اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری



به گزارش افکار نیوز ، سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی دیگر مهمان تلفنی برنامه ۹۰ بود و اعتقاد داشت بازی تیم تراكتورسازی باید همزمان با بازی تیمهای سپاهان و استقلال انجام شود. وی چندین و چند بار با ادبیاتی ناشایست صحبت هایی را با فردوسی پور مطرح کرد که موجب تعجب مجری برنامه نود شده بود.

فردوسی پور در گفتگوی تلفنی اش با مجید جلالی با لحن قلعه نویی به او گفت آقای جلالی خیلی مردی! و همین جمله باعث ناراحتی قلعه نویی شده بود. وی که روی خط آمده بود تا درباره برنامه ریزی لیگ صحبت کند چند بار به فردوسی پور گفت ساکت شود تا بتواند حرف بزند


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: مظلومی , استیلی , داربی , ,
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

طرفدار خوب كسيه كه هميشه و تا آخرين ثانيه بازيها اميدوار به قهرماني و برد باشه. ولي با نتيجه اي كه استقلال ديروز در مقابل شاهين بدست آورد و بردي كه سپاهان در مقابل فولاد كسب كرد و اختلاف سه امتيازي كه بين استقلال و سپاهان بوجود آمده ديگر بايد با جام خداحافظي كرد. حالا قدر امتياز بازيهاي رفت مس كرمان ,  داربي برگشت   و ... را مي فهميم. در سه هفته پاياني سپاهان با پرسپوليس , شاهين , ذوب آهن بازي داره و استقلال با شهرداري تبريز , نفت تهران , نفت آبادان كه در اين سه بازي احتمال اينكه استقلال امتياز ازدست بده ( با توجه به بازي هاي اخير ) بيشتر از سپاهان است. ما در اين شكي نداريم كه بازيهاي استقلال در اين چند ماه گذشته خيلي فشرده بوده ولي اين خستگي از نظر روحي هم در بازيكنان القاء شده و فكر مي كنند اكر در نيمه دوم بازي كم بياورند طبيعي است . چيزي كه در بازي رفت و برگشت الجزيره و بازي ديروز با شاهين خيلي مشهود بود. البته در فوتبال هيچ چيزي قابل پيش بيني نيست و تو اين سه هفته هر چيزي امكان پذير است. به اميد قهرماني استقلال حجازي و پسران آبي.

 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

متلک پرانی خواجه امیری به پرسپولیسی ها به حمایت از رحمتی

 

احسان خواجه امیری استقلالی

 هواداران پرسپولیس پس از اطلاع از حضور سید مهدی رحمتی در کنسرت احسان خواجه امیری وی را مورد هتاکی و توهین قرار دادند.

  سید مهدی رحمتی از جمله مهمانان ویژه سانس دوم کنسرت احسان خواجه امیری در بیست و هفتمین جشنواره موسیقی فجر بود که پس از معرفی از سوی این خواننده و اعلام حضورش در سالن به شدت از سوی هواداران پرسپولیسی حاضر در سالن مورد هتاکی و توهین قرار گرفت.

این اتفاق در حالی رخ داد که خود خواجه امیری هم یک استقلالی متعصب است و در جواب شعارهایی از قبیل «سه تایی ها» و « سه تا یادت نره»، رو به رحمتی گفت :« این پرسپولیسی ها چی میگن؟ بعد 8 سال حالا یه بازی رو بردن..» که این جملات با استقبال هواداران استقلالی حاضر در سالن روبرو شد.

احسان خواجه امیری شب گذشته در دو سانس سالن همایش‌های برج میلاد بروی صحنه رفت.

احسان خواجه امیری استقلالی

احسان خواجه امیری استقلالی

**********************************************

وقتی شعور و شخصیت و درک و فهم لنگیا رو می بینم روزی هزار بار به استقلالی بودن خودم افتخار میکنم،بیخود نیست که هرجا نامی از فرهنگ و شعور میاد واژه "استقلالی" میدرخشه.هتاکی و بی شخصیتی و توهین به ناموس دیگران تو خون لنگیا و جزئی جداناشدنی از زندگی نکبت بار اوناس،توهینشون به سید مهدی،فحاشیاشون به فرهاد مجیدی تو بازی با الغرافه،هتاکی هاشون به محمود رفیعی،دشنام های فراموش نشدنیشون به علی دایی و از همه زشت تر دشنام های ناموسی شون به مادر و برادر مرحوم حمید استیلی بعد از دربی 73 تنها بخشی از افتخارات هواداران لنگ تو دو سال اخیره!

البته نباید زیاد بهشون خرده بگیرم،اسطوره اخلاقشون علی کریمیه که نیازی به تعریف و تمجید نداره! یا شناسنامه باشگاشون علی پروینه که به بد دهنی و توهین به بازیکن مشهوره و.....

تو این پست علاوه بر اینکه با یه هنرمند استقلالی آشنا شدیم، تفاوت های فاحش مکتب استقلال کبیر رو با هواداران و پیشکسوتان لنگ بیش از پیش دریافتیم

 

تا معرفی بقیه شخصیت ها فعلا بای!


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: سید مهدی رحمتی , ,
برچسب‌ها: رحمتی , استقلال , خواجه امیری , کنسرت ,
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مصطفی دنیزلی و رویانیان قرار است ظرف یکی دو روز آینده جلسه‌ای با یکدیگر داشته باشند تا در مورد لیست پرسپولیس برای فصل آینده و اوضاع فعلی این تیم با یکدیگر صحبت کنند.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، هر چند شکست سنگین پرسپولیس مقابل سایپا برای مصطفی دنیزلی بسیار تلخ و ناراحت‌کننده بود ولی حسن این باخت این بود که آقا مصطفی حالا خیلی راحت می‌تواند برای فصل آینده تصمیم بگیرد و بازیکنانی را که نمی‌خواهد خیلی راحت کنار بگذارد. دنیزلی حتی بعد از بازی در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که این باخت کار او را برای کنار گذاشتن برخی نفرات راحت کرد و حالا خیلی‌ها منتظرند تا فهرست مازاد پرسپولیس اعلام شود.

آخرین اخبار حاکی از آن است که دنیزلی برای فصل آینده نیمی از بازیکنان فعلی تیمش را کنار خواهد گذاشت. این خبر را یکی از نزدیکان دنیزلی در اختیار خبرنگار ما قرار داد و تعدادی از بازیکنان پرسپولیس از حالا باید به فکر رفتن از این تیم باشند. میثاق معمارزاده، حسین هوشیار، علیرضا محمد، ابراهیم شکوری، رضا نورمحمدی، ممدوتال، مازیار زارع، حسین بادامکی، جواد کاظمیان، وحید هاشمیان، مهدی مهدوی‌کیا و مهرداد اولادی بازیکنانی هستند که دنیزلی تمایلی برای نگه داشتن آنها ندارد. در ضمن وضعیت امیرحسین فشنگچی و هادی نوروزی هم برای ماندن در پرسپولیس مبهم است.

خبر دیگر از پرسپولیس این است که مصطفی دنیزلی و رویانیان قرار است ظرف یکی دو روز آینده جلسه‌ای با یکدیگر داشته باشند تا در مورد لیست پرسپولیس برای فصل آینده و اوضاع فعلی این تیم با یکدیگر صحبت کنند. در ضمن گفتنی است اکثر بازیکنانی که در فهرست مازاد پرسپولیس قرار خواهند گرفت فقط تا پایان امسال با این تیم قرارداد دارند.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

امیر قلعه‌نویی خوشحال بود که تیمش توانسته راه‌آهن را شکست دهد.


 
به گزارش خبرآنلاین : امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی یك بر صفر تیمش مقابل راه آهن در كنفرانس خبری شركت كرد. خبرنگاری از قلعه‌نویی دلیل اعتراض‌هایش به داوری را پرسید كه وی گفت: «این كارها جزو شیرینی مربی‌گری است. بالاخره در یك بازی فشار زیادی به ما وارد می‌شود و این مسائل طبیعی است اما داور در این بازی به همه صحنه‌ها نزدیك بود و در قضاوت خوبش اشتباه تاثیرگذاری نداشت.»

 
او درباره تغییر مكان بازی تیمش با راه‌آهن و همچنین زودتر برگزار شدن دیدار این تیم با پرسپولیس در هفته آینده گفت: «دلیل اینكه بازی ما با پرسپولیس نیم ساعت زودتر آغاز می‌شود این است كه می‌خواستیم به احترام تیم بزرگ پرسپولیس ایران به هوادارانش و اینكه این تیم باید برای بازی با الهلال انجام شود، پذیرفتیم كه این بازی زودتر برگزار شود. اینجا دیگر بحث پرسپولیس ایران است و ما باید این كار را انجام می‌دادیم. اما برای بازی این هفته، بحث سرگروهی بود و قبول نمی‌كردیم كه مسابقات همزمان نباشند.»

 
سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی در ادامه درباره اقدام تعدادی از هواداران خود كه در ورزشگاه بنری را با عنوان "22 روز مانده به بازگشت قلعه‌نویی به استقلال" روی دست گرفته بودند گفت: «من هر وقت با هر تیمی به تهران آمده‌ام، هواداران لطف داشته‌اند. ولی قرار نیست به استقلال برگردم و با كسی صحبت نكرده‌ام.»
همچنین خبرنگاری به قلعه‌نویی گفت: «خدمت شریف شما عرض كنم...» كه قلعه‌نویی به او گفت: «در طول این 30 سال برای اولین بار است كه كسی به من می‌گوید خدمت شریفتان عرض كنم. به هر حال بزرگوار، من قسمت اول حرف‌های شما را قبول دارم ولی خدمت شریفت عرض می‌كنم كه با شما موافق نیستم.»

|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
اعضا هیئت مدیره استقلال حرکات مجیدی پس از بازی با پرسپولیس را معنادار می دانند و معتقدند که فرهاد با پیراهن آبی و بوسیدن آن نوید و پیغام بازگشت را به کل استقلالی ها ارائه کرده است و در بازگشت وی به تیم هیچ گونه شک و شبه ای وجود ندارد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مقداد نجف نژاد عضو هیئت مدیره استقلال این اخبار را تایید کرده و اعلام داشت که هیئت مدیره مخالفتی با بازگشت مجیدی ندارد این در حالی است که پس از جدایی اتفاقی مجیدی، اعضای هیئت مدیره نارضایتی خود را از تصمیم مهاجم استقلال اعلام کرده و وی را محکوم کردند اما در حال حاضر شرایط متفاوت پیش می رود و اعضا هیئت رای به بازگشت فرهاد مجیدی می دهند.

عضو هیئت مدیره استقلال مدعی است که استقلال خانه مجیدی است و انتظار این اتفاق می رفت که وی هر چه سریعتر به جمع آبی ها بازگردد.

گفتنی است، اعضا هیئت مدیره حرکات مجیدی پس از بازی با پرسپولیس را معنادار می دانند و معتقدند که فرهاد با پیراهن آبی و بوسیدن آن نوید و پیغام بازگشت را به کل استقلالی ها ارائه کرده است و در بازگشت وی به تیم هیچ گونه شک و شبه ای وجود ندارد.

شایان ذکر است، اعضا مسئول در تیم استقلال، با اعلام خبر بازگشت مجیدی شرایط را با تغییراتی روبرو ساختند زیرا این بازیکن برای بازگشت شروطی دارد که سرمربی در راس این شروط قرار دارد، فرهاد مجیدی با همه مربیان استقلالی رابطه خوبی ندارد و این موضوع برای وی حائز اهمیت است، از طرفی هیئت مدیره نیز، با توجه به شرایطی که مجیدی برای بازگشت دارد، ترجیح می دهند، وی را برای فصل آینده در اختیار بگیرند، اما از شرایط مناسب برخی مربیان لیگ برتری بگذرند.


|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , فرهاد مجیدی , ,
برچسب‌ها: مجیدی , 4 , چوبله , بازگشت ,
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
تصوير خبر

 

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال با تغییر مکان دیدار ۳ امتیاز زور را از ما گرفتند و به تراکتورسازی دادند.

 


 

علی دایی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: هر دو تیم بازی خوب و متعادلی انجام دادند و تا قبل از گل به هیچ‌عنوان دچار مشکل نشدیم. متأسفانه نیمه دوم اشتباه کردیم. می‌توانستیم بازنده این بازی نباشیم. تراکتور از تجربه بالایش استفاده کرد و پیروز شد.

سرمربی راه‌آهن با انتقاد از عملکرد مسئولان فدراسیون فوتبال در برگزاری این دیدار در ورزشگاه تختی گفت: 3 امتیازی که دنبالش بودند را از ما گرفتند و به تراکتورسازی دادند. به مردم آذربایجان تبریک می‌گویم اما به هیچ عنوان عدالت رعایت نشد چون در زمین خودمان هم میهمان بودیم. برای کسانی که این طور برنامه‌ریزی می‌کنند متأسفم.

دایی ادامه داد: روی صحنه‌ای که گل خوردیم با بازیکنان صحبت کرده بودم. در دقایق ابتدایی بازی داور یک پنالتی مسلم را برای ما نگرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا در واکنش به تغییر محل مسابقه به ورزشگاه تختی از انجام بازی خودداری نکردند، اظهار داشت: اگر من تنها بودم به هیچ عنوان زیر بار زور نمی‌رفتم اما من در مجموعه راه‌آهن فعالیت می‌کنم و بالادستی‌ها تصمیم‌گیرنده هستند. مطمئن باشید اگر مسئله شخصی بود زیر بار نمی‌رفتم.

دایی در پاسخ به این سؤال که چرا به نشانه اعتراض این دیدار را انجام ندادید، خاطرنشان کرد: اگر این کار را می‌کردیم بازی 3 بر صفر اعلام می‌شد و ممکن بود جریمه‌هایی را علیه ما اعمال کنند و حتی فدراسیون مقدمات سقوط ما به لیگ دسته اول را فراهم کند.

دایی افزود: کنترل 3 هزار نفر کار سختی است؟ 100 هزار تماشاگر در آزادی حضور پیدا می‌کنند اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد. دوست داشتند این 3 امتیاز را به تراکتور بدهند. هیچ پاسخ صحیحی نمی‌دهند متأسفانه قانون زور است و فدراسیون زور می‌گوید. ما هم کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. تمام اعتراض‌ها را انجام دادیم و دعواها را کردیم اما به زور گفتند باید بازی کنیم.

وی درباره عملکرد خط حمله راه‌آهن گفت: در این بازی به هیچ عنوان از عملکرد خط حمله راضی نبودم. عباس‌فرد را نداشتیم و توپ‌های زیادی را از دست دادیم.

دایی در مورد حضورش در فصل آینده در راه‌آهن گفت:‌ سه بازی دیگر باقی مانده و بعد از اینکه تعهداتم را انجام دادم برای فصل بعد تصمیم‌گیری می‌کنم.


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , علی دایی , ,
برچسب‌ها: دایی , راه آهن , تراکتور ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در پایان بازی اعتراض شدیدی به فریدون زندی کرد.

خبرگزاری فارس: اعتراض شدید مهدی رحمتی به زندی

 

 به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی رحمتی در پایان مسابقه با شاهین بوشهر به فریدون زندی اعتراض کرد و به شدت نسبت به عملکرد او در دقایق پایانی معترض بود.

استقلال برابر شاهین با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد و دو امتیاز حساس را از دست داد.


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , سید مهدی رحمتی , فریدون زندی , ,
برچسب‌ها: رحمتی , زندی ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

قلعه نویی از لیدر های خودش برای اومدن به استقلال استفاده کرد

 امیرخان شما بین استقلالی ها محبوبی و استقلالی ها هم هیچ موقع زحماتتو فراموش نمی کنن ولی این کارا با اخلاق یک استقلالی باغیرت سازگار نیست که وقتی استقلال تو کورس قهرمانی هستش برای تیمش حاشیه درست کنی.
خبرگزاری فارس: روزشمار تماشاگران برای بازگشت قلعه‌نویی به استقلال 

  به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های راه‌آهن و تراکتورسازی درحالی با حضور بیش از 10 هزار تماشاگر برگزار می شود که تعدادی از طرفداران آبی‌پوش با نصب بنری که روی آن نوشته شده "22 روز تا بازگشت قلعه‌نویی به استقلال" به حمایت از سرمربی تراکتورسازی پرداختند.

* هنگامی که استقلال در بوشهر دروازه‌اش باز شد، تماشاگران تراکتورسازی علیه این تیم شعار داده و خوشحالی می‌کردند.

* در بین دو نیمه مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

* در بخشی از ورزشگاه در طول بازی شعارهایی توسط تماشاگران تراکتور علیه بازیکنان راه‌آهن سر داده شد.

*در پایان بازی امیر قلعه نویی به سمت دایی رفت و به او خسته نباشید گفت.

*هواداران تیم تراکتور‌سازی بعد از پیروزی یک بر صفر این تیم به تشویق قلعه‌نویی پرداختند. 


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , ,
آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید