اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که با عصبانیت و ناراحتی در دقیقه 80 بازی را ترک کرد گفت: «در این بازی پرسپولیس خیلی ضعیف بازی کرد، بازیکنان حرفی برای گفتن نداشتند.»
 
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی پروین در پایان دیدار پرسپولیس و سایپا گفت: «تیم با ترکیب عجیبی وارد زمین شد قطعا دنیزلی هدفی برای این کار داشته است که باعث باخت ما شد.»

وی تصریح کرد: «ما با این شکست شرمنده هوادارانمان شدیم و آنها باید ما را ببخشند زیرا هواداران روزهای سختی را سپری می کنند. ترجیح می دهم در مورد باخت صحبتی انجام ندهم .»

پروین افزود: «ما به خودمان باختیم زیرا سایپا تیمی نبود که به ما 4 گل بزند و از این بابت بسیار ناراحتم زیرا نتوانستیم جواب آنها را بدهیم و با تفاضل 2 گل به آنها باختیم.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی کنید دنیزلی برای اینکه تیم را بعد از بازی با الغرافه ترک کرد، عامل شکست باشد گفت: «من در این رابطه حرفی نمی زنم حرف بزنم، سنگ روی سنگ بند نمی شود، تاکنون پرسپولیس را به این خواری ندیده بودم.»
 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: علی پروین , پرسپولیس , خواری , ,
تاریخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

پرسپولیس 2   سایپا 4

تقوی هم بعد مظلومی تونست که پرسپولیس را چوبله ای کند

 

دیدار دو تیم پرسپولیس و سایپا از ساعت 19:05 و با 5 دقیقه تاخیر در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 4 هزار تماشاگر برگزار شد که بازی با نتیجه 4 بر 2 به سود سایپا به پایان رسید.

کریم انصاری فرد در دقیقه 5، امین منوچهری در دقیقه 7،‌ مجید غلام‌نژاد در دقیقه 58  و میلاد غریبی در دقیقه 78 برای سایپا گلزنی کردند. ابراهیم شکوری در دقیقه 73 و علیرضا نورمحمدی در دقیقه 87  برای پرسپولیس گل زدند.

ترکیب پرسپولیس در این بازی تغییرات زیادی نسبت به دیدار با الغرافه قطر داشت و بازیکنانی مثل علی کریمی، محمد نوری، ایمون زاید و محمد نصرتی در ترکیب اولیه غایب بودند. سرخپوشان در نیمه اول بازی پرانتقادی انجام  دادند تا دنیزلی در ابتدای نیمه دوم سه تعویض همزمان انجام دهد.

دنیزلی هفته گذشته به دلیل تولد نوه‌ دختری‌اش به ترکیه رفت و بامداد امروز به تهران برگشت و سرخپوشان نتوانستند به دنیزلی پدربزرگ هدیه خوبی بدهند. پرسپولیس در سه هفته متوالی لیگ برتر نتوانسته پیروز شود. آنها برابر داماش و سایپا شکست خوردند و برابر سپاهان هم به تساوی رسیدند.

سعید مظفری‌زاده داور مسابقه به محمد نوری از پرسپولیس و کریم انصاری‌فرد، اسحاق سبحانی و مجید غلام‌نژاد از سایپا کارت زرد نشان داد. سامان آقازمانی در دقیقه 44 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد تا پرسپولیس 10 نفره شود.

انصاری‌فرد با گلی که امروز زد 18 گله شد و در کنار فونیکه‌سی و رضا عنایتی در صدر گلزنان لیگ برتر قرار گرفت.

با این شکست  پرسپولیس 39 امتیازی باقی‌ماند و به رده نهم سقوط کرد و سایپا 40 امتیازی شد و به رده هشتم صعود کرد.


تقوی هم از این به بعد باید عدد 4 را نشان بدهد.

 


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: تقوی , سایپا , پرسپولیس , چوبله ای ,
تاریخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

در شرایطی که روز گذشته نفت آبادان در تبریز به مصاف شهرداری رفته بود بهترین مهاجم این تیم در تهران به سر می برد!

در شرایطی که روز گذشته نفت آبادان در تبریز به مصاف شهرداری رفته بود بهترین مهاجم این تیم در تهران به سر می برد!
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از اوج نیوز، فونیکه سی که با کاستا دچار اختلاف شده وقتی که فهمید در جمع 18 نفره نیست ترجیح داد به جای سفر به تبریز به تهران بیاید.
این در شرایطی است که سخنگوی باشگاه نفت آبادان می گوید او از اینکه در ارنج اصلی قرار نگرفته ناراحت شده و به همین دلیل از سفر به تبریز سرباز زده است.فونیکه در پایان فصل از فت جدا می شود.به نظر می رسد فونیکه از هم اکنون در حال مذاکره با رویانیان یا فتح الله زاده برای فصل بعد است.
 

 


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , ,
برچسب‌ها: فونیکه , رویانیان , فتح الله زاده ,
تاریخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
هافبک استقلال که در بازی استقلال مقابل صبا کارت زرد گرفته بود سه اخطاره شد تا نتواند تیمش را در بازی با شاهین همراهی کند.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، کاروان استقلال عصر امروز راهی بوشهر می شود تا فردا ساعت 17 به مصاف شاهین بروند. با توجه به عدم امکان تهیه بلیط برگشت برای بعد از بازی و حتی روز دوشنبه، استقلالی ها صبح سه شنبه به تهران برمی گردند.آنها در هتل دلوار اقامت خواهند داشت.
 

* آندو تنها غایب آبی ها
آندرانیک تیموریان که در بازی استقلال مقابل صبا کارت زرد گرفته بود سه اخطاره شد تا نتواند تیمش را در بازی با شاهین همراهی کند. او تنها غایب آبی ها است و مهدی رحمتی که گفته می شد شاید به دلیل مصدومیت به بازی نرسد می تواند استقلال را همراهی نماید.تیموریان که فینال حذفی مقابل شاهین را هم از دست داده بود در سفر به بوشهر حضور دارد اما به میدان نمی رود.
 

* اظهارنظر پورحیدری در مورد درگیری میداودی با کادرفنی
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: «بعید می دانم اتفاق خاصی میان میلاد میداوودی با کادر فنی رخ داده باشد.»
منصور پورحیدری درباره شایعه درگیری میلاد میداوودی با کادر فنی استقلال در فرودگاه دبی اظهار داشت: «چنین بحثی وجود ندارد یا حداقل اینطور بگویم که من ندیدم. با این وجود اگر بحثی بوده که به عنوان جنجال از آن یاد شده است من حتما متوجه آن می شدم.»
وی افزود: «از کادر فنی در این باره سوال خواهم کرد تا ببینم اصل ماجرا چه بوده اما بعید می دانم موضوع خاصی بوده باشد.»
 

* ترکیب احتمالی استقلال
پرویز مظلومی قصد دارد تیمش را با این نفرات به جدال با شاهین بفرستد. سید مهدی رحمتی،مهدی امیرآبادی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، علی حمودی، فریدون زندی، ساموئل، مجتبی جباری، خسرو حیدری، آرش برهانی و یرکویچ
 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , آندرانیک تیموریان , ,
برچسب‌ها: آندو , ترکیب استقلال , شاهین ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

این دو تیم در لیگ برتر تا کنون 5بار با هم روبرو شده اند که استفلال 4بار برنده شده و یک بار دوتیم به تساوی رسیده اند


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
برچسب‌ها: استقلال , شاهین , تاریخچه ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
طالب لو
talebloo-shahin

سایت گل- شکایت وحید طالب لو از شاهین بوشهر باعث شده تا هواداران این تیم سخت به این امر معترض باشند ودر هر فرصتی آن را نشان دهند. در تمرین امروز شاهین روی یک صحنه وحید طالب لو دچار مصدومیت شد و پایش را گرفت و به کنار زمین آمد. هواداران هم به یکباره شروع به تشویق مجید غلامی گلر دوم تیمشان کردند و با روشن کردن فشفه فضای جالبی را به وجود آوردند. این امر تا جایی ادامه داشت که طالب لو منتظر اتمام تمرین نماند و محل را ترک کرد. شکوری هم وضعیتی مشابه طالب لو دارد و هواداران از رفتارهایش دلگیرند. در پایان تمرین هم لک چیرا و مجید غلامی روی دوش هواداران دور ورزشگاه چرخیدند.

احتمال غیبت طالب لو مقابل استقلال وجود دارد.


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , وحید طالب لو , ,
برچسب‌ها: طالب لو , شاهین , غلامی , مصدومیت ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

پس از صدور حکم کميته انضباطي مبني بر پرداخت مطالبات آرفي، فيفا پرسپوليس را تهديد کرد در صورتي که اين کار را انجام ندهد با کسر امتياز و حذف از آسيا مواجه خواهد شد.
 

  به نقل از فارس، ‌اشپیتیم آرفی مهاجم پیشین پرسپولیس که سال 88 با عقد قرارداد 2 ساله به این تیم پیوست هنوز بخشی از مبلغ قراردادش را دریافت نکرده و به همین دلیل باشگاه پرسپولیس در آستانه کسر امتیاز و حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. این در حالی است که پرسپولیس پیش از این نیز در زمان مربیگری افشین قطبی در لیگ هفتم به دلیل شکایت رافائل بازیکن نیجریه‌ای با کسر 6 امتیاز مواجه شده بود.

نبوی مدیر برنامه‌های اشپیتیم آرفی در این باره به فارس گفت: آرفی در تاریخ 9 اردیبهشت سال 88 و در زمان مدیریت عباس انصاری‌فرد با عقد قرارداد دو ساله به پرسپولیس پیوست اما هنوز بخشی از پول وی و همین طور 10 درصد قانونی من پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: سال گذشته و پس از اینکه مذاکرات‌مان با انصاری‌فرد و کاشانی به نتیجه نرسید به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران شکایت کردیم. انصاری‌فرد و کاشانی به وعده‌هایی که دادند عمل نکردند و ما مجبور به شکایت شدیم. دی‌ماه سال 90 کمیته انضباطی حکم داد و اعلام کرد باشگاه پرسپولیس باید طلب آرفی بدهد که این پول شامل 10 درصد من نیز می‌شود.

مدیر برنامه‌های مهاجم پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این موضوع پیگیری نشد شکایت‌مان را به فیفا بردیم. اواسط فروردین در مقر فیفا حضور یافتم و حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران را به آنها نشان دادم. مسئولان فیفا اعلام کردند در صورتی که پرسپولیس این پول را پرداخت نکند با جریمه‌ای معادل کسر 9 امتیاز و همین‌طور حذف از لیگ قهرمانان آسیا مواجه خواهد شد.

وی اضافه کرد: وقتی این شرایط را دیدم از مسئولان فیفا خواستم دست نگه دارند و به آنها گفتم قرار است باشگاه پرسپولیس پول را بدهد. من ایرانی و پرسپولیسی هستم و به همین دلیل نمی‌خواستم علیه یک تیم ایرانی چنین حکمی صادر شود.

نبوی گفت:‌ پس از این ماجرا با زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس صحبت کردم تا اینکه روز گذشته با رویانیان جلسه داشتم. پیش از جلسه وقتی به رویانیان گفتم آرفی از پرسپولیس طلبکار است تعجب کرد و به همین دلیل خواستار برگزاری جلسه شد. وی چهارشنبه با من تماس گرفت و روز گذشته با هم جلسه داشتیم.

مدیر برنامه‌های آرفی اظهار داشت: رویانیان اولین مدیری است که با من تماس گرفت که این رفتار او ارزشمند است. او مدیر خوبی است و من به خاطر شخصیت رویانیان و اینکه ایرانی و پرسپولیسی هستم اعلام کردم به پرسپولیس مهلت می‌دهم تا طلب من و آرفی را پرداخت کند.

وی گفت:‌ در زمان پیگیری این موضوع دلالان عربی با من تماس گرفتند و اعلام کردند به شما پول می‌دهیم تا شکایت‌تان را پیگیری کنید. نمی‌دانم آنها چگونه متوجه ماجرا شدند اما با توجه به حکم کمیته انضباطی و تهدید فیفا به من پیشنهاد کردند در ازای دریافت مبلغی شکایتم را پیگیری و پرسپولیس را محروم کنم. در جواب به آنها گفتم حاضر به چنین کاری نیستم چرا که من ایران و پرسپولیس را دوست دارم.
 

|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , لیگ قهرمانان آسیا , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: کمیته انضباطی , کسر امتیاز , پرسپولیس , بدهی , فیفا , استقلال حجازی ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

پرسپولیس-سایپا نمایش قدرت دنیزلی یا کریمی؟/جدال نفت و صبا برای آسیایی شدن

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی به مصاف سایپا می‌رود که همه چیز در تیم سرخپوش پایتخت تحت‌الشعاع انتقاد کریمی از دنیزلی قرار دارد.

خبرگزاری فارس: پرسپولیس-سایپا نمایش قدرت دنیزلی یا کریمی؟/جدال نفت و صبا برای آسیایی شدن

 

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته سی و یکم لیگ برتر، هفته تغییر برنامه بود. برنامه برخی از بازی ها به خاطر بازی دوستانه تیم ملی با موریتانی تغییر کرد تا روز جمعه فقط شاهد یک بازی بین تیم‌های شهرداری تبریز و نفت آبادان در تبریز باشیم.

سایر دیدارهای این هفته در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می شود. در زیر نگاهی به مسابقات روز شنبه می‌اندازیم.

 


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: پرسپولیس , کریمی , دنیزلی , اختلاف , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 فروردين 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

علی دایی پس از اینکه بانداژ و کلاهش را از سرش برداشت با تیپ جدید در برنامه زنده تلویزیونی حاضر شد.

 

|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , علی دایی , ,
برچسب‌ها: علی دایی , خبر , تیژ جدید ,
تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مديرعامل استقلال سرانجام روز گذشته مصاحبه‌اي انجام داد كه در آن از حاشيه‌سازان و آنهايي كه منافع‌شان از باشگاه قطع شده حرفي نزده بود كه در نوع خود اميدواركننده است. البته با توجه به برد 3 بر صفر استقلال چنين شرايطي هم قابل پيش‌بيني بود وگرنه در صورت رقم خوردن يك تساوي يا باخت حالا مشخص نبود به جاي اين حرف‌هاي گل و بلبلي چه مطالبي در مورد رسانه‌هاي حاشيه‌پرداز به خورد مخاطبان داده مي‌شد. با اين همه، خواندن مصاحبه‌هاي فتح‌ا...زاده چه در آن روزها و چه در اين روزها لطف خودش را دارد و همين كافي است.

 

درباره ديدار با صباي قم كه با پيروزي سه بر صفر شما همراه بود حرفي نمي‌زنيد؟

بازيكنان ما خيلي خوب بازي كردند و كادر فني هم تدبير خوبي براي اين بازي انديشيده بود. تيم خيلي بزرگي را با نتيجه بسيار خوبي شكست داديم. ويسي از پديده‌هاي مربيان امسال به حساب مي‌آيد و الحق و الانصاف بازي بسيار خوب و با برنامه‌‌اي را ارائه دادند. خدا را شكر مي‌كنيم كه توانستيم پيروز شويم.

 

پس از تساوي ديدار سپاهان و پرسپوليس اين بهترين موقعيتي بود كه استقلال خود را به يك امتيازي سپاهان صدرنشين برساند!؟


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: رحمتی , استقلال , تمدید قرارداد ,
آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید