اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

هافبک ملي‌پوش تيم فوتبال استقلال تاکيد مي‌کند که بايد سعي کنيم در 2 بازي آينده ليگ برتر امتيازات لازم را کسب کنيم چراکه اگر غير از اين باشد کار براي استقلال سخت مي‌شود.

به نقل از ايلنا خسرو حيدري که در ديدار آبي‌پوشان مقابل شاهين نيمکت‌نشين بود ضمن انتقاد از اين مساله عنوان داشت: به نظرم مي‌توانستم براي استقلال در اين ديدار مثمر ثمر باشم و به تيم کمک کنم اما با اين حال کادرفني صلاح ديد به من استراحت بدهد.

وي افزود: استراحت بازيکنان کليدي برخي تيم‌هاي حاضر در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان از جمله پرسپوليس و استقلال در اواخر ليگ بر‌تر طبيعي است. موضوعي که دنيزلي در بازي با سايپا آن را انجام داد. به هر حال بايد قبول کرد ما بازي‌هاي سخت و فشرده‌اي در آسيا و ليگ بر‌تر داريم و بازيکنان احساس خستگي مفرطي مي‌کنند. در حال حاضر هم شرايط حساسي را پيش رو داريم.

حيدري ادامه داد: اين دو - سه هفته پيش رو سخت‌ترين روزهاي ما خواهد بود. 2 بازي سخت در ليگ بر‌تر و يک مسابقه دشوار مقابل الريان خواهيم داشت که امتيازات اين بازي تاثير بسيار زيادي روي کار ما خواهد داشت.
 


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , خسرو حیدری , ,
برچسب‌ها: خسرو خیدری , استقلال , ,
تاریخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
هافبک تیم استقلال شرایط مشخصی ندارد، گفته می شود که مصدومیت وی در دیدار با شاهین بوشهر ممکن است عامل غیبتش باشد.
 
 
 

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجتبی جباری هافبک تیم استقلال چند روزی است که به پایش آتل بسته است و به همین دلیل شرایط حضور در تمرینات را ندارد، پزشکان و مربیان استقلال اعلام کردند که وی با مشکل خاصی روبرو نیست و این مسئله عامل این است که این بازیکن بتواند در ترکیب آبی ها به میدان رفته و اعضای این تیم را همراهی کند.
گفتنی است: «جباری علاوه بر آتلی که به پای خود بسته است با ورم زیادی نیز همراه است و این مسئله باعث شده است که به مشکلات وی افزوده شود.»
این بازیکن شرایط خاصی را دنبال می کند و امکان اینکه وی بازی آینده تیم را از دست بدهد وجود دارد.
مجتبی جباری برای چندمین مرتبه پیاپی دچار مصدومیت شده است و مربیان امیدوار هستند که وی حداقل در سه بازی پایانی لیگ تیم را همراهی کند. اما شرایط وی به گونه ای است که اگر پزشکان وضعیت را نامناسب بدانند جباری نمی تواند در بازی با شهرداری تبریز آبی ها را همراهی کند.
این بازیکن در حال درمان پای خود است تا اگر شرایط مهیا شد وی آتل را از پای خود خارج کند.


|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
برچسب‌ها: جباری ,
تاریخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

شایعه ای که اگر صحت داشته باشد فاجعه است؛
 

 
 

|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , پرویز مظلومی , قلعه نویی , ,
تاریخ : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
کاظم اولیایی و تیم رسانه ای اش تقریبا آماده می شوند تا سال بعد در استقلال باشند.
به گزارش مشرق به نقل از خبرآنلاین، کاظم اولیایی ، مدیر کهنه کار استقلال که دو دهه ای می شود به دلیل سیاست های ریاضت اقتصادی اش چندان محبوب بازیکنان نیست بعد از جلسه اش با رسولی نژاد ، در وزارت ورزش خود را آماده می کند تا روی صندلی ریاست باشگاه استقلال بنشیند. صندلی ای که 15 سال قبل علی فتح الله زاده از او گرفت و از آن سال به بعد تنها برای یک دوره گذار کوتاه این کرسی به اولیایی رسید. آخرین حضور ورزشی اولیایی انتقال تیم ریشه دار پاس از تهران به همدان بود. تیمی که حالا در دسته اول دست و پا می زند و راهی برای بازگشت به لیگ نیافته است. نزدیکان به اولیایی می گویند مدیر احتمالی فصل بعد آبی ها ، تقریبا برنامه هایش را هم برای اداره تیم اعلام کرده. وعده استخدام یک مربی سرشناس ترکتبار که تقریبا بارها نامش برای حضور در ایران مطرح شده اما پیشنهاد 4.5 میلیون دلاری 3 سال قبلش برای تیم ملی همه را شوکه کرد ، در فهرست لیست فصل بعد اولیایی است. می گویند او قرار است فاتح تریم را به جای مظلومی بیاورد تا در مقابل پرسپولیس که دنیزلی را روی نیمکت دارد ، کم نیاورده باشند.

 
دستیاران این مربی هم قرار است علیرضا منصوریان و خورشیدی باشند. منصوریان که در پاس هم با اولیایی کار کرد و زحمت سقوط پاس به دسته اول را کشید. منصوریان که محبوبیتی فراوان روی سکوها دارد و با آمدنش به تیم دیگر دغدغه این فصل را هم کادرفنی جدید نخواهد داشت چون لیدرهای طرفدار قلعه نویی هرچقدر هم تعدادشان زیاد باشد ، نیمی از نفوذ و محبوبیت داش علی منصوریان را در سکوهای اثرگذار ورزشگاه ندارند! با این وجود باید دید آیا منصوریان حاضر می شود برای دستیاری تریم ، از تیم ملی امید دل بکند. او اگر این بار از تیم ملی دورشود دیگر کروش تحت هیچ شرایطی اجازه بازگشت به تیم را برایش قائل نمی شود.

 
این ها گزینه هایی هستند که اولیایی برای آوردن به استقلال در نظر دارد اما با آمدن او حنیف اولین نفری است که رفتنی می شود. این دو از زمان حضور در پاس همدان دعوایی بزرگ داشته اند. غیر از آنها هم با حضور این کادر ، پرونده حضور دوباره مجیدی در تیم بسته می شود چون مجیدی و منصوریان تقریبا سال هاست که خط قرمز یکدیگر هستند. حتی سه سال قبل همزمان با حضور منصوریان در کادرفنی تیم ملی فرهاد مجیدی قید حضور در تیم ملی را در اوج آمادگی زد.

 
این اتفاقات درحالی می افتد که بسیاری از بازیکنان استقلال هنوز شوک زده از این هستند که چرا مجموعه موفق این فصل شان قرار است دچار این چنین دگرگونی شود.

 


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
برچسب‌ها: اولیایی , مدیر عامل , فاتح تریم ,
تاریخ : سه شنبه 5 ارديبهشت 1386
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

عمران زاده:خیلی خوشگل بودم خوشگلترم شدم

روزنامه خبر ورزشی 05 ارديبهشت 1391


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
برچسب‌ها: حنیف عمران زاده , استقلال , بخیه , ,
تاریخ : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مدیرعامل استقلال با بیان اینکه دست‌هایی پشت پرده است که نمی‌خواهند قهرمان شویم، تمرکزم روی دیدارهای آینده است نه ماندن و رفتن، کار مظلومی در استقلال خوب نه، خیلی خوب است و هر روز یک نفر را به جانشینم می‌کنند به تشریح آخرین وضعیت آبی‌پوشان پرداخت.
به گزارش افکارنیوز، علی فتح الله‌زاده در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با وجود توقف استقلال مقابل شاهین بوشهر و پیروزی تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی هنوز ناامید نیستیم و خود را از شانس‌های قهرمانی می‌دانیم. لیگ برتر هنوز به اتمام نرسیده و ۹ امتیاز دیگر باقی مانده است. همچنان که تیم استقلال در مصاف با شاهین بوشهر امتیاز از دست داد، این احتمال وجود دارد که حریفان و رقبای ما نیز امتیاز از دست بدهند.

منتظر اشتباه حریفان هستیم
وی در ادامه به دشواری کار تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی در هفته‌های پایانی مسابقات لیگ برتر اشاره کرد و گفت: ما باید در دیدارهای پیش رو پیروز شده و امتیازی از دست ندهیم و در عین حال منتظر اشتباهات حریفان بمانیم.

عملکرد بازیکنان استقلال شایسته تقدیر است
مدیرعامل باشگاه استقلال با تقدیر از عملکرد بازیکنان و مربیان تیم فوتبال این باشگاه گفت: زمانی که بازیکنان تیم استقلال یک جام را کسب کرده و در جامی دیگر پابه‌پای مدعیان قهرمانی پیش می‌روند، کارشان شایسته تقدیر است. بازیکنان تیم استقلال روز جمعه از دبی به تهران بازگشته، روز شنبه به بوشهر رفته و عصر یکشنبه ۹۰ دقیقه مقابل شاهین بازی کرده‌اند. آیا این تعصب و غیرت به تیم مثالزدنی و قابل تقدیر نیست؟

|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , مظلومی ,
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: مظلومی , استیلی , داربی , ,
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

طرفدار خوب كسيه كه هميشه و تا آخرين ثانيه بازيها اميدوار به قهرماني و برد باشه. ولي با نتيجه اي كه استقلال ديروز در مقابل شاهين بدست آورد و بردي كه سپاهان در مقابل فولاد كسب كرد و اختلاف سه امتيازي كه بين استقلال و سپاهان بوجود آمده ديگر بايد با جام خداحافظي كرد. حالا قدر امتياز بازيهاي رفت مس كرمان ,  داربي برگشت   و ... را مي فهميم. در سه هفته پاياني سپاهان با پرسپوليس , شاهين , ذوب آهن بازي داره و استقلال با شهرداري تبريز , نفت تهران , نفت آبادان كه در اين سه بازي احتمال اينكه استقلال امتياز ازدست بده ( با توجه به بازي هاي اخير ) بيشتر از سپاهان است. ما در اين شكي نداريم كه بازيهاي استقلال در اين چند ماه گذشته خيلي فشرده بوده ولي اين خستگي از نظر روحي هم در بازيكنان القاء شده و فكر مي كنند اكر در نيمه دوم بازي كم بياورند طبيعي است . چيزي كه در بازي رفت و برگشت الجزيره و بازي ديروز با شاهين خيلي مشهود بود. البته در فوتبال هيچ چيزي قابل پيش بيني نيست و تو اين سه هفته هر چيزي امكان پذير است. به اميد قهرماني استقلال حجازي و پسران آبي.

 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

امیر قلعه‌نویی خوشحال بود که تیمش توانسته راه‌آهن را شکست دهد.


 
به گزارش خبرآنلاین : امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی یك بر صفر تیمش مقابل راه آهن در كنفرانس خبری شركت كرد. خبرنگاری از قلعه‌نویی دلیل اعتراض‌هایش به داوری را پرسید كه وی گفت: «این كارها جزو شیرینی مربی‌گری است. بالاخره در یك بازی فشار زیادی به ما وارد می‌شود و این مسائل طبیعی است اما داور در این بازی به همه صحنه‌ها نزدیك بود و در قضاوت خوبش اشتباه تاثیرگذاری نداشت.»

 
او درباره تغییر مكان بازی تیمش با راه‌آهن و همچنین زودتر برگزار شدن دیدار این تیم با پرسپولیس در هفته آینده گفت: «دلیل اینكه بازی ما با پرسپولیس نیم ساعت زودتر آغاز می‌شود این است كه می‌خواستیم به احترام تیم بزرگ پرسپولیس ایران به هوادارانش و اینكه این تیم باید برای بازی با الهلال انجام شود، پذیرفتیم كه این بازی زودتر برگزار شود. اینجا دیگر بحث پرسپولیس ایران است و ما باید این كار را انجام می‌دادیم. اما برای بازی این هفته، بحث سرگروهی بود و قبول نمی‌كردیم كه مسابقات همزمان نباشند.»

 
سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی در ادامه درباره اقدام تعدادی از هواداران خود كه در ورزشگاه بنری را با عنوان "22 روز مانده به بازگشت قلعه‌نویی به استقلال" روی دست گرفته بودند گفت: «من هر وقت با هر تیمی به تهران آمده‌ام، هواداران لطف داشته‌اند. ولی قرار نیست به استقلال برگردم و با كسی صحبت نكرده‌ام.»
همچنین خبرنگاری به قلعه‌نویی گفت: «خدمت شریف شما عرض كنم...» كه قلعه‌نویی به او گفت: «در طول این 30 سال برای اولین بار است كه كسی به من می‌گوید خدمت شریفتان عرض كنم. به هر حال بزرگوار، من قسمت اول حرف‌های شما را قبول دارم ولی خدمت شریفت عرض می‌كنم كه با شما موافق نیستم.»

|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
اعضا هیئت مدیره استقلال حرکات مجیدی پس از بازی با پرسپولیس را معنادار می دانند و معتقدند که فرهاد با پیراهن آبی و بوسیدن آن نوید و پیغام بازگشت را به کل استقلالی ها ارائه کرده است و در بازگشت وی به تیم هیچ گونه شک و شبه ای وجود ندارد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مقداد نجف نژاد عضو هیئت مدیره استقلال این اخبار را تایید کرده و اعلام داشت که هیئت مدیره مخالفتی با بازگشت مجیدی ندارد این در حالی است که پس از جدایی اتفاقی مجیدی، اعضای هیئت مدیره نارضایتی خود را از تصمیم مهاجم استقلال اعلام کرده و وی را محکوم کردند اما در حال حاضر شرایط متفاوت پیش می رود و اعضا هیئت رای به بازگشت فرهاد مجیدی می دهند.

عضو هیئت مدیره استقلال مدعی است که استقلال خانه مجیدی است و انتظار این اتفاق می رفت که وی هر چه سریعتر به جمع آبی ها بازگردد.

گفتنی است، اعضا هیئت مدیره حرکات مجیدی پس از بازی با پرسپولیس را معنادار می دانند و معتقدند که فرهاد با پیراهن آبی و بوسیدن آن نوید و پیغام بازگشت را به کل استقلالی ها ارائه کرده است و در بازگشت وی به تیم هیچ گونه شک و شبه ای وجود ندارد.

شایان ذکر است، اعضا مسئول در تیم استقلال، با اعلام خبر بازگشت مجیدی شرایط را با تغییراتی روبرو ساختند زیرا این بازیکن برای بازگشت شروطی دارد که سرمربی در راس این شروط قرار دارد، فرهاد مجیدی با همه مربیان استقلالی رابطه خوبی ندارد و این موضوع برای وی حائز اهمیت است، از طرفی هیئت مدیره نیز، با توجه به شرایطی که مجیدی برای بازگشت دارد، ترجیح می دهند، وی را برای فصل آینده در اختیار بگیرند، اما از شرایط مناسب برخی مربیان لیگ برتری بگذرند.


|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , فرهاد مجیدی , ,
برچسب‌ها: مجیدی , 4 , چوبله , بازگشت ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در پایان بازی اعتراض شدیدی به فریدون زندی کرد.

خبرگزاری فارس: اعتراض شدید مهدی رحمتی به زندی

 

 به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی رحمتی در پایان مسابقه با شاهین بوشهر به فریدون زندی اعتراض کرد و به شدت نسبت به عملکرد او در دقایق پایانی معترض بود.

استقلال برابر شاهین با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد و دو امتیاز حساس را از دست داد.


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , سید مهدی رحمتی , فریدون زندی , ,
برچسب‌ها: رحمتی , زندی ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: سرمربی استقلال گفت: یک امتیاز حاصل از تساوی با شاهین به درد هیچ‌کدام از دو تیم نخورد.

خبرگزاری فارس: مظلومی: یک امتیاز نه به درد ما می‌خورد نه شاهین/ از نتیجه راضی نیستم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک برابر شاهین بوشهر گفت: از بازیکنانم ممنون هستم. آنها بازی سختی برابر شاهین انجام دادند. البته این مساوی و یک امتیاز نه به درد ما خورد نه شاهین بوشهر و من از نتیجه راضی نیستم با این حال به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

خبرنگاران بوشهر که از وضعیت شاهین در جدول لیگ ناراضی هستند سوالی از مظلومی نپرسیدند و نشست خبری سرمربی استقلال خیلی سریع به پایان رسید.

 


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرویز مظلومی , ,
برچسب‌ها: مظلومی , فوتبال , شاهین ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

هافبک راست استقلال گفت: «استقلال در امارات مقابل الجزیره نسبت به بازی رفت، عملکرد بهتری داشت.»

 کسب 3 امتیاز این مسابقه می‌توانست شرایط آبی‌ها را به کلی تغییر دهد ولی این بازی مساوی شد تا همه چیز به دو دیدار آینده کشیده شود. خسرو حیدری در مورد بازی با الجزیره و مسائل مختلف دیگر گفتگویی انجام داده است. حرف‌های حیدری را می‌خوانید.
 

* در مورد بازی با الجزیره چه صحبتی داری؟
- ما رفته بودیم که 3 امتیاز را بگیریم و بازی استقلال در نیمه اول نشان داد که فقط دنبال برد هستیم. ما در این نیمه خیلی خوب بازی کردیم ولی متاسفانه در نیمه دوم گل خوردیم.
 

* چرا استقلال در نیمه دوم نسبت به نیمه اول افت کرد؟
- ما در نیمه اول خیلی انرژی گذاشتیم ولی الجزیره در بین دو نیمه تغییراتی را ایجاد کرد. ما از سمت راست حمله می‌کردیم ولی آنها در نیمه دوم دفاع چپ خود را عوض کردند تا بهتر دفاع کنند و به نوعی تیم ما را آنالیز کرده بودند. کار ما در نیمه دوم سخت شد در ضمن فشار مسابقات باعث شد که تا حدودی خسته شویم.


|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , لیگ قهرمانان آسیا , خسرو حیدری , ,
برچسب‌ها: خسرو خیدری , استقلال , الجزیره , مجیدی , الغرافه ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

بازيكن اسبق استقلال معتقد است كه استقلال در امارات برابر الجزيره عملكرد بهتري نسبت به ديدار با اين تيم در تهران داشت.

محمد نوازي درباره ديدار استقلال برابر الجزيره كه با تساوي يك بر يك به پايان رسيد، اظهار كرد: به نظر من استقلال در زمين حريف خوب بازي كرد و نسبت به بازي اين كه در تهران به نمايش گذاشته بود، عملكرد بهتري داشت و توانست موقعيت‌هاي خوبي را به وجود بياورد. همچنين حضور جباري پس از مصدوميت در تركيب شرايط را بهتر كرد و مشكل استقلال اين است كه به راحتي گل مي‌خورد. در كارهاي دفاعي خصوصا روي ضربه هاي ايستگاهي كه حريف به دست مي‌آورند مشكل دارند كه اين مساله يا به دليل اين است كه روي آن كار نمي‌شود و يا اين كه بي‌توجهي مي‌شود.

وي افزود: در مجموع بازي برابر الجزيره بد نبود، همه توقع داشتند كه استقلال پيروز شود. با آغاز بازي استقلال عملكرد خوبي را به نمايش گذاشت و آرش برهاني چند موقعيت را به دست آورد و نتوانست از آن استفاده كند، او بازيكن بسيار خوبي است ، اما تمام كننده خوبي نيست. برهاني گاهي گل‌هايي را مي‌زند كه هيچ كس نمي‌توان آن را به ثمر برساند، اما براي اين كه گلي به ثمر برساند بايد 10 موقعيت را خراب كند.

بازيكن اسبق استقلال بيان كرد: در تهران بر اثر اشتباهات، استقلالي‌ها نتيجه‌ را واگذار كردند،‌ اما اماراتي‌ها هميشه در زمين خودشان و در هر شرايطي كه برابر ايران قرار مي‌گيرند به مشكل برمي‌خورد، چرا كه از سيستم‌ فوتبال ما مي‌ترسند.

نوازي با اشاره به دفاع استقلال گفت: در بازي برابر الجزيره كه در تهران برگزار شد، هنگامي كه بازيكنان استقلال حمله مي‌كردند پشت را رها كردند كه اين مسايل بايد بيشتر شود، خصوصا در خط دفاعي استقلال فراز و نشيب دارد يك روز بسيار خوب كار مي‌كنند و يك روز عملكرد بدي دارند. برابر الجزيره ابتدا استقلال عملكرد منطقي داشت، اما در نيمه دوم كمي عقب كشيدند. استقلال با دروازه‌بان و مدافعاني كه دارد، نبايد گل بخورد.
 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: محمد نوازی , استقلال , دفاع ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
یکشنبه ۳ اردی‌بهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۲

پاداش قهرماني اعضاي تيم فوتبال استقلال در جام حذفي به حساب آن‌ها واريز شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پس از قهرماني استقلال در جام حذفي قرار شد كه پاداشي به حساب آن‌ها ريخته شود كه امروز (يكشنبه) سرانجام پس از 38 روز اين پاداش به حساب اعضاي تيم فوتبال استقلال واريز شد.

مبلغ اين پاداش كه به حساب هر كدام از اعضاي تيم واريز شده ، هشت ميليون تومان است.

استقلال توانست در فينال جام حذفي در ضربات پنالتي شاهين بوشهر را شكست دهد و به قهرماني برسد. امروز هم آبي پوشان در چارچوب هفته‌ سي و يكم ليگ برتر از ساعت 17 به مصاف اين تيم بوشهري مي‌رود.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: پاداش , قهرمانی , استقلال , جام حذفی ,
تاریخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
هافبک استقلال که در بازی استقلال مقابل صبا کارت زرد گرفته بود سه اخطاره شد تا نتواند تیمش را در بازی با شاهین همراهی کند.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، کاروان استقلال عصر امروز راهی بوشهر می شود تا فردا ساعت 17 به مصاف شاهین بروند. با توجه به عدم امکان تهیه بلیط برگشت برای بعد از بازی و حتی روز دوشنبه، استقلالی ها صبح سه شنبه به تهران برمی گردند.آنها در هتل دلوار اقامت خواهند داشت.
 

* آندو تنها غایب آبی ها
آندرانیک تیموریان که در بازی استقلال مقابل صبا کارت زرد گرفته بود سه اخطاره شد تا نتواند تیمش را در بازی با شاهین همراهی کند. او تنها غایب آبی ها است و مهدی رحمتی که گفته می شد شاید به دلیل مصدومیت به بازی نرسد می تواند استقلال را همراهی نماید.تیموریان که فینال حذفی مقابل شاهین را هم از دست داده بود در سفر به بوشهر حضور دارد اما به میدان نمی رود.
 

* اظهارنظر پورحیدری در مورد درگیری میداودی با کادرفنی
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: «بعید می دانم اتفاق خاصی میان میلاد میداوودی با کادر فنی رخ داده باشد.»
منصور پورحیدری درباره شایعه درگیری میلاد میداوودی با کادر فنی استقلال در فرودگاه دبی اظهار داشت: «چنین بحثی وجود ندارد یا حداقل اینطور بگویم که من ندیدم. با این وجود اگر بحثی بوده که به عنوان جنجال از آن یاد شده است من حتما متوجه آن می شدم.»
وی افزود: «از کادر فنی در این باره سوال خواهم کرد تا ببینم اصل ماجرا چه بوده اما بعید می دانم موضوع خاصی بوده باشد.»
 

* ترکیب احتمالی استقلال
پرویز مظلومی قصد دارد تیمش را با این نفرات به جدال با شاهین بفرستد. سید مهدی رحمتی،مهدی امیرآبادی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، علی حمودی، فریدون زندی، ساموئل، مجتبی جباری، خسرو حیدری، آرش برهانی و یرکویچ
 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , آندرانیک تیموریان , ,
برچسب‌ها: آندو , ترکیب استقلال , شاهین ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

این دو تیم در لیگ برتر تا کنون 5بار با هم روبرو شده اند که استفلال 4بار برنده شده و یک بار دوتیم به تساوی رسیده اند


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
برچسب‌ها: استقلال , شاهین , تاریخچه ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری


|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: مجیدی , 4 , چوبله , ,
تاریخ : جمعه 13 ارديبهشت 1386
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

 

 

 

حتما ادامه مطلب را ببینید


|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , ,
برچسب‌ها: مجیدی , 4 , چوبله , امیر جعفری , یرکویچ , برهانی , میداوودی ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
فتح‌الله‌زاده:به هیچ‌کس اجازه دخالت در انتخاب سرمربی را نمی‌دهم/کی‌روش بداند ما حرفه‌ای هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر فصل آینده هم باشم اجازه دخالت در مورد انتخاب سرمربی را به هیچ‌کس نمی‌دهم.

خبرگزاری فارس: فتح‌الله‌زاده:به هیچ‌کس اجازه دخالت در انتخاب سرمربی را نمی‌دهم/کی‌روش بداند ما حرفه‌ای هستیم

 

 

 

علی فتح‌‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص تساوی یک بر یک استقلال و الجزیره، شانس صعود آبی‌پوشان به مرحله بعد، وضعیت کادر فنی و شایعات کناره‌‌گیری‌اش از مدیرعاملی استقلال صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

فارس: بازی با الجزیره چطور بود؟

الجزیره همیشه در زمین خودش سرحال بازی می‌کند و حتی به الریان 3 گل زده بود. ما برای برد آمده بودیم ولی یک گل دریافت کردیم. مطمئن هستم این یک امتیاز جایی به درد ما می‌خورد و اگر الریان قطر را شکست دهیم می‌توانیم صعود کنیم.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , الجزیره , پیروزی ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: حسین قریب به پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه استقلال پاسخ منفی داد.

خبرگزاری فارس: قریب پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه استقلال را رد کرد

 

به گزارش خبرگزاری فارس، مدتی است که شایعاتی مبنی بر تغییر و تحول در باشگاه استقلال و جدایی فتح‌الله‌زاده به گوش می‌رسد. در این میان محتمل‌ترین گزینه‌ای که برای مدیریت باشگاه استقلال مطرح شده حسین قریب است.

قریب که 3 سال مدیرعامل باشگاه استقلال بود از سوی وزارت ورزش به عنوان جانشین فتح‌الله‌زاده در نظر گرفته شده بود. وی در انتخابات فدراسیون فوتبال نتوانست آرای لازم را کسب کند و پس از این موضوع احتمال حضورش در باشگاه استقلال قوت گرفت.

فتح‌‌الله‌زاده نیز در این باره گفته بود: «نام دو نفر را به عنوان جانشینان خودم به هیئت مدیره اعلام کرده‌ام که یکی از آنها قریب است.»

با توجه به رابطه خوب قریب با مسئولان وزارت ورزش و با توجه به صحبت‌های فتح‌الله‌زاده گمانه‌زنی‌ها مبنی بر حضور وی به عنوان مدیرعامل فصل آینده استقلال قوت گرفت. این در حالی بود که در کنار این موضوع برخی اعتقاد داشتند به همراه قریب، امیر قلعه‌نویی که 3 سال با این مدیر در استقلال کار کرده به این تیم بازخواهد گشت.

قریب اما در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احتمال حضورش در استقلال را رد کرد و گفت: از تمام دوستان به خصوص وزارت ورزش، باشگاه استقلال و فتح‌الله‌زاده که در این مدت به من لطف داشتند تشکر می‌کنم اما با توجه به مشغله‌های کاری نمی‌توانم پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه استقلال را بپذیریم و پاسخ من به این پیشنهاد منفی است.

به گزارش فارس با این شرایط و با توجه به پاسخ منفی قریب، باید دید چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد و آیا فتح‌الله‌زاده در استقلال به کارش ادامه می‌دهد یا اینکه وزارت ورزش سراغ گزینه دیگری خواهد رفت.

 


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: قریب , مدیرعاملی , وزارت ورزش ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: مدافع استقلال با انتقاد از کادرفنی این تیم تاکید کرد که بهترین تمرینات را انجام می‌دهد اما مربیان به او اطمینان نمی‌کنند.

خبرگزاری فارس: شیرزاد: مریبان استقلال به همه اطمینان می‌کنند به جز من

 

 

جواد شیرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: 4 ماه است که کوچکترین فرصتی برای بازی در استقلال به من داده نشده و به تمام بازیکنان اطمینان می‌شود به جز من. اگر از نظر فنی و کیفیت بازی ضعیف هستم چرا سال گذشته حدود 27 بازی برای استقلال  انجام دادم و عملکرد خوبی داشتم.

وی تاکید کرد: برای خودم جای سئوال است که چرا با وجود این همه تمرین پرفشار و آمادگی در تمرینات به من اطمینان نمی‌شود و مدام روی نیمکت می‌نشینم. حتی بازیکنان تیم مدعی می‌شوند که من بهترین تمرینات را انجام می‌دهم اما در ترکیب استقلال قرار نمی‌گیرم.

شیرزاد در خصوص اینکه آیا در این مورد با کادر فنی استقلال صحبتی انجام داده یا خیر گفت: بازیکنی نیستم که زیاد اهل حاشیه باشم و فقط کار خودم را انجام می‌دهم. از این اخلاق‌ها ندارم که برای حضور در ترکیب تیم با مربی‌ام صحبت کنم اما توقع دارم که به من فرصت داده شود چون سنگین‌ترین تمرینات را در این مدت انجام داده‌ام.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , جواد شیرزاد , ,
برچسب‌ها: شیرزاد , استقلال , مظلومی , انتقاد ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
برهانی: هوای‌شرجی غافلگیرمان کرد/ رکورد تماشاگران پرسپولیس را می‌زنیم

خبرگزاری فارس: مهاجم استقلال با تاکید بر اینکه هوای شرجی امارات بازیکنان استقلال را غافلگیر کرد گفت: شاید اگر در نیمه اول یک گل دیگر هم می‌زدیم، کار تمام می‌شد.

خبرگزاری فارس: برهانی: هوای‌شرجی غافلگیرمان کرد/ رکورد تماشاگران پرسپولیس را می‌زنیم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، آرش برهانی موفق شد تک گل تیم استقلال را در مقابل الجزیره به ثمر برساند، اگر چه بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مهاجم تیم استقلال در خصوص این اتفاق و مسائل مختلف گفت‌وگویی را با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس انجام داده که متن آن را در زیر می‌خوانید:

فارس: بازی چطور بود، از نتیجه راضی هستید؟

می‌توانستیم 3 امتیاز را از آن خودمان کنیم اما یک لحظه غفلت کردیم و دروازه‌مان باز شد. می‌دانستیم که الجزیره تیم خطرناکی است و در این بازی نسبت به بازی رفت بهتر بودیم. ما در ورزشگاه آزادی این تیم را دست کم گرفتیم اما در این دیدار تمرکز و انگیزه زیادی داشتیم که متاسفانه با دریافت گل به تساوی رضایت دادیم.

فارس: در ابتدای نیمه دوم بازی را وا دادید و الجزیره عنان کار را در دست گرفت، چرا؟

در نیمه اول خیلی صاحب توپ بودیم و فشار زیادی را تحمل کردیم شاید اگر در همان نیمه یک گل دیگر هم می‌زدیم همه چیز تمام می‌شد. البته باید بگویم آب و هوای امارات ما را غافلگیر کرد چون هوا شرجی بود اما با این وجود فکر می‌کنم نتیجه خوبی کسب کردیم.

فارس: حتما خبر داری که الریان مقابل نسف قارشی به پیروزی رسید.

ما باید الریان را در ورزشگاه آزادی شکست بدهیم و اگر دیگر نخواهیم این تیم را ببریم نباید امیدی به ادامه راه داشته باشیم.

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , ,
برچسب‌ها: برهانی , استقلال , مجیدی , ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال صبح امروز به تهران رسید ولی تمرین این تیم تعطیل است.

خبرگزاری فارس: تمرین امروز استقلال تعطیل شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس، کاروان تیم استقلال بعد از تساوی یک بر یک مقابل الجزیره قرار بود که بلافاصله به تهران برگردد، اما این اتفاق رخ نداد و آبی ها ساعت 4 صبح امروز به تهران رسیدند.

این تیم روز گذشته در امارات ماند، در حالی قرار است روز یکشنبه هفته پیش رو از هفته سی و یکم لیگ برتر در بوشهر باید به مصاف شاهین برود.

مظلومی با توجه به خستگی بازیکنان تمرین امروز را تعطیل کرد و تمرینات آبی پوشان از فردا آغاز می شود.

 


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: استقلال , تمرین , شاهین بوشهر ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ پس از مطرح شدن نام قريب به عنوان رقيب اصلي علي فتح الله زاده مدير عامل فعلي آبي ها اعلام كرد كه حسين قريب به عنوان يك رقيب نگاه نمي كند زيرا از توانايي هاي وي با خبر است و اين مدير را به عنوان شخصي كه قرار است جاي وي را پر كند اعتقاد دارد و خود نيز نام وي را مطرح كرده است.

البته به جز حسين قريب كه گزينه اصلي است و نامش در زمان انتخابات فدراسيون نيز براي حضور در استقلال مطرح بود نام كاظم اوليايي نيز به چشم مي آيد.كاظم اوليايي نيز پيش از اين تجربه مديريت در استقلال را داشت و نامش به عنوان كانديداها مطرح است.

گفتني است، اميدوار رضايي نيز كه درحال حاضر عضو هيئت مديره آبي هاست جزء نام هاي مطرح شده است البته وي سال قبل نيز با اين شرايط روبرو شد و اعلام كرد كه قصد ندارد در استقلال به عنوان مدير عامل فعاليت كند و عضو هيئت مديره بودن را ترجيح مي دهد.

گزينه ديگري كه نامش در ليست هاشم ساعدي است معاون سابق باشگاه استقلال كه سابقه فعاليت كنار اين مديران را داشت و در حال حاضر هم نامش به عنوان كانديداها مطرح است.شايان ذكر است براي رسيدن به نتيجه مورد نظر مسئولان تا پايان فصل زمان خواستند.


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: مدیر عامل , استقلال , قریب ,
تاریخ : پنج شنبه 29 فروردين 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

می‌خواستیم الجزیره را در خانه‌اش ببریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم استقلال پس از تساوی برابر الجزیره امارات گفت: به هیچ عنوان از نتیجه یک بر یک راضی نیستم.

خبرگزاری فارس: مظلومی: از نتیجه راضی نیستم؛ می‌خواستیم الجزیره را در خانه‌اش ببریم

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال، پرویز مظلومی سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پس از تساوی یک بر یک مقابل الجزیره اظهار داشت: ما برای کسب برد به میدان آمده بودیم. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و بعد از گلی که زدیم توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم.

وی ادامه داد: از نتیجه بازی به هیچ عنوان راضی نیستم. در نیمه اول بازیکنان ما به دلیل پرس زیادی که داشتیم خسته شدند و از همین رو نتوانستیم در نیمه دوم روند دلخواه‌ خود را ادامه دهیم و یک گل اتفاقی هم دریافت کردیم. اعتقاد دارم در فوتبال شانس هم دخیل است چون توپ به پشت کمر بازیکن الجزیره خورد و وارد دروازه ما شد، اگرچه که به بازیکنانم توصیه کرده بودم که تیم الجزیره روی ضربات ایستگاهی خیلی خوب کار می‌کند اما خستگی و شرایط بازی طوری بود که گل مساوی را دریافت کردیم.

 

سرمربی استقلال در ادامه تصریح کرد: به نظرم الجزیره از نتیجه تساوی راضی بود. در دیدار رفت هم  12 موقعیت گل داشتیم اما یک بار به گل رسیدیم. در این دیدار نیز می توانستیم به پیروزی برسیم.

وی در پایان اضافه کرد: همان طور که قبلا گفتم هنوز  6 امتیاز باقی مانده و صعود الجزیره نیز به عنوان تیم اول هنوز قطعی نیست، چرا که ما به 2 بازی بعدی مان امید بسیاری داریم.


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , پرویز مظلومی , ,
برچسب‌ها: مظلومی , فوتبال ,
تاریخ : پنج شنبه 29 فروردين 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: قرارداد 15 بازیکن تیم فوتبال استقلال در پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر به اتمام می‌رسد.

خبرگزاری فارس: پایان قرارداد 15 بازیکن استقلال در انتهای فصل/ کهکشانی‌ها می‌روند؟

 

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از اینکه اعلام شد قرارداد ۲۳ بازیکن پرسپولیس در پایان لیگ یازدهم به اتمام می ‌رسد این موضوع البته با شدت کمتر شامل حال دیگر تیم پایتخت یعنی استقلال هم می‌ شود.

از بین بازیکنانی که این روزها ساق های خود را پر توان کرده اند تا استقلال را به قهرمانی برسانند ۱۵ بازیکن در پایان فصل دیگر قراردادی با این باشگاه نخواهند داشت.

استقلال که قهرمان جام حذفی شده و در لیگ هم مدعی است برای حضوری مقتدر در لیگ قهرمانان آسیا به شاکله اصلی تیم خود نیاز دارد و با این شرایط در نقل و انتقالات روزهای سختی خواهد داشت. چه فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل این باشگاه بماند و چه مدیر دیگری بیاید کار سختی در پیش دارد. این در حالی است که قرارداد 2 ساله پرویز مظلومی سرمربی استقلال نیز در پایان فصل به اتمام می رسد. استقلال در این فصل با نفراتی که جذب کرد لقب کهکشانی را به خود اختصاص داد و باید دید کهکشانی ها در این تیم می مانند یا خیر؟

در زیر وضعیت قراردادی بازیکنان استقلال شرح داده و مشخص شده که چه بازیکنانی همچنان قرارداد دارند و قرارداد چه نفراتی به پایان رسیده است.

مهدی رحمتی: این بازیکن سال گذشته با استقلال قرارداد یک ساله امضا کرد و با پایان فصل با توجه به اینکه پیش بینی می شود از تیم های دیگر پیشنهاد داشته باشد و با توجه به صحبت هایی که خودش مطرح کرده باشگاه استقلال برای حفظ او کار راحتی نخواهد داشت.

هادی زرین ساعد: دروازه بان دوم آبی پوشان که در فصل جاری فقط یک مسابقه رسمی آن هم برای ۲۰ دقیقه مقابل مس کرمان برگزار کرده (به جز حضور در جام ولایت برابر پرسپولیس) قراردادی دو ساله دارد. این دروازه بان در جام ولایت هم برای استقلال به میدان رفت.

مهدی اسلامی: دروازه بان سوم استقلال هم جزو سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می شود و با این تیم قرارداد دارد.

 

فریدون رضایی: این دروازه بان جوان در همان اوایل فصل با پارگی رباط پا روبرو شد و نامش از فهرست استقلال خارج شد.

پژمان منتظری: مدافع آبی پوشان که هر سال قبل از پایان فصل قراردادش را با استقلال تمدید می کرد سال قبل با این باشگاه قرارداد دو ساله مشروط امضا کرد. یعنی منتظری اگر نخواهد در استقلال بماند و یا با این تیم به توافق مالی نرسد می تواند به تیم دیگری برود.

حنیف عمران زاده: این بازیکن فصل قبل قراردادش را با استقلال به مدت یک سال تمدید کرد و با پایان لیگ یازدهم دیگر با این تیم قراردادی نخواهد داشت.

ساموئل: این مدافع توباگویی در اواسط فصل جاری با استقلال قرارداد امضا کرد و تا پایان فصل جاری قرارداد دارد.

مهدی امیرآبادی: هر ساله در نقل و انتقالات گفته می شود این بازیکن از استقلال جدا می شود اما هر سال قراردادش با این تیم تمدید می شود. امیرآبادی با پایان فصل دیگر قراردادی با آبی پوشان ندارد.

میثم حسینی: این بازیکن سال قبل از گسترش فولاد به استقلال آمد و با این باشگاه قرارداد دو ساله امضا دارد و فصل بعدی هم در خدمت آبی پوشان است.

خسرو حیدری: بازیکن ملی پوش استقلال که یک فصل را در سپاهان سپری کرده بود سال قبل بار دیگر پیراهن آبی را بر تن کرد. او با این باشگاه قرارداد دو ساله امضا کرد و سال آینده نیز در استقلال خواهد بود.

حمید عزیززاده: او جزو آخرین بازیکنانی بود که سال قبل با استقلال قرارداد امضا کرد و قراردادش یک ساله است.

محسن یوسفی: وی هم جزو بازیکنانی بود که ابتدا قرار نبود قراردادش با استقلال تمدید شود اما در آخرین لحظات با این تیم یک ساله تمدید کرد.

جواد شیرزاد: شیرزاد زمانی که به استقلال آمد قرارداد دو ساله امضا کرد و با پایان فصل یازدهم دیگری قراردادی با آبی پوشان نخواهد داشت.

علی حمودی: حمودی جزو بازیکنانی بود که سال قبل با استقلال قرارداد دوساله امضا کرد.

الونگ الونگ: الونگ زمانی به استقلال پیوست که این تیم بازیکنانی نظیر جاسم کرار و فرهاد مجیدی را از دست داده بود ولی با این حال با این باشگاه قرارداد ۶ ماهه امضا کرد.

اسماعیل شریفات: فصل که تمام شود بحث اینکه شریفات باید به خدمت سربازی برود یا همچنان دانشجو باقی می ماند آغاز می شود. این بازیکن دیگر با استقلال قرارداد ندارد اما برای اینکه بخواهد قراردادش را تمدید کند یا حتی به تیم دیگری برود باید ابتدا وضعیت سربازی خود را مشخص کند.

آندرانیک تیموریان: آندو جزو بازیکنانی بود که قرارداد یک ساله با استقلال امضا کرد و تمدید قراردادش را منوط به شرایط باشگاه و تیم برای فصل بعدی اعلام کرد.

کیانوش رحمتی: این بازیکن که با پارگی رباط پا روبرو شده با پایان فصل دیگر قراردادی با استقلال نخواهد داشت.

مجتبی جباری: بر خلاف اینکه سال های گذشته جباری برای استقلال شرط می گذاشت این باشگاه بود که با این بازیکن قرارداد مشروط یک ساله امضا کرد و قرار شده بود وی به ازای هر مسابقه ای که برای این تیم بازی می کند پول دریافت کند. باید دید در پایان این فصل چه اتفاقاتی رقم می خورد و آیا بار دیگر شاهد اتفاقات سال های گذشته خواهیم بود یا خیر.

آرش برهانی: مهاجم آبی پوشان دیگر با استقلال قراردادی ندارد.

میلاد میداودی: شماره ۱۰ استقلال سال قبل هم قراردادش با آبی پوشان مشروط بود که منجر به حفظ او در این تیم شد اما با پایان فصل دیگر قراردادی ندارد.

فریدون زندی: این بازیکن که مدت ها برای حضورش در استقلال بحث بود با این تیم قراردادی دوساله امضا کرد و یک سال دیگر قرارداد دارد.

یرکوویچ: این مهاجم اهل صربستان که گل های ۳ امتیازی برای استقلال زده یک سال دیگر با آبی پوشان قرارداد دارد.

به گزارش فارس فرهاد مجیدی، ولید علی و جاسم کرار هم بازیکنانی بودند که در اواسط فصل به دلایل مختلف از استقلال جدا شدند.

در لیست این تیم بازیکنان زیر ۲۳ سال مانند توحید غلامی و مهرداد حسینی هستند که با این باشگاه قرارداد دارند.

 


|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: استقلال , قرارداد , کهکشانی ها , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 فروردين 1386
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش مشرق به نقل از گل، دروازه بان استقلال بعد از شام  ناگهان متوجه یک تورم عجیب روی زانوی چپ اش شد ؛ چیزی که لحظه ای او را نگران کرد....
 


 
در این لحظه رحمتی پای خود را به دکتر رضایی پزشک استقلال نشان می دهد و از او نظر می گیرد. دکتر رضایی به او گفت که پای مهدی ضربه خورده و او باید استراحت کند.
(واقعا دست سازمان لیگ درد نکنه با این برنامه ریزی های فشردش)

|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , سید مهدی رحمتی , لیگ قهرمانان آسیا , ,
تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

در هفته ای که با ناکامی تیم های ایرانی در باشگاه های آسیا گذشت ، استقلال  تهران نیز با یک بازی محتاط به تساوی رسید.و شاید نکته قابل تامل این بازی ترکیب استقلال بود که با تک مهاجم خود آرش برهانی بازی می کرد.در این بازی در نیمه اول استقلال یک بازی منطقی نشان داد و به گل برتری خود با آرش برهانی دست یافت اما در نیمه دوم بازی محتاط و عقب نشینی استقلال جواب نداد و گل تساوی را از الجزیره خورد.استقلال در ادامه بازی ها حداقل به 4 امتیاز برای صعود نیاز دارد.استقلال در بازی با الریان قطر که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود به یار دوازدهم خود نیاز زیادی دارد.امیدواریم طرفداران استقلال با حضور صد هزار نفری خود ورزشگاه را آبی کنند.


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: , باشگاه استقلال , ,
تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: , باشگاه استقلال , ,
تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

باشگاه الغرافه قطر با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا از داور ازبکستانی دیدار تیم فوتبال این باشگاه با پرسپولیس تهران در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، شکایت کرد.
 

باشگاه الفرافه قطر روز چهارشنبه ، دلیل شکایت این باشگاه از 'روشن ایرماتوف' داور ازبکستانی را اخراج 'فرهاد مجیدی' بازیکن ایرانی تیم الغرافه در دیدار یاد شده عنوان کرده است.
سایت باشگاه الغرافه قطر با اشاره به اینکه فرهاد مجیدی پس از سرنگون شدن در محوطه جریمه تیم پرسپولیس با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد ، آورده است : داور مسابقه دلیل نشان دادن کارت زرد دوم به فرهاد مجیدی را تمارض این بازیکن با هدف فریب داور برای اعلام خطای پنالتی عنوان کرده است.
باشگاه الغرافه قطر اضافه کرد: این درحالیست که فیلم مسابقه که از دوربین های تلویزیونی ضبط شده است گواه آن است که مدافع تیم پرسپولیس بر روی فرهاد مجیدی مرتکب خطا شده و مجیدی مستحق دریافت اخطار نبوده است.
دیدار تیم های پرسپولیس ایران و الغرافه قطر در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا عصر روز سه شنبه با نتیجه یک بر یک پایان یافت

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: , باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: مجیدی , الغرافه , استقلال , داور ,
تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مديرعامل استقلال سرانجام روز گذشته مصاحبه‌اي انجام داد كه در آن از حاشيه‌سازان و آنهايي كه منافع‌شان از باشگاه قطع شده حرفي نزده بود كه در نوع خود اميدواركننده است. البته با توجه به برد 3 بر صفر استقلال چنين شرايطي هم قابل پيش‌بيني بود وگرنه در صورت رقم خوردن يك تساوي يا باخت حالا مشخص نبود به جاي اين حرف‌هاي گل و بلبلي چه مطالبي در مورد رسانه‌هاي حاشيه‌پرداز به خورد مخاطبان داده مي‌شد. با اين همه، خواندن مصاحبه‌هاي فتح‌ا...زاده چه در آن روزها و چه در اين روزها لطف خودش را دارد و همين كافي است.

 

درباره ديدار با صباي قم كه با پيروزي سه بر صفر شما همراه بود حرفي نمي‌زنيد؟

بازيكنان ما خيلي خوب بازي كردند و كادر فني هم تدبير خوبي براي اين بازي انديشيده بود. تيم خيلي بزرگي را با نتيجه بسيار خوبي شكست داديم. ويسي از پديده‌هاي مربيان امسال به حساب مي‌آيد و الحق و الانصاف بازي بسيار خوب و با برنامه‌‌اي را ارائه دادند. خدا را شكر مي‌كنيم كه توانستيم پيروز شويم.

 

پس از تساوي ديدار سپاهان و پرسپوليس اين بهترين موقعيتي بود كه استقلال خود را به يك امتيازي سپاهان صدرنشين برساند!؟


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: رحمتی , استقلال , تمدید قرارداد ,
تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

امروز حرفهای مظلومی از زبان سرمربی پرسپولیس سبز شده است....دنیزلی هم همان حرفهایی را می زند که مربی به زعم برخی مغرضان غیر حرفه ای استقلال به زبان می آورد و جالب اینجاست که هیچ کس هم این حرفها را بهانه جویی تلقی نمی کند و آن را به حساب غیر حرفه ای بودن دنیزلی نمی گذارد....

 

خستگی بدنی و ذهنی برای حریف حرفه ای است،برای آبی پوشان بهانه جویی؟!
دنیزلی ، سرمربی پرسپولیس که به زعم اهالی فوتبال یک مربی حرفه ای خارجی محسوب می شود پس از شکست در مصاف با داماش گیلان صحبت از خستگی ذهنی وبدنی بازیکنانش را به میان آورد و دلیل عمده نمایش ضعیف شاگردانش را خستگی عنوان کرد.
این موضوع در حالی است که تیم پرسپولیس طی چند ماه گذشته نه درگیر جام حذفی بوده است و نه تعطیلات وقت و بی وقت لیگ را به بازی های فشرده و تمرینات بی تعطیلات گذرانده است.
روزی که پرویز مظلومی بحث خستگی مفرط بازیکنانش راپیش کشید، بودند برخی افراد بی هیچ تفکر و تعقل منطقی به سرمربی آبی پوشان تاختند و حرفهای به حق مظلومی را بهانه جویی تعبیر کردند ! استقلال تنها تیمی بود که در تمامی آن روزهایی که سایر تیمها مشغول بدنسازی بودند و در تعطیلی بازیها به سر می بردند تحت فشار بسیار زیاد در فواصل زمانی کوتاه بازی می کرد ،در گیر جام حذفی بود و بازیهای پلی آف آسیا را پشت سر می گذاشت و دقیقا همین بازیهای زود به زود و پرفشار وخستگی ناشی از آن که مسافرت های پیاپی را نیز به همراه داشت موجبات مصدومیت بازیکنان را نیز فراهم آورده بود .در همان روزها مظلومی بحث منطقی خستگی بازیکنانش را مطرح کرد که با واکنش برخی افراد مواجه شد .بعضی حتی پا را فراتر گذاشته و سرمربی آبی پوشان را غیر حرفه ای خواندند ! امروز اما می بینیم وقتی رقیب سنتی در شرایطی تقریبا مشابه با ماههای گذشته استقلال مواجه شده است چنین موضوعی را پیش کشیده و به آن می پردازد .دنیزلی که به زعم دوستان ،یک مربی حرفه ای و بین المللی نیز محسوب می شود ،و به دنبال او حتی کرانچار دیگر مربی خارجی لیگ و سرمربی سپاهان خستگی بازیکنانشان را مطرح کرده اند آن هم در حالیکه هیچکدام از این تیمها هرگز و در هیچ زمانی روزهای پرفشاری را که آبی پوشان پشت سرگذاشتند تجربه نکردند و هیچ کدام ، نه پرسپولیس و نه سپاهان در هیچ زمانی درگیر رقابت در سه جام نبودند و 4 روز یکبار در یک بازی حساس به میدان نرفتند!
و امروز حرفهای مظلومی سبز شده است....دنیزلی هم همان حرفهایی را می زند که مربی به زعم برخی مغرضان غیر حرفه ای استقلال به زبان می آورد و جالب اینجاست که هیچ کس هم این حرفها را بهانه جویی تلقی نمی کند و آن را به حساب غیر حرفه ای بودن دنیزلی نمی گذارد....
شرایط نیمه مشابه ،امروز به همگان ثابت کرد که مظلومی و شاگردانش چه روزهای سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشتند و چه شاهکاری رقم زدند که توانستند با تقدیم قهرمانی جام حذفی به هوادارانشان و صعود به عنوان نخستین تیم به لیگ قهرمانان آسیا در سال بعد هنوز هم مقتدرانه در جاده قهرمانی لیگ قدم بردارند و از کورس عقب نمانند.شاگردان مظلومی از جان مایه گذاشتند تا بتوانندهنوز هم در آسیا امیدوارانه به بازیهای پیش رو نگاه کنند.
اتفاقا مظلومی یک مربی کاملا حرفه ای است که می تواند در عین خستگی ذهنی و بدنی بازیکنانش همچنان هم روحیه قهرمانی را در آنها حفظ کند و برای رسیدن به دومین جام قهرمانی و شکست رکوردی دیگر با چنگ و دندان در جبهه های مختلف مبارزه کند.

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: , باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: مظلومی , دنیزلی , فوتبال ,
تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

آندرانیک تیموریان هافبک تأثیرگذار استقلال امیدوار است که این تیم در بازی حساس مقابل الجزیره امارات 3 امتیاز را گرفته و شانس خود را برای صعود افزایش دهد.


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , آندرانیک تیموریان , ,
برچسب‌ها: تیموریان , استقلال ,
تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

على فتح الله زاده كه به همراه تيم استقلال در امارات به سر مى برد،در خصوص اتفاقات روز گذشته در فرودگاه امارات، آخرين وضعيت استقلال و بازى امروز با الجزيره صحبت هايى را انجام داده كه متن اين گفت وگو با در ذيل مى خوانيد:
• گفته مى شود تيم نزديك به ۳ ساعت در فرودگاه معطل بود.
-اصلا بحث كارشكنى و اين مسائل وجود نداشت و كل اين ماجرا حتى ۱۵ دقيقه هم طول نكشيد. تيموريان قهر كرده بود و با آن مامور دست نمى داد كه در نهايت بعد از چند دقيقه اين مسأله حل شد. حتى از كاروان تيم استقلال انگشت نگارى و چشم نگارى هم به عمل نيامد و بلافاصله در هتل ميلينيوم مستقر شديم.
• به شرايط تيم اميدوار هستيد؟
-بله، امشب هم در زمين اصلى تمرين مى كنيم و براى بازى با الجزيره آماده خواهيم شد. براى آنكه بخواهيم به صدر جدول برسيم بايد مقابل الجزيره پيروز شويم و برنامه ما اين است كه پيروز شويم و حتى نبايد امتياز از دست دهيم.
• پرويز مظلومى در نشست خبرى پيش از بازى اعلام كرده كه حتى اگر بازى را ببازيم باز هم ۶ امتياز ديگر باقى مى ماند.
-مطمئن باشيد ما نمى بازيم، چون نمى توانيم به آن ۶ امتياز باقى مانده اطمينان كنيم.
• اگر نتوانيد از بازى با الجزيره امتياز بگيريد اتفاقى نمى افتد؟
-نه، چون مسأله اى نيست. همانطور كه مظلومى اشاره كرد
۶ امتياز ديگر در پيش داريم و مطمئن باشيد ما با امتياز به تهران باز خواهيم گشت.
 


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , الجزیره , پیروزی ,
تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

تماشاگران پرسپولیس با فحاشی فرهنگ خود را نشان دادند ولی مجیدی غیرت استقلالی بودن خود را نشان داد .

قائم مقام باشگاه پرسپوليس مي‌گويد معدود هواداران تيمش رفتار مناسبي با فرهاد مجيدي نداشته‌اند.

جمشيد زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)‌، درباره ديدار پرسپوليس مقابل الغرافه كه با نتيجه تساوي يك بر يك به پايان رسيد اظهار كرد: پرسپوليس هواداران بزرگي دارد كه در يك روز وسط هفته اين گونه پشت تيم‌شان ايستادند. فكر مي‌كنم اين استقبال در چند سال گذشته حتي براي تيم ملي هم سابقه نداشته است.

وي ادامه داد: اين هواداران براي هر تيمي مايه دلگرمي هستند و حيف بود كه ما يك پيروزي دلچسب را با يك تساوي عوض كرديم. مي‌توانستيم سه امتياز بازي را بگيريم و به طور قطعي به دور بعد صعود كنيم اما بازيكنان ما به خودباوري نرسيده بودند و كار را تمام شده تلقي كردند. در حالي كه در طول بازي هم دو سه موقعيت صددرصد گل را از دست داديم و با اين نتيجه همه چيز را به اما و اگر سپرديم. حالا الهلال با برد شب گذشته خود مقابل الشباب به ما نزديك شده و مدعي شده است.

زارع با بيان اينكه اميدوار است هواداران پرسپوليس در ديدار بعدي مقابل الهلال هم همين گونه از تيم حمايت كنند، گفت: من به اين هواداران ايمان دارم كه در بازي حساس و تعيين كننده مقابل الهلال ما را تنها نخواهنند گذاشت و بار ديگر لرزه به اندام حريفان عربي خواهند انداخت.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس درباره اعتراض باشگاه قطري به قضاوت ديدار روز گذشته به AFC گفت: ما داوري را خوب ديديم. ايرماتوف يكي از باسابقه‌ترين داوران آسيا و حتي جهان است و قضاوت او مشكل خاصي نداشت. با اين حال قطري‌ها مي‌توانند هر كاري كه خواستند بكنند.

به گزارش ايسنا، در بازي روز گذشته پس از اخراج فرهاد مجيدي هواداران پرسپوليس واكنش شديدي به حركات او نشان دادند كه براي لحظاتي جو بازي را متشنج كرد. زارع در اين باره به ايسنا گفت: ما به عنوان مديران باشگاه پرسپوليس هر رفتار خلاف اخلاقي را تقبيح مي‌كنيم. حالا اين رفتار مي‌خواهد عليه فرهاد مجيدي باشد يا هر بازيكن ديگري. اين بازيكن سال‌ها براي فوتبال ما زحمت كشيده است اما ما اين رفتار را از هواداران خودمان نمي‌پسنديم. مجيدي با من، دنيزلي، زادمهر، هاشميان و مهدوي‌كيا احوالپرسي كرد و رفتار مودبانه‌اي داشت اما متاسفانه معدود هواداران ما رفتار خوبي با او نداشتند. نبايد محيط پاك ورزشگاه را با الفاظ زشت آلوده كرد. اصلا به همين دليل بود كه دو امتياز از پرسپوليس كم شده است. ما ديگر نبايد در ورزشگاه اين گونه از الفاظ زشت استفاده كنيم.

جمشيد زارع در پايان درباره صحبت‌هاي مديرعامل باشگاه نفت آبادان كه مدعي شده بود چند دلال منتسب به باشگاه پرسپوليس در تمرين‌هاي اين تيم حضور يافته‌اند گفت: ما قويا اين موضوع را تكذيب مي‌كنيم. پرسپوليس يك باشگاه حرفه‌اي است كه اگر بخواهد مذاكره كند، به صورت حرفه‌اي اين كار را انجام مي‌دهد. از اين پس هر كس تحت هر عنواني خود را از باشگاه پرسپوليس معرفي كرد، كارش غير قانوني بوده و از طرف ما نيست. باشگاه پرسپوليس تا به حال هيچ تماسي با هيچ بازيكني نداشته است و اين كار را هم غير حرفه‌اي مي‌داند.

وي اضافه كرد: حتي اگر قرار باشد مذاكره‌اي صورت گيرد، با بازيكنان آزاد و آن هم با مدير برنامه‌هاي آن‌ها خواهد بود. باشگاه پرسپوليس پس از 26 ارديبهشت و بعد از اينكه دنيزلي فهرست بازيكنان مورد نظر خود را به ما داد، مذاكرات خود براي فصل بعد آغاز خواهد كرد.
 

 


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: , باشگاه استقلال , ,
تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1386
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

فرهاد مجیدی جواب جو سازی های پرسپولیسی ها را با کمترین بی ادبی داد.

پرسپولیسی ها در خواب غرور بودند که الغرافه 10 نفره گل تساوی را زد.


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: , باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: مجیدی , استقلال , الغرافه , بوسه آبی , ,
آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید