اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : جمعه 13 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سردار کار خودش را بالاخره کرد و با پیش کشیدن ایام ماه مبارک رمضان یک جلسه از محرومیت تیمش را به حالت تعلیق درآورد!
اما استقلالی ها که قبلا توسط مدیر عامل قرمزها در زمان اعلام برنامه بازیهای لیگ و قرعه کشی آن،متهم به دوستی با مسئولان کمیته برگزاری فدراسیون فوتبال شده بودند،نتوانستند یک جلسه از محرومیت امیر قلعه نویی را که کم کنند و بخشش در این ایام پر برکت ماه رمضان فقط برای قرمزها قابل اجرا بود و آبیها باید تاوان محرومیت سرمربی سابق تراکتورسازی را در بازیهای امسال خود پرداخت می کردند!


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : پنج شنبه 12 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

تعليق محروميت تماشاگران پرسپوليس


يک جلسه باقي مانده محروميت تماشاگران پرسپوليس بمدت 6 ماه به حالت تعليق در آمد .


 

يک جلسه باقيمانده از محروميت تماشاگران پرسپوليس به حالت تعليق در آمد تا آنها بتوانند بازي اين تيم مقابل صبا را از نزديک تماشا کنند.

به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال، صالحي رئيس کميته استيناف اعلام کرد: در اجراي ماده 29 از آئين نامه انضباطي فدراسيون فوتبال يک جلسه باقي مانده محروميت تماشاگران پرسپوليس بمدت 6 ماه به حالت تعليق در آمد. چنانچه در اين مدت مرتکب چنين تخلفي شوند اين محروميت به مرحله اجرا در خواهد آمد.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: پرسپولیس , ,
تاریخ : سه شنبه 10 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

دومین دیدار هفته سوم از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از ۷۰ هزار تماشاگر بین دو تیم گهر زاگرس و پرسپولیس برگزار شد و با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

تیم سردار رویانیان که به خوبی از رانت دولتی استفاده میکند در این دیدار به دفعات نشان داد که توانایی های بسیار زیادی در خارج مسائل فوتبالی دارد ! آنها در دیداری که میهمان گهر درود بودند با حضور تماشاگران پرتعداد خود و کمک داور موفق به کسب تساوی مقابل گهر شدند.

کریم انصاری‌فرد در دقیقه ۱۵ برای پرسپولیس گلزنی کرد و مجتبی زارعی در دقیقه ۸۲ گل گهر را به  ثمر رساند.

شوت محمد پروین در دقیقه ۲+۹۰ بعد از برخورد با تیر افقی پشت خط دروازه فرود آمد و گل شد اما کمک داور این گل را ندید.

تورج حق‌وردی داور مسابقه به علی کریمی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پولادی از پرسپولیس در دقیقه ۷۸ با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد. هادی رکابی بازیکن گهر نیز در دقیقه ۹۰ اخراج شد.

با این تساوی پرسپولیس ۴ امتیازی شد و گهر زاگرس هم اولین امتیازش را در لیگ برتر به دست آورد.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: باشگاه گهر زاگرس از سازمان لیگ درخواست کرده فقط ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی به تماشاگران پرسپولیس اختصاص داده شود.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه گهر زاگرس از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال درخواست کرده فقط 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه آزادی دوشنبه شب در اختیار تماشاگران پرسپولیس قرار بگیرد.

گهر در این بازی میزبان است اما به دلیل اینکه شرایط بازی در ورزشگاه تختی تهران و انقلاب کرج فراهم نبود مجبور است در ورزشگاه آزادی میزبان پرسپولیس باشد. این تیم به دلیل عدم وجود شرایط استاندارد در دورود و استان لرستان نمی‌تواند در این استان پذیرای حریفان خود باشد.

این بازی ساعت 22:30 دوشنبه شب برگزار خواهد شد.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل این باشگاه، خطاب به حاضرین در جلسه گفت: «با توجه به اینکه امور مورد نظر با مشاوره های مدیر راهبری باشگاه به مرحله اجرا در آمده، احساس می کنم این ماموریت به پایان رسیده و از این پس ما در باشگاه، کمیته یا مدیر راهبری نداریم، اما اعضای کمیته فنی که اخیرا با صدور احکامی منصوب شده بودند همچنان به فعالیت های خود ادامه خواهند داد و بزرگانی چون رضا وطنخواه، ابراهیم آشتیانی، حمید درخشان و افشین پیروانی به ریاست آقای پروین در کمیته فنی فعالیت خواهند کرد.»


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : چهار شنبه 4 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

علی پروین پس از نخستین شکست سرخپوشان در فصل جدید لیگ برتر سرمربی این تیم را باد انتقاد گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی پروین پس از شکست پرسپولیس مقابل فجر سپاسی در جمع خبرنگاران با انتقاد از نحوه بازی سرخ‌پوشان اظهار کرد: تیم ما امروز بد بازی کرد. ظاهرا مربی ما هم از همین الان شروع کرده ومی‌گوید من تیم را نبسته‌ام. ظاهرا باید ۲۰ باخت بدهیم تا مربی تیم را بشناسد.

وی ادامه داد: روز گذشته ژوزه گفته است که تیم ۱۴ بازیکن جدید گرفته و من تیم را نبسته‌ام اما اینجوری مثل فصل قبل می‌شویم. پرسپولیس اصلا هماهنگ نبود و حتی یک موقعیت هم برای خودشان خلق نکردند. هر دو گلشان هم روی دو اشتباه حریف به ثمر رسید.

پروین در ادامه با انتقاد از انتخاب ژوزه گفت: من ۶۲ سال دارم و هزار بار گفته‌ام که برای پرسپوایس مربی ایرانی بهترین گزینه است. حالا باید ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود. بازیکنان امروز نه سانتری کردند و نه شوتی زدند. باید تغییرات زیادی در این تیم ایجاد شود. ما گفته بودیم که به این تیم باید تا هفته سوم، چهارم فرصت دهیم اما اینطوری نمی‌شود!

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: حق ما در این بازی باخت بود. اگر بازیکنان بگویند به خاطر نبود تماشاگران این نتیجه رقم خورده است بی‌انصافی کرده‌اند چرا که خودشان بد بازی کردند. برای تیمی که اینقدر هزینه‌اش شده نباید این اتفاقات بیفتد. اگر من جای ژوزه بودم کاری می‌کردم که این بازیکنان تا صبح گریه کنند.

وی در ادامه درباره انتخاب سرپرست پرسپولیس گفت: در چند روز آینده در کمیته فنی باشگاه در این مورد تصمیم گیری می‌کنیم.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : چهار شنبه 14 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

با این همه ستاره           باختن خجالت داره

 

 

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صبای قم امروز در ورزشگاه درفشی فر به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید. در این مسابقه که ساعت ۱۸ آغاز شد، فرید کریمی در دقیقه ۴۰ اولین گل تیم صبا را به ثمر رساند و میلاد سلیمان فلاح هم در دقیقه ۵۰ دومین گل صبا را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس بازی را با ترکیب شهاب گردان، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، حسین ماهینی، امیرحسین فشنگچی، سامان آقازمانی، اسماعیل زاده، محمد نوری، مهدی مهدوی کیا و کریم انصاریفرد شروع کرد. در نیمه دوم سرخپوشان با هشت تغییر کارشان را ادامه دادند. محمد قاضی، علی کریمی، مهرداد پولادی، سوسا، غلامرضا رضایی، جلال حسینی، حمید علی عسگری و جواد کاظمیان در این نیمه برای پرسپولیس به میدان رفتند.

* صبا در دقایق ۲۶ و ۳۹ هم دو گل به پرسپولیس زد که داور، این دو گل را آفساید اعلام کرد.

 


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: پرسپولیس , ,
تاریخ : جمعه 9 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
بازیکن مطرح یکی از باشگاه های مشهور لیگ برتری، اتومبیلی را که به عنوان بخشی از قرارداداش دریافت کرده بود، پس داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال با اتفاقات فراوانی همراه بوده است؛ اما آنچه آن را در کانون توجهات قرار داد، مبالغ هنگفتی بود که به برخی بازیکنان و مربیان داده شد. این موضوع تا به آنجا پیش رفت که موجب انتقادات گسترده ای شد.
در این بین، فشارهایی از سوی برخی نهادهای نظارتی بر باشگاه ها وارد شد تا قانون سقف قرارداد را رعایت کنند که عملا چنین اتفاقی در برخی موارد که کم هم نبود، صورت نگرفت. اما اتفاقاتی نیز در این حواشی روی داد که جالب توجه و شاید، تاسف برانگیز باشد.
یکی از باشگاه های مشهور لیگ برتری، به برخی بازیکنان خود که قراردادهای نجومی نیز با آنها منعقد کرده، به جای بخشی از مبلغ قراردادشان، اتومبیل داده است. این فعالیت برای این صورت گرفته تا عملا، قرارداد با رعایت سقف قانونی صورت گرفته و در عین حال، مبادله میلیاردی نیز صورت گرفته باشد؛ اما واکنش یکی از بازیکنان مطرح تیم به این ماجرا جالب توجه بوده است.
این بازیکن، اتومبیلی گران قیمتی را که دریافت کرده بود، به باشگاه پس می دهد. وی در بررسی هایی که پس از گرفتن این وسیله انجام داده بود، مدعی می شود 50 میلیون تومان گران تر از قیمت بازار با وی حساب کرده اند. همین نیز موجب می شود تا اتومبیل را پس داده و خواستار وجه نقد شود.
این اتفاق در حالی روی می دهد که قرارداد وی نزدیک به یک میلیارد تومان بوده و در صورت وجود تفاوت مورد ادعایش، واقعا اینقدر مهم بوده است؟ از سویی، همین بازیکنان همواره ادعای تعصب به باشگاه و هواداران را دارند؛ اما در عمل به گونه ای دیگر رفتار کرده و حتی از ریالی نمی گذرند.

|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : جمعه 9 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس که بعد از کش و قوس های فراوان راهی این تیم شد گفت: «سقف قرارداد را رعایت کردم!»

 
 

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : پنج شنبه 8 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

علي دايي در آستانه بازگشت به پرسپوليس

اختلافات دایی و کریمی خبر خوبی برای آبی پوشان پایتخت

 

با منتفي شدن حضور متسو در پرسپوليس علي دايي در آستانه بازگشت به اين تيم قرار گرفت.


 

پس از منتفي شدن حضور برونو متسو در پرسپوليس، مسئولان اين باشگاه به دنبال مذاکره با يک گزينه ايراني هستند.

اين گزينه علي دايي سرمربي فصل گذشته راه آهن است و با اين حساب دايي در آستانه بازگشت به پرسپوليس بعد از يک سال قرار گرفت.

قرار است مسئولان پرسپوليس طي امشب و فردا با دايي مذاکرات اوليه را انجام دهند و با توجه به کمبود وقت احتمالا سريع‌تر معارفه اين مربي را در تمرين پرسپوليس برگزار کنند.

از مدت ها قابل شايعه علاقه مسئولان باشگاه پرسپوليس به بازگرداندن علي دايي در محافل خبري شنيده مي شد.
 


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

تیتر امروز روزنامه پیروزی بیانگر ترس و شایدم حاشیه سازی پرسپولیسی ها از قرعه کشی لیگ برتر می باشد.ظاهرا این قرعه کشی خیلی افکار پرسپولیسی ها را به هم ریخته است،به هر حال قرعه خوبی برای استقلال افتاده است. 


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , پرسپولیس , ,
تاریخ : پنج شنبه 11 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
شایعه شده است که شاهین نجفی، شیث رضایی و محمد نصرتی را در لیست فروش پرسپولیس قرارداده است.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از 24، شیث رضایی در لیست خروجی باشگاه پرسپولیس قرار گرفت تا هم او و هم نصرتی فکر تیم تازه ای باشند.
این دو بازیکن در واکنش به تصمیم باشگاه پرسپولیس ابراز تعجب کرده اند؛ شیث این اتفاق را معمای بزرگ زندگی اش دانسته و گفته که عملکرد فنی خوبی داشته است و نصرتی نیز مشابه همین واکنش را نشان داده و اعلام کرده که این لیست را دنیزلی نداده است.
البته با توجه به فیکس بودن این دو بازیکن در دیدار های اخیر و حساس پرسپولیس و فیکس نبودن بازیکنی چون رضا نورمحمدی، این پرسش مطرح می شود که چرا شیث و نصرتی رفتنی شدند و نورمحمدی ماندنی؟!
بدیهی است که علت العلل این تصمیم پرسپولیسی ها فقط مسایل فنی نبوده است؛ هرچند شیث و نصرتی هم در فصل گذشته مدافعانی مطمئن برای پرسپولیس نبوده اند.
در همین راستا خبر می رسد که جدایی این دو مدافع ریشه در همان حرکات زشت آنها در دیدار معروف پرسپولیس - داماش دارد و رویانیان تصمیم گیرنده اصلی این اتفاق به حساب می آید.
از سوی دیگر این شایعه مطرح شده که نام بردن از شیث و اشاره به آن حرکت زشت وی در ترانه هتاکانه شاهین نجفی، خواننده موهن مقیم آلمان، در یادآوری اقدام زشت و پر سر و صدای سال گذشته و اخراج او و نصرتی دخیل بوده است؛ هر چند مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز به طور رسمی درباره این مسئله حرفی نزده اند.
گفتنی است رویانیان روز گذشته در مصاحبه ای عنوان کرد که برخی از بازیکنان به خاطر اخلاق کنار گذاشته شده اند.
 


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: شیث , نصرتی , ,
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 


|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: پرسپولیس ,
تاریخ : شنبه 6 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربی تیم ملی فوابال ایران پس از تماشای تمرینات ملی پوشان در اردوی ترکیه تصمیم گرفت تا از مازیار زارع ، هافبک دفاعی پرسپولیس هم برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کند. بازیکنی که نمایش چندان موفقی را در بازی تیمش برابر الاتحاد نداشت. با حضور او در اردو ، تعداد پرسپولیسی های تیم ملی هم به عدد 4 رسید. پیش از این غلام رضایی ، کریمی و پولادی در لیست کروش بودند.

 

 


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: پرسپولیس , تیم ملی , ,
برچسب‌ها: پرسپولیس ,
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

دوباره بازيهاي ليگ تمام شد و افسوس قهرماني براي استقلال و پرسپوليس ماند. رقابت بين استقلال ,پرسپوليس و سپاهان نا برابر است. در زمين بازي سپاهان خوب بازي كرد, استقلال هم خوب بازي كرد ,بگذريم از پرسپوليس كه فصل بدي را پشت سر گذاشت كه آنهم دلايل بسياري هم در خارج زمين هم  داخل زمين داشت. رقابت نابرابر از آن جهت كه دو تيم تهراني دستخوش حاشيه هاي ناخواسته اي مي شوند كه افراد بد سرشت  به اين دو تيم وارد مي كنند . اين حاشيه ها براي سرخپوشان از اولين بازي شروع شد و براي استقلال در طول ليگ چندين مرتبه اين اتفاق افتاد كه آخرين مورد مربوط به شايعه تعويض مديريت و سرمربي تيم در چهار هفته مانده به پايان ليگ بود گه تيم , مديريت , سرمربي همگي به حاشيه رفتند و نتيجه اش دو تساوي مقابل دو تيم سقوط كرده ليگ بود . ولي سپاهان بدور از همه حاشيه ها كار ميكند ,از لحاظ مالي خوب پشتيباني ميشود و هيچكس خود را صاحب آن نمي داند كه برايش تصميم بگيرد . پس قهرمان واقعي ليگ سرخابي هاي پايتخت هستن كه با تمام اين ناملايمتها و حاشيه ها ليگ را به پايان رساندند.

 

 

|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرسپولیس , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
این عجیب ترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس است، تیمی که یک ماه پیش به کسب سهمیه آسیایی امیدوار بود اما حالا اگر توقف شهرداری تبریز مقابل فجرسپاسی نبود حتی بدون کسر  2 امتیاز کمیته انضباطی(البته بهتره بگیم برای کمیته تشویقی پرسپولیسی ها) ممکن بود در هفته آینده برای اولین بار به دسته پایین تر سقوط کند.
 به گزارش مشرق، بازی دیروز پرسپولیس مقابل راه آهن در شرایطی برگزار شد که هیچ کس از یک باخت چهارگله دیگر تعجب نکرد. راه آهنی ها که در ابتدا با درخشش بهادر عبدی به گل رسیدند بعد از خوردن گل تساوی ریتم خود را ادامه دادند و بعد از گل دقیقه 45، در نیمه دوم دو بار دیگر دروازه پرسپولیس را گشودند. البته این شکست چهارگله با پاسخ نسبتا مناسبی از طرفدار پرسپولیس توام شد و این تیم با درخشش علی کریمی و ایمون زاید اختلاف را به حداقل رساند و حتی می توانست گل چهارم را بزند که این اتفاق رخ نداد.


 
 

|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: پرسپولیس , اختلاف , سقوط ,
تاریخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

در این تصویر دنیزلی شاید به این فکر می کند که فرهاد مجیدی اون و تیمش را سحر کرده شایدم....پرسپولیس پانزدهم جدوله اگه اون 2 امتیاز هم کم می شد شاید سقوط می کردیم.

سرمربي پرسپوليس گفت: نمي‌توانيم از مشکل 4 گل خوردن در هر بازي رهايي پيدا کنيم.


 

مصطفي دنيزلي در نشست خبري پس از شکست 4 بر 3 مقابل راه آهن در خصوص اينکه چطور بعد از اينکه پرسپوليس در بازي ها گل هاي زيادي مي خورد و آيا نتوانستيد مشکل را پيدا کنيد گفت: درست است و ما نمي توانيم از اين مشکل رهايي پيدا کنيم. بعد از بازي با الغرافه که در اينجا داشتيم سعي کرديم تيم را جمع کنيم اما نمي توانيم و چنين موقعيتي تاکنون اتفاق نيفتاده است. يک بار هم زماني که سرمربي تيم ملي ترکيه بودم گل هاي زيادي دريافت مي کرديم اما بازي هاي دوستانه بود. همان تيم در جام ملت هاي اروپا به يک چهارم نهايي رسيد و ششم شد.


وي افزود: متاسفانه اين بحران را داريم و مشخص است که وقتي حريف روي دروازه ما مي آيد به گل مي رسد و حتي اگر در کل روز هم کار کنيم اين اتفاق در زماني هايي مي افتد. درست مثل اينکه بافت ها با هم جور نمي شود. اين وضعيت مي تواند نگران کننده باشد اما در ليگ قهرمانان آسيا شرايط اين گونه نيست.


دنيزلي گفت: زياد نمي خواهم حرف بزنم ولي براي اينکه شما را تنها نگذاشته باشم اينجا آمدم و اميدوارم من را ببخشيد.


وي در خصوص اينکه چرا زودتر تعويض نکرديد، اظهار داشت: روند بازي به گونه اي بود که دو بازيکنمان با مصدوميت بازي مي کردند و به خاطر همين مسئله اگر زودتر تعويض مي کرديم براي تعويض هاي اجباري به مشکل مي خورديم. سامان آقازماني، علي کريمي و حميد علي عسگر که با مصدوميت بازي مي کردند اگر به مشکل مي خوردند آن وقت در ادامه راه ممکن بود نتوانيم آنها را تعويض کنيم.



 


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: دنیزلی , 4 , ,
تاریخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
لیگ بر‌تر فوتبال کشور به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و مدیران برخی از باشگاه‌های مطرح از همین حالا کری خوانی و مذاکرات برای جذب بازیکنان مد نظر را آغاز کرده‌اند.
به گزارش افکار: در شرایطی که فصل نقل و انتقالات هر دوره از لیگ بر‌تر، از مسابقات آن فصل جذاب‌تر و خبرهای منتشر شده درباره آن با استقبال بیشتری روبرو می‌شود، لیگ دوازدهم با یک بمب بزرگ آغاز می‌شود. مدیران هر دو باشگاه سرخابی به دنبال جذب کاپیتان تیم ملی فوتبال کشور و موفق‌ترین لژیونر ایرانی حاضر در رقابت‌های اروپایی هستند.

 
در این بین سوابق رویانیان و فتح الله‌زاده نشان می‌دهد که رقابت بین این دو نفر جذاب و دیدنی خواهد بود چراکه که از یک سو رویانیان در مدت کمی که مدیریت باشگاه پرسپولیس را بر عهده داشته توانسته مربی بزرگی چون دنیزلی را به خدمت گرفته و بازیکنانی همچون ایمون زاید، مهرداد پولادی و آدکویچ را جذب کند. اما از سوی دیگر مدیریت علی فتح الله‌زاده در باشگاه استقلال در طول سال‌های مختلف مملو از بمب‌های نقل و انتقالی است.

 


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: نکونام , استقلال , پرسپولیس ,
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
بازیکن محبوب قرمزها پس از حرکتی عجیب در پایان بازی با الهلال از جدایی از پرسپولیس حرف زد.
 
 
علی کریمی در پایان بازی و در حالی که طرفداران پرسپولیس با انداختن لیزر قرمز رنگ به صورت او به نوعی نارضایتی خود را از کاپیتان تیمشان نشان می دادند، به شکل خاصی مچ بند قرمزش را باز کرد و به زمین انداخت.
 

 


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ قهرمانان آسیا , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: علی کریمی , پیراهن پرسپولیس , دنیزلی ,
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح گلف سرزمین ایرانیان گفت: مدیران استقلال و پرسپولیس در سمت خود باقی خواهند ماند و مسائل مطرح شده صحت ندارد.

خبرگزاری فارس: عباسی: مدیران استقلال و پرسپولیس کنار گذاشته نمی‌شوند

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد عباسی در حاشیه بازدید از کارتینگ و افتتاح زمین گلف سرزمین ایرانیان پرند در پاسخ به این سؤال که مدتی است بحث رفتن فتح‌الله زاده مطرح شده است و آیا وی جایگزینی دارد، گفت: فوتبال هم مانند همه ورزش‌های کشور ظرفیتی دارد، باشگاه‌های متعددی در این رشته مشغول هستند از جمله استقلال و پرسپولیس. بازیکنان و کادر فنی در هر دوره‌ای می‌توانند بدرخشند؛ در حال حاضر هم هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی ادامه داد: این دو باشگاه دولتی هستند و دو بحث دارند، بحث مالکیت که وزارت سعی می‌کند پیگیری کند تا دوام بیاورند و بحث فنی که به اعضای هیئت مدیره ربط دارد و باید سعی کنند توان باقی ماندن در لیگ را داشته باشند.


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: عباسی , استقلال , پرسژولیس ,
تاریخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری پارس فوتبال دات کام

در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و الهلال تماشاگران پرسپولیس که از عملکرد بازیکنان تیمشان ناراضی بودند علیه بازیکنان شعار دادند و آنها را بی‌غیرت خطاب کردند.

حدود 400 تماشاگر علیه علی کریمی، محمد نوری و مازیار زارع شعار سردادند و خواستار جدایی این بازیکنان از پرسپولیس شدند.

 برخی از تماشاگران معتقد بودند که یکی از بازیکنان دهه 60 پرسپولیس از تمام این تیم بهتر است.

براساس این گزارش اما از سوی دیگر، علی کریمی در خصوص اعتراض هواداران و اینکه علیه او شعار دادند، گفت: جوابی ندارم به این شعارها بدهم. مگر بازیکنی که بد بازی کرده باید تشویق شود؟ حقشان است که معترض باشند. نباید انتظار تشویق داشته باشم. پولادی خوب بازی بود و حقش بود که تشویق شود. من حرفی نمی‌توانم بزنم و فقط از هواداران خواهش می‌کنم در سه چهار بازی ما را تحمل کنند و به امید خدا فصل بعد با مدیریت رویانیان یک تیم رویایی درست و جبران این فصل کذایی می‌شود.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص حمایت دنیزلی از وی، گفت: دنیزلی به من لطف دارد اما وقتی من بد هستم حقم است که روی نیمکت بنشینم و فکر می‌کنم برای بازی آینده این شانس باید به بقیه برسد و من روی نیمکت باشم.

وی در پاسخ به سؤال اینکه در فصل بعد در پرسپولیس می‌ماند، گفت: فکر نمی‌کنم با این شرایطی که پیش آمد در پرسپولیس باشم. اینقدر بازیکن خوب داریم که می‌تواند به این تیم بیاید.


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: لیگ قهرمانان آسیا , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: علی کریمی , پرسپولیس , دنیزلی ,
تاریخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

اين شکست‌ها نتيجه بازيکن سالاري است


مربي اسبق تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است، کسب نتايج ضعيف اين تيم درليگ برتر و شکست در ليگ قهرمانان آسيا نتايج بازيکن سالاري است که در اين تيم وجود دارد.


 

  ناصر ابراهيمي پس از شکست يک برصفر پرسپوليس ايران مقابل الهلال عربستان درگفت وگو با ايرنا،افزود: بازيکنان پرسپوليس دراين تيم حکومت مي کنندوگوياهيچ کس نمي تواند، مقابل آنان بايستد.

وي تصريح کرد:متاسفانه''مصطفي دنيزلي''سرمربي فعلي اين تيم همانندسرمربي سابق آن اشتباهات زيادي دارد.

بازيکنان اين مربي به اندازه کافي توان دويدن درزمين راندارند،آنان باتوجه به قدرتي که در باشگاه دارند، زير بار بدنسازي هاي طاقت فرسا نمي روند و به همين سبب به خوبي نمي دوند.

به گفته وي مربيان تيم پرسپوليس ازابتداي اين فصل تا به امروز از کيفيت پايين بازيکنان گلايه مند بوده و کسب اين نتايج را به اين مهم نسبت مي دهند، اين در حالي است که ساير تيم هاي ليگ برتر به نسبت وضعيت بدتري از پرسپوليس دارند اما از اين تيم نتايج بهتري کسب کردند.

مربي اسبق تيم فوتبال پرسپوليس افزود: سابق بر اين بازيکنان تيم پرسپوليس اگر گل دريافت مي کردند زمين و زمان را برهم مي ريختند تا نتيجه را تغيير دهند، اما امروز اين تعصب در بازيکنان اين تيم مشاهده نمي شود.

 


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: پرسپولیس , ابراهیمی , علی کریمی ,
تاریخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
دوستان مدیر سابق پرسپولیس مدیریت سایپای کرج را بر عهده گرفتند.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، با استعفای آرش کوشا، مدیری در تیم کرجی روی کار آمد که از دوستان نزدیک حبیب کاشانی مدیر سابق پرسپولیس است. حیدری که از مدیریت مجموعه ورزشی انقلاب به باشگاه سایپا رفته است، از اقوام نزدیک ابوذر محتاری مدیر کانون هواداران، مدیر تیم های پایه و مشاور عالی حبیب کاشانی است و در اولین مسابقه این تیم بعد از تغییرات مدیریتی، ابوذر غفاری همراه با عباس علیپور مدیر روابط عمومی پرسپولیس کاشانی در ورزشگاه حاضر بودند.
حضور مردان نزدیک به مدیر سابق پرسپولیس خیلی زود این گمانه که در انتهای فصل، حمید استیلی سرمربیگری سایپا را بر عهده می گیرد، بر سر زبان ها انداخته است. استیلی که دوستی دیرینی با نزدیکان مدیر پیشین پرسپولیس دارد، سال قبل را کابوس بار در پرسپولیس سپری کرد اما همه این گروه علاقه دارند یکبار دیگر در کنار هم جمع شوند و نشان دهند ناکامی شان در پرسپولیس ناشی از مسائل مربوط به جدایی دایی بوده است.
در صورت حضور حمید استیلی در سایپا، هیچ بعید نیست که علی کریمی هم راهی این تیم شود. ستاره ناراضی این روزهای پرسپولیس دوستی دیرینی را با استیلی دارد و هر وقت در کنار او کار می کند از شرایط گلایه چندانی ندارد. اگر چه جدایی کریمی از پرسپولیس برای هواداران تلخ می شود اما اگر روابط حاکم بر پرسپولیس، اینگونه ادامه پیدا کند، هیچ بعید نیست که کریمی از این تیم جدا شود.
 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: استیلی , علی کریمی , حبیب کاشانی , اختلاف ,
تاریخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
تصوير خبر

مشاور فنی مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: جو سمی است و نفس کشیدن برای استقلال سخت شده است.

 



بهمن فروتن درباره وضعیت استقلال گفت: استقلال دچار شرایطی شده که مقداری تقصیر خودش است و مقداری تقصیر عوامل بیرونی. البته مسئله‌ای نیست و نباید صحبت از زمین خوردن کرد. استقلال یک جام آورده و این یک اشتباه برنامه‌ریزی است. در هیچ جای دنیا جام حذفی را قبل از پایان لیگ تمام نمی‌کنند به خصوص این اتفاق نباید در ایران رخ دهد چرا که تیم‌ها عادت ندارند در یک فصل دو جام بگیرند.

 

وی اضافه کرد: در اروپا فینال جام حذفی بعد از لیگ برگزار می‌شود و مکان آن هم مشخص است. پاداش‌های خوبی برای قهرمان مشخص می‌کنند اما در ایران چنین انگیزه‌ای نیست. یک تیم وقتی هزینه سفر ندارد از جام حذفی کنار می‌کشد و یا فینال جام حذفی در ورزشگاهی برگزار می‌شود که زمین آن را رنگ می‌کنند.

فروتن تصریح کرد: اگر استقلال اکنون قهرمان جام حذفی نبود و این مسابقه بعد از پایان لیگ برگزار می‌شد آیا در لیگ اینطور نتیجه می‌گرفت؟ برنامه‌ریزان باید طوری برنامه بریزند که انگیزه‌ها تقسیم شود. فکر می‌کنید چرا پرسپولیس 4 تا 4 تا گل می‌خورد. تیمی که پنجشنبه با تراکتور‌سازی بازی کرده سه‌شنبه باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. معلوم است که بازیکن به خود فشار نمی‌آورد. همه اینها را می‌گویم تا به این برسم که برنامه‌ریزی در فوتبال ما تخریبی است. انگیزه را نمی‌شود با آمپول به تیم‌ها تزریق کرد.

مشاور فنی مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد بازیکنان استقلال کم‌کاری می‌کنند گفت: جو استادیوم را در نظر بگیرید؛ جوی که عده‌ای مدیرعامل و سرمربی را نمی‌خواهند و نام دیگری را صدا می‌کنند. شمار دیگری بازیکنان را هو می‌کنند. استقلال به شرایطی رسیده که نفس کشیدن برایش مشکل شده است. عامل این قضیه عدم حمایت صاحبان فوتبال از آن چیزی است که دارند یعنی وقتی شما مسابقه جام حذفی را 2 ماه قبل از پایان لیگ می‌گذارید یکی از مدعیان قهرمانی را از دور خارج می‌کنید.

فروتن خاطرنشان کرد: این مسائل به لحاظ روحی و روانی مهم است و صاحبان فوتبال باید بدانند اگر فوتبال به استعداد، امکانات، آموزش و پرورش و پول نیاز دارد به مسئله روانشناسی هم نیاز دارد. ما روح و روان ملت خود را می‌شناسیم و می‌دانیم که وقتی یک تیمی قهرمان شده این جو به وجود می‌آید که برای بار دوم نمی‌تواند قهرمان شود.

 

وی تاکید کرد: من کسی را متهم نمی‌کنم ولی نتیجه چنین برنامه‌ریزی‌ای این می‌شود که یا خودم یا شخص دیگری تیم را تخریب کند و سپس همین تیم به ورزشگاهی می‌رود که ذره‌ای فرهنگ ندارد و فرهنگ آن را 5 لیدر تعیین می‌کند و این می‌شود که قانونمندی فوتبال ما به دست دلال‌ها و لیدر‌ها می‌افتد.

مشاور فنی فتح‌الله‌زاده اظهار داشت: لیدر داد می‌زند فرهاد بیا اینجا و او وسط گرم کردن خود مجبور است به سمت آنها برود و تعظیم کند. آنها حتی هنکه آلمانی را هم وادار به تعظیم کردن می‌کنند ولی دقایقی بعد علیه او شعار می‌دهند. 15 دقیقه بعد همین رویه را برای مظلومی در پیش می‌گیرند و سپس به او خیانت می‌کنند. جو سمی است. در این جو سمی استقلال یک ماهی درشت گرفته و حالا عده‌ای می‌گویند برای چه باید جام دوم را بگیرد. حرف من این است می‌خواهی مدیر، مربی و 17 بازیکن را بیرون بریزی که چه شود.

فروتن ادامه داد: کی‌روش می‌گوید فوتبال ملی به باشگاهی ارجحیت دارد. وقتی پرسپولیس 96 هزار نفر را به ورزشگاه می‌کشاند چه فوتبالی به این ارجحیت دارد؟ آیا بازی با موزامبیک به پرسپولیس ارجحیت دارد؟ ما ناخواسته فوتبالمان را تخریب می‌کنیم. وقتی محمد نوری در دو قدمی دروازه پایش به توپ نمی‌خورد به دلیل نداشتن تمرکز و خستگی است. در چنین شرایطی می‌گوییم استقلال و پرسپولیس را از لیگ آسیا بیرون می‌کنیم، از سپاهان هم که بازیکن چندانی به تیم ملی نمی‌دهیم پس اینجا تیم ملی ارجحیت پیدا می‌کند. هیچ وقت نمی‌گوییم بیاییم از استقلال حمایت کنیم تا جام دوم را هم بگیرد.

فروتن با بیان اینکه تقصیر‌های بیرونی برای همه تیم‌ها وجود دارد به فارس گفت: من توصیه‌ای دارم و این است که اگر می‌آییم در یک فصل تیم کهکشانی می‌بندیم برای فصل بعدی احتیاجی نیست تیم کهکشانی‌تر شود. از این تیم کهکشانی دو بازیکن جدا شده یکی فرهاد مجیدی و دیگری جاسم کرار. سعی باشگاه باید در این باشد که مجموعه را حفظ کند. فرهاد مجیدی که در حال بازگشت است و فقط باید جای جاسم کرار را پر کند. مدیریت درست یعنی اینکه برای فصل آینده در این تیم تغییر زیادی صورت نگیرد.

 

 


|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: فروتن ,
تاریخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
در شرایطی که هنوز دو هفته دیگر تا پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور باقی مانده، از هم اکنون بحث بازیکنان اخراجی دو تیم در میان اهالی فوتبال پخش شده و به طور حتم این دو تیم خانه تکانی عظیمی در پایان فصل خواهند داشت.
 
استقلال و پرسپولیس در آستانه خانه تکانی بزرگ
به گزارش سرویس ورزشی افکارنیوز، دو هفته‌ای كه برای طرفداران استقلال و پرسپوليس به سختی خواهد گذشت. يكی در بالای جدول قهرمانی را از دست داده و ديگری با نزديك تر شدن به پائين جدول سايه سقوط را حس می‌كند.

در این بین بازيهايی كه در هفته‌های گذشته ليگ برتر برگزار شد در سرنوشت برخی بازيكنان و مربيان بی تأثير خواهند بود. هر دو گروه به دنبال تغييراتی وسيع هستند. زلزله‌ای بزرگ كه از حالا همه در انتظارش هستند.

سايه قلعه نويي بر سر استقلال
استقلال در اين فصل شرايطي به مراتب متفاوت با پرسپوليس داشته است. اين تيم جام حذفي را به چنگ آورده و از حالا سهميه فصل بعدي ليگ قهرمانان فوتبال آسيا را هم در جيب دارد. در فاصله دو هفته تا پايان ليگ برتر آبي‌ها رده سوم جدول را در اختيار دارند و فاصله پنج امتيازي با سپاهان باعث شده اين تيم تمام امیدهای خود را برای قهرمانی از دست دهد. از سوی دیگر نكته تاريك در كارنامه اين تيم نامشخص بودن سرنوشت آبي‌ها در ليگ قهرمانان فوتبال آسيا است. اگرچه مظلومي روي نيمكت اين تيم كارنامه نسبتاً موفقي را در اين فصل برجاي گذاشته ولي همواره سايه بلند امير قلعه نويي بالاي سر او احساس شده و واكنش‌هاي گاه بيگاه مظلومي هم اين موضوع را تأييد مي‌كند. نوع بازي كه آبي‌ها با وجود در اختيار داشتن پتانسيل بالا ارائه مي‌دهند بهترين شرايط را براي حملات طرفداران قلعه نويي به مظلومي فراهم كرده است. بنري كه روز شمار بازگشت قلعه نويي به استقلال روي آن درج شده بود و در بازي تراكتورسازي با راه آهن روي سكوهاي ورزشگاه تختي توجه همگان را جلب مي‌كرد هم در راستاي ادامه نارضايتي‌ها از عملكرد مظلومي است با اين حال خود قلعه نويي می گوید كه كسي از استقلال با وي تماس نگرفته است.
جعفري مديرعامل باشگاه تراكتورسازي هم در اين باره گفته است كه مسئولان باشگاه تبريزي به دنبال جلب رضايت قلعه نويي براي تمديد قرارداد هستند و مي‌خواهند به هر طريقي موفق ترين مربي تاريخ ليگ برتر ايران را حفظ كنند. اين در حالي است كه رايزني‌هاي پشت پرده از سوي استقلالي‌ها براي بازگرداندن قلعه نويي ادامه دارد. اگر اين اتفاق رخ دهد بايد منتظر يك خانه تكاني بزرگ در تركيب آبي‌ها بود. سيد مهدي رحمتي و مجتبي جباري بي ترديد نخستين بازيكناني هستند كه بايد به فكر تيم ديگري باشند. استقلال در مديريت باشگاه هم به دنبال تغييرات تازه است و فتح الله زاده به صراحت عنوان كرده اين پست را تحويل خواهد داد. فعلاً اوليايي گزينه نخست جانشيني او است.

۱۰ تغییر مهم در قرمزهاي نگون بخت
شرايط براي قرمزها كمي متفاوت‌تر است. هيچ حرفي از تغييرات مديريتي در اين باشگاه نيست. دنيزلي هم با وجود نتايج ضعيف و نزديكتر شدن پرسپوليس به منطقه سقوط از اين تيم نمي رود چرا كه قراردادي يك و نيم ساله دارد و از قبل هم عنوان كرده بود براي فصل بعد برنامه ريزي كرده است. تغييرات اساسي قرمزها در تركيب تيم است. جايي كه بازيكناني پا به سن گذاشته و معمولي گرد هم آمده اند و توان اجراي برنامه‌هاي مربي محبوب تركيه‌اي را ندارند. دنيزلي به صراحت اعلام كرده اخراجي‌هاي آخر فصل از حالا مشخص هستند كه برخي منابع عنوان كرده اند يك گلر، چهار مدافع، دو‌ هافبك و سه مهاجم در ليست اخراجي‌هاي دنيزلي قرار گرفته اند. شکست سنگین پرسپولیس در دوبازی اخیر برابر سایپا و تراکتور هم بر این موضوع صحه گذاشت و دنیزلی به صراحت اعلام کرد که ۱۰ بازیکن از این تیم رفتنی هستند. رويانيان كه قول تشكيل تيم فوق كهكشاني را داده است تصور اين را نداشت كه قبل از پايان فصل به فكر چاره‌اي براي جلوگيري از سقوط تيم به ليگ دسته اول باشد و حالا بايد انرژي بيشتري را صرف كند تا پاياني آبرومندانه براي قرمزها در اين فصل رقم بخورد. با وجود اين كه پرسپوليس در ليگ قهرمانان خوب ظاهر شده ولي طرفداران اين تيم براي زلزله‌اي بزرگ در پايان فصل لحظه شماري مي‌كنند. آيا دنيزلي جرأت كنار گذاشتن علي كريمي را بعد از اختلافات تمام نشدني با او خواهد داشت؟ اين پرسشي است كه خيلي‌ها منتظر رسيدن به پاسخ آن هستند.

|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: استقلال , پرسپولیس , قلعه نویی , رویانیان ,
تاریخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: «برای پرسپولیسی‌ها متاسفم که در بازی با سپاهان گفتند ما بخاطر استقلال بازی کردیم و در مقابل تراکتورسازی هم اینگونه نتیجه گرفتند.»
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، احمد جمشیدیان پیرامون بازی تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی و شکست سنگین پرسپولیس در این مسابقه می‌گوید: «قبلا هم گفتم که پرسپولیس هم‌اکنون باید به فکر نیفتادن باشد و به نظر من با توجه به شرایط این تیم، این اتفاق اصلا دور از ذهن نیست چرا که اگر تیم‌های پایین جدول 2 برد دیگر بیاورند، ممکن است پرسپولیس سقوط کند.

او که در مصاحبه‌های اخیر خود به شدت علیه مسئولان و بازیکنان پرسپولیس موضع گرفته، ادامه می‌دهد: «برای پرسپولیسی‌ها متاسفم که در بازی با سپاهان گفتند ما بخاطر استقلال بازی کردیم و در مقابل تراکتورسازی هم اینگونه نتیجه گرفتند و به نظر من پرسپولیس در هیچ فصلی اینقدر ضعیف بازی نکرده بود؛ نمی‌گویم برای ما بازی کنند اما حداقل برای حیثیت خودشان بازی کنند چون به نظر من کارشان خیلی زشت بود.»


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: احمد جمشیدیان , پرسپولیس , سقوط ,
تاریخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
آیا علی کریمی در 4 تایی شدن های پرسپولیس مقصر است؟
علی کریمی سوژه اصلی تمرینات پرسپولیس است. او امروز هم با تیمش تمرین نکرد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، علی کریمی باز هم سوژه اصلی تمرین پرسپولیس بود، دو روز بعد از باخت سنگین 4 بر یک تیم در تبریز. او که به دلایلی شخصی به تبریز نرفته بود، این بار هم تصمیم گرفت تا با تیم تمرین نکند. ماشینش را همان جای همیشگی پارک کرده بود و کم نبودند خبرنگارانی که برای حرف هایش بعد از تمرین تا ورزشگاه آمده بودند. او اما نمی خواست چیزی بگوید. او جلسه توجیهی دنیزلی با بازیکنان را نشسته بود و بعد هم که همه به زمین آمدند ، همان جا ماند. ماند در کنار تیم پزشکی و با میثاق تنها ماند. این دو بار قبل که تنها مانده بودند بعد از بازی با نفت که میثاق 4 گل خورده بود، توفانی به پا شد. این بار آیا اتفاقی افتاده بود؟ کسی چیزی نمی داند.
کریمی لحظاتی بعد تمرین را ترک کرد با تی شرتی که رویش با فونت درشت نوشته شده بود: « من نمی ترسم.»

 

 


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: علی کریمی , پیراهن پرسپولیس , دنیزلی ,
تاریخ : جمعه 8 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
پرسپوليس اين روزها در ليگ به گونه‌اي نتيجه مي‌گيرد که تن هوادارانش را مي‌لرزاند و آنها نگران سقوط تيمشان به ليگ يک هستند.
 
کابوس یاواقعیت:خطرسقوط پرسپولیس به لیگ۱
به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، حالا نام پرسپوليس که مي آيد به جاي اين که لرزه بر اندام حريفان بيفتد، تن هواداران اين تيم را مي لرزاند؛ حالا ديگر همه منتظر هستند تا پرسپوليس گام به ميدان بگذارد و ببينند چند گل مي خورد.

يک فصل کابوس وار؛ اين تنها چيزي است که مي توان درباره پرسپوليس گفت؛ پرسپوليسي که اين روزها به جاي جنگيدن براي قهرماني براي سقوط نکردن مي جنگند. تلاش پرسپوليس براي بقا در ليگ برتر؛ اين شايد بيشتر شبيه يک طنز تاريخي باشد اما واقعيت دارد.

|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: پرسپولیس , کریمی , دنیزلی , اختلاف , سقوط ,
تاریخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
تراکتورسازی 4 پرسپولیس 1؛
پرسپولیس باز هم چهارتایی شد
پرسپولیس متحمل سنگین‌ترین شکست خود در تاریخ رویارویی‌هایش با تراکتورسازی شد تا همچنان در لیگ برتر به روند ضعیف خود ادامه داده باشد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس در نخستین دیدار هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که در نهایت تراکتورسازی موفق شد با نتیجه غیرقابل پیش بینی و عجیب 4 بر یک حریف خود را شکست داده و همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: پرسپولیس , کریمی , ,
تاریخ : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر به تبریز ۱۳۰ دقیقه در فرودگاه مهرآباد معطل و در نهایت این سفر انجام نشد.
به گزارش مشرق به نقل از فارس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز از هفته 32 لیگ برتر فردا در تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 
پرسپولیسی‌ها در شرایطی که قرار بود امروز ساعت 16:45 راهی تبریز شوند به دلیل شرایط نامناسب جوّی تبریز و مشکلات پروازی موفق به این کار نشدند.

 
قرمزپوشان 130 دقیقه در فرودگاه مهرآباد سرگردان بودند و این مسئله دنیزلی و بازیکنان را بسیار ناراحت کرده بود. در نهایت این سفر لغو شد و کاروان پرسپولیس راهی هتل آکادمی شد.

 
پرسپولیسی‌ها در فرودگاه با بازیکنان شاهین بوشهر نیز که برای سفر به اصفهان آماده می‌شدند برخورد داشتند. شاهینی‌ها از عدم حضور کریمی در کاروان پرسپولیس متعجب بودند.

|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: سفر , پرسپولیس , مهرآباد ,
تاریخ : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سخنگوی باشگاه نفت آبادان از عقد قرارداد دو ساله فونیکه‌سی با باشگاه عجمان امارات و اخطار به فدراسیون این کشور خبر داد.
 
 به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، علیرضا خلیلی‌نیا اظهار داشت: «فونیکه‌سی در فروردین ماه دو روز به بهانه حل مشکلات خانوادگی از ما مرخصی گرفت و به امارات رفت. ظاهرا در آن روز به جای مسائل خانوادگی با باشگاه عجمان امارات مذاکره و قراردادی دوساله با این باشگاه امضا کرده است. مبلغ این قرارداد برای هر فصل 700هزار دلار است.»
وی ادامه داد: «کار فونیکه‌سی تخلف است زیرا این بازیکن با باشگاه نفت آبادان قرارداد دارد، ضمن اینکه در قراردادش متممی وجود دارد که بر اساس آن قرارداد فونیکه‌سی با باشگاه نفت دوساله خواهد بود. فونیکه می‌گوید با ما قراردادی ندارد اما مدیر برنامه‌های او با ما قرارداد امضا کرده و تمامی مفاد و متمم قرارداد را مدیر برنامه‌هایش می‌داند.»
عضو هیئت مدیره باشگاه نفت آبادان با اشاره به نامه‌نگاری با فدراسیون امارات تصریح کرد: «در این زمینه هم به فدراسیون امارات و هم به باشگاه عجمان نامه نوشتیم و به آنها تذکر داده‌ایم فونیکه‌سی بازیکن نفت آبادان است و اگر آنها خواهان این بازیکن هستند باید با باشگاه نفت مذاکره کنند و در صورت توافق می‌توانند از این بازیکن استفاده کنند در غیر این صورت به فیفا شکایت خواهیم کرد، ضمن اینکه ITC این بازیکن را هم صادر نمی‌کنیم. البته فونیکه‌سی به تمرینات ما برگشته و امکان دارد در سه بازی آخر از او استفاده کنیم.»
 

|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: فونیکه , رویانیان , ,
تاریخ : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

آخه این چه تیتری هستش که روزنامه البرز زده؟خنده دارتر از این نمیشه؟پرسپولیسی ها فکر کنم چند وقت دیگه به شیث هم میگن جادوگر یا هری پاتر یا.....؟

البرز ورزشی 05 ارديبهشت 1391


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , لیگ قهرمانان آسیا , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: شیث , پرسپولیس , البرز , ,
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: مظلومی , استیلی , داربی , ,
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مصطفی دنیزلی و رویانیان قرار است ظرف یکی دو روز آینده جلسه‌ای با یکدیگر داشته باشند تا در مورد لیست پرسپولیس برای فصل آینده و اوضاع فعلی این تیم با یکدیگر صحبت کنند.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، هر چند شکست سنگین پرسپولیس مقابل سایپا برای مصطفی دنیزلی بسیار تلخ و ناراحت‌کننده بود ولی حسن این باخت این بود که آقا مصطفی حالا خیلی راحت می‌تواند برای فصل آینده تصمیم بگیرد و بازیکنانی را که نمی‌خواهد خیلی راحت کنار بگذارد. دنیزلی حتی بعد از بازی در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که این باخت کار او را برای کنار گذاشتن برخی نفرات راحت کرد و حالا خیلی‌ها منتظرند تا فهرست مازاد پرسپولیس اعلام شود.

آخرین اخبار حاکی از آن است که دنیزلی برای فصل آینده نیمی از بازیکنان فعلی تیمش را کنار خواهد گذاشت. این خبر را یکی از نزدیکان دنیزلی در اختیار خبرنگار ما قرار داد و تعدادی از بازیکنان پرسپولیس از حالا باید به فکر رفتن از این تیم باشند. میثاق معمارزاده، حسین هوشیار، علیرضا محمد، ابراهیم شکوری، رضا نورمحمدی، ممدوتال، مازیار زارع، حسین بادامکی، جواد کاظمیان، وحید هاشمیان، مهدی مهدوی‌کیا و مهرداد اولادی بازیکنانی هستند که دنیزلی تمایلی برای نگه داشتن آنها ندارد. در ضمن وضعیت امیرحسین فشنگچی و هادی نوروزی هم برای ماندن در پرسپولیس مبهم است.

خبر دیگر از پرسپولیس این است که مصطفی دنیزلی و رویانیان قرار است ظرف یکی دو روز آینده جلسه‌ای با یکدیگر داشته باشند تا در مورد لیست پرسپولیس برای فصل آینده و اوضاع فعلی این تیم با یکدیگر صحبت کنند. در ضمن گفتنی است اکثر بازیکنانی که در فهرست مازاد پرسپولیس قرار خواهند گرفت فقط تا پایان امسال با این تیم قرارداد دارند.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: صدرنشین گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته با شکست مقابل سایپا در خانه تحقیر شد.


به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از شکست 4 بر 2 پرسپولیس مقابل سایپا در هفته سی‌و‌یکم لیگ برتر ایران نوشت: پرسپولیس صدرنشین گروه D لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته پیش از بازی حساس با الهلال عربستان (12 اردیبهشت) در لیگ خانگی با شکست 4 بر 2 مقابل سایپا تحقیر شد.

 


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: afc , پرسپولیس , تحقیر ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
منتظر یه کار جدید ازشون هستیم
با وجود حاشیه‌هایی که برای شیث رضایی و محمد نصرتی ایجاد شد، این دو بازیکن هنوز هم رابطه خوبی با یکدیگر دارند.
 
 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: شیث , نصرتی , ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که با عصبانیت و ناراحتی در دقیقه 80 بازی را ترک کرد گفت: «در این بازی پرسپولیس خیلی ضعیف بازی کرد، بازیکنان حرفی برای گفتن نداشتند.»
 
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی پروین در پایان دیدار پرسپولیس و سایپا گفت: «تیم با ترکیب عجیبی وارد زمین شد قطعا دنیزلی هدفی برای این کار داشته است که باعث باخت ما شد.»

وی تصریح کرد: «ما با این شکست شرمنده هوادارانمان شدیم و آنها باید ما را ببخشند زیرا هواداران روزهای سختی را سپری می کنند. ترجیح می دهم در مورد باخت صحبتی انجام ندهم .»

پروین افزود: «ما به خودمان باختیم زیرا سایپا تیمی نبود که به ما 4 گل بزند و از این بابت بسیار ناراحتم زیرا نتوانستیم جواب آنها را بدهیم و با تفاضل 2 گل به آنها باختیم.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی کنید دنیزلی برای اینکه تیم را بعد از بازی با الغرافه ترک کرد، عامل شکست باشد گفت: «من در این رابطه حرفی نمی زنم حرف بزنم، سنگ روی سنگ بند نمی شود، تاکنون پرسپولیس را به این خواری ندیده بودم.»
 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: علی پروین , پرسپولیس , خواری , ,
تاریخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

پرسپولیس 2   سایپا 4

تقوی هم بعد مظلومی تونست که پرسپولیس را چوبله ای کند

 

دیدار دو تیم پرسپولیس و سایپا از ساعت 19:05 و با 5 دقیقه تاخیر در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 4 هزار تماشاگر برگزار شد که بازی با نتیجه 4 بر 2 به سود سایپا به پایان رسید.

کریم انصاری فرد در دقیقه 5، امین منوچهری در دقیقه 7،‌ مجید غلام‌نژاد در دقیقه 58  و میلاد غریبی در دقیقه 78 برای سایپا گلزنی کردند. ابراهیم شکوری در دقیقه 73 و علیرضا نورمحمدی در دقیقه 87  برای پرسپولیس گل زدند.

ترکیب پرسپولیس در این بازی تغییرات زیادی نسبت به دیدار با الغرافه قطر داشت و بازیکنانی مثل علی کریمی، محمد نوری، ایمون زاید و محمد نصرتی در ترکیب اولیه غایب بودند. سرخپوشان در نیمه اول بازی پرانتقادی انجام  دادند تا دنیزلی در ابتدای نیمه دوم سه تعویض همزمان انجام دهد.

دنیزلی هفته گذشته به دلیل تولد نوه‌ دختری‌اش به ترکیه رفت و بامداد امروز به تهران برگشت و سرخپوشان نتوانستند به دنیزلی پدربزرگ هدیه خوبی بدهند. پرسپولیس در سه هفته متوالی لیگ برتر نتوانسته پیروز شود. آنها برابر داماش و سایپا شکست خوردند و برابر سپاهان هم به تساوی رسیدند.

سعید مظفری‌زاده داور مسابقه به محمد نوری از پرسپولیس و کریم انصاری‌فرد، اسحاق سبحانی و مجید غلام‌نژاد از سایپا کارت زرد نشان داد. سامان آقازمانی در دقیقه 44 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد تا پرسپولیس 10 نفره شود.

انصاری‌فرد با گلی که امروز زد 18 گله شد و در کنار فونیکه‌سی و رضا عنایتی در صدر گلزنان لیگ برتر قرار گرفت.

با این شکست  پرسپولیس 39 امتیازی باقی‌ماند و به رده نهم سقوط کرد و سایپا 40 امتیازی شد و به رده هشتم صعود کرد.


تقوی هم از این به بعد باید عدد 4 را نشان بدهد.

 


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: تقوی , سایپا , پرسپولیس , چوبله ای ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربی ترک پس از بازی با الهلال در یک ملاقات خصوصی به رویانیان هشدار داده بود که کریمی‌ را فقط تا پایان فصل می‌تواند تحمل کند و برای فصل آینده او را نمی‌خواهد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از تهران امروز، کریمی‌ اولین بار در همان نخستین روزهای حضور دنیزلی در تهران و در یکی از اردوها مقابل دنیزلی ایستاد. پیرمرد ترک تاکید کرده بود که همه بازیکنان باید ناهار را در کنار هم بخورند اما کریمی ‌زیر بار پذیرفتن این دستور نرفت.

یک مصاحبه طعنه‌آمیز دیگر از علی کریمی‌ در پایان مسابقه ای که با تساوی پرسپولیس مقابل تیم 10نفره قطری و در حضور حدود 96 هزار تماشاگر به پایان رسیده بود.

هواداران پرسپولیس با چهره عصبانی کاپیتان تیمشان و اعتراضات بی محابای او به خوبی آشنایی دارند. قابلیت‌های فردی شماره هشت آن قدر قابل اعتنا و مسحور‌کننده هست که قرمزدوست‌ها همواره و در هر منازعه‌ای طرف علی کریمی ‌را گرفته اند و چاره ای غیر از فرار برای رقیب او باقی نگذاشتند.

این بار اما قضیه تا حدودی متفاوت است. علی کریمی ‌با مصطفی دنیزلی نمی‌سازد و از حضور این مربی روی نیمکت پرسپولیس راضی نیست. کریمی‌اولین بار در همان نخستین روزهای حضور دنیزلی در تهران و در یکی از اردوها مقابل دنیزلی ایستاد. پیرمرد ترک تاکید کرده بود که همه بازیکنان باید ناهار را در کنار هم بخورند اما کریمی‌زیر بار پذیرفتن این دستور نرفت.

 


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: دنیزلی , کریمی , پرسپولیس , رویانیان ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

نمي‌دانم دنيزلي چه برخوردي با کريمي مي‌کند

محسن عاشوری مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نمي دانم که دنيزلي چه برخوردي با علي کريمي به خاطر انتقادهايش مي‌کند.


 


  محسن عاشوری در نشست خبری بیش از بازی با سایپا اظهار داشت: ابتدا می‌خواهم در مورد غیبت دنیزلی توضیحی بدهم زیرا شایعاتی مطرح شده بود و سفرش به ترکیه را در این فشردگی بازی‌ها عجیب دانسته‌اند.

در حالی که طبق قرار قبلی که دکتر‌ها برای دختر او تعیین کرده بودند امروز صبح زمان زمان زایمان دخترش بود و به همین خاطر به ترکیه رفت.

وی ادامه داد: بعد از بازی با الغرافه هم تمرین خاصی نداشتیم و یک ریکاوری انجام دادیم امروز هم یک جلسه تمرین سبک پیش از بازی انجام دادیم. یکی دو بازیکن مصدوم داریم که پزشکان در این مورد نظر نهایی خود را می‌گویند. از یکی دو بازیکن در لیگ هم نمی‌توانیم استفاده کنیم.

عاشوری در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اعتراض علی کریمی به مصطفی دنیزلی در مورد حضور برخی از بازیکنان در ترکیب تیم گفت: من نظر شخصی‌ام را می‌گویم زیرا مسئولیت در این زمینه با دنیزلی است. سالیان سال است که در فوتبال هستم و توانایی‌های علی کریمی برای همه اهالی فوتبال هم از نظر فنی هم از نظر اخلاقی مشخص است. او در زمین تمام تلاشش را برای موفقیت می‌کند در تمرین هم همین گونه است.

وی ادامه داد: کریمی سالهاست که در فوتبال حرفه‌ای است که همه از نظرات او استفاده می‌کنیم. دنیزلی هم با تمام سابقه و تجربه‌ای که در سطح اول فوتبال دنیا دارد از نظرات کریمی استفاده می‌کند البته هر انسانی ممکن است اشتباه کند بازیکن، مربی، داور همه ممکن است اشتباه کنند اما ما خودمان باید این اشتباهات را حل کنیم اما اگر مشکلی به وجود می‌آید مشکلات را با همفکری و تعامل و تلاش برطرف کنیم. در باشگاه پرسپولیس همه از مدیران تا سایر اعضاء برای موفقیت تلاش می‌کنند.

عاشوری تصریح کرد: من مطمئن نیستم و نمی‌دانم که دنیزلی چه برخوردی با علی کریمی می‌کند اما شناختی که از دنیزلی دارم این است که او هرگز اشتباهات شاگردانش و دستیارانش را رسانه‌ای نمی‌کند و به عنوان بزرگ‌تر همواره این اشتباهات را تذکر می‌دهد. اگر اختلاف نظر و سلیقه‌ای هم دارد خود من به ایشان منتقل می‌کنم اما مسئول فنی تیم سرمربی است و در همه جا دنیا وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد سرمربی تغییر می‌کند و بازیکنان و مدیران تغییری نمی‌کنند.

مربی پرسپولیس در مورد دیدار با سایپا گفت: سایپا تیم خوب و یکدستی دارد و بازیکنانش سال‌هاست که در کنار هم بازی می‌کنند و برخی از آنها از تیم‌های پایه کنار هم بودند. همین که سایپا در جدول لیگ شانه به شانه ما قرار دارد، نشان می‌دهد که بازی سختی داریم. کاری هم به آن دو امتیاز نداریم که کم می‌شود یا نه. ما باید خودمان را در جدول لیگ تثبیت کنیم.

عاشوری در مورد زمان پایان محرومیت شیث رضایی گفت: آن طور که سردار زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس به من گفت 7 اردیبهشت محرومیت رضایی تمام می‌شود و می‌توانیم از وجودش استفاده کنیم.

 


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: پرسپولیس , ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

پس از صدور حکم کميته انضباطي مبني بر پرداخت مطالبات آرفي، فيفا پرسپوليس را تهديد کرد در صورتي که اين کار را انجام ندهد با کسر امتياز و حذف از آسيا مواجه خواهد شد.
 

  به نقل از فارس، ‌اشپیتیم آرفی مهاجم پیشین پرسپولیس که سال 88 با عقد قرارداد 2 ساله به این تیم پیوست هنوز بخشی از مبلغ قراردادش را دریافت نکرده و به همین دلیل باشگاه پرسپولیس در آستانه کسر امتیاز و حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. این در حالی است که پرسپولیس پیش از این نیز در زمان مربیگری افشین قطبی در لیگ هفتم به دلیل شکایت رافائل بازیکن نیجریه‌ای با کسر 6 امتیاز مواجه شده بود.

نبوی مدیر برنامه‌های اشپیتیم آرفی در این باره به فارس گفت: آرفی در تاریخ 9 اردیبهشت سال 88 و در زمان مدیریت عباس انصاری‌فرد با عقد قرارداد دو ساله به پرسپولیس پیوست اما هنوز بخشی از پول وی و همین طور 10 درصد قانونی من پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: سال گذشته و پس از اینکه مذاکرات‌مان با انصاری‌فرد و کاشانی به نتیجه نرسید به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران شکایت کردیم. انصاری‌فرد و کاشانی به وعده‌هایی که دادند عمل نکردند و ما مجبور به شکایت شدیم. دی‌ماه سال 90 کمیته انضباطی حکم داد و اعلام کرد باشگاه پرسپولیس باید طلب آرفی بدهد که این پول شامل 10 درصد من نیز می‌شود.

مدیر برنامه‌های مهاجم پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این موضوع پیگیری نشد شکایت‌مان را به فیفا بردیم. اواسط فروردین در مقر فیفا حضور یافتم و حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران را به آنها نشان دادم. مسئولان فیفا اعلام کردند در صورتی که پرسپولیس این پول را پرداخت نکند با جریمه‌ای معادل کسر 9 امتیاز و همین‌طور حذف از لیگ قهرمانان آسیا مواجه خواهد شد.

وی اضافه کرد: وقتی این شرایط را دیدم از مسئولان فیفا خواستم دست نگه دارند و به آنها گفتم قرار است باشگاه پرسپولیس پول را بدهد. من ایرانی و پرسپولیسی هستم و به همین دلیل نمی‌خواستم علیه یک تیم ایرانی چنین حکمی صادر شود.

نبوی گفت:‌ پس از این ماجرا با زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس صحبت کردم تا اینکه روز گذشته با رویانیان جلسه داشتم. پیش از جلسه وقتی به رویانیان گفتم آرفی از پرسپولیس طلبکار است تعجب کرد و به همین دلیل خواستار برگزاری جلسه شد. وی چهارشنبه با من تماس گرفت و روز گذشته با هم جلسه داشتیم.

مدیر برنامه‌های آرفی اظهار داشت: رویانیان اولین مدیری است که با من تماس گرفت که این رفتار او ارزشمند است. او مدیر خوبی است و من به خاطر شخصیت رویانیان و اینکه ایرانی و پرسپولیسی هستم اعلام کردم به پرسپولیس مهلت می‌دهم تا طلب من و آرفی را پرداخت کند.

وی گفت:‌ در زمان پیگیری این موضوع دلالان عربی با من تماس گرفتند و اعلام کردند به شما پول می‌دهیم تا شکایت‌تان را پیگیری کنید. نمی‌دانم آنها چگونه متوجه ماجرا شدند اما با توجه به حکم کمیته انضباطی و تهدید فیفا به من پیشنهاد کردند در ازای دریافت مبلغی شکایتم را پیگیری و پرسپولیس را محروم کنم. در جواب به آنها گفتم حاضر به چنین کاری نیستم چرا که من ایران و پرسپولیس را دوست دارم.
 

|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , لیگ قهرمانان آسیا , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: کمیته انضباطی , کسر امتیاز , پرسپولیس , بدهی , فیفا , استقلال حجازی ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

پرسپولیس-سایپا نمایش قدرت دنیزلی یا کریمی؟/جدال نفت و صبا برای آسیایی شدن

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی به مصاف سایپا می‌رود که همه چیز در تیم سرخپوش پایتخت تحت‌الشعاع انتقاد کریمی از دنیزلی قرار دارد.

خبرگزاری فارس: پرسپولیس-سایپا نمایش قدرت دنیزلی یا کریمی؟/جدال نفت و صبا برای آسیایی شدن

 

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته سی و یکم لیگ برتر، هفته تغییر برنامه بود. برنامه برخی از بازی ها به خاطر بازی دوستانه تیم ملی با موریتانی تغییر کرد تا روز جمعه فقط شاهد یک بازی بین تیم‌های شهرداری تبریز و نفت آبادان در تبریز باشیم.

سایر دیدارهای این هفته در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می شود. در زیر نگاهی به مسابقات روز شنبه می‌اندازیم.

 


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: پرسپولیس , کریمی , دنیزلی , اختلاف , ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
ایمون زاید که به خاطر به ثمر رساندن سه گل در دربی ۷۴ از محبوب‌ترین بازیکنان حال حاضر پرسپولیس است، عصر پنج شنبه پشت میکروفون ایستاد و سرود «سرخ» را خواند.
به گزارش مشرق به نقل از خبرآنلاین، سرود رسمی پرسپولیس که بیش از سه سال از شروع تولید آن می‌گذرد و تا امروز ده‌ها ستاره قدیمی و جدید این باشگاه در خواندن آن همکاری کرده‌اند، در حال نزدیک شدن به آخرین مراحل ضبط خود است.

این سرود که آهنگ آن ساخته داریوش خواجه نوری است، با پیگیری این آهنگساز و نوازنده و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس در دست تولید است که به زودی ضبط آن به پایان می‌رسد.

 


ایمون زاید ایرلندی-لیبیایی که عصر پنج شنبه با لهجه‌ای شیرین سرود سرخ‌ها را خواند، در این باره گفت: «هواداران پرسپولیس که رکورد تماشاگران بازی‌های باشگاه‌های آسیا را شکستند، لایق این هستند تا سرودی همگانی داشته باشند تا بتوانند آن را در هنگام بازی‌های تیم محبوبشان بخوانند.»


مهاجم پرسپولیس ادامه داد: «از اینکه نتوانستیم در بازی مقابل الغرافه نتیجه مطلوب را کسب کنیم، ناراحت هستم. با این حال اطمینان دارم مقابل الهلال جبران خواهیم کرد و با شکست آن‌ها صعود خودمان را به عنوان تیم اول قطعی می‌کنیم.»


در حاشیه جلسه ضبط سرود سرخ با صدای ایمون زاید، داریوش خواجه نوری که آهنگسازی و تولید این اثر را برعهده دارد، اعلام کرد که با خوانندگی یکی دو بازیکن دیگر پرسپولیس، تدوین نهایی این قطعه موسیقی انجام و به سرعت منتشر می شود.
 

 


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: ایمون , زاید , سرود ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید