اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، رضا عنایتی در مورد تساوی یک بر یک با مس کرمان گفت: «بازی متعادلی بود. تلاش کردیم با پیروزی سهمیه آسیایی‌مان را قطعی کنیم که نشد. امیدوارم در دیدار آخر مقابل فجر سپاسی به این هدف برسیم.»
وی در مورد اینکه فصل آینده هم در صبا می‌ماند یا نه‌، عنوان کرد: «هیچ چیز مشخص نیست. هنوز یک بازی دیگر از لیگ باقی مانده و باید ببینیم شرایط چگونه است.»
مهاجم 18 گله صبا در مورد این فصل اظهار داشت: «سال پر فراز و نشیبی داشتیم زیرا تیم جوان و کم تجربه‌ای بودیم و برخی از بازی‌های حساس را از دست دادیم. به نظر من قهرمان واقعی لیگ تیم صبای قم است. بازیکنان جوان و با قراردادهای بسیار پایین داشتیم و با وجود این توانستیم نتایج بسیار خوبی بگیریم.»
عنایتی در مورد جدایی احتمالی ویسی از صبای قم گفت: «قرارداد او آخر فصل تمام می‌شود، ویسی یکی از مربیان با دانش است و هر تصمیمی می‌تواند بگیرد.»
وی در مورد شایعه حضورش در استقلال گفت: «به غیر از استقلال از 3-4 تیم دیگر پیشنهاد دارم اما همیشه گفتم پیشنهاد استقلال برایم یک پیشنهاد ویژه است. دوست دارم اتفاقی رخ دهد که باز هم به استقلال برگردم و فوتبالم را با این تیم تمام کنم.»
 


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: رضا عنایتی ,
تاریخ : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربی تیم ملی ایران گفت: «من کاملا متعجب شدم زمانی که 90 هزار نفر تماشاگر را در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی لیگ دیدم و امروز ما 90 هزار نفر را کنار تیم ملی فوتبال ایران داریم.»
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، کارلوس کی روش در گفتگو با مجله فوتبال آسیا گفت: «من فکر نمی کردم که مردم ایران این قدر در ارتباط با فوتبال لیگ حساس باشند. در سراسر دنیا کشورهای معدودی هستند که در آن ها می توانید این هواداران را گرد هم بیاورید تا تیم ملی را تشویق کنند. من فکر نمی کردم این همه عاشق فوتبال در ایران وجود داشته باشد و این بهترین نقطه شروع برای در دست گرفتن بازی است.»
سرمربی سابق تیم باشگاهی رئال مادرید و تیم ملی پرتغال به نکات بیشتری از جمله اهمیت به دست آوردن آمادگی کامل تیم ملی و رسیدن به رویای تمام مردم ایران، یعنی راه یابی به جام جهانی آینده اشاره کرد و همچنین رضایت خود را از پیشرفت تیم ملی اعلام کرد و اعتقاد دارد که تیم ملی می تواند از چیزی که هست قدم فراتر بگذارد و بیش از این پیشرفت کند.
وی ادامه داد: «از اینجا به بعد دیگر وظیفه ماست که برای آمادگی تیم برنامه ریزی کنیم. من فکر می کنم که تیم در حال طی کردن پروسه ای بسیار آرمانی است، اما فکر می کنم تیم باید در بازی های خارج از خانه بیشتر بر بازی سوار باشد. همچنین به نظر من ما بسیار محتاط بازی می کنیم و منتظر هستیم ببینیم حریف چه می کند و سپس عکس العمل نشان می دهیم اما من می خواهم این رویه سنتی را در فوتبال ایران تغییر دهم. می خواهم کاری کنم که برای تیم من و بازیکنان اصلا مهم نباشد که در خانه بازی می کنند یا در خارج از خانه، بلکه 90 دقیقه با این فکر بازی کنند که "می خواهیم ببریم."»
وی در باره اعتراض برخی هواداران به شیوه بازی تیم ملی گفت: «آن ها بر روی شانه من نشسته اند. من بار 78 میلیون ایرانی را بر شانه خود دارم و دقیقا همین مسئله است که باعث می شود من با تمام قدرت برای تیم برنامه ریزی کنم و به نتیجه برسم.»
 


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: تیم ملی , کارلوس کیروش , ,
برچسب‌ها: کیروش , ایران ,
تاریخ : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
عضو هيات مديره باشگاه الجزيره امارات گفت: در مسابقه با الريان قطر در ليگ قهرمانان آسيا با بازيکنان اصلي به ميدان نمي رويم.
به گزارش مشرق به نقل از ایرنا،  ''محمد سالم العنزي'' گفت: اول شدن تيم ما در گروه نخست ليگ قهرمانان قطعي شده است به همين دليل به بازيکنان اصلي استراحت مي دهيم تا براي مسابقه مرحله يک چهارم نهايي آماده باشند.

استقلال ايران به همراه اين دو تيم و همچنين نسف قارشي ازبکستان در يک گروه قرار دارد.

صعود الجزيره به عنوان تيم نخست اين گروه به مرحله بعد قطعي شده است اما استقلال با هشت امتياز و الريان با شش امتياز براي قرار گرفتن در جايگاه دوم رقابت مي کنند.

در دور ششم رقابت هاي اين گروه که روز چهارشنبه 27 ارديبهشت برگزار مي شود استقلال ميهمان نسف قارشي است و در صورت پيروزي بدون توجه به نتيجه مسابقه الريان و الجزيره به دور بعدي صعود مي کند.

 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: الجزیره , نسف قرشی , الریان ,
تاریخ : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
این عجیب ترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس است، تیمی که یک ماه پیش به کسب سهمیه آسیایی امیدوار بود اما حالا اگر توقف شهرداری تبریز مقابل فجرسپاسی نبود حتی بدون کسر  2 امتیاز کمیته انضباطی(البته بهتره بگیم برای کمیته تشویقی پرسپولیسی ها) ممکن بود در هفته آینده برای اولین بار به دسته پایین تر سقوط کند.
 به گزارش مشرق، بازی دیروز پرسپولیس مقابل راه آهن در شرایطی برگزار شد که هیچ کس از یک باخت چهارگله دیگر تعجب نکرد. راه آهنی ها که در ابتدا با درخشش بهادر عبدی به گل رسیدند بعد از خوردن گل تساوی ریتم خود را ادامه دادند و بعد از گل دقیقه 45، در نیمه دوم دو بار دیگر دروازه پرسپولیس را گشودند. البته این شکست چهارگله با پاسخ نسبتا مناسبی از طرفدار پرسپولیس توام شد و این تیم با درخشش علی کریمی و ایمون زاید اختلاف را به حداقل رساند و حتی می توانست گل چهارم را بزند که این اتفاق رخ نداد.


 
 

|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: پرسپولیس , اختلاف , سقوط ,
تاریخ : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه در پایان بازی با تراکتورسازی به انتقاد از سرمربی تیم تبریزی ها پرداخت و گفت: امیر قلعه نویی بعد از مسابقه به من گفت یک مشت لجن دور خودت جمع کرده‌ای!
به گزارش مشرق به نقل از مهر، اصغر شرفی در نشست خبری بعد از بازی تصریح کرد: فوتبال زمانبر است و یک مربی باید فرصت کافی داشته باشد تا بازیکنان را آب کند و آنها را در قالبی که میخواهد در بیاورد. بازیکنان ما امروز مقابل تراکتورسازی مردانه بازی کردند، البته ما از نظر تاکتیکی و تکنیکی از حریف عقب‌تر بودیم.

وی در خصوص بازی تدافعی مس سرچشمه تاکید کرد: دفاع کردن خودش تاکتیک است و یک تیم باید بلد باشد آنرا پیاده کند. ضمن دفاع کردن باید به ضد حملات هم چشم داشت که ما تقریبا این کار را انجام دادیم.
 

 


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , تراکتور , شرفی ,
تاریخ : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
آندرانيك تيموريان، هافبك تيم استقلال وضعيت مشخصي در تيم استقلال ندارد و از آنجا كه قرارداد وي در پايان فصل با آبي‌ها به اتمام مي‌رسد، وي قصد دارد پيشنهاداتش را مورد بررسي قرار دهد و اين پيشنهاد از امارات به وي رسيده است.
به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران،‌ در حاليكه اكثر بازيكنان ايراني، حاضر به حضور در ليگ امارات نيستند و اين كشور را از لحاظ فوتبالي در پيشرفت موثر نمي‌دانند، اما اين در حالي است كه دو پيشنهاد مناسب از امارات به تيموريان رسيده است كه قرار است پس از پايان فصل مورد بررسي قرار بگيرد.

گفتني است، دو پيشنهاد اين بازيكن به مدير برنامه‌هايش رسيده است و مبلغ پيشنهاد دو ميليارد است.

قرار است مدير برنامه تيموريان شرايط را به صورت دقيق مورد بررسي قرار دهد تا پس از اتمام بازي‌هاي آسيايي و ليگ تيموريان به بهترين پيشنهاد پاسخ مثبت دهد و راهي امارات شود.

شايان ذكر است، آندو براي حضور در تيم‌هاي عربي مشكلي ندارد و اعلام كرده در صورتي كه تيم مورد نظر از نظر امكانات مالي و تمريني در شرايط ايده‌آلي قرار داشته باشد وي ترجيح مي‌دهد كه به جاي بازي در ليگ ايران راهي امارات شود و يك فصل از فوتبال خود را در اين كشور سپري كند.

 


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , آندرانیک تیموریان , ,
برچسب‌ها: آندو , امارات ,
تاریخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: کمپ استقلال ,
تاریخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

در این تصویر دنیزلی شاید به این فکر می کند که فرهاد مجیدی اون و تیمش را سحر کرده شایدم....پرسپولیس پانزدهم جدوله اگه اون 2 امتیاز هم کم می شد شاید سقوط می کردیم.

سرمربي پرسپوليس گفت: نمي‌توانيم از مشکل 4 گل خوردن در هر بازي رهايي پيدا کنيم.


 

مصطفي دنيزلي در نشست خبري پس از شکست 4 بر 3 مقابل راه آهن در خصوص اينکه چطور بعد از اينکه پرسپوليس در بازي ها گل هاي زيادي مي خورد و آيا نتوانستيد مشکل را پيدا کنيد گفت: درست است و ما نمي توانيم از اين مشکل رهايي پيدا کنيم. بعد از بازي با الغرافه که در اينجا داشتيم سعي کرديم تيم را جمع کنيم اما نمي توانيم و چنين موقعيتي تاکنون اتفاق نيفتاده است. يک بار هم زماني که سرمربي تيم ملي ترکيه بودم گل هاي زيادي دريافت مي کرديم اما بازي هاي دوستانه بود. همان تيم در جام ملت هاي اروپا به يک چهارم نهايي رسيد و ششم شد.


وي افزود: متاسفانه اين بحران را داريم و مشخص است که وقتي حريف روي دروازه ما مي آيد به گل مي رسد و حتي اگر در کل روز هم کار کنيم اين اتفاق در زماني هايي مي افتد. درست مثل اينکه بافت ها با هم جور نمي شود. اين وضعيت مي تواند نگران کننده باشد اما در ليگ قهرمانان آسيا شرايط اين گونه نيست.


دنيزلي گفت: زياد نمي خواهم حرف بزنم ولي براي اينکه شما را تنها نگذاشته باشم اينجا آمدم و اميدوارم من را ببخشيد.


وي در خصوص اينکه چرا زودتر تعويض نکرديد، اظهار داشت: روند بازي به گونه اي بود که دو بازيکنمان با مصدوميت بازي مي کردند و به خاطر همين مسئله اگر زودتر تعويض مي کرديم براي تعويض هاي اجباري به مشکل مي خورديم. سامان آقازماني، علي کريمي و حميد علي عسگر که با مصدوميت بازي مي کردند اگر به مشکل مي خوردند آن وقت در ادامه راه ممکن بود نتوانيم آنها را تعويض کنيم.



 


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: دنیزلی , 4 , ,
تاریخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سرمربي استقلال تهران پس از پيروزي تيمش برابر نفت آبادان نسبت به ساعت برگزاري اين ديدار به دليل شرايط آب و هوايي نامناسب انتقاد کرد.


 

  پرويز مظلومي در نشست خبري پس از ديدار تيمش برابر صنعت نفت آبادان اظهارکرد: بايد به بازيکنان خود براي بازي کردن در چنين شرايط سختي تبريک بگويم ولي به نظر من اين بازي را بايد به زماني موکول مي‌کردند که گرماي هوا تا اندازه‌اي فروکش مي‌کرد.

وي افزود: اگر سازمان ليگ قصد داشت بازي‌ها را به صورت هم زمان برگزار کند مي‌توانست ساعت تمام بازي‌ها را عقب بيندازد. گرماي هوا تا اندازه‌اي بود که دو بازيکن ما در رختکن غش کردند و حتي بازيکنان تيم صنعت نفت نيز از بازي کردن در چنين شرايطي ناراضي بودند.
 


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرویز مظلومی , ,
برچسب‌ها: مظلومی ,
تاریخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

باشگاه استقلال بعد از پيروزي مقابل نفت آبادان براي هر بازيکن يک ميليون تومان پاداش در نظر گرفت.


 

 به نقل از سايت باشگاه استقلال، پيروزي استقلال مقابل صنعت نفت آبادان باعث شد فتح‌الله‌زاده مديرعامل استقلال، طي تماسي تلفني در پايان بازي با علي اميري سرپرست استقلال در بازي با صنعت نفت، از پاداش يک ميليون توماني به استقلالي‌ها خبر دهد.

*فتح‌الله‌زاده: استقلال کار بزرگي انجام داد 

علي فتح‌الله‌زاده پس از پيروزي استقلال مقابل صنعت نفت آبادان به سايت اين باشگاه گفت: شکست دادن تيم بزرگ نفت آبادان در خانه کار خيلي مهمي بو‌د که استقلال به خوبي از پس آن برآمد.

وي ادامه داد: اين برد بزرگ را به بازيکنان با غيرتم تبريک مي‌گويم و از کادرفني هم بابت شکست دادن صنعت نفت تشکر مي‌کنم. بچه‌هاي ما در گرماي هواي آبادان زحمت زيادي در زمين کشيدند و خوشبختانه با وجود خستگي که داشتند تا ثانيه آخر بازي دويدند و جنگندگي کردند که اين تعصب آنها جاي تقدير و تشکر دارد. من اين برد را به همه استقلالي‌ها تبريک مي‌گويم.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , نفت آبادان ,
آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید