اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : شنبه 1 فروردين 1398
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

با دستور رویانیان يکي از شرکت‌هاي دولتي اسپانسر باشگاه گهر دورود شد.


 

به نظر شما این بذل و بخشش ها از اموال دولتی و غیر دولتی چه معنایی خواهد داشت،به هر حال نمی توان گفت که آقای رویانیان عاشق چشم و ابروی گهری ها شده است و رویانیان دوست دارد که لقب دهقان فداکار را در لیگ بگیرد ، این محبت های بیش از حد رویانیان تا جایی ادامه پیدا کرده است که حتی رد پای این بذل و بخشش ها در اسپانسر جدید باشگاه داماش همراه با نقش پررنگ آقای رویانیان دیده می شود.از اکنون این نگرانی در دل فوتبال دوستان وجود دارد که شاید در هفته های پایانی لیگ این دو تیم و شاید تیم های دیگری که در لیگ حضور دارند و از الطاف رویانیان از منابع دولتی و غیر دولتی رویانیان بهره مند شده اند نتایج قهرمان لیگ برتر را طور دیگری رقم بزنند،با این تفاسیر انتظار می رود که  سازمان بازرسی  با نظارت خود در این روزها  به کمک فوتبال بیاید و اجازه ندهد که ناپاکی در فوتبال به جان لیگ برتر بیافتد.

 

تيم تازه صعود کرده گهر دورود به ليگ برتر تا هفته گذشته با مشکلات مالي مواجه بود اما با دستور محمد رويانيان يکي از شرکت‌هاي دولتي اسپانسر اين تيم شد تا بخشي از مشکلات مالي گهر برطرف شود.

به گزارش مهر اسماعيل حيدرپور، مدير اجرايي تيم گهر با اعلام اين خبر گفت: جا دارد از رويانيان تشکر کنم. ايشان با يکي از شرکت‌هاي زيرمجموعه دولت صحبت کرد تا اين شرکت اسپانسر ما شود. ايشان دستور داد تا تبليغ روي پيراهن ما به اين شرکت برسد تا بخشي از مسائل مالي ما حل شود.

وي همچنين تصريح کرد: رويانيان بعد از پايان بازي پرسپوليس با گهر به من پيامک زد و به خاطر اين نتيجه تبريک گفت. رويانيان گفت که از بازي تيم گهر لذت بردم!

تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و گهر هفته گذشته در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند که اين بازي با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.


|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , ,
تاریخ : جمعه 13 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سردار کار خودش را بالاخره کرد و با پیش کشیدن ایام ماه مبارک رمضان یک جلسه از محرومیت تیمش را به حالت تعلیق درآورد!
اما استقلالی ها که قبلا توسط مدیر عامل قرمزها در زمان اعلام برنامه بازیهای لیگ و قرعه کشی آن،متهم به دوستی با مسئولان کمیته برگزاری فدراسیون فوتبال شده بودند،نتوانستند یک جلسه از محرومیت امیر قلعه نویی را که کم کنند و بخشش در این ایام پر برکت ماه رمضان فقط برای قرمزها قابل اجرا بود و آبیها باید تاوان محرومیت سرمربی سابق تراکتورسازی را در بازیهای امسال خود پرداخت می کردند!


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : سه شنبه 10 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

دومین دیدار هفته سوم از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از ۷۰ هزار تماشاگر بین دو تیم گهر زاگرس و پرسپولیس برگزار شد و با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

تیم سردار رویانیان که به خوبی از رانت دولتی استفاده میکند در این دیدار به دفعات نشان داد که توانایی های بسیار زیادی در خارج مسائل فوتبالی دارد ! آنها در دیداری که میهمان گهر درود بودند با حضور تماشاگران پرتعداد خود و کمک داور موفق به کسب تساوی مقابل گهر شدند.

کریم انصاری‌فرد در دقیقه ۱۵ برای پرسپولیس گلزنی کرد و مجتبی زارعی در دقیقه ۸۲ گل گهر را به  ثمر رساند.

شوت محمد پروین در دقیقه ۲+۹۰ بعد از برخورد با تیر افقی پشت خط دروازه فرود آمد و گل شد اما کمک داور این گل را ندید.

تورج حق‌وردی داور مسابقه به علی کریمی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پولادی از پرسپولیس در دقیقه ۷۸ با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد. هادی رکابی بازیکن گهر نیز در دقیقه ۹۰ اخراج شد.

با این تساوی پرسپولیس ۴ امتیازی شد و گهر زاگرس هم اولین امتیازش را در لیگ برتر به دست آورد.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
   فتح الله زاده: با رویانیان دل دادیم ، قلوه گرفتیم/ بازیکنانم شدند الماس، جواهر!/ پیشنهاد ۱۵ میلیاردی نکونام وسوسه ام کرده 

لیگ برتر - علی فتح الله زاده می گوید با رویانیان نشسته ، گل گفته و گل شنفته است. می گوید به او دل داده و قلوه گرفته!

فرهاد عشوندی: مدیرعامل استقلال به خبرآنلاین می گوید:«دیشب در دفترم بودم که آقای رویانیان تماس گرفت و پرسید برای افطار چه کاره هستم. دعوتم کرد به هتل اسپیناس و رفتیم دور هم گل گفتیم ، گل شنفتیم. جای تان خالی دل دادیم و قلوه گرفتیم. راجع به کمیته مشترک اقتصادی حرف زدیم ، درباره راه های درآمدزایی و البته حق پخش تلویزیونی . من هدفم این است که خودمان دست به کار بشویم. حق پخش ، حق قانونی ماست . باید خودمان پولش را از تلویزیون بگیریم. چرا فدراسیون این پول را بگیرد و با تیم های دیگر تقسیمش کند؟ مگر تیم های دیگر از دولت پولی می گیرند ، چیزی به ما می دهند؟ ما انشاالله باید خودمان حق بازی های تهران مان را مستقیم از تلویزیون بگیریم و خرج تیم های مان را در بیاوریم. »
او سپس سراغ گلایه های معمولش می رود و این بار از مصاحبه مرفاوی دلخور است ؛« حاجی جان بد کردم تیمش که زمین تمرین نداشت را بردم در سازمان صدا و سیما تمرین کن؟ من که این همه زحمت کشیدم حالا شدم عامل ناکامی؟ واقعا بهتر است همان طور که خودش گفته به خدا واگذارش کنم. »
مدیر استقلال البته دل پر دردی دارد اما بهتر است بی خیال قصه قدیمی مرفاوی شویم و از او بپرسیم درباره پیشنهاد های خارجی برای بازیکنان استقلال؛«من نمی دانم چطور یک دفعه استقلال شد طلا ، شد جواهر ، همه بازیکنان ما شدند الماس. الان روی میز کار من پر شده از دعوتنامه های خارجی . حالا هر تیمی تو آسیا پیدا شده ، به من پیشنهاد می دهد که بازیکنان تان را می خواهیم. البته حقیقتش این است که بچه ها هم کمی دلخورند. خیلی های شان مردد هستند از اتفاقات بازی با سایپا. همه تیم ما امسال با غیرت و تعصب خاصی بی پولی را به جان خریده . همه تیم بدون حتی پیش قسط دارند برای مان بازی می کنند آن وقت هواداران عزیز حتی 45 دقیقه به ما زمان ندادند. »
او ادامه می دهد:« مجیدی برای همه ما عزیز است. خودتان که بهتر از هر کسی می دانید من چقدر فرهاد را دوست دارم اما نباید به خاطر فرهاد زحمات باقی تیم نادیده گرفته شود . اگر از دقیقه 80 او را تشویق می کردند مشکلی نبود اما واقعا دقیقه 60 روحیه یک تیم را از هم می پاشد. بچه ها را دلخور می کند. به قرآن همین آرش برهانی الان پیشنهاد خارجی دارد. بابا بازیکنی که آقای گل لیگ ایران شده ، کم کسی نیست که این طور با او برخورد شود. روحیه اش تخریب می شود.»
حاجی اصرار دارد که مشتریان دست به نقد پای یارانش خوابیدند تا آنها را با خود ببرند ؛« همین پژمان منتظری اول فصل پیشنهاد 2.400 هزار دلاری را رد کرد و استقلال را انتخاب کرد . این یعنی 5 میلیارد تومان. همین حالا هم قطری ها او را می خواهند. واقعا اگر اصرار قلعه نویی نبود من ...»
استقلال این روزها بحران مالی دارد . اتفاقی که شاید باعث شود حاجی تعدادی از بازیکنانش را ترانسفر کند ؛« وافعا تلاش مان این است که دست به ترکیب تیم نزنیم. امیر خان به تک تک این بچه ها نیاز دارد . ما همه کار می کنیم تا مجبور به ترانسفر نباشیم. ولی همین حالا برای نکونام پیشنهادی 5 میلیون یورویی داریم. این پول می شود 15 میلیارد تومان ، یعنی بودجه یک فصل ما. بعد می گویید من چرا این قزل آلا را خریدم! حقیقتش همین حالا هم وسوسه شدم با انتقال آقا جواد موافقت کنیم ولی واقعا به او نیاز داریم چون می خواهیم با او و تک تک بچه های تیم برای قهرمانی آسیا خیز برداریم.اگر قلعه نویی این را بشنود که وسوسه شدم ، شاکی می شود!»
او درباره پیشنهاد باشگاه بیرمنگام به ساموئل هم می گوید:« ساموئل هم پیشنهاد دارد اما او همین جا می ماند و هیچ جا نمی رود.»
 


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش آبیته دات کام به نقل از سایت گل مهدی پاشازاده، کاپیتان سابق استقلال درباره شرایط استقلال، بحث‌های کاپیتانی و امضا نکردن قرارداد فرهاد مجیدی صحبت های جالبی انجام می دهد.

- شما سالها کاپیتان استقلال بودید. در این سالها بازیکنان بسیاری آمدند و رفتند اما روی هیچ کدام به اندازه فرهاد مجیدی فشار نبود. اصلا مثالی قدیمی تر می زنیم، شاهرخ بیانی از استقلال به پرسپولیس رفت و آن سال قهرمانی به پرسپولیس رسید. حالا شاهرخ بیانی کنار قلعه نویی است. چرا روی بیانی اینقدر فشار و هجمه نبود؟
زمان بیانی یکی دو روزنامه بیشتر نبود و اخبار فوتبال اینطور پخش نمی شد. الان روزنامه ها مطلب می نویسند و برنامه نود هم به تمام حاشیه ها می پردازد. به همین دلیل مردم می توانند خیلی راحت در این باره قضاوت کنند.
 
- الان می گویند چون مجیدی رفت استقلال قهرمان نشد. مگر در  فوتبال حرفه‌‌ای یک تیم باید به یک بازیکن متکی باشد؟
قطعا نباید اینطور باشد. البته درباره این موضوع حرف زدن خیلی سخت است. اینکه فرهاد استقلال را رها کرد، رفت و تیم قهرمان نشد یکجورهایی درست است و یکجورهایی نه! زمان جدایی فرهاد استقلال ۹ امتیاز با تیم دوم اختلاف داشت و صدرنشین بود. یک تیم حتما یک جای کارش ایراد دارد که نمی تواند ۹ امتیاز اختلاف را حفظ کند و قهرمان نشود. وقتی مجیدی رفت استقلال نتوانست جایگزین خوبی برای او انتخاب کند. احساس می کنم این هجمه به این خاطر روی فرهاد است که هوادان نمی دانند او چرا از استقلال رفت.
-  یعنی تمام این فشارها به خاطرنداشتن دلیل قانع کننده برای جدایی از سوی مجیدی است؟
به نظر من اینطور است. اگر طرفداران آگاه شوند که چرا مجیدی از استقلال رفت راحت تر با این موضوع کنار می آیند و آن را هضم می کنند. نگفتن اینکه چرا مجیدی از استقلال رفته این فشار را به وجود آورده است. هوادار دوست دارد بداند چه دلیل محکمی باعث شد مجیدی از استقلال برود.
- حالا هم که عدم جذب مجیدی اتفاقات سال گذشته پرسپولیس را در استقلال پیاده می‌کند. در پرسپولیس علی دایی تشویق می شد و حالا در استقلال تا تیم نتیجه نمی‌گیرد فرهاد مجیدی را تشویق می کنند…
اینها یکسری طرفدار ساده هستند که تحت تاثیر افرادی خاص قرار می گیرند. همه این طرفداران آدم های خوبی هستند و با شخصیت؛ اما متاسفانه تا یک نفر چیزی می گوید آنها هم تکرارش می کنند.انگار برای تفریح دایی و مجیدی را تشویق می کنند و همه این مسایل را به شوخی می گیرند تا وقتشان بگذرد. البته معتقدم آنها خیلی ساده هستند و تحت تاثیر قرار می گیرند.
- این تشویق ها به استقلال ضربه نمی زند؟
این تماشاگران از عواقب این کار آگاه نیستند. به نظر من در استقلال فرد خاصی مهم نیست، مهم نام بزرگ استقلال است که همیشه باید موفق و سربلند باشد. خیلی ها برای بسته شدن تیم امسال زحمت کسیدند ، پس نباید جو تیم به خاطر یکی دو نفر به هم بخورد. این تشویق ها قطعا به استقلال ضربه می زند، طرفدار واقعی استقلال باید شرایط را بسنجد و تحت تاثیر قرار نگیرد.
 
-جای قلعه نویی بودی مجیدی را به استقلال برمی گرداندی؟
هر کسی فلسفه‌ای در مربیگری دارد و باید طبق فلسفه اش کار کند. من بودم فرهاد را با خلوص نیت و دل پاک برمی گرداندم. یعنی اینکه او بدون شرط بیاید و برای استقلال بازی کند. نه اینکه بیاید و روبروی کادر فنی قرار بگیرد. وقتی اطمینان پیدا می کردم که فرهاد همینطور است قطعا او را برمی گرداندم چرا که می توانست به استقلال کمک کند.
-  ولی بحث مجیدی درباره کاپیتانی درست بود، اینکه اینجا استقلال است و نباید هرکسی از راه رسید بازوبند را از فرهاد بگیرند و به او بدهند. موافقی؟
درباره کاپیتانی تا حدودی به فرهاد حق می دهم. جواد نکونام و مهدی رحمتی بازیکنان بزرگی هستند اما نباید زحمت امثال مجیدی در لباس استقلال نادیده گرفته شود. زمانی که فرهاد در استقلال بود اینها جای دیگری بودند. به نظر من خود این سه بازیکن باید مساله را خیلی راحت حل می کردند.
-  فکر می کنم اولین بار سال ۷۵ و بازی مقابل برق تهران با ۲۳ سال سن بازوبند کاپیتانی استقلال را بستی. اگر زمان شما کاپیتان تیم ملی به استقلال می آمد بازوبند را به او می دادی؟
هرگز این کار را نمی کردم.
 _ چرا؟
به این خاطر که برای استقلال زحمت کشیدم و جوانی ام را برای این تیم گذاشتم. مساله من با سایر بازیکنان فرق می کند.
_ چه فرقی؟
در روزهایی که تیم‌های متمول لیگ به من پول های نجومی می دادند با استقلال سفید امضا می کردم و حرفی از پول نمی زدم.بعد از نسل ما پول به فوتبال آمد و بازیکنان قراردادهای نجومی بستند. خدا را شکر در حین جوانی بازیکنان بزرگی پشت من وارد زمین می شدند. محمود فکری و علی منصوریان از این جمله بازیکنان بودند. کاپیتانی استقلال قداست دارد و یک کاپیتان باید از همه نظر الگوی دیگران باشد. استقلال بزرگ است و کاپیتانش هم باید بزرگ باشد.

|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

تهران IranSport.Net - داريوش يزدانى بازيكن پيشين استقلال گفت: قلعه نويى كه بامعرفت است مى توانست آن را براى مجيدى خرج كند.او كه در ليگ آمريكا حضور دارد، در مورد شرايط فوتبال ايران و اتفاقات اخير استقلال اظهار داشت: اخبار ليگ برتر را دنبال مى كنم و متاسفانه فوتبال ما هنوز هم درگير مسائل حاشيه اى است و هنوز هم به دنبال پوشش اشتباهاتمان به روش هاى مختلف هستيم. وى افزود: در دو هفته اخير بحث فرهاد مجيدى تبديل به يك خبر داغ درفوتبال ايران شده است. اين را بايد پذيرفت كه ادبيات مجيدى، قلعه نويى و فتح الله زاده در مورد اين مسأله اشتباه بود. ما به جاى بها دادن به سرمايه هايمان فقط از آنها استفاده ابزارى مى كنيم.يزدانى تصريح كرد: اين مساله بارهادرفوتبال ايران رخ داده است. فتح الله زاده زمانى كه به شدت به فرهاد مجيدى نياز داشت از هر طريقى استفاده مى كرد تا فرهاد مجيدى را متقاعد كند دراستقلال بماند و هرگونه حمايتى هم از او مى كرد. همه مى دانيم كه امير قلعه نويى با معرفت است و كاش اين بار هم او چنين معرفتى براى مجيدى خرج مى كرد و نمى گذاشت همان رفتارهايى كه با خود او در استقلال شد، براى مجيدى هم رخ مى داد.بازيكن پيشين استقلال خاظر نشان كرد: مجيدى هم بايد بداند كه اين واقعيت فوتبال ماست اما فتح الله زاده هم بايد خوب بداند كه نقش مجيدى در بازى هاى اخير استقلال انكار نشدنى است و بارها هزينه هاى باشگاه با ترانسفر مجيدى تامين شده است. خيلى از هواداران استقلال از من مى پرسند چرا ديگر به استقلال بازنگشتم اما اجازه چنين رفتارى را به آقايان ندادم و از اين ادبيات فرارى بودم و هرگز علاقه اى براى بازگشت از خود نشان ندادم.


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : یک شنبه 8 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید می‌کند که فرهاد مجیدی هم مانند علی دایی نمی‌خواهد در ورزشگاه‌ها اینگونه مورد تشویق قرار بگیرد.

احمد رسولی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب که طی چند روز اخیر به غیر از خبرگزاری ایلنا با هیچ روزنامه یا خبرگزاری دیگری مصاحبه‌ای نکرده، گفت‌: متاسفانه طی یکی – دو روز اخیر به ویژه امروز برخی روزنامه‌ها به نقل از من تیترهایی بر روی جلد روزنامه زدند که من از زمان آمدن به وزارت ورزش یا حداقل در چند ماه اخیر با آن‌ها هیچگونه مصاحبه‌ای نداشتم ‌. ‌

رسولی‌نژاد افزود‌: امروز یکی از روزنامه به دروغ به نقل از من زده «رسولی‌نژاد: مجیدی را نگرفتیم، شدیم پرسپولیس پارسال» و یا یکی دیگر از روزنامه‌ها نوشته «مجیدی در منزل رسولی‌نژاد چکار داشت؟»، در حالیکه من مجیدی را حضوری ندیدم، فقط دو شب قبل او خودش زنگ زد و اعلام کرد هواداران به هیچ‌وجه او را تشویق نکنند. مجیدی گفت آرزوی من موفقیت استقلال است. استقلال امسال تیم خوبی را بسته و مربی کاربلدی دارد. ‌مجیدی همچنین در ادامه به من گفت‌: «اطمینان دارم استقلال با این مربی (قلعه‌نویی) می‌تواند قهرمان ایران شود‌. ‌ مجیدی تاکید داشت‌:» هواداران روز سه شنبه ورزشگاه را مملو از جمعیت کنند و فقط تیم استقلال تشویق شود». ‌


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: باشگاه گهر زاگرس از سازمان لیگ درخواست کرده فقط ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی به تماشاگران پرسپولیس اختصاص داده شود.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه گهر زاگرس از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال درخواست کرده فقط 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه آزادی دوشنبه شب در اختیار تماشاگران پرسپولیس قرار بگیرد.

گهر در این بازی میزبان است اما به دلیل اینکه شرایط بازی در ورزشگاه تختی تهران و انقلاب کرج فراهم نبود مجبور است در ورزشگاه آزادی میزبان پرسپولیس باشد. این تیم به دلیل عدم وجود شرایط استاندارد در دورود و استان لرستان نمی‌تواند در این استان پذیرای حریفان خود باشد.

این بازی ساعت 22:30 دوشنبه شب برگزار خواهد شد.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از نظر فنی باید هم از ذوب آهن ترسید و هم به آن احترام گذاشت.

خبرگزاری فارس: قلعه‌نویی: باید از ذوب‌آهن ترسید/ به جباری اجازه جدایی نمی‌دهیم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پیش از آغاز تمرین استقلال در جمع خبرنگاران در مورد دیدار سه شنبه شب با ذوب آهن گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. تیم ما کم کم به هماهنگی می‌رسد و شکل خودش را پیدا می‌کند و با مسابقه دادن به شرایط آرمانی می‌رسد.

وی ادامه داد: فیلم بازی با سایپا را آنالیز کردیم. در آن بازی خوب نبودیم، البته می‌توانستیم برنده باشیم زیرا موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم. ذوب آهن مربی خبره‌ و بازیکنان خوبی دارد. اگرچه این تیم دو باخت متوالی داشته اما به نظر من باید از نظر فنی از ذوب آهن ترسید و به این تیم احترام گذاشت.

سرمربی استقلال در مورد جدایی احتمال جباری از این تیم و حضورش در لیگ قطر عنوان کرد: چند سال پیش هم قطری‌ها که با ما همگروه بودند همین کار را انجام دادند. آنها با مطالعه و برنامه‌ریزی کار می‌کنند. قطری‌ها فکر می‌کنند کره جنوبی به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود می‌کند بنابراین روی دیگر رقبا برنامه‌ریزی می‌کنند. اکنون نیز دست روی خط هافبک تیم ملی ما گذاشته‌اند و می‌خواهند آنها را به قطر ببرند.

سرمربی استقلال افزود: اکنون کفاشیان هم در جریان کار قرار گرفته و کار از دست ما خارج است و به خاطر منافع‌مان نمی‌توانیم اجازه دهیم بازیکنان بروند. اگر دو سه هفته پیش و در زمان نقل و انتقالات بود بحث فرق می‌کرد و می‌گفتیم به سلامت اما اکنون آن بازیکن یک جا را در فهرست تیم گرفته و نمی‌توانیم به جباری اجازه جدایی بدهیم.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , قلعه نویی , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
بیک‌زاده: هواداران حمایت کنند، قهرمان می‌شویم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تماشاگران ما را حمایت کنند تا قهرمان شویم.

خبرگزاری فارس: بیک‌زاده: هواداران حمایت کنند، قهرمان می‌شویم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، هاشم بیک‌زاده پیش از آغاز تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: فقط دو هفته از لیگ برتر گذشته ولی تماشاگران ما از باخت به سایپا ناراحت شدند. به آنها حق می‌دهم ولی تیم تازه از دوران بدنسازی خارج شده و برای هماهنگی به زمان نیاز داریم. 32 هفته دیگر از لیگ برتر باقی است. هواداران استقلال اگر از تیم حمایت کنند قهرمان می‌شویم زیرا پتانسیل قهرمانی داریم.

وی در مورد دیدار سه شنبه شب با ذوب آهن گفت: حرف‌های قلعه‌نویی تاثیرگذار بود و باید این بازی را ببریم تا از این شرایط بیرون بیایم.

بازیکن استقلال در مورد اتفاق‌های روی سکو و تشویق فرهاد مجیدی گفت: تماشاگران مجیدی را دوست دارند اما این مسئله به بازیکنان ربطی پیدا نمی‌کند و باشگاه در این مورد تصمیم گیرنده است. هواداران باید تیم را حمایت کنند تا موفق شود.


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , فرهاد مجیدی , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
کیانوش رحمتی هافبک دفاعی استقلال سال گذشته یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم بود و در خیلی از بازی‌ها که این تیم مشکل داشت، به آبی‌پوشان کمک کرد.
 
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، در این چند روز بحث کنار گذاشتن کیانوش از فهرست استقلال مطرح شد ولی او در نهایت در این تیم ماندگار شد. رحمتی در این خصوص می گوید: «من این موضوع را از گوشه و کنار شنیدم که احتمال دارد از لیست خارج شوم ولی همه می‌دانند که با استقلال قرارداد دارم. البته هیچ کس از باشگاه استقلال به من نگفت که تو را از لیست خارج می‌کنیم.»
او در پاسخ به این سوال که چرا شماره 6 را به نکونام دادی ادامه می دهد: «وقتی بحث حضور جواد در استقلال مطرح شد، تصمیم گرفتم شماره 6 را به او بدهم. من می‌دانم که جواد شماره 6 را خیلی دوست دارد و مشکلی برای دادن این شماره به او نداشتم. به هر حال جواد یک بازیکن بین‌المللی است. امسال هم خودم شماره 14 را می‌پوشم.»

 

رحمتی در مورد حرف های فتح الله زاده و قلعه نویی که گفته با وجود مصدومیت قرارداد او تمدید شد می گوید: «فقط امیدوارم جواب اعتماد این دو نفر را بدهم و الان هم فقط با انگیزه زیاد مراحل درمانی را پشت سر می گذارم تا اینکه بعد از دو ماه آماده بازی شوم.»
کیانوش در پاسخ به این سوال که در مورد خرید نکونام چه صحبتی داری می گوید: «من معتقدم نکونام بهترین خرید استقلال بود چون در پست او بازیکن تخصصی نداشتیم.»
رحمتی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال امسال قهرمان می شود تاکید می کند: «نمی‌خواهم فشار را روی تیم زیاد کنم ولی با این بازیکنان باید چند هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شویم. اگر حمایت شویم حتما قهرمان خواهیم شد ولی بازیکنان مشکل مالی دارند و اکثر آن ها شش هفت ماه است یک ریال هم پول نگرفتند.»


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سيروس دين محمدي مي گويد عدم هماهنگي ميان بازيکنان جديد مهم‌ترين مساله‌اي است که در حال حاضر پيش روي استقلال قرار دارد.


 

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال درباره شکست استقلال مقابل سايپا در هفته‌ ليگ دوم برتر اظهار کرد: بازيکناني که دير به استقلال ملحق شده‌اند را خيلي سخت مي‌توان با هم هماهنگ کرد. در اين بازي ترکيب استقلال نسبت به ديدار قبل تغييرات زيادي داشت و بازيکناني که ديرتر از سايرين به تيم ملحق شده بودند، در ترکيب حضور داشتند، اما ناهماهنگ بودند.

وي افزود: در بازي اول هم اگر چه جانواريو گل پيروزي بخش را براي استقلال زد، اما از روزهاي اوج خود فاصله داشت و در شرايط خوبي نبود. به نظر من استقلال با مهره‌هايي که دارد به مرور زمان مي‌تواند نتايج خوبي بگيرد و در حال حاضر مهم‌ترين مساله عدم هماهنگي ميان بازيکنان جديد است.
 


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل این باشگاه، خطاب به حاضرین در جلسه گفت: «با توجه به اینکه امور مورد نظر با مشاوره های مدیر راهبری باشگاه به مرحله اجرا در آمده، احساس می کنم این ماموریت به پایان رسیده و از این پس ما در باشگاه، کمیته یا مدیر راهبری نداریم، اما اعضای کمیته فنی که اخیرا با صدور احکامی منصوب شده بودند همچنان به فعالیت های خود ادامه خواهند داد و بزرگانی چون رضا وطنخواه، ابراهیم آشتیانی، حمید درخشان و افشین پیروانی به ریاست آقای پروین در کمیته فنی فعالیت خواهند کرد.»


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیس هم فصل گذشته وضعیتی که ما در بازی با سایپا داشتیم را تجربه کرد اما من نمی‌گذارم شرایط ما به آنجا برسد، چون هم تیم خوبی داریم و هم بازیکنان با معرفت.

امیر قلعه نویی در خصوص شکست تیم استقلال از سایپا و تشویق فرهاد مجیدی در این مسابقه تصریح کرد:‌ من از بعضی دوستان گله دارم. هرچند همه حق دارند نظرشان را بگویند اما متاسفانه بعضی از تماشاگران زود تصمیم گرفتند و معرفت را رعایت نکردند. این در حالی است که ما تازه هفته دوم لیگ هستیم و اتفاق خاصی رخ نداده است.

وی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه استقلال تاکید کرد: ما دو بازی انجام داده‌ایم اما حتی یک ریال هم نگرفته‌ایم. این در حالی است که تمام باشگاه‌های ایران به نسبت توانایی مالی خود درصدی از قراردادهای‌شان را پرداخت کرده‌اند. سئوال من این است که آیا چنین برخوردی با تیم استقلال در هفته دوم که حتی یک ریال هم دریافت نکرده، صحیح است؟

سرمربی تیم استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: ما در باشگاه ساختارسازی و چارچوب‌سازی می‌کنیم تا قداست پیراهن استقلال بالاتر برود و بازیکنان بدانند که این پیراهن ارزش دارد. حتی خود من به خاطر استقلال از بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران گذشتم و الان هم پشیمان نیستم اما باید بدانیم که چنین رفتاری با تیم استقلال ما را عقب می‌اندازد.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: برای من جای تعجب دارد. پرسپولیس هم فصل گذشته چنین شرایطی را تجربه کرد اما من نمی‌گذارم شرایط ما به آنجا برسد، چون هم تیم خوبی داریم و هم بازیکنان با معرفت.


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , قلعه نویی , ,
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

تیم فوتبال استقلال یک روز پس از شکست مقابل سایپا از ساعت ۱۹ امروز در کمپ مرحوم حجازی تمریناتش را پیگیری کرد.

در تمرین امروز سیاوش اکبرپور و میلاد میداوودی به دلیل مصدومیت حضور نداشتند.

این دو بازینکن شب گذشته در جریان دیدار مقابل سایپا دچار آسیب‌دیدگی شدند.

* حدود ۲۰۰ نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز این تیم حضور پیدا کردند و در سکوت نظاره‌گر کارهای تاکتیکی آبی‌پوشان بودند.

* قبل از شروع تمرین امیر قلعه‌نویی بازیکنان را جمع کرد و حدود ۱۵ دقیقه برای آنها به صحبت پرداخت وی به بازیکنانی که در وظایف خود در بازی شب گذشته کوتاهی کرده بودند تذکر داد و از آنها خواست تا برای دیدار مقابل ذوب‌آهن تمرکز کنند.

* دویدن دور زمین تمرین ریکاوری برای بازیکنان اصلی و فوتبال بر ای بازیکنان ذخیره از برنامه‌های اصلی تمرین امروز استقلال بود. همچنین بازیکنان اصلی پس از ریکاوری راهی استخر و سونا شدند.

* کادر فنی تیم استقلال تمرین فردای این تیم را تعطیل اعلام کرد.

تیم استقلال روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی در هفته سوم مسابقات لیگ برتر به مصاف ذوب‌آهن می‌رود.


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : چهار شنبه 4 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

علی پروین پس از نخستین شکست سرخپوشان در فصل جدید لیگ برتر سرمربی این تیم را باد انتقاد گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی پروین پس از شکست پرسپولیس مقابل فجر سپاسی در جمع خبرنگاران با انتقاد از نحوه بازی سرخ‌پوشان اظهار کرد: تیم ما امروز بد بازی کرد. ظاهرا مربی ما هم از همین الان شروع کرده ومی‌گوید من تیم را نبسته‌ام. ظاهرا باید ۲۰ باخت بدهیم تا مربی تیم را بشناسد.

وی ادامه داد: روز گذشته ژوزه گفته است که تیم ۱۴ بازیکن جدید گرفته و من تیم را نبسته‌ام اما اینجوری مثل فصل قبل می‌شویم. پرسپولیس اصلا هماهنگ نبود و حتی یک موقعیت هم برای خودشان خلق نکردند. هر دو گلشان هم روی دو اشتباه حریف به ثمر رسید.

پروین در ادامه با انتقاد از انتخاب ژوزه گفت: من ۶۲ سال دارم و هزار بار گفته‌ام که برای پرسپوایس مربی ایرانی بهترین گزینه است. حالا باید ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود. بازیکنان امروز نه سانتری کردند و نه شوتی زدند. باید تغییرات زیادی در این تیم ایجاد شود. ما گفته بودیم که به این تیم باید تا هفته سوم، چهارم فرصت دهیم اما اینطوری نمی‌شود!

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: حق ما در این بازی باخت بود. اگر بازیکنان بگویند به خاطر نبود تماشاگران این نتیجه رقم خورده است بی‌انصافی کرده‌اند چرا که خودشان بد بازی کردند. برای تیمی که اینقدر هزینه‌اش شده نباید این اتفاقات بیفتد. اگر من جای ژوزه بودم کاری می‌کردم که این بازیکنان تا صبح گریه کنند.

وی در ادامه درباره انتخاب سرپرست پرسپولیس گفت: در چند روز آینده در کمیته فنی باشگاه در این مورد تصمیم گیری می‌کنیم.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : سه شنبه 3 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 کاپیتانی حق مجیدی بود

آتیلا حجازی مربی سابق استقلال بعد از جدایی از این تیم،حالا بیشتر در مدرسه فوتبال مرحوم ناصر حجازی دیده می شود و در تیمی هم فعالیت نمی کند.

حجازی در مورد شرایط فعلی اش بعد از جدایی از استقلال می گوید:«با چند جا مذاکره کردم اما به توافق نرسیدیم. از لیگ یک هم دو پیشنهاد داشتم اما تیمهای خوبی نبودند که بتوانم در آنها کار کنم. یعنی شرایطشان جوری بود که مدعی صعود به لیگ برتر نبودند و فقط می توانستند در میانه های جدول دست و پا بزنند به همین دلیل پیشنهاد آنها را قبول نکردم.»

او در پاسخ به این سوال که چرا در جشن پیراهن استقلال که از طرف باشگاه ترتیب داده شد شرکت نکردید خاطرنشان می کند:«من در آن ساعت در مدرسه فوتبالم کلاس داشتم و وقتی کلاس تمام شد به دلیل دوری مسافت توانستم در جشن شرکت کنم اما از اتفاقاتی که آنجا رخ داده با خبر هستم.»حجازی تاکید می کند:«شنیده ام که عده ای از هواداران پدرم با پیراهن هایی که عکس او روی آنها بود درسالن حاضر شده بودند اما مسئول کانون هواداران استقلال دستور گرفته بود که جلوی آنها را بگیرد و بگوید لباسهایتان را در بیاورید و ناصر حجازی را تشویق نکنید! سال گذشته هم همین طور بود و عده ای در استادیوم نمی گذاشتند پدرم تشویق شود.آقایان از شنیدن نام پدرم هم می ترسند.»

فرهاد مجیدی هم که به دلیل بازوبند کاپیتانی به استقلال برنگشت.حجازی در این خصوص می گوید:«بحث کاپیتانی بحثی توافقی بین سرمربی و بازیکنان است. در هر تیمی ملاک و معیار مشخصی برای کاپیتانی وجود دارد اما مگر می شود مجیدی در استقلال باشد و کاپیتان این تیم نباشد؟ از هر نظر که بخواهید حساب کنید بازوبند حق مجیدی بوده اما خوب این تصمیم کادر فنی استقلال است. بالاخره نکونام هم کاپیتان تیم ملی است و از اسپانیا آمده و توقعاتی دارد.»


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ناصرخان حجازی , ,
تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

امروز در کمپ استقلال، اتفاق خاصی رخ داد. یک اتفاق بی‌نظیر.

امروز جواد نکونام که بازی در لالیگا، تمرین در اوساسونا دوبار مقابله با بارسلونا، دوبار حریف رئال‌مادرید شدن و… را نادیده گرفت، در جمع مردان آبی‌دلی مثل ۵ سال پیش در تیم‌ملی زیر نظر امیر قلعه‌نویی تمرین کرد.

پروسه استقلالی شدن نکونام، از دیروز وارد عالی‌ترین فاز خود شد.

عکسهای جواد نکونام در تمرین استقلال را مشاهده می کنید .

 


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1386
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

 

 هواداران استقلال بعد از قرارداد نکونام، منتظر بودند فرهاد هم برگردد تا سرنوشت شماره های ۶ و ۷ این تیم، به بهترین شکل رقم بخورد اما ۶ آمد و ۷ فقط «قضاوت را به مردم واگذار کرد»

به گزارش ابیته دات کام،۲۴ ساعت بعد از اینکه تصویر انگشت جوهری جواد نکونام به تیتر اول همه رسانه های ورزشی تبدیل شد، خبر منتفی شدن بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال، کام هواداران این تیم را تلخ کرد. هوادارانی که بعد از قرارداد نکونام، منتظر بودند فرهاد هم برگردد تا سرنوشت شماره های ۶ و ۷ این تیم، به بهترین شکل رقم بخورد اما ۶ آمد و ۷ فقط «قضاوت را به مردم واگذار کرد»

فرهاد مجیدی اگرچه در میانه های فصل پیش استقلال را ترک کرد و یکی از دلایل مهم افت آبی ها در نیم فصل دوم و به تبع آن از دست دادن قهرمانی بود اما بدون هیچ شک و تردیدی، محبوب ترین استقلالی یک دهه اخیر است و با ۴ گلی که در دربی ها زده، جایگاه ویژه ای نزد هواداران دارد.

با این پیشینه، عجیب نیست که در نظرخواهی سایت گل و در پاسخ به این سوال که کدام گزینه برای کاپیتانی استقلال مناسب تر است؟، فرهاد مجیدی سه برابر بیشتر از نکونام رای داشته باشد (۱۱ هزار به سه هزارو پانصد)اما این برآیند نظرات این جامعه آماری، با عقاید امیر قلعه نویی چندان سنخیتی ندارد و مربی استقلال، نکونام را برای بستن بازوبند مستحق تر می داند.

 * رابطه نه چندان صمیمی

فرهاد مجیدی وقتی هنوز خیلی جوان بود، یکی از بازیکنان مورد علاقه اسطوره همیشه زنده استقلال، ناصر حجازی بود و او بود که پای فرهاد را به استقلال باز کرد. اما فرهاد هیچ وقت بازیکن محبوب امیر قلعه نویی نبود. امیر وقتی سرمربی تیم ملی شد، با وجود اینکه در یکی دو بازی دوستانه از مجیدی استفاده کرد، او را از فهرست نهایی تیم اعزامی به جام ملت های آسیا خط زد و در توجیه تصمیمش گفت: «فرهاد مجیدی عقبه ملی ندارد» در آن سال ها مجیدی در باشگاه های اماراتی مشغول بود تا اینکه در لیگ هشتم، همراه با ناصر حجازی به استقلال برگشت اما در فصل کابوس وار استقلال، درخشش چندانی نداشت و فیروز کریمی هم معمولاً او را روی نیمکت می نشاند تا نوبت به امیر قلعه نویی رسید. قلعه نویی در یک سال و نیمی که فرهاد مجیدی را در اختیار داشت، کمتر از او به عنوان بازیکن اصلی سود می برد و مجیدی فقط در مقاطعی یکی از ۱۱ انتخاب اول قلعه نویی بود که جباری دچار مصدومیت می شد. با این حال، مجیدی در اکثر بازی ها در نیمه دوم وارد زمین می شد و اتفاقاً موثر هم نشان می داد. جالب اینکه در آن زمان (لیگ نهم) هر وقت فرهاد مجیدی به زمین می آمد، بازوبند به دستان او بسته می شد و در هفته آخر و بازی مقابل پیام مشهد هم این فرهاد مجیدی که جام قهرمانی را بالای سر برد اما حالا بعد از گذشت سه سال، قلعه نویی نظر دیگری دارد و قصد دارد بازوبند را به نکونام بسپارد.

* فرمول کاپیتانی

کاپیتان شدن در فوتبال دنیا، قاعده خاصی ندارد. در آلمان، کاپیتان با آرای مخفی بازیکنان انتخاب می شود. در انگلیس، معمولاً بازوبند به کسی سپرده می شود که جایگاه ثابتی در تیم داشته باشد و در برزیل، حتی فاکتورهایی مثل زیبایی ظاهری، مد نظر قرار داده می شود. اما در فوتبال ایران، از دیرباز مرسوم بوده که بازیکن باسابقه تیم، بازوبند را به دست می بندد، حتی اگر به لحاظ کیفی، بازیکن چندان بزرگی نباشد. با این منطق، برای بستن بازوبند در استقلال بازیکنانی مثل مجتبی جباری، خسرو حیدری، پژمان منتظری و سیدمهدی رحمتی در جایگاهی بالاتر از جواد نکونام قرار می گیرند اما گفته می شود، خرید جدید استقلال برخلاف آنکه گفته اهمیتی برای بازوبند قائل نیست، در این مورد، علاقه زیادی به کاپیتانی دارد. جواد نکونام کاپیتان تیم ملی است، اما در فوتبال دنیا ده ها نمونه مثل لئو مسی و کریس رونالدو هستند که کاپیتان تیم ملی کشورشان هستند و در باشگاه شان، حتی کاپیتان دوم هم نیستند.

 * معامله ای به ضرر فتح الله زاده

تنها چند ساعت قبل از اینکه مهلت نقل و انتقالات بازیکنان شاغل در ایران به پایان برسد، علی فتح الله زاده با صراحت اعلام کرد: «جباری زیدان آسیا، اما او را نمی خواهیم» و فقط با اصرار امیر قلعه نویی بود که راضی شد بار دیگر هافبک عصیان گر تیمش را نگه دارد. در گفت و گویی که بین فتح الله زاده و قلعه نویی رد و بدل شده بود، مدیر عامل استقلال رضایت داده بود جباری در استقلال بماند، مشروط بر اینکه قلعه نویی هم با بازگشت فرهاد مجیدی موافقت کند. اما این معامله در نهایت شکل نگرفت و فقط جباری آبی باقی ماند. در واقع قلعه نویی با زیرکی، شرطی برای بازگشت مجیدی تعیین کرد که از پیش، نتیجه آن مشخص بود. از منظری دیگر، شرط ژنرال، حامل نوعی «پیام» برای فرهاد مجیدی بود که در صورت بازگشت هم، بازیکن اصلی نخواهد بود و باید اغلب هفته ها را روی نیمکت سپری کند. بهرحال قصه استقلال و فرهاد مجیدی که با یک تکه پارچه سرنوشت ساز گره خورد، در اولین روز مرداد به پایان رسید و شماره هفتی که روی سکوها، شعرهای زیادی در وصف او سروده شده، جایی در تیم قلعه نویی نخواهد داشت.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , فرهاد مجیدی , ,
برچسب‌ها: مجیدی , 4 , چوبله , ,
تاریخ : یک شنبه 1 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

فرهاد مجیدی می‌گوید حضورش در استقلال منتفی است.

به گزارش ابیته دات کام،فرهاد مجیدی  درباره مذاکراتش با فتح‌الله‌زاده و احتمال بازگشت به استقلال گفت: پس از این که فتح‌الله‌زاده با من تماس گرفت و گفت که استقلال به حضور من نیاز دارد‌ و بنا به درخواست قلعه نویی، وی با من تماس می‌گیرد، من هم قبول کردم که به تهران بیایم. هر چند که در آن موقع من در حال مذاکره با مدیران یکی از باشگاههای اماراتی بودم و به اصرار فتح‌الله‌زاده و به احترام هواداران آمدم.

مجیدی ادامه داد: حتی وقتی فتح‌الله‌زاده گفت مشکل مالی داریم، بحثی از پول نکردم و به پیشنهاد تیم اماراتی‌ جواب منفی دادم.

وی در ادامه بیان کرد: همه چیز برای امضای قرارداد من فراهم بود، اما وقتی بحث کاپیتانی پیش آمد فتح‌الله زاده به نقل از قلعه نویی گفت که کاپیتان تیم جواد نکونام است. من برای نکونام احترام زیادی قائل هستم و او کاپیتان تیم ملی است، اما فراموش نکنید که اینجا استقلال است و باشگاه چارچوب خاص خود را دارد.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی آقایان این حرف خنده‌دار را زدند، به فتح‌الله‌زاده گفتم که این شرط را نمی‌پذیرم و قضاوت را بر عهده مردم می‌گذارم و برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , فرهاد مجیدی , ,
تاریخ : جمعه 30 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

علی فتح الله زاده می گوید قشنگی جذب بازیکن به این است که هواداران اضطراب داشته باشند.

مدیرعامل استقلال  از جشن باشگاه استقلال شروع می کند و می گوید:« قرار بود خودم هم به این مراسم بروم اما وقتی از مالزی برگشتم دیروقت بود و خستگی نگذاشت برسم. کار زیبایی که امسال کردیم ، اختصاص پیراهن شماره ۱۲ به هواداران عزیز استقلال است. البته مشکل اصلی این بود که سالن گنجایش کافی برای همه مهمانان را نداشت و بهتر بود که همکارانم جای بزرگتری را تدارک می دیدند.»

فتح الله زاده در ادامه درباره شایعه به بن بست رسیدن مذاکرات با جواد نکونام اشاره می کند و می گوید:« من همین پنجشنبه غروب ، ساعتی را با جواد حرف زدم. راستش ما هنوز چکی به جواد ندادیم که برگشت بخورد ، متاسفانه اولین چکی که گفتند اسپانسر ۹ میلیاردی به استقلال می پردازد برگشت خورده است ، با این وجود ما مشکلی برای جذب آقا جواد نداریم. این امروز و فردا کردن های مان هم با عث می شود تا هیجان و اضطراب هواداران بیشتر شود و لذت آمدن جواد بیشتر اما خیال شان راحت ، می توانند دیگر او را استقلالی بدانند. ما شماره ۶ تیم را برای جواد کنار گذاشتیم.»

علی فتح الله زاده درباره مذاکره با مجیدی هم می گوید:« فرهاد صبح پنجشنبه همان طور که قول داده بود از دبی به تهران آمد و نشستیم با هم توافق کردیم که او برگردد فکر می کنم تا شنبه کار پیوستن او به استقلال تمام می شود آقا فرهاد هم با شماره ۷ برای استقلال بازی می کند.»


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : جمعه 30 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

درحالی که یکی از آیتم‌های AFC برای حرفه ای شدن باشگاه ها واگذاری بلیت فروشی به باشگاه هاست هنوز این مسئله در لیگ برتر ایران به طور کامل محقق نشده و همچنان بلیت فروشی در شهرهای مختلف در اختیار هیئت های فوتبال است.

در همین راستا برای فصل جدید سازمان لیگ برای ساماندهی هواداران پرسپولیس و استقلال با شرکتی برای استفاده از بلیت الکترونیکی قرارداد بسته است و قرار شده از امروز که استقلال مقابل آلومینیوم در ورزشگاه آزادی بازی دارد خریداری این بلیت ها توسط هواداران استقلال صورت گیرد.

به گفته غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ برتر قرار است باجه هایی مخصوص فروش بلیت های الکترونیک در نظر گرفته شود.

سازمان لیگ پیش از این اعلام کرده بود بعد از سه سال بلیت های مسابقات در سراسر ایران افزایش پیدا کرده است.

طبق این تصمیم در ورزشگاه آزادی بهای بلیت جایگاه هواداران پرسپولیس و استقلال از ۵ هزار به ۱۰ هزار تومان، سایر قسمت های طبقه اول از از ۳ هزار به ۵ هزار تومان و طبقه بالای ورزشگاه از ۲ هزار به ۳ هزار تومان افزایش پیدا کرده است. در شهرستان ها نیز قیمت بلیت ۳ هزار تومان شده است.

دیدار تیم های استقلال و آلومینیوم هرمزگان امشب ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : پنج شنبه 22 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
هافبک فصل قبل سپاهان اصفهان که به دلیل مشکلات به وجود آمده با کرانچار از این تیم جدا شد امروز با علی فتح الله زاده جلسه ای را برگزار کرد و پس از پایان این جلسه با مدیر عامل آبی پوشان توافق کرد تا یک فصل را در استقلال بازی کند.
 
 
 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : پنج شنبه 22 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زیر 22 سال به صورت رسمی به تیم استقلال پیوست.

 به گزارش خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه استقلال با سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم ملی زیر 22 سال قرارداد امضا کردند.

این دروازه‌بان که در تیم ملی زیر نظر علیرضا منصوریان کار می کند با عقد قراردادی 3 ساله رسما استقلالی شد و فصل آینده در جمع آبی پوشان پایتخت خواهد بود. وی فصل گذشته در برق شیراز بازی می کرد.

باشگاه استقلال تاکنون با محمد محمدی، هاشم بیک زاده،امیرحسین صادقی،سیاوش اکبرپور، رودریگو توزی،میثم بائو، امین منوچهری و جانواریو قرارداد رسمی امضا کرده اند. این در حالی است که هر باشگاه می تواند با 7 بازیکن لیگ برتری قرارداد ببندد و با این شرایط باید دید مسئولان این تیم چه تصمیمی خواهند گرفت. علی فتح الله زاده نیز اعلام کرده یک بازیکن از لیست کنار گذاشته می شود.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : جمعه 9 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
بازیکن مطرح یکی از باشگاه های مشهور لیگ برتری، اتومبیلی را که به عنوان بخشی از قرارداداش دریافت کرده بود، پس داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال با اتفاقات فراوانی همراه بوده است؛ اما آنچه آن را در کانون توجهات قرار داد، مبالغ هنگفتی بود که به برخی بازیکنان و مربیان داده شد. این موضوع تا به آنجا پیش رفت که موجب انتقادات گسترده ای شد.
در این بین، فشارهایی از سوی برخی نهادهای نظارتی بر باشگاه ها وارد شد تا قانون سقف قرارداد را رعایت کنند که عملا چنین اتفاقی در برخی موارد که کم هم نبود، صورت نگرفت. اما اتفاقاتی نیز در این حواشی روی داد که جالب توجه و شاید، تاسف برانگیز باشد.
یکی از باشگاه های مشهور لیگ برتری، به برخی بازیکنان خود که قراردادهای نجومی نیز با آنها منعقد کرده، به جای بخشی از مبلغ قراردادشان، اتومبیل داده است. این فعالیت برای این صورت گرفته تا عملا، قرارداد با رعایت سقف قانونی صورت گرفته و در عین حال، مبادله میلیاردی نیز صورت گرفته باشد؛ اما واکنش یکی از بازیکنان مطرح تیم به این ماجرا جالب توجه بوده است.
این بازیکن، اتومبیلی گران قیمتی را که دریافت کرده بود، به باشگاه پس می دهد. وی در بررسی هایی که پس از گرفتن این وسیله انجام داده بود، مدعی می شود 50 میلیون تومان گران تر از قیمت بازار با وی حساب کرده اند. همین نیز موجب می شود تا اتومبیل را پس داده و خواستار وجه نقد شود.
این اتفاق در حالی روی می دهد که قرارداد وی نزدیک به یک میلیارد تومان بوده و در صورت وجود تفاوت مورد ادعایش، واقعا اینقدر مهم بوده است؟ از سویی، همین بازیکنان همواره ادعای تعصب به باشگاه و هواداران را دارند؛ اما در عمل به گونه ای دیگر رفتار کرده و حتی از ریالی نمی گذرند.

|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : جمعه 9 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس که بعد از کش و قوس های فراوان راهی این تیم شد گفت: «سقف قرارداد را رعایت کردم!»

 
 

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : پنج شنبه 8 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

علي دايي در آستانه بازگشت به پرسپوليس

اختلافات دایی و کریمی خبر خوبی برای آبی پوشان پایتخت

 

با منتفي شدن حضور متسو در پرسپوليس علي دايي در آستانه بازگشت به اين تيم قرار گرفت.


 

پس از منتفي شدن حضور برونو متسو در پرسپوليس، مسئولان اين باشگاه به دنبال مذاکره با يک گزينه ايراني هستند.

اين گزينه علي دايي سرمربي فصل گذشته راه آهن است و با اين حساب دايي در آستانه بازگشت به پرسپوليس بعد از يک سال قرار گرفت.

قرار است مسئولان پرسپوليس طي امشب و فردا با دايي مذاکرات اوليه را انجام دهند و با توجه به کمبود وقت احتمالا سريع‌تر معارفه اين مربي را در تمرين پرسپوليس برگزار کنند.

از مدت ها قابل شايعه علاقه مسئولان باشگاه پرسپوليس به بازگرداندن علي دايي در محافل خبري شنيده مي شد.
 


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

برنامه کامل نيم‌فصل اول ليگ برتر فوتبال


قرعه کشي دوازدهمين دوره ليگ برتر فوتبال برگزار و برنامه کامل دور رفت مشخص شد.


   مراسم قرعه کشي دوازدهمين دوره ليگ برتر با حضور غلامررضا بهروان سرپرست سازمان ليگ و نمايندگان باشگاه‌ها برگزار شد.

برنامه کامل نيم‌فصل اول ليگ برتر به شرح زير است(نام تيم‌هاي ميزبان اول آمده است.)


* هفته اول 29 و 30 تير ماه


داماش- فولاد خوزستان


نفت آبادان- پرسپوليس


فجرسپاسي شيراز- ذوب آهن


استقلال- آلومينيوم هرمزگان


صباي قم - پيکان


تراکتورسازي- سايپا


گهر زاگرس - ملوان


سپاهان- مس کرمان


نفت تهران- راه‌آهن


 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , ,
تاریخ : یک شنبه 21 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

میثم بائو به احتمال فراوان نمی تواند با استقلال در لیگ دوازدهم حاضر بشود. خبری که باعث خرسندی بسیاری از هواداران این تیم هم خواهد شد! مسئولان ستاد منشوری سازمان لیگ به علی فتح االله زاده گفته اند که میثم بائو به احتمال زیاد نمی تواند برای استقلال در فصل دوازدهم بازی کند. گفته می شود این خبر را علیپور به اطلاع مدیرعامل باشگاه استقلال رسانده است. با توجه به شکایت اصغر مدیر روستا این احتمال قوت بیشتری می گیرد.

 بائو متهم به کم کاری است و باید در خصوص اتفاقاتی که در یکی از بازی های شهرداری تبریز رخ داد توضیحاتی به ستاد منشوری سازمان لیگ بدهد. پیش از عقد قرارداد این بازیکن با استقلال حرف های زیادی پشت سر وی بود. خیلی ها وقتی شنیدند که بائو با آن همه حرف و حدیث به استقلال آمده یاد اتفاقاتی افتادند که در لیگ دوازدهم رخ داده بود. چرا استقلال بازیکنی را گرفته که این همه حرف پشت سرش است؟! آن روز که میثم بائو به استقلال پیوست حتی علی فتح الله زاده هم موافق این قرارداد نبود.تماشای سیمای علی فتح الله زاده در عکسی که روی سایت باشگاه استقلال قرار گرفت به وضوح ناراحتی مدیر عامل آبی ها را با رخ می کشید. فتح الله زاده اخم کرده است و سعی می کند از بائو فاصله بگیرد. این عکس به خوبی عمق ناراحتی فتح الله زاده را نشان می دهد در حالی که وی زمان عقد قرارداد با دیگر بازیکنان می خندد و سعی می کند خودش را به آن ها نزدیک کند.

فتح الله زاده همان روز می دانست این قرارداد ممکن است ننگین ترین قرارداد آبی ها با یک بازیکن بشود! گفته می شود مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از اینکه نام بائو را در راس بازیکنان مورد علاقه امیر قلعه نویی دیده رو به دوستان نزدیکش کرده و گفته:" من نمی دانم امیر چرا این بازیکن را می خواهد.این همه حرف و حدیث ارزش جذب این بازیکن را ندارد. " با این حال فتح الله زاده برای اینکه بهانه دست امیر قلعه نویی ندهد اولین خرید استقلال را به میثم بائو اختصاص داد تا شکافی میان خودش وسرمربی جدید پیش نیاید. اما حالا مدیرعامل ناراضی باشگاه استقلال می تواند به راحتی نام این بازیکن را از لیست نفرات مورد نظرش کنار بگذارد. بدون شک فتح الله زاده دوست ندارد قرارداد ننگینی را به نام استقلال در لیگ دوازدهم ثبت کند و فی الفور نام این بازیکن را از لیست استقلال کنار خواهد گذاشت. بعید نیست فتح الله زاده با شنیدن خبر محرومیت مادام العمر بائو حتی لبخندی هم بر لب رانده است و سر را به نشانه تائید و رضایت تکان داده باشد؟! کسی چه می داند؟!


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , ,
تاریخ : شنبه 13 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
امیر قلعه نوعی در نظر دارد استقلال را با شرایط ایده آلی برای فصل آینده آماده کند، اما این درحالی است که وی یک فهرست مازاد و سیاه نیز برای فصل آینده تهیه کرده است.

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران : اعضای تیم استقلال در حالی برای فصل آینده آماده می شوند که شرایط مشخصی ندارند از طرفی قلعه نوعی نیز به عنوان سرمربی این تیم تصمیم دارد که بهترین انتخاب را برای فصل آینده داشته باشد.

 
بازیکنانی که قصد ندارند به همکاریشان با استقلال ادامه دهند مشخص نیستند اما امیر قلعه نوعی نام چند بازیکن را مطرح کرده است که برای فصل آینده نیازی به آنها ندارد و میلاد میداودی یکی از این بازیکنان است، مهاجم تیم استقلال فصل خوبی را در جمع آبی ها سپری نکرد و این موضوع باعث شد که امیر قلعه نوعی نیز به همین دلیل وی را در لیست مازاد خود قرار دهد.

 
این مهاجم از اواخر سال قبل نیز جدایی اش قطعی بود اما امیر قلعه نوعی که نام چند بازیکن را در خط حمله مطرح و برای فصل بعد مد نظر دارد به این بازیکن نیازی ندارد.

 
شایان ذکر است، در فهرست مازاد سرمربی جدید تیم استقلال مهدی امیر آبادی نیز حضور دارد با اینکه این بازیکن در سالهای حضور قلعه نوعی در استقلال حضور داشته اما به دلیل شرایط فعلی و وضعیتی که در حال حاضر با آن روبه روست در این تیم جایی ندارد.

 
از طرفی دیگر بحث جدایی شیرزاد مدافع استقلال نیز مطرح است که گفته می شود با مشکل مصدومیت روبه روست و قصد ادامه دادن به فوتبالش را ندارد.

 
این در حالی است که وضعیت فریدون زندی هم در تیم امیر قلعه نوعی مشخص نیست.

|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , استقلال , ,
تاریخ : شنبه 13 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش ابیته دات کام، پرویز مظلومی در خصوص خبر پیوستن خود به تراکتورسازی طی گفتگویی به تعدادی سوال پاسخ داده است که در ادامه می خوانید.

در خصوص مذاکرات با باشگاه تراکتورسازی و خبر پیوستن به این تیم ، چه صحبتی دارید؟

ساعاتی قبل با سردار جعفری جلسه ای داشتیم که کاملا مثبت بود و در محیطی صمیمی به مذاکره پرداختیم. قسمت این شد که به توافق برسیم و سال بعد را به مردم خوب آذربایجان خدمت کنیم. من در جلسه هم گفتم که من چند تا هدف دارم. یک زنده کردن جوانان با غیرت آذربایجان دوم این که تیمی در حد نام آذربایجان بتوانیم بسازم.

در خصوص آذربایجان و شهر تبریز چه صحبتی دارید؟

من خاطرات بسیار خوبی از مردم آذربایجان بخصوص شهر تبریز دارم چرا که سالها در شهر تبریز بازی کرده ام بخصوص در تیم تراکتورسازی که من به این تیم مدیون بودم.

چرا به تیم تراکتورسازی مدیون بودید؟

چون از این تیم توانستم به تیم ملی راه یابم و آقای گلی را تجربه کنم.


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرویز مظلومی , ,
برچسب‌ها: مظلومی ,
تاریخ : شنبه 13 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

این روزها هیچ کس مثل آندو تیموریان در تمرینات تیم ملی باعث انبساط خاطر هم تیمی هایش نمی شود. آندو که مدام مشغول شوخی کردن و خنداندن هم تیمی هایش است ، این روزها به شدت با اشکان دژاگه رفاقت ریخته. هافبک ارمنی تیم ملی در تمرینات سعی کرده ، بازیکن تازه وارد تیم ملی را خیلی گرم تحویل بگیرد تا خدای ناکرده ، او احساس تنهایی در تمرینات نکند. دژاگه که این روزها بخش عمده ای از فکرش پیش دخترش است که شب بازی ایران با ازبکستان به دنیا خواهد آمد ، با بودن تیموریان در کنارش ، حسابی احساس راحتی می کند.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
برچسب‌ها: آندو , ترکیب استقلال ,
تاریخ : شنبه 13 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش ابیته دات کام ؛ سید مهدی رحمتی اعلام کرد:«برخلاف شایعات، هرگز به پرسپولیس نمی روم.» او درباره تمدید قرارداد با استقلال هم توضیح روشنی نداد: «قراردادم با این تیم تمام شده و شاید نماندم.» او در پاسخ به این سوال که پس به چه تیمی خواهی رفت، لبخندزنان جواب می دهد: «فکر کنم به بچه داری مشغول شوم!» درباره آینده گلر تیم ملی شایعات بسیاری شنیده می شود. دیروز نیز خبر مذاکره او با مس کرمان در رسانه ها مطرح شد که سید مهدی رحمتی این شایعات را نیز رد کرد: «نه، به مس هم نمی روم!»


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , سید مهدی رحمتی , ,
تاریخ : شنبه 13 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش ابیته دات کام مجید صالح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حضورش در استقلال به عنوان دستیار امیرقلعه نویی عنوان کرد: فکر می‌کنم مربیگری در استقلال و کنار پرافتخارترین مربیان لیگ کم از سرمربیگری نیست و از بین گزینه‌هایی که برای کار کردن داشتم استقلال شرایطش بهتر از همه بود.

وی درباره اینکه آیا پیش از این هم با امیر قلعه‌نویی هم همکاری داشته یا خیر، اظهار داشت: این تجربه دوم من محسوب می شود. سال ۸۶ که از تیم مس کرمان با هم همکار بودیم به استقلال آمدیم و این تیم را قهرمان جام حذفی کردیم. قلعه‌نویی کارم را دیده بود. ضمن اینکه من استقلال را در شرایط خوبی حتی برای قهرمانی در آسیا می‌بینم و پس از جلسه‌ای که با هم گذاشتیم تصمیم گرفتم به استقلال بیایم.


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

بله این شایعه خبری بود که از ماه ها قبل در اردوی آبی پوشان مطرح بود.شایعه ای که همه تیم را ماه ها درگیر خود کرده بود.عده ای در این فوتبال فقط به دنبال منافع خودشان هستند و منافع مردم ایران را در گرو منافع شخصی خود می دانند.هواداران در این مدت خیلی زخم زبان ها را شنیدند ولی سر خم نکردند در حالی که این هواداران شایسته این زخم زبان ها نبودند هواداری که تیمش قهرمان جام حذفی و برنده 4 برد پیاپی در داربی و  صدر نشین هفته های پایانی لیگ برتر بود شایسته زخم زبان ها نبود.اون چیزی که بیشتر از همه هواداران را ناراحت می کرد این بود که هواداران می دونستند تیم بازیکنان کهکشانی داره مربی خوب و مطمئنی داره،مدیریت تیم مرد کارکشته واستفلالی ای داره ولی به خاطر حواشی که برای تیم ایجاد میشه نمی تونه تمرکز لازم رو داشته باشه و نتیجه بگیره.این تیم شایسته قهرمانی در لیگ برتر بود اگه شایسته نبود چرا تا قبل از شروع حواشی ها در لیگ از سپاهان  6 امتیاز جلو بود و یکه تازی می کرد مگر می شود  بی دلیل یک تیم که قهرمانی  در دستان خودش بود را به راحتی از دست دهد.ما از هیئت مدیره استقلال این توقع را نداشتیم هیئت مدیره باید با جون و دل استقلالی باشد نه طرفدار وزارت ورزش و آقایان دیگر،یاد ناصرخان حجازی به خیر که تا ابد استقلالی ماند.ما از آقای قلعه نویی هم به عنوان یک استقلالی که زحمات زیادی برای استقلال کشید توقعات زیادی داشتیم امیر خان بهتر نبود به جای تیکه انداختن به مربی استقلال در طول فصل به فکر آرامش تیم سابقت باشی.امیر خان تو استقلالی هستی خیلی بهتر نبود مصاحبه هایی می کردی که به آرامش استقلال کمک می کردی اگه تو خیر و صلاح تیم سابقت را می خواستی می تونستی با یه مصاحبه به این شایعات پایان بدی.این توقع کوچیکیه که ما از تو داشتیم.    


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , لیگ قهرمانان آسیا , علی فتح الله زاده , پرویز مظلومی , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: امیر قلعه نویی , ,
تاریخ : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 مهاجم سپاهان از سالی که همراه این تیم سپری کرده راضی است و می‌گوید بعد از بازی مرحله یک هشتم نهایی تیمش در لیگ قهرمانان برای فصل بعد تصمیم می‌گیرد. سید مهدی سیدصالحی درباره سپاهان می‌گوید: «سپاهان برای قهرمانی بسته نشده بود و بازیکنان خوبی را از دست داد اما استخوان بندی تیم حفظ شد و همین موضوع به ما کمک کرد تا در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم. یکی از اصلی ترین عواملی که به سپاهان برای قهرمانی کمک کرد همدلی و اتحاد بین بازیکنان بود.» مهاجم سپاهان درباره بازی با الاهلی هم اینطور می‌گوید: «سپاهان تنها با برد در این بازی صدرنشین می‌شود و به همین دلیل حتما باید الاهلی را ببریم. در ورزشگاه خودمان محکوم به برد هستیم چون می‌خواهیم به‌عنوان تیم اول صعود کنیم.» سیدصالحی درباره اینکه «چقدر احتمال دارد به استقلال برگردد؟» می‌گوید: «خودم هم شنیده‌ام در لیست استقلال هستم اما فعلا درگیر بازی‌های آسیایی سپاهان هستم و نمی‌توانم تصمیم بگیرم. من هنوز از سال گذشته از استقلال طلبکار هستم و حتی یک هزار تومانی هم از این تیم نگرفتم. به احترام فتح‌ا... زاده شکایت نکردم اما باید تکلیف این موضوع هم معلوم شود.»


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
برچسب‌ها: سید صالحی , استقلال ,
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

دوباره بازيهاي ليگ تمام شد و افسوس قهرماني براي استقلال و پرسپوليس ماند. رقابت بين استقلال ,پرسپوليس و سپاهان نا برابر است. در زمين بازي سپاهان خوب بازي كرد, استقلال هم خوب بازي كرد ,بگذريم از پرسپوليس كه فصل بدي را پشت سر گذاشت كه آنهم دلايل بسياري هم در خارج زمين هم  داخل زمين داشت. رقابت نابرابر از آن جهت كه دو تيم تهراني دستخوش حاشيه هاي ناخواسته اي مي شوند كه افراد بد سرشت  به اين دو تيم وارد مي كنند . اين حاشيه ها براي سرخپوشان از اولين بازي شروع شد و براي استقلال در طول ليگ چندين مرتبه اين اتفاق افتاد كه آخرين مورد مربوط به شايعه تعويض مديريت و سرمربي تيم در چهار هفته مانده به پايان ليگ بود گه تيم , مديريت , سرمربي همگي به حاشيه رفتند و نتيجه اش دو تساوي مقابل دو تيم سقوط كرده ليگ بود . ولي سپاهان بدور از همه حاشيه ها كار ميكند ,از لحاظ مالي خوب پشتيباني ميشود و هيچكس خود را صاحب آن نمي داند كه برايش تصميم بگيرد . پس قهرمان واقعي ليگ سرخابي هاي پايتخت هستن كه با تمام اين ناملايمتها و حاشيه ها ليگ را به پايان رساندند.

 

 

|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرسپولیس , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با اشاره به شکایت از جباری به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: درگذشته مجبور بودیم با خفت و خواری رفتارهای جباری را تحمل کنیم اما حالا دیگر شرایط فرق می‌کند و از کمیته انضباطی خواسته‌ایم او را دو سال محروم کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تهران در حالی قرار بود عصر امروز در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شود که با هماهنگی مجتبی جباری بازیکنان آبی‌پوش از حضور در تمرینات گروهی امتناع ورزیدند.

دلیل اصلی تمرین نکردن بازیکنان استقلال پرداخت نشدن مطالبات آنها بود که این مسئله پیش از دیدار با نسف قارشی ازبکستان می‌تواند تبعات منفی برای این تیم تهرانی در بر داشته باشد.

علی فتح الله‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد تعطیلی تمرین تیم فوتبال استقلال تهران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این فصل همه تیم‌ها مشکلات مالی داشتند اما با وجود این مشکلات بخش عمده‌ای از مطالبات مالی این فصل بازیکنان خود از جمله مجتبی جباری را پرداخت کردیم.

وی افزود: درست است یک مقدار دوستان ما در پرداخت مبلغی که قرار بود به باشگاه پرداخت شود، کوتاهی کردند اما این موضوع باعث نمی‌شود بازیکنی مانند مجتبی جباری سایر بازیکنان را به تمرین نکردن تشویق کند. این بازیکن می‌توانست در دفتر بنده حضور یافته تا در این خصوص با هم صحبت کنیم زیرا تقریبا کل مبلغ قرارداد این فصل مجتبی پرداخت شده است و تنها 40 میلیون از سال گذشته و 170 میلیون از زمان واعظ آشتیانی طلبکار است.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: نباید جباری پیش از دیدار حساس‌مان برابر نسف قارشی ازبکستان چنین اقدامی را انجام می‌داد تا تیم به حاشیه برود. من از رفتار جباری شگفت زده شدم.

وی در پاسخ به این پرسش که "چرا جباری را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال معرفی کرده‌اند نه کمیته انضباطی باشگاه استقلال؟"، اظهار داشت: این موضوع، مسئله‌ای ملی است زیرا امروز استقلال نماینده فوتبال ایران در آسیاست و به خاطر جو منفی که علیه تیم ما ایجاد شده، انتظار داریم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک تا دو سال این بازیکن را محروم کند.

فتح الله‌زاده در مورد اینکه چرا قبلا با مجتبی جباری به خاطر چنین رفتارهایی برخورد نشده است، تصریح کرد: در گذشته به وجود این بازیکن برای نتیجه گرفتن استقلال نیاز داشتیم و نمی‌خواستیم هواداران با چشم گریان به خانه برگردند، مجبور بودیم با خفت و خواری رفتارهای این بازیکن را تحمل کنیم. امروز اما شرایط فرق کرده و بحث حضور استقلال در آسیا، بحث ملی است.

وی در مورد اینکه چرا سایر بازیکنان باتجربه تیم از جباری پیروی کرده‌اند، در پایان گفت: در تمرین عصر فردای تیم استقلال حاضر می‌شوم و با بازیکنان در این این خصوص صحبت خواهم کرد. دو بازیکن دیگر نیز هستند که قصد داریم رفتارهای آنها را بررسی کنیم تا مشخص شود در برهم زدن نظم تیمی و برگزار نشدن تمرین تیم نقش داشته‌اند یا خیر. در مجموع بررسی می‌کنیم چه کسانی فقط شنونده بودند و تمرین نکردند و چه کسانی خوشان جزو عوامل تعطیلی تمرین تیم بودند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که "احتمال دارد مجتبی جباری نیز با ابراز ندامت و خریدن گل شیرینی به تمرین بازگردد؟"، گفت: همه چیز بستگی به رفتار جباری دارد اما امروز از سوی باشگاه استقلال مجتبی جباری را به فدراسیون فوتبال معرفی کردیم اما این بازیکن باید تا تشکیل نشست کمیته انضباطی در تمرینات تیم شرکت کرده وگرنه با جرایم سنگین‌تری روبه‌رو می‌شود


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: جباری , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه گفت: فتح‌الله‌زاده برای استقلال خیلی زحمت کشیده اما افرادی که مسئولیت دارند به او و تیم ما به اندازه کافی کمک نکرده‌اند.
به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، مجتبی جباری با بیان این مطلب اظهار داشت: آقای فتح‌الله‌زاده برای استقلال خیلی زحمت کشیده و اگر من حرفی زدم منظورم ایشان نبوده است.

وی افزود: من دیده‌ام که ایشان با چه مشقتی در راه تامین منابع مالی استقلال زحمت می‌کشد. منظور من افرادی بودند که مسئولیت دارند و باید کمک می‌کرده‌اند اما نکرده‌اند و یا به اندازه لازم کمک نکرده‌اند.

هافبک استقلال گفت: مگر وقتی استقلال بازی آسیایی دارد همه نمی‌گویند این بازی ملی است؟ پس این نشان می‌دهد که استقلال در یک بازی ملی به میدان می‌رود و هفتاد، هشتاد هزار نفر هم به ورزشگاه می‌آیند.

جباری در پایان گفت: همواره صحبت از این می‌شود که تیم استقلال در حد ملی است اما با این باشگاه و بازیکنانش در حد ملی رفتار نمی‌شود و این در حالی است که استقلال قرار است آبروی ایران باشد و نماینده کشورمان در آسیا.

 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: جباری , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مجتبی جباری که عامل تعطیلی تمرین امروز استقلال بود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال معرفی کردیم و با توجه به اغتشاشی که او انجام داده احتمال دارد چند سال محروم شود.
 
احتمال محرومیت چندساله شماره ۸
به گزارش افکارنیوز، علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس درباره اعتصاب بازیکنان استقلال در تمرین امروز و تعطیلی تمرینات گفت: کاسه صبر من لبریز شده است. مجتبی جباری که عامل تعطیلی تمرین امروز استقلال بود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال معرفی کردیم و با توجه به اغتشاشی که او انجام داده احتمال دارد چند سال محروم شود.

وی افزود: واقعاً تعجب می‌کنم؛ جباری در حالی امروز تمرین را به هم ریخته که امسال همه پولش را دریافت کرده و طلب سال گذشته‌اش را هم گرفته و فقط ۱۷۰میلیون تومان از زمان واعظ‌ آشتیانی باقی مانده است. از بس که لی‌لی به لالای جباری گذاشته‌ایم هر تصمیمی که دلش می‌خواهد می‌گیرد. باشگاه هم او را جریمه سنگینی خواهد کرد.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه شاید بهتر بود باشگاه استقلال پیش از این برخوردهای محکم‌تری با این بازیکن انجام می‌داد خاطرنشان کرد: ما می‌گفتیم او جوان است و خواستیم از او حمایت کنیم. جباری برای باشگاه تعیین تکلیف می‌کند و می‌گوید مربیتان خوب نیست یا توپ‌ها به درد نمی‌خورد. انگار او نمی‌داند که این توپ‌ها را AFC به ما داده است.

وی تصریح کرد: اصلاً انتظار نداشتم که او امروز چنین کاری کند ولی فردا تمرین استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ در کمپ اختصاصی باشگاه برگزار می‌شود و خودم هم بعد از تمرین جلسه‌ای با بازیکنان خواهم داشت. اگر بدانم از بازیکنان کسی با جباری همکاری کرده و در این تعطیلی نقش داشته او را به کمیته انضباطی باشگاه می‌فرستم. مگر همه تیم‌ها به بازیکنان خود پول داده‌اند؟ مظلومی هم از این اتفاق ناراحت است ولی ما فردا تمرینات خود را ادامه می‌دهیم.

|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: جباری , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تقصیر من بود که استقلال قهرمان لیگ برتر نشد.
خبرگزاری فارس: مظلومی: من مقصر قهرمان نشدن استقلال و رفتن مجیدی بودم

 

به گزارش خبرگزاری فارس پرویز مظلومی پس از نشست مطبوعاتی در جمع رسانه‌های تصویری گفت: زحمات زیادی برای موفقیت استقلال کشیدم اما مثل اینکه قسمت این بود که این نتایج اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا رفتن مجیدی تأثیری در روند موفقیت استقلال داشت یا خیر گفت: دلیل رفتن مجیدی را فقط خود من می‌دانم و بگذارید این مسئله در دل من بماند. شماها دنبال دلیل رفتن مجیدی به قطر هستید که من دلیلش را رو راست به شما می‌گویم، دلیل این موضوع خود من بودم؛ اگر ما بازی‌ها را می‌بردیم الان قهرمان می‌شدیم و این حرف‌ها به میان نمی‌آمد. بازی با شهرداری و شاهین بوشهر یک غفلت کوچک کردیم و پس از آن کم و کاستی‌ها تاوان سختی را دادیم.

 


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرویز مظلومی , ,
برچسب‌ها: مظلومی ,
تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
رسانه های ترکیه از عقد قرارداد بین حامد لک و باشگاه مشهور بشیکتاش ترکیه خبر دادند.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، روزنامه های ترکیه ای از حضور این دروازه بان ایرانی برای فصل آینده به تیم بشیکتاش نوشته اند و از توافقات برای حضور او در لیگ ترکیه خبر می دهند. این روزنامه ها نوشته اند که لک در ترکیه به دانشگاه هم خواهد رفت و اینکه باشگاه بشیکتاش برای جذب او پولی به باشگاه صبای قم پرداخت نمی کند و او به عنوان بازیکن آزاد به بشیکتاش می آید.
رسانه های ترک ارزش این قرارداد را 1 میلیون یورو حدس زده اند. لک 21 ساله است. همچنین از وضعیت سربازی لک هم نوشته شده است که او کارت پایان خدمت دارد. ظاهرا مصطفی دنیزلی هم در این انتقال مورد مشورت قرار گرفته است. دروازه بان بشیکتاش در حال حاضر روشتو رچبر مشهور است که آینده اش با بشیکتاش مشخص نیست.
در فوتبال ایران تصور حضور بازیکنان مختلفی را در فوتبال اروپا داشتیم به غیر از حضور دروازه بان ایرانی در اروپا که علیرضا حقیقی با حضورش در روبین کازان این کار را انجام داد و اکنون او یکی از دروازه بانان این تیم روسی به حساب می آید اما این پایان کار حضور دروازه بانان ایرانی در اروپا نیست.

با حضور حقیقی در روسیه و اکنون لک در ترکیه کار مهدی رحمتی برای شماره یک ماندن تیم ملی ایران سخت تر می شود به خصوص که کی روش به بازیکنانی که در لیگ اروپایی تمرین کند نگاه ویژه ای دارد. رحمتی چند سال قبل پیشنهاد روزنبرگ نروژ را رد کرد و شاید اکنون بیشتر از همیشه از این تصمیم ناراحت باشد.

 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , ,
تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: جدايي بازيکناني مثل فرهاد مجيدي و جاسم کرار تاثيري در نتايج ما نداشت و فشردگي مسابقات ما را آزار داد.


 

  حنيف عمران‌زاده پس از پيروزي 3 بر صفر مقابل نفت تهران در خصوص شعار هواداران در مورد جدايي مظلومي از استقلال، اظهار داشت: سردادن اينگونه شعارها خيلي بي‌انصافي‌ است. مگر مظلومي بايد براي استقلال چکار مي‌کرد؟ از نتايجي که کسب کرديم راضي هستم.

وي در مورد مديريت فتح‌الله‌زاده گفت: فتح‌الله‌زاده براي استقلال بسيار زحمت کشيد اگر مسئولان به وي پول بدهند و از وي حمايت کنند قطعاً بهترين مدير ايران خواهد بود، مانند رويانيان که مسئولان هميشه از وي حمايت کردند.
 


|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
برچسب‌ها: حنیف عمران زاده , مظلومی ,
تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

هافبک تيم فوتبال استقلال تهران گفت: چند پيشنهاد از تيم هاي خارجي دارم و مي خواهم يک فصل بازي در خارج از ايران را تجربه کنم.


 

 مجتبي جباري پس از پيروزي 3 بر صفر مقابل نفت تهران اظهار داشت: در فصلي که پشت سر گذاشتيم اتفاقات زيادي براي ما افتاد که از جمله آنها مصدوميت بيش از حد برخي بازيکنان اصلي تيم بود که باعث شد به ساير بازيکنان فشار بيشتري بيايد.

وي ادامه داد: با تمام اين شرايط تمام تلاش‌مان را به کار گرفتيم تا در بهترين جايگاه بايستيم اما متأسفانه اين هدف محقق نشد.

کاپيتان تيم فوتبال استقلال ضمن تبريک قهرماني ليگ برتر به تيم سپاهان افزود: از حالا به بازي چهارشنبه در ليگ قهرمانان آسيا فکر مي‌کنيم. در بازي برابر نسف قارشي حتي با يک مساوي مي‌توانيم به دور بعد صعود کنيم که فکر مي‌کنم با حمايت و دعاي هواداران اين امر محقق مي‌شود.

جباري با بيان اينکه امروز حضور هواداران بسيار خوب بود اما انتظار بيشتري از آنها داشتيم، خاطرنشان کرد: بازي در روز جمعه و در ساعت مناسبي برگزار شد و به همين دليل هواداران استقبال خوبي از اين بازي داشتند.

وي در خصوص فصل آينده و اينکه آيا در استقلال مي‌ماند يا خير، عنوان کرد: در حال حاضر فکري براي فصل آينده نکرده‌ام اما چند پيشنهاد خارجي دارم و مي خواهم يک سال بازي در خارج از ايران را تجربه کنم.

جباري در خصوص اينکه تماشاگران پس از تعويضش وي را تشويق مي‌کردند، گفت: تماشاگران به من لطف دارند. سال خوبي با هم داشتيم و شايد آخر بازي با تشويق‌هاي خود مي‌خواستند از من قدرداني کنند. به هر حال اگر فصل آينده گزينه خارجي نداشته باشم در استقلال راحت هستم و در اين تيم مي‌مانم.

کاپيتان تيم فوتبال استقلال در خصوص قهرماني سپاهان در ليگ برتر گفت: ما هميشه خوب بازي کرديم اما برخي مواقع اشتباهاتي داشتيم که سپاهاني‌ها اينگونه نبودند. آنها امتيازهاي خود را ذخيره کردند و به قهرماني رسيدند. البته ما در اين فصل بدشانسي‌هاي زيادي را هم تجربه کرديم. به هر حال قهرماني حق سپاهان بود.


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
برچسب‌ها: جباری ,
تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

بازيکن تيم فوتبال استقلال گفت: فصل خوبي را پشت سر گذاشتيم و اگر با مشکل مصدوميت‌هاي متعدد روبرو نمي‌شديم با 10 امتياز اختلاف به قهرماني مي‌رسيديم.


 

  خسرو حيدري پس از پيروزي مقابل نفت تهران عنوان کرد: امسال يک جام را به دست آورديم اما به چشم نيامد. امروز هم مي شد بر اثر يکسري اتفاقات قهرمان شويم. به هر حال خدا را شکر مي کنيم که اخرين بازي را با پيروزي پشت سر گذاشتيم.

وي ادامه داد: ما يک بازي مهم با نسف قارشي داريم که بايد براي صعود به مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا به پيروزي برسيم.

حيدري افزود: ما فصل خوبي داشتيم اما متاسفانه استقلال امسال بيشترين مصدوم را داشت و مطمئن باشيد اگر اين تعداد مصدوم را نداشتيم با اختلاف 10 امتياز قهرمان مي شديم.


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , خسرو حیدری , ,
برچسب‌ها: خسرو حیدری , استقلال , ,
تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مهاجم استقلال گفت: در ورزشگاه آزادي به تيم‌هاي انتهاي جدول امتيازهاي بدي داديم.


 

  آرش برهاني پس از پيروزي 3 بر صفر مقابل نفت تهران اظهار داشت: مي توانستيم امسال دو جام را بگيريم اما مصدومان زيادي داشتيم که اين موضوع ما را از قهرماني دور کرد. در ورزشگاه آزادي به تيم هاي انتهاي جدول امتيازهاي بدي داديم.

وي در پاسخ به اين سؤال که براي فصل بعد چه تصميمي دارد، گفت: هنوز بازيکن استقلال هستم و نه پيشنهادي دارم و نه تصميمي گرفته ام.

برهاني در خصوص اينکه چه بايد کرد تا ليگ زيباتري داشته باشيم عنوان کرد: فکر مي کنم مسئولان بايد در زمان بندي مسابقات دقت بيشتري کنند و فقط به فکر زودتر تمام شدن مسابقات نباشند. اگر بازيکنان استراحت بيشتري داشته باشند مي توانند توانايي بهتري از خود نشان دهند.

اين بازيکن در ارتباط با اينکه چه جمله اي در خصوص مسائل استقلال دارد، گفت: استقلال حاشيه اي نداشت.


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , آرش برهانی , ,
برچسب‌ها: برهانی , استقلال , ,
تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مظلومي: بازيکنانم قهرمان واقعي هستند


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: بازيکنان من قهرمانان واقعي ليگ برتر بودند.


 

  پرويز مظلومي پس از پيروزي 3 بر صفر برابر نفت تهران گفت: به همه بازيکنانم تبريک مي‌گويم. 3 گل به تيم خوب نفت زديم و مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري بزنيم. قسمت اين بود که با يک امتياز قهرماني را از دست بدهيم و افسوس گذشته را بخوريم.

وي ادامه داد: بيش از 50 بازي انجام داديم و بازيکنان ما تحت فشار بودند و مصدوم شدند. با اين حال قهرمانان واقعي بازيکنانم هستند که در رختکن به آنها تبريک گفتم. آنها با وجود همه سختي‌ها و کمبود‌ها ايثار کردند و بازي‌ها را خوب تمام کرديم. اگر دقت کرده باشيد يک سري از بازيکنان را براي ازبکستان نگه داشتيم.

سرمربي استقلال با اشاره ديدار با نسف قارشي ازبکستان عنوان کرد: مسابقه 5 روز ديگر خيلي مهم است. سال پر فراز و نشيبي داشتيم و با توجه به مشکلات و حواشي و شرايطي که بود خوب نتيجه گرفتيم؛ يک قهرماني آوردم، 4 دربي را برديم و سهميه آسيايي گرفتيم. در پلي آف آسيايي تلاش کرديم سهميه آسيايي ايران بيشتر شود و در نهايت با يک امتياز قهرماني از دست رفت.

مظلومي خاطرنشان کرد: اگر در ديدار با شهرداري و شاهين پيروز مي‌شديم اکنون قهرمان بوديم ولي اين اتفاق نيفتاد. از هواداران هم تشکر مي‌کنم که يک فصل ما را تحمل و حمايت کردند و به آنها خسته نباشيد مي‌گويم. 

سرمربي استقلال در مورد اينکه اين تيم در نيم فصل اول قهرمان بود گفت: در نيم فصل اول خيلي خوب کار کرديم اما به يکباره دچار افت وحشتناکي شديم. بيش از 50 بازي انجام داديم و نسبت به حريفاني که در کورس قهرماني بودند بيشتر بازي کرديم و از اين بابت خيلي ضربه خورديم. رقبا با فاصله بيشتري نسبت به ما بازي مي‌کردند. ما از بازي‌هاي آسيايي که آمديم بدون آنکه از هواپيما پياده شويم به بوشهر رفتيم. خيلي از بازيکنان کليدي را از دست داديم.

وي افزود: در نيم فصل اول مقتدرانه صدرنشين بوديم و 9 امتياز از سپاهان و 6 امتياز از تراکتورسازي بيشتر داشتيم اما در نيم فصل دوم چند بازيکن ما مصدوم و 2 و 3 بازيکن کليدي هم از ما جدا شدند.

مظلومي اظهار داشت: به فاصله 4 روز يکبار بازي داشتيم. با اين حال بازيکنان ما تلاش کردند. بازيکنان در نيمه دوم ديدار با نفت مي‌خواستند بيشتر گل بزنند اما توانشان اجازه نمي‌داد. بازي ساعت 5 بعد از ظهر با نفت انرژي بازيکنان را گرفت با اين حال بازيکنان به عشق هواداران و تعصب به پيراهن تلاش کردند. برخي از مسائل خانوادگي را هم مطرح نمي‌کنم و اميدوارم درون خانواده حل شود. ما با تلاش به اينجا رسيديم.

مظلومي در مورد اينکه اين مسائل و مشکلات چيست گفت: من مربي‌اي نيستم که همه چيز را در رسانه‌ها بيان و آنها را بوق و کرنا کنم. با اين حال نسبت به مربيان ديگر آمار خوبي داشتم آن هم با شرايطي که استقلال داشت. اين مسائل را به فال نيک مي‌گيرم. من قول يک جام دادم که آن را هم گرفتم. اگر قسمت باشد که سال سوم هم در خدمت استقلال باشم و شرايط مهيا شود قهرماني ليگ را براي هواداران استقلال مي‌گيرم.

سرمربي استقلال در مورد اينکه چرا ناگفته‌هايش را نمي‌گويد گفت: اجازه بدهيد ناگفته‌ها در دلمان بماند. اگر شرايط مهيا شود مي‌توانيم خوب کار کنيم. در نيم فصل دوم آرامش نداشتيم و شرايط خوب نبود. اگر شرايط مهيا شود به توافق مي‌رسيم. هم اکنون بازيکنان در رختکن مشکلات را به سرمربي مي‌گويند و فتح الله زاده هم در تلاش است اين مشکلات را حل کند.

وي اضافه کرد: اميدوارم قبل از سفر به ازبکستان مشکلات بازيکنان ما را حل کنند و تا کار از کار نگذشته مشکلات حل شود تا با خيال راحت در ازبکستان پيروز شويم و صعود کنيم. البته همينطور هم مي‌شود و وقتي ما به مرحله بعد برويم در صورت مهيا بودن شرايط مي‌توانيم نتايج خوبي بگيريم.

سرمربي استقلال در مورد اينکه امکان دارد در مرحله بعد با سپاهان بازي کنند، گفت: براي ما فرقي ندارد در مرحله بعد با چه تيمي بازي داريم. البته دوست ندارم يک تيم ايراني حذف شود اما تصور مي‌کنم بازي با سپاهان و در کشور خودمان براي ما راحت‌تر است. براي سپاهان هم همين شرايط وجود دارد.


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
برچسب‌ها: مظلومی , فوتبال , نفت ,
تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربي استقلال گفت كه دوست دارد سال آينده در استقلال باشد اما اين مسئله بستگي به مديريت باشگاه دارد.
به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، پرويز مظلومي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر نفت تهران با تبريك ميلاد حضرت زهرا (س) درباره شرايط استقلال و شانس اين تيم براي قهرماني اظهار كرد: در هر صورت افسوس مي‌خوريم كه در چنين شرايطي قرار گرفتيم و در نيم فصل دوم به خاطر مشكلاتي كه داشتيم از جمله كمبود بازيكن و مصدوم‌هايي كه نصيب ما شدند امتيازهاي بدي را از دست داديم. دقيقا دو هفته مانده به پايان ليگ بايد جشن قهرماني مي‌گرفتيم. در هر حال اين وضعيت تا روز آخر ادامه پيدا كرد و تا زماني كه سوت پايان زده نشود، چيزي مشخص نيست. تا آخرين لحظه تلاش مي‌كنيم و بازيكنان ما اين لياقت را داشتند كه قهرمان شوند. بي‌نهايت از آن‌ها تشكر مي‌كنم چون آنها توانستند قهرماني جام حذفي را به هواداران تقديم كنند.

 


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرویز مظلومی , ,
تاریخ : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
این عجیب ترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس است، تیمی که یک ماه پیش به کسب سهمیه آسیایی امیدوار بود اما حالا اگر توقف شهرداری تبریز مقابل فجرسپاسی نبود حتی بدون کسر  2 امتیاز کمیته انضباطی(البته بهتره بگیم برای کمیته تشویقی پرسپولیسی ها) ممکن بود در هفته آینده برای اولین بار به دسته پایین تر سقوط کند.
 به گزارش مشرق، بازی دیروز پرسپولیس مقابل راه آهن در شرایطی برگزار شد که هیچ کس از یک باخت چهارگله دیگر تعجب نکرد. راه آهنی ها که در ابتدا با درخشش بهادر عبدی به گل رسیدند بعد از خوردن گل تساوی ریتم خود را ادامه دادند و بعد از گل دقیقه 45، در نیمه دوم دو بار دیگر دروازه پرسپولیس را گشودند. البته این شکست چهارگله با پاسخ نسبتا مناسبی از طرفدار پرسپولیس توام شد و این تیم با درخشش علی کریمی و ایمون زاید اختلاف را به حداقل رساند و حتی می توانست گل چهارم را بزند که این اتفاق رخ نداد.


 
 

|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: پرسپولیس , اختلاف , سقوط ,
تاریخ : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه در پایان بازی با تراکتورسازی به انتقاد از سرمربی تیم تبریزی ها پرداخت و گفت: امیر قلعه نویی بعد از مسابقه به من گفت یک مشت لجن دور خودت جمع کرده‌ای!
به گزارش مشرق به نقل از مهر، اصغر شرفی در نشست خبری بعد از بازی تصریح کرد: فوتبال زمانبر است و یک مربی باید فرصت کافی داشته باشد تا بازیکنان را آب کند و آنها را در قالبی که میخواهد در بیاورد. بازیکنان ما امروز مقابل تراکتورسازی مردانه بازی کردند، البته ما از نظر تاکتیکی و تکنیکی از حریف عقب‌تر بودیم.

وی در خصوص بازی تدافعی مس سرچشمه تاکید کرد: دفاع کردن خودش تاکتیک است و یک تیم باید بلد باشد آنرا پیاده کند. ضمن دفاع کردن باید به ضد حملات هم چشم داشت که ما تقریبا این کار را انجام دادیم.
 

 


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , تراکتور , شرفی ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید