اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : سه شنبه 16 خرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از امین منوچهری مهاجم فصل گذشته سایپا از حضورش در استقلال می گوید، تیمی که منوچهری با تمام وجود به حضور در تمریناتش علاقمند است.
 

* آقای منوچهری ماجرای حضورت در استقلال به کجا رسید؟
- راستش منتظر این هستم که باشگاه سایپا رضایتنامه ام را صادر کند.
 

* سرمربی سایپا اجازه جدایی را به تو داده؟
- من با آقای تقوی صحبت کردم و ایشان قول همکاری را به من داده اند. حالا کار دست آقای حیدری مدیرعامل باشگاه سایپاست و امیدوارم ایشان این لطف را در حق من که بازیکن قدیمی سایپا هستم انجام بدهد.
 

* چرا می خواهی از سایپا جدا بشوی؟
- اگر بخواهم راستش را بگویم علت اصلی اش آقای قلعه نویی است ایشان بازی من را قبول دارد و پارسال می‌ خواست نیم فصل دوم مرا به تراکتورسازی ببرد. الان هم با هم صحبت کرده ایم من با لطف باشگاه سایپا سال آینده در خدمت استقلال خواهم بود تیمی که همیشه آرزو داشتم در آن بازی کنم.
 

* چقدر با سایپا قرارداد داری؟
- من پارسال 2 ساله بستم و یک سال از قراردادم باقی مانده ولی امیدوارم که امسال به آنچه که می خواهم برسم. من دوست دارم پیشرفت کنم و حضور در استقلال این فضا را به من خواهد داد والا باشگاه سایپا از نظر امکانات و شرایط ایده آل هر فوتبالیستی است. اما شاید من بتوانم در استقلال بهتر به هدفم برسم.
 

* اما از همین سایپا کریم انصاری فرد به تیم ملی رسیده.
- من کریم را خیلی دوست دارم او یک بازیکن خوب و یک دوست خوب است اما من در این چند سال هیچ وقت در پست خودم بازی نکردم و مجبور بودم با توجه به سیستم سایپا عقب تر بازی کنم و البته این شرایط در استقلال تغییر خواهد کرد چون استقلال همیشه با آقای قلعه نویی تهاجمی است و فضا و فرصت کافی برای گلزنی به وجود می آید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال



آخرين مطالب