شاهرخ بیانی :برخی بازیکنان این تیم کم‌کاری می‌کنند.
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

بیانی در پاسخ به این سؤال که آیا منظورش این است که پیروزی تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی مشکوک است، گفت: نمی‌گویم مشکوک است. به طور کل در فوتبال ما همه چیز مشکوک است اما کسی چیزی نمی‌گوید. امیدوارم کفاشیان در دو بازی باقی مانده ناظران خوبی بگذارد تا اتفاق خاصی نیفتد.

آنالیزور تیم استقلال تصریح کرد: فشردگی بازی‌ها، مشکلات مالی و برخی اتفاقات داخلی سبب شد به اینجا برسیم. وقتی بازیکن چک برگشتی دارد و مدام به او می‌گویند هفته بعد به او پول می‌دهند این موضوع ناخودآگاه باعث می‌شود کم کاری کند. فوتبال یک ورزش انفرادی نیست و یک مجموعه باید باعث موفقیت یک تیم شود..

بیانی در این ارتباط که چرا مظلومی اکنون که قهرمانی از استقلال فاصله گرفته می‌گوید برخی کم کاری می‌کنند، عنوان کرد: پرویز مظلومی چند هفته پیش که استقلال در کورس قهرمانی بود نمی‌توانست حرفی بزند. شما باید در تمرینات باشید تا متوجه برخی رفتارها شوید. وقتی بازیکن را نمی‌گذاری برایت مشکل درست می‌کند و وقتی از او استفاده می‌کنی شرایطش خوب نیست.

 

وی گفت:‌ فوتبال یک فرمول پیچیده است. من صددرصد با حرف مظلومی موافقم که برخی بازیکنان کم کاری می‌کنند. بازیکنانی مثل خسرو حیدری، تیموریان، پژمان منتظری یا حنیف عمران‌زاده خود را در زمین می‌کشند اما یکسری بی تفاوت هستند. وقتی به قرارداد بازیکن عمل نمی‌شود نمی‌توان مسائل انضباطی را سفت و سخت گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که کادر فنی در افت استقلال چقدر مقصر است به فارس گفت: این کادر فنی فوتبالی بودند و کسی نمی‌تواند بگوید بدون اینکه فوتبال بازی کرده باشند مربی شده‌اند. آنها هیچ کم و کاستی برای استقلال نگذاشتند. هیچ تیمی مثل استقلال فشرده بازی نکرد و این همه مصدوم نداشت. تیمی مثل سپاهان کم مهره‌تر از استقلال نبود اما شما دیدید که جدایی مجیدی، آسیب دیدگی جباری، حیدری و تیموریان چه لطمه‌ای به استقلال زد.

وی تصریح کرد: یکسری اتفاقات نباید رخ می‌داد که رخ داد. اگر مدیرعامل بد بود باید صبر می‌کردند پس از مسابقات در این خصوص صحبت می‌کردند. طرفدار هیچ گناهی ندارد و آنها همه مشکلات را می‌دانند. هر سال می‌گوییم امیدواریم این اتفاقات تجربیات خوبی برای ما شود ولی باز همه این اتفاقات دوباره تکرار می‌شود. یک مجموعه تیم را قهرمان می‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال
برچسب‌ها: شاهرخ بیانیآنالیزوراستقلال



آخرين مطالب