اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
فتح‌الله‌زاده:به هیچ‌کس اجازه دخالت در انتخاب سرمربی را نمی‌دهم/کی‌روش بداند ما حرفه‌ای هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر فصل آینده هم باشم اجازه دخالت در مورد انتخاب سرمربی را به هیچ‌کس نمی‌دهم.

خبرگزاری فارس: فتح‌الله‌زاده:به هیچ‌کس اجازه دخالت در انتخاب سرمربی را نمی‌دهم/کی‌روش بداند ما حرفه‌ای هستیم

 

 

 

علی فتح‌‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص تساوی یک بر یک استقلال و الجزیره، شانس صعود آبی‌پوشان به مرحله بعد، وضعیت کادر فنی و شایعات کناره‌‌گیری‌اش از مدیرعاملی استقلال صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

فارس: بازی با الجزیره چطور بود؟

الجزیره همیشه در زمین خودش سرحال بازی می‌کند و حتی به الریان 3 گل زده بود. ما برای برد آمده بودیم ولی یک گل دریافت کردیم. مطمئن هستم این یک امتیاز جایی به درد ما می‌خورد و اگر الریان قطر را شکست دهیم می‌توانیم صعود کنیم.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , الجزیره , پیروزی ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: حسین قریب به پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه استقلال پاسخ منفی داد.

خبرگزاری فارس: قریب پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه استقلال را رد کرد

 

به گزارش خبرگزاری فارس، مدتی است که شایعاتی مبنی بر تغییر و تحول در باشگاه استقلال و جدایی فتح‌الله‌زاده به گوش می‌رسد. در این میان محتمل‌ترین گزینه‌ای که برای مدیریت باشگاه استقلال مطرح شده حسین قریب است.

قریب که 3 سال مدیرعامل باشگاه استقلال بود از سوی وزارت ورزش به عنوان جانشین فتح‌الله‌زاده در نظر گرفته شده بود. وی در انتخابات فدراسیون فوتبال نتوانست آرای لازم را کسب کند و پس از این موضوع احتمال حضورش در باشگاه استقلال قوت گرفت.

فتح‌‌الله‌زاده نیز در این باره گفته بود: «نام دو نفر را به عنوان جانشینان خودم به هیئت مدیره اعلام کرده‌ام که یکی از آنها قریب است.»

با توجه به رابطه خوب قریب با مسئولان وزارت ورزش و با توجه به صحبت‌های فتح‌الله‌زاده گمانه‌زنی‌ها مبنی بر حضور وی به عنوان مدیرعامل فصل آینده استقلال قوت گرفت. این در حالی بود که در کنار این موضوع برخی اعتقاد داشتند به همراه قریب، امیر قلعه‌نویی که 3 سال با این مدیر در استقلال کار کرده به این تیم بازخواهد گشت.

قریب اما در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احتمال حضورش در استقلال را رد کرد و گفت: از تمام دوستان به خصوص وزارت ورزش، باشگاه استقلال و فتح‌الله‌زاده که در این مدت به من لطف داشتند تشکر می‌کنم اما با توجه به مشغله‌های کاری نمی‌توانم پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه استقلال را بپذیریم و پاسخ من به این پیشنهاد منفی است.

به گزارش فارس با این شرایط و با توجه به پاسخ منفی قریب، باید دید چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد و آیا فتح‌الله‌زاده در استقلال به کارش ادامه می‌دهد یا اینکه وزارت ورزش سراغ گزینه دیگری خواهد رفت.

 


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: قریب , مدیرعاملی , وزارت ورزش ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: مدافع استقلال با انتقاد از کادرفنی این تیم تاکید کرد که بهترین تمرینات را انجام می‌دهد اما مربیان به او اطمینان نمی‌کنند.

خبرگزاری فارس: شیرزاد: مریبان استقلال به همه اطمینان می‌کنند به جز من

 

 

جواد شیرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: 4 ماه است که کوچکترین فرصتی برای بازی در استقلال به من داده نشده و به تمام بازیکنان اطمینان می‌شود به جز من. اگر از نظر فنی و کیفیت بازی ضعیف هستم چرا سال گذشته حدود 27 بازی برای استقلال  انجام دادم و عملکرد خوبی داشتم.

وی تاکید کرد: برای خودم جای سئوال است که چرا با وجود این همه تمرین پرفشار و آمادگی در تمرینات به من اطمینان نمی‌شود و مدام روی نیمکت می‌نشینم. حتی بازیکنان تیم مدعی می‌شوند که من بهترین تمرینات را انجام می‌دهم اما در ترکیب استقلال قرار نمی‌گیرم.

شیرزاد در خصوص اینکه آیا در این مورد با کادر فنی استقلال صحبتی انجام داده یا خیر گفت: بازیکنی نیستم که زیاد اهل حاشیه باشم و فقط کار خودم را انجام می‌دهم. از این اخلاق‌ها ندارم که برای حضور در ترکیب تیم با مربی‌ام صحبت کنم اما توقع دارم که به من فرصت داده شود چون سنگین‌ترین تمرینات را در این مدت انجام داده‌ام.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , جواد شیرزاد , ,
برچسب‌ها: شیرزاد , استقلال , مظلومی , انتقاد ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

پرسپولیس-سایپا نمایش قدرت دنیزلی یا کریمی؟/جدال نفت و صبا برای آسیایی شدن

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی به مصاف سایپا می‌رود که همه چیز در تیم سرخپوش پایتخت تحت‌الشعاع انتقاد کریمی از دنیزلی قرار دارد.

خبرگزاری فارس: پرسپولیس-سایپا نمایش قدرت دنیزلی یا کریمی؟/جدال نفت و صبا برای آسیایی شدن

 

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته سی و یکم لیگ برتر، هفته تغییر برنامه بود. برنامه برخی از بازی ها به خاطر بازی دوستانه تیم ملی با موریتانی تغییر کرد تا روز جمعه فقط شاهد یک بازی بین تیم‌های شهرداری تبریز و نفت آبادان در تبریز باشیم.

سایر دیدارهای این هفته در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می شود. در زیر نگاهی به مسابقات روز شنبه می‌اندازیم.

 


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: پرسپولیس , کریمی , دنیزلی , اختلاف , ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
برهانی: هوای‌شرجی غافلگیرمان کرد/ رکورد تماشاگران پرسپولیس را می‌زنیم

خبرگزاری فارس: مهاجم استقلال با تاکید بر اینکه هوای شرجی امارات بازیکنان استقلال را غافلگیر کرد گفت: شاید اگر در نیمه اول یک گل دیگر هم می‌زدیم، کار تمام می‌شد.

خبرگزاری فارس: برهانی: هوای‌شرجی غافلگیرمان کرد/ رکورد تماشاگران پرسپولیس را می‌زنیم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، آرش برهانی موفق شد تک گل تیم استقلال را در مقابل الجزیره به ثمر برساند، اگر چه بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مهاجم تیم استقلال در خصوص این اتفاق و مسائل مختلف گفت‌وگویی را با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس انجام داده که متن آن را در زیر می‌خوانید:

فارس: بازی چطور بود، از نتیجه راضی هستید؟

می‌توانستیم 3 امتیاز را از آن خودمان کنیم اما یک لحظه غفلت کردیم و دروازه‌مان باز شد. می‌دانستیم که الجزیره تیم خطرناکی است و در این بازی نسبت به بازی رفت بهتر بودیم. ما در ورزشگاه آزادی این تیم را دست کم گرفتیم اما در این دیدار تمرکز و انگیزه زیادی داشتیم که متاسفانه با دریافت گل به تساوی رضایت دادیم.

فارس: در ابتدای نیمه دوم بازی را وا دادید و الجزیره عنان کار را در دست گرفت، چرا؟

در نیمه اول خیلی صاحب توپ بودیم و فشار زیادی را تحمل کردیم شاید اگر در همان نیمه یک گل دیگر هم می‌زدیم همه چیز تمام می‌شد. البته باید بگویم آب و هوای امارات ما را غافلگیر کرد چون هوا شرجی بود اما با این وجود فکر می‌کنم نتیجه خوبی کسب کردیم.

فارس: حتما خبر داری که الریان مقابل نسف قارشی به پیروزی رسید.

ما باید الریان را در ورزشگاه آزادی شکست بدهیم و اگر دیگر نخواهیم این تیم را ببریم نباید امیدی به ادامه راه داشته باشیم.

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , ,
برچسب‌ها: برهانی , استقلال , مجیدی , ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال صبح امروز به تهران رسید ولی تمرین این تیم تعطیل است.

خبرگزاری فارس: تمرین امروز استقلال تعطیل شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس، کاروان تیم استقلال بعد از تساوی یک بر یک مقابل الجزیره قرار بود که بلافاصله به تهران برگردد، اما این اتفاق رخ نداد و آبی ها ساعت 4 صبح امروز به تهران رسیدند.

این تیم روز گذشته در امارات ماند، در حالی قرار است روز یکشنبه هفته پیش رو از هفته سی و یکم لیگ برتر در بوشهر باید به مصاف شاهین برود.

مظلومی با توجه به خستگی بازیکنان تمرین امروز را تعطیل کرد و تمرینات آبی پوشان از فردا آغاز می شود.

 


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: استقلال , تمرین , شاهین بوشهر ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
ایمون زاید که به خاطر به ثمر رساندن سه گل در دربی ۷۴ از محبوب‌ترین بازیکنان حال حاضر پرسپولیس است، عصر پنج شنبه پشت میکروفون ایستاد و سرود «سرخ» را خواند.
به گزارش مشرق به نقل از خبرآنلاین، سرود رسمی پرسپولیس که بیش از سه سال از شروع تولید آن می‌گذرد و تا امروز ده‌ها ستاره قدیمی و جدید این باشگاه در خواندن آن همکاری کرده‌اند، در حال نزدیک شدن به آخرین مراحل ضبط خود است.

این سرود که آهنگ آن ساخته داریوش خواجه نوری است، با پیگیری این آهنگساز و نوازنده و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس در دست تولید است که به زودی ضبط آن به پایان می‌رسد.

 


ایمون زاید ایرلندی-لیبیایی که عصر پنج شنبه با لهجه‌ای شیرین سرود سرخ‌ها را خواند، در این باره گفت: «هواداران پرسپولیس که رکورد تماشاگران بازی‌های باشگاه‌های آسیا را شکستند، لایق این هستند تا سرودی همگانی داشته باشند تا بتوانند آن را در هنگام بازی‌های تیم محبوبشان بخوانند.»


مهاجم پرسپولیس ادامه داد: «از اینکه نتوانستیم در بازی مقابل الغرافه نتیجه مطلوب را کسب کنیم، ناراحت هستم. با این حال اطمینان دارم مقابل الهلال جبران خواهیم کرد و با شکست آن‌ها صعود خودمان را به عنوان تیم اول قطعی می‌کنیم.»


در حاشیه جلسه ضبط سرود سرخ با صدای ایمون زاید، داریوش خواجه نوری که آهنگسازی و تولید این اثر را برعهده دارد، اعلام کرد که با خوانندگی یکی دو بازیکن دیگر پرسپولیس، تدوین نهایی این قطعه موسیقی انجام و به سرعت منتشر می شود.
 

 


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: ایمون , زاید , سرود ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ پس از مطرح شدن نام قريب به عنوان رقيب اصلي علي فتح الله زاده مدير عامل فعلي آبي ها اعلام كرد كه حسين قريب به عنوان يك رقيب نگاه نمي كند زيرا از توانايي هاي وي با خبر است و اين مدير را به عنوان شخصي كه قرار است جاي وي را پر كند اعتقاد دارد و خود نيز نام وي را مطرح كرده است.

البته به جز حسين قريب كه گزينه اصلي است و نامش در زمان انتخابات فدراسيون نيز براي حضور در استقلال مطرح بود نام كاظم اوليايي نيز به چشم مي آيد.كاظم اوليايي نيز پيش از اين تجربه مديريت در استقلال را داشت و نامش به عنوان كانديداها مطرح است.

گفتني است، اميدوار رضايي نيز كه درحال حاضر عضو هيئت مديره آبي هاست جزء نام هاي مطرح شده است البته وي سال قبل نيز با اين شرايط روبرو شد و اعلام كرد كه قصد ندارد در استقلال به عنوان مدير عامل فعاليت كند و عضو هيئت مديره بودن را ترجيح مي دهد.

گزينه ديگري كه نامش در ليست هاشم ساعدي است معاون سابق باشگاه استقلال كه سابقه فعاليت كنار اين مديران را داشت و در حال حاضر هم نامش به عنوان كانديداها مطرح است.شايان ذكر است براي رسيدن به نتيجه مورد نظر مسئولان تا پايان فصل زمان خواستند.


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: مدیر عامل , استقلال , قریب ,
تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

در هفته ای که با ناکامی تیم های ایرانی در باشگاه های آسیا گذشت ، استقلال  تهران نیز با یک بازی محتاط به تساوی رسید.و شاید نکته قابل تامل این بازی ترکیب استقلال بود که با تک مهاجم خود آرش برهانی بازی می کرد.در این بازی در نیمه اول استقلال یک بازی منطقی نشان داد و به گل برتری خود با آرش برهانی دست یافت اما در نیمه دوم بازی محتاط و عقب نشینی استقلال جواب نداد و گل تساوی را از الجزیره خورد.استقلال در ادامه بازی ها حداقل به 4 امتیاز برای صعود نیاز دارد.استقلال در بازی با الریان قطر که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود به یار دوازدهم خود نیاز زیادی دارد.امیدواریم طرفداران استقلال با حضور صد هزار نفری خود ورزشگاه را آبی کنند.


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: , باشگاه استقلال , ,
تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: , باشگاه استقلال , ,
آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید