یک میلیارد تومان فردا در حساب استقلال/ نحوه تعامل با اسپانسر 9 میلیاردی
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : سه شنبه 27 تير 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

معاون اقتصادی باشگاه استقلال از پرداخت یک فقره چک یک میلیارد تومانی به این باشگاه از سوی حامی مالی جدید آبی پوشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قرارداد 9 میلیارد تومانی باشگاه استقلال با اسپانسر جدید آبی‌پوشان امضا و قرار شد این شرکت تجاری طی پنج مرحله به تعهدات مالی خود در قبال قرارداد با استقلال عمل کند. در اولین مرحله حامی مالی جدید باشگاه استقلال یک فقره چک یک میلیارد تومانی را که تاریخ وصول آن 29 تیرماه است در اختیار آبی پوشان قرار داده و اعلام آمادگی کرده در مراحل بعدی، تعهدات خود را عملی کند.

علی صلاحی، معاون اقتصادی باشگاه استقلال ضمن تایید خبر فوق به خبرنگار مهر گفت: 9 میلیارد تومانی که حامی جدید باشگاه استقلال متعهد به پرداخت آن شده، در مراحل مختلف در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد. اولین مرحله پرداخت آن که یک میلیارد تومان است، طی چکی به تاریخ 28 /4/1391 در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته است و هشت میلیارد تومان دیگر نیز طی چهار مرحله پرداخت خواهد شد که آخرین موعد پرداخت آن در تاریخ 30/1/92 خواهد بود.

وی در خصوص تعهدات باشگاه استقلال به این شرکت تجاری که حامی مالی آبی پوشان است، گفت: قرار است تبلیغات روی پیراهن تیم استقلال به مدت یک فصل به صورت انحصاری در اختیار این شرکت تجاری قرار گرفته و 80 درصد از فضاهایی که در اختیار باشگاه استقلال است، مانند کمپ، محل تمرینات، محل اردوها و ... نیز به تبلیغ برند، خدمات و محصولات این شرکت تجاری اختصاص پیدا کند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








آخرين مطالب