اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل این باشگاه، خطاب به حاضرین در جلسه گفت: «با توجه به اینکه امور مورد نظر با مشاوره های مدیر راهبری باشگاه به مرحله اجرا در آمده، احساس می کنم این ماموریت به پایان رسیده و از این پس ما در باشگاه، کمیته یا مدیر راهبری نداریم، اما اعضای کمیته فنی که اخیرا با صدور احکامی منصوب شده بودند همچنان به فعالیت های خود ادامه خواهند داد و بزرگانی چون رضا وطنخواه، ابراهیم آشتیانی، حمید درخشان و افشین پیروانی به ریاست آقای پروین در کمیته فنی فعالیت خواهند کرد.»


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیس هم فصل گذشته وضعیتی که ما در بازی با سایپا داشتیم را تجربه کرد اما من نمی‌گذارم شرایط ما به آنجا برسد، چون هم تیم خوبی داریم و هم بازیکنان با معرفت.

امیر قلعه نویی در خصوص شکست تیم استقلال از سایپا و تشویق فرهاد مجیدی در این مسابقه تصریح کرد:‌ من از بعضی دوستان گله دارم. هرچند همه حق دارند نظرشان را بگویند اما متاسفانه بعضی از تماشاگران زود تصمیم گرفتند و معرفت را رعایت نکردند. این در حالی است که ما تازه هفته دوم لیگ هستیم و اتفاق خاصی رخ نداده است.

وی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه استقلال تاکید کرد: ما دو بازی انجام داده‌ایم اما حتی یک ریال هم نگرفته‌ایم. این در حالی است که تمام باشگاه‌های ایران به نسبت توانایی مالی خود درصدی از قراردادهای‌شان را پرداخت کرده‌اند. سئوال من این است که آیا چنین برخوردی با تیم استقلال در هفته دوم که حتی یک ریال هم دریافت نکرده، صحیح است؟

سرمربی تیم استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: ما در باشگاه ساختارسازی و چارچوب‌سازی می‌کنیم تا قداست پیراهن استقلال بالاتر برود و بازیکنان بدانند که این پیراهن ارزش دارد. حتی خود من به خاطر استقلال از بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران گذشتم و الان هم پشیمان نیستم اما باید بدانیم که چنین رفتاری با تیم استقلال ما را عقب می‌اندازد.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: برای من جای تعجب دارد. پرسپولیس هم فصل گذشته چنین شرایطی را تجربه کرد اما من نمی‌گذارم شرایط ما به آنجا برسد، چون هم تیم خوبی داریم و هم بازیکنان با معرفت.


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , قلعه نویی , ,
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

تیم فوتبال استقلال یک روز پس از شکست مقابل سایپا از ساعت ۱۹ امروز در کمپ مرحوم حجازی تمریناتش را پیگیری کرد.

در تمرین امروز سیاوش اکبرپور و میلاد میداوودی به دلیل مصدومیت حضور نداشتند.

این دو بازینکن شب گذشته در جریان دیدار مقابل سایپا دچار آسیب‌دیدگی شدند.

* حدود ۲۰۰ نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز این تیم حضور پیدا کردند و در سکوت نظاره‌گر کارهای تاکتیکی آبی‌پوشان بودند.

* قبل از شروع تمرین امیر قلعه‌نویی بازیکنان را جمع کرد و حدود ۱۵ دقیقه برای آنها به صحبت پرداخت وی به بازیکنانی که در وظایف خود در بازی شب گذشته کوتاهی کرده بودند تذکر داد و از آنها خواست تا برای دیدار مقابل ذوب‌آهن تمرکز کنند.

* دویدن دور زمین تمرین ریکاوری برای بازیکنان اصلی و فوتبال بر ای بازیکنان ذخیره از برنامه‌های اصلی تمرین امروز استقلال بود. همچنین بازیکنان اصلی پس از ریکاوری راهی استخر و سونا شدند.

* کادر فنی تیم استقلال تمرین فردای این تیم را تعطیل اعلام کرد.

تیم استقلال روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی در هفته سوم مسابقات لیگ برتر به مصاف ذوب‌آهن می‌رود.


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : چهار شنبه 4 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

علی پروین پس از نخستین شکست سرخپوشان در فصل جدید لیگ برتر سرمربی این تیم را باد انتقاد گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی پروین پس از شکست پرسپولیس مقابل فجر سپاسی در جمع خبرنگاران با انتقاد از نحوه بازی سرخ‌پوشان اظهار کرد: تیم ما امروز بد بازی کرد. ظاهرا مربی ما هم از همین الان شروع کرده ومی‌گوید من تیم را نبسته‌ام. ظاهرا باید ۲۰ باخت بدهیم تا مربی تیم را بشناسد.

وی ادامه داد: روز گذشته ژوزه گفته است که تیم ۱۴ بازیکن جدید گرفته و من تیم را نبسته‌ام اما اینجوری مثل فصل قبل می‌شویم. پرسپولیس اصلا هماهنگ نبود و حتی یک موقعیت هم برای خودشان خلق نکردند. هر دو گلشان هم روی دو اشتباه حریف به ثمر رسید.

پروین در ادامه با انتقاد از انتخاب ژوزه گفت: من ۶۲ سال دارم و هزار بار گفته‌ام که برای پرسپوایس مربی ایرانی بهترین گزینه است. حالا باید ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود. بازیکنان امروز نه سانتری کردند و نه شوتی زدند. باید تغییرات زیادی در این تیم ایجاد شود. ما گفته بودیم که به این تیم باید تا هفته سوم، چهارم فرصت دهیم اما اینطوری نمی‌شود!

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: حق ما در این بازی باخت بود. اگر بازیکنان بگویند به خاطر نبود تماشاگران این نتیجه رقم خورده است بی‌انصافی کرده‌اند چرا که خودشان بد بازی کردند. برای تیمی که اینقدر هزینه‌اش شده نباید این اتفاقات بیفتد. اگر من جای ژوزه بودم کاری می‌کردم که این بازیکنان تا صبح گریه کنند.

وی در ادامه درباره انتخاب سرپرست پرسپولیس گفت: در چند روز آینده در کمیته فنی باشگاه در این مورد تصمیم گیری می‌کنیم.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : سه شنبه 3 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 کاپیتانی حق مجیدی بود

آتیلا حجازی مربی سابق استقلال بعد از جدایی از این تیم،حالا بیشتر در مدرسه فوتبال مرحوم ناصر حجازی دیده می شود و در تیمی هم فعالیت نمی کند.

حجازی در مورد شرایط فعلی اش بعد از جدایی از استقلال می گوید:«با چند جا مذاکره کردم اما به توافق نرسیدیم. از لیگ یک هم دو پیشنهاد داشتم اما تیمهای خوبی نبودند که بتوانم در آنها کار کنم. یعنی شرایطشان جوری بود که مدعی صعود به لیگ برتر نبودند و فقط می توانستند در میانه های جدول دست و پا بزنند به همین دلیل پیشنهاد آنها را قبول نکردم.»

او در پاسخ به این سوال که چرا در جشن پیراهن استقلال که از طرف باشگاه ترتیب داده شد شرکت نکردید خاطرنشان می کند:«من در آن ساعت در مدرسه فوتبالم کلاس داشتم و وقتی کلاس تمام شد به دلیل دوری مسافت توانستم در جشن شرکت کنم اما از اتفاقاتی که آنجا رخ داده با خبر هستم.»حجازی تاکید می کند:«شنیده ام که عده ای از هواداران پدرم با پیراهن هایی که عکس او روی آنها بود درسالن حاضر شده بودند اما مسئول کانون هواداران استقلال دستور گرفته بود که جلوی آنها را بگیرد و بگوید لباسهایتان را در بیاورید و ناصر حجازی را تشویق نکنید! سال گذشته هم همین طور بود و عده ای در استادیوم نمی گذاشتند پدرم تشویق شود.آقایان از شنیدن نام پدرم هم می ترسند.»

فرهاد مجیدی هم که به دلیل بازوبند کاپیتانی به استقلال برنگشت.حجازی در این خصوص می گوید:«بحث کاپیتانی بحثی توافقی بین سرمربی و بازیکنان است. در هر تیمی ملاک و معیار مشخصی برای کاپیتانی وجود دارد اما مگر می شود مجیدی در استقلال باشد و کاپیتان این تیم نباشد؟ از هر نظر که بخواهید حساب کنید بازوبند حق مجیدی بوده اما خوب این تصمیم کادر فنی استقلال است. بالاخره نکونام هم کاپیتان تیم ملی است و از اسپانیا آمده و توقعاتی دارد.»


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ناصرخان حجازی , ,
تاریخ : سه شنبه 3 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
 
 
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، خیلی‌ها معتقدند استقلال که قصد بازگرداندن فرهاد مجیدی را داشت، باید بازوبند را به او می‌داد ولی مسئولان و کادرفنی این تیم تصمیم دیگری گرفتند. مجید نامجو مطلق بازیکن و مربی اسبق استقلال در این خصوص می‌گوید: « من جواد نکونام را از لحاظ فنی و اخلاقی قبول دارم و معتقدم او خصوصیات یک بازیکن بزرگ را دارد ولی باید این را در نظر گرفت که استقلال یک تیم معمولی نیست و بحث کاپیتانی در این تیم فرق دارد.»
نامجو مطلق ادامه می‌دهد: «معمولا در استقلال و پرسپولیس بازیکنانی کاپیتان می‌شوند که در این تیم سابقه زیادی دارند و در بین بازیکنان و تماشاگران محبوب هستند. به نظر من ندادن بازوبند به مجیدی یک نوع بدسلیقگی بود و نباید استقلال به این راحتی چنین بازیکنی را از دست می‌داد. همه می‌دانند که فرهاد در استقلال چه جایگاهی دارد و این موضوع نباید باعث نیامدن او می‌شد.»
 

نامجومطلق در قسمتی از حرف‌هایش تاکید می‌کند: «‌من مطمئن هستم نکونام هم از کاپیتانی مجیدی استقبال می‌کرد ولی استدلال من این است که دادن بازوبند به نکونام، به این خاطر بود که سنگ بزرگی جلوی پای فرهاد بیاندازند تا او به استقلال نیاید. البته من نمی‌دانم در این خصوص چه کسی تصمیم گرفته ولی اگر امیر قلعه‌نویی تصمیم‌گیرنده بود، شاید برای خودش دلیل موجهی داشته است. من معتقدم که بهتر بود بحث بازوبند کاپیتانی را به خود بازیکنان و باتجربه‌های استقلال واگذار می‌کردند.»


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ : سه شنبه 3 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

تهران IranSport.Net - پرویز برومند، دروازه بان سابق استقلال و یكى از بزرگان فوتبال این باشگاه پیرامون اولین پیروزى استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: خب به عنوان اولین بازى كسب ۳امتیاز حیاتى بود كه استقلال به این مهم رسید. من فكر مى كنم استقلال مدل ۹۱ براى قهرمانى آسیا بسته شده. این تیم با تدابیر امیر قلعه نویى چیزى كم نخواهد داشت و قطعا به این عنوان در آسیا دست پیدا خواهد كرد.وى حضور جواد نكونام را به نفع این تیم دانست و در ادامه افزود: این تیم با وجود كاپیتان تیم ملى ایران بهتر از این هم خواهد شد. بودن نكونام قطعا به نفع استقلال خواهد بود. خط هافبك استقلال با وجود نكونام و جانواریو به یكى از بهترین خط هافبك هاى فوتبال بدل شده.برومند در پایان درخصوص حریف هفته دوم استقلال یعنى سایپا ادامه داد: یكى از بزرگ ترین امتیازهاى فعلى استقلال براى این بازى حضور آقاى صالح است كه در گذشته سابقه سرمربیگرى در سایپا را داشته و ایشان شناخت كافى از این تیم دارد. استقلال بزرگ است و ابزار شناخت هر چه بیشتر از سایپا را هم دارد. شك ندارم كه استقلال با اختلاف چند گل سایپا را شكست خواهد داد.
 


 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ : سه شنبه 3 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

فرهاد مجیدی آب پاکی را روی دست استقلالی‌ها ریخت تا مشخص شود کاپیتان فصل گذشته آبی ها ،استقلالی‌نمی‌شود. بهانه مجیدی برای عدم حضورش در استقلال بازوبند کاپیتانی بود،وی موضوع کاپیتانی جواد نکونام را شرط خنده دار امیر قلعه نویی ذکر کرد و با اشاره به این که باشگاه استقلال چارچوب دارد به هواداران پیغام داد که با استقلال هیچ فعالیتی نخواهد داشت.
 
به گزارش رجانیوز، عدم حضور مجیدی نه تنها به سود وی تمام نشد بلکه این اتفاق عاملی شد تا وی عملا در برابر هواداران استقلال قرار گیرد، کاپیتان آبی‌های پایتخت می‌توانست با حضور در استقلال خاطره تلخ جدایی ناگهانی‌اش از جمع پسران آبی را به دست فراموشی بسپارد تا دیگر کسی از فرهاد مجیدی گلایه‌ای نداشته باشد اما وی نه تنها این کار را نکرد بلکه با پیش کشیدن موضوع کاپیتانی یک بار دیگر برای استقلال شرط و شروط تعیین کرد تا دوباره به یک چهره جنجالی و حاشیه ساز تبدیل شود.
 
علی فتح الله زاده آرزو داشت فرهاد مجیدی دوباره با پیراهن استقلال به میدان برود، به همین خاطر با امیر قلعه نویی ساعت‌ها به بحث و گفت وگو پرداخت تا مجوز ورود وی به تمرینات استقلال و عقد قرارداد با این بازیکن را دریافت کند،هرچند امیر قلعه نویی نسبت به این اتفاق هیچ دید مثبتی نداشت اما در نهایت با این انتقال موافقت کرد هرچند که می‌دانست بسیار بعید است فرهاد مجیدی به سمت استقلال بیاید.
 
فرهاد مجیدی انتظار داشت همزمان با شروع مذاکراتش با باشگاه استقلال، قلعه نویی و فتح الله زاده برای وی فرش قرمز پهن کنند اما این اتفاق نیفتاد چون با جذب جواد نکونام، آبی‌ها پیروز فصل نقل و انتقالات نام گرفتند و ماجرای جذب مجیدی یک بازی کاملا حساب شده بود برای آرام نگه داشتن سکوها با این حال مجیدی شرط گذاشت که در حضور کاپیتان تیم ملی او باید بازوبند کاپیتانی استقلال را ببندند که قلعه نویی با عدم پذیرش این پیشنهاد گفت کاپیتانی حق سرمربی استقلال است و کسی نمی‌تواند این حق را از او بگیرد.
 
مجیدی که به دنبال بهانه‌ای بود تا دوباره ساز جدایی را کوک کند به محض شنیندن این نظر، بازهم یک مصاحبه جنجالی کرد و شرط قلعه نویی را خنده دار توصیف کرد اما این بار همه چیز به سود قلعه نویی تمام شد،قلعه نویی با وجود ان که هدایت همه چیز را در دست داشت هرگز درباره فرهاد مصاحبه نکرد و پاسخش را نداد اما مجیدی با دو مصاحبه عجیب نشان داد حرف و عملش یکسان نیست به همین دلیل حالا هواداران نه تنها موافق جذب کاپیتان سابق نیستند بلکه با قلعه نویی هم عقیده اند که فرهاد مجیدی جایی در پازل او ندارد بلکه اگر به این تیم اضافه شود حواشی استقلال اضافه خواهد شد.
 
این یعنی همان چیزی که امیر قلعه نویی به دنبالش بود،اتفاقی که باعث شد فرهاد مجیدی نزد هواداران به چهره‌ای مغموم تبدیل شود و امیر قلعه نویی که حالا جواد نکونام را در ترکیب تیم می‌بیند با ژستی فاتحانه بدون خونریزی موفق به حذف مجیدی شود این یعنی امیر قلعه نویی بازی را با پیروزی به اتمام رساند.  
 
به اعتقاد بسیاری از کارشناسان در این ماجرا قلعه نویی پیروز بازی لقب گرفت چون وی بر اساس تفکرات خود از همان ابتدا نیز با حضور مجیدی مشکل داشت اما پس از اصرار فتح الله زاده با حضور مشروط وی موافقت کرد اما حالا که مجیدی قصد گرفتن پوئن‌های بیشتر را دارد وی با این حرکت مخالفت کرد تا ضمن قدرتنمایی خود در باشگاه استقلال یک بار دیگر نشان دهد اهل باج دادن به بازیکن نیست.

 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری


 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت : مدیران باشگاه باید بدانندکه خریدن بازیکنان میلیاردی هنر نیست،بلکه ساختن آنهاوحفظ حرمت بازیکنان پیشکسوت هنر است.

به گزارش ابیته دات کام،حسن روشن روز یکشنبه گفت: برای نکونام احترام بسیاری قایل هستم، اما می خواهم اعلام کنم که خریدن بازیکنان میلیاردی هنر نیست زیرا ساختن این بازیکنان برای باشگاه در تیم های پایه افتخار محسوب می شود.

فرهادمجیدی روزیکشنبه اعلام کردکه برغم توافق اولیه مالی با باشگاه استقلال بدلیل واگذاری کاپیتانی این تیم به جواد نکونام از حضور در تیم استقلال منصرف شده است.

روشن ادامه داد: حسین هدایتی سه سال پیش بزرگترین درس را به صورت ناخواسته به فوتبال ایران داد، زیرا او با خریدن بهترین بازیکنان کشور و سقوط به دسته یک به عنوان اولین تیم نشان داد همه چیز بازیکنان نیستند.

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران،گفت:متاسفانه هیچکس ازدرسی که هدایتی داد عبرت نمی گیرد و بازهم شیوه جذب بازیکنان بزرگ ادامه دارد.

وی در خصوص بحث کاپیتانی جواد نکونام، تصریح کرد: فکر می کنم این مساله شرط نکونام برای حضور در استقلال بوده است و اگر مسئولان استقلال آن را پذیرفتند، اشتباه کرده اند.

وی اظهارداشت: باید حرمت فرهاد مجیدی حفظ می شد و ای کاش حداقل قبل ازثبت قرارداد این مساله رابا مجیدی در میان می گذاشتند.زیرا او بزرگ استقلال است.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت:درپایان به مدیران باشگاه پیشنهاد می کنم که به جای هزینه های میلیاردی به فکر ساختن بازیکنان در تیم های پایه باشند.


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید