اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
   فتح الله زاده: با رویانیان دل دادیم ، قلوه گرفتیم/ بازیکنانم شدند الماس، جواهر!/ پیشنهاد ۱۵ میلیاردی نکونام وسوسه ام کرده 

لیگ برتر - علی فتح الله زاده می گوید با رویانیان نشسته ، گل گفته و گل شنفته است. می گوید به او دل داده و قلوه گرفته!

فرهاد عشوندی: مدیرعامل استقلال به خبرآنلاین می گوید:«دیشب در دفترم بودم که آقای رویانیان تماس گرفت و پرسید برای افطار چه کاره هستم. دعوتم کرد به هتل اسپیناس و رفتیم دور هم گل گفتیم ، گل شنفتیم. جای تان خالی دل دادیم و قلوه گرفتیم. راجع به کمیته مشترک اقتصادی حرف زدیم ، درباره راه های درآمدزایی و البته حق پخش تلویزیونی . من هدفم این است که خودمان دست به کار بشویم. حق پخش ، حق قانونی ماست . باید خودمان پولش را از تلویزیون بگیریم. چرا فدراسیون این پول را بگیرد و با تیم های دیگر تقسیمش کند؟ مگر تیم های دیگر از دولت پولی می گیرند ، چیزی به ما می دهند؟ ما انشاالله باید خودمان حق بازی های تهران مان را مستقیم از تلویزیون بگیریم و خرج تیم های مان را در بیاوریم. »
او سپس سراغ گلایه های معمولش می رود و این بار از مصاحبه مرفاوی دلخور است ؛« حاجی جان بد کردم تیمش که زمین تمرین نداشت را بردم در سازمان صدا و سیما تمرین کن؟ من که این همه زحمت کشیدم حالا شدم عامل ناکامی؟ واقعا بهتر است همان طور که خودش گفته به خدا واگذارش کنم. »
مدیر استقلال البته دل پر دردی دارد اما بهتر است بی خیال قصه قدیمی مرفاوی شویم و از او بپرسیم درباره پیشنهاد های خارجی برای بازیکنان استقلال؛«من نمی دانم چطور یک دفعه استقلال شد طلا ، شد جواهر ، همه بازیکنان ما شدند الماس. الان روی میز کار من پر شده از دعوتنامه های خارجی . حالا هر تیمی تو آسیا پیدا شده ، به من پیشنهاد می دهد که بازیکنان تان را می خواهیم. البته حقیقتش این است که بچه ها هم کمی دلخورند. خیلی های شان مردد هستند از اتفاقات بازی با سایپا. همه تیم ما امسال با غیرت و تعصب خاصی بی پولی را به جان خریده . همه تیم بدون حتی پیش قسط دارند برای مان بازی می کنند آن وقت هواداران عزیز حتی 45 دقیقه به ما زمان ندادند. »
او ادامه می دهد:« مجیدی برای همه ما عزیز است. خودتان که بهتر از هر کسی می دانید من چقدر فرهاد را دوست دارم اما نباید به خاطر فرهاد زحمات باقی تیم نادیده گرفته شود . اگر از دقیقه 80 او را تشویق می کردند مشکلی نبود اما واقعا دقیقه 60 روحیه یک تیم را از هم می پاشد. بچه ها را دلخور می کند. به قرآن همین آرش برهانی الان پیشنهاد خارجی دارد. بابا بازیکنی که آقای گل لیگ ایران شده ، کم کسی نیست که این طور با او برخورد شود. روحیه اش تخریب می شود.»
حاجی اصرار دارد که مشتریان دست به نقد پای یارانش خوابیدند تا آنها را با خود ببرند ؛« همین پژمان منتظری اول فصل پیشنهاد 2.400 هزار دلاری را رد کرد و استقلال را انتخاب کرد . این یعنی 5 میلیارد تومان. همین حالا هم قطری ها او را می خواهند. واقعا اگر اصرار قلعه نویی نبود من ...»
استقلال این روزها بحران مالی دارد . اتفاقی که شاید باعث شود حاجی تعدادی از بازیکنانش را ترانسفر کند ؛« وافعا تلاش مان این است که دست به ترکیب تیم نزنیم. امیر خان به تک تک این بچه ها نیاز دارد . ما همه کار می کنیم تا مجبور به ترانسفر نباشیم. ولی همین حالا برای نکونام پیشنهادی 5 میلیون یورویی داریم. این پول می شود 15 میلیارد تومان ، یعنی بودجه یک فصل ما. بعد می گویید من چرا این قزل آلا را خریدم! حقیقتش همین حالا هم وسوسه شدم با انتقال آقا جواد موافقت کنیم ولی واقعا به او نیاز داریم چون می خواهیم با او و تک تک بچه های تیم برای قهرمانی آسیا خیز برداریم.اگر قلعه نویی این را بشنود که وسوسه شدم ، شاکی می شود!»
او درباره پیشنهاد باشگاه بیرمنگام به ساموئل هم می گوید:« ساموئل هم پیشنهاد دارد اما او همین جا می ماند و هیچ جا نمی رود.»
 


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : یک شنبه 11 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مدیرعامل استقلال جزئیات مذاکره با نکونام را تشریح کرد.
 
 
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، علی فتح الله زاده از مذاکره اش نکونام سخن گفت: «اول باید بگویم من هیچ قولی ندادم که آقا جواد حتما استقلالی شود. من با او پنجشنبه در دفترم دیداری داشتیم. جلسه خیلی خوبی بود اما مشکل اینجاست که خیلی سخت می شود بازیکنی را که در بهترین لیگ دنیا بازی می کند و مشتریان بسیار خوبی دارد، به استقلال آورد. نکته اینجاست که آقا جواد یک استقلالی تیر است. بیشتر از خود من به استقلال علاقه دارد. نه فقط خودش که پدرش هم استقلالی است.»
او ادامه داد: «البته آقا جواد مدیر برنامه ها دارد اما نشست ما بیشتر دوستانه بود تا یک جلسه رسمی چون نکونام تنها آمده بود. با هم حرف زدیم. قرار شد اگر بتواند اوساسونا را برای فسخ قرارداد متقاعد کند و مشکلی از این بابت ایجاد نشود، آن وقت به خاطر استقلال و به خاطر پدر عزیزش تخفیف مشتی به ما بدهد و بیاید در کنارمان باشد. انشاءالله اگر او را بیاوریم، دیگر نیازی به بازیکن جدید در این پست نداریم و تقریبا استقلال کامل می شود اما همان طور که گفتم این اتفاق خیلی سخت است که بیفتد.»
فتح الله زاده در حالی که می خندید در پاسخ به این سوال که آیا جواد هم مثل تعدادی از بازیکنان پرسپولیس گفته به عشق مدیر تیم، راهی تیم تان می شود، گفت: «نه بابا من که خوشتیپ نیستم تا کسی به عشقم بیاید استقلال. این دیگر حق انحصاری سردار رویانیان است. من به خودم اجازه نمی دهم کپی رایت را زیر پا بگذارم و لقب ایشان را برای خودم بر دارم. آقا جواد خودش یک استقلالی است و اگر بخواهد به تیم خودش بیاید به خاطر علاقه اش به تیم است.»
فتح الله زاده درباره سرنوشت خلعتبری هم گفت: «او هم قرار است امشب به دفترم بیاید. راستش چیزی مشخص نیست. ما تمام تلاش مان را برای جذب این بازیکن می کنیم اما برای حضور او در تیم باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. البته ما خیلی توان پرداخت بالایی نداریم اما فکر می کنم بخت یارمان باشد چون محمدرضا هم استقلالی است!»
 

|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش ابیته دات کام، علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال پیرامون شایعات اخیر در خصوص جذب برخی بازیکنان لیگ برتری و خارجی توضیحاتی داد. مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:” برخی دنبال جو سازی هستند و نام های بزرگی را مطرح می کنند. باشگاه استقلال تا کنون به طور شفاف درباره جذب بازیکنان با رسانه ها برخورد کرده است اما عده ای نام های بزرگ را مطرح می کنند تا در آینده اعلام کنند که باشگاه استقلال در جذب آن ها نا توان بود. برای مثال جواد نکونام؛ این بازیکن اساسا این فصل به فوتبال ایران بر نمی گردد و قیمتش طوری نیست که تیم های ایرانی توانایی پرداخت دستمزد آن را داشته باشند. ضمن اینکه ما هیچ مذاکره ای با نکونام نکردیم و شایعاتی که پیرامون جذب این بازیکن به گوش می خورد کاملا هدفدار طراحی شده است. اینکه ما نکونام را در اختیار داشته باشیم اما باعث خرسندی است.” از احتمال جذب خلعتبری هم توسط باشگاه استقلال صحبت هایی می شنویم که فتح الله زاده این گونه پاسخ داد:”‌ خلعتبری را می خواهیم و درحال مذاکره با مدیربرنامه این بازیکن هستیم. ما رقمی را پیشنهاد دادیم و باقی ماجرا منوط به موافقت این بازیکن است. البته نمی خواهیم کاری کنیم که قیمت بازکنان بی جهت بالا برود. در همین راستا سعی می کنیم طوری جلو برویم که همه چیز قانونمند و واقعی باشد.” فتح الله زاد درباره سایر نام های نیز توضیحاتی داد:”‌هیچ یک از نام هایی که می شنوید را تایید نمی کنم. درحال حاضر مشغول بررسی پرونده چند بازیکن هستیم تا اگر شد با آن ها قرارداد امضاء کنیم. البته آن ها باید به لحاظ فنی و پزشکی مورد تایید قرار بگیرند.”


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : یک شنبه 4 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مدیرعامل استقلال گفت: اگر جباری به امیر قلعه نویی قولی داده باشد من خبری ندارم اما به او پیشنهادی دادیم که اگر بپذیرد، قرارداد امضا می‌کنیم. بهتر است جباری فعلا گشت و گذار خود را در تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی انجام دهد.
به گزارش مشرق، علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت:‌ تمدید قرارداد با بازیکنان و جذب بازیکن، زمان‌بر است. وقتی بازیکنی قراردادش تمام می‌شود، در واقع باشگاه برای تمدید قرارداد باید یک بازیکن جدید بگیرد. پس تمدید قرارداد کار ساده‌ای نیست.

وی درباره اینکه برخی می‌گویند چون باشگاه استقلال پول ندارد بازیکنان برای ثبت قرارداد به هیئت فوتبال نمی‌روند، عنوان کرد: ثبت نکردن قرارداد بازیکنان ربطی به پول ندارد. ما اسیر این جو سازی‌ها نمی‌شویم. هواداران استقلال مدیرعامل خود را می‌شناسند و همه می‌دانند من کم بیار نیستم. متاسفانه عده‌ای فکر می‌کنند چون راند اول تمام شده، برنده و در حال له کردن استقلال هستند اما کجای دنیا سراغ دارید کسی پس از نیمه اول خود را برنده بداند؟ بهتر است نیمه دوم هم تمام شود و بعد اظهار نظر کنند.
 

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : چهار شنبه 31 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تصور می‌کردم به خاطر قابلیتم به عنوان سرمربی انتخاب شدم اما حالا فهمیدم چون پول نداشتند، سراغم آمدند.

امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال گفت: شرایط بازیکنان خوب است. بازیکنان واقعا معرفت به خرج دادند و تمرینات ما آغاز شده است. فکر می‌کنم اولین پیروزی را به دست آوردیم و آن هم اینکه اکثر بازیکنان قراردادشان را تمدید کردند و دو هفته است که تمرینات شروع شده آن هم بدون اینکه یک ریال به آنها پرداخت شود.

وی ادامه داد: این رسمش نیست که آن طرف قضیه آن همه خرج شود ولی این طرف انگار نه انگار. چه کسی باید بازیکنان را صدا کند و به آنها پول بدهد؟ فتح‌الله‌زاده تلاشش را می‌کند اما هیئت مدیره هم باید پول بیاورد.

سرمربی استقلال در مورد بازیکنانی که این تیم جذب کرده و آنهایی که از دست داده، عنوان کرد: 5-6 بازیکن خوب گرفته‌ایم و آنهایی که مورد نظر ما بودند، جذب شدند ولی فکر نمی‌کردم تیموریان از استقلال برود او به امیری گفته بود می‌ماند. درصد جذب یک هافبک دفاعی و یکی دو هافبک نفوذی هستیم. تلاش می‌کنیم در همه پست‌ها دو رقیب و دو رفیق داشته باشیم و فصل را کامل به پایان برسانیم.

قلعه‌نویی در مورد وضعیت مهدی رحمتی و مجتبی جباری اظهار داشت: نیامده‌ام که سرمایه‌سوزی کنم. مهدی رحمتی کارش با استقلال تمام شده است. اسم جباری را هم به مدیران استقلال داده‌ام تا با او توافق کنند البته در چارچوبی که همه بازیکنان و حتی خود من قرار داریم. همه باید در چارچوب باشگاه قرار بگیریم.

وی در مورد هزینه‌های باشگاه پرسپولیس در یارگیری گفت: از وزیر ورزش تعجب می‌کنم که دو نگاه متفاوت به دو باشگاه دارد. مگر می‌شود دو فرزند را به این شکل نگاه کرد و یکی را خودی دید؟ من کاری به آن تیم ندارم، هر چقدر می‌خواهند خرج کنند اما باید نگاه عدالت محور باشد. مگر هر دو تیم متعلق به وزارت ورزش نیستند؟ استقلال مظلوم واقع شده است. البته این تیم 32 سال است که مظلوم است، شاید به خاطر اسم قبلی‌اش این گونه است.

قلعه‌نویی ادامه داد: هر چند امیدوارم این خرج‌ها به نفع فوتبال باشد، اما من از این خرج‌ها دلهره دارم زیرا اگر آن مدیر برود فضایی که درست کرده، باقی می‌ماند. پول خوب است اما باید با برنامه و هدف تزریق شود. نباید این خرج کردن به گونه‌ای باشد که نگاه عدالت محور نداشته باشد و دودش به چشم فوتبال برود.

قلعه‌نویی با اشاره به بی‌پولی استقلال خاطرنشان کرد: شانس من است در تیم ملی بودم آن شرایط بود و هر وقت به استقلال می‌آیم شرایط این گونه است. فکر می‌کردم به خاطر قابلیتم من را به استقلال آورده‌اند اما حالا فهمیده‌ام که به خاطر بی‌پولی مرا به عنوان سرمربی انتخاب کردند.


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , قلعه نویی , ,
تاریخ : یک شنبه 28 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

فتح الله زاده: هنگام انعقاد قراردادهایمان به زیر سقف می‌رویم تا دروغ نگفته باشیم! ؛ مگر مهدی رحمتی را می‌شود با ۴۰۰ میلیون جذب کرد؟ ؛ فکر می‌کنم انصاری‌فرد به خارج از کشور برود

 
 
 
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از ایمنا، علی فتح‌الله‌زاده که همیشه به ترکاندن بمب‌ در فصل نقل و انتقالات شهرت داشت امسال رویه متفاوتی را در پیش گرفته است. مدیرعامل باشگاه استقلال تمام هم و غم خود را در این روزها به حفظ ترکیب تیمش معطوف کرده و معتقد است حفظ همان ترکیب سال قبل با اضافه شدن یکی دو بازیکن دیگر بهترین اتفاق ممکن برای استقلالی‌ها خواهد بود. گفتگوی با مدیرعامل آبی‌ها را بخوانید.

 * امسال دیگر بمب نمی‌ترکانید؟ فصل گذشته خیلی بمب ترکاندید.

- امسال بمب‌های پارسال را داریم و سعی می‌کنیم که آن ها را حفظ کنیم. به قول شما وقتی فصل گذشته این همه بمب ترکاندیم، دیگر امسال نیاز به بمب ترکاندن نداریم و باید همان بازیکنان را در تیم خودمان نگه داریم. اگر می‌بینید پرسپولیسی‌ها در نقل و انتقالات فعال هستند، به این دلیل است که آن ها بازیکن ندارند. مجبورند چندین بازیکن جذب کنند تا شرایط تیم خود را بهبود ببخشند و تیمشان بالانس شود ولی ما ستاره‌های خودمان را داریم و نیازی به عوض کردن بازیکنان خودمان نداریم. ما خسرو حیدری را با کدام بازیکن عوض کنیم؟ رحمتی و آندو و سایر بازیکنان تیم را با کدام بازیکنان عوض کنیم؟ خب اگر این بازیکنان را نگه داریم و دو بازیکن به ترکیب خود اضافه کنیم، از پارسال هم قدرتمندتر خواهیم بود.

 * می‌گویند پرسپولیس یک میلیارد و 300 میلیون تومان به آندو پیشنهاد داده است.

- بله؛ بسیاری از تیم‌ها به خاطر اینکه بازیکنان ما را هوایی کنند، پیشنهادهای سنگینی به آن ها می‌دهند؛ حتی پیشنهاد یک میلیارد و ششصد میلیونی هم به بازیکنان ما داده‌اند ولی مطمئن باشید این بازیکنان در استقلال می‌مانند.

 * رحمان احمدی قرار است به استقلال بیاید؟ نه. ما رحمتی را حفظ می‌کنیم و به دنبال جذب یک بازیکن خارجی هم هستیم.

 * کریم انصاری‌فرد چطور؟

- با مدیر برنامه‌های این بازیکن مشغول مذاکره هستیم و خودش هم با ما صحبت می‌کند و اگر بتوانیم با او کنار بیاییم، او را استقلالی می‌کنیم؛ البته فکر می‌کنم انصاری‌فرد به خارج از کشور برود و در تیم‌های خارجی بازی کند.

* استقلال و پرسپولیس امسال واقعاً میلیاردی خرج کرده‌اند؛ درست است؟

- استقلال میلیاردی خرج نکرده است؛ باید بگویم ما حتی از سپاهان هم کمتر خرج کرده‌ایم چون من هنوز یک ریال دریافت نکرده‌ام و حتی اسپانسر هم نگرفته‌ام. به نظر من در حال حاضر پرسپولیس بیشترین پول را خرج کرده و بعد از پرسپولیس، سپاهان بیشترین هزینه را کرده است و استقلال از نظر هزینه در رده سوم قرار دارد.

 * یعنی می‌گویید حتی از سپاهان هم کمتر خرج کرده‌اید؟

- ما بازیکنی جذب نکرده‌ایم که هزینه کنیم؛ فقط بازیکنان قدیم خودمان را حفظ کرده‌ایم و این هزینه کمتر از سپاهان است.

 * اما معمولاً می‌گویند برای حفظ ترکیب اصلی باید بیشتر هزینه کرد تا جذب بازیکن جدید.

- نه. اینگونه نیست؛ به هر حال اگر نتوانیم بازیکنی را راضی کنیم، او از تیم جدا می‌شود پس به نظر من برای نگه داشتن بازیکن نباید به اندازه جذب بازیکن هزینه کرد.

 * سقف قرارداد را رعایت می‌کنید؟

- به هر حال ما برای اینکه سقف قرارداد را رعایت کنیم، هنگام انعقاد قراردادهایمان به زیر سقف می‌رویم تا وقتی می‌گوییم زیر سقف قرارداد بستیم، دروغ نگفته باشیم!

* یعنی در مورد قرارداد بازیکنان‌تان سقف را رعایت نکردید؟

- من این را نمی‌گویم اما مگر می‌شود بازیکنان بزرگ را با 400 میلیون به این تیم آورد؟ مگر مهدی رحمتی را می‌شود با 400 میلیون جذب کرد؟ ضمن اینکه فکر می‌کنم بسیاری از باشگاه‌های ایران سقف قرارداد را رعایت نکرده‌اند!

 * اگر بخواهید به عملکرد تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات نمره بدهید، به خودتان چند می‌دهید؟

- فعلاً فصل نقل و انتقالات تمام نشده است؛ اجازه دهید که فصل نقل و انتقالات تمام شود و تیم بسته شود، بعد در مورد عملکرد تیم خودم در فصل نقل و انتقالات اظهار نظر می‌کنم و شرایط خودمان را با پرسپولیس مقایسه خواهم کرد. فعلاً هم ما به دنبال بازیکن هستیم و هم پرسپولیس، پس نمی‌شود در این زمینه اظهار نظر کرد. فکرش را بکنید، در عرض یک روز تیموریان و رحمتی به تیمی اضافه شوند، خب این بالانس بازیکنان را به هم می‌ریزد؛ پس باید تا پایان فصل نقل و انتقالات صبر کرد.

 * یعنی این بازیکنان قرار است از استقلال جدا شوند؟

- نه؛ ما همه تلاشمان را می‌کنیم که تیم فصل گذشته را حفظ کنیم.

 * می‌گویند قرار است خسرو حیدری به سپاهان بازگردد.

- شما به من بگویید تیم‌های مختلف دنبال کدام یک از بازیکنان استقلال نیستند؟ همه ایران دنبال بازیکنان ما هستند.

 * یعنی خسرو به سپاهان می‌رود یا در استقلال می‌ماند؟

- خسرو پیش ما می‌ماند.

 * با این وضعیت کدام تیم‌ها را مدعی قهرمانی می‌دانید؟

- به هر حال تا اینجای کار ما، پرسپولیس و سپاهان مدعی رسیدن به قهرمانی هستیم؛ البته منتظر می‌مانیم که سایر تیم‌های مدعی نیز به جمع ما اضافه شوند.

 


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : یک شنبه 21 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مدیر عامل تیم استقلال پس از توافق کامل براى ماندن در تیم و ادامه همکارى با آبى ها با شرایط خاصى مشغول بررسى اوضاع بازیکنان این تیم است، وى مدعى شده که جبارى و فرهاد مجیدى براى فصل بعد در این تیم حضور دارند.

 

مجتبى جبارى و مجیدى ۲ بازیکنى هستند که مشکلات جدى اى براى همکارى با امیرقلعه نویى دارند و این موضوع کاملا اثبات شده است اما مدیریت تیم استقلال اصرار فراوان دارد که این دو بازیکن را براى حضور در تیم قلعه نوعى ترغیب و راضى کند، اتفاقى که براى تیم حواشى بسیارى را به همراه دارد.وى مدعى شده است که براى ادامه همکارى با فرهاد مجیدى اعلام آمادگى کرده است و قصد دارد که این اتفاق را رقم بزند و اوضاع را طورى پیش ببرد که فرهاد مجیدى بتواند براى حضور در این تیم اقدام کند و به جمع آبى ها باز گردد.
مدیریت تیم استقلال، مدعى شده است که فرهاد مجیدى مشکلى براى بازگشت به تیم محبوب خود ندارد و در صورتى که وضعیت ایده آل پیش برود وى براى استقلالى شدن آماده مى شود.گفتنى است؛ مجیدى هنوز قراردادى را با تیمهاى عربى امضاء نکرده است و حتى اعلام شده که در انتظار مشخص شدن اوضاع در استقلال است، البته این در حالى است که مهاجم مورد علاقه فتح الله زاده پیش از این اعلام کرده بود که با امیرقلعه نویى و دیگر مربیان مشکلى ندارد.

|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , علی فتح الله زاده , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: مجیدی , استقلال , ,
تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش ابیته دات کام،علی فتح‌الله‌زاده که این روزها درگیر فصل نقل و انتقالات است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه صحبت‌هایی را انجام داد که متن آن را در زیر می‌خوانید.

پرسپولیسی‌ها با جذب نفرات جدید کری خوانی را برای شما آغاز کرده‌اند.

ما که کارهایمان را انجام دادیم و از ۷ نفری که قلعه‌نویی می‌خواست ۶ نفر را به خدمت گرفتیم. خوشبختانه اسیر جو و شانتاژ نشدیم و با دید فنی که قلعه‌نویی داشت با بازیکنان مدنظر وارد مذاکره شدیم. فقط مانده بازیکنان خارجی که در جذب آنها باید دقت کنیم.

رسما با چه بازیکنانی قرارداد بستید؟

میثم بائو، هاشم بیک‌زاده، قاسم دهنوی، امین منوچهری و سیاوش اکبرپور نفراتی هستند که با ما قرارداد امضا کردند. امیرحسین صادقی و کریم انصاری‌فرد روز یکشنبه با ما توافق نهایی خواهند کردو قرارداد می‌بندند.

انصاری‌فرد مشتریان زیادی دارد، آیا واقعا او استقلالی شده است؟

از نظر من او بالای ۹۰ درصد استقلالی است. انصاری‌فرد کسی است که روی حرفش می‌ماند. ما امسال خوب و منطقی وارد یارگیری شدیم و بازیکنانی مثل میداودی، عمران‌زاده و برهانی بازیکنان آزاد بودند که با آنها تمدید کردیم. یادتان باشد که تمدید کردن با بازیکنان آزاد کار راحتی نیست.


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
گفته می‌شود که فتح‌الله‌زاده در نامه خود به عباسی تاکید کرده است که باشگاه استقلال در حال حاضر سه مدیرعامل دارد و با رفتن من حداقل این تعداد به دو نفر کاهش پیدا می‌کند.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، استعفای نابهنگام علی فتح الله زاده معادلات در استقلال را دوباره پیچیده کرد. در شرایطی که هواداران این تیم امیدوار بودند با حضور قلعه نویی و ابقای فتح الله زاده استقلال با قدرت وارد بازار نقل و انتقالات بشود اما استعفانامه ناگهانی فتح الله زاده به عباسی، وزیر ورزش و جامعه فوتبال را شوکه کرد!
دیروز در حالی خبرگزاری های مختلف خبر استعفای مدیرعامل استقلال را مطرح کردند که جزئیاتی درباره نامه فتح الله زاده به وزیر ورزش منتشر نشد اما شایعاتی در این مورد به گوش می رسد.
گفته می شود که فتح الله زاده در نامه خود به عباسی تاکید کرده است که باشگاه استقلال در حال حاضر سه مدیرعامل دارد و با رفتن من حداقل این تعداد به دو نفر کاهش پیدا می کند!
کنایه مدیرعامل استقلال به دو نفر دیگر احتمالا شامل قلعه نویی و رسولی نژاد می شود.
رئیس هیئت مدیره استقلال دیروز هم بعد از خبر استعفای فتح الله زاده گفت: «قرار بود هر هفته ما سه نفر یعنی فتح الله زاده، قلعه نویی و من درباره امور استقلال خارج از جلسه هیئت مدیره تشکیل جلسه بدهیم!
مثلث قدرت در استقلال با رفتن فتح الله زاده از بین رفت و می توان پیش بینی کرد که این اتفاق زمینه قدرت بیشتر قلعه نویی در استقلال را به وجود خواهد آورد. اتفاقی که البته شاید با انتخاب یک مدیرعامل ناخوانده رخ ندهد!


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , ,
تاریخ : شنبه 13 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مدیر عامل باشگاه استقلال بنا به دلایل و مشکلاتی از مدیرعاملی استقلال استعفا کرد.
 
 
  به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال از سمت خود در این باشگاه استعفا کرد

فتح الله زاده متن استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش کرد. 

مدیرعامل باشگاه استقلال بنا بر مشکلاتی که پیش روی خود می دید از سمت خود کناره گیری کرد و از وزیر ورزش خواست تا هر چه سربعتر مدیر باشگاه استقلال انتخاب شود، وی به دلیل مشکلات پیش روی، عطای کار در این باشگاه را به لقایش بخشید تا وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال دچار بحران شود.

گفتنی است مدیرعامل استقلال در اولین اظهار نظر خود بعد از استعفا گفت: «از وزیر ورزش نهایت تشکر را دارم که در این مدت حمایت‌های لازم را از من انجام داد اما با روندی که پیش روی ما قرار گرفته، احساس می‌کنم ماندنم به صلاح استقلال نیست و به خاطر اینکه استقلال در کورس نقل و انتقالات از رقابت با مدعیان عقب نماند، عطای کار را به لقایش بخشیدم و تصمیم گرفتم کناره‌گیری خود را اعلام کنم.»

مدیر عامل باشگاه استقلال در ادامه در حالی که قصد نداشت پاسخ هیچ سؤالی را بدهد، گفت: «از همه هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم که آن ها روزهای خوبی در کنار استقلال داشته باشند و من همیشه کنار استقلال خواهم بود و روی سکوها این تیم را تشویق خواهم کرد اما به خاطر شرایطی که پیش آمده، تصمیم گرفتم که کناره‌گیری کنم.»

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: «استعفای خود را به دفتر وزیر تقدیم کردم و از ایشان تشکر می کنم که در حق من لطف داشت و امیدوارم آقای عباسی هر چه سریع‌تر مدیر عامل استقلال را مشخص کند چون تا آخرین لحظه تلاشم را انجام دادم و حتی امروز با مجید صالح قرارداد بستیم اما دیگر نمی‌توانم با این شرایط تیم استقلال برای سال آینده همکاری خودم را ادامه بدهم.»

 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , ,
تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 
علی فتح‌الله‌زاده که اوایل هفته جاری به همراه وزیر ورزش و جوانان راهی ترکیه شده بود و البته قبل از آن مصاحبه هایی علیه احمد رسولی نژاد انجام داده بود، عصر امروز در نشستی با رسولی نژاد و قلعه‌نویی شرکت کرد و در پایان به عنوان مدیرعامل باقی ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه احمد رسولی نژاد، علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی، در دفتر رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال نشست سه نفره ای را برگزار کردند تا به مشکلات این روزهای استقلال پایان دهند.

رسولی نژاد و علی فتح الله زاده که طی روزهای گذشته با مصاحبه های متنوعی علیه یکدیگر موضع گیری کرده بودند، امروز اختلافات را کنار گذاشتند! و قرار است فتح الله زاده به عنوان مدیر عامل در باشگاه استقلال به فعالیتش ادامه دهد.

البته فتح الله زاده در حالی در سمتش باقی ماند که اوایل هفته جاری به همراه وزیر ورزش و جوانان راهی ترکیه شده و امروز نیز با توصیه محمد عباسی مقرر شد تا زمان رسیدگی به وضعیت مالی باشگاه استقلال مدیر عامل باقی بماند.

مدیر عامل فصل گذشته استقلال که با پرویز مظلومی قطع همکاری کرده است در پایان نشست عصر امروز به امیرقلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال حکم داد تا او کارش برای فصل آینده را آغاز کند.


|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , استقلال , ,
تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

رييس هيات مديره باشگاه استقلال گفت:علي فتح الله زاده از مدت ها پيش گفته بود که در فصل آينده نمي خواهد مديرعامل استقلال باشد اما به يکباره در جلسه ديروز عصر (دوشنبه) نظر خود را تغيير داد.


 

     ''احمد رسولي نژاد'' در يک گفت و گوي راديويي با بيان اين مطلب افزود:فتح الله زاده اواخر مهرماه به صورت محرمانه به من گفته بود که نمي خواهد در فصل بعد مديرعامل استقلال باشد و از الان به فکر مدير جديد باشيد.


وي گفت:فتح الله زاده حتي از چند ماه قبل به صورت کتبي از سمتش استعفا داد و چند نفر را براي جانشيني اش معرفي کرد که من با اين استعفا مخالفت کردم.


رسولي نژاد ادامه داد: در اين مدت با بيش از 100 نفر از مديران و بازيکنان قديمي استقلال جلسه داشتم که فقط جلسه با کاظم اوليايي رسانه اي شد.فتح الله زاده تا عصر ديروز تمايلي به ماندن در استقلال نداشت اما به يکباره در جلسه نظرش تغيير کرد و خود را يکي از گزينه هاي مديرعاملي باشگاه مطرح کرد.


رييس هيات مديره باشگاه استقلال گفت:با توجه به اظهارات قبلي فتح الله زاده در جلسه روز يکشنبه هيات مديره گزينه هايي را براي مديرعاملي بررسي کرديم اما براي تصميم گيري نهايي بايد نظر وزير ورزش و جوانان را جويا شويم. علاوه بر فتح الله زاده، اميدوار رضايي و احمد شهرياري ديگر گزينه هاي ما هستند که تلاش مي کنيم هرچه زودتر فرد نهايي مشخص شود.


وي درباره انتخاب سرمربي جديد استقلال نيز گفت: از چندي پيش روي سرمربيگري امير قلعه نويي به نتيجه رسيده بوديم اما قرار شد پرويز مظلومي هم به جلسه هيات مديره بيايد و گزارشي از عملکرد خود ارائه کند زيرا او زحمات زيادي براي استقلال کشيده است و مي خواستيم برايش ارزش قائل شويم.


رسولي نژاد ادامه داد: حتما يک مراسم برگزار خواهيم کرد و در آن از زحمات مظلومي و ديگر اعضاي کادر فني و بازيکنان تقدير خواهيم کرد.


معاون امور مجلس، حقوقي واموراستانهاي وزير ورزش گفت: براي اينکه کارها به تاخير نيافتد ديروز به قلعه نويي ماموريت داده شد که فهرست بازيکنان مورد نيازش را به فتح الله زاده ارائه و او هم براي جذب اين بازيکنان اقدام کند.


وي تاکيد کرد: مي خواهيم استقلال قهرمان آسيا شود و در اين راه تمام تلاش خود را به کار خواهيم بست. هيات مديره تمام هزينه هاي مورد نياز براي جذب بازيکنان را تامين مي کند. خواسته هيات مديره اين است که هشتاد درصد بازيکنان کنوني حفظ شوند و اگر در پستي ضعف داشته باشيم بازيکنان جديدي جذب کنيم.


رييس هيات مديره باشگاه استقلال درباره مبلغ قرارداد قلعه نويي گفت: مبلغ يک و نيم ميليارد تومان اصلا صحت ندارد. قلعه نويي عاشق استقلال است و براي کمک به اين تيم آمده است.


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: رسولی نژاد ,
تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

اگر چه اعضاي هيات مديره باشگاه استقلال بلافاصله پس از انتخاب امير قلعه نويي به عنوان سرمربي جديد اين تيم به فکر انتخاب مدير عامل بودند اما علي فتح‌الله‌زاده با مراجعه به دفتر رسولي نژاد در وزارت ورزش و جوانان با او ديدار و گفت‌گو کرد.


 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران ، فتح‌الله‌زاده که دوشنبه با حضور در جلسه هيات مديره استقلال گزارشي پيرامون عملکرد خود به عنوان مدير عامل باشگاه در فصل گذشته ارائه کرده بود، ساعت 15 امروز به ديدار احمد رسولي نژاد معاون وزير ورزش و جوانان و رييس هيات مديره باشگاه استقلال رفت تا در رابطه با به سرانجام رساندن برنامه هايش در استقلال و ادامه همکاري در اين باشگاه با او گفت‌وگو کرده و از رييس هيات مديره فرصت بگيرد.

در صورتي که رسولي نژاد درخواست فتح‌الله‌زاده را بپذيرد وي به کارش در باشگاه استقلال ادامه خواهد داد.


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , ,
تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مربي سابق دروازه‌بان‌هاي استقلال با انتقاد از هيئت مديره اين باشگاه گفت: اعضاي هيئت مديره باشگاه نبايد به فتح الله زاده بي حرمتي مي‌کردند.


 

  بهزاد غلامپور در مورد اتفاق هاي رخ داده در جلسه روز گذشته باشگاه استقلال اظهار داشت: قصد دفاع از شخص خاصي را ندارم. من از حق دفاع مي کنم و اينکه بايد حرمت ها حفظ شود. نحوه انتخاب امير قلعه نويي براي سرمربيگري فصل آينده استقلال از سوي هيئت مديره آن هم بدون اجازه علي فتح الله زاده که مديرعامل باشگاه بود نوعي بي حرمتي به فتح الله زاده محسوب مي شود.


وي ادامه داد: قصد دفاع از فتح الله زاده را ندارم بلکه منظورم اين است که هيئت مديره باشگاه بايد اصول ورزشي را رعايت کنند. انتخاب سرمربي از وظايف مديرعامل باشگاه است و حتي اگر يک چوب هم به عنوان مديرعامل بالاي سرباشگاه استقلال بود بايد حرمتش نگه داشته مي شد. اعضاي هيئت مديره باشگاه نتيجه اين بي حرمتي را خواهند ديد. در کار ورزش بايد حرمت کوچک‌تر و بزرگتر حفظ شود.


غلامپور تصريح کرد: وقتي اعضاي هيئت مديره اينگونه به مديرعاملي که دو فصل متوالي براي استقلال زحمت کشيد بي حرمتي مي کنند قطعا خودشان هم بي حرمتي خواهند ديد و روزگاري از روي سکوها شعار حيا کن رها کن را خواهند شنيد. من باشگاه استقلال را از بچگي دوست داشتم و به اين باشگاه علاقمندم و از سر دلسوزي اين حرف ها را مي زنم. برخي افراد به دنبال منافع خود در باشگاه استقلال هستند.


غلامپور در مورد انتخاب امير قلعه نويي گفت: قلعه نويي از قبل براي سرمربيگري استقلال انتخاب شده بود و هر فردي که مي خواهد به باشگاه استقلال خدمت کند ارزشمند است اما بازهم مي گويم که نحوه انتخاب او درست نبود بايد فتح الله زاده به عنوان مديرعامل حداقل در جريان انتخاب سرمربي قرار مي گرفت.


وي با اشاره به استعفاي جواد زرينچه از هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: کار زرينچه ارزشمند و اخلاقي بود زيرا او هم به نحوه انتخاب سرمربي اعتراض داشت.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: غلامپور ,
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: مدیرعاملی فعلی باشگاه استقلال گفت:‌۳۰ درصد شانس مدیرعاملی باشگاه را دارم و این مسئله را به فرزامی هم گفتم.

خبرگزاری فارس: فتح‌الله‌زاده: ۳۰ درصد شانس مدیرعاملی دارم/ استقلال را اروپایی می‌بندم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، علی فتح‌الله‌زاده پس از پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرویز مظلومی روز گذشته برنامه‌هایش را به هیئت مدیره باشگاه ارائه کرد و قلعه‌نویی هم امروز برنامه‌های خود را داد.

قلعه‌نویی گزینه جدی سرمربیگری استقلال است اما تا وضعیت مدیرعامل باشگاه به طور شفاف مشخص نشود نمی‌توان سرمربی انتخاب کرد. هر روز می‌گویند یکی می آید یکی می‌رود و هر روز هم یک مدیرعامل جدید رو می‌شود.

وی افزود: من هم امروز نقطه‌نظراتم را در جلسه هیئت مدیره گفتم و صحبت‌های شهریاری را هم به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال گوش کردم هنوز انتخاب سرمربی قطعی نشده است.

وی در مورد اینکه خودش مدیرعامل است چرا سرمربی انتخاب نمی‌کند، گفت:‌ مدیرعاملی من با اما و اگر است و ممکن است من امروز یک نفر را به عنوان سرمربی انتخاب کنم و مدیرعامل جدید بگوید او را نمی‌خواهم و اینگونه استقلال ضربه می‌خورد. با قلعه‌نویی هم صحبت شد، قرار شد او تا 2 روز آینده به طور مکتوب برنامه‌هایش را ارائه دهد. در نهایت با تدبیر وزیر مدیرعامل باشگاه انتخاب می‌شود و روز شنبه استقلال هم مدیرعامل و هم سرمربی قطعی خواهد داشت.

وی در مورد اینکه فضای جلسه چطور بود و آیا استعفا کرده یا نه گفت: من نمی‌توانم استعفا بدهم، مقابل این همه هوادار مسئول هستم و به خاطر آنها سخت‌ترین کارها را تحمل می‌کنم و به خاطر هواداران صحنه را خالی نمی‌کنم با کسی هم دعوا ندارم هیئت مدیره می‌تواند مدیرعامل انتخاب کند.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه برخی روزنامه‌ها از جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال به عنوان مذاکره گروه 1+5 یاد کرده بودند، گفت: 1+5 می‌شود 6.من با نجف‌نژاد رفیق هستم و با رسولی‌نژاد هم تا یک هفته پیش خیلی رفیق بودم اما اطلاعات تحریک‌آمیز به او دادند و من هم نمی‌خواستم امروز به جلسه هیئت مدیره بیایم. من چسبیده به استقلال نیستم. من به حرمت هوادار در استقلال حاضرم اما رسولی‌نژاد به من گفت که در این جلسه شرکت کنم و به حرمت او آمدم.

مدیرعامل فعلی استقلال در مورد اینکه زرینچه به خاطر نحوه انتخاب قلعه‌نویی استعفا کرده است، گفت: من نظر خودم را گفتم و در مورد دیگران نمی‌توانم حرف بزنم. من آدمی منظم و علمی هستم که با برنامه‌ریزی اروپایی تیم را می‌بندم.

وی در مورد اینکه چقدر احتمال دارد زوج فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی فصل آینده در استقلال باشند، گفت: من این حق را برای باشگاه و قلعه‌نویی قائل شدم  گفتم شاید باشگاه نخواهد که من مدیرعامل باشم یا برعکس. بنابراین حرمت‌ها را حفظ کنیم روز شنبه تصمیم نهایی در مورد مدیرعامل و سرمربی گرفته خواهد شد.

وی افزود: باید برای دکتر عباسی رئیس مجمع باشگاه استقلال این حق را قائل باشیم که او انتخابش را انجام دهد. زیرا در قبال این انتخاب باید تاوان بدهد اگر فتح‌الله‌زاده خوب کار کند هیچ‌کس به وزیر ورزش نمی‌گوید دستت درد نکند اما وقتی که من خوب کار نکنم همه از او سؤال می‌کنند. بنابراین وزیر ورزش باید تدبیر کند به عقیده من مدیرعامل استقلال در حد یک وزیر و یا حتی بالاتر از وزیر است و باید با تدبیر انتخاب شود. اگر من را انتخاب نکنند می‌گوییم دمشان گرم. اینگونه نیست که اگر من باشم به‌به چه‌چه کنم و اگر نباشم علیه آنها صحبت کنم.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه شهریاری امروز در هیئت مدیره برنامه‌هایش را ارائه کرد یا نه گفت:‌ پدرمان درآمد شهریاری یک ساعت حرف زد و من بین 8 تا 10 دقیقه صحبت کردم من به عنوان عضو هیئت مدیره حرف‌های او را گوش کردم.

وی در مورد شانس مدیرعاملی خود در باشگاه استقلال گفت: فرزامی گفته است من 5 درصد شانس مدیرعاملی دارم من به او گفتم حسین‌آقا اگر می‌خواهی بگویی درست بگو اگر من در هیئت مدیره یک آدم داشته باشم حداقل ۳۰ درصد شانس مدیرعاملی دارم چرا شانس من را خورده‌اید.

وی در مورد حضور اکبرپور و عنایتی در استقلال گفت: من در کار سرمربی دخالت نمی‌کنم و هرکس که سرمربی شد خودش می‌داند چه بازیکنانی به تیم بیاورد و مسئولیت فنی تیم هم با اوست.

مدیرعامل فعلی استقلال در مورد اینکه در سفر به ترکیه با وزیر ورزش لابی کرده است تا مدیرعامل بماند، گفت: من لابی نکردم زرنگ‌تر از این حرفها هستم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است به عنوان مشاور وزیر در وزارتخانه ورزش حضور داشته باشد، گفت: به من بگوید مشاور وزیر باشد به عنوان کارشناس هم کار می‌کنم اصلاً به من بگویند برو می‌روم البته سطح من بالاتر از این حرفهاست.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه سایت وزارت ورزش قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد، گفت: سرمربی را مدیرعامل انتخاب می‌کند سوبرداشت شده است قلعه‌نویی اصلی‌ترین گزینه است و اکثریت اعضای هیئت مدیره دوست دارند قلعه‌نویی مربی شود اما باز هم می‌گویم سرمربی را مدیرعامل انتخاب می‌کند.

وی در مورد اینکه در دیدار ایران و آلبانی فتح‌الله‌زاده بیشتر از وزیر تشویق شد، گفت: این مسئله برای خودم عجیب بود به عباسی گفتم خداوکیلی من به این افراد پول نداده‌ام که من را تشویق کنند این مسئله خودجوش است و سفیر ایران خندید و گفت ما پول‌ها را دادیم تا شما را بیشتر تشویق کنند.

مدیرعامل فعلی استقلال در مورد اینکه امروز خیلی خوشحال هستید ظاهراً در این باشگاه خواهید ماند، گفت: من چه بروم چه بمانم خوشحالم.

 


|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
وی با رد خبر وزارت ورزش و جوانان در خصوص سرمربیگری 'امیر قلعه نویی' گفت: این خبر گمانه زنی است چرا كه اكثر اعضای هیات مدیره تمایل دارند، امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال باشد.
    
به گزارش ایرنا: 'علی فتح الله زاده' در واكنش به خبر وزارت ورزش و جوانان كه 'امیر قلعه نویی' را سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال معرفی كرده، با رد تلویحی این خبر گفت: سرمربی استقلال را مدیرعامل باشگاه انتخاب می كند.

 
علی فتح الله زاده' دوشنبه شب پس از پایان جلسه هیات رییسه باشگاه استقلال تهران در وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اعلام كرد: در تمام دنیا، سرمربی یك باشگاه را مدیرعامل انتخاب می كند.

 
وی با رد خبر وزارت ورزش و جوانان در خصوص سرمربیگری 'امیر قلعه نویی' گفت: این خبر گمانه زنی است چرا كه اكثر اعضای هیات مدیره تمایل دارند، امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال باشد.

 
فتح الله زاده خطاب به رسانه ها گفت: باید دو روز دیگر صبر كنید تا تكلیف مدیرعامل باشگاه استقلال مشخص شود و پس از آن مطلع شوید كه سرمربی تیم استقلال چه فردی است.

 
وی در ادامه افزود: روز یكشنبه 'پرویز مظلومی' و امروز 'امیر قلعه نویی' برنامه های خود را به هیات مدیره باشگاه استقلال ارایه كردند.

 
فتح الله زاده با تایید اینكه گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال استقلال امیر قلعه نویی است، اظهار داشت: اما از آنجا كه هنوز موضوع مدیرعاملی باشگاه استقلال شفاف نشده است و هر روز عده ای می گویند فرد دیگری است و یك روز بنده می شوم، باید صبر كنیم نخست تكلیف مدیرعاملی باشگاه استقلال مشخص شود.

 
وی افزود: بحث امروز این بود كه اول مدیرعامل باشگاه استقلال مشخص شود سپس در خصوص سرمربی تصمیم گیری كنیم.

 
فتح الله زاده تصریح كرد: هنوز هیچ چیز تمام نشده است، امیر قلعه نویی قرار است تا دو روز دیگر برنامه های خود را بدهد و وزیر ورزش و جوانان نیز در این دو روز تكلیف مدیرعامل باشگاه استقلال را مشخص كند.

 
وی در خصوص وضعیت روانی حاكم بر جلسه نیز گفت: جلسه دوستانه ای بود چرا كه ما چند ماه است داریم با همدیگر كار می كنیم.

 
فتح الله زاده افزود: با وجود هواداران پر شمار استقلال اگر مجبور باشم سخت ترین شرایط را تحمل كنم در این تیم خواهم ماند اما همه چیز منوط به تصمیم وزیر ورزش و جوانان است.

 
وی در ادامه در خصوص ارتباط خود با 'احمد رسولی نژاد' رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران و معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: تا هفته گذشته ارتباط خوبی با هم داشتیم اما اطلاعاتی كه در طول یك هفته گذشته به دستم رسید نظرم را به حدی عوض كرد كه حاضر نبودم در این نشست شركت كنم.

 
وی افزود: پس از تماس رسولی نژاد و درخواست او مبنی بر حضور حتمی در جلسه تصمیم گرفتم به این نشست بیایم.

 
مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال تهران در ادامه گفت: این حق را برای امیر قلعه نویی قائل هستم كه بخواهد با مدیرعامل دلخواه خود كار كند.

 
وی گفت: اما هنوز زود است كه در خصوص استقلال تصمیم گیری كنیم و به نظر من باید تا روز شنبه هفته آینده صبر كنیم.

 
فتح الله زاده در خصوص نتایج سفر خود به تركیه به همراه وزیر ورزش و جوانان نیز گفت: از وزیر ورزش و جوانان خواستم عملكردم در استقلال را به دقت بررسی كند و اگر به این نتیجه رسید كه موفق بوده ام، بگذارد كار خود را ادامه دهم.

 
وی افزود: مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران از پست وزارت در ایران بالاتر است بنابراین معتقدم وزیر ورزش و جوانان باید با تامل بیشتری در خصوص من تصمیم گیری كند.

 
فتح الله زاده تصریح كرد: در هر حال اگر وزیر ورزش و جوانان نخواهد كه در این پست فعالیت كنم، حق طبیعی است و من به آن عمل خواهم كرد.

 
وی در ادامه در خصوص شانس خود برای مدیرعاملی باشگاه استقلال نیز گفت: اگر یكی دیگر از اعضای هیات رییسه استقلال موافق حضور من در این باشگاه به عنوان مدیرعامل باشد، 30 درصد شانس دارم تا فصل آینده نیز مدیرعامل باشگاه باشم.

 
وی افزود: به شخصه معتقدم مدیرعامل نباید در كار سرمربی تیم دخالت كند.

 
فتح الله زاده افزود: وزیر ورزش و جوانان قول هیچ پست و سمتی را به من نداده است و اگر بگوید در پست دیگری كار كن، اطاعت می كنم و اگر بگوید برو، می روم.

 
وی در واكنش به پرسش ایرنا در این باره كه پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان رسما اعلام كرده 'امیر قلعه نویی' هدایت آبی پوشان پایتخت را برعهده گرفته است، گفت: او به عنوان یك گزینه جدی مطرح است و اكثریت اعضای هیات مدیره خواهان حضور او هستند اما تكلیف سرمربی استقلال را مدیرعامل باشگاه مشخص می كند

 


|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مدیر عامل استقلال معتقد است که قزل آلای لیگ برتر را در ترکیه به قلاب انداخته است.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، علی فتح الله زاده در ترکیه برای دقایقی با جواد نکونام گفت و گو کرد. او بر این عقیده است که ماهی قزل آلای لیگ برتر را به قلاب انداخته است.


|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: نکونام , استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربی تیم ابومسلم گفت: «تغییر مدیرعامل کنونی استقلال یک تصمیم سیاسی است.»
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از اوج، خداداد عزیزی درباره اتفاقات مختلف درباره ابومسلم ، بحث حضور سردار صلاحی، مدیرعامل پیشین باشگاه پیام مشهد در استقلال، شرایط پرسپولیس در فصل گذشته، تیم ملی و ... نظراتش را ارائه داد.

 

* وضعیت ابومسلم چگونه است؟

- تا امروز کاری انجام نشده است. با این وجود امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که تا در بازی های فصل آتی مدعی شویم و به لیگ برتر بازگردیم. نباید زمان را از دست بدهیم.

 

* مشکلات مالی تان به کجا کشید؟

- هنوز به جمع بندی نرسیده ایم اما این موضوع برطرف خواهد شد. فکر می کنم با بازگشت مهاجرانی مشکلات رفع می شود.

 

* از بحث احتمال حضور صلاحی در استقلال خبر دارید؟

- نه، خبر نداشتم.

 

* به نظر شما آیا او می تواند در استقلال موفق باشد؟

- ملاحی یک سال در پیام مدیریت کرد و سابقه این کار را دارد. عملکردش در آن سال بد نبود اما به نظرم مدیریت در استقلال و پرسپولیس با سایر تیم ها فرق دارد.

 

* به نظرت تغییر فتح الله زاده در مقطع کنونی با توجه به عملکردش در دو فصل گذشته اقدام درستی است ؟

- متاسفانه آنچه به صلاح فوتبال است انجام نمی شود. تصمیمیاتی که گرفته می شود کاملا سیاسی است و به نظرم برداشتن امثال فتح الله زاده و قطع همکاری آن ها سیاسی است. متاسفانه در ورزش ما به عملکرد نگاه نمی کنند و به یک باره می گویند فردی برود و فردی بیاید. آقایان بدون آنکه عملکرد فردی را بررسی کنند، تغییر ایجاد می کنند.

 

* به نظرت استقلال در فصل گذشته چطور بود؟

- از آغاز فصل مشخص بود از بین استقلال یا سپاهان یکی قهرمان می شود. استقلال از نظر بازیکن نسبت به سپاهان برتری داشت اما تیم اصفهانی عملکرد بهتری داشت و حضور کرانچار این تیم را دگرگون کرد. سپاهان استحقاق قهرمانی را داشت.

 

* برخی بر این باورند استقلال در فصل گذشته درگیر بحث بازیکن سالاری شد. این موضوع را قبول داری؟

- از بیرون مجموعه نمی شود اظهارنظر کرد و باید در تیم بود تا اظهارنظر دقیق کرد.

 

* این موضوع بیشتر شامل حال جباری می شد. شما اگر جای مظلومی بودید چه می کردی؟

- هر مربی یک روش برخورد می کند. مظلومی یک جور برخورد می کند و من یک شکل دیگر. باز هم نمی شود اظهارنظر کرد.

 

* پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

- این تیم فصل اسفناکی را پشت سرگذاشت. خیلی وقت ها می شد که من دلم برای این تیم می سوخت. بیچاره هواداران پرسپولیس چه کشیدند. باید مدیریت تمام تلاشش را بکند تا فصل بعد شرایط عوض شود.

 

* فکر می کنید فصل خوب با دنیزلی محقق می شود؟

- به طور حتم اگر دنیزلی هر تیمی را از آغاز به دست بگیرد، شرایط فرق می کند. او در سال دوم قطعا موفق تر خواهد بود.

 

* چه پیش بینی از عملکرد تیم ملی در راه صعود به جام جهانی برزیل داری؟

- شرایط صعود نسبت به گذشته آسان تر شده است. تیم ملی در بدترین شرایط هم صعود می کند و اطمینان دارم کی روش تیم ملی را به برزیل می برد.

 

* فکر می کنید چه تیمی قهرمان یورو می شود؟

- قابل پیش بینی نیست ولی بین اسپانیا یا آلمان یکی قهرمان می شود.


|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: خداداد عزیزی , فتح الله زاده ,
تاریخ : یک شنبه 7 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مديرعامل باشگاه استقلال مي‌گويد که اگر جاي رئيس هيئت مديره اين باشگاه بود فتح‌الله‌زاده را روي چشمش مي‌گذاشت.



   به گزارش خبرگزاري فارس،


* شما به خودتان لقب مديرعامل موفق مي‌دهيد يا ناموفق؟


من فکر مي‌کنم جواب اين سؤال را خود شما بايد بدهيد. تيمي که قهرمان جام حذفي ايران شده و در جام ديگر مقام سوم را بدست آورده موفق بوده يا نه؟


* جام حذفي به اندازه ليگ اهميت دارد؟


وقتي AFC مي‌خواهد سهميه آسيايي بدهد اول تيم قهرمان ليگ و بعد قهرمان جام حذفي را مي‌خواهد و پس از آن اولويت را به تيم دوم ليگ مي‌دهد. ما سال گذشته دوم شديم اما براي آنکه به آسيا راه پيدا کنيم در دو بازي پلي‌آف به ميدان رفتيم.


* ولي قبول داريد در جام حذفي تيم‌هايي بازي مي‌کنند که زياد در سطح بالا نيستند.


چرا شما آن سوي قضيه را نگاه نمي‌کنيد،‌ تيم‌هاي مثل تراکتورسازي و سپاهان مقابل همين تيم‌هاي سطح پائين حذف شدند. جام حذفي اهميت خيلي زيادي دارد. بعد از قهرماني در ليگ معتبرترين رويداد قهرماني در جام حذفي است.


* امسال کارنامه خودتان را در باشگاه استقلال موفق مي‌دانيد يا ناموفق؟


چون ما امسال تيم را کهکشاني بستيم همه مي‌گويند بايد دو جام مي‌گرفتيم که البته حق هم دارند اما اگر حاشيه‌هاي نابجا وارد تيم ما نمي‌شد، جام دوم را هم به راحتي مي‌گرفتيم.


* دو موضوع مهم به عنوان انتقاد از شما مطرح مي‌شود، اول اينکه با جدايي فرهاد مجيدي موافقت کرديد، چرا؟


شما مي‌توانيد حتما تاييد کنيد که با بودن مجيدي ما موفق مي‌شديم؟ فرهاد مجيدي در 7 بازي استقلال موفق به گلزني نشد و هنگامي که به قطر هم رفت در ابتدا همين شرايط داشت. او بازيکن بزرگي است اما با رفتن او به لحاظ گلزني کم نياورديم. متاسفانه خط هافبک ما از کار افتاد نه خط حمله استقلال. من اعتقاد دارم خط هافبک تيم ملي ايران هم با مصدوميت جباري، حيدري و تيموريان از کار افتاد. حال شما به اين 3 نفر فرهاد مجيدي را هم اضافه کنيد. شما ديديد وقتي اين 3 نفر به ترکيب برگشتند به همه تيم‌ها 3 تا 3تا زديم.


مجيدي بسيار مؤثر بود ولي حرف شما را قبول ندارم. در قديم يک مو از سبيل گرو مي‌گذاشتند و حرف‌ها را نوعي قول حساب مي‌کردند. وقتي من با اين شرط فرهاد مجيدي را به استقلال آوردم چطور مي‌توانستم به او اجازه ندهم که نرود.


* انتقاد دوم مماشات شما با بازيکني مثل جباري است، چرا ابتدا گفتيد که با او برخورد مي‌کنيد اما اين کار را نکرديد.


زماني اقتدار مربوط به مدير باشگاه است و زماني هم به سرمربي برمي‌گردد. من پرويز مظلومي را صدا کردم و گفتم، شما مي‌خواهيد که جباري را محروم کنيم يا نه، ايشان گفت: در ازبکستان تيموريان، عمران‌زاده و حمودي را در اختيار ندارم. اگر جباري هم نباشد، همان جا حذف مي‌شويم. اينجا بحث يک تيم ايراني مقابل يک تيم خارجي بود. وقتي سرمربي به بازيکن احتياج دارد، من قبول مي‌کنم.


وقتي در زمين بازي خطايي صورت مي‌گيرد، داور آوانتاژ و بعدا کارت زرد را نشان مي‌دهد. من هم همين کار را کردم. در آن لحظه آوانتاژ دادم اما الان برخورد مي‌کنم. متاسفانه ما را مظلوم جلوه دادند. من نامه را نوشتم و او را به کميته انضباطي فدراسيون معرفي کرديم. چه کسي گفته که جباري را بخشيدم؟


* سؤال ديگري که مطرح مي‌شود اين است که چرا ابتداي فصل گذشته با امير قلعه‌نويي ناهار صرف کرديد؟


جالب است، يک موقع من را مي‌کوبند که چرا با قلعه‌نويي ناهار خوردم و يک موقع هم مي‌گويند چرا او را انتخاب نکردي. اين حاشيه‌ها هميشه درست مي‌شود. اصلا شما به من بگوئيد وقتي در يک خانواده خواهر و برادر با هم اختلاف پيدا مي‌کند وظيفه يک پدر چيست؟


* اما اين مسئله باعث ايجاد حاشيه ‌شد.


عملا اين مسئله اتفاق نيفتاد. من 2 سال با پرويز مظلومي قرارداد بستم و تا پاي قراردادم ايستادم. پس قبول کنيد که در حرفم تغيير ايجاد نشده. خيلي‌ها مي‌گفتند اگر تغييرات ايجاد کنيد استقلال بهتر نتيجه مي‌گيرد اما من پاي سرمربي تيمم ايستادم. حالا که پاي حرفمان ايستاده‌ايم، جور ديگري ما را مي‌زنند.


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , قلعه نویی ,
تاریخ : شنبه 6 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
علی فتح الله زاده که مدیریت عامل باشگاه استقلال تهران را بر عهده داشت، در نامه ای خطاب به وزیر ورزش و جوانان، به طور رسمی استعفا کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، علی فتح الله زاده که در فصل گذشته مدیریت عامل باشگاه استقلال تهران را برعهده داشت، در نامه ای که برای محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان ارسال کرد، به صورت رسمی کناره گیری خود را از این سمت اعلام کرد.
این اتفاق در حالی روی داد که از مدت ها قبل شائبه هایی در مورد تغییرات در راس این باشگاه پرطرفدار به گوش می رسید. در این بین، اظهارات رسولی نژاد (عضو هیئت مدیره استقلال و معاون وزیر ورزش) در کوران دیدارهای هفته های پایانی مبنی بر تحولات در راس این مجموعه، موجب ایجاد حواشی زیادی شده و این تیم را با مشکلات متعددی مواجه کرده بود.
فتح الله زاده در حالی از این باشگاه جدا می شود که استقلال در این فصل توانست عنوان نخست جام حذفی را از آن خود کند. این تیم آبی پوش در لیگ برتر نیز بر سکوی سوم ایستاد و در روز آخر، از رسیدن به جام قهرمانی باز ماند. این تیم در دیدار حذفی لیگ قهرمانان آسیا در مصاف با سپاهان اصفهان (قهرمان این دور لیگ برتر و تنها تیم ایرانی باقی مانده در رقابت های قاره ای) شکست را در فولاد شهر پذیرا شد.
در روزهای اخیر، ورزش کشور شاهد تغییر در برخی بخش های خود نیز بود که با شگفتی کارشناسان و دلسوزان مواجه شده بود. اکنون، به نظر می رسد این تیم پرهوادار نیز با تحولاتی این چنینی مواجه است.

 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

بله این شایعه خبری بود که از ماه ها قبل در اردوی آبی پوشان مطرح بود.شایعه ای که همه تیم را ماه ها درگیر خود کرده بود.عده ای در این فوتبال فقط به دنبال منافع خودشان هستند و منافع مردم ایران را در گرو منافع شخصی خود می دانند.هواداران در این مدت خیلی زخم زبان ها را شنیدند ولی سر خم نکردند در حالی که این هواداران شایسته این زخم زبان ها نبودند هواداری که تیمش قهرمان جام حذفی و برنده 4 برد پیاپی در داربی و  صدر نشین هفته های پایانی لیگ برتر بود شایسته زخم زبان ها نبود.اون چیزی که بیشتر از همه هواداران را ناراحت می کرد این بود که هواداران می دونستند تیم بازیکنان کهکشانی داره مربی خوب و مطمئنی داره،مدیریت تیم مرد کارکشته واستفلالی ای داره ولی به خاطر حواشی که برای تیم ایجاد میشه نمی تونه تمرکز لازم رو داشته باشه و نتیجه بگیره.این تیم شایسته قهرمانی در لیگ برتر بود اگه شایسته نبود چرا تا قبل از شروع حواشی ها در لیگ از سپاهان  6 امتیاز جلو بود و یکه تازی می کرد مگر می شود  بی دلیل یک تیم که قهرمانی  در دستان خودش بود را به راحتی از دست دهد.ما از هیئت مدیره استقلال این توقع را نداشتیم هیئت مدیره باید با جون و دل استقلالی باشد نه طرفدار وزارت ورزش و آقایان دیگر،یاد ناصرخان حجازی به خیر که تا ابد استقلالی ماند.ما از آقای قلعه نویی هم به عنوان یک استقلالی که زحمات زیادی برای استقلال کشید توقعات زیادی داشتیم امیر خان بهتر نبود به جای تیکه انداختن به مربی استقلال در طول فصل به فکر آرامش تیم سابقت باشی.امیر خان تو استقلالی هستی خیلی بهتر نبود مصاحبه هایی می کردی که به آرامش استقلال کمک می کردی اگه تو خیر و صلاح تیم سابقت را می خواستی می تونستی با یه مصاحبه به این شایعات پایان بدی.این توقع کوچیکیه که ما از تو داشتیم.    


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , لیگ قهرمانان آسیا , علی فتح الله زاده , پرویز مظلومی , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: امیر قلعه نویی , ,
تاریخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
با پیروزی استقلال مقابل نسف قارشی، کادرفنی و مدیریتی استقلال که هر روز تهدید وزارت ورزش را بالای سر خود می‌بینند، یک هفته دیگر به زندگی با لباس آبی ادامه خواهند داد.
 
 
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، این روزها خیلی ها در تلاش هستند که جانشین فتح الله زاده بشوند. در بازار شایعات اسامی مختلفی به گوش می رسد که برای شناسایی آنها حتی گوگل هم ناکام است!
یک مدیر میانی ایران خودرو، مدیرعامل سابق یک باشگاه در لیگ آزادگان و حتی چند نفر از بازاری ها و کسبه هم جزو گزینه هایی هستند که نامشان برای مدیرعاملی استقلال شنیده می شود اما در این میان معاون یکی از روزنامه ها (کارمند شهرداری) که اتفاقا اصلا سابقه روزنامه نگاری و خبرنگاری هم ندارد در تلاش بسیار است که به صندلی مدیریت در استقلال برسد.
جالب این است که در این میان گویا دیگر خط و خطوط سیاسی و جناح های مختلف هم کارساز نیست. مثلا این مورد آخر کارمند شهرداری هم است که در تلاش است یک پست دولتی به دست بیاورد و مشخص نیست که با توجه به اختلافات دولت و شهرداری چگونه می توان به این صورت شنا کرد!
جای تاسف دارد که صندلی مدیریت در تیم های پرطرفداری مثل استقلال دچار سرنوشتی می شود که هر کسی از راه برسد، خود را شایسته این پست می داند!
اما با پیروزی استقلال مقابل نسف قارشی، کادرفنی و مدیریتی استقلال که هر روز تهدید وزارت ورزش را بالای سر خود می‌بینند، یک هفته دیگر به زندگی با لباس آبی ادامه خواهند داد.
با توجه به شرایط خاص بازی سرنوشت‌ساز استقلال مقابل سپاهان، بعید است که فتح‌الله‌زاده که می‌گفت پنجشنبه تکلیفش روشن می‌شود،‌ جای خود را به گزینه تازه‌ای بدهد. مدیران وزارت ورزش به خوبی می‌دانند که با تغییر مدیریت، بحران پس از شکست احتمالی مقابل سپاهان برعهده آنها خواهد افتاد.
در عین حال پیروزی مقابل سپاهان نیز فتح‌الله‌زاده در موقعیتی برتر قرار خواهد داد. اگر این اتفاق رخ بدهد، استقلال نتایج خوبی در لیگ امسال کسب کرده است. قهرمانی حذفی، سومی لیگ و حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا که نمره‌ای بسیار بالا برای کادرفنی و مدیریتی استقلال است.
آیا در روزهای آینده تا قبل از بازی سپاهان خبری از تغییرات خواهیم شنید؟ بعید است.
 

|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: لیگ قهرمانان آسیا , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , ,
تاریخ : سه شنبه 26 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
 
خبرگزاری فارس: فتح‌الله‌زاده از عادل فردوسی‌پور شکایت کرد

 

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از  سایت باشگاه استقلال، علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال عصر امروز با تنظیم شکواییه‌ای از طریق وکیل خود در تهران، خواستار بررسی موضوع برنامه 90، مورخ 25/2/91 توسط مراجع قضایی شد. 

 

 


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

دوباره بازيهاي ليگ تمام شد و افسوس قهرماني براي استقلال و پرسپوليس ماند. رقابت بين استقلال ,پرسپوليس و سپاهان نا برابر است. در زمين بازي سپاهان خوب بازي كرد, استقلال هم خوب بازي كرد ,بگذريم از پرسپوليس كه فصل بدي را پشت سر گذاشت كه آنهم دلايل بسياري هم در خارج زمين هم  داخل زمين داشت. رقابت نابرابر از آن جهت كه دو تيم تهراني دستخوش حاشيه هاي ناخواسته اي مي شوند كه افراد بد سرشت  به اين دو تيم وارد مي كنند . اين حاشيه ها براي سرخپوشان از اولين بازي شروع شد و براي استقلال در طول ليگ چندين مرتبه اين اتفاق افتاد كه آخرين مورد مربوط به شايعه تعويض مديريت و سرمربي تيم در چهار هفته مانده به پايان ليگ بود گه تيم , مديريت , سرمربي همگي به حاشيه رفتند و نتيجه اش دو تساوي مقابل دو تيم سقوط كرده ليگ بود . ولي سپاهان بدور از همه حاشيه ها كار ميكند ,از لحاظ مالي خوب پشتيباني ميشود و هيچكس خود را صاحب آن نمي داند كه برايش تصميم بگيرد . پس قهرمان واقعي ليگ سرخابي هاي پايتخت هستن كه با تمام اين ناملايمتها و حاشيه ها ليگ را به پايان رساندند.

 

 

|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرسپولیس , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با اشاره به شکایت از جباری به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: درگذشته مجبور بودیم با خفت و خواری رفتارهای جباری را تحمل کنیم اما حالا دیگر شرایط فرق می‌کند و از کمیته انضباطی خواسته‌ایم او را دو سال محروم کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تهران در حالی قرار بود عصر امروز در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شود که با هماهنگی مجتبی جباری بازیکنان آبی‌پوش از حضور در تمرینات گروهی امتناع ورزیدند.

دلیل اصلی تمرین نکردن بازیکنان استقلال پرداخت نشدن مطالبات آنها بود که این مسئله پیش از دیدار با نسف قارشی ازبکستان می‌تواند تبعات منفی برای این تیم تهرانی در بر داشته باشد.

علی فتح الله‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد تعطیلی تمرین تیم فوتبال استقلال تهران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این فصل همه تیم‌ها مشکلات مالی داشتند اما با وجود این مشکلات بخش عمده‌ای از مطالبات مالی این فصل بازیکنان خود از جمله مجتبی جباری را پرداخت کردیم.

وی افزود: درست است یک مقدار دوستان ما در پرداخت مبلغی که قرار بود به باشگاه پرداخت شود، کوتاهی کردند اما این موضوع باعث نمی‌شود بازیکنی مانند مجتبی جباری سایر بازیکنان را به تمرین نکردن تشویق کند. این بازیکن می‌توانست در دفتر بنده حضور یافته تا در این خصوص با هم صحبت کنیم زیرا تقریبا کل مبلغ قرارداد این فصل مجتبی پرداخت شده است و تنها 40 میلیون از سال گذشته و 170 میلیون از زمان واعظ آشتیانی طلبکار است.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: نباید جباری پیش از دیدار حساس‌مان برابر نسف قارشی ازبکستان چنین اقدامی را انجام می‌داد تا تیم به حاشیه برود. من از رفتار جباری شگفت زده شدم.

وی در پاسخ به این پرسش که "چرا جباری را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال معرفی کرده‌اند نه کمیته انضباطی باشگاه استقلال؟"، اظهار داشت: این موضوع، مسئله‌ای ملی است زیرا امروز استقلال نماینده فوتبال ایران در آسیاست و به خاطر جو منفی که علیه تیم ما ایجاد شده، انتظار داریم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک تا دو سال این بازیکن را محروم کند.

فتح الله‌زاده در مورد اینکه چرا قبلا با مجتبی جباری به خاطر چنین رفتارهایی برخورد نشده است، تصریح کرد: در گذشته به وجود این بازیکن برای نتیجه گرفتن استقلال نیاز داشتیم و نمی‌خواستیم هواداران با چشم گریان به خانه برگردند، مجبور بودیم با خفت و خواری رفتارهای این بازیکن را تحمل کنیم. امروز اما شرایط فرق کرده و بحث حضور استقلال در آسیا، بحث ملی است.

وی در مورد اینکه چرا سایر بازیکنان باتجربه تیم از جباری پیروی کرده‌اند، در پایان گفت: در تمرین عصر فردای تیم استقلال حاضر می‌شوم و با بازیکنان در این این خصوص صحبت خواهم کرد. دو بازیکن دیگر نیز هستند که قصد داریم رفتارهای آنها را بررسی کنیم تا مشخص شود در برهم زدن نظم تیمی و برگزار نشدن تمرین تیم نقش داشته‌اند یا خیر. در مجموع بررسی می‌کنیم چه کسانی فقط شنونده بودند و تمرین نکردند و چه کسانی خوشان جزو عوامل تعطیلی تمرین تیم بودند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که "احتمال دارد مجتبی جباری نیز با ابراز ندامت و خریدن گل شیرینی به تمرین بازگردد؟"، گفت: همه چیز بستگی به رفتار جباری دارد اما امروز از سوی باشگاه استقلال مجتبی جباری را به فدراسیون فوتبال معرفی کردیم اما این بازیکن باید تا تشکیل نشست کمیته انضباطی در تمرینات تیم شرکت کرده وگرنه با جرایم سنگین‌تری روبه‌رو می‌شود


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: جباری , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه گفت: فتح‌الله‌زاده برای استقلال خیلی زحمت کشیده اما افرادی که مسئولیت دارند به او و تیم ما به اندازه کافی کمک نکرده‌اند.
به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، مجتبی جباری با بیان این مطلب اظهار داشت: آقای فتح‌الله‌زاده برای استقلال خیلی زحمت کشیده و اگر من حرفی زدم منظورم ایشان نبوده است.

وی افزود: من دیده‌ام که ایشان با چه مشقتی در راه تامین منابع مالی استقلال زحمت می‌کشد. منظور من افرادی بودند که مسئولیت دارند و باید کمک می‌کرده‌اند اما نکرده‌اند و یا به اندازه لازم کمک نکرده‌اند.

هافبک استقلال گفت: مگر وقتی استقلال بازی آسیایی دارد همه نمی‌گویند این بازی ملی است؟ پس این نشان می‌دهد که استقلال در یک بازی ملی به میدان می‌رود و هفتاد، هشتاد هزار نفر هم به ورزشگاه می‌آیند.

جباری در پایان گفت: همواره صحبت از این می‌شود که تیم استقلال در حد ملی است اما با این باشگاه و بازیکنانش در حد ملی رفتار نمی‌شود و این در حالی است که استقلال قرار است آبروی ایران باشد و نماینده کشورمان در آسیا.

 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: جباری , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مجتبی جباری که عامل تعطیلی تمرین امروز استقلال بود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال معرفی کردیم و با توجه به اغتشاشی که او انجام داده احتمال دارد چند سال محروم شود.
 
احتمال محرومیت چندساله شماره ۸
به گزارش افکارنیوز، علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس درباره اعتصاب بازیکنان استقلال در تمرین امروز و تعطیلی تمرینات گفت: کاسه صبر من لبریز شده است. مجتبی جباری که عامل تعطیلی تمرین امروز استقلال بود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال معرفی کردیم و با توجه به اغتشاشی که او انجام داده احتمال دارد چند سال محروم شود.

وی افزود: واقعاً تعجب می‌کنم؛ جباری در حالی امروز تمرین را به هم ریخته که امسال همه پولش را دریافت کرده و طلب سال گذشته‌اش را هم گرفته و فقط ۱۷۰میلیون تومان از زمان واعظ‌ آشتیانی باقی مانده است. از بس که لی‌لی به لالای جباری گذاشته‌ایم هر تصمیمی که دلش می‌خواهد می‌گیرد. باشگاه هم او را جریمه سنگینی خواهد کرد.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه شاید بهتر بود باشگاه استقلال پیش از این برخوردهای محکم‌تری با این بازیکن انجام می‌داد خاطرنشان کرد: ما می‌گفتیم او جوان است و خواستیم از او حمایت کنیم. جباری برای باشگاه تعیین تکلیف می‌کند و می‌گوید مربیتان خوب نیست یا توپ‌ها به درد نمی‌خورد. انگار او نمی‌داند که این توپ‌ها را AFC به ما داده است.

وی تصریح کرد: اصلاً انتظار نداشتم که او امروز چنین کاری کند ولی فردا تمرین استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ در کمپ اختصاصی باشگاه برگزار می‌شود و خودم هم بعد از تمرین جلسه‌ای با بازیکنان خواهم داشت. اگر بدانم از بازیکنان کسی با جباری همکاری کرده و در این تعطیلی نقش داشته او را به کمیته انضباطی باشگاه می‌فرستم. مگر همه تیم‌ها به بازیکنان خود پول داده‌اند؟ مظلومی هم از این اتفاق ناراحت است ولی ما فردا تمرینات خود را ادامه می‌دهیم.

|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: جباری , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

باشگاه استقلال بعد از پيروزي مقابل نفت آبادان براي هر بازيکن يک ميليون تومان پاداش در نظر گرفت.


 

 به نقل از سايت باشگاه استقلال، پيروزي استقلال مقابل صنعت نفت آبادان باعث شد فتح‌الله‌زاده مديرعامل استقلال، طي تماسي تلفني در پايان بازي با علي اميري سرپرست استقلال در بازي با صنعت نفت، از پاداش يک ميليون توماني به استقلالي‌ها خبر دهد.

*فتح‌الله‌زاده: استقلال کار بزرگي انجام داد 

علي فتح‌الله‌زاده پس از پيروزي استقلال مقابل صنعت نفت آبادان به سايت اين باشگاه گفت: شکست دادن تيم بزرگ نفت آبادان در خانه کار خيلي مهمي بو‌د که استقلال به خوبي از پس آن برآمد.

وي ادامه داد: اين برد بزرگ را به بازيکنان با غيرتم تبريک مي‌گويم و از کادرفني هم بابت شکست دادن صنعت نفت تشکر مي‌کنم. بچه‌هاي ما در گرماي هواي آبادان زحمت زيادي در زمين کشيدند و خوشبختانه با وجود خستگي که داشتند تا ثانيه آخر بازي دويدند و جنگندگي کردند که اين تعصب آنها جاي تقدير و تشکر دارد. من اين برد را به همه استقلالي‌ها تبريک مي‌گويم.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , نفت آبادان ,
تاریخ : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

پس از دیدار شاهین بوشهر پیامکی با مضمون تغییر مدیرعامل باشگاه استقلال در فصل بعد به گوشی بازیکنان این تیم ارسال شد.

 
به گزارش اوج نیوز، علی فتح الله زاده شب قبل از دیدار با الریان، در یک برنامه تلویزیونی گفت که قبل از بازی با شاهین اتفاقی افتاد که تمرکز ما را از بین برد. گرچه وی ماجرا را باز نکرد اما پیگیری ها حاکی از آن است که اتفاق مورد اشاره فتح الله زاده ارسال پیامکی به برخی از بازیکنان مبنی بر تغییر مدیرعامل فعلی و جانشینی فرد دیگری به جای او بوده است.

 
این پیامک که در رختکن بازیکنان استقلال درست دقایقی قبل از بازی با شاهین به گوشی برخی بازیکنان ارسال شد باعث پرس و جوی آنان از سرمربی تیم شده بود.

 


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: بازیکنان استقلال پس از برتری مقابل نماینده قطر 5 میلیون تومان پاداش دریافت کردند.

خبرگزاری فارس: بازیکنان استقلال 5 میلیون تومان پاداش گرفتند

 

به گزارش خبرگزاری فارس، استقلال امروز در لیگ قهرمانان آسیا موفق شد الریان قطر را 3 بر صفر شکست دهد.

بازیکنان این تیم به دلیل این پیروزی‌ نفری 5 میلیون تومان پاداش دریافت کردند. 2 میلیون از این مبلغ توسط شفیع زاده مدیرعامل استقلال اهواز به آبی پوشان پرداخت شد و 3 میلیون دیگر را فتح الله زاده به آنها داد.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
هواداران استقلال از دروازه‌بان پیشین خود خواستند به پرسپولیس نرود.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، تیم های استقلال و الریان قطر در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:20 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.
 

* هواداران استقلال شعار خلیج فارس ایران را در ورزشگاه آزادی سر دادند.
 

* وقتی علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه وارد ورزشگاه شد هواداران این تیم یکصدا وی را تشویق کردند. او با شال آبی وارد ورزشگاه شد.
 

* میلاد میداودی از سوی هواداران این تیم تشویق شد.
 

* آرش برهانی به عنوان کاپیتان استقلال در میدان حضور دارد.
 

* هواداران استقلال به پیراهن قرمز الریان واکنش منفی نشان دادند.
 

* حضور رضا عنایتی در ورزشگاه که سابقه بازی در استقلال دارد و اکنون بازیکن صباست باعث شد از سوی هواداران با شعار" رضای آقای گل" تشویق شود.
 

* مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال وقتی وارد ورزشگاه شد با شعار " مهدی آرپی چی 7" تشویق شد.
 

* در جایگاه ویژه رضا یزدانی خواننده پاپ، کامبیز دیرباز بازیگر، مهدی پاشازاده، حسین فرزامی، علی امیری، علی نظری جویباری، عبدالله ویسی، امیدوار رضایی، علیرضا منصوریان، بهروان و رضا رجبی حضور دارند.
 

* در دست هواداران استقلال علاوه بر پرچم آبی، پرچم ایران است.
 

* هنکه از سوی هواداران تشویق شد.
 

* در بین دو نیمه بازی استقلال و الریان قطر وحید طالب لو که این روزها بازویش در گچ است، وارد ورزشگاه شد و مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت. هواداران این تیم به بهانه شایعه حضور طالب لو در پرسپولیس برای فصل بعدی از وی می خواستند به این تیم نرود. شمار دیگری از

هواداران هم جویای حال او شدند. همچنین علی فتح الله زاده، منصوریان، فرزامی از جمله افرادی بودند که جویای حال طالب لو شدند.
 

* بین نیمه برای هواداران آهنگی که رضا یزدانی برای تیم استقلال خوانده را پخش شد و یزدانی هم از هواداران می خواست هنگام پخش این آهنگ دست بزنند.
 

* از تیم استقلال جباری، شریفات و یرکوویچ در بین نیمه خود را گرم کردند.
 

* حمید عزیززاده مدافع آبی پوشان از روی سکوها بازی را تماشا می کند.
 

* صادق ورمزیار، امین منوچهری و سام درخشانی بازیگران سینما نیز به جمع کسانی که در جایگاه ویژه نشسته اند اضافه شدند.
 

* میلاد میداودی وقتی در دقیقه 70 متوجه شد باید تعویض شود از این تصمیم ناراحت شد و به هنگام خارج شدن از زمین مچ بند خود را باز و به زمین پرتاب کرد و وقتی به سمت نیمکت می رفت زیر لب غرولند می کرد.
 

* تیموریان با دریافت کارت زرد از داور دو اخطاره شد و بازی با نسف قارشی را از دست داد.
 

* دقیقه 62 بازی هواداران جباری را تشویق کردند و از مظلومی خواستند او را به بازی بیاورد.
 

* وقتی اسماعیل شریفات گل دوم استقلال را زد، هنکه از نیمکت تیم تا نقطه کرنر دوید تا به این بازیکن تبریک بگوید. این حرکت او باعث شد هواداران استقلال وی را تشویق کنند.
 

* بلندگوی ورزشگاه تعداد هواداران استقلال را 53774 نفر اعلام کرد.

 


|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , علی فتح الله زاده , میلاد میداوودی , وحید طالب لو , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال محور اصلی نشست شنبه شب هیئت مدیره این باشگاه را رفع مشکلات مالی و دیدار حساس آبی‌پوشان مقابل الریان عنوان کرد.

جواد زرینچه  در مورد نشست شنبه شب هیئت مدیره باشگاه استقلال، ضمن بیان مطلب فوق گفت: محور اصلی این نشست به مسائل و مشکلات مالی اختصاص داشت. حاضران بدنبال راهکاری بودند تا بتوانیم هر چه زودتر مشکلات مالی باشگاه را مرتفع کنند.

وی اضافه کرد: این جلسه را برگزار کردیم تا بتوانیم با رفع موانع موجود آرامش را به اردوی استقلال بازگردانیم زیرا روز چهارشنبه دیداری بسیار حساس مقابل الریان قطر خواهیم داشت.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا در این نشست از پرویز مظلومی فهرست بازیکنان را دریافت کردید؟ اظهار داشت: در جلسه شنبه شب، اصلا در مورد این قضیه بحثی مطرح نشد زیرا پرویز مظلومی چند روز پیش فهرست بازیکنان مورد نظر خود را به ما ارائه داده بود و دیگر نیازی نبود بابت این قضیه صحبتی انجام دهیم.

زرینچه در پایان گفت: در این نشست در خصوص حضور قدرتمندانه استقلال برابر الریان هم به گفتگو پرداختیم و تصمیمات لازم را اتخاذ کردیم. امیدواریم هوادارانمان چهارشنبه روزی فراموش نشدنی را برای موفقیت تیم محبوبشان رقم بزنند و با حمایت آنها تیم استقلال برابر حریف قطری به پیروزی دست یابد.

.....................................

در پی مصاحبه جواد زرینچه مبنی بر اینکه در جلسه روز گذشته هیئت مدیره استقلال صحبتی در مورد ارائه لیست بازیکنان توسط مظلومی نشده و  وی چند روز قبل لیستش را ارائه کرده خبرنگار ورزشی فارس بار دیگر با علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه تماس گرفت که وی با تایید خبر فارس گفت: جلسه هیئت مدیره با محورهای مختلفی از جمله مسائل مالی و برنامه های من برای فصل بعد بود. در این جلسه برنامه ام را ارائه کردم و طبق اختیاراتم گفتم می خواهم از مظلومی لیست بگیرم و اعضا هم پذیرفتند.

وی افزود: اینکه زرینچه گفته مظلومی قبلاً لیست خود را داده، خبر ندارم و حتما لیستی به او داده که من نمی دانم! طبق چارچوب مدیرعامل باید از سرمربی لیست بخواهد و او هم باید لیست را به مدیرعامل بدهد و من به هیئت مدیره تحویل دهم.

منبع خبر :خبرگزاری پارس فوتبال


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

قریب در دقیقه 90 مدیرعامل استقلال می شود

نزدیکان قریب معتقدند که او در نهایت مدیرعامل استقلال خواهد شد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، در حالیکه در اواخر هفته گذشته محمد حسین قریب به طور غیر رسمی حضورش در استقلال را منتفی دانست و سعی کرد از طریق نزدیکان رسانه ای خود شایعات مربوط به مدیرعاملی در استقلال را تکذیب کند اما به نقل از منابع آگاه شنیده می شود که در صورت نبود گزینه مناسب برای جانشینی فتح ا... زاده ، قریب در آخرین دقایق ممکن است پیشنهاد مدیریت را بپذیرد!
گفته می شود که قریب در مذاکرات مختلف با پیشکسوتان و نزدیکان باشگاه استقلال اصرار داشته که فتح ا... زاده در سمت خود ابقا شود و اگر در آخرین دقایق هیچ گزینه ای برای مدیرعاملی استقلال محقق نشد ، آن گاه مدیرعامل سال های گذشته استقلال ممکن است در تصمیمش تجدید نظر کند.
نزدیکان قریب معتقدند که او در نهایت مدیرعامل استقلال خواهد شد. از سوی دیگر وزارت ورزش اگر نتواند قریب را برای حضور در استقلال راضی کند، به سراغ دوست نزدیک محمد عباسی خواهند رفت: «بهروز منتقمی!» نام او  بعد از شکست در صحنه انتخابات فدراسیون فوتبال دیگر شنیده نشد اما از راهروهای وزارت ورزش خبر می رسد که بهروز منتقمی، تنها گزینه جدی و مورد وثوق وزارت ورزش بعد از قریب برای مدیرعاملی استقلال خواهد بود.
همه این اتفاق ها در شرایطی رخ می دهد که فتح ا... زاده تصمیم به رفتن از استقلال داشته باشد. در غیر این صورت حاجی استقلالی باز هم مدیرعامل آبی پوشان خواهد بود.»


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از ایسنا، علی فتح‌الله‌زاده درباره بازی برابر شهرداری تبریز که با تساوی به پایان رسید و به نوعی دست استقلال را از جام قهرمانی کوتاه کرد، گفت: «بازی روز گذشته کسل کننده بود و بازیکنانمان استرس زیادی داشتند. با توجه به این که حریفان ما بازی خودشان را برده بودند، استرس بازیکنان بیشتر هم شده بود و نتوانستند از موقعیت‌ها استفاده کنند. شهرداری تبریز هم تیم خوبی بود و موفق شد یک امتیاز کسب کند. بازیکنان ما تلاش زیادی کردند و فکر می‌کنم تاکنون خوب دوام آوردند و نتیجه‌ بدی کسب نکردیم. از دو جامی که پیش‌رو داشتیم، یکی را گرفتیم و در دیگری جزو سه تیم بالای جدول هستیم.»

وی در مورد تشویقش از سوی هواداران استقلال در این بازی که به نوعی خواستار تداوم حضورش در استقلال بودند، اظهار کرد: «چیزی که مرا خوشحال می‌کند همین قدردانی هواداران است. ما کارگر آن‌ها هستیم و وقتی کارگر می‌داند صاحب کارش راضی‌ است، خوشحال می‌شود. این تشویق‌ها از ده‌ها مدال برای من با ارزش‌تر است. من لیاقت این لطف هواداران را ندارم و دست تک تک هواداران را می‌بوسم که با تشویق‌های‌شان به من نیرو می‌دهند. هر چه دارم از همین هواداران است.»

مدیر عامل استقلال با بیان این که هنوز لیگ را تمام شده نمی‌بیند، ادامه داد: «دو بازی دیگر باقی مانده است و خدا می‌داند که چه اتفاقی می‌افتد. هنوز لیگ برای ما تمام نشده است. ضمن این که چهارشنبه بازی بسیار با اهمیتی در لیگ قهرمانان پیش‌رو داریم و همان طور که قبلا از هواداران خواسته بودم ما را تنها نگذارند، باز هم این مساله را تکرار می‌کنم تا آن‌ها با حضورشان باعث شوند که هم رکورد تماشاگران را در آسیا بزنیم و همچنین بتوانیم تیم فوتبال الریان قهرمان لیگ قطر را شکست دهیم. بردن قهرمان لیگ قطر برای استقلال ارزشمند است و از همین رو منتظر حضور هواداران هستیم.»

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که دلایل دور شدن استقلال از قهرمانی لیگ برتر چیست؟ گفت: «این مساله تنها به خود ما بستگی ندارد. عده‌ای از بیرون دوست نداشتند که استقلال دو جام را بگیرد و تمام تلاششان را به کار بستند تا این اتفاق نیفتد. بدترین کار را در بازی با شاهین بوشهر انجام دادند که باعث شد روحیه بازیکنان تضعیف شود.»

مدیرعامل استقلال در ادامه بیان کرد: «به هر حال یک سری از مشکلات دست به دست هم داد تا نتوانیم قهرمانی لیگ را کسب کنیم و متاسفانه بعضی‌ها که در زمین و مستطیل سبز کارایی نداشتند، به تبلیغ روی آوردند و با التماس، با این و آن ملاقات می‌کردند و حرف‌های غلطی را با دروغگویی مطرح کردند.»

وی افزود: «در مجموع از بازیکنان و کادر فنی راضی هستم و تا همین جا هم کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشتند و توانستند یکی از دو جام را بگیرند و در دیگری مدعی باشند. در آسیا هم شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد داریم. مشکلاتمان بیش از گذشته بود و افرادی که باید این مسایل را بفهمند، متوجه می‌شوند و از همین‌رو یک استادیوم مدیر خودشان را تشویق کردند تا بگویند که ما فهمیدیم و این مساله برای من اهمیت فراوانی دارد.»

مدیرعامل استقلال ادامه داد: «دو بازی دیگر در لیگ پیش‌رو داریم و رویارویی با الریان هم بسیار مهم است و از همین رو تمام تمرکز کادر فنی، ما و هواداران باید روی این بازی‌ها باشد.»

فتح‌الله‌زاده در ادامه بیان کرد: «بازیکنانمان حرفه‌ای هستند و از هیچ چیزی کم نگذاشتند و از همین ‌رو توانستند یکی از جام‌ها را کسب کنند. تیم‌های بزرگ زیادی در لیگ هستند که جایگاه مناسبی در جدول ندارند، اما ما یک جام گرفتیم، در دیگری هم جزو سه تیم بالای جدول هستیم و کارنامه خوب و قابل دفاعی داریم.»

فتح‌الله‌زاده با تشکر از هواداران استقلال گفت: «دست تک تک هوادارانی را که لطف داشتند می‌بوسم و از آن‌ها خواهش می‌کنم که بازی با الریان را فراموش نکنند.»


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: الریان قطر , فتح الله زاده , ,
تاریخ : جمعه 8 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 
هواداران تیم فوتبال استقلال در شرایطی که تیم‌شان به حمایت نیاز داشتند به تشویق مدیر عاملی پرداختند که زمزمه های جدایی اش از این تیم مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و شهرداری تبریز در هفته سی و دوم رقابتهای لیگ برتر شامگاه جمعه در ورزشگاه آزادی تهران و در حضور کمتر از 15 هزار تماشاگر برگزار شد که حاشیه های این بازی را در زیر می خوانید:

* هواداران استقلال بیشتر از آنکه به اتفاقات درون زمین توجه داشته باشند و به تشویق استقلال بپردازند، تحت تاثیر اخبار روزهای اخیر به تشویق علی فتح الله زاده پرداختند و خواستار ابقای وی در مدیریت این باشگاه شدند. البته این هواداران در پایان بازی نسبت به عملکرد تیم انتقاد کردند.

* حنیف عمران زاده در نیمه اول این دیدار با ماسکی بر صورت وارد زمین شد اما در بین دو نیمه به علت مصدومیت تعویض شد.

* هواداران استقلال در برخی دقایق این دیدار شعارهایی علیه پرسپولیس سردادند.

* کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در ورزشگاه آزادی این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

* پرویز مظلومی در برخی دقایق این دیدار از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه تشویق شد.

* تماشاگران استقلال به خاطر رقم خوردن نتیجه تساوی بدون گل تا دقایق پایانی کمی عصبانی شده بودند و دو دستگی در برخی سکوها دیده می شد.

* فریدون زندی هافبک میانی استقلال به زمین خوردن بیش از اندازه بازیکنان شهرداری اعتراض داشت و معتقد بود بازیکنان استقلال نباید توپ را بیرون می زدند.

* برخی از تماشاگران استقلال در دقایق پایانی این دیدار به تشویق امیرقلعه نویی سرمربی فعلی تیم فوتبال تراکتورسازی پرداختند. آنها شعار می دادند " با این همه هوادار وال.. خجالت داره"

* بازیکنان و هواداران شهرداری تبریز به خاطر کسب یک امتیاز از این دیدار خوشحال بودند و در پایان به شادی پرداختند.

* ابراهیم میرزاپور دروازه بان سکونشین شهرداری تبریز در پایان دیدار به هواداران استقلال امضا داد.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , پرویز مظلومی , ,
تاریخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

شایعه ای که اگر صحت داشته باشد فاجعه است؛
 

 
 

|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , پرویز مظلومی , قلعه نویی , ,
تاریخ : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مدیرعامل استقلال با بیان اینکه دست‌هایی پشت پرده است که نمی‌خواهند قهرمان شویم، تمرکزم روی دیدارهای آینده است نه ماندن و رفتن، کار مظلومی در استقلال خوب نه، خیلی خوب است و هر روز یک نفر را به جانشینم می‌کنند به تشریح آخرین وضعیت آبی‌پوشان پرداخت.
به گزارش افکارنیوز، علی فتح الله‌زاده در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با وجود توقف استقلال مقابل شاهین بوشهر و پیروزی تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی هنوز ناامید نیستیم و خود را از شانس‌های قهرمانی می‌دانیم. لیگ برتر هنوز به اتمام نرسیده و ۹ امتیاز دیگر باقی مانده است. همچنان که تیم استقلال در مصاف با شاهین بوشهر امتیاز از دست داد، این احتمال وجود دارد که حریفان و رقبای ما نیز امتیاز از دست بدهند.

منتظر اشتباه حریفان هستیم
وی در ادامه به دشواری کار تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی در هفته‌های پایانی مسابقات لیگ برتر اشاره کرد و گفت: ما باید در دیدارهای پیش رو پیروز شده و امتیازی از دست ندهیم و در عین حال منتظر اشتباهات حریفان بمانیم.

عملکرد بازیکنان استقلال شایسته تقدیر است
مدیرعامل باشگاه استقلال با تقدیر از عملکرد بازیکنان و مربیان تیم فوتبال این باشگاه گفت: زمانی که بازیکنان تیم استقلال یک جام را کسب کرده و در جامی دیگر پابه‌پای مدعیان قهرمانی پیش می‌روند، کارشان شایسته تقدیر است. بازیکنان تیم استقلال روز جمعه از دبی به تهران بازگشته، روز شنبه به بوشهر رفته و عصر یکشنبه ۹۰ دقیقه مقابل شاهین بازی کرده‌اند. آیا این تعصب و غیرت به تیم مثالزدنی و قابل تقدیر نیست؟

|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , مظلومی ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
فتح‌الله‌زاده:به هیچ‌کس اجازه دخالت در انتخاب سرمربی را نمی‌دهم/کی‌روش بداند ما حرفه‌ای هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر فصل آینده هم باشم اجازه دخالت در مورد انتخاب سرمربی را به هیچ‌کس نمی‌دهم.

خبرگزاری فارس: فتح‌الله‌زاده:به هیچ‌کس اجازه دخالت در انتخاب سرمربی را نمی‌دهم/کی‌روش بداند ما حرفه‌ای هستیم

 

 

 

علی فتح‌‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص تساوی یک بر یک استقلال و الجزیره، شانس صعود آبی‌پوشان به مرحله بعد، وضعیت کادر فنی و شایعات کناره‌‌گیری‌اش از مدیرعاملی استقلال صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

فارس: بازی با الجزیره چطور بود؟

الجزیره همیشه در زمین خودش سرحال بازی می‌کند و حتی به الریان 3 گل زده بود. ما برای برد آمده بودیم ولی یک گل دریافت کردیم. مطمئن هستم این یک امتیاز جایی به درد ما می‌خورد و اگر الریان قطر را شکست دهیم می‌توانیم صعود کنیم.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , الجزیره , پیروزی ,
تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مديرعامل استقلال سرانجام روز گذشته مصاحبه‌اي انجام داد كه در آن از حاشيه‌سازان و آنهايي كه منافع‌شان از باشگاه قطع شده حرفي نزده بود كه در نوع خود اميدواركننده است. البته با توجه به برد 3 بر صفر استقلال چنين شرايطي هم قابل پيش‌بيني بود وگرنه در صورت رقم خوردن يك تساوي يا باخت حالا مشخص نبود به جاي اين حرف‌هاي گل و بلبلي چه مطالبي در مورد رسانه‌هاي حاشيه‌پرداز به خورد مخاطبان داده مي‌شد. با اين همه، خواندن مصاحبه‌هاي فتح‌ا...زاده چه در آن روزها و چه در اين روزها لطف خودش را دارد و همين كافي است.

 

درباره ديدار با صباي قم كه با پيروزي سه بر صفر شما همراه بود حرفي نمي‌زنيد؟

بازيكنان ما خيلي خوب بازي كردند و كادر فني هم تدبير خوبي براي اين بازي انديشيده بود. تيم خيلي بزرگي را با نتيجه بسيار خوبي شكست داديم. ويسي از پديده‌هاي مربيان امسال به حساب مي‌آيد و الحق و الانصاف بازي بسيار خوب و با برنامه‌‌اي را ارائه دادند. خدا را شكر مي‌كنيم كه توانستيم پيروز شويم.

 

پس از تساوي ديدار سپاهان و پرسپوليس اين بهترين موقعيتي بود كه استقلال خود را به يك امتيازي سپاهان صدرنشين برساند!؟


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: رحمتی , استقلال , تمدید قرارداد ,
تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

على فتح الله زاده كه به همراه تيم استقلال در امارات به سر مى برد،در خصوص اتفاقات روز گذشته در فرودگاه امارات، آخرين وضعيت استقلال و بازى امروز با الجزيره صحبت هايى را انجام داده كه متن اين گفت وگو با در ذيل مى خوانيد:
• گفته مى شود تيم نزديك به ۳ ساعت در فرودگاه معطل بود.
-اصلا بحث كارشكنى و اين مسائل وجود نداشت و كل اين ماجرا حتى ۱۵ دقيقه هم طول نكشيد. تيموريان قهر كرده بود و با آن مامور دست نمى داد كه در نهايت بعد از چند دقيقه اين مسأله حل شد. حتى از كاروان تيم استقلال انگشت نگارى و چشم نگارى هم به عمل نيامد و بلافاصله در هتل ميلينيوم مستقر شديم.
• به شرايط تيم اميدوار هستيد؟
-بله، امشب هم در زمين اصلى تمرين مى كنيم و براى بازى با الجزيره آماده خواهيم شد. براى آنكه بخواهيم به صدر جدول برسيم بايد مقابل الجزيره پيروز شويم و برنامه ما اين است كه پيروز شويم و حتى نبايد امتياز از دست دهيم.
• پرويز مظلومى در نشست خبرى پيش از بازى اعلام كرده كه حتى اگر بازى را ببازيم باز هم ۶ امتياز ديگر باقى مى ماند.
-مطمئن باشيد ما نمى بازيم، چون نمى توانيم به آن ۶ امتياز باقى مانده اطمينان كنيم.
• اگر نتوانيد از بازى با الجزيره امتياز بگيريد اتفاقى نمى افتد؟
-نه، چون مسأله اى نيست. همانطور كه مظلومى اشاره كرد
۶ امتياز ديگر در پيش داريم و مطمئن باشيد ما با امتياز به تهران باز خواهيم گشت.
 


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , الجزیره , پیروزی ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید