آتيلا حجازي: قهرماني حداقل خواسته هواداران از استقلال است
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : شنبه 10 تير 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مربي فصل قبل استقلال مي‌گويد مشكلي براي حضور او در باشگاه مس كرمان وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، آتيلا حجازي مربي فصل قبل استقلال در گفت‌وگويي درباره روند مذاکراتش با مسوولان مس کرمان و استقلال حرف زد:

* فرهاد مجیدی در تازه‌ترین گفتگوی خود عنوان کرده است که خود را شاگرد مکتب ناصر حجازی می‌داند و از این‌رو حاضر نیست با کسانی که برای رسیدن به اهدافشان ارزشهای اخلاقی را زیر پا می‌گذارند کار کند. نظر شما راجع به صحبت‌های فرهاد مجیدی چیست؟

مجیدی بازیکن مورد علاقه پدرم بود که محبوبیت بسیاری نیز نزد دوستداران استقلال دارد. بی تردید یکی از شاخصه‌های محبوبیت، داشتن شخصیت بالا است و باعث خوشحالی است که بازیکنان محبوب و با شخصیتی چون فرهاد مجیدی خود را شاگرد مکتب ناصر حجازی بدانند. افرادی همچون مجیدی که خود را از مکتب پدرم می‌دانند، مهمترین اصل زندگی ناصر حجازی که همان حفظ و پایبندی به ارزشهای اخلاقی است را رعایت می‌کنند و جز این طرز تفکر، انتظار دیگری از آنها نمی‌رود.

* ظاهرا سرمربی فعلی استقلال در مصاحبه‌ای با کنایه به مجیدی ، جدایی فصل قبل وی از استقلال را پول دانسته است. نظر شما که سال گذشته مربی مجیدی بودید، چیست؟

هر شخصی مختار است تا دیدگاه خود را آزادانه بیان کند و این مردم هستند که با توجه به شخصیت، رفتار، تعصب و سابقه افراد راجع به آنها قضاوت می‌کنند. از نظر من مجیدی نیازی به پول نداشت که از استقلال فقط به خاطر آن جدا شود. مجیدی از راه فوتبال میلیاردها بدست آورده بود و اینکه بگوییم فقط برای پول در آن شرایط از استقلال جدا شد، حرف غیر منطقی است و به طور یقین دلایل دیگری نیز در جدایی مجیدی دخیل بوده است که خود وی بهترین شخص برای پاسخگویی است اما فرض بر این می‌گیریم که دلیل جدایی مجیدی، فقط پیشنهاد مالی بالای الغرافه بوده است. اینکه برای 4 ماه به بازیکنی چنین پیشنهادی از سوی تیمی خارجی داده شود و وی به آنجا برود، رفتاری است حرفه‌ای که نباید از مجیدی و حتی باشگاه استقلال خرده گرفت. ضمن آنکه مجیدی تا زمانی که در استقلال بود، بهترین عملکرد را داشت و ذره ای از توانش کم نگذاشت و خاطراتی که با هواداران استقلال دارد، بیانگر این نکته است .

* دوستداران ناصر حجازی پیگیر وضعیت حضور شما در تیم مس کرمان هستند.

صحبتهای خوبی با مسوولان مس کرمان داشتم که هر زمان نهایی شد، دوستداران پدرم که همواره به من و خانواده ما لطف داشته اند را در جریان خواهم گذاشت . به احتمال بسیار بعید می‌دانم که در همکاری من با مس کرمان مشکلی وجود داشته باشد.

*اخبار استقلال در فصل نقل و انتقالات را پیگیری کرده اید؟

بودن یا نبودن من در استقلال باعث نمی‌شود که از اخبار تیم محبوبم دور باشم‌. بین استقلال و خانواده ما پیوندی جدا نشدنی است که باعث می‌شود در هر شرایطی تیم محبوبمان را دوست داشته باشیم و مسایل مربوط به آن را کم و بیش پیگیری كنيم. مدیریت استقلال در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته است و اگر واقع بینانه نگاه کنیم با حفظ 90 درصد از اسکلت اصلی تیم فصل قبل و با جذب نفرات مد نظر کادر فنی ، تیمی مطابق خواسته آنها تحویل داده است که قهرمانی حداقل خواسته‌ای است که هواداران و مدیریت استقلال می توانند از آنها داشته باشند .

*و صحبت پایانی.

با توجه به اینکه در این گفت‌وگو صحبت از مجیدی بود، بد نیست این را بگویم که سال 86 که استقلال از لحاظ مالی شرایط خوبی نداشت و پدرم با آگاهی از این مساله، هدایت استقلال را قبول کرد، مجیدی نیز در آن شرایط به خاطر استقلال و ناصر حجازی با صرف نظر از پیشنهاد تیمهای عربی و با کمترین دریافتی از امارات به استقلال آمد که نشان از تعصب مجیدی به تیم محبوبش داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








آخرين مطالب