اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

پرسپوليس دوباره چهارتايي شد و هتریک کرد. پرسپوليس اين فصل علاقه زيادي به عدد 4 پيدا كرده است . در بازي مقابل تيم علي دايي پرسپوليس بازي را با نتيجه 4 بر 3 واگذار كرد و به رتبه 15 جدول سعود ( بر عكس ) كرد.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , ,
برچسب‌ها: پرسپوليس , 4 ,
تاریخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

با توجه به نتايج بدست آمده در اين هفته همه نگاهها به هفته آخر دوخته شده است استقلال و تراكتور اول بايد با تفاضل بالا حريف خود را شكست  دهند و بعد منتظر لغزش سپاهان باشند . اين مطلب روي كاغد امكان پذير است ولي در واقعيت بايد خيلي خوشبين باشيم كه همه اين اتفاقها بيفتد و استقلال قهرمان شود . استقلال قدر پنالتي مقابل سپاهان را مي داند قدر امتياز هاي مفت از دست رفته را مي داند.


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , قلعه نویی , ,
تاریخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
لیگ بر‌تر فوتبال کشور به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و مدیران برخی از باشگاه‌های مطرح از همین حالا کری خوانی و مذاکرات برای جذب بازیکنان مد نظر را آغاز کرده‌اند.
به گزارش افکار: در شرایطی که فصل نقل و انتقالات هر دوره از لیگ بر‌تر، از مسابقات آن فصل جذاب‌تر و خبرهای منتشر شده درباره آن با استقبال بیشتری روبرو می‌شود، لیگ دوازدهم با یک بمب بزرگ آغاز می‌شود. مدیران هر دو باشگاه سرخابی به دنبال جذب کاپیتان تیم ملی فوتبال کشور و موفق‌ترین لژیونر ایرانی حاضر در رقابت‌های اروپایی هستند.

 
در این بین سوابق رویانیان و فتح الله‌زاده نشان می‌دهد که رقابت بین این دو نفر جذاب و دیدنی خواهد بود چراکه که از یک سو رویانیان در مدت کمی که مدیریت باشگاه پرسپولیس را بر عهده داشته توانسته مربی بزرگی چون دنیزلی را به خدمت گرفته و بازیکنانی همچون ایمون زاید، مهرداد پولادی و آدکویچ را جذب کند. اما از سوی دیگر مدیریت علی فتح الله‌زاده در باشگاه استقلال در طول سال‌های مختلف مملو از بمب‌های نقل و انتقالی است.

 


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: نکونام , استقلال , پرسپولیس ,
تاریخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
اخبار رسیده حکایت از آن دارد که قلعه نویی تصمیم به ماندن در تراکتور گرفته است. قلعه نویی در چند هفته گذشته بارها اعلام کرده بود در صورتی که باشگاه خواسته هایش را عملی کند در تراکتور می ماند.
 
به نوشته تماشا: خبری که می تواند برای طرفداران تبریزی خوشحال کننده و برای بعضی از آبی هایی که دو هفته پیش با خود ثانیه شمار به ورزشگاه تختی تهران بردند، ناراحت کننده باشد، توافق امیر قلعه نویی با تراکتورسازی برای تمدید قرارداد و ادامه حضور روی نیمکت تیم تبریزی در فصل آینده است. 

 
پس از کش و قوس های فراوان در چند هفته گذشته و شایعاتی مبنی بر تمایل او برای برگشت به استقلال، هر روز اخبار ضدونقیضی در این مورد به گوش می رسید. حتی شایعاتی مطرح شد که قلعه نویی با چند بازیکن صحبت کرده است تا فصل آینده آنها را با خود به استقلال ببرد. 

 


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , استقلال , تراکتور ,
تاریخ : شنبه 16 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مدافع استقلال گفت: «در ماجرای اعتراض امیرآبادی همه در باشگاه حق را به او دادند.»
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، حنیف عمران‌زاده در خصوص مسائل مختلف فوتبال، آخرین شرایط تیمش قبل از دیدار فردا با نفت آبادان و وضعیت قراردادش برای فصل آینده صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانیم:
 

* شرایط تیمتان چطور است؟
- بعد از بازی حساسی که مقابل الریان قطر داشتیم از لحاظ روحی در وضعیت خوبی قرار داریم. می‌خواهیم در مقابل نسف قارشی ازبکستان هم به برتری برسیم.
 

* برای آن بازی 2 اخطاره هستی...
- در بازی با الریان توپ را از مهاجم حریف گرفتم اما داور خطا اعلام کرد. وقتی توپ درون دستانم بود داور تصور کرد که اعتراض دارم و به همین خاطر به من کارت نشان داد و محروم شدم.
 

* در نبود تو، حمودی و تیموریان استقلال دچار مشکل نمی‌شود؟
- امسال در تمام بازی‌ها با کمبود نفرات مواجه بودیم و هیچ وقت تیم به طور کامل به زمین نمی‌رفت. به همین خاطر فکر می‌کنم هیچ اتفاقی نیفتد و بازیکنان جایگزین در آن بازی جای بقیه را پر خواهند کرد.
 


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
برچسب‌ها: حنیف عمران زاده , ,
تاریخ : شنبه 16 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: «در ابوظبی، امیرآبادی را به کنفرانس بردیم اما ناظر کنفدراسیون تذکر داد بازیکنی باید به نشست خبری بیاید که ثابت بازی کند.»
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از اوج نیوز، منصور پورحیدری درباره واکنش میلاد میداوودی پس از تعویضش در بازی مقابل الریان اظهار داشت: «حرکت میداوودی را هرگز تایید نمی کنم و امروز در جسله انضباطی باشگاه در این باره تصمیم گیری خواهیم کرد. البته نباید این موضوع را نادیده گرفت که در نیم فصل دوم روی بازیکنان فشار زیادی بود.»
وی درباره وضعیت امیرآبادی عنوان کرد: «یک سری مسائل است که به باشگاه ارتباط دارد. برای آسیا بازیکنی را به نشست خبری می بریم که بازی کند. در ابوظبی، امیرآبادی را به کنفرانس بردیم اما ناظر کنفدراسیون تذکر داد بازیکنی باید به نشست خبری بیاید که ثابت بازی کند. برای این بازی هم دسترسی به مظلومی نداشتم که ترکیب اصلی را بپرسم. به همین دلیل تصمیم گرفتم از میان رحمتی، منتظری یا تیموریان یکی به کنفرانس برود تا این بار مشکلی به وجود نیاید.»
پورحیدری با اشاره به محرومیت سه بازیکن از حضور در بازی مقابل نسف قرشی گفت: «درست است که تا اینجای مسابقات حریف یک امتیاز بیشتر نگرفته است اما به طور حتم برای اعاده حیثیت مقابل تماشاگران خود بهترین بازی را به نمایش خواهد گذاشت. برای صعود به سه امتیاز این بازی نیاز داریم و نباید بسته بازی کنیم. تنها مشکل ما محرومیت سه بازیکن است که امیدوارم سایرین جای آنها را پر کنند.»
وی درباره بازی استقلال مقابل صنعت نفت گفت: «بازی در آبادان همیشه شرایط خاص خود را دارد. ما به سه امتیاز این بازی نیاز داریم و امیدوارم در این مسابقه دشوار مصدوم ندهیم.»
 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: پورحیدری , استقلال , امیرآبادی ,
تاریخ : شنبه 16 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
استقلال برای بازی مقابل نسف قارشی نمی تواند از سه بازیکن خود استفاده کند.
 
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، حنیف عمران زاده، آندرانیک تیموریان و علی حمودی دیدار آسیایی و حساس استقلال مقابل نسف قارشی به دلیل دو کارته بودن حضور نخواهند داشت.
استقلال روز چهارشنبه 27 اردیبهشت در آخرین بازی خود در مرحله گروهی میهمان نسف قارشی است.
 


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
برچسب‌ها: حنیف عمران زاده , آندرانیک تیموریان , علی حمودی ,
تاریخ : شنبه 16 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

دو بازيکن خاطي تيم استقلال با محروميت و جريمه مالي مواجه شدند.


 

به نقل از سايت باشگاه استقلال، جلسه کميته انضباطي براي تصميم‌گيري در مورد وضعيت ميلاد ميداودي و مهدي اميرآبادي صبح امروز در باشگاه استقلال برگزار شد.



در اين جلسه که با حضور فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال انجام گرفت، علي نظري جويباري، علي اميري، منصور پورحيدري، پرويز مظلومي، ميداودي و اميرآبادي نيز حضور داشتند که طي آن، اين دو بازيکن در اين جلسه از رفتار حاشيه‌ساز خود در بازي با الريان ابراز ندامت کردند.



در نهايت پس از بررسي همه جوانب، کميته انضباطي اين دو بازيکن را يک جلسه از همراهي تيم محروم و ميداودي و اميرآبادي را به ترتيب 10 و 7 ميليون تومان جريمه نقدي کرد.

 


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , میلاد میداوودی , ,
برچسب‌ها: امیرآبادی , میداوودی ,
تاریخ : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
در بازی روز گذشته استقلال و الریان مهاجم آبی پوشان که از تعویضش بسیار ناراحت بود؛ اعتراضش را به سرمربی تیم با کوبیدن کفش هایش بر روی زمین نشان داد.
 
 

 


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , میلاد میداوودی , ,
برچسب‌ها: میداوودی ,
تاریخ : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

پس از دیدار شاهین بوشهر پیامکی با مضمون تغییر مدیرعامل باشگاه استقلال در فصل بعد به گوشی بازیکنان این تیم ارسال شد.

 
به گزارش اوج نیوز، علی فتح الله زاده شب قبل از دیدار با الریان، در یک برنامه تلویزیونی گفت که قبل از بازی با شاهین اتفاقی افتاد که تمرکز ما را از بین برد. گرچه وی ماجرا را باز نکرد اما پیگیری ها حاکی از آن است که اتفاق مورد اشاره فتح الله زاده ارسال پیامکی به برخی از بازیکنان مبنی بر تغییر مدیرعامل فعلی و جانشینی فرد دیگری به جای او بوده است.

 
این پیامک که در رختکن بازیکنان استقلال درست دقایقی قبل از بازی با شاهین به گوشی برخی بازیکنان ارسال شد باعث پرس و جوی آنان از سرمربی تیم شده بود.

 


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید