اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : یک شنبه 11 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
فتح‌الله‌زاده بعد از شنیدن رقم قرارداد تیموریان به او گفت: «خوب کاری کردی رفتی!»
به گزارش افکارنیوز به نقل از خبرآنلاین، آندارنیک تیموریان که برای گذراندن تعطیلات به ترکیه رفته، ۳ روز دیگر به تهران برمی گردد و هفت روز بعد نیز راهی دوحه خواهد شد. دوران حضور او در فوتبال قطر، از آن روز شروع خواهد شد. آندو قرار است همراه با الخریطیات، تیم جدیدش، راهی نورنبرگ آلمان شود. اما از این انتقال و اتفاقات بعد از آن حرف ها و اخباری به جا مانده که در نوع خود بسیار جالب است.

*آندو رکورد شکست

بعد از انتقال آندو به قطر، امیر قلعه نویی از او انتقاد کرد، به این دلیل که استقلال را به خاطر پول رها کرده است. تیموریان که تمایلی نداشت ماجرا کش پیدا کند، پیش از سفر به ترکیه پیش فتح ا... زاده رفت. وقتی او وارد دفتر مدیر عامل شد، پژمان منتظری هم آنجا بود. تیموریان در این دیدار به فتح ا... زاده گفت: «برای تشکر و قدردانی آمده ام. یک سال با من خوب رفتار کردید. علیرغم اینکه به من پیشنهاد خوبی داده بودید، نشد بمانم. گفته بودم پیشنهادها را باید بررسی کنم و واقعا گذشتن از پیشنهاد الخریطیات برایم غیر ممکن بود.» تیموریان رکورد نقل و انتقالات ایرانی ها در حوزه خلیج فارس را شکست. تا پیش از این علی کریمی به خاطر یک فصل بازی در الاهلی امارات دو میلیارد تومان گرفته بود ولی رقم انتقال آندو چند روز بعد از امضای قرارداد، به ۳ میلیارد و ۶۰۰ ملیون تومان رسید چون دلار از ۱۸۰۰ تومان به دو هزار تومان رسید! قرارداد آندو با قطری ها به ارزش ۸/۱ میلیون دلار است که اجازه نداد زیاد به استقلال فکر کند.

|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , آندرانیک تیموریان , ,
تاریخ : جمعه 9 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به هيچ وجه دوست نداشتم آندرانيک در تيم ديگري به جز استقلال تهران به بازي بپردازد.


 

   سرژيک تيموريان برادر بزرگتر آندرانيک تيموريان هافبک ملي پوش تيم فوتبال استقلال تهران که براي فصل جديد فوتبال ايران را رها کرده و به ليگ ستارگان قطر پيوسته است، در رابطه با جدايي آندو ازاستقلال مي گويد: معتقدبودم که پولي که قطري ها به آندو مي دادند درست سه برابر پولي بود که تيم هاي ايراني حاضردرليگ برترمي خواستند به آندرانيک پرداخت نمايند ضمن آنکه شرايط بازي درفوتبال حرفه اي قطر به مراتب ازليگ برتر ما بهتر است و از آن حاشيه ها و مسائلي که هميشه پشت سر بازيکنان ايراني است و آنها را رنج مي دهد، خبري نيست!

سرژيک تيموريان که خودش سالها هافبک ومدافع تيم فوتبال استقلال تهران بود در ادامه مي افزايد: اين اواخر آندرانيک دچار مصدوميت شده بود اما مي خواست هرطوري که شده باتيم ملي باشد و مصدوميتش رافراموش کرده بود به هرحال آندو مثل ديگر ارامنه کشورمان به وطنش عرق خاصي دارند.

سرژيک گفت: البته اين نکته رانيزبايستي بگويم که آندو بازي ايران دربرابر لبنان را ازدست داده است و به خاطرمحروميت نمي تواند تيم ملي راهمراهي نمايد.

وي بااشاره به اينکه آندرانيک درايران هواخواهان زيادي براي بازي درليگ برتردوازدهم داشت، گفت: دوپيشنهاد ميلياردي براي آندرانيک آمده بودکه بامشورت من آنهارارد کردو به قطررفت.

وي درپايان گفت: آندو باز هم در ليگ برترايران بازي خواهد کرد اما فقط در استقلال تهران.


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , آندرانیک تیموریان , ,
تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

هافبک تيم استقلال با شرايط خاصي در اين تيم روبروست، اولويت وي استقلال است و مدعي شده بود که در اين تيم مي ماند در صورتي که با پيشنهادات قابل توجهي روبرو شده که به اکثر آنها پاسخي را ارائه نکرده است.


 

 تيموريان پس از تراکتورسازي و سپاهان در حال حاضر با پيشنهاد قابل توجه پرسپوليس روبرو شده است زيرا دنيزلي روي وي نظر بسيار مثبت دارد و به مسئولين اعلام کرده است که تلاش خود را براي جذب اين بازيکن انجام دهند. اين در حالي است که تيموريان زماني که با پيشنهاد قابل توجه و نزديک به يک ميليارد توماني تراکتورسازي روبرو شد اعلام کرد که اولويتش حضور در خارج از کشور است.

اين بازيکن قصد دارد چند پيشنهاد دريافتي اش را مورد ارزيابي قرار دهد و پس از آن در خصوص آينده اش تصميم گيري کند. وي با اصرار اميرقلعه نوعي نيز براي ماندن در استقلال روبرو شده است و اين موضوع عاملي است که وي وضعيت را طورديگري پيش ببرد و تا با شرايطي ايده آل آماده حضور در باشگاه جديدش شود.

از طرفي تيموريان از قطر پيشنهاد دريافت کرده است و اين موضوع باعث شده است که مدير برنامه هايش در خصوص وضعيت اين بازيکن وارد عمل شود تا آنرا بررسي کند.

وي اعلام کرده است در صورتي که تيم موردنظر از نظر  امکانات و شرايط  حضور وي مناسب باشد تيموريان ترجيح مي دهند اين وضعيت را تجربه کند و يک فصل را در خارج از کشور تجربه کند.

هافبک آبي ها که سابقه حضور در ليگ انگليس را دارد قصد دارد با وضعيت ايده ال شرايط گذشته را تکرار کند.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , آندرانیک تیموریان , ,
تاریخ : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
آندرانيك تيموريان، هافبك تيم استقلال وضعيت مشخصي در تيم استقلال ندارد و از آنجا كه قرارداد وي در پايان فصل با آبي‌ها به اتمام مي‌رسد، وي قصد دارد پيشنهاداتش را مورد بررسي قرار دهد و اين پيشنهاد از امارات به وي رسيده است.
به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران،‌ در حاليكه اكثر بازيكنان ايراني، حاضر به حضور در ليگ امارات نيستند و اين كشور را از لحاظ فوتبالي در پيشرفت موثر نمي‌دانند، اما اين در حالي است كه دو پيشنهاد مناسب از امارات به تيموريان رسيده است كه قرار است پس از پايان فصل مورد بررسي قرار بگيرد.

گفتني است، دو پيشنهاد اين بازيكن به مدير برنامه‌هايش رسيده است و مبلغ پيشنهاد دو ميليارد است.

قرار است مدير برنامه تيموريان شرايط را به صورت دقيق مورد بررسي قرار دهد تا پس از اتمام بازي‌هاي آسيايي و ليگ تيموريان به بهترين پيشنهاد پاسخ مثبت دهد و راهي امارات شود.

شايان ذكر است، آندو براي حضور در تيم‌هاي عربي مشكلي ندارد و اعلام كرده در صورتي كه تيم مورد نظر از نظر امكانات مالي و تمريني در شرايط ايده‌آلي قرار داشته باشد وي ترجيح مي‌دهد كه به جاي بازي در ليگ ايران راهي امارات شود و يك فصل از فوتبال خود را در اين كشور سپري كند.

 


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , آندرانیک تیموریان , ,
برچسب‌ها: آندو , امارات ,
تاریخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
هافبک استقلال که در بازی استقلال مقابل صبا کارت زرد گرفته بود سه اخطاره شد تا نتواند تیمش را در بازی با شاهین همراهی کند.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، کاروان استقلال عصر امروز راهی بوشهر می شود تا فردا ساعت 17 به مصاف شاهین بروند. با توجه به عدم امکان تهیه بلیط برگشت برای بعد از بازی و حتی روز دوشنبه، استقلالی ها صبح سه شنبه به تهران برمی گردند.آنها در هتل دلوار اقامت خواهند داشت.
 

* آندو تنها غایب آبی ها
آندرانیک تیموریان که در بازی استقلال مقابل صبا کارت زرد گرفته بود سه اخطاره شد تا نتواند تیمش را در بازی با شاهین همراهی کند. او تنها غایب آبی ها است و مهدی رحمتی که گفته می شد شاید به دلیل مصدومیت به بازی نرسد می تواند استقلال را همراهی نماید.تیموریان که فینال حذفی مقابل شاهین را هم از دست داده بود در سفر به بوشهر حضور دارد اما به میدان نمی رود.
 

* اظهارنظر پورحیدری در مورد درگیری میداودی با کادرفنی
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: «بعید می دانم اتفاق خاصی میان میلاد میداوودی با کادر فنی رخ داده باشد.»
منصور پورحیدری درباره شایعه درگیری میلاد میداوودی با کادر فنی استقلال در فرودگاه دبی اظهار داشت: «چنین بحثی وجود ندارد یا حداقل اینطور بگویم که من ندیدم. با این وجود اگر بحثی بوده که به عنوان جنجال از آن یاد شده است من حتما متوجه آن می شدم.»
وی افزود: «از کادر فنی در این باره سوال خواهم کرد تا ببینم اصل ماجرا چه بوده اما بعید می دانم موضوع خاصی بوده باشد.»
 

* ترکیب احتمالی استقلال
پرویز مظلومی قصد دارد تیمش را با این نفرات به جدال با شاهین بفرستد. سید مهدی رحمتی،مهدی امیرآبادی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، علی حمودی، فریدون زندی، ساموئل، مجتبی جباری، خسرو حیدری، آرش برهانی و یرکویچ
 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , آندرانیک تیموریان , ,
برچسب‌ها: آندو , ترکیب استقلال , شاهین ,
تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

آندرانیک تیموریان هافبک تأثیرگذار استقلال امیدوار است که این تیم در بازی حساس مقابل الجزیره امارات 3 امتیاز را گرفته و شانس خود را برای صعود افزایش دهد.


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , آندرانیک تیموریان , ,
برچسب‌ها: تیموریان , استقلال ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید