سرژيک تيموريان:آندو بايد به قطر مي‌رفت
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : جمعه 9 تير 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به هيچ وجه دوست نداشتم آندرانيک در تيم ديگري به جز استقلال تهران به بازي بپردازد.


 

   سرژيک تيموريان برادر بزرگتر آندرانيک تيموريان هافبک ملي پوش تيم فوتبال استقلال تهران که براي فصل جديد فوتبال ايران را رها کرده و به ليگ ستارگان قطر پيوسته است، در رابطه با جدايي آندو ازاستقلال مي گويد: معتقدبودم که پولي که قطري ها به آندو مي دادند درست سه برابر پولي بود که تيم هاي ايراني حاضردرليگ برترمي خواستند به آندرانيک پرداخت نمايند ضمن آنکه شرايط بازي درفوتبال حرفه اي قطر به مراتب ازليگ برتر ما بهتر است و از آن حاشيه ها و مسائلي که هميشه پشت سر بازيکنان ايراني است و آنها را رنج مي دهد، خبري نيست!

سرژيک تيموريان که خودش سالها هافبک ومدافع تيم فوتبال استقلال تهران بود در ادامه مي افزايد: اين اواخر آندرانيک دچار مصدوميت شده بود اما مي خواست هرطوري که شده باتيم ملي باشد و مصدوميتش رافراموش کرده بود به هرحال آندو مثل ديگر ارامنه کشورمان به وطنش عرق خاصي دارند.

سرژيک گفت: البته اين نکته رانيزبايستي بگويم که آندو بازي ايران دربرابر لبنان را ازدست داده است و به خاطرمحروميت نمي تواند تيم ملي راهمراهي نمايد.

وي بااشاره به اينکه آندرانيک درايران هواخواهان زيادي براي بازي درليگ برتردوازدهم داشت، گفت: دوپيشنهاد ميلياردي براي آندرانيک آمده بودکه بامشورت من آنهارارد کردو به قطررفت.

وي درپايان گفت: آندو باز هم در ليگ برترايران بازي خواهد کرد اما فقط در استقلال تهران.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلالآندرانیک تیموریان



آخرين مطالب