اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

امروز در کمپ استقلال، اتفاق خاصی رخ داد. یک اتفاق بی‌نظیر.

امروز جواد نکونام که بازی در لالیگا، تمرین در اوساسونا دوبار مقابله با بارسلونا، دوبار حریف رئال‌مادرید شدن و… را نادیده گرفت، در جمع مردان آبی‌دلی مثل ۵ سال پیش در تیم‌ملی زیر نظر امیر قلعه‌نویی تمرین کرد.

پروسه استقلالی شدن نکونام، از دیروز وارد عالی‌ترین فاز خود شد.

عکسهای جواد نکونام در تمرین استقلال را مشاهده می کنید .

 


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : یک شنبه 1 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

فرهاد مجیدی می‌گوید حضورش در استقلال منتفی است.

به گزارش ابیته دات کام،فرهاد مجیدی  درباره مذاکراتش با فتح‌الله‌زاده و احتمال بازگشت به استقلال گفت: پس از این که فتح‌الله‌زاده با من تماس گرفت و گفت که استقلال به حضور من نیاز دارد‌ و بنا به درخواست قلعه نویی، وی با من تماس می‌گیرد، من هم قبول کردم که به تهران بیایم. هر چند که در آن موقع من در حال مذاکره با مدیران یکی از باشگاههای اماراتی بودم و به اصرار فتح‌الله‌زاده و به احترام هواداران آمدم.

مجیدی ادامه داد: حتی وقتی فتح‌الله‌زاده گفت مشکل مالی داریم، بحثی از پول نکردم و به پیشنهاد تیم اماراتی‌ جواب منفی دادم.

وی در ادامه بیان کرد: همه چیز برای امضای قرارداد من فراهم بود، اما وقتی بحث کاپیتانی پیش آمد فتح‌الله زاده به نقل از قلعه نویی گفت که کاپیتان تیم جواد نکونام است. من برای نکونام احترام زیادی قائل هستم و او کاپیتان تیم ملی است، اما فراموش نکنید که اینجا استقلال است و باشگاه چارچوب خاص خود را دارد.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی آقایان این حرف خنده‌دار را زدند، به فتح‌الله‌زاده گفتم که این شرط را نمی‌پذیرم و قضاوت را بر عهده مردم می‌گذارم و برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , فرهاد مجیدی , ,
تاریخ : یک شنبه 1 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

علی فتح‌الله‌زاده پس از عقد قرارداد با جواد نکونام گفت: خدا را شکر می‌کنم این توفیق را به ما داد که تیم‌مان را تکمیل کنیم. امروز رضایتنامه نکونام را از باشگاه اوساسونا گرفتیم و همانطور که به هواداران قول داده بودم کار را تمام کردیم و امیدواریم در لیگ برتر با همت بچه‌ها نتایج خوبی کسب کنیم.

وی با اشاره به وضعیت مجیدی گفت: فردا با این بازیکن قرارداد می‌بندیم و اگر تمام کارها درست شود او هم استقلالی خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که تکلیف اسپانسر تیم شما چه شد، گفت: متاسفانه دوستان، زمان را از ما گرفتند و کار ما عقب افتاد اما در این بین من به کارهای دیگر رسیدم و قرارداد ۱۴ بازیکن را تمدید کردم. همین مسائل باعث شد زمان را از دست بدهیم اما اگر خدا بخواهد پس از اینکه فردا قرارداد فرهاد  مجیدی را بستم از روز دوشنبه ظرف سه روز اسپانسر تیم را مشخص خواهم کرد.

وی با انتقاد از عملکرد برخی مسئولان استقلال گفت: اولین چک آقایان برگشت خورد و وقتی اولین چک برگشت می‌خورد معلوم است که بعدها دچار مشکل خواهیم شد.

خبرنگاری پرسید فرهاد مجیدی با اتفاقاتی که در این چند وقت اخیر رخ داده چند درصد استقلالی‌ می‌شود که فتح‌الله‌زاده گفت: اگر مشکل کمبود جا حل شود، مجیدی صد در صد استقلالی است و حتی اگر یک درصد نتوانیم او را به خدمت بگیریم با او قرارداد می‌بندیم و از نیم فصل برای ما بازی خواهد کرد.

وی گفت: پشت پرده‌ای وجود ندارد و به همین خاطر است که هواداران به من احترام می‌گذارند. امروز یک روزنامه نوشته بود در جشن باشگاه استقلال حتی یک بار هم اسم فتح‌الله‌زاده نیامده اما آنهایی که در جشن بودند دیدند که وقتی تصاویر من پخش می‌شد، هواداران دست می‌زدند. من به هواداران دروغ نمی‌گویم و با نظر قلعه نویی با مجیدی صحبت کردم و خودش قبول کرد که مجیدی به استقلال بیاید. با زبان روزه به شما می‌گویم وقتی سرمربی تیم اعلام آمادگی کرد، مذاکراتم را با مجیدی شروع کردم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه به نظر می‌رسد قلعه نویی از مصاحبه مجیدی ناراحت باشد، گفت: آن مصاحبه از دل امیر پاک شده و خود او در دفترم گفت فرهاد مجیدی را می‌خواهم و با او قرارداد ببندید. اگر این گونه مسائل باشد و اگر خدای ناکرده بخواهم بازیکن را به تیمم تحمیل کنم بعدها تیم دچار مشکل می‌شود و آن زمان دودش به چشم خودم می‌رود. اتفاقا قلعه نویی الان می‌ترسد که مجیدی به استقلال نیاید و آنوقت همه چیز به گردن ایشان بیفتد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود شما سر جباری و مجیدی با یکدیگر معامله کرده‌اید، اظهار داشت: ما اینجا معامله نداریم. من رئیس باشگاه هستم و حق دارم دو سه بازیکن را اضافه کنم اما اینگونه مسائل درست نیست و وقتی بخواهم به زور کاری انجام دهم به آن فکر می‌کنم و به این نتیجه خواهم رسید که در پایان به ضرر تیم است.

وی در خصوص اینکه شایعاتی پیرامون حذف کیانوش رحمتی از فهرست استقلال شنیده می‌شود،‌ گفت: احتمال دارد این بازیکن را از فهرست کنار بگذاریم اما اگر این اتفاق هم بیفتد، از نیم فصل در خدمت رحمتی خواهیم بود.

فتح‌الله‌زاده  در پایان در مورد اینکه چرا تمرینات این تیم چرا برخلاف نظر مسئولان فدراسیون فوتبال قبل از افطار برگزار می‌شود، عنوان کرد: متاسفانه زمین تمرین پیدا نکردیم و نمی‌توانیم بدون زمین تمرین پا به مسابقات بگذاریم اما قول می‌دهیم تمام مسائل ماه مبارک رمضان و روزه داری را رعایت کنیم و روزه‌داری را فدای فوتبال نخواهیم کرد. پس از پیدا کردن زمین تمرین، تمرینات را به بعد از افطار موکول می‌کنیم.

 


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : یک شنبه 1 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری


به گزارش آبیته دات کام ، امروز کاپیتان تیم ملی با حضور در هیئت فوتبال قرارداد رسمی خود را با استقلال به ثبت رساند تا فصل جدید فوتبالی خود را با تیم آبی پوش تهران بگذراند.

گزارش تصویری از چگونه استقلالی شدن جواد را مشاهده می کنید !

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : یک شنبه 1 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

هافبک جدید تیم استقلال گفت:استقلال توانایی موفقیت در آسیا را دارد.

جواد نکونام درباره حضورش در استقلال اظهار داشت:من از اوساسونا و تیم های کشورهای امارات،ترکیه و قطر پیشنهادات خوبی داشتم که اگر مبنایم انتخابم بحث مسائل مالی بود،پیشنهاد استقلال می توانست آخرین پیشنهاد برای من باشد.

وی ادامه داد:هرگز در دوران فوتبالم برایم مسائل مالی اهمیت اصلی را نداشته است.سال اولی که به اوساسونا رفتم،پس از جام جهانی بودودر آن زمان پیشنهادات مالی خوبی از تیم های مختلف داشتم اما ترجیح دادم به اسپانیا که از سالهای جوانی آرزوی حضور در این لیگ را داشتم بروم.

نکونام تاکید کرد:پیشنهاد قطری ها با پیشنهادات دیگری که به من رسید،واقعا متفاوت بود.البته من با اوساسونا قرارداد داشتم و اگر در این تیم می ماندم،آنها ناگزیر بودند طبق قراردادم با من ادامه بدهند.با این وجود صلاح دیدم در سال ۹۱ که در آستانه حضور در جام جهانی هستیم در فوتبال کشورم به فوتبالم ادامه بدهم.

وی افزود:پس از جمع بندی همه شرایط به تیمی ملحق شدم که از نوجوانی به آن علاقه داشتم.در واقع تب علاقه به استقلال در خانواده ما بسیار داغ است و خانواده ام هم از این انتخاب خوشحالند.

نکونام درباره شرایط مالی قراردادش با استقلال و اینکه آیا از این تیم پولی گرفت و بعد قرارداد امضا کرد گفت:من پولی از استقلال نگرفته ام ولی متاسفانه برخی نوشته بودند که من دنبال پول هستم.همانطور که گفتم مساله مالی اصلا برایم اهمیت نداشت.همین الان هم تاکید می کنم هیچ پولی از استقلال نگرفته ام.

وی درباره شناختش از استقلال و احتمال موفقیت این تیم در آینده عنوان کرد:استقلال مجموعه خوبی را گرد هم آورده است و فکر می کنم این تیم در سطح آسیا حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت و می تواند موفق باشد.من به استقلال آمدم تا در کنار بقیه روزهای خوب و بزرگی برای استقلال رقم بزنیم و به لطف خدا و حمایت طرفداران قدیمی و باشخصیت استقلال،این اتفاق رخ می دهد.

نکونام در پاسخ به این پرسش که فتح الله زاده گفته او امیدوار است این بازیکن چکش را برگشت نزند گفت:من ارادات خاصی به فتح الله زاده دارم و او را یکی از بهترین مدیران فوتبال می دانم و اطمینان دارم ایشان در این بحث شوخی کرده اند.

 


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : جمعه 30 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

علی فتح الله زاده می گوید قشنگی جذب بازیکن به این است که هواداران اضطراب داشته باشند.

مدیرعامل استقلال  از جشن باشگاه استقلال شروع می کند و می گوید:« قرار بود خودم هم به این مراسم بروم اما وقتی از مالزی برگشتم دیروقت بود و خستگی نگذاشت برسم. کار زیبایی که امسال کردیم ، اختصاص پیراهن شماره ۱۲ به هواداران عزیز استقلال است. البته مشکل اصلی این بود که سالن گنجایش کافی برای همه مهمانان را نداشت و بهتر بود که همکارانم جای بزرگتری را تدارک می دیدند.»

فتح الله زاده در ادامه درباره شایعه به بن بست رسیدن مذاکرات با جواد نکونام اشاره می کند و می گوید:« من همین پنجشنبه غروب ، ساعتی را با جواد حرف زدم. راستش ما هنوز چکی به جواد ندادیم که برگشت بخورد ، متاسفانه اولین چکی که گفتند اسپانسر ۹ میلیاردی به استقلال می پردازد برگشت خورده است ، با این وجود ما مشکلی برای جذب آقا جواد نداریم. این امروز و فردا کردن های مان هم با عث می شود تا هیجان و اضطراب هواداران بیشتر شود و لذت آمدن جواد بیشتر اما خیال شان راحت ، می توانند دیگر او را استقلالی بدانند. ما شماره ۶ تیم را برای جواد کنار گذاشتیم.»

علی فتح الله زاده درباره مذاکره با مجیدی هم می گوید:« فرهاد صبح پنجشنبه همان طور که قول داده بود از دبی به تهران آمد و نشستیم با هم توافق کردیم که او برگردد فکر می کنم تا شنبه کار پیوستن او به استقلال تمام می شود آقا فرهاد هم با شماره ۷ برای استقلال بازی می کند.»


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : جمعه 30 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

درحالی که یکی از آیتم‌های AFC برای حرفه ای شدن باشگاه ها واگذاری بلیت فروشی به باشگاه هاست هنوز این مسئله در لیگ برتر ایران به طور کامل محقق نشده و همچنان بلیت فروشی در شهرهای مختلف در اختیار هیئت های فوتبال است.

در همین راستا برای فصل جدید سازمان لیگ برای ساماندهی هواداران پرسپولیس و استقلال با شرکتی برای استفاده از بلیت الکترونیکی قرارداد بسته است و قرار شده از امروز که استقلال مقابل آلومینیوم در ورزشگاه آزادی بازی دارد خریداری این بلیت ها توسط هواداران استقلال صورت گیرد.

به گفته غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ برتر قرار است باجه هایی مخصوص فروش بلیت های الکترونیک در نظر گرفته شود.

سازمان لیگ پیش از این اعلام کرده بود بعد از سه سال بلیت های مسابقات در سراسر ایران افزایش پیدا کرده است.

طبق این تصمیم در ورزشگاه آزادی بهای بلیت جایگاه هواداران پرسپولیس و استقلال از ۵ هزار به ۱۰ هزار تومان، سایر قسمت های طبقه اول از از ۳ هزار به ۵ هزار تومان و طبقه بالای ورزشگاه از ۲ هزار به ۳ هزار تومان افزایش پیدا کرده است. در شهرستان ها نیز قیمت بلیت ۳ هزار تومان شده است.

دیدار تیم های استقلال و آلومینیوم هرمزگان امشب ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : سه شنبه 27 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

معاون اقتصادی باشگاه استقلال از پرداخت یک فقره چک یک میلیارد تومانی به این باشگاه از سوی حامی مالی جدید آبی پوشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قرارداد 9 میلیارد تومانی باشگاه استقلال با اسپانسر جدید آبی‌پوشان امضا و قرار شد این شرکت تجاری طی پنج مرحله به تعهدات مالی خود در قبال قرارداد با استقلال عمل کند. در اولین مرحله حامی مالی جدید باشگاه استقلال یک فقره چک یک میلیارد تومانی را که تاریخ وصول آن 29 تیرماه است در اختیار آبی پوشان قرار داده و اعلام آمادگی کرده در مراحل بعدی، تعهدات خود را عملی کند.

علی صلاحی، معاون اقتصادی باشگاه استقلال ضمن تایید خبر فوق به خبرنگار مهر گفت: 9 میلیارد تومانی که حامی جدید باشگاه استقلال متعهد به پرداخت آن شده، در مراحل مختلف در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد. اولین مرحله پرداخت آن که یک میلیارد تومان است، طی چکی به تاریخ 28 /4/1391 در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته است و هشت میلیارد تومان دیگر نیز طی چهار مرحله پرداخت خواهد شد که آخرین موعد پرداخت آن در تاریخ 30/1/92 خواهد بود.

وی در خصوص تعهدات باشگاه استقلال به این شرکت تجاری که حامی مالی آبی پوشان است، گفت: قرار است تبلیغات روی پیراهن تیم استقلال به مدت یک فصل به صورت انحصاری در اختیار این شرکت تجاری قرار گرفته و 80 درصد از فضاهایی که در اختیار باشگاه استقلال است، مانند کمپ، محل تمرینات، محل اردوها و ... نیز به تبلیغ برند، خدمات و محصولات این شرکت تجاری اختصاص پیدا کند.

 


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ : سه شنبه 27 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال از آخرین پیشنهادات و مباحث مطرح شده در نشست امروز اعضای کمیته مسابقات و لیگ حرفه ای AFC خبر داد و گفت: نمایندگان ایران پیشنهاد همزمانی لیگ قهرمانان آسیا با اروپا را دادند که مورد مخالفت شرقی‌ها قرار گرفت.

غلامرضا بهروان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین مباحث و پیشنهادات مطرح شده در نشست روز سه شنبه اعضای کمیته لیگ حرفه ای و مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا که در مقر این کنفدراسیون در کوالالامپور مالزی برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: این نشست ساعت 9 صبح روز سه شنبه به وقت محلی در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد و تا ساعت 12 ادامه داشت که در آن من به اتفاق آقایان کفاشیان، عزیز محمدی، رحیمی و فتح الله زاده به نمایندگی از فدراسیون فوتبال ایران حاضر شده بودیم.

وی درهمین خصوص افزود: در این نشست پیشنهادات مختلف از سوی اعضای کمیته لیگ حرفه ای و مسابقات AFC  که نمایندگان کشورهای مختلف عضو این کنفدراسیون هستند مطرح شد که ما نیز در این جلسه پیشنهادات خود را مطرح کردیم.

سرپرست کمیته مسابقات و سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص پیشنهادات مهمی که نمایندگان ایرانی در این نشست دادند، اظهار داشت: یکی از پیشنهادات ما این بود که رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در روز آخر مرحله گروهی به طور همزمان برگزارشود و پیشنهاد دیگر ما در این رابطه این بود که مرحله حذفی رقابتها بلافاصله بعد از مرحله گروهی این رقابتها برگزار شود.

وی افزود: موضوع دیگری که ما بر آن تاکید داشتیم، تغییر در نحوه امتیاز دهی برای صدور مجوز پروانه حرفه ای باشگاهها بود که در این خصوص اعضای کشورهای مختلف پیشنهادات متفاوتی را ارائه دادند و در این راستا پیشنهاد دادیم که تنبیه باشگاهی که یک آیتم مدنظر حرفه ای را ندارد با جریمه باشگاهی که چند آیتم مد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را ندارد یکسان نباشد.

بهروان در مورد دو موضوع مهمی که اکثر اعضا بر روی آن اتفاق نظر داشتند، گفت: خیلی از اعضا اتفاق نظر داشتند که امکاناتی که به ورزشگاهها اختصاص دارد بیشتر شده و همچنین امتیازات مربوط به سطح فنی لیگ یک کشور نیز افزایش پیدا کند. که مورد اول مطرح شده به نفع فوتبال ایران و مورد دوم به ضرر ما خواهد بود.

اما نکاتی که در گفتگوی سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال با خبرنگار مهر جلب توجه می کرد، پیشنهادات اکثر اعضای کشورهای عربی در این نشست بود که مهمترین این پیشنهادات به ضرر فوتبال ایران است، وی دراین خصوص تاکید کرد: پیشنهادی که برخی از کشورهای عربی داده بودند کنار گذاشتن باشگاههایی است که ورزشگاه های آنها حتی یک مورد آیتم های مد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را نداشته باشند. پیشنهاد دیگری که مطرح شد و اکثر اعضای مطرح کننده آن نمایندگان کشورهای عربی بودند کاهش امتیاز مربوط به تعداد حضور تماشاگران یک تیم در ورزشگاه بود که این موضوع بلافاصله مورد مخالفت ما قرار گرفت.

وی تاکید کرد: یکی از پیشنهاداتی که ما دادیم و بلافاصله مورد مخالفت نمایندگان کشورهای شرق آسیا قرار گرفت همزمانی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با اروپا بود.

سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال تصریح کرد: قرار است بعدازظهر چهارشنبه هیات رئیسه کمیته مسابقات و لیگ حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص پیشنهاداتی که در نشست امروز توسط اعضای مختلف مطرح شد، تصمیم گیری کند که کفاشیان نیز به عنوان یکی از اعضا در آن جلسه حاضر خواهد بود.

بهروان خاطر نشان کرد: ضمن اینکه در خصوص درخواست کتبی ما از کمیته لیگ حرفه ای و مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر حذف رقابتهای جام حذفی که در نشست امروز نیز مطرح شد، اعضای این هیات بعد از نشست روز چهارشنبه ، نظر رسمی  خود را اعلام می کنند البته من در رابطه با این موضوع به کفاشیان پیشنهاد داده ام که با یک برنامه ریزی درست تحت هر شرایطی رقابتهای جام حذفی را برگزار کنیم.

منبع خبر : تابناك


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ : سه شنبه 27 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

حدود ساعت 19 ديروز بود كه خبر توافق نهايي و عقد قرارداد داخلي كاپيتان تيم ملي با استقلال در تمام سايت‌هاي خبري فراگير شد. اين انتقال (از اوساسونا به استقلال) در نگاه اول مهم و جالب به نظر مي‌رسد اما اگر از تفكرات قلعه‌نويي براي تركيب خط هافبكش اطلاع داشته باشيد متوجه خواهيد شد كه اين يارگيري در واقع دو حالت متفاوت را براي اين تيم، ژنرال و فتح‌ا...‌زاده به وجود خواهد آورد. يكي اينكه اوضاع تيم استقلال خيلي خوب خواهد شد كه هيچ هم بعيد نيست.

به نوشته روزنامه گل : چرا كه تركيب نكونام، جانواريو، جباري، بائو و ديگر هافبك‌ها در ميانه زمين مي‌تواند اين تيم را هم در دفاع و هم حمله به شدت قدرتمند كند اما در حالت دوم مي‌تواند خيلي هم براي استقلال بد باشد. تا پيش از اين قرار بود با حضور اميرحسين صادقي در استقلال اين مدافع به همراه حنيف عمران‌زاده مدافعان مياني استقلال را تشكيل دهند و پژمان منتظري و فابيو جانواريو زوج هافبك دفاعي اين تيم را جلوي خط دفاع تشكيل دهند. يكي (فابيو) رو به جلو و ديگري پژمان (ايستا و رو به عقب) اما با آمدن نكونام او قطعا جاي منتظري را اشغال خواهد كرد تا كنار جانواريو بايستد و اگر قرار به عقب رفتن پژمان باشد جا براي يكي از مدافعان مياني استقلال تنگ خواهد شد.

 اگر صادقي به دفاع چپ برود آن وقت‌ هاشم بيگ‌زاده خواهد رفت و تكليف ساموئل و زندي چه مي‌شود. اين مسايل قطعا در شرايط اينچنيني ايجاد حواشي فراواني را براي استقلال به همراه خواهد داشت كه تنها با درايت و مديريت خاص قلعه‌نويي قابل كنترل است كه با توجه به حضور اين همه بازيكن مدعي بازي كردن در استقلال، به نظر مي‌رسد جذب نكونام كه در تيم ملي ايران هم ديگر دو، سه سالي است شاهد بازي‌هاي درخشان سال‌هاي 84 و 85 او نيستيم تا حد زيادي يك انتخاب دولبه بوده كه حتي ممكن است براي اين تيم سرآغاز مشكلات جديدي باشد.

منبع خبر : تابناك


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید