مظلومی: هنوز کارمان تمام نشده ؛ امیرآبادی بزرگ تیم است و می خواست به تیم کمک کند
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربی استقلال پس از برتری برابر الریان تاکید کرد که هنوز کار این تیم برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا تمام نشده است.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، پرویز مظلومی در نشست خبری بعد از برتری 3 بر صفر برابر الریان گفت: «این پیروزی را به فوتبال دوستان ایرانی تبریک می گویم به خصوص هوادارانی که امروز با حمایتشان باعث شدند تیم روحیه چند برابر بگیرد و یک فوتبال هجومی و شجاعانه انجام دهد.»

وی اضافه کرد: «به تیم خوب الریان سه گل زدیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. آنها بازیکنان خوب و تاثیرگذاری دارند که توانستیم آنها را مهار کنیم و بازیکنانم با این پیروزی به هدف خود رسیدند. پس از اینکه حریف به ما فشار آورد تغییراتی ایجاد کردیم و دو گل دیگر هم زدیم. هنوز کارمان تمام نشده و باید از بازی با نسف قارشی امتیاز بگیریم چون الجزیره با پیروزی امروز خیالش بابت صدرنشینی راحت شده و ما باید در بازی آخر برنده شویم.»

مظلومی در پاسخ به این سؤال که مهدی امیرآبادی چرا در پایان بازی با ناراحتی از رختکن خارج شد، گفت: «امیرآبادی بزرگ این تیم است و دوست داشت به تیم کمک کند و شاید به همین خاطر ناراحت بود.»

وی در خصوص اعتراض میداودی بعد از تعویض گفت: «با میداودی برخورد خواهیم کرد. بازیکن باید بداند وقتی تعویض می شود نشان از ضعف او نیست و دیدید که تعویض او باعث شد شریفات گل بزند و بازیکن حق اعتراض ندارد.»

سرمربی استقلال در خصوص اینکه چرا این تیم از موقعیت هایش در همه بازی ها این گونه استفاده نمی کند، اظهار داشت: «مهم این است که بازیکنان ما موقعیت سازی می کنند. باید تمرکز داشته باشیم تا توپ ها تبدیل به گل شود. استرس و خستگی هم وجود دارد. از مهاجمانم می خواهم در کار دفاعی هم شرکت کنند و به همین خاطر در زدن ضربات آخر تمرکز ندارند اما ما در همه حالت ها از بازیکنان بازی هجومی می خواهیم.»

خبرنگاری پرسید در این مدت حاشیه های هیئت مدیره و مدیرعاملی زیادی برای شما ایجاد شد و این اتفاق چقدر می تواند در نتیجه بازی امروز تاثیر گذار باشد که در این بین نماینده AFC باز هم به خبرنگاران تذکر داد و خواست سؤالات خود را در مورد لیگ قهرمانان بپرسد و از سؤالاتی که به این بازی مربوط نیست، خودداری کنند.

مظلومی گفت: «خدا را شکر هیئت مدیره و کل تیم در این هفته آرامش ایجاد کردند و این مسئله در بازیکنان ما و روحیه آنها دیده شد و امیدوارم این مسئله ادامه داشته باشد.»

مظلومی در خصوص رویارویی احتمالی با سپاهان گفت: «باید ببینیم به چه تیمی می خوریم. اول باید به فکر صعود باشیم. تیموریان و عمران زاده دو اخطاره شدند و بازیکنان باید بدانند که صعود آنها باید در ازبکستان قطعی شود و سپس به این موضوع فکر کنیم که به چه تیمی می خوریم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلاللیگ قهرمانان آسیاپرویز مظلومی



آخرين مطالب