دنیزلی:نمي‌توانيم از 4 گل خوردن رها شويم
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

در این تصویر دنیزلی شاید به این فکر می کند که فرهاد مجیدی اون و تیمش را سحر کرده شایدم....پرسپولیس پانزدهم جدوله اگه اون 2 امتیاز هم کم می شد شاید سقوط می کردیم.

سرمربي پرسپوليس گفت: نمي‌توانيم از مشکل 4 گل خوردن در هر بازي رهايي پيدا کنيم.


 

مصطفي دنيزلي در نشست خبري پس از شکست 4 بر 3 مقابل راه آهن در خصوص اينکه چطور بعد از اينکه پرسپوليس در بازي ها گل هاي زيادي مي خورد و آيا نتوانستيد مشکل را پيدا کنيد گفت: درست است و ما نمي توانيم از اين مشکل رهايي پيدا کنيم. بعد از بازي با الغرافه که در اينجا داشتيم سعي کرديم تيم را جمع کنيم اما نمي توانيم و چنين موقعيتي تاکنون اتفاق نيفتاده است. يک بار هم زماني که سرمربي تيم ملي ترکيه بودم گل هاي زيادي دريافت مي کرديم اما بازي هاي دوستانه بود. همان تيم در جام ملت هاي اروپا به يک چهارم نهايي رسيد و ششم شد.


وي افزود: متاسفانه اين بحران را داريم و مشخص است که وقتي حريف روي دروازه ما مي آيد به گل مي رسد و حتي اگر در کل روز هم کار کنيم اين اتفاق در زماني هايي مي افتد. درست مثل اينکه بافت ها با هم جور نمي شود. اين وضعيت مي تواند نگران کننده باشد اما در ليگ قهرمانان آسيا شرايط اين گونه نيست.


دنيزلي گفت: زياد نمي خواهم حرف بزنم ولي براي اينکه شما را تنها نگذاشته باشم اينجا آمدم و اميدوارم من را ببخشيد.


وي در خصوص اينکه چرا زودتر تعويض نکرديد، اظهار داشت: روند بازي به گونه اي بود که دو بازيکنمان با مصدوميت بازي مي کردند و به خاطر همين مسئله اگر زودتر تعويض مي کرديم براي تعويض هاي اجباري به مشکل مي خورديم. سامان آقازماني، علي کريمي و حميد علي عسگر که با مصدوميت بازي مي کردند اگر به مشکل مي خوردند آن وقت در ادامه راه ممکن بود نتوانيم آنها را تعويض کنيم.



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: پرسپولیس
برچسب‌ها: دنیزلی4



آخرين مطالب