آبي‌ها زير باران آماده مي‌شوند
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 


تمرين تيم فوتبال استقلال در حالي امروز بعدازظهر (سه‌شنبه) در کمپ تمريني اين باشگاه برگزار شد که تمرين تحت تاثير شعارهاي هواداران استقلال عليه مديرعامل پرسپوليس بود.



 

 تمرين استقلال از ساعت 18 در کمپ اين تيم با دويدن بازيکنان به دور زمين آغاز شد و پس از آن راه راه پوشان استقلال عرض زمين را چندين و چند مرتبه دويدند تا بدن‌هايشان براي تمرين آماده شود.

 پس از اين تمرين، بازيکنان استقلال در گروه‌هاي 3 و 4 نفره تمرين پاسکاري ترکيبي را در دستور کار قرار دادند و به مدت 20 دقيقه اين کار را ادامه دادند.
  بازيکنان به دستور امير قلعه‌نويي به دو گروه تقسيم شدند و هر گروه از يکي از دو طرف زمين اقدام به نفوذ و سانتر به روي دروازه مي‌کرد تا مهاجمين استقلال شوت به دروازه و ضربه سر را تمرين کنند. در اين تمرين که با شور و نشاط خاصي همراه بود، تماشاگران دائما بازيکنان استقلال را تشويق مي‌کردند و هرگاه بازيکني توپ را به گل تبديل مي‌کرد، با فريادهايش او را به هيجان مي‌آوردند.
 پس از گذشت حدود يک ساعت از تمرين، بازيکنان استقلال به صورت تک به تک و روي پاس‌هايي که امير قلعه‌نويي به آن‌ها مي‌داد، به سمت دروازه شليک مي‌کردند تا چارچوب شناسي خود را محک بزنند.
 از حاشيه‌هاي تمرين امروز نيز مي‌توان به اصرار برخي از هواداران استقلال به شعار دادن عليه رويانيان اشاره کرد که آن‌ها حتي از خبرنگاران مي‌خواستند که لفظ دقيق شعارهايشان را پوشش خبري دهند. امري که البته مقدور نبود!
 همچنين در 15 دقيقه اول تمرين، بارش باران به قدري شديد بود که بيشتر تماشاگران سکوها را ترک کرده و قصد خروج از کمپ را داشتند و خبرنگاران نيز با پناه بردن به کپر موجود در گوشه زمين که متعلق به کارگران حاضر در کمپ بود، سعي داشتند خيس نشوند که البته وجود يک چاه در داخل آن کپر سوژه شوخي و خنده خبرنگاران شده بود.
 حدود 200 هوادار استقلالي در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور داشتند. اين تمرين در پايان با نرمش‌هاي کششي به پايان رسيد.

 


 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلالخسرو حیدری



آخرين مطالب