اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : شنبه 10 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
فرهاد مجيدي مي‌گويد خود را شاگرد مكتب حجازي مي‌داند و حاضر نيست با افرادي كار كند كه براي رسيدن به اهداف خود ارزش‌هاي اخلاقي را زير پا مي‌گذارند.

 
به گزارش ايسنا، اين روزها صحبت‌هايي مبني بر حضور مجيدي در تيم مس كرمان مطرح است. با مجیدی سوال و جواب‌های متفاوتی داشتیم. گفتگوی اختصاصي ايسنا را با کاپیتان سابق استقلال بخوانید.

 
- امير قلعه‌نويي در مصاحبه‌اي عنوان كرده است بازيكني بايد به استقلال بيايد كه به اين تيم عرق داشته باشد و پول را فراموش كند. نظر شما در اين رابطه چيست؟ آیا به استقلال بر می‌گردید؟

 
من به صحبت‌هاي ديگران كاري ندارم اما از شنيدن چنين حرف‌هايي تعجب مي‌كنم. استقلال تیم محلی نیست که هر کسی بخواهد بر سر آن منت بگذارد. استقلال هميشه استقلال بوده و هست و خواهد بود. هنگامي كه باشگاه استقلال به شدت به خسرو حيدري و جان ‌واريو نياز داشت آقايان اين دو را از استقلال جدا كردند و يا در فصل گذشته و با وجود اصرارهاي زياد من براي تمديد قرارداد امير حسين صادقي، عوامل همين آقايان در باشگاه مانع تمديد قرارداد او شدند چون قول او را به تراكتورسازي داده بودند. سوال من اين است كه آن زمان تعصب كجا بود؟ خواهش مي‌كنم كه با مردم رو راست باشيد و صادقانه صحبت كنيد.

 
سه پيشنهاد بسيار خوب از تيم‌هاي داخل ايران دارم. شرط اول و اصلی من برای تیم آینده ام این است كه بپذيرد كه در دو بازي رفت و برگشت در برابر استقلال بازي نكنم. هر چند این شرط حرفه ای نیست اما این خواسته من است
آقاياني كه همه را متهم به پول دوستي مي‌كنند و خود را مظهر تعصب مي‌دانند بدانند كه در سال 2000 ميلادي كه بهترين بازيكن فوتبال ما سالي هفت ميليون تومان دستمزد مي گرفت از قرارداد من با تیمهای اتریشی و اماراتی پول زیادی به استقلال رسيد و اين درحالي بود كه بودجه سالانه تيم در آن زمان حدود 200 ميليون تومان بود. به گواه صحبت‌هاي مدير عامل محترم باشگاه آقاي فتح الله زاده من همواره به باشگاه استقلال از نظر مالي كمك زيادي كرده‌ام. همان اول فصل كه پيشنهادي 1.5 ميليون دلاري داشتم آقاي فتح الله زاده در جريان اين پيشنهاد بود و از من خواست كه به خاطر هواداران بمانم و من هم پذيرفتم. من زماني كه از النصر به استقلال آمدم هم قراردادي يك ميليون دلاري داشتم اما در سال اول و دوم حضورم در استقلال با سالي 170 ميليون تومان بازي كردم كه اين مبلغ در سال سوم به 190 ميليون تومان افزايش يافت و دو سال آخر را سقف گرفتم. من از فوتبال به همه چيز رسيده‌ام و نيازي به پول نداشتم و هیچگاه برای استقلال شرط مالی نگذاشته‌ام. ولي بايد بگويم كه حاضر نيستم به خاطر زير پا گذاشتن اصول، در هر شرايطي با آقايان كار كنم. اكنون نيز خيلي شفاف مي‌گويم كه من خود را شاگرد مكتب ناصر حجازي مي‌دانم و از كاركردن با افرادي كه براي رسيدن به هدفشان ارزش‌هاي اخلاقي را به بازي مي گيرند پرهیز می‌کنم.

 
- وضعيت فوتبالت در فصل آينده چه مي‌شود؟

 
اكنون سه پيشنهاد بسيار خوب از تيم‌هاي داخل ايران دارم و با توجه به اين‌كه اماراتي‌ها بحثي را مطرح كرده‌اند كه نبايد بازيكنان ايراني را جذب كنند ترجيح مي دهم در ايران به فوتبالم ادامه بدهم . شرط اول و اصلی من برای تیم آینده ام این است كه بپذيرد كه در دو بازي رفت و برگشت در برابر استقلال بازي نكنم. هر چند این شرط حرفه ای نیست اما این خواسته من است.

 
نظر شما درباره تیم ملی و مقدماتی جام جهانی چیست؟

 
شک نکنید که ما با کی‌روش به جام جهانی می‌رویم. فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش حمایتهای خوبی از تیم ملی دارند و با دانش و تجربه کی‌روش صعود به جام جهانی حتمی است.

 
چرا خیلی کم مصاحبه می کنید؟

 
من خیلی عادت ندارم مصاحبه کنم. حرف نزده را همیشه می شود زد. هر موقع احساس کنم که باید با هواداران درد ودل کنم، صحبت می کنم. در اینجا از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران عزیز در صداوسیما ، مطبوعات و خبرگزاری ها که همواره در سرما و گرما همراه و حامی ما بودند تشکر کرده و از همه آنها قدردانی می کنم.

 
ماجرای عدد 4 چیست که هواداران آن را نشان می دهند؟

 
براي من همين افتخار كافي است كه عدد چهار به مانند يك رمز بين من و هواداران ماندگار شده است. اين چهار همان چهار برد داربي بود كه تا پايان عمرم بين من و هواداران باقي خواهد ماند.

 
و حرف آخر؟

 
هواداران بدانند من براي آمدن به استقلال هنگامی که تیم صدر جدول است هيات نمي گيرم كه نماينده مجلس را به آن دعوت كنم و قول فصل آینده را بگیرم. من زماني به استقلال مي‌آيم كه هواداران با تمام وجودشان من را بخواهند. استقلال برای من حکم خانواده را دارد و جزیی از خانواده ماست اما انسان برای هر کاری باید به خدا توکل کند نه به بنده خدا. من چه باشم و یا نباشم برای استقلال و هواداران آن آرزوی موفقیت دارم.

 


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , سید مهدی رحمتی , ,
تاریخ : سه شنبه 16 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش آبیته دات کام و به نقل از گل ، سید مهدی رحمتی که حرف و حدیث هایی درباره ماندن یا نماندنش در استقلال مطرح است دیشب برای باردوم پدر شد. گلر اول تیم ملی نام دومین پسرش را عطا گذاشت تا بعد از علی یک بار دیگر خانواده او شاهد تولد پسر باشند.

همین امر سبب شده تا همبازیانش از او شیرینی بخواهند . در اردوی تیم ملی دست بردار او نباشند.

سایت آبیته دات کام قدم نورسیده را به رحمتی تبریک می گوید.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: سید مهدی رحمتی , ,
برچسب‌ها: رحمتی , استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 15 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

دروازه بان تيم ملي فوتبال کشورمان پس از بازگشت از سفر ازبکستان به ايران در فرودگاه امام خميني (ره) متوجه شد به دليل بدهي مالياتي ممنوع الخروج شده است و بايد هرچه سريع‌تر اين مشکل را برطرف کند.


 

   به گزارش خبرنگار مهر، تيم ملي فوتبال کشورمان يکشنبه شب در چارچوب هفته اول از مرحله چهارم و نهايي مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آسيا موفق شد تيم ملي ازبکستان را در ورزشگاه جار تاشکند از پيش رو بردارد.


بازيکنان، مربيان و کادر همراه تيم ملي فوتبال کشورمان ساعتي پس از اين بازي شهر تاشکند را به مقصد تهران ترک کردند و بامداد امروز وارد فرودگاه امام خميني (ره) تهران شدند.


براساس اين گزارش، در زمان ورود ملي پوشان به تهران از سوي مسئولان فرودگاه به دروازه بان تيم ملي فوتبال کشورمان اعلام شد که به علت مشکلات مالياتي ممنوع الخروج است و حتي گذرنامه او نيز ضبط شد اما براساس توافقات صورت گرفته مقرر شد سيدمهدي رحمتي اين مشکل را برطرف کند.


سيدمهدي رحمتي يکي از بهترين بازيکنان تيم ملي فوتبال کشورمان در ديدار برابر ازبکستان بود که بارها با عکس العمل‌هاي خود مانع از گلزني تيم ميزبان شد.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , سید مهدی رحمتی , ,
تاریخ : شنبه 13 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش ابیته دات کام ؛ سید مهدی رحمتی اعلام کرد:«برخلاف شایعات، هرگز به پرسپولیس نمی روم.» او درباره تمدید قرارداد با استقلال هم توضیح روشنی نداد: «قراردادم با این تیم تمام شده و شاید نماندم.» او در پاسخ به این سوال که پس به چه تیمی خواهی رفت، لبخندزنان جواب می دهد: «فکر کنم به بچه داری مشغول شوم!» درباره آینده گلر تیم ملی شایعات بسیاری شنیده می شود. دیروز نیز خبر مذاکره او با مس کرمان در رسانه ها مطرح شد که سید مهدی رحمتی این شایعات را نیز رد کرد: «نه، به مس هم نمی روم!»


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , سید مهدی رحمتی , ,
تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: بین دروازه‌بان و سرمربی استقلال درگیری لفظی پیش آمد.

خبرگزاری فارس: درگیری رحمتی و مظلومی/دروازه‌بان استقلال خواهان تعویض حمودی شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس، درحالی که استقلال با نتیجه 2 بر صفر از سپاهان عقب افتاده بود مظلومی تصمیمی برای تعویض نداشت. مهدی رحمتی که متوجه چنین چیزی شد از سرمربی تیم خود خواست علی حمودی را تعویض کند چرا که روحیه او پایین آمده بود؛ اما مظلومی چنین قصدی نداشت.

 

همین مسئله باعث ناراحتی شدید رحمتی شد و در شرایطی که می خواست کنار زمین برود تا بگوید وی را تعویض کند؛ عمران زاده، منتظری و تیموریان جلوی رحمتی را گرفتند تا آرام شود. این اتفاقات در حالی رخ می داد که هواداران سپاهان به شدت علیه رحمتی شعار می دادند و او را هو می کردند.

 


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , سید مهدی رحمتی , ,
برچسب‌ها: رحمتی , استقلال , ,
تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سرمربي استقلال با انتقاد شديد از رفتار برخي از تماشاگران اين تيم گفت: اگر سال آينده در استقلال بمانم، با خيلي‌ها مدارا نمي‌كنم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پرويز مظلومي پس از شكست تيمش برابر سپاهان در مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا با انتقاد شديد از برخورد برخي از تماشاگران اين تيم گفت: اگر فصل بعد در استقلال بمانم يك تسويه حساب اساسي انجام مي‌دهم و با خيلي‌ها مدارا نمي‌كنم. يك عده تماشاگر ، ديگر شورش را در آورده‌اند. روساي آن‌ها نيز مشخص است و اگر لازم باشد آن‌ها را به هيات مديره باشگاه و يا حتي به نيروي انتظامي معرفي مي‌كنم.

وي ادامه داد: مشكلات تيم بايد برطرف شود تا من يا نفر بعدي كه به تيم مي‌آيد كارش را بهتر انجام دهد. در بازي روز سه‌شنبه حق سپاهان پيروزي بود. اين برد و باخت‌ها هميشه در فوتبال بوده است، ولي ما در طول سال و به رغم مشكلاتي كه داشتيم براي رسيدن به اين جايگاه زحمت كشيده‌ايم.

سرمربي استقلال در ادامه با بيان اين كه بازيكنانش تمام تلاش خود را براي پيروزي انجام داده‌اند، گفت: سه‌شنبه روز ما نبود. ما با سه مهاجم برابر سپاهان بازي كرديم، اما نتوانستيم گل بزنيم و اين يعني مشكل از سيستم‌ از بازي ما نبوده است، بلكه كل تيم مشكل داشته است و همه بد بودند.

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه برنامه‌اش براي آينده چيست؟ اظهار كرد: قرارداد دو ساله‌ام با استقلال تمام شده است و اينك بايد صبر كنم و ببينم كه سيستم‌ جديد با اين مدير يا مدير ديگر من را مي‌خواهد يا نه تا درباره‌اش صحبت كنيم. من دو سال در استقلال زحمت كشيده‌ام و تلاشم را كردم.

مظلومي در ادامه و با اشاره به شعارهاي شديد برخي از تماشاگران عليه مهدي رحمتي، خاطر نشان كرد: براي من جاي تاسف داشت كه از دقيقه يك عليه رحمتي به شدت شعار داده مي‌شد و از دقيقه ۳۰ مي‌خواستند كه او را تعويض كنند. رحمتي در اواخر بازي چشمانش گريان بود. واقعا يك برد ارزش اين كارها را دارد؟ رحمتي تصور مي‌كرد كه اين رفتار تماشاگران عمدي است، اما من با او موافق نبودم، ولي با اين حال تصور نمي‌كنم كه خودجوش هم بوده باشد.

سرمربي استقلال در ادامه و در واكنش به اين حرف كه مي‌گويند قلعه نويي و دايي منتظر نتيجه‌ استقلال با سپاهان بودند تا تكليفشان براي پيوستن به استقلال و تراكتورسازي مشخص شود، خنديد و گفت: من به اين مسايل توجهي نمي‌كنم،‌ چون دو سال در باشگاه استقلال زحمت كشيده‌ام و اينك هم اگر مرا بخواهند مي‌مانم و در غير اين صورت مي‌روم. نيازي هم به استعفا دادن ندارم، چون قراردادم تمام شده است.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , سید مهدی رحمتی , پرویز مظلومی , ,
برچسب‌ها: مظلومی ,
تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال صبح امروز با مدیرعامل این باشگاه جلسه‌ای را برگزار کرد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، سید مهدی رحمتی صبح امروز با حضور در محل باشگاه استقلال با علی فتح الله زاده دیدار و گفت و گو کرد. رحمتی در خصوص وضعیت قرارداد و مسائل مالی و دیدار با الریان برای دقایقی با مدیرعامل باشگاه استقلال به گفت و گو پرداخت.

 

* پان‌های داور چینی دیدار استقلال و الریان به همراه تیم داوری در هتل آزادی مستقر شدند.

 

* اعضای تیم الریان قطر برای بازی با استقلال قرار است در هتل اسپیناس مستقر شوند.

 

* تیم استقلال برای دیدار با الریان قطر محرومی نخواهد داشت اما مجتبی جباری تنها بازیکن این تیم است که با آسیب دیدگی روبه‌رو است و حضور او در بازی تیم قطری قعطی نیست.

 

* با توجه به برگزاری دیدار تیم های پرسپولیس و الهلال در ورزشگاه آزادی دو تیم استقلال و الریان قطر نمی توانند در زمین اصلی تمرین کنند. قرار است باشگاه استقلال برای آخرین تمرین الریان یک زمین تمرینی را در اختیار نماینده قطر بگذارد.

 

* بازیکنان تیم استقلال از فردا در هتل المپیک اردوی پیش از بازی خود را برگزار خواهند کرد.

 

دیدار تیم های استقلال و الریان قطر از ساعت 19:20 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , سید مهدی رحمتی , لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: جباری , علی فتح الله زاده , رحمتی , الریان ,
تاریخ : جمعه 8 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

دروازه بان تیم فوتبال استقلال بخت این تیم را برای کسب عنوان قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر ناچیز خواند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال امروز جمعه در هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر ایران در دیداری خانگی در ورزشگاه آزادی با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

سیدمهدی رحمتی در پایان بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال با این تساوی دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد مگر اینکه اتفاق خیلی خاصی روی دهد.

وی با اشاره به بازی بسته تیم فوتبال شهرداری تبریز افزود: شهرداری در این دیدار دفاع بسته‌ای ارائه کرد و از آن سو بازیکنان استقلال هم خسته بودند. شما ببینید تیم ما از دبی نیامده باید به بوشهر برود و این طاقت فرساست. ما نه اول فصل بدنسازی داشتیم، نه میانه فصل و نه در پایان فصل.

دروازه بان استقلال در خصوص چنددستگی هواداران بر روی سکوهای ورزشگاه گفت: به هر حال تماشاگران استقلال آنقدر فهیم هستند که صلاح تیم را بدانند با این حال حق ما نیست که بی غیرت خطاب شویم. ما با وجود خستگی و مصدومیت در این دیدارها به میدان می‌رویم.

رحمتی در پایان با انتقاد از فضای بیرونی باشگاه گفت: ببینید ما تا الان در یک جام برنده شده‌ایم و همه هدف‌مان قهرمانی در لیگ برتر و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان است. با این حال برخی‌ها با اظهارنظرهای خود تمرکز مدیرعامل و سرمربی باشگاه را به هم می‌ریزند و این موضوع در نهایت به بازیکنان هم منتقل می‌شود.


|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , سید مهدی رحمتی , ,
برچسب‌ها: رحمتی , استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

متلک پرانی خواجه امیری به پرسپولیسی ها به حمایت از رحمتی

 

احسان خواجه امیری استقلالی

 هواداران پرسپولیس پس از اطلاع از حضور سید مهدی رحمتی در کنسرت احسان خواجه امیری وی را مورد هتاکی و توهین قرار دادند.

  سید مهدی رحمتی از جمله مهمانان ویژه سانس دوم کنسرت احسان خواجه امیری در بیست و هفتمین جشنواره موسیقی فجر بود که پس از معرفی از سوی این خواننده و اعلام حضورش در سالن به شدت از سوی هواداران پرسپولیسی حاضر در سالن مورد هتاکی و توهین قرار گرفت.

این اتفاق در حالی رخ داد که خود خواجه امیری هم یک استقلالی متعصب است و در جواب شعارهایی از قبیل «سه تایی ها» و « سه تا یادت نره»، رو به رحمتی گفت :« این پرسپولیسی ها چی میگن؟ بعد 8 سال حالا یه بازی رو بردن..» که این جملات با استقبال هواداران استقلالی حاضر در سالن روبرو شد.

احسان خواجه امیری شب گذشته در دو سانس سالن همایش‌های برج میلاد بروی صحنه رفت.

احسان خواجه امیری استقلالی

احسان خواجه امیری استقلالی

**********************************************

وقتی شعور و شخصیت و درک و فهم لنگیا رو می بینم روزی هزار بار به استقلالی بودن خودم افتخار میکنم،بیخود نیست که هرجا نامی از فرهنگ و شعور میاد واژه "استقلالی" میدرخشه.هتاکی و بی شخصیتی و توهین به ناموس دیگران تو خون لنگیا و جزئی جداناشدنی از زندگی نکبت بار اوناس،توهینشون به سید مهدی،فحاشیاشون به فرهاد مجیدی تو بازی با الغرافه،هتاکی هاشون به محمود رفیعی،دشنام های فراموش نشدنیشون به علی دایی و از همه زشت تر دشنام های ناموسی شون به مادر و برادر مرحوم حمید استیلی بعد از دربی 73 تنها بخشی از افتخارات هواداران لنگ تو دو سال اخیره!

البته نباید زیاد بهشون خرده بگیرم،اسطوره اخلاقشون علی کریمیه که نیازی به تعریف و تمجید نداره! یا شناسنامه باشگاشون علی پروینه که به بد دهنی و توهین به بازیکن مشهوره و.....

تو این پست علاوه بر اینکه با یه هنرمند استقلالی آشنا شدیم، تفاوت های فاحش مکتب استقلال کبیر رو با هواداران و پیشکسوتان لنگ بیش از پیش دریافتیم

 

تا معرفی بقیه شخصیت ها فعلا بای!


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: سید مهدی رحمتی , ,
برچسب‌ها: رحمتی , استقلال , خواجه امیری , کنسرت ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در پایان بازی اعتراض شدیدی به فریدون زندی کرد.

خبرگزاری فارس: اعتراض شدید مهدی رحمتی به زندی

 

 به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی رحمتی در پایان مسابقه با شاهین بوشهر به فریدون زندی اعتراض کرد و به شدت نسبت به عملکرد او در دقایق پایانی معترض بود.

استقلال برابر شاهین با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد و دو امتیاز حساس را از دست داد.


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , سید مهدی رحمتی , فریدون زندی , ,
برچسب‌ها: رحمتی , زندی ,
تاریخ : پنج شنبه 29 فروردين 1386
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش مشرق به نقل از گل، دروازه بان استقلال بعد از شام  ناگهان متوجه یک تورم عجیب روی زانوی چپ اش شد ؛ چیزی که لحظه ای او را نگران کرد....
 


 
در این لحظه رحمتی پای خود را به دکتر رضایی پزشک استقلال نشان می دهد و از او نظر می گیرد. دکتر رضایی به او گفت که پای مهدی ضربه خورده و او باید استراحت کند.
(واقعا دست سازمان لیگ درد نکنه با این برنامه ریزی های فشردش)

|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , سید مهدی رحمتی , لیگ قهرمانان آسیا , ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید