رسولي نژاد: نظر فتح الله زاده به يکباره تغيير کرد
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : سه شنبه 9 خرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

رييس هيات مديره باشگاه استقلال گفت:علي فتح الله زاده از مدت ها پيش گفته بود که در فصل آينده نمي خواهد مديرعامل استقلال باشد اما به يکباره در جلسه ديروز عصر (دوشنبه) نظر خود را تغيير داد.


 

     ''احمد رسولي نژاد'' در يک گفت و گوي راديويي با بيان اين مطلب افزود:فتح الله زاده اواخر مهرماه به صورت محرمانه به من گفته بود که نمي خواهد در فصل بعد مديرعامل استقلال باشد و از الان به فکر مدير جديد باشيد.


وي گفت:فتح الله زاده حتي از چند ماه قبل به صورت کتبي از سمتش استعفا داد و چند نفر را براي جانشيني اش معرفي کرد که من با اين استعفا مخالفت کردم.


رسولي نژاد ادامه داد: در اين مدت با بيش از 100 نفر از مديران و بازيکنان قديمي استقلال جلسه داشتم که فقط جلسه با کاظم اوليايي رسانه اي شد.فتح الله زاده تا عصر ديروز تمايلي به ماندن در استقلال نداشت اما به يکباره در جلسه نظرش تغيير کرد و خود را يکي از گزينه هاي مديرعاملي باشگاه مطرح کرد.


رييس هيات مديره باشگاه استقلال گفت:با توجه به اظهارات قبلي فتح الله زاده در جلسه روز يکشنبه هيات مديره گزينه هايي را براي مديرعاملي بررسي کرديم اما براي تصميم گيري نهايي بايد نظر وزير ورزش و جوانان را جويا شويم. علاوه بر فتح الله زاده، اميدوار رضايي و احمد شهرياري ديگر گزينه هاي ما هستند که تلاش مي کنيم هرچه زودتر فرد نهايي مشخص شود.


وي درباره انتخاب سرمربي جديد استقلال نيز گفت: از چندي پيش روي سرمربيگري امير قلعه نويي به نتيجه رسيده بوديم اما قرار شد پرويز مظلومي هم به جلسه هيات مديره بيايد و گزارشي از عملکرد خود ارائه کند زيرا او زحمات زيادي براي استقلال کشيده است و مي خواستيم برايش ارزش قائل شويم.


رسولي نژاد ادامه داد: حتما يک مراسم برگزار خواهيم کرد و در آن از زحمات مظلومي و ديگر اعضاي کادر فني و بازيکنان تقدير خواهيم کرد.


معاون امور مجلس، حقوقي واموراستانهاي وزير ورزش گفت: براي اينکه کارها به تاخير نيافتد ديروز به قلعه نويي ماموريت داده شد که فهرست بازيکنان مورد نيازش را به فتح الله زاده ارائه و او هم براي جذب اين بازيکنان اقدام کند.


وي تاکيد کرد: مي خواهيم استقلال قهرمان آسيا شود و در اين راه تمام تلاش خود را به کار خواهيم بست. هيات مديره تمام هزينه هاي مورد نياز براي جذب بازيکنان را تامين مي کند. خواسته هيات مديره اين است که هشتاد درصد بازيکنان کنوني حفظ شوند و اگر در پستي ضعف داشته باشيم بازيکنان جديدي جذب کنيم.


رييس هيات مديره باشگاه استقلال درباره مبلغ قرارداد قلعه نويي گفت: مبلغ يک و نيم ميليارد تومان اصلا صحت ندارد. قلعه نويي عاشق استقلال است و براي کمک به اين تيم آمده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلالعلی فتح الله زاده
برچسب‌ها: رسولی نژاد



آخرين مطالب