اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
 
فرهاد مجیدی که از ابتدای مسابقه پرسپولیس مورد هتاکی هواداران پرسپولیس قرار گرفت؛ یک انتقام شخصی و کوچک از آنهایی گرفت که به هیچ مرزی پای بند نیستند
 
 
Perspolis Gharafa
 
سايت گل- ماجراهايي كه در جريان بازي پرسپوليس- الغرافه ميان فرهاد مجيدي و هواداران پرسپوليس رخ داد هنوز هم نقل محافل است و واكنش‌هاي متفاوتي را به دنبال دارد.

اين بار در سايت گل يك گزارش تصويري از عكس‌هاي امين محمدجمالي به همراه يادداشتي كوتاه از او پيش روي شماست. عكاس در جملاتي كوتاه احساس خود را از لحظات شكار اين صحنه‌ها بيان كرده است. شما هم مي‌توانيد نظرات خود را بنويسيد. درباره اين اتفاق چه فكر مي‌كنيد.



http://u.goal.com/180500/180541hp2.jpg


http://u.goal.com/180500/180542hp2.jpg


http://u.goal.com/180500/180543hp2.jpg

یادداشت عکاس:

این عکس‌ها را دوست دارم چون معنی داره. هیچ‌کس تو این چند روز نگفت حدود 95هزار نفر بودند كه از دقیقه یک شروع کردند به خانواده فرهاد مجیدی فحش دادن. اگر به این اعتقاد نداریم که باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس هستیم اقلا این 95هزار نفر مرد که بودن. و ایشون که ایرانی بود. باید آبروش می‌رفت جلوی هم‌تیمی‌هاش؟ کسی خودشو جای فرهاد گذاشت؟ نشون دادن عدد چهار و پوشیدن پیراهن آبی برای 90 دقیقه فحش خوردن زیاد بود؟

صد هزاران گل شکفت و بانگ مرغی برنخاست/ عندلیبان را چه پیش آمد هزاران را چه شد؟

تقدیم به فرهاد مجیدی که نمی‌شناسمش از نزدیک ولی دوست نداشتم اون روز جای اون باشم. امیدوارم که این جمعیت را ببخشد و خدا هم همیشه در کنارش باشد.

شما هم نظر خود را بنویسید... درباره این اتفاق چه فکر می‌کنید؟


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: فرهاد مجیدی , لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: مجیدی , 4 , چوبله , ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
طالب لو
talebloo-shahin

سایت گل- شکایت وحید طالب لو از شاهین بوشهر باعث شده تا هواداران این تیم سخت به این امر معترض باشند ودر هر فرصتی آن را نشان دهند. در تمرین امروز شاهین روی یک صحنه وحید طالب لو دچار مصدومیت شد و پایش را گرفت و به کنار زمین آمد. هواداران هم به یکباره شروع به تشویق مجید غلامی گلر دوم تیمشان کردند و با روشن کردن فشفه فضای جالبی را به وجود آوردند. این امر تا جایی ادامه داشت که طالب لو منتظر اتمام تمرین نماند و محل را ترک کرد. شکوری هم وضعیتی مشابه طالب لو دارد و هواداران از رفتارهایش دلگیرند. در پایان تمرین هم لک چیرا و مجید غلامی روی دوش هواداران دور ورزشگاه چرخیدند.

احتمال غیبت طالب لو مقابل استقلال وجود دارد.


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , وحید طالب لو , ,
برچسب‌ها: طالب لو , شاهین , غلامی , مصدومیت ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری


|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: مجیدی , 4 , چوبله , ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

فرهاد مجیدی که چند نفر از همی تیمی هایش را بعد از بازی با پرسپولیس به درکه تهران برده بود ناگهان با این سئوال مواجه شد: «چرا در آزادی به خانواده ات توهین می کردند؟»

فرهاد مجیدی وارد استادیوم آزادی که شد وقتی هنوز بازی آغاز نشده بود پرسپولیسی ها شدیدترین شعارهای ممکن را علیه او سر دادند . مجیدی بعد از بازی به یکی از نزدیکانش گفته بود که بیش از هر چیز نگاه هم تیمی هایم که بعضی هایشان فارسی را به خوبی می فهمند برایم آزار دهنده بود اما قطری ها در آزادی جرات نکردند این موضوع را به روی مجیدی بیاورند. بازی که تمام شد فرهاد تعداد زیادی از بچه های الغرافه را به ضیافت شامی در درکه دعوت کرد.
اما در اواسط این مهمانی ناگهان میزبان مورد سئوالی قرار گرفت که پاسخش از سوی فرهاد فقط یک جمله بود: فراموشش کنید، آب و هوای اینجا ( درکه ) از این حرفها مهمتر است!
قطری ها از او پرسیده بودند که مگر تو بازیکن تیم ملی ایران نبودی؟ برای چه خانواده ات را مورد اهانت قرار می دادند. حتی در کلام قطری ها اعتراف تلخ تری هم وجود داشت: «ما هر وقت به آزادی می آییم به برخی شعارهای ایرانی ها عادت داریم اما برایمان عجیب است که ایرانی ها نسبت به هموطنان خودشان هم این گونه هستند!


|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: فرهاد مجیدی , ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: ناصرخان حجازی , ,
برچسب‌ها: حجازی , پوریا پورسرخ , ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
شکایت علی دایی از کمپانی تویوتا با واکنش سخنگوی این کارخانه بزرگ مواجه شده است.
به گزارش اعتدال: شکایت دایی از کمپانی تویوتا به علت عمل نکردن ایربگ های خودروی دایی در هنگام تصادف اخیر وی بود. محمد دایی، برادر علی دایی گفته است که خودروی تصادفی به تعمیرگاه ارسال نشده، بنابراین می‌توانند ثابت کنند که هیچکدام از ۱۸ ایربگ آن در زمان تصادف عمل نکرده است.

 
این در حالیست که بی بی سی گزارش داد:  یک سخنگوی شرکت تویوتا که نخواسته نامش فاش شود گفت: "باور نمی‌کنم که ایربگ‌ها کار نکرده باشند. خیلی دشوار است که در چنین تصادفی سیستم ایر بگ کار نکند. یک کلید روشن-خاموش بر روی این مدل از تویوتا گنجانده شده که احتمالا آن را خاموش کرده بودند".

 
با توجه به آنچه سخنگوی تویوتا گفته است، این احتمال وجود دارد که  عمل نکردن ایربگ ها ناشی از خاموش بودن کلید آن ها باشد و در این صورت کمپانی تویوتا در حادثه منجر به آسیب دیدن دایی، احتمالا بی تقصیر خواهد بود.

|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: علی دایی , ,
برچسب‌ها: علی دایی , تویوتا , شکایت ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربی ترک پس از بازی با الهلال در یک ملاقات خصوصی به رویانیان هشدار داده بود که کریمی‌ را فقط تا پایان فصل می‌تواند تحمل کند و برای فصل آینده او را نمی‌خواهد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از تهران امروز، کریمی‌ اولین بار در همان نخستین روزهای حضور دنیزلی در تهران و در یکی از اردوها مقابل دنیزلی ایستاد. پیرمرد ترک تاکید کرده بود که همه بازیکنان باید ناهار را در کنار هم بخورند اما کریمی ‌زیر بار پذیرفتن این دستور نرفت.

یک مصاحبه طعنه‌آمیز دیگر از علی کریمی‌ در پایان مسابقه ای که با تساوی پرسپولیس مقابل تیم 10نفره قطری و در حضور حدود 96 هزار تماشاگر به پایان رسیده بود.

هواداران پرسپولیس با چهره عصبانی کاپیتان تیمشان و اعتراضات بی محابای او به خوبی آشنایی دارند. قابلیت‌های فردی شماره هشت آن قدر قابل اعتنا و مسحور‌کننده هست که قرمزدوست‌ها همواره و در هر منازعه‌ای طرف علی کریمی ‌را گرفته اند و چاره ای غیر از فرار برای رقیب او باقی نگذاشتند.

این بار اما قضیه تا حدودی متفاوت است. علی کریمی ‌با مصطفی دنیزلی نمی‌سازد و از حضور این مربی روی نیمکت پرسپولیس راضی نیست. کریمی‌اولین بار در همان نخستین روزهای حضور دنیزلی در تهران و در یکی از اردوها مقابل دنیزلی ایستاد. پیرمرد ترک تاکید کرده بود که همه بازیکنان باید ناهار را در کنار هم بخورند اما کریمی‌زیر بار پذیرفتن این دستور نرفت.

 


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: دنیزلی , کریمی , پرسپولیس , رویانیان ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش پارس فوتبال، آرش برهانی همچون سایر بازیکنان فوتبال ایران قسمت عمده ای از اوقات بیکاری اش را صرف کار با کامپیوتر، اینترنت و گاهی بازیهای رایانه ای می کند. تصویر ذیل در همین زمینه می باشد که توسط سیامک سهراب نژاد، یکی از بازدیدکنندگان خبرگزاری پارس فوتبال برای ما ارسال شده است و البته گویا بیشتر جنبه طنز دارد تا واقعیت...!


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: آرش برهانی , ,
برچسب‌ها: برهانی , استقلال , کانتر ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

نمي‌دانم دنيزلي چه برخوردي با کريمي مي‌کند

محسن عاشوری مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نمي دانم که دنيزلي چه برخوردي با علي کريمي به خاطر انتقادهايش مي‌کند.


 


  محسن عاشوری در نشست خبری بیش از بازی با سایپا اظهار داشت: ابتدا می‌خواهم در مورد غیبت دنیزلی توضیحی بدهم زیرا شایعاتی مطرح شده بود و سفرش به ترکیه را در این فشردگی بازی‌ها عجیب دانسته‌اند.

در حالی که طبق قرار قبلی که دکتر‌ها برای دختر او تعیین کرده بودند امروز صبح زمان زمان زایمان دخترش بود و به همین خاطر به ترکیه رفت.

وی ادامه داد: بعد از بازی با الغرافه هم تمرین خاصی نداشتیم و یک ریکاوری انجام دادیم امروز هم یک جلسه تمرین سبک پیش از بازی انجام دادیم. یکی دو بازیکن مصدوم داریم که پزشکان در این مورد نظر نهایی خود را می‌گویند. از یکی دو بازیکن در لیگ هم نمی‌توانیم استفاده کنیم.

عاشوری در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اعتراض علی کریمی به مصطفی دنیزلی در مورد حضور برخی از بازیکنان در ترکیب تیم گفت: من نظر شخصی‌ام را می‌گویم زیرا مسئولیت در این زمینه با دنیزلی است. سالیان سال است که در فوتبال هستم و توانایی‌های علی کریمی برای همه اهالی فوتبال هم از نظر فنی هم از نظر اخلاقی مشخص است. او در زمین تمام تلاشش را برای موفقیت می‌کند در تمرین هم همین گونه است.

وی ادامه داد: کریمی سالهاست که در فوتبال حرفه‌ای است که همه از نظرات او استفاده می‌کنیم. دنیزلی هم با تمام سابقه و تجربه‌ای که در سطح اول فوتبال دنیا دارد از نظرات کریمی استفاده می‌کند البته هر انسانی ممکن است اشتباه کند بازیکن، مربی، داور همه ممکن است اشتباه کنند اما ما خودمان باید این اشتباهات را حل کنیم اما اگر مشکلی به وجود می‌آید مشکلات را با همفکری و تعامل و تلاش برطرف کنیم. در باشگاه پرسپولیس همه از مدیران تا سایر اعضاء برای موفقیت تلاش می‌کنند.

عاشوری تصریح کرد: من مطمئن نیستم و نمی‌دانم که دنیزلی چه برخوردی با علی کریمی می‌کند اما شناختی که از دنیزلی دارم این است که او هرگز اشتباهات شاگردانش و دستیارانش را رسانه‌ای نمی‌کند و به عنوان بزرگ‌تر همواره این اشتباهات را تذکر می‌دهد. اگر اختلاف نظر و سلیقه‌ای هم دارد خود من به ایشان منتقل می‌کنم اما مسئول فنی تیم سرمربی است و در همه جا دنیا وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد سرمربی تغییر می‌کند و بازیکنان و مدیران تغییری نمی‌کنند.

مربی پرسپولیس در مورد دیدار با سایپا گفت: سایپا تیم خوب و یکدستی دارد و بازیکنانش سال‌هاست که در کنار هم بازی می‌کنند و برخی از آنها از تیم‌های پایه کنار هم بودند. همین که سایپا در جدول لیگ شانه به شانه ما قرار دارد، نشان می‌دهد که بازی سختی داریم. کاری هم به آن دو امتیاز نداریم که کم می‌شود یا نه. ما باید خودمان را در جدول لیگ تثبیت کنیم.

عاشوری در مورد زمان پایان محرومیت شیث رضایی گفت: آن طور که سردار زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس به من گفت 7 اردیبهشت محرومیت رضایی تمام می‌شود و می‌توانیم از وجودش استفاده کنیم.

 


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: پرسپولیس , ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

پس از صدور حکم کميته انضباطي مبني بر پرداخت مطالبات آرفي، فيفا پرسپوليس را تهديد کرد در صورتي که اين کار را انجام ندهد با کسر امتياز و حذف از آسيا مواجه خواهد شد.
 

  به نقل از فارس، ‌اشپیتیم آرفی مهاجم پیشین پرسپولیس که سال 88 با عقد قرارداد 2 ساله به این تیم پیوست هنوز بخشی از مبلغ قراردادش را دریافت نکرده و به همین دلیل باشگاه پرسپولیس در آستانه کسر امتیاز و حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. این در حالی است که پرسپولیس پیش از این نیز در زمان مربیگری افشین قطبی در لیگ هفتم به دلیل شکایت رافائل بازیکن نیجریه‌ای با کسر 6 امتیاز مواجه شده بود.

نبوی مدیر برنامه‌های اشپیتیم آرفی در این باره به فارس گفت: آرفی در تاریخ 9 اردیبهشت سال 88 و در زمان مدیریت عباس انصاری‌فرد با عقد قرارداد دو ساله به پرسپولیس پیوست اما هنوز بخشی از پول وی و همین طور 10 درصد قانونی من پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: سال گذشته و پس از اینکه مذاکرات‌مان با انصاری‌فرد و کاشانی به نتیجه نرسید به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران شکایت کردیم. انصاری‌فرد و کاشانی به وعده‌هایی که دادند عمل نکردند و ما مجبور به شکایت شدیم. دی‌ماه سال 90 کمیته انضباطی حکم داد و اعلام کرد باشگاه پرسپولیس باید طلب آرفی بدهد که این پول شامل 10 درصد من نیز می‌شود.

مدیر برنامه‌های مهاجم پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این موضوع پیگیری نشد شکایت‌مان را به فیفا بردیم. اواسط فروردین در مقر فیفا حضور یافتم و حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران را به آنها نشان دادم. مسئولان فیفا اعلام کردند در صورتی که پرسپولیس این پول را پرداخت نکند با جریمه‌ای معادل کسر 9 امتیاز و همین‌طور حذف از لیگ قهرمانان آسیا مواجه خواهد شد.

وی اضافه کرد: وقتی این شرایط را دیدم از مسئولان فیفا خواستم دست نگه دارند و به آنها گفتم قرار است باشگاه پرسپولیس پول را بدهد. من ایرانی و پرسپولیسی هستم و به همین دلیل نمی‌خواستم علیه یک تیم ایرانی چنین حکمی صادر شود.

نبوی گفت:‌ پس از این ماجرا با زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس صحبت کردم تا اینکه روز گذشته با رویانیان جلسه داشتم. پیش از جلسه وقتی به رویانیان گفتم آرفی از پرسپولیس طلبکار است تعجب کرد و به همین دلیل خواستار برگزاری جلسه شد. وی چهارشنبه با من تماس گرفت و روز گذشته با هم جلسه داشتیم.

مدیر برنامه‌های آرفی اظهار داشت: رویانیان اولین مدیری است که با من تماس گرفت که این رفتار او ارزشمند است. او مدیر خوبی است و من به خاطر شخصیت رویانیان و اینکه ایرانی و پرسپولیسی هستم اعلام کردم به پرسپولیس مهلت می‌دهم تا طلب من و آرفی را پرداخت کند.

وی گفت:‌ در زمان پیگیری این موضوع دلالان عربی با من تماس گرفتند و اعلام کردند به شما پول می‌دهیم تا شکایت‌تان را پیگیری کنید. نمی‌دانم آنها چگونه متوجه ماجرا شدند اما با توجه به حکم کمیته انضباطی و تهدید فیفا به من پیشنهاد کردند در ازای دریافت مبلغی شکایتم را پیگیری و پرسپولیس را محروم کنم. در جواب به آنها گفتم حاضر به چنین کاری نیستم چرا که من ایران و پرسپولیس را دوست دارم.
 

|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , لیگ قهرمانان آسیا , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: کمیته انضباطی , کسر امتیاز , پرسپولیس , بدهی , فیفا , استقلال حجازی ,
آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید