اولين تمرين استقلال و شعار عليه رويانيان
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : دو شنبه 22 خرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 
 

 

 اولين تمرين تيم فوتبال استقلال براي حضور در ليگ دوازدهم از ساعت 18 امروز در کمپ اين باشگاه آغاز شد.حدود 1000 نفر از هواداران که اکثر آنها پيراهن‌هاي آبي به تن داشتند از بازيکنان اين تيم استقبال کردند. همچنين اين تعداد به محض ورود امير قلعه‌نويي، مقابل پاي وي گوسفند و گاو قرباني کردند و بازگشت او را به استقلال تبريک گفتند.


 آنها قلعه‌نويي را تشويق کردند و خواهان شکست پرسپوليس و قهرماني ليگ دوازدهم شدند. 


 هواداران استقلال بنرهاي بزرگي در حمايت از سرمربي اين تيم به کمپ استقلال آوردند. روي يکي از اين بنرها عکس امير قلعه‌نويي با لباس ژنرالي حک و نوشته شده بود "ژنرال قلب فرديس."


 در ابتداي تمرين امير قلعه‌نويي جلسه‌اي با ساير اعضاي کادر فني اين تيم برگزار کرد و مراسم معارفه مختصري انجام شد.


 * تماشاگران استقلال ابتدا تنها به تشويق امير قلعه‌نويي پرداختند و شعرهايي براي وي مي‌خواندند. در همين لحظات ازدحام جمعيت به حدي بود که تعدادي از تماشاگران با يکديگر درگيري فيزيکي پيدا کردند و با وساطت مسئولان کمپ استقلال اين درگيري به پايان رسيد. درگيري فيزيکي باعث شد مأموران نيروي انتظامي وارد کمپ باشگاه شوند و پس از پراکنده کردن جمعيت آنها را روي سکوها هدايت کردند.


 * هواداران استقلال بارها قلعه‌نويي را ژنرال خواندند.


 * هاشم بيک‌زاده، امين منوچهري، ميثم بائو، حنيف عمران‌زاده، آرش برهاني، اميرحسين صادقي، ميثم حسيني، توحيد غلامي، مجتبي محبوب مجاز، علي حمودي و مهرداد حسيني در تمرين امروز آبي‌پوشان شرکت کردند. ميلاد ميداودي که قراردادش را با اين تيم تمديد کرده در تمرين امروز شرکت نداشت و محسن يوسفي که روز گذشته مراسم ازدواجش را برگزار کرده بود با کسب اجازه از مربيان به محل تمرين نيامد.


 * علاوه بر قلعه‌نويي؛ ستار همداني،‌ مجيد صالح، ايمان عالمي، حاج قاسم مربي بدنساز و کريم بوستاني در تمرين امروز حضور داشتند. ميرشاد ماجدي سرپرست جديد تيم، علي اميري و رضا رجبي نيز در کمپ استقلال حضور پيدا کردند.


 * در ابتداي تمرين بازيکنان به دويدن دور زمين پرداختند و بدن‌هاي خود را گرم کردند.


 * حميد بابازاده که به عنوان مربي دروازه‌بانان به جمع آبي‌پوشان بازگشته با چند دروازه‌بان ناشناس تمرينات اختصاصي انجام مي‌داد.


 * امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين امروز در جمع خبرنگاران ضمن تعريف و تمجيد از امين منوچهري گفت: بازيکني مي‌خواهم مثل وي که به خاطر استقلال قيد 150 ميليون تومان را زد و با دريافت رضايت‌نامه به استقلال پيوست.


 * بيشتر کارهاي تاکتيکي تمرين امروز بر عهده مجيد صالح بود و وي از بازيکنان مي‌خواست برنامه‌هاي مدنظر کادر فني را پياده کنند.


 * دکتر امين نوروزي و کاوه ستوده پس از يک سال دوري امروز به جمع اعضاي تيم استقلال بازگشتند و کار خود را آغاز کردند.


 * اميرحسين صادقي پس از جدايي از تراکتورسازي اولين تمرين خود را در استقلال برگزار کرد. مجتبي محبوب مجاز که فصل گذشته به صورت قرضي به تيم مس سرچشمه رفته بود، مجددا به جمع آبي‌پوشان بازگشت.


 * احمد رسولي‌نژاد رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال پس از گذشت 40 دقيقه از آغاز تمرين آبي‌پوشان به کمپ استقلال آمد و مورد تشويق قرار گرفت.


 * تمرينات استقلال قرار است از فردا در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شود و به گفته سرپرست اين تيم به احتمال فراوان آبي‌پوشان براي برپايي اردو راهي ترکيه خواهند شد.


 * در اواخر تمرين رسولي‌نژاد و قلعه‌نويي جلسه‌اي سرپايي برگزار کردند. در همين هنگام هواداران استقلال عليه رويانيان و خريدهاي اين تيم شعار دادند.


 * شماري از هواداران شعاري را همانند يک بيانيه به صورت متحد مي‌خواندند. آنها با صداي بلند مي‌گفتند "ما هواداران استقلال از هيئت مديره مي‌خواهيم تا با ژنرال فوتبال آسيا يک قرارداد تا بي‌نهايت امضا شود."

منبع خبر : ورزش سه
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








آخرين مطالب