اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

پرسپولیس 2   سایپا 4

تقوی هم بعد مظلومی تونست که پرسپولیس را چوبله ای کند

 

دیدار دو تیم پرسپولیس و سایپا از ساعت 19:05 و با 5 دقیقه تاخیر در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 4 هزار تماشاگر برگزار شد که بازی با نتیجه 4 بر 2 به سود سایپا به پایان رسید.

کریم انصاری فرد در دقیقه 5، امین منوچهری در دقیقه 7،‌ مجید غلام‌نژاد در دقیقه 58  و میلاد غریبی در دقیقه 78 برای سایپا گلزنی کردند. ابراهیم شکوری در دقیقه 73 و علیرضا نورمحمدی در دقیقه 87  برای پرسپولیس گل زدند.

ترکیب پرسپولیس در این بازی تغییرات زیادی نسبت به دیدار با الغرافه قطر داشت و بازیکنانی مثل علی کریمی، محمد نوری، ایمون زاید و محمد نصرتی در ترکیب اولیه غایب بودند. سرخپوشان در نیمه اول بازی پرانتقادی انجام  دادند تا دنیزلی در ابتدای نیمه دوم سه تعویض همزمان انجام دهد.

دنیزلی هفته گذشته به دلیل تولد نوه‌ دختری‌اش به ترکیه رفت و بامداد امروز به تهران برگشت و سرخپوشان نتوانستند به دنیزلی پدربزرگ هدیه خوبی بدهند. پرسپولیس در سه هفته متوالی لیگ برتر نتوانسته پیروز شود. آنها برابر داماش و سایپا شکست خوردند و برابر سپاهان هم به تساوی رسیدند.

سعید مظفری‌زاده داور مسابقه به محمد نوری از پرسپولیس و کریم انصاری‌فرد، اسحاق سبحانی و مجید غلام‌نژاد از سایپا کارت زرد نشان داد. سامان آقازمانی در دقیقه 44 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد تا پرسپولیس 10 نفره شود.

انصاری‌فرد با گلی که امروز زد 18 گله شد و در کنار فونیکه‌سی و رضا عنایتی در صدر گلزنان لیگ برتر قرار گرفت.

با این شکست  پرسپولیس 39 امتیازی باقی‌ماند و به رده نهم سقوط کرد و سایپا 40 امتیازی شد و به رده هشتم صعود کرد.


تقوی هم از این به بعد باید عدد 4 را نشان بدهد.

 


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: تقوی , سایپا , پرسپولیس , چوبله ای ,
تاریخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ، دیشب در ورزشگاه تیم سنت تروئیدن بازی بازیکن ایرانی الاصل این تیم را زیر نظر گرفت و بعد از بازی با او درباره حضور در تیم ملی ایران صحبت کرد.
 

 

دادنا: سرمربی تیم ملی در بلژیک بازی یک بازیکن ایرانی شاغل در اروپا را زیر نظر گرفت.

به گزارش خبرآنلاین ؛ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ، دیشب در ورزشگاه تیم سنت تروئیدن بازی بازیکن ایرانی الاصل این تیم را زیر نظر گرفت و بعد از بازی با او درباره حضور در تیم ملی ایران صحبت کرد. رضا قوچانی نژاد ، بازیکن زیر 23 سال که در مشهد متولد شده و همراه با خانواده اش سال هاست که خارج از ایران زندگی می کند ، یکی از گروه جوانان ایرانی شاغل در اروپاست که کارلوس کروش بعد از بازی ایران با قطر در تهران و درخشش اشکان دژاگه درباره شان گفت:« اشکان نشان داد ما برای ساختن ایران نوین ، نیاز به بازیکنانی داریم که در فوتبال بین المللی حضور دارند. » قوچان نژاد که او را رسانه های بلژیکی « رضا گوچی» نامیده اند در فصل جاری لیگ بلژیک 8 گل زده و یکی از بهترین گلزن های لیگ این کشور است. او بعد از چند هفته مصدومیت از این هفته به ترکیب تیمش برگشته و شانس با او یار بوده که کروش در سفر اروپایی اش به بلژیک رفته تا بازی اش را زیر نظر بگیرد.

کروش چند ماه قبل با مسئولان عالیرتبه نظام وظیفه صحبت کرد تا مشکل خدمت بازیکنان ایرانی الاصل مقیم خارج از کشور حل شود. بازیکنانی که بر اساس قوانین کشور چون بیش از 5 سال خارج از ایران بودند ، می توانند از قانون خرید خدمت استفاده کنند.

|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: تیم ملی , کارلوس کیروش , ,
برچسب‌ها: رضا گوچی ,
تاریخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به فشردگی که بازیهای تیمش دارد و سازمان لیگ حاضر نشد دیدارهای آبی پوشان را یک روز جابجا کند گفت: برخی تیم ها هر وقت می خواهند راحت زمان و محل بازیشان را عوض می کنند و حتی ورزشگاه را هم تغییر می دهند.
به گزارش مهر، پرویز مظلومی بعدازظهر امروز شنبه در پایان تمرین استقلال در جمع خبرنگاران گفت: این عدالت نیست که ما برای بازیهایمان در لیگ هر 4 روز یکبار به میدان برویم اما تراکتورسازی 10 روز یکبار بازی کند. ما از مسئولان فدراسیون فوتبال خواسته بودیم زمان بازیهای ما را طوری برنامه ریزی کنند که بازیکنان خسته نشوند اما کسی به حرف ما گوش نکرد.

 
مظلومی خاطرنشان کرد: ما فرصت خوب تمرین کردن را نداشته ایم و برای دیدار با شاهین بوشهر فقط یک جلسه تمرین کردیم اما رقیبان ما برای قهرمانی فرصت کافی را داشته اند. متاسفانه در شرایط فعلی به درخواست های ما توجهی نمی شود اما برخی تیم ها هر وقت می خواهند زمان بازیشان را تغییر می دهند و حتی ورزشگاه را هم تغییر می دهند.

 
سرمربی تیم فوتبال استقلال دیدار با شاهین را حساس خواند و گفت: هر دو تیم نیاز به برد دارند. ما چهار فینال پیش رو داریم که باید در همه این بازیها به پیروزی برسیم. در مقابل شاهین هم نیاز به سه امتیاز این دیدار دارد و می خواهد در شهر خودش سه امتیاز را بگیرد. آنها در فینال جام حذفی ما را اذیت کردند و می دانم که روز یکشنبه کار سختی پیش رو داریم.

 
مظلومی در مورد انتقاد برخی بازیکنان نیمکت نشین استقلال که خواستار استفاده از آنها در ترکیب تیم شده اند گفت: در همه جای دنیا ترکیب اصلی تیم ها مشخص است و سایر بازیکنان ذخیره هستند. با این حال هر وقت لازم بوده است ما از بازیکنان نیمکت نشین هم استفاده کرده ایم . این جزو اختیارات کادر فنی است که هر وقت صلاح بداند از بازیکنان استفاده کند.

 
وی در مورد تقویم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: متاسفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا تقویم مسابقات لیگ قهرمانان را براساس لیگ کشورهای شرق آسیا تنظیم کرده  که در این شرایط ما و کشورهای عربی ضرر می کنیم. فدراسیون فوتبال باید به این مسئله اعتراض کند و شرایط عادلانه ای را فراهم کند.

|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: پرویز مظلومی , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: مظلومی , قلعه نویی ,
تاریخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

در شرایطی که روز گذشته نفت آبادان در تبریز به مصاف شهرداری رفته بود بهترین مهاجم این تیم در تهران به سر می برد!

در شرایطی که روز گذشته نفت آبادان در تبریز به مصاف شهرداری رفته بود بهترین مهاجم این تیم در تهران به سر می برد!
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از اوج نیوز، فونیکه سی که با کاستا دچار اختلاف شده وقتی که فهمید در جمع 18 نفره نیست ترجیح داد به جای سفر به تبریز به تهران بیاید.
این در شرایطی است که سخنگوی باشگاه نفت آبادان می گوید او از اینکه در ارنج اصلی قرار نگرفته ناراحت شده و به همین دلیل از سفر به تبریز سرباز زده است.فونیکه در پایان فصل از فت جدا می شود.به نظر می رسد فونیکه از هم اکنون در حال مذاکره با رویانیان یا فتح الله زاده برای فصل بعد است.
 

 


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , ,
برچسب‌ها: فونیکه , رویانیان , فتح الله زاده ,
تاریخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
هافبک استقلال که در بازی استقلال مقابل صبا کارت زرد گرفته بود سه اخطاره شد تا نتواند تیمش را در بازی با شاهین همراهی کند.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، کاروان استقلال عصر امروز راهی بوشهر می شود تا فردا ساعت 17 به مصاف شاهین بروند. با توجه به عدم امکان تهیه بلیط برگشت برای بعد از بازی و حتی روز دوشنبه، استقلالی ها صبح سه شنبه به تهران برمی گردند.آنها در هتل دلوار اقامت خواهند داشت.
 

* آندو تنها غایب آبی ها
آندرانیک تیموریان که در بازی استقلال مقابل صبا کارت زرد گرفته بود سه اخطاره شد تا نتواند تیمش را در بازی با شاهین همراهی کند. او تنها غایب آبی ها است و مهدی رحمتی که گفته می شد شاید به دلیل مصدومیت به بازی نرسد می تواند استقلال را همراهی نماید.تیموریان که فینال حذفی مقابل شاهین را هم از دست داده بود در سفر به بوشهر حضور دارد اما به میدان نمی رود.
 

* اظهارنظر پورحیدری در مورد درگیری میداودی با کادرفنی
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: «بعید می دانم اتفاق خاصی میان میلاد میداوودی با کادر فنی رخ داده باشد.»
منصور پورحیدری درباره شایعه درگیری میلاد میداوودی با کادر فنی استقلال در فرودگاه دبی اظهار داشت: «چنین بحثی وجود ندارد یا حداقل اینطور بگویم که من ندیدم. با این وجود اگر بحثی بوده که به عنوان جنجال از آن یاد شده است من حتما متوجه آن می شدم.»
وی افزود: «از کادر فنی در این باره سوال خواهم کرد تا ببینم اصل ماجرا چه بوده اما بعید می دانم موضوع خاصی بوده باشد.»
 

* ترکیب احتمالی استقلال
پرویز مظلومی قصد دارد تیمش را با این نفرات به جدال با شاهین بفرستد. سید مهدی رحمتی،مهدی امیرآبادی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، علی حمودی، فریدون زندی، ساموئل، مجتبی جباری، خسرو حیدری، آرش برهانی و یرکویچ
 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , آندرانیک تیموریان , ,
برچسب‌ها: آندو , ترکیب استقلال , شاهین ,
تاریخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

بازیکن ایرانی‌الاصل فوتبال سوئد برای پیوستن به تیم ملی فوتبال کشورمان با وجود ملاقات با کی‌روش تردید دارد.

این بازیکن 18 ساله در 11 بازی برای تیم قدرتمند مالمو به میدان رفته است ( 7 بازی لیگ، یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا و 3 بازی در جام اسونسکا).

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، امین نظری فوتبالیست ایرانی‌الاصل سوئد که پدری ایرانی و مادری فیلیپینی دارد، در سوئد متولد شد و بنابراین می‌تواند برای تیم‌های ملی فیلیپین، ایران یا سوئد به میدان برود.

نظری در سال 2009 به تیم فوتبال زیر 17 سال سوئد فراخوانده شد، 12 بار سابقه کاپیتانی و 3 گل نیز برای این تیم به ثمر رساند. پس از آن در 6 بازی برای تیم زیر 19 سال سوئد 3 گل دیگر نیز به ثمر رساند.

بازیکن دورگه ایرانی برای حضور در تیم ملی تردید دارد


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: تیم ملی , کارلوس کیروش , ,
برچسب‌ها: امین نظری , کیروش , تیم ملی ,
تاریخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

هواپیمایی امارات پیش از این با پرداخت سالی پنج میلیون یورو ، یکی از اسپانسرهای رسمی باشگاه شده بود

 
 
Real Madrid - Fly Emirates
 
رئال مادرید در آستانه بستن قرارداد اسپانسرشیپ با هواپیمایی امارات است ، بدین ترتیب از ژولای 2013 ، لوگوی این باشگاه روی پیراهن رئال می شود .
رئال مادرید قرار است از این قرارداد فصلی 22 میلیون یورو نصیبش شود و به گزارش مارکا ، سالی سه میلیون یورو بر اساس موارد مختلف به این رقم اضافه می شود .

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
برچسب‌ها: رئال مادرید , امارات , اسپانسر ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

این دو تیم در لیگ برتر تا کنون 5بار با هم روبرو شده اند که استفلال 4بار برنده شده و یک بار دوتیم به تساوی رسیده اند


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
برچسب‌ها: استقلال , شاهین , تاریخچه ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

تصميم گرفتيم بازي نكنيم، 3 امتياز را به تراكتور بدهيد

 

ايران ورزشي- تغيير زمان بازي راه‌آهن – تراكتورسازي باعث عكس‌العمل و واكنش مسوولان راه‌آهن شد. محمدحسن انصاري‌فرد در اين باره اينطور حرف مي‌زند: «رايزني‌هايي صورت گرفته تا اين مسابقه روز يكشنبه برگزار شود. مي‌خواهند تماشاگران استقلال در حمايت از راه‌آهن به ورزشگاه نيايند. آنها يگان ويژه را بهانه مي‌كنند و به من مي‌گويند از آنها نامه بياورم. در حالي كه يگان ويژه اعلام مي‌كند براي آنها اعلام سازمان ليگ ملاك است و مشكلي ندارند.»
او ناراحتي‌اش را اينطور نشان مي‌دهد:‌«اصلاً بيايند و اين 3 امتياز را به تراكتورسازي بدهند، بهتر است اين بازي برگزار نشود. اعتراض‌ ما براي احقاق حق باشگاه خودمان است مقابل اين موضوع مي‌ايستم و در صحبت تلفني كه با دايي و ساير اعضاي هيأت مديره داشتيم به اين نتيجه رسيديم كه بهتر است بازي نكنيم.»


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
برچسب‌ها: انصاري‌فرد ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال از احتمال مخالفت مسئولان فدراسیون بین المللی فوتبال با حجاب بانوان مسلمان خبر داد.

فریده شجاعی  با اشاره به قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقات غرب آسیا اظهار کرد: این برای دومین بار بود تیم ملی ما توانست این عنوان را به خود اختصاص دهد. بازیکنان تیم ملی ما برای حضور در این مسابقات از ۶ماه پیش در اردو بوده‌اند و در ادامه هم خود را آماده افتخارآفرینی در مسابقات داخل سالن سال آینده در کره جنوبی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه فوتسال و فوتبال بانوان ما با فاصله بسیار زیادی در صدر کشورهای غرب آسیا قرار گرفته، گفت: ما باید از این پس به دنبال کسب یکی از سکوهای قهرمانی سراسر آسیا باشیم و امیدواریم این مهم در مسابقات سال آینده آسیا محقق شود.

شجاعی در رابطه با عملکرد تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقات غرب‌آسیا گفت: ما به غیر از بازی با لبنان در همه دیدار‌ها بسیار موفق ظاهر شدیم و توانستیم با اقتدار قهرمان این دوره از رقابت‌ها شویم هرچند در این مسابقات هیچ یک از کشورهای غرب آسیا دوست نداشتند ایران قهرمان شود و این را بار‌ها اثبات کردند.

وی افزود: متاسفانه مسئولین برگزار کننده مسابقات در شرایطی که دروازه‌بان ما در این تورنمنت تنها ۳ گل دریافت کرد، دروازه‌بان لبنان را که ۱۸گل خورده بود به عنوان دروازه‌بان بر‌تر این مسابقات انتخاب کردند و یا عنوان تیم اخلاق را نیز در شرایطی که ما مستحق آن بودیم به اردن دادند.
 


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
برچسب‌ها: فیفا , بانوان , فدراسیون , حجاب ,
آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید