اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش آبیته دات کام به نقل از سایت گل مهدی پاشازاده، کاپیتان سابق استقلال درباره شرایط استقلال، بحث‌های کاپیتانی و امضا نکردن قرارداد فرهاد مجیدی صحبت های جالبی انجام می دهد.

- شما سالها کاپیتان استقلال بودید. در این سالها بازیکنان بسیاری آمدند و رفتند اما روی هیچ کدام به اندازه فرهاد مجیدی فشار نبود. اصلا مثالی قدیمی تر می زنیم، شاهرخ بیانی از استقلال به پرسپولیس رفت و آن سال قهرمانی به پرسپولیس رسید. حالا شاهرخ بیانی کنار قلعه نویی است. چرا روی بیانی اینقدر فشار و هجمه نبود؟
زمان بیانی یکی دو روزنامه بیشتر نبود و اخبار فوتبال اینطور پخش نمی شد. الان روزنامه ها مطلب می نویسند و برنامه نود هم به تمام حاشیه ها می پردازد. به همین دلیل مردم می توانند خیلی راحت در این باره قضاوت کنند.
 
- الان می گویند چون مجیدی رفت استقلال قهرمان نشد. مگر در  فوتبال حرفه‌‌ای یک تیم باید به یک بازیکن متکی باشد؟
قطعا نباید اینطور باشد. البته درباره این موضوع حرف زدن خیلی سخت است. اینکه فرهاد استقلال را رها کرد، رفت و تیم قهرمان نشد یکجورهایی درست است و یکجورهایی نه! زمان جدایی فرهاد استقلال ۹ امتیاز با تیم دوم اختلاف داشت و صدرنشین بود. یک تیم حتما یک جای کارش ایراد دارد که نمی تواند ۹ امتیاز اختلاف را حفظ کند و قهرمان نشود. وقتی مجیدی رفت استقلال نتوانست جایگزین خوبی برای او انتخاب کند. احساس می کنم این هجمه به این خاطر روی فرهاد است که هوادان نمی دانند او چرا از استقلال رفت.
-  یعنی تمام این فشارها به خاطرنداشتن دلیل قانع کننده برای جدایی از سوی مجیدی است؟
به نظر من اینطور است. اگر طرفداران آگاه شوند که چرا مجیدی از استقلال رفت راحت تر با این موضوع کنار می آیند و آن را هضم می کنند. نگفتن اینکه چرا مجیدی از استقلال رفته این فشار را به وجود آورده است. هوادار دوست دارد بداند چه دلیل محکمی باعث شد مجیدی از استقلال برود.
- حالا هم که عدم جذب مجیدی اتفاقات سال گذشته پرسپولیس را در استقلال پیاده می‌کند. در پرسپولیس علی دایی تشویق می شد و حالا در استقلال تا تیم نتیجه نمی‌گیرد فرهاد مجیدی را تشویق می کنند…
اینها یکسری طرفدار ساده هستند که تحت تاثیر افرادی خاص قرار می گیرند. همه این طرفداران آدم های خوبی هستند و با شخصیت؛ اما متاسفانه تا یک نفر چیزی می گوید آنها هم تکرارش می کنند.انگار برای تفریح دایی و مجیدی را تشویق می کنند و همه این مسایل را به شوخی می گیرند تا وقتشان بگذرد. البته معتقدم آنها خیلی ساده هستند و تحت تاثیر قرار می گیرند.
- این تشویق ها به استقلال ضربه نمی زند؟
این تماشاگران از عواقب این کار آگاه نیستند. به نظر من در استقلال فرد خاصی مهم نیست، مهم نام بزرگ استقلال است که همیشه باید موفق و سربلند باشد. خیلی ها برای بسته شدن تیم امسال زحمت کسیدند ، پس نباید جو تیم به خاطر یکی دو نفر به هم بخورد. این تشویق ها قطعا به استقلال ضربه می زند، طرفدار واقعی استقلال باید شرایط را بسنجد و تحت تاثیر قرار نگیرد.
 
-جای قلعه نویی بودی مجیدی را به استقلال برمی گرداندی؟
هر کسی فلسفه‌ای در مربیگری دارد و باید طبق فلسفه اش کار کند. من بودم فرهاد را با خلوص نیت و دل پاک برمی گرداندم. یعنی اینکه او بدون شرط بیاید و برای استقلال بازی کند. نه اینکه بیاید و روبروی کادر فنی قرار بگیرد. وقتی اطمینان پیدا می کردم که فرهاد همینطور است قطعا او را برمی گرداندم چرا که می توانست به استقلال کمک کند.
-  ولی بحث مجیدی درباره کاپیتانی درست بود، اینکه اینجا استقلال است و نباید هرکسی از راه رسید بازوبند را از فرهاد بگیرند و به او بدهند. موافقی؟
درباره کاپیتانی تا حدودی به فرهاد حق می دهم. جواد نکونام و مهدی رحمتی بازیکنان بزرگی هستند اما نباید زحمت امثال مجیدی در لباس استقلال نادیده گرفته شود. زمانی که فرهاد در استقلال بود اینها جای دیگری بودند. به نظر من خود این سه بازیکن باید مساله را خیلی راحت حل می کردند.
-  فکر می کنم اولین بار سال ۷۵ و بازی مقابل برق تهران با ۲۳ سال سن بازوبند کاپیتانی استقلال را بستی. اگر زمان شما کاپیتان تیم ملی به استقلال می آمد بازوبند را به او می دادی؟
هرگز این کار را نمی کردم.
 _ چرا؟
به این خاطر که برای استقلال زحمت کشیدم و جوانی ام را برای این تیم گذاشتم. مساله من با سایر بازیکنان فرق می کند.
_ چه فرقی؟
در روزهایی که تیم‌های متمول لیگ به من پول های نجومی می دادند با استقلال سفید امضا می کردم و حرفی از پول نمی زدم.بعد از نسل ما پول به فوتبال آمد و بازیکنان قراردادهای نجومی بستند. خدا را شکر در حین جوانی بازیکنان بزرگی پشت من وارد زمین می شدند. محمود فکری و علی منصوریان از این جمله بازیکنان بودند. کاپیتانی استقلال قداست دارد و یک کاپیتان باید از همه نظر الگوی دیگران باشد. استقلال بزرگ است و کاپیتانش هم باید بزرگ باشد.

|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

تهران IranSport.Net - داريوش يزدانى بازيكن پيشين استقلال گفت: قلعه نويى كه بامعرفت است مى توانست آن را براى مجيدى خرج كند.او كه در ليگ آمريكا حضور دارد، در مورد شرايط فوتبال ايران و اتفاقات اخير استقلال اظهار داشت: اخبار ليگ برتر را دنبال مى كنم و متاسفانه فوتبال ما هنوز هم درگير مسائل حاشيه اى است و هنوز هم به دنبال پوشش اشتباهاتمان به روش هاى مختلف هستيم. وى افزود: در دو هفته اخير بحث فرهاد مجيدى تبديل به يك خبر داغ درفوتبال ايران شده است. اين را بايد پذيرفت كه ادبيات مجيدى، قلعه نويى و فتح الله زاده در مورد اين مسأله اشتباه بود. ما به جاى بها دادن به سرمايه هايمان فقط از آنها استفاده ابزارى مى كنيم.يزدانى تصريح كرد: اين مساله بارهادرفوتبال ايران رخ داده است. فتح الله زاده زمانى كه به شدت به فرهاد مجيدى نياز داشت از هر طريقى استفاده مى كرد تا فرهاد مجيدى را متقاعد كند دراستقلال بماند و هرگونه حمايتى هم از او مى كرد. همه مى دانيم كه امير قلعه نويى با معرفت است و كاش اين بار هم او چنين معرفتى براى مجيدى خرج مى كرد و نمى گذاشت همان رفتارهايى كه با خود او در استقلال شد، براى مجيدى هم رخ مى داد.بازيكن پيشين استقلال خاظر نشان كرد: مجيدى هم بايد بداند كه اين واقعيت فوتبال ماست اما فتح الله زاده هم بايد خوب بداند كه نقش مجيدى در بازى هاى اخير استقلال انكار نشدنى است و بارها هزينه هاى باشگاه با ترانسفر مجيدى تامين شده است. خيلى از هواداران استقلال از من مى پرسند چرا ديگر به استقلال بازنگشتم اما اجازه چنين رفتارى را به آقايان ندادم و از اين ادبيات فرارى بودم و هرگز علاقه اى براى بازگشت از خود نشان ندادم.


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : یک شنبه 8 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری


به گزارش آبیته دات کام به نقل از عصرایران مهدی رحمتی گفت به هیچ وجه خودم را بزرگ‌تر از سایرین نمی‌دانم و حتی اعتقاد دارم که حق پژمان منتظری بود که این عنوان را در اختیار خود ببیند. با توجه به‌شناختی که از تعصب مجیدی به استقلال دارم، مطمئن هستم که از تشویق طرفداران خوشحال نمی‌شود…

مهدی رحمتی بر این باور است که آبی‌های تهران در حالی پا به لیگ دوازدهم فوتبال گذاشته‌اند که یکی از بهترین‌ تیم‌های این چند سال اخیر را در اختیار خود می‌بینند. سید مهدی رحمتی در گفتگو با خبرنگار عصر ایران با تشریح شرایط آبی‌های تهران می‌گوید: با توجه به چهره‌هایی که در فصل نقل و انتقالات به تیم اضافه شده‌اند، در همه خظوط مهره‌های تاثیرگذاری داریم و به همین دلیل می‌توانیم به راحتی برنامه‌های تاکتیکی تعیین شده را اجرایی کنیم. این شرایط موجب شده تا همه استقلال را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی بدانند.

وی همچنین با اشاره به بازی هفته دوم تیمش با ساپپا اظهار داشت: همه می‌دانند که استقلال تیم خوبی است و مهره‌های کارآمدی را به خدمت گرفته است، اما مشکل اینجاست که ما به دلیل تغییر و تحولات زیاد هنوز نتوانسته‌ایم آنطور که باید هماهنگ شویم و به همین دلیل مشخص امتیاز از دست دادن برابر سایپا نباید نشانه ضعفمان تلقی شود.

دروازه‌بان ملی پوش استقلال همچنین با اشاره به دیدار هفته سوم تمیش برابر ذوب آهن اصفهان گفت: شاگردان کربکندی با دو شکست متوالی وارد لیگ شده‌اند و به همین دلیل حتما از انگیزه بالایی برخوردار هستند تا با امتیاز گرفتن از ما بتوانند از بحران خارج شوند، پس باید اینطور گفت که آن‌ها حریفی آسان نیستند و برای اینکه بتوانیم دومین سه امتیاز فصل را از آن خود کنیم، باید از‌‌ همان دقیقه اول با تمرکز و هوشیاری بالایی توپ را به چرخش در آوریم.

کاپیتان استقلال همچنین درباره حاشیه‌های کاپیتانی می‌گوید: درشان باشگاه استقلال و بازیکنانش نیست که در مورد مساله‌ای به این ناچیزی با هم درگیر شوند، نظر قلعه نویی این بود که نکونام به دلیل سابقه ملی‌اش نفر اول تیم در زمین باشد اما نکونام به واسطه حرف و حدیث‌هایی که در این چند وقت به وجود آمد، از من خواست تا به بازوبند را در اختیار بگیرم. در حال حاضر هم به هیچ وجه خودم را بزرگ‌تر از سایرین نمی‌دانم و حتی اعتقاد دارم که حق پژمان منتظری بود که این عنوان را در اختیار خود ببیند.

رحمتی در پایان صحبت‌هایش در خصوص تشویق فرهاد مجیدی توسط استقلالی‌ها گفت: با توجه به‌شناختی که از تعصب مجیدی به استقلال دارم، مطمئن هستم که از تشویق طرفداران خوشحال نمی‌شود و حتما برای او مهم‌ترین مساله این است که استقلال بتواند برای سومین بار عنوان قهرمانی را از آن خود کند.


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : یک شنبه 8 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید می‌کند که فرهاد مجیدی هم مانند علی دایی نمی‌خواهد در ورزشگاه‌ها اینگونه مورد تشویق قرار بگیرد.

احمد رسولی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب که طی چند روز اخیر به غیر از خبرگزاری ایلنا با هیچ روزنامه یا خبرگزاری دیگری مصاحبه‌ای نکرده، گفت‌: متاسفانه طی یکی – دو روز اخیر به ویژه امروز برخی روزنامه‌ها به نقل از من تیترهایی بر روی جلد روزنامه زدند که من از زمان آمدن به وزارت ورزش یا حداقل در چند ماه اخیر با آن‌ها هیچگونه مصاحبه‌ای نداشتم ‌. ‌

رسولی‌نژاد افزود‌: امروز یکی از روزنامه به دروغ به نقل از من زده «رسولی‌نژاد: مجیدی را نگرفتیم، شدیم پرسپولیس پارسال» و یا یکی دیگر از روزنامه‌ها نوشته «مجیدی در منزل رسولی‌نژاد چکار داشت؟»، در حالیکه من مجیدی را حضوری ندیدم، فقط دو شب قبل او خودش زنگ زد و اعلام کرد هواداران به هیچ‌وجه او را تشویق نکنند. مجیدی گفت آرزوی من موفقیت استقلال است. استقلال امسال تیم خوبی را بسته و مربی کاربلدی دارد. ‌مجیدی همچنین در ادامه به من گفت‌: «اطمینان دارم استقلال با این مربی (قلعه‌نویی) می‌تواند قهرمان ایران شود‌. ‌ مجیدی تاکید داشت‌:» هواداران روز سه شنبه ورزشگاه را مملو از جمعیت کنند و فقط تیم استقلال تشویق شود». ‌


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : یک شنبه 8 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت که قصد جدایی از استقلال را ندارد.

به گزارش ابیته دات کام،، فریدون زندی در خصوص شایعات اخیر در مورد جدایی‌اش از این تیم گفت: تمامی این مصاحبه‌ها که از قول من به چاپ رسیده خیالی است و بنده نزدیک به یک ماه است که با هیچ‌ رسانه‌ای مصاحبه نکرده‌ام. با احترام خاصی که برای تمامی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها قائل هستم فعلا قصد انجام مصاحبه ندارم و بیشتر ذهن خود را برای موفقیت استقلال به کار خواهم برد.

زندی درخصوص شایعه جدایی خود از استقلال گفت: من استقلال را دوست دارم و هیچ‌وقت به فکر جدایی از این تیم بزرگ نیستم. استقلال خانه من است و می‌خواهم با استقلال قهرمان ایران و آسیا شویم.


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فریدون زندی , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: باشگاه گهر زاگرس از سازمان لیگ درخواست کرده فقط ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی به تماشاگران پرسپولیس اختصاص داده شود.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه گهر زاگرس از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال درخواست کرده فقط 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه آزادی دوشنبه شب در اختیار تماشاگران پرسپولیس قرار بگیرد.

گهر در این بازی میزبان است اما به دلیل اینکه شرایط بازی در ورزشگاه تختی تهران و انقلاب کرج فراهم نبود مجبور است در ورزشگاه آزادی میزبان پرسپولیس باشد. این تیم به دلیل عدم وجود شرایط استاندارد در دورود و استان لرستان نمی‌تواند در این استان پذیرای حریفان خود باشد.

این بازی ساعت 22:30 دوشنبه شب برگزار خواهد شد.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از نظر فنی باید هم از ذوب آهن ترسید و هم به آن احترام گذاشت.

خبرگزاری فارس: قلعه‌نویی: باید از ذوب‌آهن ترسید/ به جباری اجازه جدایی نمی‌دهیم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پیش از آغاز تمرین استقلال در جمع خبرنگاران در مورد دیدار سه شنبه شب با ذوب آهن گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. تیم ما کم کم به هماهنگی می‌رسد و شکل خودش را پیدا می‌کند و با مسابقه دادن به شرایط آرمانی می‌رسد.

وی ادامه داد: فیلم بازی با سایپا را آنالیز کردیم. در آن بازی خوب نبودیم، البته می‌توانستیم برنده باشیم زیرا موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم. ذوب آهن مربی خبره‌ و بازیکنان خوبی دارد. اگرچه این تیم دو باخت متوالی داشته اما به نظر من باید از نظر فنی از ذوب آهن ترسید و به این تیم احترام گذاشت.

سرمربی استقلال در مورد جدایی احتمال جباری از این تیم و حضورش در لیگ قطر عنوان کرد: چند سال پیش هم قطری‌ها که با ما همگروه بودند همین کار را انجام دادند. آنها با مطالعه و برنامه‌ریزی کار می‌کنند. قطری‌ها فکر می‌کنند کره جنوبی به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود می‌کند بنابراین روی دیگر رقبا برنامه‌ریزی می‌کنند. اکنون نیز دست روی خط هافبک تیم ملی ما گذاشته‌اند و می‌خواهند آنها را به قطر ببرند.

سرمربی استقلال افزود: اکنون کفاشیان هم در جریان کار قرار گرفته و کار از دست ما خارج است و به خاطر منافع‌مان نمی‌توانیم اجازه دهیم بازیکنان بروند. اگر دو سه هفته پیش و در زمان نقل و انتقالات بود بحث فرق می‌کرد و می‌گفتیم به سلامت اما اکنون آن بازیکن یک جا را در فهرست تیم گرفته و نمی‌توانیم به جباری اجازه جدایی بدهیم.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , قلعه نویی , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
بیک‌زاده: هواداران حمایت کنند، قهرمان می‌شویم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تماشاگران ما را حمایت کنند تا قهرمان شویم.

خبرگزاری فارس: بیک‌زاده: هواداران حمایت کنند، قهرمان می‌شویم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، هاشم بیک‌زاده پیش از آغاز تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: فقط دو هفته از لیگ برتر گذشته ولی تماشاگران ما از باخت به سایپا ناراحت شدند. به آنها حق می‌دهم ولی تیم تازه از دوران بدنسازی خارج شده و برای هماهنگی به زمان نیاز داریم. 32 هفته دیگر از لیگ برتر باقی است. هواداران استقلال اگر از تیم حمایت کنند قهرمان می‌شویم زیرا پتانسیل قهرمانی داریم.

وی در مورد دیدار سه شنبه شب با ذوب آهن گفت: حرف‌های قلعه‌نویی تاثیرگذار بود و باید این بازی را ببریم تا از این شرایط بیرون بیایم.

بازیکن استقلال در مورد اتفاق‌های روی سکو و تشویق فرهاد مجیدی گفت: تماشاگران مجیدی را دوست دارند اما این مسئله به بازیکنان ربطی پیدا نمی‌کند و باشگاه در این مورد تصمیم گیرنده است. هواداران باید تیم را حمایت کنند تا موفق شود.


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , فرهاد مجیدی , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
کیانوش رحمتی هافبک دفاعی استقلال سال گذشته یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم بود و در خیلی از بازی‌ها که این تیم مشکل داشت، به آبی‌پوشان کمک کرد.
 
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، در این چند روز بحث کنار گذاشتن کیانوش از فهرست استقلال مطرح شد ولی او در نهایت در این تیم ماندگار شد. رحمتی در این خصوص می گوید: «من این موضوع را از گوشه و کنار شنیدم که احتمال دارد از لیست خارج شوم ولی همه می‌دانند که با استقلال قرارداد دارم. البته هیچ کس از باشگاه استقلال به من نگفت که تو را از لیست خارج می‌کنیم.»
او در پاسخ به این سوال که چرا شماره 6 را به نکونام دادی ادامه می دهد: «وقتی بحث حضور جواد در استقلال مطرح شد، تصمیم گرفتم شماره 6 را به او بدهم. من می‌دانم که جواد شماره 6 را خیلی دوست دارد و مشکلی برای دادن این شماره به او نداشتم. به هر حال جواد یک بازیکن بین‌المللی است. امسال هم خودم شماره 14 را می‌پوشم.»

 

رحمتی در مورد حرف های فتح الله زاده و قلعه نویی که گفته با وجود مصدومیت قرارداد او تمدید شد می گوید: «فقط امیدوارم جواب اعتماد این دو نفر را بدهم و الان هم فقط با انگیزه زیاد مراحل درمانی را پشت سر می گذارم تا اینکه بعد از دو ماه آماده بازی شوم.»
کیانوش در پاسخ به این سوال که در مورد خرید نکونام چه صحبتی داری می گوید: «من معتقدم نکونام بهترین خرید استقلال بود چون در پست او بازیکن تخصصی نداشتیم.»
رحمتی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال امسال قهرمان می شود تاکید می کند: «نمی‌خواهم فشار را روی تیم زیاد کنم ولی با این بازیکنان باید چند هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شویم. اگر حمایت شویم حتما قهرمان خواهیم شد ولی بازیکنان مشکل مالی دارند و اکثر آن ها شش هفت ماه است یک ریال هم پول نگرفتند.»


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سيروس دين محمدي مي گويد عدم هماهنگي ميان بازيکنان جديد مهم‌ترين مساله‌اي است که در حال حاضر پيش روي استقلال قرار دارد.


 

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال درباره شکست استقلال مقابل سايپا در هفته‌ ليگ دوم برتر اظهار کرد: بازيکناني که دير به استقلال ملحق شده‌اند را خيلي سخت مي‌توان با هم هماهنگ کرد. در اين بازي ترکيب استقلال نسبت به ديدار قبل تغييرات زيادي داشت و بازيکناني که ديرتر از سايرين به تيم ملحق شده بودند، در ترکيب حضور داشتند، اما ناهماهنگ بودند.

وي افزود: در بازي اول هم اگر چه جانواريو گل پيروزي بخش را براي استقلال زد، اما از روزهاي اوج خود فاصله داشت و در شرايط خوبي نبود. به نظر من استقلال با مهره‌هايي که دارد به مرور زمان مي‌تواند نتايج خوبي بگيرد و در حال حاضر مهم‌ترين مساله عدم هماهنگي ميان بازيکنان جديد است.
 


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید