اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از ایسنا، علی فتح‌الله‌زاده درباره بازی برابر شهرداری تبریز که با تساوی به پایان رسید و به نوعی دست استقلال را از جام قهرمانی کوتاه کرد، گفت: «بازی روز گذشته کسل کننده بود و بازیکنانمان استرس زیادی داشتند. با توجه به این که حریفان ما بازی خودشان را برده بودند، استرس بازیکنان بیشتر هم شده بود و نتوانستند از موقعیت‌ها استفاده کنند. شهرداری تبریز هم تیم خوبی بود و موفق شد یک امتیاز کسب کند. بازیکنان ما تلاش زیادی کردند و فکر می‌کنم تاکنون خوب دوام آوردند و نتیجه‌ بدی کسب نکردیم. از دو جامی که پیش‌رو داشتیم، یکی را گرفتیم و در دیگری جزو سه تیم بالای جدول هستیم.»

وی در مورد تشویقش از سوی هواداران استقلال در این بازی که به نوعی خواستار تداوم حضورش در استقلال بودند، اظهار کرد: «چیزی که مرا خوشحال می‌کند همین قدردانی هواداران است. ما کارگر آن‌ها هستیم و وقتی کارگر می‌داند صاحب کارش راضی‌ است، خوشحال می‌شود. این تشویق‌ها از ده‌ها مدال برای من با ارزش‌تر است. من لیاقت این لطف هواداران را ندارم و دست تک تک هواداران را می‌بوسم که با تشویق‌های‌شان به من نیرو می‌دهند. هر چه دارم از همین هواداران است.»

مدیر عامل استقلال با بیان این که هنوز لیگ را تمام شده نمی‌بیند، ادامه داد: «دو بازی دیگر باقی مانده است و خدا می‌داند که چه اتفاقی می‌افتد. هنوز لیگ برای ما تمام نشده است. ضمن این که چهارشنبه بازی بسیار با اهمیتی در لیگ قهرمانان پیش‌رو داریم و همان طور که قبلا از هواداران خواسته بودم ما را تنها نگذارند، باز هم این مساله را تکرار می‌کنم تا آن‌ها با حضورشان باعث شوند که هم رکورد تماشاگران را در آسیا بزنیم و همچنین بتوانیم تیم فوتبال الریان قهرمان لیگ قطر را شکست دهیم. بردن قهرمان لیگ قطر برای استقلال ارزشمند است و از همین رو منتظر حضور هواداران هستیم.»

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که دلایل دور شدن استقلال از قهرمانی لیگ برتر چیست؟ گفت: «این مساله تنها به خود ما بستگی ندارد. عده‌ای از بیرون دوست نداشتند که استقلال دو جام را بگیرد و تمام تلاششان را به کار بستند تا این اتفاق نیفتد. بدترین کار را در بازی با شاهین بوشهر انجام دادند که باعث شد روحیه بازیکنان تضعیف شود.»

مدیرعامل استقلال در ادامه بیان کرد: «به هر حال یک سری از مشکلات دست به دست هم داد تا نتوانیم قهرمانی لیگ را کسب کنیم و متاسفانه بعضی‌ها که در زمین و مستطیل سبز کارایی نداشتند، به تبلیغ روی آوردند و با التماس، با این و آن ملاقات می‌کردند و حرف‌های غلطی را با دروغگویی مطرح کردند.»

وی افزود: «در مجموع از بازیکنان و کادر فنی راضی هستم و تا همین جا هم کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشتند و توانستند یکی از دو جام را بگیرند و در دیگری مدعی باشند. در آسیا هم شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد داریم. مشکلاتمان بیش از گذشته بود و افرادی که باید این مسایل را بفهمند، متوجه می‌شوند و از همین‌رو یک استادیوم مدیر خودشان را تشویق کردند تا بگویند که ما فهمیدیم و این مساله برای من اهمیت فراوانی دارد.»

مدیرعامل استقلال ادامه داد: «دو بازی دیگر در لیگ پیش‌رو داریم و رویارویی با الریان هم بسیار مهم است و از همین رو تمام تمرکز کادر فنی، ما و هواداران باید روی این بازی‌ها باشد.»

فتح‌الله‌زاده در ادامه بیان کرد: «بازیکنانمان حرفه‌ای هستند و از هیچ چیزی کم نگذاشتند و از همین ‌رو توانستند یکی از جام‌ها را کسب کنند. تیم‌های بزرگ زیادی در لیگ هستند که جایگاه مناسبی در جدول ندارند، اما ما یک جام گرفتیم، در دیگری هم جزو سه تیم بالای جدول هستیم و کارنامه خوب و قابل دفاعی داریم.»

فتح‌الله‌زاده با تشکر از هواداران استقلال گفت: «دست تک تک هوادارانی را که لطف داشتند می‌بوسم و از آن‌ها خواهش می‌کنم که بازی با الریان را فراموش نکنند.»


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: الریان قطر , فتح الله زاده , ,
تاریخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
تصوير خبر


 



منصور پورحیدری در مورد دور شدن استقلال از قهرمانی و وضعیت آبی پوشان صحبت های زیر را مطرح کرد:

  استقلال مقابل شهرداری تبریز نمایش جالبی نداشت.

مقابل شهرداری تبریز نتوانستیم بازی را ببریم و به همین دلیل مقداری از قهرمانی فاصله گرفتیم. البته ما دیروز خوب نبودیم و باید این را بپذیریم. روز بد استقلال را پشت سر گذاشتیم. در مسابقاتی بود که خوب بازی می کردیم و از موقعیت های استفاده نمی کردیم اما دیروز خوب نبودیم. تعدادی از بچه ها مثل همیشه خوب بودند و تعدادی هم شادابی لازم را نداشتند که به دلیل خستگی طبیعی بود. البته بازی بسته شهرداری تبریز هم مزید بر علت شده بود و نمی دانم چرا شهرداری تبریز این قدر بسته بازی کرد و اصلا یک امتیاز کمکی به آنها می کند یا خیر.

 

  منظور شما از اینکه گفتید عده ای از بازیکنان شادابی نداشتند همان کم کاری است؟

نه اصلا. من کل تیم را می گویم که شادابی لازم را نداشت. اصلا این طوری نیست که بازیکنان کم کاری کنند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال معتقد است بازیکنان این تیم کم‌کاری نمی‌کنند.

 


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: پورحیدری , استقلال , کم کاری ,
تاریخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
تصوير خبر

آنالیزور تیم فوتبال استقلال همانند پرویز مظلومی اعتقاد دارد برخی بازیکنان این تیم کم‌کاری می‌کنند.



شاهرخ بیانی درباره دور شدن استقلال از کورس قهرمانی اظهار داشت: با توجه به شرایطی که داشتیم زودتر از این باید از تب و تاب می‌افتادیم. فشار مسابقات و شرایط بازیکنان آسیب دیده به ما لطمه زد. بازیکنان خیلی تحمل کردند. البته دلایل افت استقلال زیاد است و برای ما کمی مشکل و حاشیه هم درست کردند.

وی افزود: باشگاه نمی‌خواست برای تیم حاشیه درست کند و اتفاقا هیئت مدیره و باشگاه به تیم خیلی کمک کردند اما یکسری صحبت‌ها باعث شد تیم بهم بریزد. البته ما باز ناامید نیستیم. کسی نمی‌داند چه اتفاقی رخ می‌دهد. چه کسی فکر می‌کرد مقابل شهرداری تبریز مساوی کنیم اما از آن طرف دیدید که مدعیان چطور به پیروزی رسیدند و در دقایق 94 و 98 گل زدند.

 


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: شاهرخ بیانی , آنالیزور , استقلال ,
تاریخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
تصوير خبر


 

 تمرین استقلال بعد از تساوی بدون گل مقابل شهرداری تبریز امروز ساعت 13 در ورزشگاه دستگردی برگزار شد.


 

* اعضای تیم استقلال قبل از اینکه بخواهند تمرین را آغاز کنند پشت درهای ورزشگاه ماندند. به دلیل مسائل مالی آنها اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا نکرده بودند اما با تماس فوری مسئولان باشگاه با مدیران ورزشگاه دستگردی این مسئله حل شد و بازیکنان تیم خود را برای تمرین آماده کردند.

* مظلومی با لباس شخصی در محل حاضر شده بود و 15 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد.

*حنیف عمران زاده که در بازی روز گذشته مقابل شهرداری تبریز مصدوم و تعویض شد امروز به دلیل ورم پا با سایرین تمرین نکرد.

*مجتبی جباری تنها غایب تمرین بود.

*امروز به تماشاگران استقلال اجازه داده نشد در تمرین حضور پیدا کنند.

*بازیکنان اصلی پس از ریکاوری به هتل المپیک رفتند تا به استخر و سونا بروند و بازیکنان ذخیره به فوتبال درون تیمی پرداختند.

 

اعضای تیم فوتبال استقلال قبل از شروع تمرین پشت درهای بسته ماندند.

 


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: حنیف عمران زاده , استقلال , ,
تاریخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
تصوير خبر

مشاور فنی مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: جو سمی است و نفس کشیدن برای استقلال سخت شده است.

 



بهمن فروتن درباره وضعیت استقلال گفت: استقلال دچار شرایطی شده که مقداری تقصیر خودش است و مقداری تقصیر عوامل بیرونی. البته مسئله‌ای نیست و نباید صحبت از زمین خوردن کرد. استقلال یک جام آورده و این یک اشتباه برنامه‌ریزی است. در هیچ جای دنیا جام حذفی را قبل از پایان لیگ تمام نمی‌کنند به خصوص این اتفاق نباید در ایران رخ دهد چرا که تیم‌ها عادت ندارند در یک فصل دو جام بگیرند.

 

وی اضافه کرد: در اروپا فینال جام حذفی بعد از لیگ برگزار می‌شود و مکان آن هم مشخص است. پاداش‌های خوبی برای قهرمان مشخص می‌کنند اما در ایران چنین انگیزه‌ای نیست. یک تیم وقتی هزینه سفر ندارد از جام حذفی کنار می‌کشد و یا فینال جام حذفی در ورزشگاهی برگزار می‌شود که زمین آن را رنگ می‌کنند.

فروتن تصریح کرد: اگر استقلال اکنون قهرمان جام حذفی نبود و این مسابقه بعد از پایان لیگ برگزار می‌شد آیا در لیگ اینطور نتیجه می‌گرفت؟ برنامه‌ریزان باید طوری برنامه بریزند که انگیزه‌ها تقسیم شود. فکر می‌کنید چرا پرسپولیس 4 تا 4 تا گل می‌خورد. تیمی که پنجشنبه با تراکتور‌سازی بازی کرده سه‌شنبه باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. معلوم است که بازیکن به خود فشار نمی‌آورد. همه اینها را می‌گویم تا به این برسم که برنامه‌ریزی در فوتبال ما تخریبی است. انگیزه را نمی‌شود با آمپول به تیم‌ها تزریق کرد.

مشاور فنی مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد بازیکنان استقلال کم‌کاری می‌کنند گفت: جو استادیوم را در نظر بگیرید؛ جوی که عده‌ای مدیرعامل و سرمربی را نمی‌خواهند و نام دیگری را صدا می‌کنند. شمار دیگری بازیکنان را هو می‌کنند. استقلال به شرایطی رسیده که نفس کشیدن برایش مشکل شده است. عامل این قضیه عدم حمایت صاحبان فوتبال از آن چیزی است که دارند یعنی وقتی شما مسابقه جام حذفی را 2 ماه قبل از پایان لیگ می‌گذارید یکی از مدعیان قهرمانی را از دور خارج می‌کنید.

فروتن خاطرنشان کرد: این مسائل به لحاظ روحی و روانی مهم است و صاحبان فوتبال باید بدانند اگر فوتبال به استعداد، امکانات، آموزش و پرورش و پول نیاز دارد به مسئله روانشناسی هم نیاز دارد. ما روح و روان ملت خود را می‌شناسیم و می‌دانیم که وقتی یک تیمی قهرمان شده این جو به وجود می‌آید که برای بار دوم نمی‌تواند قهرمان شود.

 

وی تاکید کرد: من کسی را متهم نمی‌کنم ولی نتیجه چنین برنامه‌ریزی‌ای این می‌شود که یا خودم یا شخص دیگری تیم را تخریب کند و سپس همین تیم به ورزشگاهی می‌رود که ذره‌ای فرهنگ ندارد و فرهنگ آن را 5 لیدر تعیین می‌کند و این می‌شود که قانونمندی فوتبال ما به دست دلال‌ها و لیدر‌ها می‌افتد.

مشاور فنی فتح‌الله‌زاده اظهار داشت: لیدر داد می‌زند فرهاد بیا اینجا و او وسط گرم کردن خود مجبور است به سمت آنها برود و تعظیم کند. آنها حتی هنکه آلمانی را هم وادار به تعظیم کردن می‌کنند ولی دقایقی بعد علیه او شعار می‌دهند. 15 دقیقه بعد همین رویه را برای مظلومی در پیش می‌گیرند و سپس به او خیانت می‌کنند. جو سمی است. در این جو سمی استقلال یک ماهی درشت گرفته و حالا عده‌ای می‌گویند برای چه باید جام دوم را بگیرد. حرف من این است می‌خواهی مدیر، مربی و 17 بازیکن را بیرون بریزی که چه شود.

فروتن ادامه داد: کی‌روش می‌گوید فوتبال ملی به باشگاهی ارجحیت دارد. وقتی پرسپولیس 96 هزار نفر را به ورزشگاه می‌کشاند چه فوتبالی به این ارجحیت دارد؟ آیا بازی با موزامبیک به پرسپولیس ارجحیت دارد؟ ما ناخواسته فوتبالمان را تخریب می‌کنیم. وقتی محمد نوری در دو قدمی دروازه پایش به توپ نمی‌خورد به دلیل نداشتن تمرکز و خستگی است. در چنین شرایطی می‌گوییم استقلال و پرسپولیس را از لیگ آسیا بیرون می‌کنیم، از سپاهان هم که بازیکن چندانی به تیم ملی نمی‌دهیم پس اینجا تیم ملی ارجحیت پیدا می‌کند. هیچ وقت نمی‌گوییم بیاییم از استقلال حمایت کنیم تا جام دوم را هم بگیرد.

فروتن با بیان اینکه تقصیر‌های بیرونی برای همه تیم‌ها وجود دارد به فارس گفت: من توصیه‌ای دارم و این است که اگر می‌آییم در یک فصل تیم کهکشانی می‌بندیم برای فصل بعدی احتیاجی نیست تیم کهکشانی‌تر شود. از این تیم کهکشانی دو بازیکن جدا شده یکی فرهاد مجیدی و دیگری جاسم کرار. سعی باشگاه باید در این باشد که مجموعه را حفظ کند. فرهاد مجیدی که در حال بازگشت است و فقط باید جای جاسم کرار را پر کند. مدیریت درست یعنی اینکه برای فصل آینده در این تیم تغییر زیادی صورت نگیرد.

 

 


|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: فروتن ,
تاریخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

چهره‌های شناخته شده ورزشی و هواداران فوتبال عصر امروز با حضور در بیمارستان آتیه تهران به عیادت دروازه‌بان مصدوم تیم شاهین بوشهر رفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید طالب‌لو پس از مصدومیت از ناحیه کتف چپ در جریان دیدار سپاهان برابر شاهین بوشهر روز جمعه در بیمارستان آتیه تهران جراحی شد.

پس از این عمل جراحی، طی دیروز و امروز علی فتح‌الله‌زاده، امیر قلعه‌نویی، علیرضا منصوریان، ایمان مبعلی، خسرو حیدری، هادی شکوری، منصور تنهایی، اشکان نامداری، میثم منیعی، آرش برهانی، سیدمهدی رحمتی، حسین ترابپور و ... با حضور در بیمارستان آتیه تهران از دروازه‌بان پیشین استقلال عیادت کردند.

همچنین اصغر کامیاب سرمربی تیم شاهین، مدیرعامل باشگاه شاهین، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر و هواداران تیم فوتبال استقلال از دیگر عیادت کنندگان این دروازه‌بان بودند.

حبیب کاشانی مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس نیز امروز برای این دروازه‌بان دسته گل فرستاد و منصور پورحیدری، محمود خوردبین و استاندار اصفهان با وی تماس گرفتند. استاندار اصفهان حتی نماینده ویژه‌ای را هم برای عیادت از طالب‌لو به بیمارستان فرستاد.


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , وحید طالب لو , ,
برچسب‌ها: طالب لو , شاهین , مصدومیت ,
تاریخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مهاجم سابق استقلال گفت: «استقلال و مظلومی بسیار ترسو بودند.»
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی لطیفی گفت: «بازیکنان استقلال به هیچ وجه انتظار مردم و هواداران را برآورده نکردند و شادابی در تیم استقلال وجود نداشت.»
وی افزود: «باید به هواداران حق دهیم چرا که استقلال مهره های خوب دارد ولی آن جسارت و ریسک زیاد در کادر فنی نیست.»
لطیفی تصریح کرد: «تیم حریف مشخص بود برای مساوی آمده و استقلالی ها هم طبق خواسته آنها کار کردند و بسیار ضعیف بازی کردند.»
وی خاطر نشان کرد: «حتی تعویضی های مظلومی در استقلال هیچ تاثیری نداشتند و آن ها هم نتوانستند تیم را هجومی کنند آنها خیلی سنگین بودند.»


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , پرویز مظلومی , ,
برچسب‌ها: علی لطیفی , مظلومی , استقلال , هواداران ,
تاریخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
در شرایطی که هنوز دو هفته دیگر تا پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور باقی مانده، از هم اکنون بحث بازیکنان اخراجی دو تیم در میان اهالی فوتبال پخش شده و به طور حتم این دو تیم خانه تکانی عظیمی در پایان فصل خواهند داشت.
 
استقلال و پرسپولیس در آستانه خانه تکانی بزرگ
به گزارش سرویس ورزشی افکارنیوز، دو هفته‌ای كه برای طرفداران استقلال و پرسپوليس به سختی خواهد گذشت. يكی در بالای جدول قهرمانی را از دست داده و ديگری با نزديك تر شدن به پائين جدول سايه سقوط را حس می‌كند.

در این بین بازيهايی كه در هفته‌های گذشته ليگ برتر برگزار شد در سرنوشت برخی بازيكنان و مربيان بی تأثير خواهند بود. هر دو گروه به دنبال تغييراتی وسيع هستند. زلزله‌ای بزرگ كه از حالا همه در انتظارش هستند.

سايه قلعه نويي بر سر استقلال
استقلال در اين فصل شرايطي به مراتب متفاوت با پرسپوليس داشته است. اين تيم جام حذفي را به چنگ آورده و از حالا سهميه فصل بعدي ليگ قهرمانان فوتبال آسيا را هم در جيب دارد. در فاصله دو هفته تا پايان ليگ برتر آبي‌ها رده سوم جدول را در اختيار دارند و فاصله پنج امتيازي با سپاهان باعث شده اين تيم تمام امیدهای خود را برای قهرمانی از دست دهد. از سوی دیگر نكته تاريك در كارنامه اين تيم نامشخص بودن سرنوشت آبي‌ها در ليگ قهرمانان فوتبال آسيا است. اگرچه مظلومي روي نيمكت اين تيم كارنامه نسبتاً موفقي را در اين فصل برجاي گذاشته ولي همواره سايه بلند امير قلعه نويي بالاي سر او احساس شده و واكنش‌هاي گاه بيگاه مظلومي هم اين موضوع را تأييد مي‌كند. نوع بازي كه آبي‌ها با وجود در اختيار داشتن پتانسيل بالا ارائه مي‌دهند بهترين شرايط را براي حملات طرفداران قلعه نويي به مظلومي فراهم كرده است. بنري كه روز شمار بازگشت قلعه نويي به استقلال روي آن درج شده بود و در بازي تراكتورسازي با راه آهن روي سكوهاي ورزشگاه تختي توجه همگان را جلب مي‌كرد هم در راستاي ادامه نارضايتي‌ها از عملكرد مظلومي است با اين حال خود قلعه نويي می گوید كه كسي از استقلال با وي تماس نگرفته است.
جعفري مديرعامل باشگاه تراكتورسازي هم در اين باره گفته است كه مسئولان باشگاه تبريزي به دنبال جلب رضايت قلعه نويي براي تمديد قرارداد هستند و مي‌خواهند به هر طريقي موفق ترين مربي تاريخ ليگ برتر ايران را حفظ كنند. اين در حالي است كه رايزني‌هاي پشت پرده از سوي استقلالي‌ها براي بازگرداندن قلعه نويي ادامه دارد. اگر اين اتفاق رخ دهد بايد منتظر يك خانه تكاني بزرگ در تركيب آبي‌ها بود. سيد مهدي رحمتي و مجتبي جباري بي ترديد نخستين بازيكناني هستند كه بايد به فكر تيم ديگري باشند. استقلال در مديريت باشگاه هم به دنبال تغييرات تازه است و فتح الله زاده به صراحت عنوان كرده اين پست را تحويل خواهد داد. فعلاً اوليايي گزينه نخست جانشيني او است.

۱۰ تغییر مهم در قرمزهاي نگون بخت
شرايط براي قرمزها كمي متفاوت‌تر است. هيچ حرفي از تغييرات مديريتي در اين باشگاه نيست. دنيزلي هم با وجود نتايج ضعيف و نزديكتر شدن پرسپوليس به منطقه سقوط از اين تيم نمي رود چرا كه قراردادي يك و نيم ساله دارد و از قبل هم عنوان كرده بود براي فصل بعد برنامه ريزي كرده است. تغييرات اساسي قرمزها در تركيب تيم است. جايي كه بازيكناني پا به سن گذاشته و معمولي گرد هم آمده اند و توان اجراي برنامه‌هاي مربي محبوب تركيه‌اي را ندارند. دنيزلي به صراحت اعلام كرده اخراجي‌هاي آخر فصل از حالا مشخص هستند كه برخي منابع عنوان كرده اند يك گلر، چهار مدافع، دو‌ هافبك و سه مهاجم در ليست اخراجي‌هاي دنيزلي قرار گرفته اند. شکست سنگین پرسپولیس در دوبازی اخیر برابر سایپا و تراکتور هم بر این موضوع صحه گذاشت و دنیزلی به صراحت اعلام کرد که ۱۰ بازیکن از این تیم رفتنی هستند. رويانيان كه قول تشكيل تيم فوق كهكشاني را داده است تصور اين را نداشت كه قبل از پايان فصل به فكر چاره‌اي براي جلوگيري از سقوط تيم به ليگ دسته اول باشد و حالا بايد انرژي بيشتري را صرف كند تا پاياني آبرومندانه براي قرمزها در اين فصل رقم بخورد. با وجود اين كه پرسپوليس در ليگ قهرمانان خوب ظاهر شده ولي طرفداران اين تيم براي زلزله‌اي بزرگ در پايان فصل لحظه شماري مي‌كنند. آيا دنيزلي جرأت كنار گذاشتن علي كريمي را بعد از اختلافات تمام نشدني با او خواهد داشت؟ اين پرسشي است كه خيلي‌ها منتظر رسيدن به پاسخ آن هستند.

|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: استقلال , پرسپولیس , قلعه نویی , رویانیان ,
تاریخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

فتح الله زاده قطعا فصل بعد نمی ماند ؛ برای مدیریت استقلال شرایطی دارم

اولیایی معتقد است مدیران ضعیف اجازه می دهند که بازیکن در هر ماجرایی دخالت کند و تصمیم بگیرد. وقتی بازیکن به خودش اجازه می دهد در مورد هرچیز اظهار نظر کند معتقدم این ضعف مدیر است.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، رفتن فتح الله زاده از استقلال خبری است که هر روز پررنگ تر می شود.افراد مختلفی در این باره اظهار نظر کرده و می کنند و باید دید در پایان فصل چه اتفاقی می افتد. اولیایی در این باره حرف هایی دارد که در زیر می خوانید:

 

* جلسه با فتح الله زاده چه برآیند و نتیجه ای داشت؟

- من 2 جلسه با فتح الله زاده اولی در دفتر کارش و دومی در حاشیه نشست اتحادیه فوتبال داشتم . او ناراضی بود از شرایط و اعلام کرد که شرایط نامطلوب است و اصرار دارد برود. بالاخره خودش صلاح می داند که نباشد بهتر است.

 

* یعنی قطعا فصل آینده فتح الله زاده مدیرعامل استقلال نیست؟

- وقتی خودش اعلام می کند و اصرار دارد که شرایط برای ادامه کار مهیا نیست، قطعا نمی ماند و می رود.

 

* در جلسه ای که با رسولی نژاد داشتید او نیز به رفتن فتح الله زاده راغب بود؟

- من در جلسه با رسولی نژاد در مورد بحث عمومی فوتبال صحبت کردم. بحث باشگاه استقلال هم شد که چه برنامه ای پیاده کنیم تا تیم به شرایط حرفه ای برسد. توصیه من اما این بود که تغییر و تحولات باشگاه را بگذارند برای پایان لیگ. پیشنهاداتم این بود که باشگاه رو به وضعیت بهتری برود. پیشنهاداتم را دادم و دنبال این هستم تا این برنامه را برای باشگاه داری هم به آنها بدهم.

 

* پس برنامه دادن شما به منزله مدیریت باشگاه استقلال است؟

- نه. من درباره کل باشگاه و ساختار کلی برنامه می دهم. اساسنامه باشگاه قدیمی است و باید عوض شود. برنامه ام در خصوص نحوه مدیریت باشگاه و حرف های جدید و تخصصی است.


|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: اولیایی , عمران زاده , مظلومی , فتح الله زاده , استقلال , ,
تاریخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: «برای پرسپولیسی‌ها متاسفم که در بازی با سپاهان گفتند ما بخاطر استقلال بازی کردیم و در مقابل تراکتورسازی هم اینگونه نتیجه گرفتند.»
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، احمد جمشیدیان پیرامون بازی تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی و شکست سنگین پرسپولیس در این مسابقه می‌گوید: «قبلا هم گفتم که پرسپولیس هم‌اکنون باید به فکر نیفتادن باشد و به نظر من با توجه به شرایط این تیم، این اتفاق اصلا دور از ذهن نیست چرا که اگر تیم‌های پایین جدول 2 برد دیگر بیاورند، ممکن است پرسپولیس سقوط کند.

او که در مصاحبه‌های اخیر خود به شدت علیه مسئولان و بازیکنان پرسپولیس موضع گرفته، ادامه می‌دهد: «برای پرسپولیسی‌ها متاسفم که در بازی با سپاهان گفتند ما بخاطر استقلال بازی کردیم و در مقابل تراکتورسازی هم اینگونه نتیجه گرفتند و به نظر من پرسپولیس در هیچ فصلی اینقدر ضعیف بازی نکرده بود؛ نمی‌گویم برای ما بازی کنند اما حداقل برای حیثیت خودشان بازی کنند چون به نظر من کارشان خیلی زشت بود.»


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: احمد جمشیدیان , پرسپولیس , سقوط ,
آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید