مثلث تهاجمی مدنظر ژنرال / خریدهای احتمالی استقلال در خط حمله
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : شنبه 13 خرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

اختصاصی آبیته -دغدغه این روزهای تمام استقلالی ها بستن یک تیم خوب برای فصل آینده است . همه ی نگاهها این روزها به سمت امیر قلعه نویی رفته تا ببینند وی چه بازیکنانی را برای تیم فصل آینده ش مد نظر دارد .

بی شک یکی از پستهایی که قلعه نویی قصد خانه تکانی و تقویت آن را دارد خط حمله است . گفته می شود سه بازیکن در لیست امیر قلعه نویی برای این پست وجود دارند که در ادامه با آنها آشنا می شویم .

..:: نقل و انتقالات 91-92 ::..

۱- کریم انصاری فرد که سال گذشته را با پیراهن سایپا گذراند یکی از اصلیترین گزینه های مد نظر قلعه نویی است وی در حال حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال ایران است. کریم انصاریفرد از معدود بازیکنانی است که تمام ردههای تیم ملی را تجربه کردهاست. وی همچنین در اولین بازی ملی خود در رده بزرگسالان در برابر تیم ملی ایسلند تنها گل بازی و اولین گل ملی خود را ثبت نمود. برخی کارشناسان بر این باورند شاید این مهاجم جانشین شایستهای برای همشهری اش علی دایی در تیم ملی باشد.

انصاری فرد تمام فوتبال باشگاهی اش را در تیم سایپا گذرانده است . او سال گذشته را با آقای گلی به پایان رساند و هر سال یکی از گلزنان اصلی تیم سایپا به شمار می رود .
دو سال قبل نیز انصاری فرد همواره جز مدعیان آقای گلی لیگ به شمار رفته است . وی در ۳ فصل گذشته ۵۳ گل را به ثمر رسانده که آمار بسیار خوبی به حساب می آید .

امسال، کریم انصاری فر از هر زمان دیگر به استقلال نزدیک تر است و اگر بعد از اردوی تیم ملی خبر پیوستن او به استقلال را شنیدید تعجب نکنید .

۲- امین منوچهری بازیکن ۲۶ ساله ، که او نیز همچون انصاری فرد فصل گذشته را در سایپا گذرانده .
منوچهری ۴ سال گذشته در تیم سایپا بوده و در مجموع ۲۶ گل را به ثمر رسانده است . منوچهری یک استقلالی دو آتیشه نیز هست که این موضوع را در هر جمع و محفلی بدون ترس اذعان داشته است .
او نیز یکی از گزینه های امیر قلعه نویی است و گفته می شود به استقلال نزدیک شده .

۳- آرش افشین ستاره ی جوان و آینده دار فوتبال ایران است . آرش قبل از حضور در خوزستان در تیم جوانان استقلال توپ می زد و پس از حضور در تیم ملی جوانان و درخشش به تیم فولاد پیوست . وی سه فصل گذشته ی خود را در تیم فولاد خوزستان سپری کرده و در ۸۰ بازی ۱۸ گل را به ثمر رسانده است .

آرش بازیکنی سرعتی و تکنیکی است که گاهی با استارت های انفجاری خود بینندگان را وجد می آورد ؛ افشین سابقه ی حضور در تیم ملی را نیز دارد . او در ۳ بازی خود در تیم ملی ۱ گل را نیز به ثمر رسانده است .

گفته می شود امیر قلعه نویی به این بازیکن نیز علاقه مند است و نام اورا در لیست خرید خود جای داده .
جذب این سه بازیکن برای خط آتش استقلال بسیار محتمل تر از دیگر گزینه هاست .

باید منتظر بود و دید استقلال در روزهای آینده چه می کند …


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال



آخرين مطالب