اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
هواداران استقلال از دروازه‌بان پیشین خود خواستند به پرسپولیس نرود.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، تیم های استقلال و الریان قطر در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:20 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.
 

* هواداران استقلال شعار خلیج فارس ایران را در ورزشگاه آزادی سر دادند.
 

* وقتی علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه وارد ورزشگاه شد هواداران این تیم یکصدا وی را تشویق کردند. او با شال آبی وارد ورزشگاه شد.
 

* میلاد میداودی از سوی هواداران این تیم تشویق شد.
 

* آرش برهانی به عنوان کاپیتان استقلال در میدان حضور دارد.
 

* هواداران استقلال به پیراهن قرمز الریان واکنش منفی نشان دادند.
 

* حضور رضا عنایتی در ورزشگاه که سابقه بازی در استقلال دارد و اکنون بازیکن صباست باعث شد از سوی هواداران با شعار" رضای آقای گل" تشویق شود.
 

* مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال وقتی وارد ورزشگاه شد با شعار " مهدی آرپی چی 7" تشویق شد.
 

* در جایگاه ویژه رضا یزدانی خواننده پاپ، کامبیز دیرباز بازیگر، مهدی پاشازاده، حسین فرزامی، علی امیری، علی نظری جویباری، عبدالله ویسی، امیدوار رضایی، علیرضا منصوریان، بهروان و رضا رجبی حضور دارند.
 

* در دست هواداران استقلال علاوه بر پرچم آبی، پرچم ایران است.
 

* هنکه از سوی هواداران تشویق شد.
 

* در بین دو نیمه بازی استقلال و الریان قطر وحید طالب لو که این روزها بازویش در گچ است، وارد ورزشگاه شد و مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت. هواداران این تیم به بهانه شایعه حضور طالب لو در پرسپولیس برای فصل بعدی از وی می خواستند به این تیم نرود. شمار دیگری از

هواداران هم جویای حال او شدند. همچنین علی فتح الله زاده، منصوریان، فرزامی از جمله افرادی بودند که جویای حال طالب لو شدند.
 

* بین نیمه برای هواداران آهنگی که رضا یزدانی برای تیم استقلال خوانده را پخش شد و یزدانی هم از هواداران می خواست هنگام پخش این آهنگ دست بزنند.
 

* از تیم استقلال جباری، شریفات و یرکوویچ در بین نیمه خود را گرم کردند.
 

* حمید عزیززاده مدافع آبی پوشان از روی سکوها بازی را تماشا می کند.
 

* صادق ورمزیار، امین منوچهری و سام درخشانی بازیگران سینما نیز به جمع کسانی که در جایگاه ویژه نشسته اند اضافه شدند.
 

* میلاد میداودی وقتی در دقیقه 70 متوجه شد باید تعویض شود از این تصمیم ناراحت شد و به هنگام خارج شدن از زمین مچ بند خود را باز و به زمین پرتاب کرد و وقتی به سمت نیمکت می رفت زیر لب غرولند می کرد.
 

* تیموریان با دریافت کارت زرد از داور دو اخطاره شد و بازی با نسف قارشی را از دست داد.
 

* دقیقه 62 بازی هواداران جباری را تشویق کردند و از مظلومی خواستند او را به بازی بیاورد.
 

* وقتی اسماعیل شریفات گل دوم استقلال را زد، هنکه از نیمکت تیم تا نقطه کرنر دوید تا به این بازیکن تبریک بگوید. این حرکت او باعث شد هواداران استقلال وی را تشویق کنند.
 

* بلندگوی ورزشگاه تعداد هواداران استقلال را 53774 نفر اعلام کرد.

 


|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , علی فتح الله زاده , میلاد میداوودی , وحید طالب لو , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال محور اصلی نشست شنبه شب هیئت مدیره این باشگاه را رفع مشکلات مالی و دیدار حساس آبی‌پوشان مقابل الریان عنوان کرد.

جواد زرینچه  در مورد نشست شنبه شب هیئت مدیره باشگاه استقلال، ضمن بیان مطلب فوق گفت: محور اصلی این نشست به مسائل و مشکلات مالی اختصاص داشت. حاضران بدنبال راهکاری بودند تا بتوانیم هر چه زودتر مشکلات مالی باشگاه را مرتفع کنند.

وی اضافه کرد: این جلسه را برگزار کردیم تا بتوانیم با رفع موانع موجود آرامش را به اردوی استقلال بازگردانیم زیرا روز چهارشنبه دیداری بسیار حساس مقابل الریان قطر خواهیم داشت.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا در این نشست از پرویز مظلومی فهرست بازیکنان را دریافت کردید؟ اظهار داشت: در جلسه شنبه شب، اصلا در مورد این قضیه بحثی مطرح نشد زیرا پرویز مظلومی چند روز پیش فهرست بازیکنان مورد نظر خود را به ما ارائه داده بود و دیگر نیازی نبود بابت این قضیه صحبتی انجام دهیم.

زرینچه در پایان گفت: در این نشست در خصوص حضور قدرتمندانه استقلال برابر الریان هم به گفتگو پرداختیم و تصمیمات لازم را اتخاذ کردیم. امیدواریم هوادارانمان چهارشنبه روزی فراموش نشدنی را برای موفقیت تیم محبوبشان رقم بزنند و با حمایت آنها تیم استقلال برابر حریف قطری به پیروزی دست یابد.

.....................................

در پی مصاحبه جواد زرینچه مبنی بر اینکه در جلسه روز گذشته هیئت مدیره استقلال صحبتی در مورد ارائه لیست بازیکنان توسط مظلومی نشده و  وی چند روز قبل لیستش را ارائه کرده خبرنگار ورزشی فارس بار دیگر با علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه تماس گرفت که وی با تایید خبر فارس گفت: جلسه هیئت مدیره با محورهای مختلفی از جمله مسائل مالی و برنامه های من برای فصل بعد بود. در این جلسه برنامه ام را ارائه کردم و طبق اختیاراتم گفتم می خواهم از مظلومی لیست بگیرم و اعضا هم پذیرفتند.

وی افزود: اینکه زرینچه گفته مظلومی قبلاً لیست خود را داده، خبر ندارم و حتما لیستی به او داده که من نمی دانم! طبق چارچوب مدیرعامل باید از سرمربی لیست بخواهد و او هم باید لیست را به مدیرعامل بدهد و من به هیئت مدیره تحویل دهم.

منبع خبر :خبرگزاری پارس فوتبال


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

قریب در دقیقه 90 مدیرعامل استقلال می شود

نزدیکان قریب معتقدند که او در نهایت مدیرعامل استقلال خواهد شد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، در حالیکه در اواخر هفته گذشته محمد حسین قریب به طور غیر رسمی حضورش در استقلال را منتفی دانست و سعی کرد از طریق نزدیکان رسانه ای خود شایعات مربوط به مدیرعاملی در استقلال را تکذیب کند اما به نقل از منابع آگاه شنیده می شود که در صورت نبود گزینه مناسب برای جانشینی فتح ا... زاده ، قریب در آخرین دقایق ممکن است پیشنهاد مدیریت را بپذیرد!
گفته می شود که قریب در مذاکرات مختلف با پیشکسوتان و نزدیکان باشگاه استقلال اصرار داشته که فتح ا... زاده در سمت خود ابقا شود و اگر در آخرین دقایق هیچ گزینه ای برای مدیرعاملی استقلال محقق نشد ، آن گاه مدیرعامل سال های گذشته استقلال ممکن است در تصمیمش تجدید نظر کند.
نزدیکان قریب معتقدند که او در نهایت مدیرعامل استقلال خواهد شد. از سوی دیگر وزارت ورزش اگر نتواند قریب را برای حضور در استقلال راضی کند، به سراغ دوست نزدیک محمد عباسی خواهند رفت: «بهروز منتقمی!» نام او  بعد از شکست در صحنه انتخابات فدراسیون فوتبال دیگر شنیده نشد اما از راهروهای وزارت ورزش خبر می رسد که بهروز منتقمی، تنها گزینه جدی و مورد وثوق وزارت ورزش بعد از قریب برای مدیرعاملی استقلال خواهد بود.
همه این اتفاق ها در شرایطی رخ می دهد که فتح ا... زاده تصمیم به رفتن از استقلال داشته باشد. در غیر این صورت حاجی استقلالی باز هم مدیرعامل آبی پوشان خواهد بود.»


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از ایسنا، علی فتح‌الله‌زاده درباره بازی برابر شهرداری تبریز که با تساوی به پایان رسید و به نوعی دست استقلال را از جام قهرمانی کوتاه کرد، گفت: «بازی روز گذشته کسل کننده بود و بازیکنانمان استرس زیادی داشتند. با توجه به این که حریفان ما بازی خودشان را برده بودند، استرس بازیکنان بیشتر هم شده بود و نتوانستند از موقعیت‌ها استفاده کنند. شهرداری تبریز هم تیم خوبی بود و موفق شد یک امتیاز کسب کند. بازیکنان ما تلاش زیادی کردند و فکر می‌کنم تاکنون خوب دوام آوردند و نتیجه‌ بدی کسب نکردیم. از دو جامی که پیش‌رو داشتیم، یکی را گرفتیم و در دیگری جزو سه تیم بالای جدول هستیم.»

وی در مورد تشویقش از سوی هواداران استقلال در این بازی که به نوعی خواستار تداوم حضورش در استقلال بودند، اظهار کرد: «چیزی که مرا خوشحال می‌کند همین قدردانی هواداران است. ما کارگر آن‌ها هستیم و وقتی کارگر می‌داند صاحب کارش راضی‌ است، خوشحال می‌شود. این تشویق‌ها از ده‌ها مدال برای من با ارزش‌تر است. من لیاقت این لطف هواداران را ندارم و دست تک تک هواداران را می‌بوسم که با تشویق‌های‌شان به من نیرو می‌دهند. هر چه دارم از همین هواداران است.»

مدیر عامل استقلال با بیان این که هنوز لیگ را تمام شده نمی‌بیند، ادامه داد: «دو بازی دیگر باقی مانده است و خدا می‌داند که چه اتفاقی می‌افتد. هنوز لیگ برای ما تمام نشده است. ضمن این که چهارشنبه بازی بسیار با اهمیتی در لیگ قهرمانان پیش‌رو داریم و همان طور که قبلا از هواداران خواسته بودم ما را تنها نگذارند، باز هم این مساله را تکرار می‌کنم تا آن‌ها با حضورشان باعث شوند که هم رکورد تماشاگران را در آسیا بزنیم و همچنین بتوانیم تیم فوتبال الریان قهرمان لیگ قطر را شکست دهیم. بردن قهرمان لیگ قطر برای استقلال ارزشمند است و از همین رو منتظر حضور هواداران هستیم.»

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که دلایل دور شدن استقلال از قهرمانی لیگ برتر چیست؟ گفت: «این مساله تنها به خود ما بستگی ندارد. عده‌ای از بیرون دوست نداشتند که استقلال دو جام را بگیرد و تمام تلاششان را به کار بستند تا این اتفاق نیفتد. بدترین کار را در بازی با شاهین بوشهر انجام دادند که باعث شد روحیه بازیکنان تضعیف شود.»

مدیرعامل استقلال در ادامه بیان کرد: «به هر حال یک سری از مشکلات دست به دست هم داد تا نتوانیم قهرمانی لیگ را کسب کنیم و متاسفانه بعضی‌ها که در زمین و مستطیل سبز کارایی نداشتند، به تبلیغ روی آوردند و با التماس، با این و آن ملاقات می‌کردند و حرف‌های غلطی را با دروغگویی مطرح کردند.»

وی افزود: «در مجموع از بازیکنان و کادر فنی راضی هستم و تا همین جا هم کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشتند و توانستند یکی از دو جام را بگیرند و در دیگری مدعی باشند. در آسیا هم شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد داریم. مشکلاتمان بیش از گذشته بود و افرادی که باید این مسایل را بفهمند، متوجه می‌شوند و از همین‌رو یک استادیوم مدیر خودشان را تشویق کردند تا بگویند که ما فهمیدیم و این مساله برای من اهمیت فراوانی دارد.»

مدیرعامل استقلال ادامه داد: «دو بازی دیگر در لیگ پیش‌رو داریم و رویارویی با الریان هم بسیار مهم است و از همین رو تمام تمرکز کادر فنی، ما و هواداران باید روی این بازی‌ها باشد.»

فتح‌الله‌زاده در ادامه بیان کرد: «بازیکنانمان حرفه‌ای هستند و از هیچ چیزی کم نگذاشتند و از همین ‌رو توانستند یکی از جام‌ها را کسب کنند. تیم‌های بزرگ زیادی در لیگ هستند که جایگاه مناسبی در جدول ندارند، اما ما یک جام گرفتیم، در دیگری هم جزو سه تیم بالای جدول هستیم و کارنامه خوب و قابل دفاعی داریم.»

فتح‌الله‌زاده با تشکر از هواداران استقلال گفت: «دست تک تک هوادارانی را که لطف داشتند می‌بوسم و از آن‌ها خواهش می‌کنم که بازی با الریان را فراموش نکنند.»


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: الریان قطر , فتح الله زاده , ,
تاریخ : جمعه 8 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 
هواداران تیم فوتبال استقلال در شرایطی که تیم‌شان به حمایت نیاز داشتند به تشویق مدیر عاملی پرداختند که زمزمه های جدایی اش از این تیم مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و شهرداری تبریز در هفته سی و دوم رقابتهای لیگ برتر شامگاه جمعه در ورزشگاه آزادی تهران و در حضور کمتر از 15 هزار تماشاگر برگزار شد که حاشیه های این بازی را در زیر می خوانید:

* هواداران استقلال بیشتر از آنکه به اتفاقات درون زمین توجه داشته باشند و به تشویق استقلال بپردازند، تحت تاثیر اخبار روزهای اخیر به تشویق علی فتح الله زاده پرداختند و خواستار ابقای وی در مدیریت این باشگاه شدند. البته این هواداران در پایان بازی نسبت به عملکرد تیم انتقاد کردند.

* حنیف عمران زاده در نیمه اول این دیدار با ماسکی بر صورت وارد زمین شد اما در بین دو نیمه به علت مصدومیت تعویض شد.

* هواداران استقلال در برخی دقایق این دیدار شعارهایی علیه پرسپولیس سردادند.

* کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در ورزشگاه آزادی این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

* پرویز مظلومی در برخی دقایق این دیدار از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه تشویق شد.

* تماشاگران استقلال به خاطر رقم خوردن نتیجه تساوی بدون گل تا دقایق پایانی کمی عصبانی شده بودند و دو دستگی در برخی سکوها دیده می شد.

* فریدون زندی هافبک میانی استقلال به زمین خوردن بیش از اندازه بازیکنان شهرداری اعتراض داشت و معتقد بود بازیکنان استقلال نباید توپ را بیرون می زدند.

* برخی از تماشاگران استقلال در دقایق پایانی این دیدار به تشویق امیرقلعه نویی سرمربی فعلی تیم فوتبال تراکتورسازی پرداختند. آنها شعار می دادند " با این همه هوادار وال.. خجالت داره"

* بازیکنان و هواداران شهرداری تبریز به خاطر کسب یک امتیاز از این دیدار خوشحال بودند و در پایان به شادی پرداختند.

* ابراهیم میرزاپور دروازه بان سکونشین شهرداری تبریز در پایان دیدار به هواداران استقلال امضا داد.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , پرویز مظلومی , ,
تاریخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

شایعه ای که اگر صحت داشته باشد فاجعه است؛
 

 
 

|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , پرویز مظلومی , قلعه نویی , ,
تاریخ : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مدیرعامل استقلال با بیان اینکه دست‌هایی پشت پرده است که نمی‌خواهند قهرمان شویم، تمرکزم روی دیدارهای آینده است نه ماندن و رفتن، کار مظلومی در استقلال خوب نه، خیلی خوب است و هر روز یک نفر را به جانشینم می‌کنند به تشریح آخرین وضعیت آبی‌پوشان پرداخت.
به گزارش افکارنیوز، علی فتح الله‌زاده در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با وجود توقف استقلال مقابل شاهین بوشهر و پیروزی تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی هنوز ناامید نیستیم و خود را از شانس‌های قهرمانی می‌دانیم. لیگ برتر هنوز به اتمام نرسیده و ۹ امتیاز دیگر باقی مانده است. همچنان که تیم استقلال در مصاف با شاهین بوشهر امتیاز از دست داد، این احتمال وجود دارد که حریفان و رقبای ما نیز امتیاز از دست بدهند.

منتظر اشتباه حریفان هستیم
وی در ادامه به دشواری کار تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی در هفته‌های پایانی مسابقات لیگ برتر اشاره کرد و گفت: ما باید در دیدارهای پیش رو پیروز شده و امتیازی از دست ندهیم و در عین حال منتظر اشتباهات حریفان بمانیم.

عملکرد بازیکنان استقلال شایسته تقدیر است
مدیرعامل باشگاه استقلال با تقدیر از عملکرد بازیکنان و مربیان تیم فوتبال این باشگاه گفت: زمانی که بازیکنان تیم استقلال یک جام را کسب کرده و در جامی دیگر پابه‌پای مدعیان قهرمانی پیش می‌روند، کارشان شایسته تقدیر است. بازیکنان تیم استقلال روز جمعه از دبی به تهران بازگشته، روز شنبه به بوشهر رفته و عصر یکشنبه ۹۰ دقیقه مقابل شاهین بازی کرده‌اند. آیا این تعصب و غیرت به تیم مثالزدنی و قابل تقدیر نیست؟

|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , مظلومی ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
فتح‌الله‌زاده:به هیچ‌کس اجازه دخالت در انتخاب سرمربی را نمی‌دهم/کی‌روش بداند ما حرفه‌ای هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر فصل آینده هم باشم اجازه دخالت در مورد انتخاب سرمربی را به هیچ‌کس نمی‌دهم.

خبرگزاری فارس: فتح‌الله‌زاده:به هیچ‌کس اجازه دخالت در انتخاب سرمربی را نمی‌دهم/کی‌روش بداند ما حرفه‌ای هستیم

 

 

 

علی فتح‌‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص تساوی یک بر یک استقلال و الجزیره، شانس صعود آبی‌پوشان به مرحله بعد، وضعیت کادر فنی و شایعات کناره‌‌گیری‌اش از مدیرعاملی استقلال صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

فارس: بازی با الجزیره چطور بود؟

الجزیره همیشه در زمین خودش سرحال بازی می‌کند و حتی به الریان 3 گل زده بود. ما برای برد آمده بودیم ولی یک گل دریافت کردیم. مطمئن هستم این یک امتیاز جایی به درد ما می‌خورد و اگر الریان قطر را شکست دهیم می‌توانیم صعود کنیم.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , الجزیره , پیروزی ,
تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مديرعامل استقلال سرانجام روز گذشته مصاحبه‌اي انجام داد كه در آن از حاشيه‌سازان و آنهايي كه منافع‌شان از باشگاه قطع شده حرفي نزده بود كه در نوع خود اميدواركننده است. البته با توجه به برد 3 بر صفر استقلال چنين شرايطي هم قابل پيش‌بيني بود وگرنه در صورت رقم خوردن يك تساوي يا باخت حالا مشخص نبود به جاي اين حرف‌هاي گل و بلبلي چه مطالبي در مورد رسانه‌هاي حاشيه‌پرداز به خورد مخاطبان داده مي‌شد. با اين همه، خواندن مصاحبه‌هاي فتح‌ا...زاده چه در آن روزها و چه در اين روزها لطف خودش را دارد و همين كافي است.

 

درباره ديدار با صباي قم كه با پيروزي سه بر صفر شما همراه بود حرفي نمي‌زنيد؟

بازيكنان ما خيلي خوب بازي كردند و كادر فني هم تدبير خوبي براي اين بازي انديشيده بود. تيم خيلي بزرگي را با نتيجه بسيار خوبي شكست داديم. ويسي از پديده‌هاي مربيان امسال به حساب مي‌آيد و الحق و الانصاف بازي بسيار خوب و با برنامه‌‌اي را ارائه دادند. خدا را شكر مي‌كنيم كه توانستيم پيروز شويم.

 

پس از تساوي ديدار سپاهان و پرسپوليس اين بهترين موقعيتي بود كه استقلال خود را به يك امتيازي سپاهان صدرنشين برساند!؟


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: رحمتی , استقلال , تمدید قرارداد ,
تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

على فتح الله زاده كه به همراه تيم استقلال در امارات به سر مى برد،در خصوص اتفاقات روز گذشته در فرودگاه امارات، آخرين وضعيت استقلال و بازى امروز با الجزيره صحبت هايى را انجام داده كه متن اين گفت وگو با در ذيل مى خوانيد:
• گفته مى شود تيم نزديك به ۳ ساعت در فرودگاه معطل بود.
-اصلا بحث كارشكنى و اين مسائل وجود نداشت و كل اين ماجرا حتى ۱۵ دقيقه هم طول نكشيد. تيموريان قهر كرده بود و با آن مامور دست نمى داد كه در نهايت بعد از چند دقيقه اين مسأله حل شد. حتى از كاروان تيم استقلال انگشت نگارى و چشم نگارى هم به عمل نيامد و بلافاصله در هتل ميلينيوم مستقر شديم.
• به شرايط تيم اميدوار هستيد؟
-بله، امشب هم در زمين اصلى تمرين مى كنيم و براى بازى با الجزيره آماده خواهيم شد. براى آنكه بخواهيم به صدر جدول برسيم بايد مقابل الجزيره پيروز شويم و برنامه ما اين است كه پيروز شويم و حتى نبايد امتياز از دست دهيم.
• پرويز مظلومى در نشست خبرى پيش از بازى اعلام كرده كه حتى اگر بازى را ببازيم باز هم ۶ امتياز ديگر باقى مى ماند.
-مطمئن باشيد ما نمى بازيم، چون نمى توانيم به آن ۶ امتياز باقى مانده اطمينان كنيم.
• اگر نتوانيد از بازى با الجزيره امتياز بگيريد اتفاقى نمى افتد؟
-نه، چون مسأله اى نيست. همانطور كه مظلومى اشاره كرد
۶ امتياز ديگر در پيش داريم و مطمئن باشيد ما با امتياز به تهران باز خواهيم گشت.
 


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , الجزیره , پیروزی ,
آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید