شفيع‌زاده‌ها استقلال تهران را ميليونر مي‌كنند
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : سه شنبه 2 خرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

برادران شفيعي‌زاده را كه يادتان هست؟ همان صاحبان متمول و دست‌به‌جيب باشگاه استقلال اهواز كه زماني در ليگ برتر پول خوبي خرج مي‌كردند و اسم و رسمي داشتند. سقوط استقلال اهواز به ليگ يك و بعدا به ليگ دو، مدتي است نام اين برادران صاحب‌مكنت را از صفحه اول رسانه‌ها دور كرده. همان‌طور كه خودشان هم مدت‌هاست از كشور دور شده‌اند و در امارات روزگار مي‌گذرانند.

شفيعي‌زاده‌ها كه علاقه زيادي هم به باشگاه استقلال تهران دارند و حتي زماني شايعه خريد سهام اين باشگاه توسط آن‌ها بر سر زبان‌ها بود اين روزها بابت پيروزي‌هاي آسيايي آبي‌پوشان تهران پاداش‌هاي كلاني مي‌پردازند. بازيكنان استقلال بعد از بردن هر يك از تيم‌هاي الريان و نسف‌قارشي 3هزار دلار از اخوان شفيعي‌زاده پاداش گرفته‌اند و حالا خبر مي‌رسد كه رقم اين پاداش براي بازي پلي‌آف با سپاهان بالاتر هم رفته است. آن‌ها براي بردن سپاهان در اصفهان و صعود به جمع 8 تيم برتر آسيا نفري 5 هزار دلار به استقلالي‌ها جايزه مي‌دهند.

البته اين برادران فوتبال‌دوست براي تيم خودشان در اهواز هم برنامه‌هاي جديدي دارند. بعد از صعود از ليگ‌دو و بازگشت دوباره به ليگ‌يك گويا آن‌ها تصميم گرفته‌اند تيم خوبي را براي فصل بعد جمع كنند و حضور موثرتري در ليگ دسته اول داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








آخرين مطالب