اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : جمعه 13 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سردار کار خودش را بالاخره کرد و با پیش کشیدن ایام ماه مبارک رمضان یک جلسه از محرومیت تیمش را به حالت تعلیق درآورد!
اما استقلالی ها که قبلا توسط مدیر عامل قرمزها در زمان اعلام برنامه بازیهای لیگ و قرعه کشی آن،متهم به دوستی با مسئولان کمیته برگزاری فدراسیون فوتبال شده بودند،نتوانستند یک جلسه از محرومیت امیر قلعه نویی را که کم کنند و بخشش در این ایام پر برکت ماه رمضان فقط برای قرمزها قابل اجرا بود و آبیها باید تاوان محرومیت سرمربی سابق تراکتورسازی را در بازیهای امسال خود پرداخت می کردند!


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : پنج شنبه 12 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

فدراسیون جهانی آمار و تاریخ فوتبال جهان اقدام به معرفی برترین‌های ماه اخیر میلادی کرده که بر این اساس بارسلونا اسپانیا با ۳۵۶ امتیاز همچنان به عنوان برترین تیم جهان شناخته شده است. تیم‌های یونیورسیداد شیلی با کسب ۳۳۹ امتیاز و رئال مادرید اسپانیا با امتیاز ۲۹۵ در رده دوم و سوم قرار دارند.

در میان تیم‌های باشگاهی ایران، استقلال با ۱۲۰ امتیاز با صعود ۱۵ پله‌ای از رتبه ۱۰۶ به مکان نود و یکم باشگاه‌های جهان رسیده است. سپاهان نیز که در ماه گذشته در رده ۱۱۲ قرار داشت به مکان نود و سوم صعود کرده است.

نکته جالب توجه قرار گرفتن استقلال و سپاهان بالاتر از باشگاه‌های بزرگی مانند لیورپول انگلیس (۹۷) دارنده ۵ عنوان قهرمانی اروپا، رم ایتالیا (۱۵۰)، اشتوتگارت آلمان ( ۱۸۶) و سویای اسپانیا (۲۳۴) است.

پرسپولیس دیگر نماینده ایران با ۷۵ امتیاز از رتبه ۲۹۱ به رده ۲۷۳ صعود کرده است.

در میان تیم‌های آسیایی چونبوک موتورز کره‌جنوبی در رده ۶۱ جهان با امتیاز ۱۴۵٫۵ قرار دارد و بهترین تیم قاره کهن محسوب می‌شود.

*رده‌بندی ۱۰ تیم برتر به شرح زیر است:

۱- بارسلونا اسپانیا، ۳۵۶ امتیاز

۲- یونیورسیداد شیلی، ۳۳۹ امتیاز

۳- رئال مادرید اسپانیا، ۲۹۵ امتیاز

۴- بایرن مونیخ آلمان، ۲۹۰ امتیاز

۵- اتلتیکو مادرید اسپانیا، ۲۸۰ امتیاز

۶- بوکاجونیورز آرژانتین، ۲۶۸ امتیاز

۷- چلسی انگلیس، ۲۶۶ امتیاز

۸- آسانسیون پاراگوئه، ۲۵۱٫۵ امتیاز

۹- کورینتیانس برزیل، ۲۴۰ امتیاز

۱۰- ولز سارسفیلد آرژانتین، ۲۳۷ امتیاز


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
   فتح الله زاده: با رویانیان دل دادیم ، قلوه گرفتیم/ بازیکنانم شدند الماس، جواهر!/ پیشنهاد ۱۵ میلیاردی نکونام وسوسه ام کرده 

لیگ برتر - علی فتح الله زاده می گوید با رویانیان نشسته ، گل گفته و گل شنفته است. می گوید به او دل داده و قلوه گرفته!

فرهاد عشوندی: مدیرعامل استقلال به خبرآنلاین می گوید:«دیشب در دفترم بودم که آقای رویانیان تماس گرفت و پرسید برای افطار چه کاره هستم. دعوتم کرد به هتل اسپیناس و رفتیم دور هم گل گفتیم ، گل شنفتیم. جای تان خالی دل دادیم و قلوه گرفتیم. راجع به کمیته مشترک اقتصادی حرف زدیم ، درباره راه های درآمدزایی و البته حق پخش تلویزیونی . من هدفم این است که خودمان دست به کار بشویم. حق پخش ، حق قانونی ماست . باید خودمان پولش را از تلویزیون بگیریم. چرا فدراسیون این پول را بگیرد و با تیم های دیگر تقسیمش کند؟ مگر تیم های دیگر از دولت پولی می گیرند ، چیزی به ما می دهند؟ ما انشاالله باید خودمان حق بازی های تهران مان را مستقیم از تلویزیون بگیریم و خرج تیم های مان را در بیاوریم. »
او سپس سراغ گلایه های معمولش می رود و این بار از مصاحبه مرفاوی دلخور است ؛« حاجی جان بد کردم تیمش که زمین تمرین نداشت را بردم در سازمان صدا و سیما تمرین کن؟ من که این همه زحمت کشیدم حالا شدم عامل ناکامی؟ واقعا بهتر است همان طور که خودش گفته به خدا واگذارش کنم. »
مدیر استقلال البته دل پر دردی دارد اما بهتر است بی خیال قصه قدیمی مرفاوی شویم و از او بپرسیم درباره پیشنهاد های خارجی برای بازیکنان استقلال؛«من نمی دانم چطور یک دفعه استقلال شد طلا ، شد جواهر ، همه بازیکنان ما شدند الماس. الان روی میز کار من پر شده از دعوتنامه های خارجی . حالا هر تیمی تو آسیا پیدا شده ، به من پیشنهاد می دهد که بازیکنان تان را می خواهیم. البته حقیقتش این است که بچه ها هم کمی دلخورند. خیلی های شان مردد هستند از اتفاقات بازی با سایپا. همه تیم ما امسال با غیرت و تعصب خاصی بی پولی را به جان خریده . همه تیم بدون حتی پیش قسط دارند برای مان بازی می کنند آن وقت هواداران عزیز حتی 45 دقیقه به ما زمان ندادند. »
او ادامه می دهد:« مجیدی برای همه ما عزیز است. خودتان که بهتر از هر کسی می دانید من چقدر فرهاد را دوست دارم اما نباید به خاطر فرهاد زحمات باقی تیم نادیده گرفته شود . اگر از دقیقه 80 او را تشویق می کردند مشکلی نبود اما واقعا دقیقه 60 روحیه یک تیم را از هم می پاشد. بچه ها را دلخور می کند. به قرآن همین آرش برهانی الان پیشنهاد خارجی دارد. بابا بازیکنی که آقای گل لیگ ایران شده ، کم کسی نیست که این طور با او برخورد شود. روحیه اش تخریب می شود.»
حاجی اصرار دارد که مشتریان دست به نقد پای یارانش خوابیدند تا آنها را با خود ببرند ؛« همین پژمان منتظری اول فصل پیشنهاد 2.400 هزار دلاری را رد کرد و استقلال را انتخاب کرد . این یعنی 5 میلیارد تومان. همین حالا هم قطری ها او را می خواهند. واقعا اگر اصرار قلعه نویی نبود من ...»
استقلال این روزها بحران مالی دارد . اتفاقی که شاید باعث شود حاجی تعدادی از بازیکنانش را ترانسفر کند ؛« وافعا تلاش مان این است که دست به ترکیب تیم نزنیم. امیر خان به تک تک این بچه ها نیاز دارد . ما همه کار می کنیم تا مجبور به ترانسفر نباشیم. ولی همین حالا برای نکونام پیشنهادی 5 میلیون یورویی داریم. این پول می شود 15 میلیارد تومان ، یعنی بودجه یک فصل ما. بعد می گویید من چرا این قزل آلا را خریدم! حقیقتش همین حالا هم وسوسه شدم با انتقال آقا جواد موافقت کنیم ولی واقعا به او نیاز داریم چون می خواهیم با او و تک تک بچه های تیم برای قهرمانی آسیا خیز برداریم.اگر قلعه نویی این را بشنود که وسوسه شدم ، شاکی می شود!»
او درباره پیشنهاد باشگاه بیرمنگام به ساموئل هم می گوید:« ساموئل هم پیشنهاد دارد اما او همین جا می ماند و هیچ جا نمی رود.»
 


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش آبیته دات کام به نقل از سایت گل مهدی پاشازاده، کاپیتان سابق استقلال درباره شرایط استقلال، بحث‌های کاپیتانی و امضا نکردن قرارداد فرهاد مجیدی صحبت های جالبی انجام می دهد.

- شما سالها کاپیتان استقلال بودید. در این سالها بازیکنان بسیاری آمدند و رفتند اما روی هیچ کدام به اندازه فرهاد مجیدی فشار نبود. اصلا مثالی قدیمی تر می زنیم، شاهرخ بیانی از استقلال به پرسپولیس رفت و آن سال قهرمانی به پرسپولیس رسید. حالا شاهرخ بیانی کنار قلعه نویی است. چرا روی بیانی اینقدر فشار و هجمه نبود؟
زمان بیانی یکی دو روزنامه بیشتر نبود و اخبار فوتبال اینطور پخش نمی شد. الان روزنامه ها مطلب می نویسند و برنامه نود هم به تمام حاشیه ها می پردازد. به همین دلیل مردم می توانند خیلی راحت در این باره قضاوت کنند.
 
- الان می گویند چون مجیدی رفت استقلال قهرمان نشد. مگر در  فوتبال حرفه‌‌ای یک تیم باید به یک بازیکن متکی باشد؟
قطعا نباید اینطور باشد. البته درباره این موضوع حرف زدن خیلی سخت است. اینکه فرهاد استقلال را رها کرد، رفت و تیم قهرمان نشد یکجورهایی درست است و یکجورهایی نه! زمان جدایی فرهاد استقلال ۹ امتیاز با تیم دوم اختلاف داشت و صدرنشین بود. یک تیم حتما یک جای کارش ایراد دارد که نمی تواند ۹ امتیاز اختلاف را حفظ کند و قهرمان نشود. وقتی مجیدی رفت استقلال نتوانست جایگزین خوبی برای او انتخاب کند. احساس می کنم این هجمه به این خاطر روی فرهاد است که هوادان نمی دانند او چرا از استقلال رفت.
-  یعنی تمام این فشارها به خاطرنداشتن دلیل قانع کننده برای جدایی از سوی مجیدی است؟
به نظر من اینطور است. اگر طرفداران آگاه شوند که چرا مجیدی از استقلال رفت راحت تر با این موضوع کنار می آیند و آن را هضم می کنند. نگفتن اینکه چرا مجیدی از استقلال رفته این فشار را به وجود آورده است. هوادار دوست دارد بداند چه دلیل محکمی باعث شد مجیدی از استقلال برود.
- حالا هم که عدم جذب مجیدی اتفاقات سال گذشته پرسپولیس را در استقلال پیاده می‌کند. در پرسپولیس علی دایی تشویق می شد و حالا در استقلال تا تیم نتیجه نمی‌گیرد فرهاد مجیدی را تشویق می کنند…
اینها یکسری طرفدار ساده هستند که تحت تاثیر افرادی خاص قرار می گیرند. همه این طرفداران آدم های خوبی هستند و با شخصیت؛ اما متاسفانه تا یک نفر چیزی می گوید آنها هم تکرارش می کنند.انگار برای تفریح دایی و مجیدی را تشویق می کنند و همه این مسایل را به شوخی می گیرند تا وقتشان بگذرد. البته معتقدم آنها خیلی ساده هستند و تحت تاثیر قرار می گیرند.
- این تشویق ها به استقلال ضربه نمی زند؟
این تماشاگران از عواقب این کار آگاه نیستند. به نظر من در استقلال فرد خاصی مهم نیست، مهم نام بزرگ استقلال است که همیشه باید موفق و سربلند باشد. خیلی ها برای بسته شدن تیم امسال زحمت کسیدند ، پس نباید جو تیم به خاطر یکی دو نفر به هم بخورد. این تشویق ها قطعا به استقلال ضربه می زند، طرفدار واقعی استقلال باید شرایط را بسنجد و تحت تاثیر قرار نگیرد.
 
-جای قلعه نویی بودی مجیدی را به استقلال برمی گرداندی؟
هر کسی فلسفه‌ای در مربیگری دارد و باید طبق فلسفه اش کار کند. من بودم فرهاد را با خلوص نیت و دل پاک برمی گرداندم. یعنی اینکه او بدون شرط بیاید و برای استقلال بازی کند. نه اینکه بیاید و روبروی کادر فنی قرار بگیرد. وقتی اطمینان پیدا می کردم که فرهاد همینطور است قطعا او را برمی گرداندم چرا که می توانست به استقلال کمک کند.
-  ولی بحث مجیدی درباره کاپیتانی درست بود، اینکه اینجا استقلال است و نباید هرکسی از راه رسید بازوبند را از فرهاد بگیرند و به او بدهند. موافقی؟
درباره کاپیتانی تا حدودی به فرهاد حق می دهم. جواد نکونام و مهدی رحمتی بازیکنان بزرگی هستند اما نباید زحمت امثال مجیدی در لباس استقلال نادیده گرفته شود. زمانی که فرهاد در استقلال بود اینها جای دیگری بودند. به نظر من خود این سه بازیکن باید مساله را خیلی راحت حل می کردند.
-  فکر می کنم اولین بار سال ۷۵ و بازی مقابل برق تهران با ۲۳ سال سن بازوبند کاپیتانی استقلال را بستی. اگر زمان شما کاپیتان تیم ملی به استقلال می آمد بازوبند را به او می دادی؟
هرگز این کار را نمی کردم.
 _ چرا؟
به این خاطر که برای استقلال زحمت کشیدم و جوانی ام را برای این تیم گذاشتم. مساله من با سایر بازیکنان فرق می کند.
_ چه فرقی؟
در روزهایی که تیم‌های متمول لیگ به من پول های نجومی می دادند با استقلال سفید امضا می کردم و حرفی از پول نمی زدم.بعد از نسل ما پول به فوتبال آمد و بازیکنان قراردادهای نجومی بستند. خدا را شکر در حین جوانی بازیکنان بزرگی پشت من وارد زمین می شدند. محمود فکری و علی منصوریان از این جمله بازیکنان بودند. کاپیتانی استقلال قداست دارد و یک کاپیتان باید از همه نظر الگوی دیگران باشد. استقلال بزرگ است و کاپیتانش هم باید بزرگ باشد.

|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

تهران IranSport.Net - داريوش يزدانى بازيكن پيشين استقلال گفت: قلعه نويى كه بامعرفت است مى توانست آن را براى مجيدى خرج كند.او كه در ليگ آمريكا حضور دارد، در مورد شرايط فوتبال ايران و اتفاقات اخير استقلال اظهار داشت: اخبار ليگ برتر را دنبال مى كنم و متاسفانه فوتبال ما هنوز هم درگير مسائل حاشيه اى است و هنوز هم به دنبال پوشش اشتباهاتمان به روش هاى مختلف هستيم. وى افزود: در دو هفته اخير بحث فرهاد مجيدى تبديل به يك خبر داغ درفوتبال ايران شده است. اين را بايد پذيرفت كه ادبيات مجيدى، قلعه نويى و فتح الله زاده در مورد اين مسأله اشتباه بود. ما به جاى بها دادن به سرمايه هايمان فقط از آنها استفاده ابزارى مى كنيم.يزدانى تصريح كرد: اين مساله بارهادرفوتبال ايران رخ داده است. فتح الله زاده زمانى كه به شدت به فرهاد مجيدى نياز داشت از هر طريقى استفاده مى كرد تا فرهاد مجيدى را متقاعد كند دراستقلال بماند و هرگونه حمايتى هم از او مى كرد. همه مى دانيم كه امير قلعه نويى با معرفت است و كاش اين بار هم او چنين معرفتى براى مجيدى خرج مى كرد و نمى گذاشت همان رفتارهايى كه با خود او در استقلال شد، براى مجيدى هم رخ مى داد.بازيكن پيشين استقلال خاظر نشان كرد: مجيدى هم بايد بداند كه اين واقعيت فوتبال ماست اما فتح الله زاده هم بايد خوب بداند كه نقش مجيدى در بازى هاى اخير استقلال انكار نشدنى است و بارها هزينه هاى باشگاه با ترانسفر مجيدى تامين شده است. خيلى از هواداران استقلال از من مى پرسند چرا ديگر به استقلال بازنگشتم اما اجازه چنين رفتارى را به آقايان ندادم و از اين ادبيات فرارى بودم و هرگز علاقه اى براى بازگشت از خود نشان ندادم.


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : یک شنبه 8 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری


به گزارش آبیته دات کام به نقل از عصرایران مهدی رحمتی گفت به هیچ وجه خودم را بزرگ‌تر از سایرین نمی‌دانم و حتی اعتقاد دارم که حق پژمان منتظری بود که این عنوان را در اختیار خود ببیند. با توجه به‌شناختی که از تعصب مجیدی به استقلال دارم، مطمئن هستم که از تشویق طرفداران خوشحال نمی‌شود…

مهدی رحمتی بر این باور است که آبی‌های تهران در حالی پا به لیگ دوازدهم فوتبال گذاشته‌اند که یکی از بهترین‌ تیم‌های این چند سال اخیر را در اختیار خود می‌بینند. سید مهدی رحمتی در گفتگو با خبرنگار عصر ایران با تشریح شرایط آبی‌های تهران می‌گوید: با توجه به چهره‌هایی که در فصل نقل و انتقالات به تیم اضافه شده‌اند، در همه خظوط مهره‌های تاثیرگذاری داریم و به همین دلیل می‌توانیم به راحتی برنامه‌های تاکتیکی تعیین شده را اجرایی کنیم. این شرایط موجب شده تا همه استقلال را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی بدانند.

وی همچنین با اشاره به بازی هفته دوم تیمش با ساپپا اظهار داشت: همه می‌دانند که استقلال تیم خوبی است و مهره‌های کارآمدی را به خدمت گرفته است، اما مشکل اینجاست که ما به دلیل تغییر و تحولات زیاد هنوز نتوانسته‌ایم آنطور که باید هماهنگ شویم و به همین دلیل مشخص امتیاز از دست دادن برابر سایپا نباید نشانه ضعفمان تلقی شود.

دروازه‌بان ملی پوش استقلال همچنین با اشاره به دیدار هفته سوم تمیش برابر ذوب آهن اصفهان گفت: شاگردان کربکندی با دو شکست متوالی وارد لیگ شده‌اند و به همین دلیل حتما از انگیزه بالایی برخوردار هستند تا با امتیاز گرفتن از ما بتوانند از بحران خارج شوند، پس باید اینطور گفت که آن‌ها حریفی آسان نیستند و برای اینکه بتوانیم دومین سه امتیاز فصل را از آن خود کنیم، باید از‌‌ همان دقیقه اول با تمرکز و هوشیاری بالایی توپ را به چرخش در آوریم.

کاپیتان استقلال همچنین درباره حاشیه‌های کاپیتانی می‌گوید: درشان باشگاه استقلال و بازیکنانش نیست که در مورد مساله‌ای به این ناچیزی با هم درگیر شوند، نظر قلعه نویی این بود که نکونام به دلیل سابقه ملی‌اش نفر اول تیم در زمین باشد اما نکونام به واسطه حرف و حدیث‌هایی که در این چند وقت به وجود آمد، از من خواست تا به بازوبند را در اختیار بگیرم. در حال حاضر هم به هیچ وجه خودم را بزرگ‌تر از سایرین نمی‌دانم و حتی اعتقاد دارم که حق پژمان منتظری بود که این عنوان را در اختیار خود ببیند.

رحمتی در پایان صحبت‌هایش در خصوص تشویق فرهاد مجیدی توسط استقلالی‌ها گفت: با توجه به‌شناختی که از تعصب مجیدی به استقلال دارم، مطمئن هستم که از تشویق طرفداران خوشحال نمی‌شود و حتما برای او مهم‌ترین مساله این است که استقلال بتواند برای سومین بار عنوان قهرمانی را از آن خود کند.


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : یک شنبه 8 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید می‌کند که فرهاد مجیدی هم مانند علی دایی نمی‌خواهد در ورزشگاه‌ها اینگونه مورد تشویق قرار بگیرد.

احمد رسولی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب که طی چند روز اخیر به غیر از خبرگزاری ایلنا با هیچ روزنامه یا خبرگزاری دیگری مصاحبه‌ای نکرده، گفت‌: متاسفانه طی یکی – دو روز اخیر به ویژه امروز برخی روزنامه‌ها به نقل از من تیترهایی بر روی جلد روزنامه زدند که من از زمان آمدن به وزارت ورزش یا حداقل در چند ماه اخیر با آن‌ها هیچگونه مصاحبه‌ای نداشتم ‌. ‌

رسولی‌نژاد افزود‌: امروز یکی از روزنامه به دروغ به نقل از من زده «رسولی‌نژاد: مجیدی را نگرفتیم، شدیم پرسپولیس پارسال» و یا یکی دیگر از روزنامه‌ها نوشته «مجیدی در منزل رسولی‌نژاد چکار داشت؟»، در حالیکه من مجیدی را حضوری ندیدم، فقط دو شب قبل او خودش زنگ زد و اعلام کرد هواداران به هیچ‌وجه او را تشویق نکنند. مجیدی گفت آرزوی من موفقیت استقلال است. استقلال امسال تیم خوبی را بسته و مربی کاربلدی دارد. ‌مجیدی همچنین در ادامه به من گفت‌: «اطمینان دارم استقلال با این مربی (قلعه‌نویی) می‌تواند قهرمان ایران شود‌. ‌ مجیدی تاکید داشت‌:» هواداران روز سه شنبه ورزشگاه را مملو از جمعیت کنند و فقط تیم استقلال تشویق شود». ‌


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : یک شنبه 8 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت که قصد جدایی از استقلال را ندارد.

به گزارش ابیته دات کام،، فریدون زندی در خصوص شایعات اخیر در مورد جدایی‌اش از این تیم گفت: تمامی این مصاحبه‌ها که از قول من به چاپ رسیده خیالی است و بنده نزدیک به یک ماه است که با هیچ‌ رسانه‌ای مصاحبه نکرده‌ام. با احترام خاصی که برای تمامی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها قائل هستم فعلا قصد انجام مصاحبه ندارم و بیشتر ذهن خود را برای موفقیت استقلال به کار خواهم برد.

زندی درخصوص شایعه جدایی خود از استقلال گفت: من استقلال را دوست دارم و هیچ‌وقت به فکر جدایی از این تیم بزرگ نیستم. استقلال خانه من است و می‌خواهم با استقلال قهرمان ایران و آسیا شویم.


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فریدون زندی , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از نظر فنی باید هم از ذوب آهن ترسید و هم به آن احترام گذاشت.

خبرگزاری فارس: قلعه‌نویی: باید از ذوب‌آهن ترسید/ به جباری اجازه جدایی نمی‌دهیم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پیش از آغاز تمرین استقلال در جمع خبرنگاران در مورد دیدار سه شنبه شب با ذوب آهن گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. تیم ما کم کم به هماهنگی می‌رسد و شکل خودش را پیدا می‌کند و با مسابقه دادن به شرایط آرمانی می‌رسد.

وی ادامه داد: فیلم بازی با سایپا را آنالیز کردیم. در آن بازی خوب نبودیم، البته می‌توانستیم برنده باشیم زیرا موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم. ذوب آهن مربی خبره‌ و بازیکنان خوبی دارد. اگرچه این تیم دو باخت متوالی داشته اما به نظر من باید از نظر فنی از ذوب آهن ترسید و به این تیم احترام گذاشت.

سرمربی استقلال در مورد جدایی احتمال جباری از این تیم و حضورش در لیگ قطر عنوان کرد: چند سال پیش هم قطری‌ها که با ما همگروه بودند همین کار را انجام دادند. آنها با مطالعه و برنامه‌ریزی کار می‌کنند. قطری‌ها فکر می‌کنند کره جنوبی به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود می‌کند بنابراین روی دیگر رقبا برنامه‌ریزی می‌کنند. اکنون نیز دست روی خط هافبک تیم ملی ما گذاشته‌اند و می‌خواهند آنها را به قطر ببرند.

سرمربی استقلال افزود: اکنون کفاشیان هم در جریان کار قرار گرفته و کار از دست ما خارج است و به خاطر منافع‌مان نمی‌توانیم اجازه دهیم بازیکنان بروند. اگر دو سه هفته پیش و در زمان نقل و انتقالات بود بحث فرق می‌کرد و می‌گفتیم به سلامت اما اکنون آن بازیکن یک جا را در فهرست تیم گرفته و نمی‌توانیم به جباری اجازه جدایی بدهیم.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , قلعه نویی , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
بیک‌زاده: هواداران حمایت کنند، قهرمان می‌شویم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تماشاگران ما را حمایت کنند تا قهرمان شویم.

خبرگزاری فارس: بیک‌زاده: هواداران حمایت کنند، قهرمان می‌شویم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، هاشم بیک‌زاده پیش از آغاز تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: فقط دو هفته از لیگ برتر گذشته ولی تماشاگران ما از باخت به سایپا ناراحت شدند. به آنها حق می‌دهم ولی تیم تازه از دوران بدنسازی خارج شده و برای هماهنگی به زمان نیاز داریم. 32 هفته دیگر از لیگ برتر باقی است. هواداران استقلال اگر از تیم حمایت کنند قهرمان می‌شویم زیرا پتانسیل قهرمانی داریم.

وی در مورد دیدار سه شنبه شب با ذوب آهن گفت: حرف‌های قلعه‌نویی تاثیرگذار بود و باید این بازی را ببریم تا از این شرایط بیرون بیایم.

بازیکن استقلال در مورد اتفاق‌های روی سکو و تشویق فرهاد مجیدی گفت: تماشاگران مجیدی را دوست دارند اما این مسئله به بازیکنان ربطی پیدا نمی‌کند و باشگاه در این مورد تصمیم گیرنده است. هواداران باید تیم را حمایت کنند تا موفق شود.


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , فرهاد مجیدی , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
کیانوش رحمتی هافبک دفاعی استقلال سال گذشته یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم بود و در خیلی از بازی‌ها که این تیم مشکل داشت، به آبی‌پوشان کمک کرد.
 
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، در این چند روز بحث کنار گذاشتن کیانوش از فهرست استقلال مطرح شد ولی او در نهایت در این تیم ماندگار شد. رحمتی در این خصوص می گوید: «من این موضوع را از گوشه و کنار شنیدم که احتمال دارد از لیست خارج شوم ولی همه می‌دانند که با استقلال قرارداد دارم. البته هیچ کس از باشگاه استقلال به من نگفت که تو را از لیست خارج می‌کنیم.»
او در پاسخ به این سوال که چرا شماره 6 را به نکونام دادی ادامه می دهد: «وقتی بحث حضور جواد در استقلال مطرح شد، تصمیم گرفتم شماره 6 را به او بدهم. من می‌دانم که جواد شماره 6 را خیلی دوست دارد و مشکلی برای دادن این شماره به او نداشتم. به هر حال جواد یک بازیکن بین‌المللی است. امسال هم خودم شماره 14 را می‌پوشم.»

 

رحمتی در مورد حرف های فتح الله زاده و قلعه نویی که گفته با وجود مصدومیت قرارداد او تمدید شد می گوید: «فقط امیدوارم جواب اعتماد این دو نفر را بدهم و الان هم فقط با انگیزه زیاد مراحل درمانی را پشت سر می گذارم تا اینکه بعد از دو ماه آماده بازی شوم.»
کیانوش در پاسخ به این سوال که در مورد خرید نکونام چه صحبتی داری می گوید: «من معتقدم نکونام بهترین خرید استقلال بود چون در پست او بازیکن تخصصی نداشتیم.»
رحمتی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال امسال قهرمان می شود تاکید می کند: «نمی‌خواهم فشار را روی تیم زیاد کنم ولی با این بازیکنان باید چند هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شویم. اگر حمایت شویم حتما قهرمان خواهیم شد ولی بازیکنان مشکل مالی دارند و اکثر آن ها شش هفت ماه است یک ریال هم پول نگرفتند.»


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سيروس دين محمدي مي گويد عدم هماهنگي ميان بازيکنان جديد مهم‌ترين مساله‌اي است که در حال حاضر پيش روي استقلال قرار دارد.


 

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال درباره شکست استقلال مقابل سايپا در هفته‌ ليگ دوم برتر اظهار کرد: بازيکناني که دير به استقلال ملحق شده‌اند را خيلي سخت مي‌توان با هم هماهنگ کرد. در اين بازي ترکيب استقلال نسبت به ديدار قبل تغييرات زيادي داشت و بازيکناني که ديرتر از سايرين به تيم ملحق شده بودند، در ترکيب حضور داشتند، اما ناهماهنگ بودند.

وي افزود: در بازي اول هم اگر چه جانواريو گل پيروزي بخش را براي استقلال زد، اما از روزهاي اوج خود فاصله داشت و در شرايط خوبي نبود. به نظر من استقلال با مهره‌هايي که دارد به مرور زمان مي‌تواند نتايج خوبي بگيرد و در حال حاضر مهم‌ترين مساله عدم هماهنگي ميان بازيکنان جديد است.
 


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیس هم فصل گذشته وضعیتی که ما در بازی با سایپا داشتیم را تجربه کرد اما من نمی‌گذارم شرایط ما به آنجا برسد، چون هم تیم خوبی داریم و هم بازیکنان با معرفت.

امیر قلعه نویی در خصوص شکست تیم استقلال از سایپا و تشویق فرهاد مجیدی در این مسابقه تصریح کرد:‌ من از بعضی دوستان گله دارم. هرچند همه حق دارند نظرشان را بگویند اما متاسفانه بعضی از تماشاگران زود تصمیم گرفتند و معرفت را رعایت نکردند. این در حالی است که ما تازه هفته دوم لیگ هستیم و اتفاق خاصی رخ نداده است.

وی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه استقلال تاکید کرد: ما دو بازی انجام داده‌ایم اما حتی یک ریال هم نگرفته‌ایم. این در حالی است که تمام باشگاه‌های ایران به نسبت توانایی مالی خود درصدی از قراردادهای‌شان را پرداخت کرده‌اند. سئوال من این است که آیا چنین برخوردی با تیم استقلال در هفته دوم که حتی یک ریال هم دریافت نکرده، صحیح است؟

سرمربی تیم استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: ما در باشگاه ساختارسازی و چارچوب‌سازی می‌کنیم تا قداست پیراهن استقلال بالاتر برود و بازیکنان بدانند که این پیراهن ارزش دارد. حتی خود من به خاطر استقلال از بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران گذشتم و الان هم پشیمان نیستم اما باید بدانیم که چنین رفتاری با تیم استقلال ما را عقب می‌اندازد.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: برای من جای تعجب دارد. پرسپولیس هم فصل گذشته چنین شرایطی را تجربه کرد اما من نمی‌گذارم شرایط ما به آنجا برسد، چون هم تیم خوبی داریم و هم بازیکنان با معرفت.


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , قلعه نویی , ,
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

تیم فوتبال استقلال یک روز پس از شکست مقابل سایپا از ساعت ۱۹ امروز در کمپ مرحوم حجازی تمریناتش را پیگیری کرد.

در تمرین امروز سیاوش اکبرپور و میلاد میداوودی به دلیل مصدومیت حضور نداشتند.

این دو بازینکن شب گذشته در جریان دیدار مقابل سایپا دچار آسیب‌دیدگی شدند.

* حدود ۲۰۰ نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز این تیم حضور پیدا کردند و در سکوت نظاره‌گر کارهای تاکتیکی آبی‌پوشان بودند.

* قبل از شروع تمرین امیر قلعه‌نویی بازیکنان را جمع کرد و حدود ۱۵ دقیقه برای آنها به صحبت پرداخت وی به بازیکنانی که در وظایف خود در بازی شب گذشته کوتاهی کرده بودند تذکر داد و از آنها خواست تا برای دیدار مقابل ذوب‌آهن تمرکز کنند.

* دویدن دور زمین تمرین ریکاوری برای بازیکنان اصلی و فوتبال بر ای بازیکنان ذخیره از برنامه‌های اصلی تمرین امروز استقلال بود. همچنین بازیکنان اصلی پس از ریکاوری راهی استخر و سونا شدند.

* کادر فنی تیم استقلال تمرین فردای این تیم را تعطیل اعلام کرد.

تیم استقلال روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی در هفته سوم مسابقات لیگ برتر به مصاف ذوب‌آهن می‌رود.


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : سه شنبه 3 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 کاپیتانی حق مجیدی بود

آتیلا حجازی مربی سابق استقلال بعد از جدایی از این تیم،حالا بیشتر در مدرسه فوتبال مرحوم ناصر حجازی دیده می شود و در تیمی هم فعالیت نمی کند.

حجازی در مورد شرایط فعلی اش بعد از جدایی از استقلال می گوید:«با چند جا مذاکره کردم اما به توافق نرسیدیم. از لیگ یک هم دو پیشنهاد داشتم اما تیمهای خوبی نبودند که بتوانم در آنها کار کنم. یعنی شرایطشان جوری بود که مدعی صعود به لیگ برتر نبودند و فقط می توانستند در میانه های جدول دست و پا بزنند به همین دلیل پیشنهاد آنها را قبول نکردم.»

او در پاسخ به این سوال که چرا در جشن پیراهن استقلال که از طرف باشگاه ترتیب داده شد شرکت نکردید خاطرنشان می کند:«من در آن ساعت در مدرسه فوتبالم کلاس داشتم و وقتی کلاس تمام شد به دلیل دوری مسافت توانستم در جشن شرکت کنم اما از اتفاقاتی که آنجا رخ داده با خبر هستم.»حجازی تاکید می کند:«شنیده ام که عده ای از هواداران پدرم با پیراهن هایی که عکس او روی آنها بود درسالن حاضر شده بودند اما مسئول کانون هواداران استقلال دستور گرفته بود که جلوی آنها را بگیرد و بگوید لباسهایتان را در بیاورید و ناصر حجازی را تشویق نکنید! سال گذشته هم همین طور بود و عده ای در استادیوم نمی گذاشتند پدرم تشویق شود.آقایان از شنیدن نام پدرم هم می ترسند.»

فرهاد مجیدی هم که به دلیل بازوبند کاپیتانی به استقلال برنگشت.حجازی در این خصوص می گوید:«بحث کاپیتانی بحثی توافقی بین سرمربی و بازیکنان است. در هر تیمی ملاک و معیار مشخصی برای کاپیتانی وجود دارد اما مگر می شود مجیدی در استقلال باشد و کاپیتان این تیم نباشد؟ از هر نظر که بخواهید حساب کنید بازوبند حق مجیدی بوده اما خوب این تصمیم کادر فنی استقلال است. بالاخره نکونام هم کاپیتان تیم ملی است و از اسپانیا آمده و توقعاتی دارد.»


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ناصرخان حجازی , ,
تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری


 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت : مدیران باشگاه باید بدانندکه خریدن بازیکنان میلیاردی هنر نیست،بلکه ساختن آنهاوحفظ حرمت بازیکنان پیشکسوت هنر است.

به گزارش ابیته دات کام،حسن روشن روز یکشنبه گفت: برای نکونام احترام بسیاری قایل هستم، اما می خواهم اعلام کنم که خریدن بازیکنان میلیاردی هنر نیست زیرا ساختن این بازیکنان برای باشگاه در تیم های پایه افتخار محسوب می شود.

فرهادمجیدی روزیکشنبه اعلام کردکه برغم توافق اولیه مالی با باشگاه استقلال بدلیل واگذاری کاپیتانی این تیم به جواد نکونام از حضور در تیم استقلال منصرف شده است.

روشن ادامه داد: حسین هدایتی سه سال پیش بزرگترین درس را به صورت ناخواسته به فوتبال ایران داد، زیرا او با خریدن بهترین بازیکنان کشور و سقوط به دسته یک به عنوان اولین تیم نشان داد همه چیز بازیکنان نیستند.

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران،گفت:متاسفانه هیچکس ازدرسی که هدایتی داد عبرت نمی گیرد و بازهم شیوه جذب بازیکنان بزرگ ادامه دارد.

وی در خصوص بحث کاپیتانی جواد نکونام، تصریح کرد: فکر می کنم این مساله شرط نکونام برای حضور در استقلال بوده است و اگر مسئولان استقلال آن را پذیرفتند، اشتباه کرده اند.

وی اظهارداشت: باید حرمت فرهاد مجیدی حفظ می شد و ای کاش حداقل قبل ازثبت قرارداد این مساله رابا مجیدی در میان می گذاشتند.زیرا او بزرگ استقلال است.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت:درپایان به مدیران باشگاه پیشنهاد می کنم که به جای هزینه های میلیاردی به فکر ساختن بازیکنان در تیم های پایه باشند.


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

امروز در کمپ استقلال، اتفاق خاصی رخ داد. یک اتفاق بی‌نظیر.

امروز جواد نکونام که بازی در لالیگا، تمرین در اوساسونا دوبار مقابله با بارسلونا، دوبار حریف رئال‌مادرید شدن و… را نادیده گرفت، در جمع مردان آبی‌دلی مثل ۵ سال پیش در تیم‌ملی زیر نظر امیر قلعه‌نویی تمرین کرد.

پروسه استقلالی شدن نکونام، از دیروز وارد عالی‌ترین فاز خود شد.

عکسهای جواد نکونام در تمرین استقلال را مشاهده می کنید .

 


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1386
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

 

 هواداران استقلال بعد از قرارداد نکونام، منتظر بودند فرهاد هم برگردد تا سرنوشت شماره های ۶ و ۷ این تیم، به بهترین شکل رقم بخورد اما ۶ آمد و ۷ فقط «قضاوت را به مردم واگذار کرد»

به گزارش ابیته دات کام،۲۴ ساعت بعد از اینکه تصویر انگشت جوهری جواد نکونام به تیتر اول همه رسانه های ورزشی تبدیل شد، خبر منتفی شدن بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال، کام هواداران این تیم را تلخ کرد. هوادارانی که بعد از قرارداد نکونام، منتظر بودند فرهاد هم برگردد تا سرنوشت شماره های ۶ و ۷ این تیم، به بهترین شکل رقم بخورد اما ۶ آمد و ۷ فقط «قضاوت را به مردم واگذار کرد»

فرهاد مجیدی اگرچه در میانه های فصل پیش استقلال را ترک کرد و یکی از دلایل مهم افت آبی ها در نیم فصل دوم و به تبع آن از دست دادن قهرمانی بود اما بدون هیچ شک و تردیدی، محبوب ترین استقلالی یک دهه اخیر است و با ۴ گلی که در دربی ها زده، جایگاه ویژه ای نزد هواداران دارد.

با این پیشینه، عجیب نیست که در نظرخواهی سایت گل و در پاسخ به این سوال که کدام گزینه برای کاپیتانی استقلال مناسب تر است؟، فرهاد مجیدی سه برابر بیشتر از نکونام رای داشته باشد (۱۱ هزار به سه هزارو پانصد)اما این برآیند نظرات این جامعه آماری، با عقاید امیر قلعه نویی چندان سنخیتی ندارد و مربی استقلال، نکونام را برای بستن بازوبند مستحق تر می داند.

 * رابطه نه چندان صمیمی

فرهاد مجیدی وقتی هنوز خیلی جوان بود، یکی از بازیکنان مورد علاقه اسطوره همیشه زنده استقلال، ناصر حجازی بود و او بود که پای فرهاد را به استقلال باز کرد. اما فرهاد هیچ وقت بازیکن محبوب امیر قلعه نویی نبود. امیر وقتی سرمربی تیم ملی شد، با وجود اینکه در یکی دو بازی دوستانه از مجیدی استفاده کرد، او را از فهرست نهایی تیم اعزامی به جام ملت های آسیا خط زد و در توجیه تصمیمش گفت: «فرهاد مجیدی عقبه ملی ندارد» در آن سال ها مجیدی در باشگاه های اماراتی مشغول بود تا اینکه در لیگ هشتم، همراه با ناصر حجازی به استقلال برگشت اما در فصل کابوس وار استقلال، درخشش چندانی نداشت و فیروز کریمی هم معمولاً او را روی نیمکت می نشاند تا نوبت به امیر قلعه نویی رسید. قلعه نویی در یک سال و نیمی که فرهاد مجیدی را در اختیار داشت، کمتر از او به عنوان بازیکن اصلی سود می برد و مجیدی فقط در مقاطعی یکی از ۱۱ انتخاب اول قلعه نویی بود که جباری دچار مصدومیت می شد. با این حال، مجیدی در اکثر بازی ها در نیمه دوم وارد زمین می شد و اتفاقاً موثر هم نشان می داد. جالب اینکه در آن زمان (لیگ نهم) هر وقت فرهاد مجیدی به زمین می آمد، بازوبند به دستان او بسته می شد و در هفته آخر و بازی مقابل پیام مشهد هم این فرهاد مجیدی که جام قهرمانی را بالای سر برد اما حالا بعد از گذشت سه سال، قلعه نویی نظر دیگری دارد و قصد دارد بازوبند را به نکونام بسپارد.

* فرمول کاپیتانی

کاپیتان شدن در فوتبال دنیا، قاعده خاصی ندارد. در آلمان، کاپیتان با آرای مخفی بازیکنان انتخاب می شود. در انگلیس، معمولاً بازوبند به کسی سپرده می شود که جایگاه ثابتی در تیم داشته باشد و در برزیل، حتی فاکتورهایی مثل زیبایی ظاهری، مد نظر قرار داده می شود. اما در فوتبال ایران، از دیرباز مرسوم بوده که بازیکن باسابقه تیم، بازوبند را به دست می بندد، حتی اگر به لحاظ کیفی، بازیکن چندان بزرگی نباشد. با این منطق، برای بستن بازوبند در استقلال بازیکنانی مثل مجتبی جباری، خسرو حیدری، پژمان منتظری و سیدمهدی رحمتی در جایگاهی بالاتر از جواد نکونام قرار می گیرند اما گفته می شود، خرید جدید استقلال برخلاف آنکه گفته اهمیتی برای بازوبند قائل نیست، در این مورد، علاقه زیادی به کاپیتانی دارد. جواد نکونام کاپیتان تیم ملی است، اما در فوتبال دنیا ده ها نمونه مثل لئو مسی و کریس رونالدو هستند که کاپیتان تیم ملی کشورشان هستند و در باشگاه شان، حتی کاپیتان دوم هم نیستند.

 * معامله ای به ضرر فتح الله زاده

تنها چند ساعت قبل از اینکه مهلت نقل و انتقالات بازیکنان شاغل در ایران به پایان برسد، علی فتح الله زاده با صراحت اعلام کرد: «جباری زیدان آسیا، اما او را نمی خواهیم» و فقط با اصرار امیر قلعه نویی بود که راضی شد بار دیگر هافبک عصیان گر تیمش را نگه دارد. در گفت و گویی که بین فتح الله زاده و قلعه نویی رد و بدل شده بود، مدیر عامل استقلال رضایت داده بود جباری در استقلال بماند، مشروط بر اینکه قلعه نویی هم با بازگشت فرهاد مجیدی موافقت کند. اما این معامله در نهایت شکل نگرفت و فقط جباری آبی باقی ماند. در واقع قلعه نویی با زیرکی، شرطی برای بازگشت مجیدی تعیین کرد که از پیش، نتیجه آن مشخص بود. از منظری دیگر، شرط ژنرال، حامل نوعی «پیام» برای فرهاد مجیدی بود که در صورت بازگشت هم، بازیکن اصلی نخواهد بود و باید اغلب هفته ها را روی نیمکت سپری کند. بهرحال قصه استقلال و فرهاد مجیدی که با یک تکه پارچه سرنوشت ساز گره خورد، در اولین روز مرداد به پایان رسید و شماره هفتی که روی سکوها، شعرهای زیادی در وصف او سروده شده، جایی در تیم قلعه نویی نخواهد داشت.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , فرهاد مجیدی , ,
برچسب‌ها: مجیدی , 4 , چوبله , ,
تاریخ : یک شنبه 1 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

فرهاد مجیدی می‌گوید حضورش در استقلال منتفی است.

به گزارش ابیته دات کام،فرهاد مجیدی  درباره مذاکراتش با فتح‌الله‌زاده و احتمال بازگشت به استقلال گفت: پس از این که فتح‌الله‌زاده با من تماس گرفت و گفت که استقلال به حضور من نیاز دارد‌ و بنا به درخواست قلعه نویی، وی با من تماس می‌گیرد، من هم قبول کردم که به تهران بیایم. هر چند که در آن موقع من در حال مذاکره با مدیران یکی از باشگاههای اماراتی بودم و به اصرار فتح‌الله‌زاده و به احترام هواداران آمدم.

مجیدی ادامه داد: حتی وقتی فتح‌الله‌زاده گفت مشکل مالی داریم، بحثی از پول نکردم و به پیشنهاد تیم اماراتی‌ جواب منفی دادم.

وی در ادامه بیان کرد: همه چیز برای امضای قرارداد من فراهم بود، اما وقتی بحث کاپیتانی پیش آمد فتح‌الله زاده به نقل از قلعه نویی گفت که کاپیتان تیم جواد نکونام است. من برای نکونام احترام زیادی قائل هستم و او کاپیتان تیم ملی است، اما فراموش نکنید که اینجا استقلال است و باشگاه چارچوب خاص خود را دارد.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی آقایان این حرف خنده‌دار را زدند، به فتح‌الله‌زاده گفتم که این شرط را نمی‌پذیرم و قضاوت را بر عهده مردم می‌گذارم و برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , فرهاد مجیدی , ,
تاریخ : یک شنبه 1 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

علی فتح‌الله‌زاده پس از عقد قرارداد با جواد نکونام گفت: خدا را شکر می‌کنم این توفیق را به ما داد که تیم‌مان را تکمیل کنیم. امروز رضایتنامه نکونام را از باشگاه اوساسونا گرفتیم و همانطور که به هواداران قول داده بودم کار را تمام کردیم و امیدواریم در لیگ برتر با همت بچه‌ها نتایج خوبی کسب کنیم.

وی با اشاره به وضعیت مجیدی گفت: فردا با این بازیکن قرارداد می‌بندیم و اگر تمام کارها درست شود او هم استقلالی خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که تکلیف اسپانسر تیم شما چه شد، گفت: متاسفانه دوستان، زمان را از ما گرفتند و کار ما عقب افتاد اما در این بین من به کارهای دیگر رسیدم و قرارداد ۱۴ بازیکن را تمدید کردم. همین مسائل باعث شد زمان را از دست بدهیم اما اگر خدا بخواهد پس از اینکه فردا قرارداد فرهاد  مجیدی را بستم از روز دوشنبه ظرف سه روز اسپانسر تیم را مشخص خواهم کرد.

وی با انتقاد از عملکرد برخی مسئولان استقلال گفت: اولین چک آقایان برگشت خورد و وقتی اولین چک برگشت می‌خورد معلوم است که بعدها دچار مشکل خواهیم شد.

خبرنگاری پرسید فرهاد مجیدی با اتفاقاتی که در این چند وقت اخیر رخ داده چند درصد استقلالی‌ می‌شود که فتح‌الله‌زاده گفت: اگر مشکل کمبود جا حل شود، مجیدی صد در صد استقلالی است و حتی اگر یک درصد نتوانیم او را به خدمت بگیریم با او قرارداد می‌بندیم و از نیم فصل برای ما بازی خواهد کرد.

وی گفت: پشت پرده‌ای وجود ندارد و به همین خاطر است که هواداران به من احترام می‌گذارند. امروز یک روزنامه نوشته بود در جشن باشگاه استقلال حتی یک بار هم اسم فتح‌الله‌زاده نیامده اما آنهایی که در جشن بودند دیدند که وقتی تصاویر من پخش می‌شد، هواداران دست می‌زدند. من به هواداران دروغ نمی‌گویم و با نظر قلعه نویی با مجیدی صحبت کردم و خودش قبول کرد که مجیدی به استقلال بیاید. با زبان روزه به شما می‌گویم وقتی سرمربی تیم اعلام آمادگی کرد، مذاکراتم را با مجیدی شروع کردم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه به نظر می‌رسد قلعه نویی از مصاحبه مجیدی ناراحت باشد، گفت: آن مصاحبه از دل امیر پاک شده و خود او در دفترم گفت فرهاد مجیدی را می‌خواهم و با او قرارداد ببندید. اگر این گونه مسائل باشد و اگر خدای ناکرده بخواهم بازیکن را به تیمم تحمیل کنم بعدها تیم دچار مشکل می‌شود و آن زمان دودش به چشم خودم می‌رود. اتفاقا قلعه نویی الان می‌ترسد که مجیدی به استقلال نیاید و آنوقت همه چیز به گردن ایشان بیفتد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود شما سر جباری و مجیدی با یکدیگر معامله کرده‌اید، اظهار داشت: ما اینجا معامله نداریم. من رئیس باشگاه هستم و حق دارم دو سه بازیکن را اضافه کنم اما اینگونه مسائل درست نیست و وقتی بخواهم به زور کاری انجام دهم به آن فکر می‌کنم و به این نتیجه خواهم رسید که در پایان به ضرر تیم است.

وی در خصوص اینکه شایعاتی پیرامون حذف کیانوش رحمتی از فهرست استقلال شنیده می‌شود،‌ گفت: احتمال دارد این بازیکن را از فهرست کنار بگذاریم اما اگر این اتفاق هم بیفتد، از نیم فصل در خدمت رحمتی خواهیم بود.

فتح‌الله‌زاده  در پایان در مورد اینکه چرا تمرینات این تیم چرا برخلاف نظر مسئولان فدراسیون فوتبال قبل از افطار برگزار می‌شود، عنوان کرد: متاسفانه زمین تمرین پیدا نکردیم و نمی‌توانیم بدون زمین تمرین پا به مسابقات بگذاریم اما قول می‌دهیم تمام مسائل ماه مبارک رمضان و روزه داری را رعایت کنیم و روزه‌داری را فدای فوتبال نخواهیم کرد. پس از پیدا کردن زمین تمرین، تمرینات را به بعد از افطار موکول می‌کنیم.

 


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : یک شنبه 1 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری


به گزارش آبیته دات کام ، امروز کاپیتان تیم ملی با حضور در هیئت فوتبال قرارداد رسمی خود را با استقلال به ثبت رساند تا فصل جدید فوتبالی خود را با تیم آبی پوش تهران بگذراند.

گزارش تصویری از چگونه استقلالی شدن جواد را مشاهده می کنید !

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : یک شنبه 1 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

هافبک جدید تیم استقلال گفت:استقلال توانایی موفقیت در آسیا را دارد.

جواد نکونام درباره حضورش در استقلال اظهار داشت:من از اوساسونا و تیم های کشورهای امارات،ترکیه و قطر پیشنهادات خوبی داشتم که اگر مبنایم انتخابم بحث مسائل مالی بود،پیشنهاد استقلال می توانست آخرین پیشنهاد برای من باشد.

وی ادامه داد:هرگز در دوران فوتبالم برایم مسائل مالی اهمیت اصلی را نداشته است.سال اولی که به اوساسونا رفتم،پس از جام جهانی بودودر آن زمان پیشنهادات مالی خوبی از تیم های مختلف داشتم اما ترجیح دادم به اسپانیا که از سالهای جوانی آرزوی حضور در این لیگ را داشتم بروم.

نکونام تاکید کرد:پیشنهاد قطری ها با پیشنهادات دیگری که به من رسید،واقعا متفاوت بود.البته من با اوساسونا قرارداد داشتم و اگر در این تیم می ماندم،آنها ناگزیر بودند طبق قراردادم با من ادامه بدهند.با این وجود صلاح دیدم در سال ۹۱ که در آستانه حضور در جام جهانی هستیم در فوتبال کشورم به فوتبالم ادامه بدهم.

وی افزود:پس از جمع بندی همه شرایط به تیمی ملحق شدم که از نوجوانی به آن علاقه داشتم.در واقع تب علاقه به استقلال در خانواده ما بسیار داغ است و خانواده ام هم از این انتخاب خوشحالند.

نکونام درباره شرایط مالی قراردادش با استقلال و اینکه آیا از این تیم پولی گرفت و بعد قرارداد امضا کرد گفت:من پولی از استقلال نگرفته ام ولی متاسفانه برخی نوشته بودند که من دنبال پول هستم.همانطور که گفتم مساله مالی اصلا برایم اهمیت نداشت.همین الان هم تاکید می کنم هیچ پولی از استقلال نگرفته ام.

وی درباره شناختش از استقلال و احتمال موفقیت این تیم در آینده عنوان کرد:استقلال مجموعه خوبی را گرد هم آورده است و فکر می کنم این تیم در سطح آسیا حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت و می تواند موفق باشد.من به استقلال آمدم تا در کنار بقیه روزهای خوب و بزرگی برای استقلال رقم بزنیم و به لطف خدا و حمایت طرفداران قدیمی و باشخصیت استقلال،این اتفاق رخ می دهد.

نکونام در پاسخ به این پرسش که فتح الله زاده گفته او امیدوار است این بازیکن چکش را برگشت نزند گفت:من ارادات خاصی به فتح الله زاده دارم و او را یکی از بهترین مدیران فوتبال می دانم و اطمینان دارم ایشان در این بحث شوخی کرده اند.

 


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : جمعه 30 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

علی فتح الله زاده می گوید قشنگی جذب بازیکن به این است که هواداران اضطراب داشته باشند.

مدیرعامل استقلال  از جشن باشگاه استقلال شروع می کند و می گوید:« قرار بود خودم هم به این مراسم بروم اما وقتی از مالزی برگشتم دیروقت بود و خستگی نگذاشت برسم. کار زیبایی که امسال کردیم ، اختصاص پیراهن شماره ۱۲ به هواداران عزیز استقلال است. البته مشکل اصلی این بود که سالن گنجایش کافی برای همه مهمانان را نداشت و بهتر بود که همکارانم جای بزرگتری را تدارک می دیدند.»

فتح الله زاده در ادامه درباره شایعه به بن بست رسیدن مذاکرات با جواد نکونام اشاره می کند و می گوید:« من همین پنجشنبه غروب ، ساعتی را با جواد حرف زدم. راستش ما هنوز چکی به جواد ندادیم که برگشت بخورد ، متاسفانه اولین چکی که گفتند اسپانسر ۹ میلیاردی به استقلال می پردازد برگشت خورده است ، با این وجود ما مشکلی برای جذب آقا جواد نداریم. این امروز و فردا کردن های مان هم با عث می شود تا هیجان و اضطراب هواداران بیشتر شود و لذت آمدن جواد بیشتر اما خیال شان راحت ، می توانند دیگر او را استقلالی بدانند. ما شماره ۶ تیم را برای جواد کنار گذاشتیم.»

علی فتح الله زاده درباره مذاکره با مجیدی هم می گوید:« فرهاد صبح پنجشنبه همان طور که قول داده بود از دبی به تهران آمد و نشستیم با هم توافق کردیم که او برگردد فکر می کنم تا شنبه کار پیوستن او به استقلال تمام می شود آقا فرهاد هم با شماره ۷ برای استقلال بازی می کند.»


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : جمعه 30 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

درحالی که یکی از آیتم‌های AFC برای حرفه ای شدن باشگاه ها واگذاری بلیت فروشی به باشگاه هاست هنوز این مسئله در لیگ برتر ایران به طور کامل محقق نشده و همچنان بلیت فروشی در شهرهای مختلف در اختیار هیئت های فوتبال است.

در همین راستا برای فصل جدید سازمان لیگ برای ساماندهی هواداران پرسپولیس و استقلال با شرکتی برای استفاده از بلیت الکترونیکی قرارداد بسته است و قرار شده از امروز که استقلال مقابل آلومینیوم در ورزشگاه آزادی بازی دارد خریداری این بلیت ها توسط هواداران استقلال صورت گیرد.

به گفته غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ برتر قرار است باجه هایی مخصوص فروش بلیت های الکترونیک در نظر گرفته شود.

سازمان لیگ پیش از این اعلام کرده بود بعد از سه سال بلیت های مسابقات در سراسر ایران افزایش پیدا کرده است.

طبق این تصمیم در ورزشگاه آزادی بهای بلیت جایگاه هواداران پرسپولیس و استقلال از ۵ هزار به ۱۰ هزار تومان، سایر قسمت های طبقه اول از از ۳ هزار به ۵ هزار تومان و طبقه بالای ورزشگاه از ۲ هزار به ۳ هزار تومان افزایش پیدا کرده است. در شهرستان ها نیز قیمت بلیت ۳ هزار تومان شده است.

دیدار تیم های استقلال و آلومینیوم هرمزگان امشب ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : پنج شنبه 22 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

روز پایانی فصل نقل و انتقالات دوازدهمین دوره لیگ برتر برای باشگاه استقلال خبرساز خواهد بود چرا که احتمال حضور جواد نکونام قوت گرفت و جدایی مجتبی جباری از جمع آبی پوشان نیز قطعی شد. ضمن اینکه احتمالا جانوآریو جانشین محمد محمدی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که امروز پنجشنبه مهلت نقل و انتقالات دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر به پایان می‌رسد، باشگاه استقلال تکلیف سه بازیکنش را مشخص خواهد کرد. اولین بازیکنی که امروز پنجشنبه تکلیفش مشخص خواهد شد، جواد نکونام بازیکن تیم اوساسونا اسپانیاست که با این تیم قرارداد دارد اما ظاهرا تمایل زیادی به حضور در ایران و زندگی کنار خانواده‌اش دارد.

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد آخرین وضعیت نکونام گفت: در صحبتی که با این بازیکن داشتم به من اعلام کرد که سه شنبه شب نشستی با مدیر باشگاه اوساسونا داشته و حرف‌هایش را زده است. نکونام به من اعلام کرد با وجود اینکه از یک تیم قطری پیشنهاد خوبی دارد اما در صورتی که در اسپانیا نماند قطعا به ایران خواهد آمد.

فتح الله زاده ادامه داد: طبق صحبتی که با جواد نکونام داشتم قرار شد تا ظهر امروز پنجشنبه خبر نهایی را به ما بدهد که می‌تواند به استقلال بیاید یا نه. با این حال فکر می‌کنم مشکل حضور او در استقلال تا حدود زیادی حل شده و این احتمال وجود دارد که او با ما قرارداد یکساله ببندد.

اما بازیکن دیگری که در فصل نقل و انتقالات خبرساز بود، مجتبی جباری هافبک میانی و ملی پوش آبی پوشان است که پس از کش و قوس‌های فراوان و در حالی که اعلام شده بود او برای ماندن در استقلال با قلعه نویی و فتح الله زاده به توافق رسیده است، حضورش در جمع آبی پوشان برای فصل آینده منتفی شد و او باید در آخرین روز فصل نقل وانتقالات تیم جدیدش را انتخاب کند.

سومین بازیکنی که نقل و انتقالات استقلال را تحت تاثیر قرار داد فابیو جانوآریو است که با حضورش در جمع آبی پوشان باعث جدایی یک بازیکن خواهد شد. به دلیل پر بودن سهمیه استقلال قرار است یک بازیکن از فهرست این تیم کنار گذاشته شود تا جانوآریو بتواند از هفته اول بازی کند. در این مورد گفته می‌شود محمد محمدی بازیکنی است که از استقلال کنار گذاشته خواهد شد. او احتمالا به تیم فوتبال راه آهن خواهد رفت.

علی فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که آیا محمد محمدی گزینه‌ای است که از فهرست استقلال کنار گذاشته می‌شود تا جانوآریو بتواند از هفته اول بازی کند گفت: محمدی هم یکی از سه گزینه‌ای است که مورد نظر ما برای این کار است. قرار است عصر پنجشنبه در نشستی با امیرقلعه نویی تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : پنج شنبه 22 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
هافبک فصل قبل سپاهان اصفهان که به دلیل مشکلات به وجود آمده با کرانچار از این تیم جدا شد امروز با علی فتح الله زاده جلسه ای را برگزار کرد و پس از پایان این جلسه با مدیر عامل آبی پوشان توافق کرد تا یک فصل را در استقلال بازی کند.
 
 
 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : پنج شنبه 22 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زیر 22 سال به صورت رسمی به تیم استقلال پیوست.

 به گزارش خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه استقلال با سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم ملی زیر 22 سال قرارداد امضا کردند.

این دروازه‌بان که در تیم ملی زیر نظر علیرضا منصوریان کار می کند با عقد قراردادی 3 ساله رسما استقلالی شد و فصل آینده در جمع آبی پوشان پایتخت خواهد بود. وی فصل گذشته در برق شیراز بازی می کرد.

باشگاه استقلال تاکنون با محمد محمدی، هاشم بیک زاده،امیرحسین صادقی،سیاوش اکبرپور، رودریگو توزی،میثم بائو، امین منوچهری و جانواریو قرارداد رسمی امضا کرده اند. این در حالی است که هر باشگاه می تواند با 7 بازیکن لیگ برتری قرارداد ببندد و با این شرایط باید دید مسئولان این تیم چه تصمیمی خواهند گرفت. علی فتح الله زاده نیز اعلام کرده یک بازیکن از لیست کنار گذاشته می شود.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : سه شنبه 13 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

دو بازيکن مورد نظر باشگاه مس کرمان که مذاکراتي را با مسئولان اين باشگاه انجام داده بودند، در تماس با يکي از مسئولان کرماني خبر انصراف خود از حضور در اين تيم ليگ برتري را اعلام کردند.


 

   به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجيدي و مجتبي جباري که جزو ستاره هاي سالهاي اخير تيم فوتبال استقلال به شمار مي روند، از جمله بازيکنان مورد توجه در فصل نقل و انتقالات ليگ دوازدهم بودند که نتوانستند در فهرست آبي پوشان براي فصل پيش رو قرار داشته باشند.


اين دو بازيکن در چند روز قبل مذاکرات غيرمستقيم خود با مسئولان باشگاه مس کرمان را آغاز کردند و به توافقات ابتدايي نيز دست پيدا کرده بودند اما به دنبال تغييراتي که عصر دوشنبه در هيات مديره باشگاه مس کرمان صورت گرفت، مجيدي و جباري از حضور در کرمان منصرف شدند و درتماس با داوري رئيس پيشين هيات مديره اين باشگاه انصرافشان از حضور در مس را اعلام کردند.


مجتبي جباري که در سالهاي گذشته هم يکي از بازيکنان خبرساز بود، اين فصل هم در فهرست ابتدايي اميرقلعه نويي قرار داشت اما در تمرينات اين تيم حاضر نشد تا قلعه نويي نيز اعلام کند ديگر نيازي به اين بازيکن ندارد. فرهاد مجيدي نيز پس از آنکه نتوانست به استقلال برگردد در مصاحبه اي جنجالي عليه قلعه نويي موضع گرفت.


با انصراف مجيدي و جباري از حضور در مس کرمان و فراهم نبودن شرايط براي بازگشت به استقلال، مشخص نيست اين دو بازيکن فصل آينده را در کدام تيم سپري خواهند کرد.


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : یک شنبه 11 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
فتح‌الله‌زاده بعد از شنیدن رقم قرارداد تیموریان به او گفت: «خوب کاری کردی رفتی!»
به گزارش افکارنیوز به نقل از خبرآنلاین، آندارنیک تیموریان که برای گذراندن تعطیلات به ترکیه رفته، ۳ روز دیگر به تهران برمی گردد و هفت روز بعد نیز راهی دوحه خواهد شد. دوران حضور او در فوتبال قطر، از آن روز شروع خواهد شد. آندو قرار است همراه با الخریطیات، تیم جدیدش، راهی نورنبرگ آلمان شود. اما از این انتقال و اتفاقات بعد از آن حرف ها و اخباری به جا مانده که در نوع خود بسیار جالب است.

*آندو رکورد شکست

بعد از انتقال آندو به قطر، امیر قلعه نویی از او انتقاد کرد، به این دلیل که استقلال را به خاطر پول رها کرده است. تیموریان که تمایلی نداشت ماجرا کش پیدا کند، پیش از سفر به ترکیه پیش فتح ا... زاده رفت. وقتی او وارد دفتر مدیر عامل شد، پژمان منتظری هم آنجا بود. تیموریان در این دیدار به فتح ا... زاده گفت: «برای تشکر و قدردانی آمده ام. یک سال با من خوب رفتار کردید. علیرغم اینکه به من پیشنهاد خوبی داده بودید، نشد بمانم. گفته بودم پیشنهادها را باید بررسی کنم و واقعا گذشتن از پیشنهاد الخریطیات برایم غیر ممکن بود.» تیموریان رکورد نقل و انتقالات ایرانی ها در حوزه خلیج فارس را شکست. تا پیش از این علی کریمی به خاطر یک فصل بازی در الاهلی امارات دو میلیارد تومان گرفته بود ولی رقم انتقال آندو چند روز بعد از امضای قرارداد، به ۳ میلیارد و ۶۰۰ ملیون تومان رسید چون دلار از ۱۸۰۰ تومان به دو هزار تومان رسید! قرارداد آندو با قطری ها به ارزش ۸/۱ میلیون دلار است که اجازه نداد زیاد به استقلال فکر کند.

|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , آندرانیک تیموریان , ,
تاریخ : یک شنبه 11 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مدیرعامل استقلال جزئیات مذاکره با نکونام را تشریح کرد.
 
 
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، علی فتح الله زاده از مذاکره اش نکونام سخن گفت: «اول باید بگویم من هیچ قولی ندادم که آقا جواد حتما استقلالی شود. من با او پنجشنبه در دفترم دیداری داشتیم. جلسه خیلی خوبی بود اما مشکل اینجاست که خیلی سخت می شود بازیکنی را که در بهترین لیگ دنیا بازی می کند و مشتریان بسیار خوبی دارد، به استقلال آورد. نکته اینجاست که آقا جواد یک استقلالی تیر است. بیشتر از خود من به استقلال علاقه دارد. نه فقط خودش که پدرش هم استقلالی است.»
او ادامه داد: «البته آقا جواد مدیر برنامه ها دارد اما نشست ما بیشتر دوستانه بود تا یک جلسه رسمی چون نکونام تنها آمده بود. با هم حرف زدیم. قرار شد اگر بتواند اوساسونا را برای فسخ قرارداد متقاعد کند و مشکلی از این بابت ایجاد نشود، آن وقت به خاطر استقلال و به خاطر پدر عزیزش تخفیف مشتی به ما بدهد و بیاید در کنارمان باشد. انشاءالله اگر او را بیاوریم، دیگر نیازی به بازیکن جدید در این پست نداریم و تقریبا استقلال کامل می شود اما همان طور که گفتم این اتفاق خیلی سخت است که بیفتد.»
فتح الله زاده در حالی که می خندید در پاسخ به این سوال که آیا جواد هم مثل تعدادی از بازیکنان پرسپولیس گفته به عشق مدیر تیم، راهی تیم تان می شود، گفت: «نه بابا من که خوشتیپ نیستم تا کسی به عشقم بیاید استقلال. این دیگر حق انحصاری سردار رویانیان است. من به خودم اجازه نمی دهم کپی رایت را زیر پا بگذارم و لقب ایشان را برای خودم بر دارم. آقا جواد خودش یک استقلالی است و اگر بخواهد به تیم خودش بیاید به خاطر علاقه اش به تیم است.»
فتح الله زاده درباره سرنوشت خلعتبری هم گفت: «او هم قرار است امشب به دفترم بیاید. راستش چیزی مشخص نیست. ما تمام تلاش مان را برای جذب این بازیکن می کنیم اما برای حضور او در تیم باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. البته ما خیلی توان پرداخت بالایی نداریم اما فکر می کنم بخت یارمان باشد چون محمدرضا هم استقلالی است!»
 

|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : شنبه 10 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

هافبک ترينيداد و توباگويي فصل گذشته استقلال با مسوولان اين باشگاه به توافق رسيد تا يک فصل ديگر براي اين تيم بازي کند.



 جي لويد ساموئل با مسوولان باشگاه استقلال به توافق رسيده است تا فصل آينده نيز در کنار آبي‌پوشان بازي کند.قرار است که او در اردوي ترکيه به جمع کاروان استقلال اضافه شود.


 ساموئل فصل گذشته در نيم فصل به عنوان سهميه خارجي استقلال به اين تيم اضافه شد.

 


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : شنبه 10 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
وقتی فتح الله زاده از وی خواست به خاطر استقلال تخفیف بدهد نکو مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان را پیشنهاد داد.
 
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، مذاکرات باشگاه استقلال با جواد نکونام همچنان دارد. این بازیکن که برای گذران تعطیلات به کشورمان بازگشته، مذاکرات گوناگونی با مسئولان باشگاه استقلال داشته و حتی سه شنبه شب با امیر قلعه نویی هم شام خورده است. استقلالی ها خیلی دوست دارند جواد نکونام را جذب کنند و ظاهرا مذاکرات روند مثبتی را طی کرده است.

 


در آخرین گفتگویی که علی فتح الله زاده با جواد نکونام داشته از وی خواسته مبلغ پیشنهادی اش را اعلام کند که این بازیکن ابتدا رقم یک میلیارد و پانصد میلیون تومان را پیشنهاد کرد اما وقتی فتح الله زاده از وی خواست به خاطر استقلال تخفیف بدهد نکونام مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان را پیشنهاد داد.
این رقم به احتمال زیاد از سوی مسئولان باشگاه استقلال تامین خواهد شد از همین رو فتح الله زاده با کنایه گفته که دسته چک برادرش را برای جذب نکونام قرض گرفته است. اما پرسش این است که آیا به واقع جواد نکونام حاضر خواهد شد فصل بعد با پیراهن استقلال در میادین فوتبال ظاهر بشود؟! اگر نکونام با استقلال قرارداد ببندد به واقع انتقالی عجیب و دور از ذهن در فصل نقل و انتقالات امسال رخ داده است. با رفتن آندرانیک تیموراین به تیم الخریطیات قطر استقلال در پست هافبک دفاعی شدیدا نیاز به بازیکن دارد و شاید همین احساس نیاز باعث بشود بازیکن تیم اوساسونا به خاطر علایقش به استقلال قید بازی در لالیگا را بزند. تا 48 ساعت دیگر همه چیز مشخص می شود و نکونام نظر نهایی اش را اعلام خواهد کرد.

 

 


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : شنبه 10 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربی تیم استقلال گفت: «می خواهم بدانم مجیدی که به خاطر مشکلات شخصی استقلال را ترک کرد و هواداران را غمگین گذاشت با چه رویی می خواهد به لیگ ایران برگردد. او که می گفت به خاطر مشکلات شخصی دیگر نمی خواهم در ایران فوتبال بازی کنم.»
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، بازگشت احتمالی فرهاد مجیدی به لیگ ایران این روزها به یک سوژه داغ برای استقلالی ها تبدیل شده است. مجیدی ظاهرا با باشگاه مس کرمان به توافق نهایی دست یافته است و همین روزها به کرمان می رود و قراردادش را با این تیم منعقد می کند. مجیدی مشاوری دارد که وی کار های مربوط به نقل و انتقالاتش را انجام می دهد. این شخص رابطه بسیار نزدیکی با مدیران باشگاه کرمانی دارد و به همین دلیل خبر رفتن این بازیکن به تیم مس کرمان 3-4 روزی هست که در رسانه ها به گوش می خورد.
این خبر پس از اینکه امیر قلعه نویی اعلام کرد: "من مجیدی را نمی خواهم." رسانه ای شد اما برخی در عین حال معتقدند خبر رفتن مجیدی به باشگاه کرمانی تا حدودی جوسازی هم هست. امیر قلعه نویی اما واکنش متفاوتی به رفتن فرهاد نشان داده است.

 


قلعه نویی در حین تمرین عصر پنج شنبه رو به یکی از همکارانش کرد و گفت: «من کاری به این ندارم که مجیدی می خواهد به مس برود یا نرود برای من مهم است که بدانم مجیدی که به خاطر مشکلات شخصی استقلال را ترک کرد و هواداران را غمگین گذاشت با چه رویی می خواهد به لیگ ایران برگردد. او که می گفت به خاطر مشکلات شخصی دیگر نمی خواهم در ایران فوتبال بازی کنم.»
قلعه نویی به ماجرای نیم فصل لیگ یازدهم و مصاحبه هایی که مجیدی انجام داد اشاره کرده است. آن روزها فرهاد دخترش را بهانه کرد و از استقلال رفت. حالا مشخص می شود که اساسا ماجرای رفتن فرهاد از استقلال چیز دیگری بوده و وی بی دلیل خانواده اش را دلیل این جدایی دانسته است. این موضوع که فرهاد قصد دارد به لیگ ایران برگردد بیش از هر چیز خشم قلعه نویی را بر انگیخته است.

 


سرمربی استقلال از اینکه مجیدی می خواهد برای مس بازی کند ناراحت نیست چرا که پیش تر صراحتا اعلام کرد که نیازی به داشتن مجیدی ندارم اما برای امیر سوال است که چرا بازیکنی که می گفت دیگر نمی توانم به خاطر خانواده ام در لیگ ایران بازی کنم حالا مشاورش را به دفتر مدیران باشگاه مس می فرستند تا باب مذاکره با این تیم را باز کند. بدون شک امیر قلعه نویی با قطعی شدن حضور فرهاد مجیدی در باشگاه مس کرمان علیه این بازیکن دست به افشاگری خواهد زد و همین صحبت ها را در رسانه ها مطرح خواهد کرد. او به همکارانش وعده داده که اگر روزی مجیدی با باشگاه مس کرمان قرارداد ببند همه چیز را درباره او بگوید. این درحالی است که شایعاتی پیرامون حضور پرویز مظلومی در باشگاه مس کرمان نیز مطرح می شود. آیا رابطه ای میان مذاکرات فرهاد مجیدی با باشگاه مس کرمان و احتمال مربیگری مظلومی در این تیم وجود دارد؟

 


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , قلعه نویی , ,
تاریخ : شنبه 10 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
فرهاد مجيدي مي‌گويد خود را شاگرد مكتب حجازي مي‌داند و حاضر نيست با افرادي كار كند كه براي رسيدن به اهداف خود ارزش‌هاي اخلاقي را زير پا مي‌گذارند.

 
به گزارش ايسنا، اين روزها صحبت‌هايي مبني بر حضور مجيدي در تيم مس كرمان مطرح است. با مجیدی سوال و جواب‌های متفاوتی داشتیم. گفتگوی اختصاصي ايسنا را با کاپیتان سابق استقلال بخوانید.

 
- امير قلعه‌نويي در مصاحبه‌اي عنوان كرده است بازيكني بايد به استقلال بيايد كه به اين تيم عرق داشته باشد و پول را فراموش كند. نظر شما در اين رابطه چيست؟ آیا به استقلال بر می‌گردید؟

 
من به صحبت‌هاي ديگران كاري ندارم اما از شنيدن چنين حرف‌هايي تعجب مي‌كنم. استقلال تیم محلی نیست که هر کسی بخواهد بر سر آن منت بگذارد. استقلال هميشه استقلال بوده و هست و خواهد بود. هنگامي كه باشگاه استقلال به شدت به خسرو حيدري و جان ‌واريو نياز داشت آقايان اين دو را از استقلال جدا كردند و يا در فصل گذشته و با وجود اصرارهاي زياد من براي تمديد قرارداد امير حسين صادقي، عوامل همين آقايان در باشگاه مانع تمديد قرارداد او شدند چون قول او را به تراكتورسازي داده بودند. سوال من اين است كه آن زمان تعصب كجا بود؟ خواهش مي‌كنم كه با مردم رو راست باشيد و صادقانه صحبت كنيد.

 
سه پيشنهاد بسيار خوب از تيم‌هاي داخل ايران دارم. شرط اول و اصلی من برای تیم آینده ام این است كه بپذيرد كه در دو بازي رفت و برگشت در برابر استقلال بازي نكنم. هر چند این شرط حرفه ای نیست اما این خواسته من است
آقاياني كه همه را متهم به پول دوستي مي‌كنند و خود را مظهر تعصب مي‌دانند بدانند كه در سال 2000 ميلادي كه بهترين بازيكن فوتبال ما سالي هفت ميليون تومان دستمزد مي گرفت از قرارداد من با تیمهای اتریشی و اماراتی پول زیادی به استقلال رسيد و اين درحالي بود كه بودجه سالانه تيم در آن زمان حدود 200 ميليون تومان بود. به گواه صحبت‌هاي مدير عامل محترم باشگاه آقاي فتح الله زاده من همواره به باشگاه استقلال از نظر مالي كمك زيادي كرده‌ام. همان اول فصل كه پيشنهادي 1.5 ميليون دلاري داشتم آقاي فتح الله زاده در جريان اين پيشنهاد بود و از من خواست كه به خاطر هواداران بمانم و من هم پذيرفتم. من زماني كه از النصر به استقلال آمدم هم قراردادي يك ميليون دلاري داشتم اما در سال اول و دوم حضورم در استقلال با سالي 170 ميليون تومان بازي كردم كه اين مبلغ در سال سوم به 190 ميليون تومان افزايش يافت و دو سال آخر را سقف گرفتم. من از فوتبال به همه چيز رسيده‌ام و نيازي به پول نداشتم و هیچگاه برای استقلال شرط مالی نگذاشته‌ام. ولي بايد بگويم كه حاضر نيستم به خاطر زير پا گذاشتن اصول، در هر شرايطي با آقايان كار كنم. اكنون نيز خيلي شفاف مي‌گويم كه من خود را شاگرد مكتب ناصر حجازي مي‌دانم و از كاركردن با افرادي كه براي رسيدن به هدفشان ارزش‌هاي اخلاقي را به بازي مي گيرند پرهیز می‌کنم.

 
- وضعيت فوتبالت در فصل آينده چه مي‌شود؟

 
اكنون سه پيشنهاد بسيار خوب از تيم‌هاي داخل ايران دارم و با توجه به اين‌كه اماراتي‌ها بحثي را مطرح كرده‌اند كه نبايد بازيكنان ايراني را جذب كنند ترجيح مي دهم در ايران به فوتبالم ادامه بدهم . شرط اول و اصلی من برای تیم آینده ام این است كه بپذيرد كه در دو بازي رفت و برگشت در برابر استقلال بازي نكنم. هر چند این شرط حرفه ای نیست اما این خواسته من است.

 
نظر شما درباره تیم ملی و مقدماتی جام جهانی چیست؟

 
شک نکنید که ما با کی‌روش به جام جهانی می‌رویم. فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش حمایتهای خوبی از تیم ملی دارند و با دانش و تجربه کی‌روش صعود به جام جهانی حتمی است.

 
چرا خیلی کم مصاحبه می کنید؟

 
من خیلی عادت ندارم مصاحبه کنم. حرف نزده را همیشه می شود زد. هر موقع احساس کنم که باید با هواداران درد ودل کنم، صحبت می کنم. در اینجا از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران عزیز در صداوسیما ، مطبوعات و خبرگزاری ها که همواره در سرما و گرما همراه و حامی ما بودند تشکر کرده و از همه آنها قدردانی می کنم.

 
ماجرای عدد 4 چیست که هواداران آن را نشان می دهند؟

 
براي من همين افتخار كافي است كه عدد چهار به مانند يك رمز بين من و هواداران ماندگار شده است. اين چهار همان چهار برد داربي بود كه تا پايان عمرم بين من و هواداران باقي خواهد ماند.

 
و حرف آخر؟

 
هواداران بدانند من براي آمدن به استقلال هنگامی که تیم صدر جدول است هيات نمي گيرم كه نماينده مجلس را به آن دعوت كنم و قول فصل آینده را بگیرم. من زماني به استقلال مي‌آيم كه هواداران با تمام وجودشان من را بخواهند. استقلال برای من حکم خانواده را دارد و جزیی از خانواده ماست اما انسان برای هر کاری باید به خدا توکل کند نه به بنده خدا. من چه باشم و یا نباشم برای استقلال و هواداران آن آرزوی موفقیت دارم.

 


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , سید مهدی رحمتی , ,
تاریخ : جمعه 9 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به هيچ وجه دوست نداشتم آندرانيک در تيم ديگري به جز استقلال تهران به بازي بپردازد.


 

   سرژيک تيموريان برادر بزرگتر آندرانيک تيموريان هافبک ملي پوش تيم فوتبال استقلال تهران که براي فصل جديد فوتبال ايران را رها کرده و به ليگ ستارگان قطر پيوسته است، در رابطه با جدايي آندو ازاستقلال مي گويد: معتقدبودم که پولي که قطري ها به آندو مي دادند درست سه برابر پولي بود که تيم هاي ايراني حاضردرليگ برترمي خواستند به آندرانيک پرداخت نمايند ضمن آنکه شرايط بازي درفوتبال حرفه اي قطر به مراتب ازليگ برتر ما بهتر است و از آن حاشيه ها و مسائلي که هميشه پشت سر بازيکنان ايراني است و آنها را رنج مي دهد، خبري نيست!

سرژيک تيموريان که خودش سالها هافبک ومدافع تيم فوتبال استقلال تهران بود در ادامه مي افزايد: اين اواخر آندرانيک دچار مصدوميت شده بود اما مي خواست هرطوري که شده باتيم ملي باشد و مصدوميتش رافراموش کرده بود به هرحال آندو مثل ديگر ارامنه کشورمان به وطنش عرق خاصي دارند.

سرژيک گفت: البته اين نکته رانيزبايستي بگويم که آندو بازي ايران دربرابر لبنان را ازدست داده است و به خاطرمحروميت نمي تواند تيم ملي راهمراهي نمايد.

وي بااشاره به اينکه آندرانيک درايران هواخواهان زيادي براي بازي درليگ برتردوازدهم داشت، گفت: دوپيشنهاد ميلياردي براي آندرانيک آمده بودکه بامشورت من آنهارارد کردو به قطررفت.

وي درپايان گفت: آندو باز هم در ليگ برترايران بازي خواهد کرد اما فقط در استقلال تهران.


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , آندرانیک تیموریان , ,
تاریخ : پنج شنبه 8 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال داماش با استقلال قرارداد بست.
به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، باشگاه استقلال پس از عقد قرارداد با مهدی رحمتی برای جذب یک گلر دیگر اقدامات لازم را انجام داد و امروز با محمد محمدی قرارداد بست.

محمدی با حضور در باشگاه استقلال قرارداد یک ساله ای را امضا کرد.

محمدی دو فصل قبل هم در استقلال بازی می کرد اما فصل گذشته به داماش گیلان پیوست.

قرار است محمدی و رحمتی برای ثبت قرارداد با هم به هیئت فوتبال بروند.

 


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

تیتر امروز روزنامه پیروزی بیانگر ترس و شایدم حاشیه سازی پرسپولیسی ها از قرعه کشی لیگ برتر می باشد.ظاهرا این قرعه کشی خیلی افکار پرسپولیسی ها را به هم ریخته است،به هر حال قرعه خوبی برای استقلال افتاده است. 


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , پرسپولیس , ,
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

در این پادکست در مورد فصل نقل و انتقالات،حواشی وا تفاقات پیرامون باشگاه استقلال صبحت شده است،همچنین در این برنامه اشاره به موضوع اولین رادیو هواداری ایران شده است ، دوستان پرسپولیسی و سپاهانی بارها مدعی شده اند که اولین رادیو هواداری کشور هستند که در این برنامه به ادعای این دوستان پاسخ داده شده است.

رادیو استقلال به عنوان اولین رادیو ایرانی و اولین رادیو استقلال در Apple و iTunes Store به عنوان یک پادکست معتبر ارائه خواهد شد،برای اشتراک روی عکس زیر کلیک کنید.

برای گوش دادن به رادیو بر روی لینک زیر کلیک کنید :

http://abieteh.com/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%b4%d8%b4%d9%85-%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c%d9%88-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%82%d9%84%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%82%d9%84%d8%a7%d9%84-%d8%8c-%da%86%d8%a7%d9%84/


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش ابیته دات کام، علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال پیرامون شایعات اخیر در خصوص جذب برخی بازیکنان لیگ برتری و خارجی توضیحاتی داد. مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:” برخی دنبال جو سازی هستند و نام های بزرگی را مطرح می کنند. باشگاه استقلال تا کنون به طور شفاف درباره جذب بازیکنان با رسانه ها برخورد کرده است اما عده ای نام های بزرگ را مطرح می کنند تا در آینده اعلام کنند که باشگاه استقلال در جذب آن ها نا توان بود. برای مثال جواد نکونام؛ این بازیکن اساسا این فصل به فوتبال ایران بر نمی گردد و قیمتش طوری نیست که تیم های ایرانی توانایی پرداخت دستمزد آن را داشته باشند. ضمن اینکه ما هیچ مذاکره ای با نکونام نکردیم و شایعاتی که پیرامون جذب این بازیکن به گوش می خورد کاملا هدفدار طراحی شده است. اینکه ما نکونام را در اختیار داشته باشیم اما باعث خرسندی است.” از احتمال جذب خلعتبری هم توسط باشگاه استقلال صحبت هایی می شنویم که فتح الله زاده این گونه پاسخ داد:”‌ خلعتبری را می خواهیم و درحال مذاکره با مدیربرنامه این بازیکن هستیم. ما رقمی را پیشنهاد دادیم و باقی ماجرا منوط به موافقت این بازیکن است. البته نمی خواهیم کاری کنیم که قیمت بازکنان بی جهت بالا برود. در همین راستا سعی می کنیم طوری جلو برویم که همه چیز قانونمند و واقعی باشد.” فتح الله زاد درباره سایر نام های نیز توضیحاتی داد:”‌هیچ یک از نام هایی که می شنوید را تایید نمی کنم. درحال حاضر مشغول بررسی پرونده چند بازیکن هستیم تا اگر شد با آن ها قرارداد امضاء کنیم. البته آن ها باید به لحاظ فنی و پزشکی مورد تایید قرار بگیرند.”


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

ميثم بائو هافبك جديد تيم استقلال كه پس از چند سال به اين تيم بازگشته از رد پيشنهاد ۸۰۰ميليونى نفت آبادان براى پيوستن به استقلال خبر مى دهد.

به نوشته ابرار :  بائو در خصوص وضعيت استقلال گفت: مدتى است كه تمريناتمان را آغاز كرده ايم و به اردوى تركيه خواهيم رفت تا شرايط بدنى بازيكنان به شرايط ايده آل برسد. وى همچنين تصريح كرد: به خاطر استقلال پيشنهاد۸۰۰ميليونى نفت آبادان را رد كردم زيرا دوست داشتم امسال در استقلال بازى كنم و با اين تيم قهرمان شوم. بائو در پايان گفت:

استقلال بازيكنان خوبى جذب كرده و قطعاً امسال نتايج در خور شان اين باشگاه را خواهيم گرفت.


|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

هافبک فصل گذشته تیم تراکتورسازی از این تیم جدا شد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از اوج، فرزاد آشوبی ضمن اعلام این مطلب افزود: «مسئولان تراکتور پیشنهادات اولیه خود را به طور کامل تغییر دادند و به همین دلیل حضورم در این تیم برای فصل آتی منتفی شده است.»

وی افزود: «در حال حاضر پیشنهاداتی از سوی باشگاه های لیگ برتری دارم ولی فعلا به صورت اختصاصی تمرین می کنم و تا پایان هفته تیم آینده ام را برمی گزینم.»

ضمنا گفته می شود امیر قلعه نویی بعد از جدا شدن آندرانیک تیموریان از جمع آبی پوشان پایتخت درصدد جذب این بازیکن برای پست هافبک دفاعی استقلال است.


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : یک شنبه 4 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مدیرعامل استقلال گفت: اگر جباری به امیر قلعه نویی قولی داده باشد من خبری ندارم اما به او پیشنهادی دادیم که اگر بپذیرد، قرارداد امضا می‌کنیم. بهتر است جباری فعلا گشت و گذار خود را در تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی انجام دهد.
به گزارش مشرق، علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت:‌ تمدید قرارداد با بازیکنان و جذب بازیکن، زمان‌بر است. وقتی بازیکنی قراردادش تمام می‌شود، در واقع باشگاه برای تمدید قرارداد باید یک بازیکن جدید بگیرد. پس تمدید قرارداد کار ساده‌ای نیست.

وی درباره اینکه برخی می‌گویند چون باشگاه استقلال پول ندارد بازیکنان برای ثبت قرارداد به هیئت فوتبال نمی‌روند، عنوان کرد: ثبت نکردن قرارداد بازیکنان ربطی به پول ندارد. ما اسیر این جو سازی‌ها نمی‌شویم. هواداران استقلال مدیرعامل خود را می‌شناسند و همه می‌دانند من کم بیار نیستم. متاسفانه عده‌ای فکر می‌کنند چون راند اول تمام شده، برنده و در حال له کردن استقلال هستند اما کجای دنیا سراغ دارید کسی پس از نیمه اول خود را برنده بداند؟ بهتر است نیمه دوم هم تمام شود و بعد اظهار نظر کنند.
 

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : یک شنبه 4 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
امیر قلعه نوعی، سرمربی تیم استقلال با شرایط خاصی در این تیم روبروست اما وی قصد دارد برای تماشای بازی یورو ۲۰۱۲ راهی اوکراین شود تا شرایط بازی ها را از نزدیک زیر نظر بگیرد.
به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نوعی، سرمربی تیم استقلال در حالی آماده آغاز بازی های لیگ می شود که با شرایط خاصی روبرو شده است وی قصد دارد عملکرد تیم ها را در بازی های یورو اروپایی مورد بررسی قرار دهد و پس از آن لیگ و بازی ها را آغاز کند.

این مربی مقدمات سفر خود را به کشور اوکراین انجام داده است و اعلام کرده که برای فینال بازی های جام ملت های اروپا آماده شده است و قرار شده که در فینال این دوره از بازی ها تیم های حاضر را در ورزشگاه همراهی کند این مربی قصد داشت بازی های قبل از فینال را نیز از نزدیک تماشا کند، اما این اتفاق بدلیل آغاز تمرینات تیمی استقلال و شرایطی که این تیم با آن روبروست مهیا نشده است و امیر قلعه نوعی اعلام کرد که پس از گذراندن دوره تمرینات راهی اوکراین می شود که حداقل بازی فینال را از نزدیک تماشا کند و شرایط تیم ها را زیر نظر بگیرد.

شایان ذکر است، امیر قلعه نوعی تمرینات تیمی استقلال را به مدت چند جلسه به عهده دستیارانش سپرده است و چند روزی تیم را همراهی نمی کند.

وی برای سفر تیم استقلال به ترکیه راهی کشور می شود تا تیم را برای سفر به ترکیه همراهی کند.

 


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: امیر قلعه نویی , ,
تاریخ : شنبه 3 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

 «مظلومی»… این مناسب ترین کلمه‌ای است که در توصیف سرمربی سابق استقلال می‌توان پیدا کرد.شاید ایراد پرویز هم همین باشد. در او نه خبری از «خود بزرگ‌بینی» هست، نه نشانی از کاریزمای رایج در یک جامعه سنتی. مظلومی «مظلوم» است، یک انسان که حداقل توی این فوتبال چوب انسانیتش را می‌خورد.وقتی با شوق فراوان تعریف می‌کرد که بعد از قهرمانی در جام‌حذفی آندو فریاد می‌کشید «پرویزخان معجزه کردی» دلش نمی‌خواست به قابلیت‌های فنی او بپردازیم.حتی در مورد قلعه‌نوعی هم با احتیاط حرف می‌زد تا به استقلال گزندی وارد نشود. پرویز فقط تاکید داشت که لازم نیست هواداران نگران چیزی باشند، چون استقلال «تیم‌تر» از پرسپولیس فوق کهکشانی است. حال با ما همراه شوید و مصاحبه مردی که به خاطر استقلال بدون تیم ماند را بخوانید:
شب بازی با نسف قارشی، «ماساژورها» به ما اطلاع دادند که بچه‌ها به خاطر پاس نشدن چک‌های‌شان ناراحتند و ممکن است تیم در ازبکستان نتیجه نگیرد.

بازیکنانم را دو سال با «من بمیرم تو بمیری» اداره کردم. خود شما اگر یک سال حقوق نگیرید می‌توانید با همان انگیزه روز اول ادامه دهید؟

از قرارداد ۴۲۰ میلیونی‌ام با استقلال ۳۸۰ میلیونش را طلبکارم، با این حال اداره مالیات می‌گوید بابت ۴۰ میلیونی که گرفته‌ای باید ۸۰ میلیون مالیات بدهی!

من و پورحیدری بارها ریش گرو گذاشتیم تا به استقلال هتل و زمین تمرین بدهند.

رویانیان از دولت پولی نگرفته است. دور او چند چهره اقتصادی هستند که برای استفاده از برند پرسپولیس حاضرند میلیاردی خرج کنند


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , پرویز مظلومی , ,
تاریخ : جمعه 2 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

به گزارش ابیته دات کام،امیرحسین صادقی اعتقاد دارد در روزهای سخت و بی پول این تیم ارزش و عیار پیراهن آبی مشخص شده است و بازیکنانی که مانده اند فقط به عشق هواداران بازی خواهند کرد نه به امیددریافت پولهای میلیاردی.

گفتگوی “امیرحسین صادقی”را در ادامه می خوانید.

* از وضعیت استقلال شروع کنیم. برخی اعتقاد دارند استقلال در فصل نقل و انتقالات شکست خورده است.

- من این حرف را قبول ندارم. استقلال در فصل گذشته بازیکنان خوبی جذب کرد و نیازی نداشت در این فصل زیاد خرج کند. وقتی پارسال تیم خوبی بسته شد نمی شد که امسال هم همین اتفاق بیفتد. از بازیکنان خوب فصل گذشته فقط جدایی یک نفر قطعی شده و استقلال توانسته نفرات مورد نظر خود را نگه دارد. بازیکنان خوبی هم گرفته ایم که در تیمهای خودشان تاثیر گذار بوده اند.

* اما شاید هواداران توقع داشتند استقلال ستاره های فصل نقل و انتقالات را هم جذب می کرد.

- اتفاقا به نکته خوبی اشاره کردید که من هم حرفهای زیادی درباره آن دارم. بازیکنانی که امسال به استقلال آمده اند فقط به عشق پیراهن این تیم و هوادارانش آمدند. الان ۳هفته است که تمرینات ما شروع شده اما هیچ بازیکنی یک ریال هم نگرفته است.

گاهی بحران مالی برای یک باشگاه پیش می آید و آن وقت است که اگر بازیکنی ادعای عشق به پیراهن استقلال را دارد باید آن را نشان دهد. امسال هم از آن سالهای سخت استقلال است که به مردان بزرگ و قوی نیاز داریم. امسال سال سختی برای استقلال است و همه ما این را می دانیم.

هر بازیکنی که الان می بینید با استقلال قرارداد بسته با عشق آمده و می خواهد دل هوادار را شاد کند. امسال معلوم شد چه کسی مرد استقلال است. بازیکنی که جدا شده و به خاطر پول رفته نباید از مردم خرج کند.


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : جمعه 2 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

شکایت مدیرعامل استقلال از عضو هیئت مدیره این باشگاه 
شکایت مدیرعامل استقلال از عضو هیئت مدیره این باشگاه

مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از رویانیان گفت: او عددی نیست که بخواهد در مورد ما حرفی بزند و من به موقع جوابش را می‌دهم.

فارس

علی فتح‌الله‌زاده در خصوص صحبت‌های اخیر حسین فرزامی عضو هیئت مدیره استقلال، شرایط این تیم در نقل و انتقالات و اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت‌های زیر را انجام داد.

اوضاع استقلال چطور است؟

اوضاع خیلی خوب نیست چون دوستان به تعهداتی که داده بودند عمل نکردند و ما را دچار مشکل کردند.

این دوستان چه کسانی هستند؟

منظور من حسین فرزامی است. در تاریخ 1/12/90 در جلسه هیئت مدیره مصوب شد که فرزامی ریاست کمیته اقتصادی باشگاه را برعهده بگیرد. در این جلسه فرزامی خواست وظیفه جذب اسپانسر و تبلیغ روی پیراهن به عهده او باشد ولی متاسفانه اکنون با گستاخی تمام اعلام کرده که وظیفه هیئت مدیره پول آوردن به باشگاه نیست.

فرزامی نمی‌داند که در تمام دنیا هیئت مدیره و مدیرعامل با هم پولسازی می‌کنند و فقط این مسئله وظیفه مدیرعامل نیست. سؤال من از آقای فرزامی این است پس او برای چه چیزی عضو هیئت مدیره استقلال شده است؟ او فقط برای این عضو هیئت مدیره استقلال بود که تمام سفرها را با تیم بیاید، پول توجیبی‌اش را بگیرد و برای خودش ویزای شنگن اروپا را بگیرد و همه این کارها را هم به نام استقلال انجام دهد. آقای فرزامی! به غیر از این کارها آیا کار دیگری برای استقلال انجام داده‌ای؟

فرزامی گفته رویانیان مثل شیر برای پرسپولیس می‌جنگد اما مدیرعامل ما این کار را نمی‌کند.

من هم مثل شیر جنگیدم. شیر باید اسپانسر بگیرد. مگر سال‌های گذشته خودم این کار را نمی‌کردم؟ این توانایی را داشتم اما شما آقای فرزامی این وظیفه را از من سلب کردید و گفتید من برای باشگاه اسپانسر می‌گیرم. اگر قرار بود فقط مسئولیت پول آوردن به عهده مدیرعامل باشد چه نیازی به این بود که هیئت مدیره تشکیل شود؟ من که سال گذشته به تنهایی این کار را انجام دادم و یک تیم کهکشانی بستم.

آقای رسولی‌نژاد به عنوان رئیس هیئت مدیره به این مسئله ورود نمی‌کند؟

اتفاقا رسولی‌نژاد وقتی دید که این آقا کم‌کاری کرده و از وظایفش طفره رفته 15 روز است که مثل من به دنبال اسپانسر برای تیم می‌گردد. من واقعا متاسفم و تمام اتفاقاتی که فرزامی سرمان آورده را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کنم تا او بداند کم کاری کردن در یک نهاد دولتی چه تبعاتی دارد.

وزارت ورزش پولی که باید در اختیار باشگاه قرار می‌داده را داده است؟

وزارت ورزش هنوز بودجه‌اش مشخص نشده و آنها حتی به پرسپولیس هم پولی نداده‌اند.

پس آقای رویانیان چطور در حال یارگیری است؟

رویانیان جاهایی را سراغ دارد که می‌تواند از آنها درآمد‌زایی کند.
 

فرزامی در ادامه مصاحبه‌اش اشاره کرده بود اگر فتح‌الله‌زاده نمی‌توانست از عهده کارها برآید چرا برگشت؟


آقای فرزامی! شما که این صحبت را می‌کنید چرا با استعفای من موافقت نکردید؟ مگر من پس از استعفایم می‌توانستم برگردم؟ این هیئت مدیره بود که با استعفایم مخالفت کرد. تمام این سفسطه‌هایی که فرزامی می‌کند را در مراجع قضایی پیگیری می‌کنم. او یک جام را از استقلال گرفت در حالی که تیم در حال نتیجه گرفتن بود با مصاحبه‌هایی که هر روز انجام می‌داد تیم را به هم ریخت ولی اکنون که باید باشد پیدایش نمی‌شود و یک ماه است که از او بی‌خبریم.

آقای فرزامی! آن روز که گفتی برای تیم اسپانسر می‌گیرم چرا نگفتی وظیفه هیئت مدیره پول آوردن نیست و وظیفه مدیرعامل است؟ یکی از مشکلات اصلی من در این فصل این بود که پول نداشتم چرا که شما نگذاشتید من پول بیاورم حالا که پول هم نیاورده‌ای دو قورت و نیمت هم باقی است؟

این وظیفه مدیرعامل نیست که 50 درصد درآمد‌زایی را برعهده داشته باشد بلکه وظیفه مدیرعامل و هیئت مدیره است. من متاسفم که آقای فرزامی رپورتاژ آگهی چاپ می‌کند و باشگاه استقلال را به سخره می‌گیرد. آقای فرزامی! من به خاطر شخص شما رفتم. من که کارم را بلد بودم. تو که مدعی بودی باید یک کاردان به استقلال بیاید چرا این کار را نکردی؟

عضو هیئت‌مدیره‌ای که نداند درآمد‌زایی به عهده همه مدیران باشگاه است نه مدیرعامل به چه دردی می‌خورد؟ شما در این مدت بیلان کاری‌ات را مشخص کن، تا به حال به ما یک آدامس هم نشان نداده‌ای چه برسد به جذب اسپانسر. یادت می‌آید ما برای پشت پیراهن اسپانسر داشتیم اما گفتی من این اسپانسر را می‌آورم و حتی اجازه دادیم پورسانتت را هم بگیری. چطور آن موقع نگفتی وظیفه تو پول آوردن نیست؟ آقای فرزامی نگذار دهانم بیشتر از این باز شود و توصیه می‌کنم سر جایت بنشینی.

قضیه رفتن قاسم دهنوی به تراکتور‌سازی چه بود؟

این مسئله اشکالی ندارد. قرار بود روز گذشته به او چکی بدهیم ولی او چهارشنبه به تراکتور‌سازی رفت. من سال گذشته تیم را به تنهایی کهکشانی بستم و امسال هم قدرت ما خیلی بیشتر از این حرف‌هاست. هواداران نگران نباشند، ما تیم را به بهترین شکل ممکن بسته‌ایم. قلعه‌نویی نام 6 نفر را به ما داده بود و ما هم از آن لیست 5 نفر را جذب کردیم.

اما به نظر می‌رسد جدایی تیموریان به تیم ضربه بزند.

رفتن آندو به ما ضربه زد اما این حق تیموریان بود که تیمش را انتخاب کند. من از او راضی هستم. این عرضه مدیرعامل است که یک جانشین خوب برای تیموریان پیدا کند. من هم به هواداران می‌گویم عجله نکنند و به من هم فشار نیاورند. یک هافبک قهار خارجی را جایگزین تیموریان می‌کنم.

ما با اقتدار هستیم، بی‌پول هم نیستیم فقط سرازیر شدن پول به باشگاه عقب افتاده که آن هم به دلیل بی‌تدبیری فرزامی بوده است. مطمئن باشید به زودی پول به باشگاه می‌آوریم. شما یک تیم پیدا کنید که شروع تمریناتش با 17 بازیکن بوده است. ما تاکنون بهترین تیم لیگ هستیم و تیم با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

به نظر می‌رسد حفظ رحمتی و منتظری هم سخت باشد و حتی گفته می‌شود استقلال با دروازه‌بان تیم استرالیا مذاکراتی کرده است؟

تا روزی که به رحمتی قول داده‌ایم به تعهداتمان عمل کنیم، این اتفاق خواهد افتاد. ما بهترین دروازه‌بان ایران و آسیا را داریم و هیچ کس را جای او نمی‌آوریم. پژمان منتظری هم به خاطر استقلال و علاقه‌ای که به این تیم دارد یک پیشنهاد خوب را رد کرده و مطمئن باشید رحمتی و منتظری فصل بعد با استقلال هستند.

گفته می‌شود در حال مذاکره با فرزاد آشوبی و احمد جمشیدیان هستید؟

من فقط این را می‌گویم که چون تیموریان بازیکن بزرگی بود این مسئولیت را می‌پذیرم که به جای او یک بازیکن بزرگ بیاورم. به زودی با بازیکن پرتغالی‌ که در تست پزشکی شرکت کرده نیز قرارداد امضا می‌کنیم.

 این روزها با رویانیان دچار اختلافاتی شده و درگیری‌های لفظی میان شما شکل گرفته است...

آقای رویانیان برخلاف چهره ظاهری‌اش حرف‌هایی می‌زند و به ما توهین می‌کند. من فعلا چیزی نمی‌گویم اما برای این کسی فکر نکند از او ترسیده‌ام می‌گویم رویانیان عددی نیست که بخواهد در مورد ما حرفی بزند و من به موقع جوابش را می‌دهم. فعلا او با پول‌های باد آورده جولان بدهد و بداند جوجه را آخر پاییز می‌شمارند و مثل او بی‌جنبه نیستم که به دوستانم توهین کنم.

و سوال آخر. قرار است جام حذفی را در فصل جدید حذف کنند. شما با این مسئله موافقید؟

مسلما موافق نیستم. آیا کی‌روش به فدراسیون ما تعهد می‌دهد در صورت حذف جام حذفی تیم ملی به جام جهانی صعود کند و آیا او تضمین می‌دهد که اگر صعود نکرد نصف مبلغ قراردادش را نگیرد؟ من مطمئن هستم AFC هم با این نظر مخالفت می‌کند.


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : پنج شنبه 1 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران گفت: مي خواهم با بازيهاي خوبي که براي استقلال به نمايش مي گذارم علاقه ام به اين تيم را نشان دهم.
به گزارش افکارنیوز ،امين منوچهري در گفتگو با ايپنا، اظهارداشت: تاکنون تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته ايم و به اين دليل که زمان کمي براي آماده سازي داريم هم تمرينات بدنسازي انجام مي دهيم و هم برنامه هاي تاکتيکي را مرور مي کنيم. ملي پوشان هم به زودي مي رسند و شرايط بهتر از اين مي شود.

وي ادامه داد: قلعه نويي با تعريف و تمجيدهايي که از من کرده واقعا شرمنده ام کرده است. اميدوارم بتوانم جواب اعتماد وي را به خوبي بدهم. من خودم استقلالي بودم و از جمع هواداران همين تيم فوتباليست شدم. حاضر شدم براي اينکه رضايتنامه ام را از سايپا بگيرم بخشي از طلبم را نگيرم و براي دريافت رضايتنامه ام از جيب خودم پول بگذارم. اين تنها بخشي از ابراز علاقه من به استقلال بود و مي خواهم با بازيهاي خوبي که انجام مي دهم نشان دهم چقدر استقلالي هستم.

منوچهري افزود: بايد بتوانم حرفم را در زمين بزنم. من براي موفقيتهاي بزرگ به استقلال آمده ام و اميدوارم سال خوبي را در اين تيم سپري کنم.

وي با بيان اينکه بين بازيکنان فوتبال ايران تفاوت زيادي وجود ندارد،‌گفت: استقلال بر اساس نيازش يارگيري کرده است. اسمها در زمين فوتبال بازي نمي کنند و يک بازيکن بايد زحمت بکشد. بين بازيکنان ايراني تفاوت زيادي وجود ندارد و الان هم فرقي بين استقلال و پرسپوليس نيست.

منوچهري خاطرنشان کرد: خوشحالم که پرسپوليس امسال توانسته خودش را تقويت کند. رقابت با تيم دوازدهم جدول جذابيتي ندارد و قطعا تيمي که در اين رده باشد رقيب استقلال نيست. امسال تاحدودي شرايط دو تيم برابر است و بازيکنان استقلال انگيزه زيادي دارند با پرسپوليس رقابت کنند.

مهاجم استقلال با اشاره به رقابت مهاجمان اين تيم گفت: استقلال مهاجماني با سبکهاي متفاوت دارد و کسي جاي ديگري را تنگ نمي کند. مطمئن باشيد هر بازيکني فيکس نباشد وقتي به زمين بيايد جوري بازي مي کند که ديکر نيمکت نشين نشود.

منوچهري افزود: ستاره اصلي فصل نقل و انتقالات امير قلعه نويي است. او الکي تبديل به يک مربي موفق در فوتبال ايران نشده و وقتي در تيمي باشد نيازي به جذب ستاره ندارد.

 


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : پنج شنبه 1 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
ستاره فصل پیش تیم استقلال خواستار جلسه با مدیرعامل این تیم شد تا نشان دهد قصد دارد به استقلال باز گردد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرهاد مجیدی خواستار بازگشت به تیم استقلال شده است و این در حالی است که وی اطمینان خاطری برای حضور در این تیم ندارد زیرا نمی داند که می تواند با امیر قلعه نویی همکاری داشته باشد.
این بازیکن اعلام کرده است که شرایط باید مورد بررسی قرار بگیرد و براساس آن تصمیم گیری های لازم صورت پذیرد. این در حالی است که روز گذشته قلعه نویی در گفتگویی صراحتا اعلام کرد که مجیدی را نمی خواهد.
به همین دلیل مهاجم الغرافه خواستار حضور در دفتر مدیر عامل استقلال و مذاکره با شخص فتح الله زاده شده است تا پس از آن تصمیم برای کارکردن با امیر قلعه نویی اتخاذ شود. این جلسه امروز در باشگاه استقلال رخ خواهد داد.
بر اساس تصمیم مسئولان باشگاه استقلال قرار شده فرهاد مجیدی در جلسه آشتی کنان با امیر قلعه نویی شرکت کند، اما در حال حاضر هیچ یک از دو طرف راضی به این اتفاق نیست. مجیدی از شرایط حضور در این تیم با خبر نیست به همین دلیل، قصد دارد ابتدا در جلسه ای با فتح الله زاده حاضر شود و پس از آن اگر اوضاع مناسب بود برای همکاری و جلسه با امیر قلعه نویی اقدامات لازم را انجام دهد.
البته در این میان بحث مالی استقلال نیز مطرح است و فرهاد مجیدی هنوز در خصوص پول با آبی ها بحث نکرده است.
 


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , ,
تاریخ : چهار شنبه 31 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

هافبک فصل گذشته تيم فوتبال استقلال مي گويد به مسئولان اين تيم گفته بود در صورتي که لژيونر نشود و فوتبالش را در ايران ادامه دهد استقلالي مي ماند.


 

 آندرانيک تيموريان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري ورزش ايران، اظهارداشت: چدايي از استقلال براي من آسان نبود. من فصل خوبي را در اين تيم پشت سر گذاشتم و خيلي راحت بودم اما بايد به پيشرفت خودم و فوتبالم هم فکر مي کردم. ظرف چند روز آينده به قطر مي روم و تمريناتم را آغاز مي کنم.

وي ادامه داد: من به يک تيم حرفه اي در فوتبال قطر ملحق شده ام. الخريطيات تيمي است که امسال سرمايه گذاري خوبي براي قهرماني انجام داده و مي خواهد در ليگ ستارگان قطر به قهرماني دست پيدا کند. پولي که اين باشگاه به من داده را هيچکدام از تيمهاي ايراني نمي توانستند پرداخت کنند. من خيلي دوست داشتم در استقلال بمانم اما نمي توانستم به فتح الله زاده فشار بياورم که اين پول را به من بدهد. اگر من چنين درخواستي مي کردم جو تيم به هم مي ريخت و بين بازيکنان عدالت برقرار نمي شد.

تيموريان افزود: استقلال بازيکنان خوبي در فصل نقل و انتقالات گرفته و قلعه نويي مي تواند پس اين تيم را قهرمان کند. شنيده ام مسئولان باشگاه به دنبال پيدا کردن جانشين من هستند و اميدوارم زودتر بتوانند بازيکن مدنظرشان را پيدا کنند. بازيکنان زيادي به اين تيم آمده اند و رفته اند و درنهايت آنچه باقي مانده نام استقلال است. معتقدم اين تيم از رفتن من ضرر نمي کند.

وي درباره اينکه قلعه نويي گفته تيموريان قول داده بود در استقلال بماند،‌ گفت: من نيم فصل هم از قطر و امارات پيشنهاد داشتم اما ترجيح دادم تا پايان قراردادم در استقلال بمانم. بعد از پايان ليگ هم اعلام کردم در صورتي که لژيونر نشوم در استقلال مي مانم. شرايط براي لژيونر شدنم هم فراهم شد و مجبور شدم از استقلال جدا شوم.


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 25 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید