اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

باشگاه الريان قطر براي به خدمت گرفتن جواد نکونام پيشنهادي 2 ميليون يورويي ارائه کرد.


 

    به نقل از الکاس قطر، بنا بر گزارش منابع اسپانيايي باشگاه الريان براي فصل آينده رقابت‌هاي ليگ ستارگان به جواد نکونام کاپيتان تيم ملي پيشنهادي 2 ميليون يورويي ارائه کرده است.


از سوي ديگر باشگاه اوساسونا که تا پايان سال 2013 با نکونام قرارداد دارد براي انتقال اين بازيکن به مسئولان باشگاه الريان مبلغ 2،5 ميليون يورو پيشنهاد داده‌اند.


الريان که امروز در ليگ قهرمانان آسيا با استقلال بازي دارد در زمان حضور نکونام در اوساسونا يک بار ديگر پيشنهاد جذب اين بازيکن را ارائه کرده بود که با مخالفت کاپيتان تيم ملي ايران در آن زمان مواجه شده بود.


 


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: نکونام , الریان ,
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
کنفدراسیون فوتبال آسیا مهاجم تیم استقلال را یکی از ستاره‌های لیگ قهرمانان معرفی کرد.
 
 
 

* شریفات، یکی از ستاره‌های لیگ قهرمانان آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیا صبح امروز در نامه ای به باشگاه استقلال، اسماعیل شریفات را به عنوان یکی از ستاره های جوان لیگ قهرمانان آسیا معرفی و برای وی در ادامه رقابت های آرزوی موفقیت کرد.
 

 * دعوت خانواده ناصر حجازی از هواداران
اهمیت دیدار عصر امروز استقلال مقابل الریان باعث شده تا بسیاری از پیشکسوتان استقلال طی صحبت هایی، اعلام کنند تا قصد دارند برای دیدار امروز استقلال و حمایت از نماینده فوتبال کشورمان در آسیا به ورزشگاه آزادی بروند. بر همین اساس خانواده ناصر حجازی، اسطوره ملی فوتبال ایران نیز طی فراخوانی در سایت شخصی اسطوره، از عاشقان نام ایران و دوستداران استقلال و ناصرحجازی خواستند تا با حضور در ورزشگاه آزادی به حمایت از نماینده ایران بپردازند.

* قول پاداش به آبی‌ها

علی شفیع زاده مالک باشگاه استقلال اهواز که تیمش به تازگی به دسته اول راه پیدا کرد، به بازیکنان تیم استقلال وعده داده در صورت پیروزی در مسابقه امروز مقابل الریان قطر نفری دو میلیون تومان به آنها پاداش می دهد. وی در امارات نیز بعد از بازی آبی پوشان با الجزیره که با نتیجه تساوی به پایان رسید نفری 700 درهم به بازیکنان پاداش داد.
 

دیدار استقلال و الریان ساعت 19:20 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , ناصرخان حجازی , ,
برچسب‌ها: حجازی , شریفات , ,
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
بازیکن محبوب قرمزها پس از حرکتی عجیب در پایان بازی با الهلال از جدایی از پرسپولیس حرف زد.
 
 
علی کریمی در پایان بازی و در حالی که طرفداران پرسپولیس با انداختن لیزر قرمز رنگ به صورت او به نوعی نارضایتی خود را از کاپیتان تیمشان نشان می دادند، به شکل خاصی مچ بند قرمزش را باز کرد و به زمین انداخت.
 

 


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ قهرمانان آسیا , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: علی کریمی , پیراهن پرسپولیس , دنیزلی ,
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح گلف سرزمین ایرانیان گفت: مدیران استقلال و پرسپولیس در سمت خود باقی خواهند ماند و مسائل مطرح شده صحت ندارد.

خبرگزاری فارس: عباسی: مدیران استقلال و پرسپولیس کنار گذاشته نمی‌شوند

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد عباسی در حاشیه بازدید از کارتینگ و افتتاح زمین گلف سرزمین ایرانیان پرند در پاسخ به این سؤال که مدتی است بحث رفتن فتح‌الله زاده مطرح شده است و آیا وی جایگزینی دارد، گفت: فوتبال هم مانند همه ورزش‌های کشور ظرفیتی دارد، باشگاه‌های متعددی در این رشته مشغول هستند از جمله استقلال و پرسپولیس. بازیکنان و کادر فنی در هر دوره‌ای می‌توانند بدرخشند؛ در حال حاضر هم هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی ادامه داد: این دو باشگاه دولتی هستند و دو بحث دارند، بحث مالکیت که وزارت سعی می‌کند پیگیری کند تا دوام بیاورند و بحث فنی که به اعضای هیئت مدیره ربط دارد و باید سعی کنند توان باقی ماندن در لیگ را داشته باشند.


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: عباسی , استقلال , پرسژولیس ,
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مهاجم تیم فوتبال سپاهان پس از گلزنی در دیدار با النصر امارات شادی قابل توجهی انجام داد.

سپاهان امشب در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 3 بر صفر النصر را در امارات شکست داد.

گل سوم نماینده ایران را سید مهدی سیدصالحی در دقیقه 78 به ثمر رساند. این بازیکن پس از گلزنی پیراهن خود را درآورد و عبارت "یا فاطمه الزهرا(س)" را که در زیر پیراهنش نوشته بود، در مقابل چشمان هزاران اماراتی نشان داد و این‌گونه به شادی پرداخت.


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: سید مهدی سیدصالحی , سژاهان , امارات , ,
تاریخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
فیفا، تیم فوتبال استقلال را به دلیل شکایت رینالدو، به حذف از لیگ قهرمانان آسیا و کسر امتیاز تهدید کرد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم گفت: «رینالدو به دلیل طلبی که از ما داشت به فیفا شکایت کرد و امروز در نامه‌ای از سوی فیفا باشگاه استقلال به حذف از لیگ قهرمانان آسیا و کسر امتیاز تهدید شد.»

وی اضافه کرد: «باید تا یک هفته آینده مبلغ 250 میلیون تومان به رینالدو پرداخت کنیم چرا که در غیر این صورت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهد شد.»

فتح الله زاده تاکید کرد: «قرار شد آقای رسولی نژاد و هیئت مدیره 60 هزار دلار به ما کمک کنند و بقیه مبلغ را خودم تهیه کنم تا پول رینالدو را پرداخت کنیم.»

رینالدو بازیکن اهل پرو زمانی که قلعه نویی سرمربی استقلال بود به این تیم پیوست اما به دلیل آسیب دیدگی خیلی کم در ترکیب آبی پوشان قرار گرفت و در نهایت بدون اینکه تاثیرگذاری داشته باشد، از این تیم رفت.


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: رینالدو , واعظ , قلعه نویی ,
تاریخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری پارس فوتبال دات کام

در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و الهلال تماشاگران پرسپولیس که از عملکرد بازیکنان تیمشان ناراضی بودند علیه بازیکنان شعار دادند و آنها را بی‌غیرت خطاب کردند.

حدود 400 تماشاگر علیه علی کریمی، محمد نوری و مازیار زارع شعار سردادند و خواستار جدایی این بازیکنان از پرسپولیس شدند.

 برخی از تماشاگران معتقد بودند که یکی از بازیکنان دهه 60 پرسپولیس از تمام این تیم بهتر است.

براساس این گزارش اما از سوی دیگر، علی کریمی در خصوص اعتراض هواداران و اینکه علیه او شعار دادند، گفت: جوابی ندارم به این شعارها بدهم. مگر بازیکنی که بد بازی کرده باید تشویق شود؟ حقشان است که معترض باشند. نباید انتظار تشویق داشته باشم. پولادی خوب بازی بود و حقش بود که تشویق شود. من حرفی نمی‌توانم بزنم و فقط از هواداران خواهش می‌کنم در سه چهار بازی ما را تحمل کنند و به امید خدا فصل بعد با مدیریت رویانیان یک تیم رویایی درست و جبران این فصل کذایی می‌شود.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص حمایت دنیزلی از وی، گفت: دنیزلی به من لطف دارد اما وقتی من بد هستم حقم است که روی نیمکت بنشینم و فکر می‌کنم برای بازی آینده این شانس باید به بقیه برسد و من روی نیمکت باشم.

وی در پاسخ به سؤال اینکه در فصل بعد در پرسپولیس می‌ماند، گفت: فکر نمی‌کنم با این شرایطی که پیش آمد در پرسپولیس باشم. اینقدر بازیکن خوب داریم که می‌تواند به این تیم بیاید.


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: لیگ قهرمانان آسیا , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: علی کریمی , پرسپولیس , دنیزلی ,
تاریخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مدیرعامل باشگاه استقلال اطمینان دارد که پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، علی فتح الله زاده که در ورزشگاه آزادی حضور داشت پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال گفت: «به نظر پرسپولیس خسته بود اما مطمئن باشید که این تیم به مرحله بعدی صعود می کند و انتقام این بازی را می گیرد.»

وی گفت: «به هر حال تیم های عربی خود را تقویت کرده اند. پرسپولیس کوچک شدنی نیست و به رده های بالاتر می رسد.»

مدیرعامل استقلال بعد از بازی به هتل المپیک محل اردوی آبی پوشان رفت.


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , پرسپولیس , صعود ,
تاریخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

اين شکست‌ها نتيجه بازيکن سالاري است


مربي اسبق تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است، کسب نتايج ضعيف اين تيم درليگ برتر و شکست در ليگ قهرمانان آسيا نتايج بازيکن سالاري است که در اين تيم وجود دارد.


 

  ناصر ابراهيمي پس از شکست يک برصفر پرسپوليس ايران مقابل الهلال عربستان درگفت وگو با ايرنا،افزود: بازيکنان پرسپوليس دراين تيم حکومت مي کنندوگوياهيچ کس نمي تواند، مقابل آنان بايستد.

وي تصريح کرد:متاسفانه''مصطفي دنيزلي''سرمربي فعلي اين تيم همانندسرمربي سابق آن اشتباهات زيادي دارد.

بازيکنان اين مربي به اندازه کافي توان دويدن درزمين راندارند،آنان باتوجه به قدرتي که در باشگاه دارند، زير بار بدنسازي هاي طاقت فرسا نمي روند و به همين سبب به خوبي نمي دوند.

به گفته وي مربيان تيم پرسپوليس ازابتداي اين فصل تا به امروز از کيفيت پايين بازيکنان گلايه مند بوده و کسب اين نتايج را به اين مهم نسبت مي دهند، اين در حالي است که ساير تيم هاي ليگ برتر به نسبت وضعيت بدتري از پرسپوليس دارند اما از اين تيم نتايج بهتري کسب کردند.

مربي اسبق تيم فوتبال پرسپوليس افزود: سابق بر اين بازيکنان تيم پرسپوليس اگر گل دريافت مي کردند زمين و زمان را برهم مي ريختند تا نتيجه را تغيير دهند، اما امروز اين تعصب در بازيکنان اين تيم مشاهده نمي شود.

 


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: پرسپولیس , ابراهیمی , علی کریمی ,
تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال صبح امروز با مدیرعامل این باشگاه جلسه‌ای را برگزار کرد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، سید مهدی رحمتی صبح امروز با حضور در محل باشگاه استقلال با علی فتح الله زاده دیدار و گفت و گو کرد. رحمتی در خصوص وضعیت قرارداد و مسائل مالی و دیدار با الریان برای دقایقی با مدیرعامل باشگاه استقلال به گفت و گو پرداخت.

 

* پان‌های داور چینی دیدار استقلال و الریان به همراه تیم داوری در هتل آزادی مستقر شدند.

 

* اعضای تیم الریان قطر برای بازی با استقلال قرار است در هتل اسپیناس مستقر شوند.

 

* تیم استقلال برای دیدار با الریان قطر محرومی نخواهد داشت اما مجتبی جباری تنها بازیکن این تیم است که با آسیب دیدگی روبه‌رو است و حضور او در بازی تیم قطری قعطی نیست.

 

* با توجه به برگزاری دیدار تیم های پرسپولیس و الهلال در ورزشگاه آزادی دو تیم استقلال و الریان قطر نمی توانند در زمین اصلی تمرین کنند. قرار است باشگاه استقلال برای آخرین تمرین الریان یک زمین تمرینی را در اختیار نماینده قطر بگذارد.

 

* بازیکنان تیم استقلال از فردا در هتل المپیک اردوی پیش از بازی خود را برگزار خواهند کرد.

 

دیدار تیم های استقلال و الریان قطر از ساعت 19:20 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , سید مهدی رحمتی , لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: جباری , علی فتح الله زاده , رحمتی , الریان ,
آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید