران به هوادارانش و اینكه این تیم باید برای بازی با الهلال انجام شود، پذیرفتیم كه این بازی زودتر برگزار شود. اینجا دیگر بحث پرسپولیس ایران است و ما باید این كار را انجام می‌دادیم. اما برای بازی این هفته، بحث سرگروهی بود و قبول نمی‌كردیم كه مسابقات همزمان نباشند.»

 
سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی در ادامه درباره اقدام تعدادی از هواداران خود كه در ورزشگاه بنری را با عنوان "22 روز مانده به بازگشت قلعه‌نویی به استقلال" روی دست گرفته بودند گفت: «من هر وقت با هر تیمی به تهران آمده‌ام، هواداران لطف داشته‌اند. ولی قرار نیست به استقلال برگردم و با كسی صحبت نكرده‌ام.»
همچنین خبرنگاری به قلعه‌نویی گفت: «خدمت شریف شما عرض كنم...» كه قلعه‌نویی به او گفت: «در طول این 30 سال برای اولین بار است كه كسی به من می‌گوید خدمت شریفتان عرض كنم. به هر حال بزرگوار، من قسمت اول حرف‌های شما را قبول دارم ولی خدمت شریفت عرض می‌كنم كه با شما موافق نیستم.»

|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
اعضا هیئت مدیره استقلال حرکات مجیدی پس از بازی با پرسپولیس را معنادار می دانند و معتقدند که فرهاد با پیراهن آبی و بوسیدن آن نوید و پیغام بازگشت را به کل استقلالی ها ارائه کرده است و در بازگشت وی به تیم هیچ گونه شک و شبه ای وجود ندارد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مقداد نجف نژاد عضو هیئت مدیره استقلال این اخبار را تایید کرده و اعلام داشت که هیئت مدیره مخالفتی با بازگشت مجیدی ندارد این در حالی است که پس از جدایی اتفاقی مجیدی، اعضای هیئت مدیره نارضایتی خود را از تصمیم مهاجم استقلال اعلام کرده و وی را محکوم کردند اما در حال حاضر شرایط متفاوت پیش می رود و اعضا هیئت رای به بازگشت فرهاد مجیدی می دهند.

عضو هیئت مدیره استقلال مدعی است که استقلال خانه مجیدی است و انتظار این اتفاق می رفت که وی هر چه سریعتر به جمع آبی ها بازگردد.

گفتنی است، اعضا هیئت مدیره حرکات مجیدی پس از بازی با پرسپولیس را معنادار می دانند و معتقدند که فرهاد با پیراهن آبی و بوسیدن آن نوید و پیغام بازگشت را به کل استقلالی ها ارائه کرده است و در بازگشت وی به تیم هیچ گونه شک و شبه ای وجود ندارد.

شایان ذکر است، اعضا مسئول در تیم استقلال، با اعلام خبر بازگشت مجیدی شرایط را با تغییراتی روبرو ساختند زیرا این بازیکن برای بازگشت شروطی دارد که سرمربی در راس این شروط قرار دارد، فرهاد مجیدی با همه مربیان استقلالی رابطه خوبی ندارد و این موضوع برای وی حائز اهمیت است، از طرفی هیئت مدیره نیز، با توجه به شرایطی که مجیدی برای بازگشت دارد، ترجیح می دهند، وی را برای فصل آینده در اختیار بگیرند، اما از شرایط مناسب برخی مربیان لیگ برتری بگذرند.


|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , فرهاد مجیدی , ,
برچسب‌ها: مجیدی , 4 , چوبله , بازگشت ,
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
تصوير خبر

 

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال با تغییر مکان دیدار ۳ امتیاز زور را از ما گرفتند و به تراکتورسازی دادند.

 


 

علی دایی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: هر دو تیم بازی خوب و متعادلی انجام دادند و تا قبل از گل به هیچ‌عنوان دچار مشکل نشدیم. متأسفانه نیمه دوم اشتباه کردیم. می‌توانستیم بازنده این بازی نباشیم. تراکتور از تجربه بالایش استفاده کرد و پیروز شد.

سرمربی راه‌آهن با انتقاد از عملکرد مسئولان فدراسیون فوتبال در برگزاری این دیدار در ورزشگاه تختی گفت: 3 امتیازی که دنبالش بودند را از ما گرفتند و به تراکتورسازی دادند. به مردم آذربایجان تبریک می‌گویم اما به هیچ عنوان عدالت رعایت نشد چون در زمین خودمان هم میهمان بودیم. برای کسانی که این طور برنامه‌ریزی می‌کنند متأسفم.

دایی ادامه داد: روی صحنه‌ای که گل خوردیم با بازیکنان صحبت کرده بودم. در دقایق ابتدایی بازی داور یک پنالتی مسلم را برای ما نگرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا در واکنش به تغییر محل مسابقه به ورزشگاه تختی از انجام بازی خودداری نکردند، اظهار داشت: اگر من تنها بودم به هیچ عنوان زیر بار زور نمی‌رفتم اما من در مجموعه راه‌آهن فعالیت می‌کنم و بالادستی‌ها تصمیم‌گیرنده هستند. مطمئن باشید اگر مسئله شخصی بود زیر بار نمی‌رفتم.

دایی در پاسخ به این سؤال که چرا به نشانه اعتراض این دیدار را انجام ندادید، خاطرنشان کرد: اگر این کار را می‌کردیم بازی 3 بر صفر اعلام می‌شد و ممکن بود جریمه‌هایی را علیه ما اعمال کنند و حتی فدراسیون مقدمات سقوط ما به لیگ دسته اول را فراهم کند.

دایی افزود: کنترل 3 هزار نفر کار سختی است؟ 100 هزار تماشاگر در آزادی حضور پیدا می‌کنند اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد. دوست داشتند این 3 امتیاز را به تراکتور بدهند. هیچ پاسخ صحیحی نمی‌دهند متأسفانه قانون زور است و فدراسیون زور می‌گوید. ما هم کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. تمام اعتراض‌ها را انجام دادیم و دعواها را کردیم اما به زور گفتند باید بازی کنیم.

وی درباره عملکرد خط حمله راه‌آهن گفت: در این بازی به هیچ عنوان از عملکرد خط حمله راضی نبودم. عباس‌فرد را نداشتیم و توپ‌های زیادی را از دست دادیم.

دایی در مورد حضورش در فصل آینده در راه‌آهن گفت:‌ سه بازی دیگر باقی مانده و بعد از اینکه تعهداتم را انجام دادم برای فصل بعد تصمیم‌گیری می‌کنم.


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , علی دایی , ,
برچسب‌ها: دایی , راه آهن , تراکتور ,

آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید