اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: سرمربی استقلال گفت: یک امتیاز حاصل از تساوی با شاهین به درد هیچ‌کدام از دو تیم نخورد.

خبرگزاری فارس: مظلومی: یک امتیاز نه به درد ما می‌خورد نه شاهین/ از نتیجه راضی نیستم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک برابر شاهین بوشهر گفت: از بازیکنانم ممنون هستم. آنها بازی سختی برابر شاهین انجام دادند. البته این مساوی و یک امتیاز نه به درد ما خورد نه شاهین بوشهر و من از نتیجه راضی نیستم با این حال به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

خبرنگاران بوشهر که از وضعیت شاهین در جدول لیگ ناراضی هستند سوالی از مظلومی نپرسیدند و نشست خبری سرمربی استقلال خیلی سریع به پایان رسید.

 


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرویز مظلومی , ,
برچسب‌ها: مظلومی , فوتبال , شاهین ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: در ۴ دیدار همزمان هفته سی و یکم لیگ برتر سپاهان با شکست فولاد صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد، استقلال با توقف مقابل شاهین در رده دوم باقی ماند و تراکتورسازی به پیروزی رسید.

خبرگزاری فارس: سپاهان فرار کرد، تراکتور به استقلال رسید

 

به گزارش خبرگزاری فارس، 4 دیدار پایانی هفته سی و یکم لیگ برتر از ساعت 17 در بوشهر، تهران، اصفهان و اهواز آغاز شد.

نتایج این سه بازی به شرح زیر است:

شاهین بوشهر یک - استقلال یک

گل‌ها: امجد شکوه مقام دقیقه 2+45 برای شاهین، یرکوویچ در دقیقه 62 برای استقلال

فولاد خوزستان یک- سپاهان 2

گل‌ها‌: سید مهدی سیدصالحی(8) و جواهیر سوکای (88) برای سپاهان و آرش افشین (79) برای فولاد

اخراج: حسن اشجاری از سپاهان در دقیقه 58

راه آهن صفر - تراکتورسازی تبریز یک

گل: امیرحسین صادقی( 87)

ذوب آهن اصفهان صفر - داماش گیلان صفر

با این نتایج سپاهان با 62امتیاز در صدر جدول باقی‌ ماند، استقلال با 59 امتیاز به لطف تعداد گل زده بیشتر نسبت به تراکتورسازی در رده دوم باقی‌ماند و تراکتورسازی با 59 امتیاز سوم است.

 

شاهین بوشهر هم با 32 امتیاز در رده هفدهم است. ذوب آهن 43 امتیازی در رده ششم است و داماش هم 40 امتیاز به رده هشتم صعود کرد.


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , ,
برچسب‌ها: استقلال , تراکتور , شاهین , سپاهان ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

هافبک راست استقلال گفت: «استقلال در امارات مقابل الجزیره نسبت به بازی رفت، عملکرد بهتری داشت.»

 کسب 3 امتیاز این مسابقه می‌توانست شرایط آبی‌ها را به کلی تغییر دهد ولی این بازی مساوی شد تا همه چیز به دو دیدار آینده کشیده شود. خسرو حیدری در مورد بازی با الجزیره و مسائل مختلف دیگر گفتگویی انجام داده است. حرف‌های حیدری را می‌خوانید.
 

* در مورد بازی با الجزیره چه صحبتی داری؟
- ما رفته بودیم که 3 امتیاز را بگیریم و بازی استقلال در نیمه اول نشان داد که فقط دنبال برد هستیم. ما در این نیمه خیلی خوب بازی کردیم ولی متاسفانه در نیمه دوم گل خوردیم.
 

* چرا استقلال در نیمه دوم نسبت به نیمه اول افت کرد؟
- ما در نیمه اول خیلی انرژی گذاشتیم ولی الجزیره در بین دو نیمه تغییراتی را ایجاد کرد. ما از سمت راست حمله می‌کردیم ولی آنها در نیمه دوم دفاع چپ خود را عوض کردند تا بهتر دفاع کنند و به نوعی تیم ما را آنالیز کرده بودند. کار ما در نیمه دوم سخت شد در ضمن فشار مسابقات باعث شد که تا حدودی خسته شویم.


|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , لیگ قهرمانان آسیا , خسرو حیدری , ,
برچسب‌ها: خسرو خیدری , استقلال , الجزیره , مجیدی , الغرافه ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

بازيكن اسبق استقلال معتقد است كه استقلال در امارات برابر الجزيره عملكرد بهتري نسبت به ديدار با اين تيم در تهران داشت.

محمد نوازي درباره ديدار استقلال برابر الجزيره كه با تساوي يك بر يك به پايان رسيد، اظهار كرد: به نظر من استقلال در زمين حريف خوب بازي كرد و نسبت به بازي اين كه در تهران به نمايش گذاشته بود، عملكرد بهتري داشت و توانست موقعيت‌هاي خوبي را به وجود بياورد. همچنين حضور جباري پس از مصدوميت در تركيب شرايط را بهتر كرد و مشكل استقلال اين است كه به راحتي گل مي‌خورد. در كارهاي دفاعي خصوصا روي ضربه هاي ايستگاهي كه حريف به دست مي‌آورند مشكل دارند كه اين مساله يا به دليل اين است كه روي آن كار نمي‌شود و يا اين كه بي‌توجهي مي‌شود.

وي افزود: در مجموع بازي برابر الجزيره بد نبود، همه توقع داشتند كه استقلال پيروز شود. با آغاز بازي استقلال عملكرد خوبي را به نمايش گذاشت و آرش برهاني چند موقعيت را به دست آورد و نتوانست از آن استفاده كند، او بازيكن بسيار خوبي است ، اما تمام كننده خوبي نيست. برهاني گاهي گل‌هايي را مي‌زند كه هيچ كس نمي‌توان آن را به ثمر برساند، اما براي اين كه گلي به ثمر برساند بايد 10 موقعيت را خراب كند.

بازيكن اسبق استقلال بيان كرد: در تهران بر اثر اشتباهات، استقلالي‌ها نتيجه‌ را واگذار كردند،‌ اما اماراتي‌ها هميشه در زمين خودشان و در هر شرايطي كه برابر ايران قرار مي‌گيرند به مشكل برمي‌خورد، چرا كه از سيستم‌ فوتبال ما مي‌ترسند.

نوازي با اشاره به دفاع استقلال گفت: در بازي برابر الجزيره كه در تهران برگزار شد، هنگامي كه بازيكنان استقلال حمله مي‌كردند پشت را رها كردند كه اين مسايل بايد بيشتر شود، خصوصا در خط دفاعي استقلال فراز و نشيب دارد يك روز بسيار خوب كار مي‌كنند و يك روز عملكرد بدي دارند. برابر الجزيره ابتدا استقلال عملكرد منطقي داشت، اما در نيمه دوم كمي عقب كشيدند. استقلال با دروازه‌بان و مدافعاني كه دارد، نبايد گل بخورد.
 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: محمد نوازی , استقلال , دفاع ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: صدرنشین گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته با شکست مقابل سایپا در خانه تحقیر شد.


به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از شکست 4 بر 2 پرسپولیس مقابل سایپا در هفته سی‌و‌یکم لیگ برتر ایران نوشت: پرسپولیس صدرنشین گروه D لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته پیش از بازی حساس با الهلال عربستان (12 اردیبهشت) در لیگ خانگی با شکست 4 بر 2 مقابل سایپا تحقیر شد.

 


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: afc , پرسپولیس , تحقیر ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
یکشنبه ۳ اردی‌بهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۲

پاداش قهرماني اعضاي تيم فوتبال استقلال در جام حذفي به حساب آن‌ها واريز شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پس از قهرماني استقلال در جام حذفي قرار شد كه پاداشي به حساب آن‌ها ريخته شود كه امروز (يكشنبه) سرانجام پس از 38 روز اين پاداش به حساب اعضاي تيم فوتبال استقلال واريز شد.

مبلغ اين پاداش كه به حساب هر كدام از اعضاي تيم واريز شده ، هشت ميليون تومان است.

استقلال توانست در فينال جام حذفي در ضربات پنالتي شاهين بوشهر را شكست دهد و به قهرماني برسد. امروز هم آبي پوشان در چارچوب هفته‌ سي و يكم ليگ برتر از ساعت 17 به مصاف اين تيم بوشهري مي‌رود.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: پاداش , قهرمانی , استقلال , جام حذفی ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
ستاره سرشناس فوتبال ایران رسما از شرکت بین المللی تویوتا شکایت می کند. شکایتی که از سوی وکیل بین المللی او به جریان افتاده است.
 
  

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، علی دایی تاکید کرد به دلیل باز نشدن کیسه هوای پرادوی سفیدش در تصادف شب عید از این شرکت معتبر خودروسازی شکایت می کند. حادثه ای که چیزی نمانده بود بین المللی ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران را درست در شب عید از فوتبال مان بگیرد. سرمربی راه آهن که پس از یک ماه تقریبا بهبود پیدا کرده، از دو هفته قبل به دنبال پیگیری این اتفاق است که چرا در زمان سانحه رانندگی، کیسه های هوای خودروی او باز نشده است.
این خبری بود که اولین بار از سوی محمد دایی، برادر مربی راه آهن که در سانحه رانندگی به همراهش بوده، رسانه ای شد. جمله ای که سبب شد تا یکی از سخنگوهای این شرکت بین المللی در گفتگویی با بی بی سی فارسی اعلام کند: «آنچه در این سانحه رخ داده شاید ناشی از این باشد که آقای دایی دکمه فعال سازی پرادو را فعال نکرده باشد و در این صورت، شرکت سازنده خودرو، تقصیری در این سانحه ندارد.»
این جمله اما سبب شده تا کاپیتان دایی برای پیگیری شکایتش از این شرکت خودروساز ژاپنی مصمم تر شود. او در این باره گفت: «ببینید، سئوال من این است که چرا هر دو کیسه هوا به صورت همزمان در این تصادف فعال نبودند. جالب است که این آقای سخنگو که درباره ماشین من حرف زده، اسمش اعلام نشده و این برای شرکت معتبری مثل تویوتا عجیب است که کسی به عنوان منبع آگاه درباره مسائلش صحبت کند.»
او سپس درباره توضیحات این آقای سخنگوی ناشناس گفت: «واقعا این گفته ها هم عجیب است چون اصلا من حاضرم به این آقا و شرکت تویوتا پرادو هم جایزه بدهم اگر بیایند نشان بدهند که این دکمه، کجای ماشین است. تا جایی که من می دانم فقط ماشین هایی مثل 206 و سوناتا برای سرنشین جلو، آن هم نه برای راننده بلکه برای صندلی کنار راننده، دکمه ای دارد که اگر فعالش کنی، کیسه هوای ماشین به کار می افتد اما سایر ماشین ها مثل بنز و همین تویوتا دکمه فعال سازی ندارند. اصلا من حاضرم 100 تا پرادو به شرکت تویوتا جایزه بدهم اگر بیایند نشان بدهند این دکمه ای که می گویند کجای ماشین است.»
دایی تاکید دارد این نقص فنی را از طریق شکایت بین المللی از شرکت تویوتا پیگیری می کند. اقامه دعوایی که ممکن است به نام علی دایی در کشوری مثل سوئیس طرح شود. او گفت: «از وکیل بین المللی ام خواسته ام به دلیل این اشکال فنی که باعث شد شدت تصادف افزایش پیدا کند از شرکت تویوتا شکایت کند و در مراجع بین المللی هم این شکایت را ادامه می دهم.»
دایی در تصادف اسفند ماه گذشته اش به شدت از ناحیه سر و گوش آسیب دید و چند هفته ای را در بیمارستان بستری بود. این شکایت می تواند یکی از بزرگترین دعاوی بین المللی علیه شرکت تویوتا باشد چون آقای گل فوتبال جهان می تواند یکی از سرشناس ترین چهره های تاریخ باشد که شرکت ژاپنی را به دلیل باز نشدن کیسه های هوای اتوموبیل بیش از صد میلیون تومانی اش به دادگاه می کشاند. خودرویی که تولیدش از سال 1982 آغاز شده و هر 6 سال یکبار بدنه و موتورش تغییراتی اساسی داشته است. خودروی علی دایی اما مدل 2006 است. مدلی که ساخت آن در پایان سال 2009 به پایان رسیده و اتاق جدیدی را کارخانه جایگزینش کرده. خودرویی که ایربگ سمت راننده اش باید به طور اتوماتیک عمل می کرده است و این شکایت بین المللی از سوی فوتبالیست معروف ایرانی می تواند چالشی بزرگ شود برای شرکت خودروساز سرشناس ژاپنی.
 

 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , علی دایی , ,
برچسب‌ها: علی دایی , شکایت , پرادو , تویوتا ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
علی دایی با شکایت از تویوتا باری دیگر در صدر اخبار رسانه ها قرار گرفته است.
 
 
 

علی دایی پس از تصادف شدید قبل از عیدش در اتوبان اصفهان، کاشان به طوری معجزه آسا خطری بزرگ را پشت سر گذاشت. او پس از این سانحه شرکت خودروساز ژاپنی را به دلیل باز نشدن کیسه های هوای خودرو در افزایش یافتن شدت تصادف مقصر می داند. این تصاویر نگاهی است به همه خودروهایی که ستاره فوتبال ایران با آنها در 20 سال گذشته در محافل فوتبالی حاضر شده است.
 


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , علی دایی , ,
برچسب‌ها: علی دایی , شکایت , پرادو , تویوتا ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
منتظر یه کار جدید ازشون هستیم
با وجود حاشیه‌هایی که برای شیث رضایی و محمد نصرتی ایجاد شد، این دو بازیکن هنوز هم رابطه خوبی با یکدیگر دارند.
 
 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: شیث , نصرتی , ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که با عصبانیت و ناراحتی در دقیقه 80 بازی را ترک کرد گفت: «در این بازی پرسپولیس خیلی ضعیف بازی کرد، بازیکنان حرفی برای گفتن نداشتند.»
 
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی پروین در پایان دیدار پرسپولیس و سایپا گفت: «تیم با ترکیب عجیبی وارد زمین شد قطعا دنیزلی هدفی برای این کار داشته است که باعث باخت ما شد.»

وی تصریح کرد: «ما با این شکست شرمنده هوادارانمان شدیم و آنها باید ما را ببخشند زیرا هواداران روزهای سختی را سپری می کنند. ترجیح می دهم در مورد باخت صحبتی انجام ندهم .»

پروین افزود: «ما به خودمان باختیم زیرا سایپا تیمی نبود که به ما 4 گل بزند و از این بابت بسیار ناراحتم زیرا نتوانستیم جواب آنها را بدهیم و با تفاضل 2 گل به آنها باختیم.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی کنید دنیزلی برای اینکه تیم را بعد از بازی با الغرافه ترک کرد، عامل شکست باشد گفت: «من در این رابطه حرفی نمی زنم حرف بزنم، سنگ روی سنگ بند نمی شود، تاکنون پرسپولیس را به این خواری ندیده بودم.»
 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: علی پروین , پرسپولیس , خواری , ,
آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید