اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : شنبه 6 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربی تیم ملی فوابال ایران پس از تماشای تمرینات ملی پوشان در اردوی ترکیه تصمیم گرفت تا از مازیار زارع ، هافبک دفاعی پرسپولیس هم برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کند. بازیکنی که نمایش چندان موفقی را در بازی تیمش برابر الاتحاد نداشت. با حضور او در اردو ، تعداد پرسپولیسی های تیم ملی هم به عدد 4 رسید. پیش از این غلام رضایی ، کریمی و پولادی در لیست کروش بودند.

 

 


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: پرسپولیس , تیم ملی , ,
برچسب‌ها: پرسپولیس ,
تاریخ : شنبه 6 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از طرف هیئت مدیره با قلعه نویی مذاکره کردم اما او از ما خواست صبر کنیم.
به گزارش مشرق، غلامحسین فرزامی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین تغییر و تحولات و شایعاتی که پیرامون باشگاه استقلال وجود دارد، اظهار داشت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و ما در مرحله فال و تماشا هستیم. هر کس بتواند از لحاظ سرمربیگری، خوب یار بگیرد برنده است. تا زمانی که سرمربی تیم معرفی نشود نمی‌توان جواب داد و فکر می‌کنم باید تا چند روز آینده منتظر بمانید.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص شایعاتی که در خصوص جدایی فتح الله زاده به گوش می‌رسد تصریح کرد: منظور شما از جدا شدن چیست؟ استقلال یک باشگاه است که هیئت مدیره دارد و ممکن است مدیرعامل از داخل هیئت مدیره و برخی اوقات از بیرون انتخاب شود. فتح الله زاده عضو هیئت مدیره است و شاید استعفا بدهد و شاید هم در کنار ما بماند. اگر اتفاقی بیفتد آن را اعلام خواهیم کرد.

فرزامی در خصوص شایعاتی که پیرامون حضور امیر قلعه‌نویی در این باشگاه به گوش می‌رسد گفت: من از طرف هیئت مدیره با قلعه نویی مذاکره کردم. قلعه نویی به من گفت تو کاپیتان من بوده‌ای و اجازه بده اکنون جواب ندهم. او اعلام کرد نمی‌داند تکلیفش‌ چیست ولی از ما خواست صبر کنیم و هنوز معلوم نیست به استقلال بیاید یا خیر. این مسئله یک مثل انار در بسته است و نمی‌شود آن را تحلیل کرد.

وی در خصوص اینکه با این اتفاقات شانس مظلومی و قلعه نویی برای حضور در استقلال یکسان است، عنوان کرد: استقلال تیم بزرگی است و نمی‌شود به یکباره تصمیم گرفت. باید بیشتر صحبت و همه چیز را بررسی کنیم. مظلومی 2 سال است که در استقلال است و نتایج بدی نگرفته و هر جا باشد یک استقلالی می‌ماند.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود نظری جویباری به عنوان مدیرعامل جدید استقلال فعالیت خود را آغاز می‌کند، گفت: در این خصوص خبری ندارم ولی همه چیز در جلسه‌ای که در آینده خواهیم داشت مشخص می‌شود.

 


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , استقلال , ,
تاریخ : شنبه 6 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
علی فتح الله زاده که مدیریت عامل باشگاه استقلال تهران را بر عهده داشت، در نامه ای خطاب به وزیر ورزش و جوانان، به طور رسمی استعفا کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، علی فتح الله زاده که در فصل گذشته مدیریت عامل باشگاه استقلال تهران را برعهده داشت، در نامه ای که برای محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان ارسال کرد، به صورت رسمی کناره گیری خود را از این سمت اعلام کرد.
این اتفاق در حالی روی داد که از مدت ها قبل شائبه هایی در مورد تغییرات در راس این باشگاه پرطرفدار به گوش می رسید. در این بین، اظهارات رسولی نژاد (عضو هیئت مدیره استقلال و معاون وزیر ورزش) در کوران دیدارهای هفته های پایانی مبنی بر تحولات در راس این مجموعه، موجب ایجاد حواشی زیادی شده و این تیم را با مشکلات متعددی مواجه کرده بود.
فتح الله زاده در حالی از این باشگاه جدا می شود که استقلال در این فصل توانست عنوان نخست جام حذفی را از آن خود کند. این تیم آبی پوش در لیگ برتر نیز بر سکوی سوم ایستاد و در روز آخر، از رسیدن به جام قهرمانی باز ماند. این تیم در دیدار حذفی لیگ قهرمانان آسیا در مصاف با سپاهان اصفهان (قهرمان این دور لیگ برتر و تنها تیم ایرانی باقی مانده در رقابت های قاره ای) شکست را در فولاد شهر پذیرا شد.
در روزهای اخیر، ورزش کشور شاهد تغییر در برخی بخش های خود نیز بود که با شگفتی کارشناسان و دلسوزان مواجه شده بود. اکنون، به نظر می رسد این تیم پرهوادار نیز با تحولاتی این چنینی مواجه است.

 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: بین دروازه‌بان و سرمربی استقلال درگیری لفظی پیش آمد.

خبرگزاری فارس: درگیری رحمتی و مظلومی/دروازه‌بان استقلال خواهان تعویض حمودی شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس، درحالی که استقلال با نتیجه 2 بر صفر از سپاهان عقب افتاده بود مظلومی تصمیمی برای تعویض نداشت. مهدی رحمتی که متوجه چنین چیزی شد از سرمربی تیم خود خواست علی حمودی را تعویض کند چرا که روحیه او پایین آمده بود؛ اما مظلومی چنین قصدی نداشت.

 

همین مسئله باعث ناراحتی شدید رحمتی شد و در شرایطی که می خواست کنار زمین برود تا بگوید وی را تعویض کند؛ عمران زاده، منتظری و تیموریان جلوی رحمتی را گرفتند تا آرام شود. این اتفاقات در حالی رخ می داد که هواداران سپاهان به شدت علیه رحمتی شعار می دادند و او را هو می کردند.

 


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , سید مهدی رحمتی , ,
برچسب‌ها: رحمتی , استقلال , ,
تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
هافبک استقلال تاکید کرد که این تیم در بازی با سپاهان از تمرکز کافی برخوردار نبود.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، مجتبی جباری پس از شکست 2 بر صفر استقلال برابر سپاهان گفت:‌ «تمرکز لازم را نداشتیم. در بازی‌های آسیایی در اکثر مسابقات توپ و میدان دست ما بود و در این مسابقه هم همین طور بود اما نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم. تیم خسته بود و اگر در شرایط دیگری بازی می‌کردیم برنده می‌شدیم.»
هافبک استقلال در خصوص اینکه مهدی رحمتی در نیمه اول قصد داشت تعویض شود و چرا وی به عنوان کاپیتان تیم جلوی این مسئله را می‌گرفت، اظهار داشت: «بازیکن در زمین ممکن است اتفاقاتی برایش رخ دهد و من به عنوان کاپیتان تا جایی که از دستم بر می‌آید سعی می‌کنم بازیکنان را آرام کنم و رابط خوبی بین نیمکت و زمین باشم. کاپیتان تا حدی می‌تواند بازیکنان را کنترل کند و هر کس کار خودش را می‌کند.»
جباری تاکید کرد:‌ «فصل خوبی داشتیم و لحظات خوبی را رقم زدیم. در طول فصل انسجام خود را حفظ کردیم اما در این مسابقه تمرکز خود را از دست دادیم و شرایط آمادگی نداشتیم.»
 


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: جباری , علی فتح الله زاده , رحمتی ,
تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سرمربي استقلال با انتقاد شديد از رفتار برخي از تماشاگران اين تيم گفت: اگر سال آينده در استقلال بمانم، با خيلي‌ها مدارا نمي‌كنم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پرويز مظلومي پس از شكست تيمش برابر سپاهان در مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا با انتقاد شديد از برخورد برخي از تماشاگران اين تيم گفت: اگر فصل بعد در استقلال بمانم يك تسويه حساب اساسي انجام مي‌دهم و با خيلي‌ها مدارا نمي‌كنم. يك عده تماشاگر ، ديگر شورش را در آورده‌اند. روساي آن‌ها نيز مشخص است و اگر لازم باشد آن‌ها را به هيات مديره باشگاه و يا حتي به نيروي انتظامي معرفي مي‌كنم.

وي ادامه داد: مشكلات تيم بايد برطرف شود تا من يا نفر بعدي كه به تيم مي‌آيد كارش را بهتر انجام دهد. در بازي روز سه‌شنبه حق سپاهان پيروزي بود. اين برد و باخت‌ها هميشه در فوتبال بوده است، ولي ما در طول سال و به رغم مشكلاتي كه داشتيم براي رسيدن به اين جايگاه زحمت كشيده‌ايم.

سرمربي استقلال در ادامه با بيان اين كه بازيكنانش تمام تلاش خود را براي پيروزي انجام داده‌اند، گفت: سه‌شنبه روز ما نبود. ما با سه مهاجم برابر سپاهان بازي كرديم، اما نتوانستيم گل بزنيم و اين يعني مشكل از سيستم‌ از بازي ما نبوده است، بلكه كل تيم مشكل داشته است و همه بد بودند.

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه برنامه‌اش براي آينده چيست؟ اظهار كرد: قرارداد دو ساله‌ام با استقلال تمام شده است و اينك بايد صبر كنم و ببينم كه سيستم‌ جديد با اين مدير يا مدير ديگر من را مي‌خواهد يا نه تا درباره‌اش صحبت كنيم. من دو سال در استقلال زحمت كشيده‌ام و تلاشم را كردم.

مظلومي در ادامه و با اشاره به شعارهاي شديد برخي از تماشاگران عليه مهدي رحمتي، خاطر نشان كرد: براي من جاي تاسف داشت كه از دقيقه يك عليه رحمتي به شدت شعار داده مي‌شد و از دقيقه ۳۰ مي‌خواستند كه او را تعويض كنند. رحمتي در اواخر بازي چشمانش گريان بود. واقعا يك برد ارزش اين كارها را دارد؟ رحمتي تصور مي‌كرد كه اين رفتار تماشاگران عمدي است، اما من با او موافق نبودم، ولي با اين حال تصور نمي‌كنم كه خودجوش هم بوده باشد.

سرمربي استقلال در ادامه و در واكنش به اين حرف كه مي‌گويند قلعه نويي و دايي منتظر نتيجه‌ استقلال با سپاهان بودند تا تكليفشان براي پيوستن به استقلال و تراكتورسازي مشخص شود، خنديد و گفت: من به اين مسايل توجهي نمي‌كنم،‌ چون دو سال در باشگاه استقلال زحمت كشيده‌ام و اينك هم اگر مرا بخواهند مي‌مانم و در غير اين صورت مي‌روم. نيازي هم به استعفا دادن ندارم، چون قراردادم تمام شده است.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , سید مهدی رحمتی , پرویز مظلومی , ,
برچسب‌ها: مظلومی ,
تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

شايعه سرمربيگري قلعه‌نويي در هواپيماي حامل اعضاي تيم استقلال مطرح شد.


 

   به گزارش خبرگزاري فارس، هواپيماي حامل اعضاي تيم استقلال در فرودگاه مهر آباد روي زمين نشست و در حالي که هنوز هيئت مديره استقلال براي مشخص شدن وضعيت اين تيم تشکيل نشده و با توجه به اينکه خبرنگاران زيادي همراه کاروان استقلال هستند در هواپيما شايعات زيادي مبني بر حضور امير قلعه نويي به عنوان سرمربي فصل آينده آبي پوشان مطرح شد و حتي اين صحبت نقل حرف بازيکنان هم بود.


اين شايعه در شرايطي مطرح شده که علي فتح الله زاده مديرعامل باشگاه به همراه حسين فرزامي عضو هيئت مديره شب گذشته با اتومبيل به تهران بازگشته اند.


از بين بازيکنان نيز مجتبي جباري، خسرو حيدري، تيموريان، شيرزاد، شريفات با اتومبيل شب گذشته به تهران بازگشتند.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: امیر قلعه نویی , ,
تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

بله این شایعه خبری بود که از ماه ها قبل در اردوی آبی پوشان مطرح بود.شایعه ای که همه تیم را ماه ها درگیر خود کرده بود.عده ای در این فوتبال فقط به دنبال منافع خودشان هستند و منافع مردم ایران را در گرو منافع شخصی خود می دانند.هواداران در این مدت خیلی زخم زبان ها را شنیدند ولی سر خم نکردند در حالی که این هواداران شایسته این زخم زبان ها نبودند هواداری که تیمش قهرمان جام حذفی و برنده 4 برد پیاپی در داربی و  صدر نشین هفته های پایانی لیگ برتر بود شایسته زخم زبان ها نبود.اون چیزی که بیشتر از همه هواداران را ناراحت می کرد این بود که هواداران می دونستند تیم بازیکنان کهکشانی داره مربی خوب و مطمئنی داره،مدیریت تیم مرد کارکشته واستفلالی ای داره ولی به خاطر حواشی که برای تیم ایجاد میشه نمی تونه تمرکز لازم رو داشته باشه و نتیجه بگیره.این تیم شایسته قهرمانی در لیگ برتر بود اگه شایسته نبود چرا تا قبل از شروع حواشی ها در لیگ از سپاهان  6 امتیاز جلو بود و یکه تازی می کرد مگر می شود  بی دلیل یک تیم که قهرمانی  در دستان خودش بود را به راحتی از دست دهد.ما از هیئت مدیره استقلال این توقع را نداشتیم هیئت مدیره باید با جون و دل استقلالی باشد نه طرفدار وزارت ورزش و آقایان دیگر،یاد ناصرخان حجازی به خیر که تا ابد استقلالی ماند.ما از آقای قلعه نویی هم به عنوان یک استقلالی که زحمات زیادی برای استقلال کشید توقعات زیادی داشتیم امیر خان بهتر نبود به جای تیکه انداختن به مربی استقلال در طول فصل به فکر آرامش تیم سابقت باشی.امیر خان تو استقلالی هستی خیلی بهتر نبود مصاحبه هایی می کردی که به آرامش استقلال کمک می کردی اگه تو خیر و صلاح تیم سابقت را می خواستی می تونستی با یه مصاحبه به این شایعات پایان بدی.این توقع کوچیکیه که ما از تو داشتیم.    


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , لیگ قهرمانان آسیا , علی فتح الله زاده , پرویز مظلومی , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: امیر قلعه نویی , ,
تاریخ : سه شنبه 2 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

استقلال لیگ را به خاطر یک امتیاز از دست داد , مرحله یک هشتم قهرمانی باشگاههای آسیا را از دست داد به خاطر هیئت مدیره ای که هر کدام می خواهند اعلام حضور کنند , تیمی که نتایج معقولی گرفته و در کورس قهرمانی است چرا باید صحبت از تعویض مربی و مدیر بوجود بیاید . این آقایان و امثال ایشان همیشه به استقلال ضربه زده اند . اگر قرار است هر تغییری در باشگاه اتفاق بیفتد نباید در 4 هفته مانده به آخر لیگ که تیم در کورس قهرمانی است اعلام شود . آقایان خودتان را اگر کنترل می کردید الان استقلال نمی باخت چون استقلال چیزی از تیم اصفهانی کم نداشت . چرا باید این همه هوادار توهین و حرفهای جانبدارانه گزارشگر اصفهانی را تحمل کنند . تیم اصفهانی بدلیل عدم وجود حاشیه های مخرب برنده شد و استقلال به حاشیه ها و هیئت مدیره اش باخت . اقایان دست شما درد نکند که دوباره حسرت را به دل ایه همه هوادار گذاشتید. خسته نباشید . رقابت استقلال و تیم اصفهان در شرایط برابر نبود. استقلال همیشه قهرمانی و دوستت داریم.


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , ,
تاریخ : سه شنبه 2 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
خبرگزاری فارس: دروازه‌بان فصل گذشته شاهین‌بوشهر گفت که به خاطر هواداران استقلال به پرسپولیس نخواهد رفت.
خبرگزاری فارس: طالب‌لو: به خاطر هواداران به پرسپولیس نمی‌روم/احتمال بازگشتم به استقلال وجود دارد

 

وحید طالب لو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حضور امروزش در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: به همراه هادی شکوری برای رسیدگی به شکایتمان از باشگاه شاهین در جلسه کمیته انضباطی شرکت کردیم. این دومین جلسه ای بود که نماینده باشگاه شاهین در جلسه شرکت نکرد و ما فکر می کنیم کمیته انضباطی بهترین مرجع برای رسیدگی به این پرونده است.

دروازه بان فصل گذشته شاهین بوشهر در خصوص پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده عنوان کرد: چند سال است که باشگاه پرسپولیس به من پیشنهاد می دهد اما باید بگویم که به دلیل علاقه زیاد به هواداران استقلال و این تیم به پرسپولیس نمی روم هر چند که هواداران پرسپولیس را دوست دارم. چه پیش از مصدومیت و چه بعد از آن پرسپولیسی ها به من محبت زیادی نشان دادند و بعد از مصدومیتم در بیمارستان و یا از طریق ایمیل جویای احوالم بودند. این اواخر که پرسپولیس نتایج خوبی نمی گرفت با هواداران این تیم احساس همدردی می کردم اما بهتر است به خاطر هواداران دو تیم به پرسپولیس نروم.

طالب لو در خصوص اینکه چقدر احتمال دارد به استقلال بازگردد، به فارس گفت: احتمال بازگشتم به استقلال وجود دارد. فعلا سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند و منتظر هستم این مسابقات تمام شود.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید