غلامپور:استعفاي زرينچه اخلاقي و ارزشمند بود
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : سه شنبه 9 خرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مربي سابق دروازه‌بان‌هاي استقلال با انتقاد از هيئت مديره اين باشگاه گفت: اعضاي هيئت مديره باشگاه نبايد به فتح الله زاده بي حرمتي مي‌کردند.


 

  بهزاد غلامپور در مورد اتفاق هاي رخ داده در جلسه روز گذشته باشگاه استقلال اظهار داشت: قصد دفاع از شخص خاصي را ندارم. من از حق دفاع مي کنم و اينکه بايد حرمت ها حفظ شود. نحوه انتخاب امير قلعه نويي براي سرمربيگري فصل آينده استقلال از سوي هيئت مديره آن هم بدون اجازه علي فتح الله زاده که مديرعامل باشگاه بود نوعي بي حرمتي به فتح الله زاده محسوب مي شود.


وي ادامه داد: قصد دفاع از فتح الله زاده را ندارم بلکه منظورم اين است که هيئت مديره باشگاه بايد اصول ورزشي را رعايت کنند. انتخاب سرمربي از وظايف مديرعامل باشگاه است و حتي اگر يک چوب هم به عنوان مديرعامل بالاي سرباشگاه استقلال بود بايد حرمتش نگه داشته مي شد. اعضاي هيئت مديره باشگاه نتيجه اين بي حرمتي را خواهند ديد. در کار ورزش بايد حرمت کوچک‌تر و بزرگتر حفظ شود.


غلامپور تصريح کرد: وقتي اعضاي هيئت مديره اينگونه به مديرعاملي که دو فصل متوالي براي استقلال زحمت کشيد بي حرمتي مي کنند قطعا خودشان هم بي حرمتي خواهند ديد و روزگاري از روي سکوها شعار حيا کن رها کن را خواهند شنيد. من باشگاه استقلال را از بچگي دوست داشتم و به اين باشگاه علاقمندم و از سر دلسوزي اين حرف ها را مي زنم. برخي افراد به دنبال منافع خود در باشگاه استقلال هستند.


غلامپور در مورد انتخاب امير قلعه نويي گفت: قلعه نويي از قبل براي سرمربيگري استقلال انتخاب شده بود و هر فردي که مي خواهد به باشگاه استقلال خدمت کند ارزشمند است اما بازهم مي گويم که نحوه انتخاب او درست نبود بايد فتح الله زاده به عنوان مديرعامل حداقل در جريان انتخاب سرمربي قرار مي گرفت.


وي با اشاره به استعفاي جواد زرينچه از هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: کار زرينچه ارزشمند و اخلاقي بود زيرا او هم به نحوه انتخاب سرمربي اعتراض داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلالعلی فتح الله زاده
برچسب‌ها: غلامپور



آخرين مطالب