میثم بائو بزرگترین حاشیه استقلال ، فتح الله زاده و قلعه نویی !
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : یک شنبه 21 خرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

میثم بائو به احتمال فراوان نمی تواند با استقلال در لیگ دوازدهم حاضر بشود. خبری که باعث خرسندی بسیاری از هواداران این تیم هم خواهد شد! مسئولان ستاد منشوری سازمان لیگ به علی فتح االله زاده گفته اند که میثم بائو به احتمال زیاد نمی تواند برای استقلال در فصل دوازدهم بازی کند. گفته می شود این خبر را علیپور به اطلاع مدیرعامل باشگاه استقلال رسانده است. با توجه به شکایت اصغر مدیر روستا این احتمال قوت بیشتری می گیرد.

 بائو متهم به کم کاری است و باید در خصوص اتفاقاتی که در یکی از بازی های شهرداری تبریز رخ داد توضیحاتی به ستاد منشوری سازمان لیگ بدهد. پیش از عقد قرارداد این بازیکن با استقلال حرف های زیادی پشت سر وی بود. خیلی ها وقتی شنیدند که بائو با آن همه حرف و حدیث به استقلال آمده یاد اتفاقاتی افتادند که در لیگ دوازدهم رخ داده بود. چرا استقلال بازیکنی را گرفته که این همه حرف پشت سرش است؟! آن روز که میثم بائو به استقلال پیوست حتی علی فتح الله زاده هم موافق این قرارداد نبود.تماشای سیمای علی فتح الله زاده در عکسی که روی سایت باشگاه استقلال قرار گرفت به وضوح ناراحتی مدیر عامل آبی ها را با رخ می کشید. فتح الله زاده اخم کرده است و سعی می کند از بائو فاصله بگیرد. این عکس به خوبی عمق ناراحتی فتح الله زاده را نشان می دهد در حالی که وی زمان عقد قرارداد با دیگر بازیکنان می خندد و سعی می کند خودش را به آن ها نزدیک کند.

فتح الله زاده همان روز می دانست این قرارداد ممکن است ننگین ترین قرارداد آبی ها با یک بازیکن بشود! گفته می شود مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از اینکه نام بائو را در راس بازیکنان مورد علاقه امیر قلعه نویی دیده رو به دوستان نزدیکش کرده و گفته:" من نمی دانم امیر چرا این بازیکن را می خواهد.این همه حرف و حدیث ارزش جذب این بازیکن را ندارد. " با این حال فتح الله زاده برای اینکه بهانه دست امیر قلعه نویی ندهد اولین خرید استقلال را به میثم بائو اختصاص داد تا شکافی میان خودش وسرمربی جدید پیش نیاید. اما حالا مدیرعامل ناراضی باشگاه استقلال می تواند به راحتی نام این بازیکن را از لیست نفرات مورد نظرش کنار بگذارد. بدون شک فتح الله زاده دوست ندارد قرارداد ننگینی را به نام استقلال در لیگ دوازدهم ثبت کند و فی الفور نام این بازیکن را از لیست استقلال کنار خواهد گذاشت. بعید نیست فتح الله زاده با شنیدن خبر محرومیت مادام العمر بائو حتی لبخندی هم بر لب رانده است و سر را به نشانه تائید و رضایت تکان داده باشد؟! کسی چه می داند؟!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: لیگ برتر



آخرين مطالب